8946 посетителей онлайн

Украинцы назвали 3 ключевых признака победы в войне с Россией, - опрос. ИНФОГРАФИКА

Важнейшими признаками победы в войне с Россией граждане Украины считают освобождение всех пленных, сохранение государственности и прекращение ракетных обстрелов.

Об этом свидетельствуют результаты опроса Фонда "Демократичні ініціативи" и Центра Разумкова, информирует Цензор.НЕТ.

Так, для большинства респондентов тремя главными признаками победы Украины в войне станет возвращение всех украинских пленных, депортированных и похищенных (37%), сохранение украинской государственности(31%) и прекращение ракетных обстрелов Украины (30%).

Об освобождении украинских территорий в границах по состоянию на 1991 год сообщили 27% опрошенных. Наименее значимыми признаками победы Украины в войне среди предложенных для респондентов были провал российского наступления и стабилизация фронта (12%), конфискация и передача Украине арестованных российских активов и средств (12%) и оставление международных санкций против России (11%).

украинцы назвали 3 признака победы в войне с РФ

Топ комментарии
+22
Наразі головна перемога - це позбутися ганебного явища ухилянства.
показать весь комментарий
22.08.2025 15:40 Ответить
+17
Щас тобі будуть розповідати ,що за цю владу воювати не треба,що ось як тільки депутати ,поліція підуть тоді і вони і т.д.....
показать весь комментарий
22.08.2025 15:46 Ответить
+17
А цікаво, як українці оцінюють причини початку війни?
Бо щойно влада оприлюднила псевдоекспертизу, яка звинувачує Порошенка у початку російського вторгнення і дискредитує зміни до Конституції щодо курсу в НАТО.
Як повідомили адвокати пʼятого Президента, так звану «експертизу» здійснили фахівці з питань протипожежної безпеки, інтелектуального права та вибухотехніки. Зокрема, ці «експерти» роблять висновок, що «...зміни до Конституції України, якими було затверджено стратегічний курс України на членство в НАТО, на зміну позаблокового статусу, який був до того, на європейську інтеграцію, на членство в ЄС - виявляються протиправними і шкодять Україні. ДБР вже не вперше намагається інтегрувати проросійські позиції про те, що курс до НАТО був шкідливий, Конституція наша незаконна. Хоча це абсурд. Саме це нам нав'язує держава-агресор, нейтральність і позбавлення нас перспектив членства в НАТО, я не здивуюся, що цю експертизу і ці рішення ДБР та особисто слідчого Яблонського, як вже це було, будуть цитувати якісь персонажі типу Лаврова», - зазначив адвокат Головань.
Слід додати, що очолює цю лажу слідчий ДБР Яблонський, який за часів Януковича переслідував учасників Революції Гідності, а тепер керує управлінням у справах Майдану.

