7894 посетителя онлайн

На Волыни толпа напала на автомобиль ТЦК и СП

На Волыни толпа напала на авто ТЦК

Вчера, 7 августа, около 16:30, в селе Соловичи Ковельского района во время оповещения военнообязанных военнослужащие одного из районных ТЦК и СП области совместно с работниками полиции подверглись нападению группы неустановленных лиц.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом сообщили в Волынском областном ТЦК и СП.

"Во время проверки документов один из местных жителей отказался их предъявить и пытался убежать. В этот момент другой мужчина, который назвался старостой села, прыгнул на капот служебного автомобиля и камнем разбил лобовое стекло. К инциденту присоединилась женщина, которая также наносила удары по транспорту. Еще один мужчина, вооруженный металлическим предметом (вероятно, гаечным ключом), разбил боковые окна и трижды ударил водителя по руке", - говорится в сообщении.

Впоследствии движение автомобиля было заблокировано другими транспортными средствами, в частности, грузовиками. Около 10 человек окружили служебное авто и в течение нескольких минут наносили удары транспортному средству, препятствуя выполнению служебных обязанностей.

Сведения по данному факту внесены в ЕРДР по признакам преступления, предусмотренного ч. 2 ст. 350 УК Украины, один фигурант задержан в порядке ст. 208 УПК. Действия другого фигуранта предварительно квалифицированы по ст. 296 УК Украины.

Топ комментарии
+49
За таку херню треба підняти покарання і показово посадити довбнів.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:05 Ответить
+42
ТЦК і поліція повинні відкривати вогонь на ураження за напад на військовий об"єкт і військовий підрозділ, оскільки це напад на Україну.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:07 Ответить
+35
ТЦК запитало у чоловіка документи. Той почав бикувати і тікати. Яка несправедливість ???
показать весь комментарий
08.08.2025 13:11 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 4
в ОПі саме на це і розраховують. Їм потрібен хаос, тоді їхні братушкі з севєра швидше закінчать те, що почали.
показать весь комментарий
08.08.2025 14:17 Ответить
Теж дивуюся. Що їм не подобається? Вони саме це обирали.
показать весь комментарий
08.08.2025 14:20 Ответить
Головних ухилянтів все влаштовує: гарна зарплата з держбюджету, бронь/відстрочка від мобілізації, пільги, ранній вихід на пенсію.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:56 Ответить
Хтось явно передивився суддю Дредда
показать весь комментарий
08.08.2025 13:59 Ответить
Нічого дивного. Пересічні громадяни дивляться , що тисячі чиновників,силовиків та інших держслужбовців, які присягали захищати країну і отримувала за це гарні зарплати,пенсії, пільги сидять в тилу під бронею. Тому і виникає резонне запитання, якщо я все життя платив податки на які держава утримувала "захисників" то чому зараз я повинен захищати не тільки державу , а ще й і своїх офіційних "захисників". Всі держслужбовці повинні бути на фронті , їх обов"язки можуть виконувати жінки, пенсіонери, не придатні по здоров"ю і тоді у держави буде законне і моральне право примусово мобілізовувати звичайних громадян.
показать весь комментарий
08.08.2025 14:07 Ответить
Ст.5 Конституції України: "Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування "
Отже, в даному випадку народ у вигляді натовпу з громадян проживаючих в с.Соловичі безпосередньо взяв владу у свої руки та заборонив проводити примусову мобілізацію на території села.Виходить, що все по закону. Ги ги ги.
показать весь комментарий
08.08.2025 16:34 Ответить
А где их взять?
показать весь комментарий
08.08.2025 14:01 Ответить
Придурки! А що робити тим хто вже ТРЕТІЙ РІК в ОКОПІ?!
показать весь комментарий
08.08.2025 13:29 Ответить
Ти - ДУРЕНЬ!
показать весь комментарий
08.08.2025 13:30 Ответить
А тепер розкажи нам про мотивацію тих хто вже третій рік в окопах....
показать весь комментарий
08.08.2025 13:34 Ответить
Я своє відвоював.Інвалід війни 2 групи.Тепер твоя черга!
показать весь комментарий
08.08.2025 13:35 Ответить
Крім Закону про нацполіцію є ж ще і Конституція. Це- ОСНОВНИЙ ЗАКОН ПРЯМОЇ ДІЇ!!!
