9071 посетитель онлайн

Мужчинам разрешили выезд до 22 лет, чтобы закончить школу и вуз в Украине, - Зеленский

Владимир Зеленский

Президент Украины Владимир Зеленский заявил, что разрешение на выезд мужчинам в возрасте от 18 до 22 лет приняли, чтобы старшеклассники могли закончить школу и поступить в высшие учебные заведения в Украине.

Об этом информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на Суспільне.

Президент заявил, что статистика показывает, что за последние годы выезд несовершеннолетних увеличился. "Это очень плохо, потому что именно в этот возраст они в старших классах теряют связь с Украиной. Мы проводили консультации с военными и педагогами. Этот возраст мы согласовали с военным командованием. Дети могут спокойно не только заканчивать школы, а что важно - поступать и заканчивать высшие учебные заведения в Украине", - отметил Зеленский.

Президент добавил, что решение не влияет на обороноспособность страны, и после его принятия украинцы не стали массово выезжать за границу. Он отметил важность сохранения образования и украинской идентичности молодежи, а также отметил, что большинство вернется после войны.

Топ комментарии
+31
Та ні, вони просто починають своє краще життя за кордоном от і все.
показать весь комментарий
29.08.2025 15:24 Ответить
+29
Зе логіка? Чи просто читає, що напишуть?
Вони виїдуть, щоб закінчити школу та ЗВО в Україні. Актор, який власних мізків не має.
показать весь комментарий
29.08.2025 15:29 Ответить
+26
" не стали масово виїзжати за кордон" ,поїдь бовдуре невтікле подевись що робиться на кордоні," більшість повернеться після війни" ну комік він для того і комік щоб смішити людей.
показать весь комментарий
29.08.2025 15:27 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Віримо
показать весь комментарий
29.08.2025 15:24 Ответить
Особливо про школу до 22 років. 😁
показать весь комментарий
29.08.2025 15:55 Ответить
що оно брєдить ?

.
показать весь комментарий
29.08.2025 16:35 Ответить
Та ні, вони просто починають своє краще життя за кордоном от і все.
показать весь комментарий
29.08.2025 15:24 Ответить
В якій країні , перепрошую ?В'їзд чи виїзд ?
показать весь комментарий
29.08.2025 15:24 Ответить
Царь хорошій!°°°
показать весь комментарий
29.08.2025 15:25 Ответить
показать весь комментарий
29.08.2025 15:39 Ответить
Так.Ми самі у 19р обрари собі не президента а царя
показать весь комментарий
29.08.2025 17:59 Ответить
" не стали масово виїзжати за кордон" ,поїдь бовдуре невтікле подевись що робиться на кордоні," більшість повернеться після війни" ну комік він для того і комік щоб смішити людей.
показать весь комментарий
29.08.2025 15:27 Ответить
Мої знайомі молодики вже деякі рвонули. Решта - на низькому старті - не вірять, що ця луріссть триватиме довго. Один далекий родич відлітає разом з деякими птахами вже у вересні, два сусіди - у жовтні, з журавлями. 😊
показать весь комментарий
29.08.2025 15:58 Ответить
У Києві почали масово звільнюватися молоді хлопці... яким от от 23 роки. Черги на кордоні величезні... Масово їдуть... Зелена тварина просто вибив мобілізаційний ресурс ЗСУ... і намагається створити собі тупоголовий електорат на вибори.
показать весь комментарий
29.08.2025 16:14 Ответить
От власне! Навіть піццу розвозити буде нікому. Економіку Зєлєнскій вбив.
показать весь комментарий
29.08.2025 16:23 Ответить
+💯👍🏿!

ЗЄля руйнує Державу !