Детальніше - на відео "https://www.youtube.com/watch?v=IkyWxUZbkwA Прокурор Януковича звинувачує Порошенка у початку російської агресії 2014 року"
показать весь комментарий
22.08.2025 15:50 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Це три ознаки сцикунів і рабів а не ознаки перемоги. Хто і коли робив ці опитування? Чи вже починають вливати в мізки людям що капітуляція і окупація це вже перемога аби лише ракетних обстрілів більше не було?
показать весь комментарий
22.08.2025 15:56 Ответить
А по-друге про яку державність ви мрієте при окупованих 25% територіях? Якщо в вас в квартиру заліз і поселився маніяк який згвалтував і вбив важу дружину і дітей і зайняв 25% території квартири, і буде сидіти за вашим столом і говорити що вам робити, ви будете вважати себе хазяїном квартири? Те ж саме з державою. Грузія і Молдова хочете сказати вони держави маючи окуповані території? Це посміховисько а не держави.
показать весь комментарий
22.08.2025 16:02 Ответить
А потім запитують навіщо ***** довбає ракетами по українських містах і вбиває мирних. А ось для чого. Щоб у українців сама велика мрія була погодитись на все аби припинились ракетні обстріли. Тобто стратегія ***** по кошмаренню мирняка завжди дає свої плоди. І добило що майже ніхто не хоче говорити ні про фронт, ні про зупинку наступу рашистів, ні про санкції проти Сосії ні про заморожені рашистські активи на відбудову України. А за що і де ви будете жити і відбудовувати Україну? Тупо всі хочуть щоб припинилис обстріли і здриснути з України. Або просто це опитування робили на Сосії.
показать весь комментарий
22.08.2025 16:10 Ответить
>Чем хорош интернет?
Ты дурак? Без интеренета мы бы уже проиграли. Дроны через интернет управляются.
показать весь комментарий
22.08.2025 23:07 Ответить
Хто оплачує це соцопитування , той і виграє чиєсь
замовлення 100%))
показать весь комментарий
22.08.2025 16:06 Ответить
Якщо були б встановленні терміни служби, то проблема дезертирства і проблема мобілізації, частково, могла бути вирішена, а так ти береш білет в один кінець.
показать весь комментарий
22.08.2025 16:06 Ответить
Я думаю верховний головнокомандувач та верховна рада,якщо питати думку військових, то вони завжди будуть казати, що ні незя, обороноспроможність впаде, як казав гурвіц, з генерала демократ, такий, як з єврея оленевод.
показать весь комментарий
22.08.2025 17:28 Ответить
Мова не в тому, навіть, що втрата територій переводить Україну у "нижчу лігу", а в тому, що цими, значними територіями, посилюється саме росія - за рахунок України, і починає нас переважати вже не в 3 рази (за тою ж кількістю населення, наприклад), а вже в 4 - 4.5 рази і т.д. І це ще дуже примітивна оцінка, бо економічно, ресурсно, перевага росії над Україною зросте ще в більших пропорціях, і, в перспективі, буде зростати ще більше. Це розуміють й на Заході, як розуміють там і те, що росія, в разі отримання українських територій, на цьому не зупиниться - бо росії завжди треба більше. Відповідно, Україна, як місце для життя, роботи, бізнесу - стає дедалі більш ризикуваним місцем. Відповідно, населення, аби зменшити ризики- більше виїжджає з України, а інвестиції помітно скорочуються. Що с свою чергу робить країну ще більш ризикованою та менш привабливою, а, відповідно, ще більш уразливою і т.д
показать весь комментарий
23.08.2025 13:12 Ответить
Знову, за проплаченими опитуваннями намагаються нам "продати" поразку як "перемогу". "Прогрівають" суспільну думку.
А ботня в каментах переконує, що Україна "не може повернути території - бо нічим", а, тому, мовляв, погоджуйтеся на розділ України та капітуляцію, "поки путін добрий".
При тому, вся ця шобла мовчить, що на росії назріває економічний колапс, що вони вже спалили на цій війні вже майже всі свої запаси, фінансові, економічні, зрештою, матеріальні також. На росії масово зупиняються заводи, всім бракує грошей, кредити дорогі і грошей немає взяти звідки. Населення зубожіє, вже наявний дефіцит продовольства. Практично вичерпалися запаси бронетехніки. Скоро буде проблемою вже і людей на війну набирати в необхідній кількості. росія, де-факто втрачає все більше й більше - вона не потягне довго продовжувати цю війну, в неї не має такої підтримки, яку, до прикладу, надають Україні.