показать весь комментарий
08.08.2025 13:39 Ответить
А як щодо статті Конституції якою передбачено захист територіальної цілістності держави?
показать весь комментарий
08.08.2025 13:40 Ответить
Так ти ж і за мене почав вирішувати? А плани- то таке, інколи життя вносить свої корективи
показать весь комментарий
08.08.2025 13:42 Ответить
У довбнів імунітет, на кшталт "він сидить в кріслі Президента"
показать весь комментарий
08.08.2025 13:09 Ответить
Да растреливайте етих тварей ухилянских. Вместе с бабами !!! Турель поставте и положите человек 100, можете потом село ухилянское спалить. Как бы я их херячил, я просто не представляю. Хочу хоть раз такое застать, я бы ухилянтов завалил бы нахер.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:48 Ответить
Читай закон. И не мели херни. ТЦК могут требовать предьявить документы. И кстати НИКТО без них на улице появится не МОЖЕТ./
Я предлагаю сразу таких растреливать потому что это 100% руснявая ДРГ.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:51 Ответить
Войну с кем ? С сыкливыми ухилесами ? Да их хоть миллион будет их 100 человек положат нахер в гроб. И это будет правильно. Растреливать уродов.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:53 Ответить
Війни б не було якби років 7-8 назад, мудрий нарід мав би мозок.
показать весь комментарий
09.08.2025 11:03 Ответить
Як добре що ще одна банда грьобаних ухилянтів виявила себе. Головне все задокументувати і зафіксувати. Щоб потім після війни ухилянтське гівно не брехали, що воно волонтерило і допомагало фронту. Після другої світової кожне брехливе гівно брехало як воно спочатку допомагало червоним партизанам, а з 91 року розказувало як допомагало упівцям. А насправді ховалося від всіх у бочці з-під капусти. А коли прийшов кацап остаточно, то він усе те гівно поставив на облік за п'ять хвилин. Хто знов дурня клеїв через ще п'ять хвилин поїхав у товарняку туди літом холодно у пальто сракою клюкву давити. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:53 Ответить
А хіба партбілєтчікі можуть молитися. Їм любі молитви заборонені. Так що твоє совкове моліца на партбілєт недоречне. Що про колхозних ухилянтиків скажеш. До в'язниці чи панять і прастіть. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.08.2025 14:23 Ответить
А тому повинен, що отой хто так думав свідомо обирав обранців у верховну раду і в верховній раді тими обранцями було прийнято закони, по яким усі держслужбовці заброньовані, а не заброньований той, хто обирав тих обранців. Що не зрозумілого? Податки свідомо платяться і свідомо зі згодою усіх ідуть на шикарне утримання заброньованих. Що не так? Уважніше треба голосувати. Голосувати за платформу дій. А якщо голосувати просто по приколу у воюючій країні, то будьте ласкаві штурмувати в армію. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.08.2025 14:30 Ответить
Море це скільки? Пару сотень на мільйони потенційних призовників. Кому не подобаються дії тцк чи поліції дорога до суду. Є тцк покарані рішеннями судів, так само поліціянти. Які проблеми? Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.08.2025 15:16 Ответить
Так а що вони заставили? Здійснили напад. Понівечили майно. Те саме тут на фронті роблять орки. Можливо буде кримінальне провадження і підуть під суд. Отримають вироки. А оці хто підтримує нападників писаниною , дають даремну надію майбутнім зекам у тому, що їх дії підтримує якоби населення. От якби хоч один ухилянт писака запропонував злодіям нападникам свої послуги адвоката або профінансував послуги адвоката. Але ж напевно такого не буде. Просто потріндят. А оті опудала просто сядуть до в'язниці. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.08.2025 15:26 Ответить
Порушення законів встановлює суд. А не чиїсь суб'єктивні думки з приводу законів чи статей конституції. А з ухилянтів не треба робити народ. Чи представляти ними народ. Це частина мешканців, а не народу. Я наприклад із іншої частини саме народу. Тому служу в ЗСУ. Дописів про порушення прав солдата скажімо майже немає. Тобто права солдат ухилянтів не цікавлять. В чого ж тоді солдату цікавитися правами ухилянтів? До суду злочинців нападників та й все. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.08.2025 15:33 Ответить
