10549 посетителей онлайн

Россияне пытаются взять под контроль Антоновский мост возле Херсона, - Силы обороны юга

Антоновский мост

За последнюю неделю ситуация на Приднепровском (Херсонском) направлении стала более напряженной, военные РФ усиливают штурмовые действия возле Антоновского моста, пытаясь взять под контроль именно железнодорожную его часть.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом сообщил проекту Радио Свобода "Новости Приазовья" представитель Сил обороны юга Владислав Волошин.

Железнодорожный Антоновский мост

"Противник за неделю совершил более 50 таких попыток. То есть раньше это было три-четыре попытки в день, сейчас это уже до десятка таких попыток. Железнодорожный Антоновский мост - это самое узкое место Днепра, откуда можно наносить удары по правому берегу, а также пытаться осуществлять вылазки на правый берег, где стоят Силы обороны Украины. Поэтому противник пытается любой ценой взять наши позиции возле этого Антоновского моста. Там действует против наших подразделений одно из элитных российских подразделений - бригада разведки. И они осуществляли такие диверсионные действия", - отметил спикер.

Островная зона в дельте Днепра

Вместе с этим, по словам Волошина, российские силы пытаются взять под контроль островную зону в дельте реки Днепр.

"Если раньше враг на одном-двух направлениях осуществлял свои штурмовые действия и попытки форсировать, то сейчас, фактически, по всей зоне. Это острова Забич, Козулиский, Нестрига. На Большом Потемкинском, на Белогрудом также продолжаются попытки врага взять под контроль эти острова", - сообщил он.

Напомним, украинские военные деоккупировали правобережную часть Херсонской области в течение лета-осени 2022 года. Областной центр был освобожден 11 ноября 2022 года. Российские военные регулярно из различных видов вооружения - ударными БпЛА, ракетами, КАБами, РСЗО - атакуют украинские регионы.

Топ комментарии
+9
мдя, треба дрони, але вони лише у відосиках найвеличнішого
показать весь комментарий
29.07.2025 15:39 Ответить
+4
Антонівський міст, залізничної частини не має. Залізничний міст, знаходиться далі від нього. Він теж зруйнований
показать весь комментарий
29.07.2025 17:26 Ответить
+2
а ту, саме залізничну частину не можна розваляти к хєрам?
показать весь комментарий
29.07.2025 16:04 Ответить
Комментировать
Сортировать:
мдя, треба дрони, але вони лише у відосиках найвеличнішого
показать весь комментарий
29.07.2025 15:39 Ответить
Я всім кажу те саме - одразу блін істерика " не надо іпсо, все під контролем Ліддора" . Як їм втокмачити ?
Сам факт що Херсон і правий берег обстрілюється постійно і постійно йдуть бої на берегах, біля мостів та в плавнях ( на островах) означає що немає ні дронів ні людей щоб все те вибити..
А вони ото сидять щодня під обстрілами та славлять відосики ква кваЗЕморди...
показать весь комментарий
29.07.2025 17:47 Ответить
а ту, саме залізничну частину не можна розваляти к хєрам?
показать весь комментарий
29.07.2025 16:04 Ответить
Ні, а як же тоді вони на правий берег потраплять.
показать весь комментарий
29.07.2025 17:04 Ответить
На потязі, будуть прориватися?
показать весь комментарий
29.07.2025 17:27 Ответить
Є окремий залізничний міст. Те що на фото - це бетонний автоміст на 4 полоси, + по бокам пішоходні смуги, ну точніше місце для рибалок ))
показать весь комментарий
29.07.2025 17:43 Ответить
НУ, з нього ніколи не рибалили. Занадто далеко від води
показать весь комментарий
29.07.2025 18:07 Ответить
Це тільки для таких "особо обдарованих" новина що той жд міст розвалений ще з 22-го року..Нажаль, не з кінця лютого...
показать весь комментарий
30.07.2025 00:18 Ответить
Антонівський міст, залізничної частини не має. Залізничний міст, знаходиться далі від нього. Він теж зруйнований
показать весь комментарий
29.07.2025 17:26 Ответить
Зрозуміло що обидва мости зруйновано. А цей речник розказує що орки прагнуть взяти під контроль залізничний міст. Так може, вцілілу частину мосту. Ох, уж еті сказочнікі.
показать весь комментарий
29.07.2025 18:02 Ответить
Він ті мости, в очі не бачив
показать весь комментарий
29.07.2025 18:08 Ответить
Ти дійсно такий тупий? Мамка мабуть дитиною не займалась...