Мовчать і про те, що мова тут йде не про мир, який, буцімто, можна укласти з росією і не про територіальні претензії росії, які бодай якось можна задовольнити (їх не можна задовольнити в принципі). Мова, насамперед, йде про виживання, де росія знищує нас, бо "хоче їсти - а інакше помре". Це є причиною конфлікту- сама хижацька, паразитична природа росії. Де ми маємо саме вистояти та перемогти, обрушивши росію - бо інакше нам, з таким сусідом вже просто не вижити.
Україна для росії є неоюхіжним "пальним", щоби рухатися далі у своєму хижатцтві, людожерстві, завоюваннях. І саме тому, за жодних обставин не можна посилювати росію, згодовуючи їй Україну, ні цілком, ні частинами - ні як.
Мова не в тому, навіть, що втрата територій переводить Україну у "нижчу лігу", як тут казали вище, а в тому, що цими, значними українськими територіями, посилюється саме росія та стверджується в своїй абсолюиній безкарності - за рахунок України, і починає нас переважати вже не в 3 рази (за тою ж кількістю населення, наприклад), а вже в 4 - 4.5 рази і т.д. І це ще дуже примітивна оцінка, бо економічно, ресурсно, демографічно, перевага росії над Україною зросте ще в більших пропорціях, і, в перспективі, буде зростати ще більше. Це розуміють й на Заході, як розуміють там і те, що росія, в разі отримання українських територій, на цьому не зупиниться - бо росії завжди треба більше. Відповідно, Україна, як місце для життя, роботи, бізнесу - стає дедалі більш ризикуваним місцем. Відповідно, населення, аби зменшити ризики- більше виїжджає з України, а інвестиції помітно скорочуються. Що с свою чергу робить країну ще більш ризикованою та менш привабливою й ще більш уразливою перед росією і т.д. Віддати сьогодні людожерам частину України означає завтра віддати їм всю Україну. А післязавтра вони захочуть ще більше - і вони знають, де це "більше" взяти. Як знають це й інші авторитарні режими.
показать весь комментарий
23.08.2025 13:41 Ответить
Чиїми руками? Чи комментарі якось повертають території?
показать весь комментарий
22.08.2025 17:25 Ответить
"Про звільнення українських територій у кордонах станом на 1991 рік повідомило 27% опитаних". Это значит, что 73% идиотов никуда не делись, и это самое страшное.
показать весь комментарий
22.08.2025 18:52 Ответить
Наразі головна перемога - це позбутися ганебного явища ухилянства.
показать весь комментарий
22.08.2025 15:40 Ответить
Так, саме такі тези є ознакою або погрібного ухилянта, або кацапського троля. Зараз налетять і ті, і інші яко коршуни.
показать весь комментарий
22.08.2025 15:49 Ответить
Якби це було можливо- цієї війни не було би, як любить казати Дональд Альфредович .
показать весь комментарий
22.08.2025 16:37 Ответить
4) повернення воюваків із Польщі
показать весь комментарий
22.08.2025 16:38 Ответить
Як казав азовський колишній командир, піхоти зараз немає, лінії фронту немає, довіри до військового керівництва немає.
показать весь комментарий
22.08.2025 18:49 Ответить
Такого не буде, не при цій владі точно. Легше мобілізувати, і тоді можна робити з ними що завгодно, від копання та розвантаження до штурму окопів або піхоти.
показать весь комментарий
22.08.2025 18:26 Ответить
Можливо краще спочатку вирішити проблеми тупих командирів, та зробити відпустки обоʼязковими? Дати більше прав солдатам, а не як зараз. Дати трохи більше свободи, і не тримати за колючим дротом не випускаючи бо хтось в черговий раз напився?
показать весь комментарий
22.08.2025 18:29 Ответить
А зараз у нас є можливості відбити території до кордонів 91-го?
показать весь комментарий
22.08.2025 19:08 Ответить
Трохи дивують ті хто каже про повернення територій. Дайте відповідь на питання:
Чи є у нас достатньо людей та озброєння, для реалізації?
Чи зможемо ми повернути ці території, якщо зараз провести поголовну примусову мобілізацію чоловічого населення (включаючи непридатних, з третьою групою інвалідності та 60+) і піти в контрнаступ?