З якого дива не толкай? Поліція це примусовий орган у всіх країнах в усій історії. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.08.2025 15:38 Ответить
Звичайно що це кацапська заготовка. Чудь путін неодноразово розказував все те саме про бусифікацію, мобілізацію, конституцію і все інше. Слово бусифікація вперше прозвучало з кацапських змі. Тобто вся ухилянтська гопота діє по кацапським методичкам. Навіть слова і терміни використовують ті самі. Нічого дивного. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.08.2025 15:43 Ответить
Колись казали сєпари про двох рабів що будуть давати солдату. Коли ставка виросла до трьох, то лише тоді я підписав перший контракт. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.08.2025 15:45 Ответить
Так в тому то і справа. Що треба щоб був шум про тіпа проблему з бусифікаціями і іншим. Щоб були зайняті відосами, в не вирішеннями проблем мобілізаціями і демобілізаціями. Щоб не переглядали недоречні броні, постановки і зняття з обліків. Не можливість складання закону передачі із забезпечення набору мобілізованих скажімо на поліцію, а тцк лише суто оформлення паперів і не більше. Тобто проблему відсутності мобілізації замінити шумом про бусики і ширмою. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.08.2025 15:53 Ответить
Всі по різному ставляться. Але ж тцк це частина ЗСУ так само як і содолі. Набір у ЗСУ треба щоб здійснювали поліція і адміністрація населених пунктів. І ніякі не ЗСУ. Але це неможливо з недолугими конституціями і законами. Ха ха ха.
показать весь комментарий
08.08.2025 16:28 Ответить
По закону мусора повинні бути на фронті замість з бронею ловить ухилянтів!!!
показать весь комментарий
08.08.2025 16:52 Ответить
Правду звіздиш Анунак ,отой хлопець воює ,а тебе фіцо бузеранта мерда кокот шпінавий.
показать весь комментарий
08.08.2025 17:40 Ответить
Це село Соловичі курортна зона,дуже гарне озеро є.А ще за кілька кілометрів є урочище Вовчка,де утворилася УПА.
показать весь комментарий
08.08.2025 17:42 Ответить
Вовчак
показать весь комментарий
08.08.2025 17:44 Ответить
Jo,vrat spet,a udelaj ,a ne kicaj vole.
показать весь комментарий
08.08.2025 17:47 Ответить
У перший рік можливо ще жевріла думка піти служити, не як м'ясо,а як людина життя якої цінують. Але Зескоти не лишили цього вибору.Вони обрубали його під корень,лишився лиш обов'язок помирати на їхніх умовах заради їх збагачення.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:34 Ответить
Вітерець погоджує бурю, думали якщо спокійно бусифікувати наплювавши на всі закони і нічого не буде у відповідь?
показать весь комментарий
08.08.2025 13:16 Ответить
Терор влаштував ЗеПаразит, закривши клітку-Україну
показать весь комментарий
14.08.2025 12:06 Ответить
3. Не подобається країна - змінюйте?
показать весь комментарий
14.08.2025 12:24 Ответить
Найцікавіше тут те, що якби вони дійсно просто їздили та оповіщали, роздавали якісь агітки та поводились ввічливо, пояснювали різні моменти, питання, ні до чого не примушували, то народ не сприймав би армію як вирок, а ефективність була б в рази більша, бо паралельно вони розсилали б ті штрафи як примус і люди не так боялись би обирати армію. Бо вони б бачили як військові ставляться до людей. І зараз вони теж бачать.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:41 Ответить
Закон про мобілізацію прямо порушує статтю 24 КУ. Цікаво у вас виходить, вибіркове трактування КУ, і тільки так, як вам зручно. Прям як зелебоба
показать весь комментарий
08.08.2025 13:36 Ответить
Конституція - це така абстракція, яка або працює вся, або не працює взагалі. Якщо держава порушує хоча б одну статтю відносно громадян, то в громадян є повне моральне право робити анлогічно. І всілякі псевдопатріотичні тези, що "так каже закон", "потім розберемось" вже не працюють, тому що у людей стільки лапші на вухах, що нова вже не тримається
показать весь комментарий
08.08.2025 15:23 Ответить
Чергова казка про ротацію, заміну тих, хто на фронті? От тільки ні однієї ротації серйозної не було, і масової демобілізації теж. Хоча зв улиць хапають кожен день десятками. І де ж тоді люди діваються?