.
показать весь комментарий
29.08.2025 16:37 Ответить
А, вони не люди, а мобілізаційний ресурс, то правильно роблять, що їдуть з цієї клоаки, проте переживати не варто, залишаються пенсіонери які являються майбутнім цієї діри, бо вони все вміють, по клубах не бігають, горілку не п'ють і являються основною рушійною силою та майбутнім. А от молодь житиме в нормальних країнах де майбутнє це молодь та цінність люди, а не витратний матеріал.
показать весь комментарий
31.08.2025 14:44 Ответить
... якщо нікому буде поповнювати ЗСУ... то прийдуть смердячі кацапи. І тоді ця клоака для вас буде раєм!!! А за кордоном сплять і мріють прийняти до себе кілька десятків тисяч молодих.... А то що 70-80 відсотків там будуть бомжувати , перебиваючись на підробітках...так у цьому сумнівів нема. І для трохи нерозуміючого, яким Ви себе виставили. У любій НОРМАЛЬНІЙ країні...яка воює.. люди..це мобілізаційний ресурс. Але щось пояснювати людині..яка у військових термінах і справах нуль... нема сенсу.
показать весь комментарий
01.09.2025 00:40 Ответить
Та куди ж мені до таких розумних. З висеру про те, що 70-80 відсотків будуть бомжувати я зрозумів, що переді мною клінічний дебіл і щось доводити немає сенсу, у всіх нормальних країнах люди найвища цінність, а дебіл вбив собі в макітру, що якщо тут люди це сміття, то це так і всюди. В цієї території немає майбутнього, бо її населяють от такі дебіли, тому навіть ті люди які не хотіли їхати вже пакуються і серед них багато як молоді так і розумні люди старшого віку, такі є серед моїх знайомих, також я чую розмови випадкових людей які мені зустрілись, всі вони не бачать майбутнього у безправній клоаці яку створили от такі дебіли. Кацапи прийдуть, так ви ж з ними весь час так гарнісінько довбалися в ясна, а тут чогось старші брати прийшли бити своїх молодших братюнь. Купа населення хрюкає їхньою балачкою та її захищає, инші дають їм тушкованку, діляться останньою пачкою цигарок зі своїми братиками (он відео в інтернеті як ставляться до полонених кацапів, як собачки на задніх лапках перед своїми братами), відправляють в санаторії, а до українців ставлення гірше ніж як до худоби, тому мені не зрозуміло чого воюєте проти своїх братів, ви ж присмокталися до них як кліщі просто так не відірвати. Отже, молодь яка виїхала раніше вже всі прилаштувалися, знайдуть своє місце і ті, що виїжджають тепер, а ти, дебіл, йди патріотично штурмуй посадку під командуванням кацапа Сирського та його генарів, або сиди у лисячій норі та лови таблом каби на славу малороса вави гаркавого та його анального господаря кацапського агента Єрмака. Розмову закінчено, відповідь можеш не писати, бо мені начхати на думку дебілів.
показать весь комментарий
01.09.2025 10:28 Ответить
А я думав, щоб боролися з демографічною кризою в Європі.
показать весь комментарий
29.08.2025 15:28 Ответить
Все це щоб позбутися значної частини не байдужих людей ,які показали на не щодавних акціях що їм не" какая разница".
показать весь комментарий
29.08.2025 15:29 Ответить
Зе логіка? Чи просто читає, що напишуть?
Вони виїдуть, щоб закінчити школу та ЗВО в Україні. Актор, який власних мізків не має.
показать весь комментарий
29.08.2025 15:29 Ответить
Може він має на увазі закінчують в Україні та потім спокійно виїдуть, замість щоб у 17 виїджати відразу.
показать весь комментарий
29.08.2025 19:06 Ответить
Президент України Володимир Зеленський заявив, що дозвіл на виїзд чоловікам віком від 18 до 22 років ухвалили, щоб старшокласники могли закінчити школу та вступити до вищих навчальних закладів в Україні. ХТО не виїхав.ТЦК(терористичний центральний комітет"зелений") не дозволить ні одного ні другого і відправить на фронт"одєть,обуть і отпгавіть на фгонт нєпгєменно" (за члєніним)
показать весь комментарий
29.08.2025 15:30 Ответить
... сам такий і про інших так думає! Юрист, млть...
показать весь комментарий
29.08.2025 15:30 Ответить
Уже много видео счастливых утырков которые выехали и делятся со всеми своим счастьем.
показать весь комментарий
29.08.2025 15:32 Ответить
А ти один з них?
показать весь комментарий
29.08.2025 16:26 Ответить
"Чоловікам дозволили виїзд до 22 років... Це дуже погано, тому що саме в цей вік вони в старших класах втрачають зв'язок з Україною... можуть спокійно не тільки закінчувати школи, а що важливо - вступати й закінчувати вищі навчальні заклади в Україні"