Ні, звісно. Території повертати треба. Але, враховуючи поточну ситуацію з допомогою та озброєнням, військовим шляхом це зробити майже нереально.
показать весь комментарий
22.08.2025 19:19 Ответить
Сильно вони хочуть? В Україні вистачить людей на це?
показать весь комментарий
22.08.2025 20:19 Ответить
У вас насрано в голові. Вибити щось там це не просто без далекобійних ракет, і їх майже немає. Ніщо не заважає їм зробити нпз там де ракети не достануть. І ще, ви забули про існування Індії, Китаю та Північної Кореї.
І навіть якщо так складеться, що ми вибʼємо їхні нпз нафтовидобувні установки і т.п.. Скільки часу це займе? Скільки людей та територій на той момент у нас залишиться? І чи згідні вони будуть капітулювати з умовами які ви вказали, чи оголосять примусову тотальну мобілізацію?
показать весь комментарий
22.08.2025 22:21 Ответить
А як же "Велике будівництво"?
показать весь комментарий
22.08.2025 16:14 Ответить
За повернення окупованих територій вже ніхто навіть не заїкається.
показать весь комментарий
22.08.2025 15:45 Ответить
війна триває вже більше 100 років, то гаряча то холодна

те, що ми не пропали як нація - вже перемога
показать весь комментарий
22.08.2025 16:19 Ответить
Вижить вас
показать весь комментарий
23.08.2025 05:14 Ответить
Слиш ти спеціаліст по винищенню українців,нормальні люди не рахують скільки з них здерли,податки платять всі хто хоч щось заробив і щось купив,і я не сильно помилюсь якщо скажу що в ціні любого товару відсотків сімдесят а десь і девяносто це саме податки,податки які ви розкрадаєте і переводите на особисті рахунки в основному десь в офшорах
показать весь комментарий
23.08.2025 05:18 Ответить
Ти з під якого дивану воюєш патрийот ?
показать весь комментарий
23.08.2025 05:21 Ответить
Тобі з омерики видніше
показать весь комментарий
23.08.2025 05:29 Ответить
"дружбі" передаю полум'яний привіт від зєлі
показать весь комментарий
22.08.2025 17:22 Ответить
Усі колишні військові, поліцейські, прокурорські і суддівськ,і мають бути мобілізовані, без огляду на стан здоров'я посади і тому подібне, а якщо ні - то позбавлення пенсії. І взагалі професійний воєнний на пенсії це дуже поганий воєнний, не мають вони до пенсії доживати.
показать весь комментарий
22.08.2025 22:00 Ответить
Ось якраз зараз в вдалий час щоб Японія і Фінляндія забрали своє.
показать весь комментарий
22.08.2025 22:01 Ответить
Можливості є і посилюються. Вибити в Росії всю нафту а потім іще й газ, то самі віддадуть, і не до 1991 а до 1921.
показать весь комментарий
22.08.2025 22:02 Ответить
А смоктати у ***** ти теж маєшь намір "добровільно" ?!
Чи це ти будешь запевняти інших, що в тебе не було іншого вибору ?!!!

Не існує зара жодного варіанту крім двох :
1. Йти на примусову (якщо хтось не хоче добровільно) мобілізацію .
2. Смоктати у ***** .
3. Іншого вибору тупо не існує й тому я ось це перекрслив .

Й нема тут перекидатися потоками свідомості нібито існує інші варіанти !
Спитай у жителів лугандонії , чи є в них вибір ... може вони й не любили Україну , але ж точно помирати за "рюзкій мір" -- це йще гіркін відмітив , що бажаючих приєднатися до його не було майже а нікого .
