9593 посетителя онлайн

На Волыни толпа напала на автомобиль ТЦК и СП

На Волыни толпа напала на авто ТЦК

Вчера, 7 августа, около 16:30, в селе Соловичи Ковельского района во время оповещения военнообязанных военнослужащие одного из районных ТЦК и СП области совместно с работниками полиции подверглись нападению группы неустановленных лиц.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом сообщили в Волынском областном ТЦК и СП.

"Во время проверки документов один из местных жителей отказался их предъявить и пытался убежать. В этот момент другой мужчина, который назвался старостой села, прыгнул на капот служебного автомобиля и камнем разбил лобовое стекло. К инциденту присоединилась женщина, которая также наносила удары по транспорту. Еще один мужчина, вооруженный металлическим предметом (вероятно, гаечным ключом), разбил боковые окна и трижды ударил водителя по руке", - говорится в сообщении.

Впоследствии движение автомобиля было заблокировано другими транспортными средствами, в частности, грузовиками. Около 10 человек окружили служебное авто и в течение нескольких минут наносили удары транспортному средству, препятствуя выполнению служебных обязанностей.

Сведения по данному факту внесены в ЕРДР по признакам преступления, предусмотренного ч. 2 ст. 350 УК Украины, один фигурант задержан в порядке ст. 208 УПК. Действия другого фигуранта предварительно квалифицированы по ст. 296 УК Украины.