кто-то что-то понял? выехать, чтобы учиться в Украине?
показать весь комментарий
29.08.2025 15:34 Ответить
Вам , в Німеччині , цього не зрозуміти .... сарказм ..((
показать весь комментарий
29.08.2025 15:40 Ответить
Певно мається на увазі - якби не випустили законно, то їх би ще до 18 років повивозили, та й не було б кому українські школи закінчувати.
показать весь комментарий
29.08.2025 15:41 Ответить
"то їх би ще до 18 років повивозили"

ну выедут после окончания, в чем сенс? а кто захочет, выедет и до окончания. имитация не известно чего, не понимаю, старый неверное стал
показать весь комментарий
29.08.2025 15:58 Ответить
Певно логіка "чим пізніше виїде, тим важче буде закріпитися на новому місці, відповідно більше аргументів на користь життя в рідному краї".

Це з точки зору їхніх пояснень. Хоча зрозуміло що мотиви там зовсім інші, роблять частину населення більш лояльною, аби з рештою сміливіше поводитися.
показать весь комментарий
29.08.2025 16:10 Ответить
Просто підкинули Європі працьовитих розумних білих мігрантів з освітою і перспективами будувати європейську сім'ю в обмін на декілька кредитних траншів.
Інших чекає доля палестини і вічної війни на власній території.
показать весь комментарий
29.08.2025 15:34 Ответить
"Зеленський заявив, що дозвіл на виїзд чоловікам віком від 18 до 22 років ухвалили, щоб старшокласники могли закінчити школу та вступити до вищих навчальних закладів в Україні".
Тобто,щоб могли вступити до вузу в Україні-дозволив виїзд за кордон в 18-22.
Пояснення,що не витримує якоїсь логіки.
Хоча експерти говорять,що спеціально так зробив,бо саме такі віком можуть повторно вийти на протести.А так,краще-нехай виїдуть.
показать весь комментарий
29.08.2025 15:38 Ответить
на протести ходять в основній масі студенти, у яких і так бронь.
показать весь комментарий
29.08.2025 16:17 Ответить
"Зеленський заявив, що дозвіл на виїзд чоловікам віком від 18 до 22 років ухвалили...".
показать весь комментарий
29.08.2025 16:27 Ответить
Ну чим він не дебіл?
показать весь комментарий
29.08.2025 15:40 Ответить
Для кого локшина на вуха?
показать весь комментарий
29.08.2025 15:40 Ответить
Та все для тих же, що і у 2019 році.
показать весь комментарий
29.08.2025 15:43 Ответить
Цікаво , як себе почувають ті кому вчора виповнилось 23?
показать весь комментарий
29.08.2025 15:42 Ответить
Оманська Гнида гірше напівмерця на московії
показать весь комментарий
29.08.2025 15:42 Ответить
Зеля ти дебіл. Крапка
показать весь комментарий
29.08.2025 15:43 Ответить
Зеля не дебіл-він ворог!
показать весь комментарий
30.08.2025 04:46 Ответить
Поступити в наші ЗВО?😨
При цьому керівнику міносвіти? При цьому утирку який робив все аби чоловікам не було сенсу йти вчитись будь куди?
Це жесть(
показать весь комментарий
29.08.2025 15:45 Ответить
зельона гнидотна мразота
показать весь комментарий
29.08.2025 15:48 Ответить
Шашлики і аплодушки.
показать весь комментарий
29.08.2025 15:50 Ответить
дайошь кварталллл !!!

хоч поржьом перед смертю

.
показать весь комментарий
29.08.2025 16:39 Ответить
Нормальне рішення. Чому мій син, котрий вирішив залишитись в Україні, поступив тут у ВУЗ і пішов на військову кафедру не може влітку зі мною поїхати в Європу на кілька днів? Або поїхати на місяць на стажування? Він міг в 2022 році виїхати бо не мав 18, але вирішив жити тут. Тому я повністю підтримую рішення.
показать весь комментарий
29.08.2025 15:54 Ответить
вам 73% зельоним холуям головне аби цар був хороший
показать весь комментарий
29.08.2025 16:01 Ответить
про війну не чув ?

а чому Воїни в окопах без ротацій по пів року сидять ?
щоб ти курва, в морі полоскався ?
є гроші - задонать на ЗСУ!