Якщо якась потвора не розуміє , що в примусовий прИзив до ЗСУ рятує українців від примусового призову до орків !
показать весь комментарий
22.08.2025 22:33 Ответить
Про доцільність існування України та українців опитування ще не проводили?
показать весь комментарий
22.08.2025 15:56 Ответить
Дивлячись на цей"графік"-то враження, що манкуртів опитували
показать весь комментарий
22.08.2025 16:59 Ответить
Вся эта болтовня про "повернемо дипломатичним шляхом", "юридично нiколи не визнаємо" - дымовая завеса за которой эти территории отдадут кацапам. А вернём мы их так же, как Финляндия вернула Карелию, а японцы - Курилы.
показать весь комментарий
22.08.2025 16:58 Ответить
Тогда расскажи быстренько, почему при распаде СССР, не отошли Курилы, Карелия, Кенигсберг...
показать весь комментарий
22.08.2025 20:45 Ответить
Что-то не пойму я тебя дядя. Ты ж сказал, что Союз развалился и все довольные своё забрали. И мы, значит, так хитро поступим (правда, не сказал когда). Теперь про воевать говоришь.
показать весь комментарий
22.08.2025 21:00 Ответить
Та ты реально Славик. Где ты выяснил про "через 20-30 лет"? А почему не 200-300? Славик решил, что через 20? А во-вторых, внятно отвечай про Карелию и Курилы, а не вот это лепет про сопли. Кто тебе потом войну разрешит развязывать (тем более, если Украина будет в ЕС или НАТО), решительный ты наш?
показать весь комментарий
22.08.2025 21:22 Ответить
Аргументация славиков.
показать весь комментарий
22.08.2025 21:46 Ответить
Для цього спочатку треба позбавитись блазня
показать весь комментарий
22.08.2025 16:11 Ответить
1. Каддафізація пейсатого
2. Порошенізація влади
3. Організація довготривалої оборони
показать весь комментарий
23.08.2025 08:27 Ответить
А цікаво, як українці оцінюють причини початку війни?
Бо щойно влада оприлюднила псевдоекспертизу, яка звинувачує Порошенка у початку російського вторгнення і дискредитує зміни до Конституції щодо курсу в НАТО.
Як повідомили адвокати пʼятого Президента, так звану «експертизу» здійснили фахівці з питань протипожежної безпеки, інтелектуального права та вибухотехніки. Зокрема, ці «експерти» роблять висновок, що «...зміни до Конституції України, якими було затверджено стратегічний курс України на членство в НАТО, на зміну позаблокового статусу, який був до того, на європейську інтеграцію, на членство в ЄС - виявляються протиправними і шкодять Україні. ДБР вже не вперше намагається інтегрувати проросійські позиції про те, що курс до НАТО був шкідливий, Конституція наша незаконна. Хоча це абсурд. Саме це нам нав'язує держава-агресор, нейтральність і позбавлення нас перспектив членства в НАТО, я не здивуюся, що цю експертизу і ці рішення ДБР та особисто слідчого Яблонського, як вже це було, будуть цитувати якісь персонажі типу Лаврова», - зазначив адвокат Головань.
Слід додати, що очолює цю лажу слідчий ДБР Яблонський, який за часів Януковича переслідував учасників Революції Гідності, а тепер керує управлінням у справах Майдану.