Вони хочуть захопити предмістний плацдарм...
Читай по буквам :
"Залізничний Антонівський міст - це найвужче місце Дніпра, звідки можна завдавати ударів по правому берегу, а також намагатися здійснювати вилазки на правий берег, де стоять Сили оборони України. Тому противник намагається за будь-яку ціну взяти наші позиції біля цього Антонівського мосту.."

Я кожен день це бачу.
показать весь комментарий
30.07.2025 00:23 Ответить
Ти сам не розумієш неоднозначності заяви цього речника. Міст це міст а не найвужче місце Дніпра. МІСТ СТОЇТЬ в найвужчому місці Дніпра!!! Ви обидва з цим речником до школи ходили тільки курити? Якщо ти щось там бачиш то можеш сказати до чого тут міст? "намагатися здійснювати вилазки на правий берег, де стоять Сили оборони України. Тому противник намагається за будь-яку ціну взяти наші позиції біля цього Антонівського мосту.."
Якщо орки роблять "вилазки" по воді то до чого тут міст який зруйнований. Як на мене (колишнього офіцера) треба було написати: ворог здійснює спроби захвату плацдарму на правому березі Дніпра в районі залізничного Антонівського мосту. Це було б зрозуміло для людей які не "бачуть це кожен день"
показать весь комментарий
30.07.2025 08:42 Ответить
Якщо "колишній ахвіцер" це часів совка-то це багато що пояснює..Більш тупіших створінь (натуральні баобаби) я в житті й не пам'ятаю.. Все що для таких треба написати- це зеленкою на лобі-******!
Ворог здійснює спроби захвату плацдарму НЕ на правому березі,а на лівому! Все ,більше тобі знати не потрібно.
показать весь комментарий
30.07.2025 09:00 Ответить
Орки і так на лівому березі в тому районі. Який ще плацдарм.
показать весь комментарий
30.07.2025 11:17 Ответить
Ти поняття не маєш,що відбувається на тому маленькому мостовому п'ятачку на лівобережжі...Якщо досі не цікавився,то воно тобі і непотрібно..
показать весь комментарий
30.07.2025 13:08 Ответить
Може й так, у мене тут біля кордону на Сумщині своє і було і є і речники є недолугі які розказують що все в сірій зоні а воно уже орків. А поняття є бо була окупація і місяць обстрілів і боїв в містечку.
показать весь комментарий
30.07.2025 14:12 Ответить
Там все зі спутника видно- від станції Пойма йде однаколійна насипна жд гілка - досить довга,а навкруги камиші й багнюка (зараз трохи посохло)..І є тільки невеличкий клаптик суші,біля самого дніпра, перший проліт моста зруйнований , але якщо пропливти до другого..Ось і лізуть кацапи на цей клаптик-але закріпитися там не можуть,бо їх там знищують ..різним озброєнням..і не тільки..
показать весь комментарий
30.07.2025 15:04 Ответить
Станція Заплава по карті. З супутникового фото видно 2 прольоту мосту знищено, тепер ситуація ясна, місцеві знають бо болить.
показать весь комментарий
30.07.2025 15:32 Ответить
Так,дійсно ,зараз вже Заплава..ми звикли до Пойми..скільки там навкруги прожито..
показать весь комментарий
30.07.2025 15:37 Ответить
А з дельтою як бо теж ці казкарі темнять.
показать весь комментарий
30.07.2025 16:01 Ответить
На островах дельти все дуже дінамічно і складно..
показать весь комментарий
30.07.2025 16:38 Ответить
А де адепти кави вКриму??
Як вони це пояснять? Це вписується в світогляд вірунів "до кордона1991 року" ?
показать весь комментарий
29.07.2025 17:41 Ответить