Топ комментарии
+49
За таку херню треба підняти покарання і показово посадити довбнів.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:05 Ответить
+42
ТЦК і поліція повинні відкривати вогонь на ураження за напад на військовий об"єкт і військовий підрозділ, оскільки це напад на Україну.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:07 Ответить
+35
ТЦК запитало у чоловіка документи. Той почав бикувати і тікати. Яка несправедливість ???
показать весь комментарий
08.08.2025 13:11 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 4
А ви всю 17-ту статтю почитайте, до кінця. А потім 24-ту. А потім задайте собі питання, чому серед нас є ті, хто "рівніші" за інших громадян, і чому героїчні військовослужбовці ТЦК сцять їх "оповіщувати"
показать весь комментарий
08.08.2025 14:15 Ответить
рф провокатори хочуть громадянської війни в Україні..
показать весь комментарий
08.08.2025 14:16 Ответить
Теж дивуюся. Що їм не подобається? Вони саме це обирали.
показать весь комментарий
08.08.2025 14:20 Ответить
Пане, если вы поняли, речь шла об обязательствах, по умолчанию, при соблюдении прав.
показать весь комментарий
08.08.2025 14:34 Ответить
Якщо Харанту і Верховній Зраді можна похерити можна багатократно похерити Конституцію (двійне громадянство, свобода слова, недоторканність житла, невирішенність легітимності і самого Херанта і його Зради) то чого б громадянину України і собі не покласти б на одну зі статей багатостаттевої і багатострадальної Конституції!
Лядьский цирк!
показать весь комментарий
08.08.2025 14:38 Ответить
що тільки не видумають кремлеботи..
показать весь комментарий
08.08.2025 14:58 Ответить
Море це скільки? Пару сотень на мільйони потенційних призовників. Кому не подобаються дії тцк чи поліції дорога до суду. Є тцк покарані рішеннями судів, так само поліціянти. Які проблеми? Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.08.2025 15:16 Ответить
Конституція - це така абстракція, яка або працює вся, або не працює взагалі. Якщо держава порушує хоча б одну статтю відносно громадян, то в громадян є повне моральне право робити анлогічно. І всілякі псевдопатріотичні тези, що "так каже закон", "потім розберемось" вже не працюють, тому що у людей стільки лапші на вухах, що нова вже не тримається
показать весь комментарий
08.08.2025 15:23 Ответить
це нормально
показать весь комментарий
08.08.2025 15:32 Ответить
оце так дєди ваєвалі..
показать весь комментарий
08.08.2025 15:46 Ответить
Може запитати хлопців на фронті, як вони ставляться до ТЦК?
показать весь комментарий
08.08.2025 15:53 Ответить
А хтось воює тільки в коментарях
показать весь комментарий
08.08.2025 16:17 Ответить
Всі по різному ставляться. Але ж тцк це частина ЗСУ так само як і содолі. Набір у ЗСУ треба щоб здійснювали поліція і адміністрація населених пунктів. І ніякі не ЗСУ. Але це неможливо з недолугими конституціями і законами. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.08.2025 16:28 Ответить
По закону мусора повинні бути на фронті замість з бронею ловить ухилянтів!!!
показать весь комментарий
08.08.2025 16:52 Ответить
Якщо на фронті, але сидить в тік тоці, теж підтримують ухилянтів. Фронт - це теж зріз суспільства. Тому, якщо у людей нема критичного мислення, чи ти в ЗСУ, чи під спідницею, думають тіктоками.
Проте, до товаришів тут, на фронті достукатися можна, особливо коли підари старлінк роздовбуть.
Мене обурює геройство того старости села, риговське падло. Чому не обурюються, коли інвалідів мобілізують? Чому не обурюються, коли беруть гроші, щоб посприяти ухиленню від мобілізації? Чому не обурюються, коли бронюють купу дармоїдів?
- Е ні, вони хочуть щоб можна було відкупитися, забронюватися, щоб забрали он того інваліда, будь кого, лиш не їх.
показать весь комментарий
08.08.2025 16:56 Ответить
А як вони можуть ставитись до тих, хто їх туди бусифікував?
показать весь комментарий
08.08.2025 17:40 Ответить
Правду звіздиш Анунак ,отой хлопець воює ,а тебе фіцо бузеранта мерда кокот шпінавий.
показать весь комментарий
08.08.2025 17:40 Ответить
Так та не так цапок, люди й так захищені законом України, а підараси чинять злочин, можеш проконсультуватися в Уповноваженого ВР України з прав людини Дмитра Лубінця, це в твоїй сраній сизрань самодєржавіє і бєспрєдєлу, в Україна це демократична і правова держава.
показать весь комментарий
08.08.2025 19:27 Ответить
Що посієш те й пожнеш.
показать весь комментарий
08.08.2025 20:51 Ответить
Волинських під@рів-ухилянтів військові та поліція застрелили за напад на військовий об'єкт? Ні? То держави України в нас немає? Україною керують московські під@ри?
показать весь комментарий
08.08.2025 23:21 Ответить
Безумовно з вами погоджуюсь. Ті хто все життя отримував гроші від держави, не хочу цю державу захищати. А ті хто платив податки для держави - мають заплатити ще додатково своїм життям, чи здоров'ям.
Це несправедливість, яку вже всі українці відчувають, крім тих хто давно "біженець" на соціалці, або і є "бенефеціаром" держави
Вважаю, що треба як в Штатах під час другої світової - чесна лотерея, або заплати тому хто піде за тебе воювати.
Правда, в нас не може бути і лотерея "чесною" ((
показать весь комментарий
09.08.2025 00:02 Ответить
Я розумію, що ти за брата хвилюєшся, але навіть, якщо весь місцевий чат добровільно піде воювати, ніхто твого брата не відпустить навіть на пару місяців. Бо ми не в Древньому Римі, рабам волю не дають!
показать весь комментарий
09.08.2025 00:04 Ответить
Ми не можемо перевірити, чи сидиш ти, насправді, в бліндажі... Я чув що без "старлінків" зв'язок там не дуже... Але - я готовий тобі повірити
Але ж оцей чувак, Bad Robot , дійсно пише с чеського ай-пі. І намагається всім доказати, що треба йти воювати
То може в нього такий бліндаж, в Чехії?
показать весь комментарий
09.08.2025 00:09 Ответить
За розповідями мами, дядька. діда, УПА теж попопнювался шляхом мобілізації. Приходили вночі і забирали. Але купа гнид воліли іти в істребки. От і думаю, це поріддя істребків воліє нападати на ТЦК, а не баранити під..рів. Певне, чекають. І, друге. Якщо в студні кидали родити прокомуняків не провокатори-гбісти, а хлопці з СБ, то я їх починаю розуміти
показать весь комментарий
09.08.2025 13:00 Ответить
Соловичі на карті ось тут
показать весь комментарий
08.08.2025 13:10 Ответить
Ви на перше мiсце ставите мотивацiю захисту зебуiнiв, а не Батькiвщини?
показать весь комментарий
08.08.2025 13:39 Ответить
Серед американських гангстерів минулого були переважно особи італійського походження, але були і наші рідні маланці. Про українців Вікіпедія не пише.😃
показать весь комментарий
08.08.2025 13:46 Ответить
Читай закон. И не мели херни. ТЦК могут требовать предьявить документы. И кстати НИКТО без них на улице появится не МОЖЕТ./
Я предлагаю сразу таких растреливать потому что это 100% руснявая ДРГ.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:51 Ответить
звичайно, що не всі можуть, чи хочуть боронити свою Батьківщину..
такі люди є всюди..