Детальніше - на відео "https://www.youtube.com/watch?v=IkyWxUZbkwA Прокурор Януковича звинувачує Порошенка у початку російської агресії 2014 року"
показать весь комментарий
22.08.2025 15:50 Ответить
По темі інфи - сьогодні знову несподівано відкрився https://t.me/pecherhill/997 Печерский Холм:
Европа хочет, чтобы война с Украиной окончилась для России так же, как для Советского Союза Афганистан - экономической разрухой. Именно это, по мнению Берлина и Лондона будет лучшей гарантией безопасности от России. Россия, отброшенная в начало 90-х, в состояние тотального дефицита, голода, гиперинфляции и как следствие - разгула криминала, будет на коленях молить о финансовой помощи. За деньги Запада Кремль тогда пойдет на все - и на сдачу ядерного оружия, и на демонтаж своих ядерных станций.
Кстати, возвращение в 90-е для России уже дело времени. Убедиться в этом можно почитав ленты новостей авторитетных мировых изданий о состоянии российской экономики. Путин уже занимается самоедством. Он проедает последние резервы России и доводит свою империю до состояния полнейшей деградации. Путинская Россия уже напоминает наркоманку, которая для покупки дозы веществ, продает собственную квартиру и уходит на панель, не задумываясь о том, что смерть от передозировки или от голода уже предопределена. Чтобы вернуть свою страну в 90-е Путину нужно просто не останавливаться. Нужно бросать в огонь войны последние оставшиеся ресурсы своего государства.
В США, кстати, это понимают и именно поэтому пытаются предложить Москве условия как избежать будущей катастрофы, с вполне прагматичной целью - США хотят получить монопольный доступ к российским недрам. В Лондоне и Берлине над потугами Трампа посмеиваются. Трамп действительно не понимает логики Путина. Он категорически не понимает почему Путин цепляется за Украину, когда Трамп предлагает ему стать своим партнером? Трамп не знает, что такое постимперский синдром, он вырос в совсем другом обществе.
Зато что такое постимперский синдром очень хорошо знает канцлер Мерц, выросший в постгитлеровской Германии, где и сейчас помнят, что такое железный занавес и «тетя с племянником у советов». Мерц понимает, есть только один способ обрушения московской империи, и именно его он наблюдал в 90-е., будучи уже депутатом Европейского парламента.
А Украина? Зеленский только что заявил, что у него, мол, сейчас будет очень много дипломатической работы. А еще у секретаря совбеза, главкома ВСУ, генштаба… врет и не краснеет. Вся «дипломатический работа» Зеленского заключается в том, чтобы внимательно слушать что говорят большие дяди из Лондона, Парижа и Берлина - и точно исполнять. Зеленского уже доступно напугали, что, если он будет сказанное из Европы исполнять неточно - останется один на один с Трампом. И с Путиным.
показать весь комментарий
22.08.2025 16:05 Ответить
до речі, цікаво би запитати подляківських ботів, що з цього приводу їм "рекомендують" в методичках...
показать весь комментарий
22.08.2025 16:11 Ответить
Все це тому що зевиграло
показать весь комментарий
22.08.2025 16:00 Ответить
Єдина ознака - Україно-Китайська границя.
показать весь комментарий
22.08.2025 15:40 Ответить
Мобілізація і термін служби повинні бути ВИКЛЮЧНО добровільними. Тоді держава припинить думати, що в неї нескінченний "людський ресурс" бесправних кріпаків, а буде думати як зробити ризик прийнятним для людей, що можуть воювати. А командування перестане стирати людей в "стратегічних" посадках і "фортецях". І, так, якщо державі не вдасться забезпечити БАЖАННЯ більшості людей захищати країну, то Україна програла. Це і є демократія.
показать весь комментарий
22.08.2025 16:04 Ответить
Там ще потрібні треті... Інженери, програмісти... Ну Ви зрозуміли. То я трохи до других, трохи до третіх...
показать весь комментарий
22.08.2025 17:15 Ответить
Малося на увазі, шо треті роблять зброю.
показать весь комментарий
22.08.2025 17:29 Ответить
А, тепер і я зрозумів, до чого Ви хилите. Ні, від подітків не звільняємо.
показать весь комментарий
22.08.2025 17:53 Ответить
Я тут просто просуваю ідею інженерно-програмерської мобілізації. Шоб ці мобілізовані спеціалісти, не полишаючи основного місця роботи, приділяли певну кількість годин в день розробці чогось потрібного країні. Дома. Безкоштовно. Гадаю, багато людей з радістю погодилися б на таке.
показать весь комментарий
22.08.2025 17:57 Ответить
Ото ж бо і воно...
показать весь комментарий
22.08.2025 19:06 Ответить
Будь що примусове ніколи і ніде не працює. Примус - знаряддя тупих. Як, власне, і псевдовибір з двох варіантів. Можливо для Вас реальність така, бо Ви обмежені в сприйнятті? А можливо Ви просто пропагандист, судячи з номеру в ніку?
показать весь комментарий
22.08.2025 23:38 Ответить
Оце і є совок. Не пам'ятники, не книжки і не вулиці. Оце "ти повинен, ти обязан, мовчи, не думай, виконуй накази". Ви ще про "отдать долг родінє" роскажіть. Громадянин повинен свідомо і добровільно робити свій вибір. Як це забезпечити? Виплати, гарантоване забезпечення в разі поранення, родини в разі смерті. Відповідальність командування перед законом і перед родичами. Публічне кримінальне покарання командирів-м'ясників, командирів-брехунів, тцкшниників, що порушили права людини. Реальна військова підготовка. Все.
показать весь комментарий
23.08.2025 10:12 Ответить
Кацапи, наприклад, поки що обходяться...
показать весь комментарий
23.08.2025 10:13 Ответить
Люди дещо плутають причини і наслідки, короткострокові (поточні) цілі і стратегію.
З цього списку, що у новині, головні ознаки Перемоги, 100%, якщо можна обрати лише 3, є такі :