.
показать весь комментарий
29.08.2025 16:42 Ответить
думаю у Віктора Поповича сина ніякого нема.. він просто зельона гнида з ботоферми
показать весь комментарий
29.08.2025 16:52 Ответить
Нормальне. Царь хароший.
показать весь комментарий
29.08.2025 16:43 Ответить
Яку школу? Які ВНЗ? Скажіть телепню що хлопці по 5 діб пішки горами в румунію переходили, щей за великі гроші. Жити вУкраїні небезпечно для життя , тим більше ЗЕскотських мародерах...
показать весь комментарий
29.08.2025 15:55 Ответить
катастрофіну ситуацію з наповненням вузів та пту це не змінить, як вивозили випусників закордон так і будуть вивозити адже віри цій державі немає, тільки тепер ще і десятки тисяч хлопців які не могли це зробити виїдуть, а хтось же з них офіційно працював та наповнював бюджет податками...
молодець зезе, зберіг для сімейних бюджетів десятки тисяч вічнозелених які б ті забашляли "переправникам", цей контингент точно на виборах проголосує за Зе
показать весь комментарий
29.08.2025 16:15 Ответить
Всё пурга, но одного не пойму: кто заканчивает школу в 18 лет? ВУЗ в 22 понимаю, школу в 18 - нет. У меня есть знакомая, которая учится в украинском вузе, живя в Германии, но она в нем учится для галочки. В Германии она уже на втором курсе "ПТУ". Но вот со школой это какой-то сюр..
показать весь комментарий
29.08.2025 16:16 Ответить
Прийшов до висновку---Україну ЗНИЩУЮТЬ! Можна навести десятки аргументів,яле кому вони потрібні Влада не українська і все робиться щоб українців .як нації не було на території УКРАЇНА,а держава зникла Це давній план московії і він успішно виконується Правда Зеленський на радощах цей план оголосив----Я ВАШ ВИРОК, Я ВАМ НІЧОГО НЕ ВИНЕН!!! Тільки лохи цьому плескали,а розумні сватились за голови
показать весь комментарий
29.08.2025 16:18 Ответить
Пізно прийшов,я ще перед виборами "прийшов",писав правда не на нц.
показать весь комментарий
29.08.2025 16:30 Ответить
Прочитайте останні два слова Будьте увжні коли щось пишете.
показать весь комментарий
29.08.2025 16:37 Ответить
Вроді читав:
"за голови"-останні два слова
"розумні сватились за голови"-чотири останні слова.
"Прийшов до висновку---Україну ЗНИЩУЮТЬ!" -перше речення та правильний посил і крім того,відповідь у формі іронії(значок там є).
показать весь комментарий
29.08.2025 16:54 Ответить
Проводиться комплексна прогама витиснення населення для національної стерилізації території під майбутній Небесний Ієрусалим.
показать весь комментарий
29.08.2025 16:34 Ответить
Схоже на те
показать весь комментарий
29.08.2025 17:43 Ответить
Спочатку не випускали, потім не будуть впускать.
показать весь комментарий
29.08.2025 17:47 Ответить
С весны /лета 21 года, когда и ежу ясно было что будет война, выезд должен был быть только для пожилых и ( настоящих) инвалидов.
показать весь комментарий
29.08.2025 16:48 Ответить
Просто відкуписвя перед Европою найробітиничою і перспективною верстою населення яке там і асимілюється з кінцями, бо в Україні в найближчому майбутньому ловити нічого. Европейці будуть в захваті від нової крові,не арабів та африканців. Схоже це буде втрата населення в різний спосіб, більше чим голодомори та світові війні.
показать весь комментарий
29.08.2025 16:51 Ответить
Теж думаю, що це може бути завуальована торгівля молоддю.
Тільки уявіть скільки молодої здорової робочої сили, це вам не пенсіонери яких потрібно утримувати
показать весь комментарий
29.08.2025 17:41 Ответить
Так,дуже мутна ситуація, щоб в таких попихах це приймалося. Для чого і чому?