але навіщо писати, одне і те саме,
про те,
що нехай там хтось боронить,
та зривати мобілізацію..

це вигідно тільки рф окупантам та хлу..
так само як палити автівки, тцк взривати, наводити бомби та ракети..
показать весь комментарий
08.08.2025 14:02 Ответить
І яка у тебе причина щоб не воювати?
показать весь комментарий
08.08.2025 14:04 Ответить
а «нарід» - це джерело влади..
показать весь комментарий
08.08.2025 14:08 Ответить
ждун чи капітулянт?
показать весь комментарий
08.08.2025 14:11 Ответить
Я? ні) я ж не статистика, а особистість
показать весь комментарий
08.08.2025 14:14 Ответить
показать весь комментарий
08.08.2025 14:19 Ответить
а сцикунам - на трусікі..
показать весь комментарий
08.08.2025 14:22 Ответить
Не твої ж гроші, тому і згадую
показать весь комментарий
08.08.2025 14:35 Ответить
Это называется принудительной мобилизацией. Так поступили бы в любой стране, оказавшейся на грани уничтожения. При любом проукраинском президенте людей бы насильно забирали на войну.
показать весь комментарий
08.08.2025 14:50 Ответить
ну якщо ви допоможете кацапам їх зловити, притримавши їх з цього боку кордону, тоді так - підуть у м'ясні штурми.
показать весь комментарий
08.08.2025 15:34 Ответить
Цікаво, якщо діючим військовим сказати "Приводите замість себе двох людей і можете йти на дємбєль" - як швидко наша армія збільшиться удвічі? Без втручання всяких клятих тцк )
показать весь комментарий
08.08.2025 15:42 Ответить
Колись казали сєпари про двох рабів що будуть давати солдату. Коли ставка виросла до трьох, то лише тоді я підписав перший контракт. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.08.2025 15:45 Ответить
якщо підуть..
то вони вже не у*илянти..
але зникнуть, це точно..
показать весь комментарий
08.08.2025 15:48 Ответить
показать весь комментарий
08.08.2025 15:51 Ответить
Я деякі взагалі ******* відсиджуватися за кордоном, і бігати росказуватм іншим як вони мають любити і захищати батьківщину. Сцикуни.
показать весь комментарий
08.08.2025 16:05 Ответить
Ст.5 Конституції України: "Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування "
Отже, в даному випадку народ у вигляді натовпу з громадян проживаючих в с.Соловичі безпосередньо взяв владу у свої руки та заборонив проводити примусову мобілізацію на території села.Виходить, що все по закону. Ги ги ги.
показать весь комментарий
08.08.2025 16:34 Ответить
Добре. Ну от я воюю не тільки в коментарях. Він вірно все говорить. Вважай, що то я. Шо тепер скажеш?
показать весь комментарий
08.08.2025 16:35 Ответить
Бо повістка це вирок. Що тепер ти: отримуєшь таку саму зарплату як в тебе була, але робиш внески, на дрони, на пальне, на рації, бронік і т.і. Маєшь працювати вдень і вночі з ризиком для здоров'я і життя. з 600 ґрн. виплатами позаштатом після важкоґо поранення. Далі взаґалі виґрібай сам як можешь. І все це на довічно, як кріпостний, поки не вбьють.
А має бути повістка це: велика зарплатня, ротація, 3:3, або 6:6, зі збереженням місця роботи, соціальний ліфт для себе і дітей (безоплатне вище навчання, якісь льґоти при створенні бізнесу, відпочинку, лікуванні і таке інше).
Тоді майже ховатись не будуть.
показать весь комментарий
08.08.2025 21:01 Ответить
Нє, я колись з ним переписувався, він войовничий пенсіонер, якому стан здоров'я заважає воювати, то я вже боюся нічого з ним не сталося.
показать весь комментарий
09.08.2025 09:39 Ответить
показать весь комментарий
08.08.2025 13:16 Ответить
Свіженькі акаунти гівняттся словом "патрійот". Дожилися. Пушкін їх буде банити?
показать весь комментарий
08.08.2025 13:28 Ответить
🍌
показать весь комментарий
08.08.2025 13:29 Ответить
А тепер розкажи нам про мотивацію тих хто вже третій рік в окопах....
показать весь комментарий
08.08.2025 13:34 Ответить
Так ти ж і за мене почав вирішувати? А плани- то таке, інколи життя вносить свої корективи
показать весь комментарий
08.08.2025 13:42 Ответить
Ви маете на увазi кацапський сiмейний тягар (алконавти-нарiки), котрих сiм`i обмiнюють на погашення iпотеки, чи на придбання лады-калiны?
показать весь комментарий
08.08.2025 13:45 Ответить
Да растреливайте етих тварей ухилянских. Вместе с бабами !!! Турель поставте и положите человек 100, можете потом село ухилянское спалить. Как бы я их херячил, я просто не представляю. Хочу хоть раз такое застать, я бы ухилянтов завалил бы нахер.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:48 Ответить
Можна подумати, що зараз під ракетними ударами краще готуватися.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:51 Ответить