показать весь комментарий
08.08.2025 15:29 Ответить
А ви знаєте, що якщо виключити із вжитку слово ТЦК, то щось це сильно на бурятів схоже, якими нас власне і лякають кожен день. Ні на що не натякаю, просто спостереження)
показать весь комментарий
08.08.2025 20:53 Ответить
Вони тупо роблять все, щоб бажаючих не було!
показать весь комментарий
08.08.2025 23:49 Ответить
А люди цю несправедливість відчувають "чьотко". Бо всіх трактористів, та ФОПів похапали, а дядки з податкової катаються собі на "лексусах"!
показать весь комментарий
08.08.2025 23:51 Ответить
З тою повнотою влади, яку йому надали зебіли ще в далекому 2019, під час виборів до Ради, хер ти його поміняєш! І всі "служки" його, міньйони, всі у тилу сидять, готові захищати "найвеличнішого"
показать весь комментарий
08.08.2025 23:56 Ответить
Безумовно з вами погоджуюсь. Ті хто все життя отримував гроші від держави, не хочу цю державу захищати. А ті хто платив податки для держави - мають заплатити ще додатково своїм життям, чи здоров'ям.
Це несправедливість, яку вже всі українці відчувають, крім тих хто давно "біженець" на соціалці, або і є "бенефеціаром" держави
Вважаю, що треба як в Штатах під час другої світової - чесна лотерея, або заплати тому хто піде за тебе воювати.
Правда, в нас не може бути і лотерея "чесною" ((
показать весь комментарий
09.08.2025 00:02 Ответить
Я розумію, що ти за брата хвилюєшся, але навіть, якщо весь місцевий чат добровільно піде воювати, ніхто твого брата не відпустить навіть на пару місяців. Бо ми не в Древньому Римі, рабам волю не дають!
показать весь комментарий
09.08.2025 00:04 Ответить
Ми не можемо перевірити, чи сидиш ти, насправді, в бліндажі... Я чув що без "старлінків" зв'язок там не дуже... Але - я готовий тобі повірити
Але ж оцей чувак, Bad Robot , дійсно пише с чеського ай-пі. І намагається всім доказати, що треба йти воювати
То може в нього такий бліндаж, в Чехії?
показать весь комментарий
09.08.2025 00:09 Ответить
Волинських під@рів-ухилянтів військові та поліція застрелили за напад на військовий об'єкт? Ні? То держави України в нас немає? Україною керують московські під@ри?
показать весь комментарий
08.08.2025 23:21 Ответить
Усе вірно лідор дав наказ на геноцид Українців в тилу щоб зробити хаос , тільки для нього це вигідно це його помста Українцям що недали здати Україну поки мусорила і шобло втекла на західну на початку війни
показать весь комментарий
08.08.2025 14:47 Ответить
А чому не ти? І чому хтось а не ти? І чому ти втік?
Мені дуже цікаві відповіді на цей перелік запитань.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:30 Ответить
Серйозно? А не хочеш відкрити закон про нацполіцію і почитати які в них обов'язки?
показать весь комментарий
08.08.2025 13:31 Ответить
І що далі?
показать весь комментарий
08.08.2025 13:41 Ответить
І що я за тебе вирішував? Невже не розумієш різниці?
показать весь комментарий
08.08.2025 17:34 Ответить
Якщо Харанту і Верховній Зраді можна похерити можна багатократно похерити Конституцію (двійне громадянство, свобода слова, недоторканність житла, невирішенність легітимності і самого Херанта і його Зради) то чого б громадянину України і собі не покласти б на одну зі статей багатостаттевої і багатострадальної Конституції!
Лядьский цирк!
показать весь комментарий
08.08.2025 14:38 Ответить
а разве цензор в Украине уже заблокирован?)
показать весь комментарий
08.08.2025 14:08 Ответить
сперва права по Конституции, право на жизнь, право на пересування, право на захист, потом обов"язки, или ты забыл?