1. Повернення всіх українських полонених, депортованих та викрадених
2. Звільнення української території в кордонах 1991-2013 років
3. Покарання російських військових злочинців

Чому головні ? Тому що якщо території звільнені, то ясна річ, що державність збережена (інакше вона може бути збережена лише на кількох квадратних кілометрах біля Чопа, наприклад, але ж це не Перемога). Якщо військові злочинці покарані, то ясна річ, що без розгрому російської армії і росії в цілому ззовні чи зсередини це теж неможливо, як неможливо і без припинення ракетних обстрілів . . .

Взагалі, Зеленський (в цьому плані йому повчитися у путіна би і взагалі кацапів) має упертися на деяких приницпових моментах. Наші вимоги до рф мають так виглядати :

Попередні (до початку мирних переговорів) - 3 шт. :
1. Повернення наших людей
2. Повернення територій
3. Повернення викрадених культурних цінностей

Бо якщо наші люди, земля чи святині в руках у ворога - про який нафіг мир може йтися . . .

В ході переговорів треба обговорити теж 3 вимоги і зафіксувати по ним дієві рішення:
1. Відшкодування майнової і моральної шкоди
2. Покарання військових злочинців
3. Гарантії безпеки на майбутнє (це дуже широка тема, не хочу деталізувати тут, бо буде лонгрід).
показать весь комментарий
22.08.2025 15:56 Ответить
Це, при всій повазі (реально) до цих шановних націй, все ж мікро-країни, зокрема (передбачаю питання по Фінляндії) з точки зору населення. Там саме збереження у війні з монстром - це вже ультра-супер Перемога. Для нас же - ні, цього недостатньо. Бо Україна - велика країна. Велика у всьому : габарити географічні, габарити демографічні, історія, економічний і військовий потенціал. Це той випадок, коли саме по собі збереження державності не є ціною компромісу по втраті територій. Втрата територій внаслідок війни для нас це - стратегічне приниження, яке переводить нас у нижчу лігу геополітики. Для країни масштабів України навіть 1 квадратний сантиметр має принципове значення. Фіни втратили території і 50 років сиділи поруч з СРСР як паїньки, слово не могли сказати. Україну це не може влаштовувати, бо буде мати вкрай негативні економічні та інші наслідки. Що добре фінам / грузинам / молдаванам, то нам - смерть.
Тому у нас як у романі Достоєвського : "Кто я ? Тварь дрожащая или право имею ?"
показать весь комментарий
22.08.2025 20:30 Ответить
Це буде лонгрід, недоречно тут.