Як добре що ще одна банда грьобаних ухилянтів виявила себе. Головне все задокументувати і зафіксувати. Щоб потім після війни ухилянтське гівно не брехали, що воно волонтерило і допомагало фронту. Після другої світової кожне брехливе гівно брехало як воно спочатку допомагало червоним партизанам, а з 91 року розказувало як допомагало упівцям. А насправді ховалося від всіх у бочці з-під капусти. А коли прийшов кацап остаточно, то він усе те гівно поставив на облік за п'ять хвилин. Хто знов дурня клеїв через ще п'ять хвилин поїхав у товарняку туди літом холодно у пальто сракою клюкву давити. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:53 Ответить
Можливо прийдуть, а можливо і ні. Життя мінливе. Враховуючи географію, де то село знаходиться, то прийдуть не скоро, можливо навіть ніколи.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:58 Ответить
В точку .До этой быдлоты просто еще кацапы не добрались,чтобы прочувствовали настоящую войну и разницу.Но это стадо делает все,чтобы так и случилось.Ну что же за ,что боретесь то и получите в итоге
показать весь комментарий
08.08.2025 14:02 Ответить
Згоден, нi вiдняти, нi додати.
показать весь комментарий
08.08.2025 14:32 Ответить
хло зробить так, що ніякої Конституції у України не буде взагалі..
тому треба самозахищатись від хла,...
в першу чергу..
чи не так?
показать весь комментарий
08.08.2025 15:05 Ответить
Порушення законів встановлює суд. А не чиїсь суб'єктивні думки з приводу законів чи статей конституції. А з ухилянтів не треба робити народ. Чи представляти ними народ. Це частина мешканців, а не народу. Я наприклад із іншої частини саме народу. Тому служу в ЗСУ. Дописів про порушення прав солдата скажімо майже немає. Тобто права солдат ухилянтів не цікавлять. В чого ж тоді солдату цікавитися правами ухилянтів? До суду злочинців нападників та й все. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.08.2025 15:33 Ответить
Бачу, герою, ти доколупався до нього, еч, з Чехії пише... Україну підтримує, нєхарашо... Може у мене запитаєш?
Сиджу, как лох какойта, з товаришами в бліндажі. Нам кого підтримувати? Ану розкажи нам, що нам тут робити. Послухаємо, врємєні у нас вагон, підари не лізуть... Ти ж не лох? До нас сюди не збираєшся - може когось пришлеш, га?
показать весь комментарий
08.08.2025 16:30 Ответить
Приїдь ,подивись чи є вона зараз.
показать весь комментарий
08.08.2025 17:45 Ответить
Самі винуваті ! Коли повістки вручають тікаєте і ховаєтесь . Законно вам не подобається , так як діють теж , а чи не забагато завбаганок?! Коли не було війни, кожен герой був , і москалів і поляків і хто б там не був , язиками різали , вішали і стріляли ! Де ж ваш героїзм дівся ??? В штанах смредючою купою вивалився? А якщо хлопці підуть з фронту бо їх через вас, сцикуняр, не має ким замінити ! Вони хочуть по вашому бути гарматним мясом? Віцна за ннзалежність , це завжди гарматне м'ясо !!! Якщо не готові були бути таким м'ясом то не треба було верещати на Майданах !!!
показать весь комментарий
08.08.2025 20:11 Ответить
В таких випадках, варто через тиждень-два, провести опитування в селі - вони "за кордони 1991"?
Втім ще є ті, хто за "віддати все аж до.....(*тут якась географічна лінія, яка залишає місцевість де живе опитуваний в Україні)".
А взагалі, цілком логічне продовження соціальної несправедливості, що загострилась з початку мобілізації. Влада 3+ роки такого добивалась своїми діями та бездіяльністю.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:19 Ответить
Ти - ДУРЕНЬ!
показать весь комментарий
08.08.2025 13:30 Ответить
Я своє відвоював.Інвалід війни 2 групи.Тепер твоя черга!
показать весь комментарий
08.08.2025 13:35 Ответить
А як щодо статті Конституції якою передбачено захист територіальної цілістності держави?
показать весь комментарий
08.08.2025 13:40 Ответить
Кацапа, здесь брагульки нет. Трындеть - на Волгу, там тебя подметут.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:47 Ответить
Кацапська троляка.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:49 Ответить
Конституція на паузі,сказав один дятел.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:55 Ответить
Люди будуть донатити на ТЦК, якщо припиниться бусифікація чоловіків, які вийшли на город копати картоплю і почнеться бусифікація тих, хто сидить в палаці за високим парканом і ніде не працює.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:56 Ответить
сказав бот
показать весь комментарий
08.08.2025 13:56 Ответить
показать весь комментарий
08.08.2025 14:01 Ответить
Вони в основному "вже своє відвоювали", "не громадяни України і півжиття живуть закордоном" або "надто старі для війни".
показать весь комментарий
08.08.2025 14:02 Ответить
а разве цензор в Украине уже заблокирован?)
показать весь комментарий
08.08.2025 14:08 Ответить