показать весь комментарий
08.08.2025 14:19 Ответить
То може повернешся і пацанів поміняєш,розумнику?
показать весь комментарий
08.08.2025 15:11 Ответить
Вася,ти йолоп.
показать весь комментарий
08.08.2025 15:13 Ответить
Бачу, герою, ти доколупався до нього, еч, з Чехії пише... Україну підтримує, нєхарашо... Може у мене запитаєш?
Сиджу, как лох какойта, з товаришами в бліндажі. Нам кого підтримувати? Ану розкажи нам, що нам тут робити. Послухаємо, врємєні у нас вагон, підари не лізуть... Ти ж не лох? До нас сюди не збираєшся - може когось пришлеш, га?
показать весь комментарий
08.08.2025 16:30 Ответить
Добре. Ну от я воюю не тільки в коментарях. Він вірно все говорить. Вважай, що то я. Шо тепер скажеш?
показать весь комментарий
08.08.2025 16:35 Ответить
Якщо на фронті, але сидить в тік тоці, теж підтримують ухилянтів. Фронт - це теж зріз суспільства. Тому, якщо у людей нема критичного мислення, чи ти в ЗСУ, чи під спідницею, думають тіктоками.
Проте, до товаришів тут, на фронті достукатися можна, особливо коли підари старлінк роздовбуть.
Мене обурює геройство того старости села, риговське падло. Чому не обурюються, коли інвалідів мобілізують? Чому не обурюються, коли беруть гроші, щоб посприяти ухиленню від мобілізації? Чому не обурюються, коли бронюють купу дармоїдів?
- Е ні, вони хочуть щоб можна було відкупитися, забронюватися, щоб забрали он того інваліда, будь кого, лиш не їх.
показать весь комментарий
08.08.2025 16:56 Ответить
Вайфай пушка дає інтернет, гірший, часто пропадає, але навіть говорити по ватсапу можна. Поки не розбили антени старлінка взагалі давало польський прапорець. Але мова не проте. Людина проти свавілля отаких старост, а-ля Штепа, які до нього претензії?
показать весь комментарий
09.08.2025 06:29 Ответить
Сцикун ховається, щоб по ай пі не вичислили
показать весь комментарий
08.08.2025 14:54 Ответить
Менi не зрозумiло, з якою цiллю зробили вiйськових ТЦК крайнiми у взаемовiдносинах з цивiльними, коли обов`зок полiцii - стежити за виконанням конституцiйних обов`язкiв громадянами краiни?
показать весь комментарий
08.08.2025 13:26 Ответить
Уклонiстам принишкнути.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:30 Ответить
https://youtu.be/N-8jkDqR58U Дядя Петя , ти - дурак?
показать весь комментарий
08.08.2025 13:35 Ответить
Ви на перше мiсце ставите мотивацiю захисту зебуiнiв, а не Батькiвщини?
показать весь комментарий
08.08.2025 13:39 Ответить
ЗЫ... тобто , ви не розумiете, що таке вибор Президента i що таке захист краiни. А людина , яка вибрала такого стернового , мае запхати свого язичка у дупцю, та й не базiкати
показать весь комментарий
08.08.2025 13:42 Ответить
Ви маете на увазi кацапський сiмейний тягар (алконавти-нарiки), котрих сiм`i обмiнюють на погашення iпотеки, чи на придбання лады-калiны?
показать весь комментарий
08.08.2025 13:45 Ответить
Кацапа, здесь брагульки нет. Трындеть - на Волгу, там тебя подметут.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:47 Ответить
Зброя вашого трактування - це е те, чого домагаеться Путiн. Тобто, це буде громадянською вiйною. До цього ви закликаете?
показать весь комментарий
08.08.2025 13:53 Ответить
Ще й менти з вiйськовими, котрi пенсiонери з 45 рокiв, заре байдикiв б`ють. Мiльйонiв зо 2 набереться.
показать весь комментарий
08.08.2025 14:01 Ответить
вибор = вибори
показать весь комментарий
08.08.2025 14:03 Ответить
Невелика оговiрка, якщо виключити iз вжитку слово ТЦК, то людина, яка ухиляеться вiд своiх прямих конституцiйних обов`язкiв, мае бути притягнута до кримiнальноi вiдповiдальностi. Для цього ТЦК якщо й потрiбне, то для передачi матерiалiв на розгляд суду, з питання неявки ухилянта на дiльницю ТЦК. А краще б було, якби замiсть абревiатури ТЦК була б назва - вiйськкомат, паралельно з конторою по рекрутингу.