У контексті нинішньої війни - бодай те, що вкрадено / вивезено зараз. Про решту можна (і потрібно) вести мову під час мирних переговорів. Але те, що зараз вкрадено (люди, земля, культурні цінності), має бути зараз повернуто. Інакше нас пограбували, а ми ковтаємо. Який же ж то мир ?
показать весь комментарий
22.08.2025 20:32 Ответить
на даний момент нажаль це неможливо. зараз потрібно зберегти людей та дережавність. буде сильна держава , настане час і заберем своє.
показать весь комментарий
22.08.2025 16:19 Ответить
ну давай умнік з ружбайкой проти КАБів та ракет виходь на кордони 1991го. року .
показать весь комментарий
22.08.2025 18:58 Ответить
ФРГ вернула себе оккупмрованые кацапстаном восточные земли. и европейские страны бывшего соцлагеря избавились от кацапской оккупации так и Украина вернет свои земли . Всему свое время.Рано или поздно пусть через 20-30 лет , в кацапстане начнется такой же движ как при распаде СССР. если не похлеще. Если Украина на тот момент будет сильной страной сможет освободить захваченую территорию. а если сейчас продолжить воевать "до кордонів 1991 го " не останится ни украинцев ни страні
показать весь комментарий
22.08.2025 20:26 Ответить
бо за них треба було воювати а не соплі жувати.
показать весь комментарий
22.08.2025 20:52 Ответить
ти тьотя по ходу бухий або малограмотна. я на твоєї мокшанської язіке конкретно сказав. "Рано или поздно пусть через 20-30 лет , в кацапстане начнется такой же движ ..." угомонись вже
показать весь комментарий
22.08.2025 21:15 Ответить
тьотя , нетошни . піхтуй на передок , будеш звіляти до кордонів 1991го року.
показать весь комментарий
22.08.2025 21:42 Ответить
Захист своєї домівки, сім'ї, землі(це для тих кому словосполучення захищати Батьківщину не подобається) це ОБОВ'ЯЗОК кожного громадянина. І не залежить від бажання, хочеш ти, чи ні.
показать весь комментарий
23.08.2025 07:43 Ответить
Звичайно в в ідеалі треба, але ким і чим звільняти зараз?
показать весь комментарий
22.08.2025 15:50 Ответить
А що там стосовно нового блоку Британії, України, Польщі та Балтійських каїн? Вже ні гу-гу?
показать весь комментарий
22.08.2025 15:55 Ответить
Єдина умова перемоги- відновлення кордонів 91 року! А в ідеалі повернути Кубань
показать весь комментарий
22.08.2025 15:50 Ответить
а чого там нема пункта - прибрати зелену мразь ?
це ЄДИНА умова перемоги
бо жид працює завжди на свій карман
та совісті не має
показать весь комментарий
23.08.2025 09:40 Ответить
Головні ознаки це: 1) знищення кількох мільйонів кацапів; 2) звільнення при цьому усіх українських територій; 3) можливість знищення ще кількох мільйонів або держави кацапстан в цілому якщо будуть далі рипатись проти України!
показать весь комментарий
22.08.2025 15:44 Ответить
Чтобы выжить все население Украины должно поделиться на 2 лагеря. Кто воюет современным оружием, за очень большие выплаты. И те кто платит большие налоги на приобретение оружия и выплаты военным.
Вы с какой стороны?
показать весь комментарий
22.08.2025 16:44 Ответить
Одни тратят, вторые платят. Третьи не воюют и не платят?
Чем хорош интернет? Маскарадом, где всё принимается на веру. Вы за июль месяц какую сумму налогами уплатили?
Поверю любой цифре.
показать весь комментарий
22.08.2025 17:21 Ответить
Теперь понятно.
Тех кто печёт хлеб для военных тоже от налогов освобождаем?
показать весь комментарий
22.08.2025 17:42 Ответить
Фонд Разумкова "провів опитання"? Ви серйозно? Хто тільки цю псевдосоціологічну багадєльню не фінансував протягом її існування. Репутація цього центру зараз дорівнює "0". Натовчіть краще пики цим продажним "соціолухам".
показать весь комментарий
22.08.2025 15:59 Ответить
Угу - і Південна Корея ...?
Тобто - і ФРН , до 1990 року , не була державою ?
показать весь комментарий
22.08.2025 17:10 Ответить
Ну, таке собі щастя - межувати з Китаєм.
показать весь комментарий
22.08.2025 15:44 Ответить
Головна перемога - це почати думати головою , а не дупою . Але ця перемога недосяжна для наріду України ...
показать весь комментарий
22.08.2025 16:20 Ответить
Шкода, що немає пункту про усунення ішака від влади та притягнення до кримінальної відповідальності.
показать весь комментарий
22.08.2025 22:36 Ответить
А Японія держава?
показать весь комментарий
22.08.2025 17:04 Ответить
А що робитимете з тими хто не платить податки?
показать весь комментарий
22.08.2025 22:22 Ответить
Перемога це вільна, сильна, самостійна, єдина та неподільна Україна
показать весь комментарий
22.08.2025 15:47 Ответить
Ніхто добровільно наші окуповані землі нам не поверне
Буде боротьба, тривала, роками, певно десятиріччями, бажано дипломатично-політична, без кривавої лазні та загиблих Українців
процес тривалий та болючий, проте вкрай необхідний для забезпечення існування єдиної та неподільної України
тут усе буде знову ж таки залежати від мудрості вибору самих Українців
показать весь комментарий
22.08.2025 15:52 Ответить
Без участі України в ЄС та НАТО Україні не встояти та не вижити
іншоі альтернативи для України не було та не буде
до речі, згідно із діючим КПК суд має право не брати до уваги висновки експертів, із якими не згоден та вважає сумнівними
отож ці «експерти» не є останньою інстанцією
згадайте но як «експерти» визначили винуватими у підриві шеремета Ріфа, Юлю Кузьменко та Яну Дугарь. Чим усе закінчилося і де зараз ця «експертиза»?
аналогічно справі Романа Червінського
Україна буде в ЄС та НАТО
показать весь комментарий
22.08.2025 15:57 Ответить
У визнаних цивілізованим світом кордонах України
чи щось тут не так?
показать весь комментарий
22.08.2025 18:47 Ответить
Щас тобі будуть розповідати ,що за цю владу воювати не треба,що ось як тільки депутати ,поліція підуть тоді і вони і т.д.....
показать весь комментарий
22.08.2025 15:46 Ответить
З Китайською республікою...
показать весь комментарий
22.08.2025 15:47 Ответить
Страница 1 из 2