Добре, якщо ви влада таке зробили до одної групи людей (що вже як мінімум виглядає так собі) ,та ви з кожної праски заявляєте про справедливість,балаблабла і оце уот всє і інші цінності,то хочаб под якесь забовязання накштал пройти війскову підготовку навіть мінімальну ціх юнаків (можна навіть в країнах партнерах) і вони хоч якось були б причастні к війсковій ситуації в країні.

А так виглядає, що більшіть лямку тягне зі всіма труднощами на різних рівнях, а інші такі ж але трохи молодші, мають повну свободу вибору та дій. Цє і є солідарність. Алеж то не про зе найвеличного- розпорядника душ та доль українців. Коротче все як в середньовіччя. Цього милую а цього +10 років за невиконання наказу.

То якщо повна свобода-то для ВСІХ!!!
показать весь комментарий
29.08.2025 18:15 Ответить
3 сентября 1939 года, в день объявления войны Германии, британский парламент принял Закон о национальной службе (вооруженных силах), который вводил призыв для всех мужчин в возрасте от 18 до 41 года.
​Расширение призыва: В 1941 году был принят второй Закон о национальной службе, который еще больше расширил возрастные рамки. Теперь призыву подлежали мужчины в возрасте до 51 года. Кто-нибудт может себе представить, чтобы Черчиль разрешил во время войны выехать за границу наиболее боеспособной части мужчин?! Относительно намерений нашей власти у меня сомнений больше нет. Аминь.
показать весь комментарий
29.08.2025 16:52 Ответить
Ідіот ідіотський. Ну яке ж воно безтолкове.
показать весь комментарий
29.08.2025 17:07 Ответить
Оце так насцяв нам у вічі!
Мабуть він хотів сказати, що тим обирає життєвий шлях він дає можливість обрати його за межами Украіни!
показать весь комментарий
29.08.2025 17:24 Ответить
18-22 роки це Майбутнє країни, і він хоче позбутися
показать весь комментарий
29.08.2025 17:27 Ответить
Мудак брезгливый. Вы это сделали для того , что бы в случае чего , некому было выйти на протесты , как это было с НАБУ.
показать весь комментарий
29.08.2025 17:34 Ответить
Наш президент сказав, що треба спочатку здобути освіту, а потім уже виїхати з України? Відразу зрозуміло, що державний розум. Він не лише про воюючих 3 роки думає, він ще дбає, щоб Європа отримала готових фахівців. Необхідно готувати спеціалістів для Польщі, Словаччини, Угорщини, Німеччини тощо, і краще за бюджетні кошти. Хтось вірить, що "діти" 18-22 років повернуться?
показать весь комментарий
29.08.2025 18:31 Ответить
Назвіть країну в світі, до армії якої під час війни мобілізують 60-річних дідів з всіма віковими хворобами? При цьому вгодовані здорові "діти" до 25 років навіть до охорони складів не залучаються? В якій арміі світу солдати мають 60 років? А тепер ще й виїзд за кордон дозволив. До чого він готує державу?
показать весь комментарий
29.08.2025 18:38 Ответить
А нєчіва била д'Ірьмаку хаміть. Пусть скажут спасіба, что ні діпартіравал іх усєх...
показать весь комментарий
29.08.2025 18:50 Ответить
а я йому вірю. Слава Зе!
показать весь комментарий
29.08.2025 18:52 Ответить
Рішення правильне але запізніле, вступні у нас уже завершились та не завершились у Польщі, з таким рішенням необхідно було продовжити і вступну кампанію, друге влада постійно бреше і їй уже ніхто не вірить, ті хто закордоном навіть не збираються сюди їхати.

Але я підтримую, тому що ці діти не голосували за олігархів які 30 років грабують Україну, на останніх виборах ті кому зараз 22 ще не мали право голосу, і вони не мають відповідати.
показать весь комментарий
29.08.2025 20:02 Ответить
З 10 виїхавши з скільки повернеться святкувати 25 річчя в Україну?
показать весь комментарий
29.08.2025 20:18 Ответить
Влада дала дозвіл щоб з картонками не виходили. Ну і звісно з виїхавших повернется максомум 10%. Тепер питання-де зе-більна влада, що прагне воюватм до упору, буде брати резерви???
показать весь комментарий
29.08.2025 21:25 Ответить
Виявилось, що многоходовчки може вибудовувати не тільки пу.
показать весь комментарий
29.08.2025 22:32 Ответить