розставляй ноги ..
та здавайся ..
тиловик
показать весь комментарий
08.08.2025 14:20 Ответить
Ми все колупаємося с такими, в рашке уже годов по 20 дали, поки показово не притянуть к відповідальності так і буде продовжуватися і збільшуватися такі случаї. По закону воєного стану діяти відповідно.
показать весь комментарий
08.08.2025 14:22 Ответить
Кацапе, .уйло вже напало, про шо тиверзеш, хтозна.
показать весь комментарий
08.08.2025 15:10 Ответить
Кому цікаво що там в твоїй рашці. Ну але якщо тобі там все так подобається,то хто тебе тут тримає?
показать весь комментарий
08.08.2025 15:13 Ответить
У одного мене складається відчуття, шо це нова тактика кремля по зриву мобілізацій?
показать весь комментарий
08.08.2025 15:24 Ответить
Ги ги ги.
показать весь комментарий
08.08.2025 15:27 Ответить
Чергова казка про ротацію, заміну тих, хто на фронті? От тільки ні однієї ротації серйозної не було, і масової демобілізації теж. Хоча зв улиць хапають кожен день десятками. І де ж тоді люди діваються?
показать весь комментарий
08.08.2025 15:29 Ответить
Не там с такими разговор короткий.Оппозиция на раше тихонько в норы забилась и не пикает ,а попробуешь выйти на антивоенный пикет с картонкой я против войны сразу пару лет впаяют и на нары.Видать эти чудики хотят того же .Ну так получат и пусть попробуют тогда ,что нибудь против кацапского тцкашника потом выступить когда их грести будут ,чтобы пустить в мясные штурмы против ненавистных гейропейцев
показать весь комментарий
08.08.2025 15:30 Ответить
З якого дива не толкай? Поліція це примусовий орган у всіх країнах в усій історії. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.08.2025 15:38 Ответить
Звичайно що це кацапська заготовка. Чудь путін неодноразово розказував все те саме про бусифікацію, мобілізацію, конституцію і все інше. Слово бусифікація вперше прозвучало з кацапських змі. Тобто вся ухилянтська гопота діє по кацапським методичкам. Навіть слова і терміни використовують ті самі. Нічого дивного. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.08.2025 15:43 Ответить
Яка? Те, що тцкуни бусифікують, бьють, катують....збивають, вибивають, вимагають... гроші в людей, це нова тактика кремля? Ну тоді питання до тцкунів, чи до кого?
показать весь комментарий
08.08.2025 15:43 Ответить
Полиция,как и каждый орган наделен полномочиями,эти полномочия им надаются,нет ничего данного сверху или по принципу "везде так,и у нас пусть будет так",ну и факт того,что все полицейские Украины не желают воевать никто оспорить не сможет.
показать весь комментарий
08.08.2025 16:05 Ответить
Громадяни здійснили оповіщення ТЦК про необхідність дотримання Закону.

У автомобіля відбулась епілепсія.

Порушень не виявлено.
показать весь комментарий
08.08.2025 18:27 Ответить
Бот сам із собою переписується.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:16 Ответить
Страница 2 из 4