показать весь комментарий
08.08.2025 14:12 Ответить
Згоден, нi вiдняти, нi додати.
показать весь комментарий
08.08.2025 14:32 Ответить
Пане, если вы поняли, речь шла об обязательствах, по умолчанию, при соблюдении прав.
показать весь комментарий
08.08.2025 14:34 Ответить
Призываю правильно голосовать, шобы не превратиться в цапорылiю+северная корея.
показать весь комментарий
08.08.2025 14:38 Ответить
Давайте плясать от обратного. В то время когда наши бойцы не щадят себя нас защищая, слабо без вмешательства ТЦК пойти на защиту Родины. Тогда не будешь ухылянтом.
показать весь комментарий
08.08.2025 14:42 Ответить
Кацапе, .уйло вже напало, про шо тиверзеш, хтозна.
показать весь комментарий
08.08.2025 15:10 Ответить
Ухилянти не зникнуть, пiдуть перед загородзагонами в м`яснi штурми, бо ху.ло тодi не зупиниться, захоче вiд пацифик - до атланi i до iндiйського моря-океяну налаштувати похiд, все хоче в тому океянi чоботи вимити.
показать весь комментарий
08.08.2025 15:16 Ответить
Недавно путін сказав що вони нічого такого не роблять, просто своє забирають. Так що хлопці і дівчата бунтують але хай пам'ятають що Волинская губєрнія теж входила і орки цього не забули.
показать весь комментарий
08.08.2025 14:50 Ответить
Бо повістка це вирок. Що тепер ти: отримуєшь таку саму зарплату як в тебе була, але робиш внески, на дрони, на пальне, на рації, бронік і т.і. Маєшь працювати вдень і вночі з ризиком для здоров'я і життя. з 600 ґрн. виплатами позаштатом після важкоґо поранення. Далі взаґалі виґрібай сам як можешь. І все це на довічно, як кріпостний, поки не вбьють.
А має бути повістка це: велика зарплатня, ротація, 3:3, або 6:6, зі збереженням місця роботи, соціальний ліфт для себе і дітей (безоплатне вище навчання, якісь льґоти при створенні бізнесу, відпочинку, лікуванні і таке інше).
Тоді майже ховатись не будуть.
показать весь комментарий
08.08.2025 21:01 Ответить
А ти хотів, аби добровольці, валонтири і альтруісти не закінчувалися? Щоб завжди був хтось хто за дарма покладе свою душу і тіло?
0то у декоґо настали б найкращі часи...
показать весь комментарий
09.08.2025 15:27 Ответить
Тьфу! Я ґадав ти людина, а ти кацапсячий троль.
показать весь комментарий
09.08.2025 21:23 Ответить
Терор може прийти, якщо рашка захопить Україну
показать весь комментарий
08.08.2025 13:23 Ответить
Одна группа, из тех кто не желает воевать,решила отправить другую группу таких же не желаюших воевать на фронт возник конфликт,несправедливость в том,что,если не желаешь воевать - не воюй,но не толкай силой на фронт других.
показать весь комментарий
08.08.2025 14:42 Ответить
Полиция,как и каждый орган наделен полномочиями,эти полномочия им надаются,нет ничего данного сверху или по принципу "везде так,и у нас пусть будет так",ну и факт того,что все полицейские Украины не желают воевать никто оспорить не сможет.
показать весь комментарий
08.08.2025 16:05 Ответить
ТЦКашники бідкаються
показать весь комментарий
08.08.2025 14:45 Ответить
Серед американських гангстерів минулого були переважно особи італійського походження, але були і наші рідні маланці. Про українців Вікіпедія не пише.😃
показать весь комментарий
08.08.2025 13:46 Ответить
Люди будуть донатити на ТЦК, якщо припиниться бусифікація чоловіків, які вийшли на город копати картоплю і почнеться бусифікація тих, хто сидить в палаці за високим парканом і ніде не працює.
показать весь комментарий
08.08.2025 13:56 Ответить
Страница 2 из 4