10359 посетителей онлайн

75% украинцев готовы к прекращению огня только при условии международных гарантий безопасности, – опрос

українці

75% украинцев считают, что Украина должна согласиться на прекращение огня только при условии международных гарантий безопасности.

Об этом свидетельствуют результаты исследования социологической группы "Рейтинг", сообщает Цензор.НЕТ.

Среди ключевых гарантий безопасности украинцы называют: финансирование армии и поставки оружия от партнеров (52%), обязательства союзников вступить в войну в случае повторного нападения (48%) и международное патрулирование воздушного и морского пространства (44%).

На вопрос "Что сейчас самое важное?" 58% выбрали получение гарантий финансирования западными партнерами украинской армии в будущем и поставки оружия в достаточном количестве, тогда как 31% - возвращение территорий.

59% опрошенных поддерживают прекращение боевых действий и поиск компромисса, 20% выступают за продолжение войны до возвращения оккупированных в 2014 году Донбасса и Крыма, 13% - до линии разграничения по состоянию на 23 февраля 2022 года.

Топ комментарии
+25
Єдина гарантія безпеки- це озброєна до зубів українська армія!
показать весь комментарий
31.08.2025 17:06 Ответить
+16
чергова маніпуляція свідомості для вкраїнчиків, щоб виконати оманські угоди і рятувати рашку від поразки і розвалу. Опитування де проводили і у кого? На ботофермі ОП і у ригів, чи на окупованих територіях? А може відразу у мордорі на Червоної площі?
показать весь комментарий
31.08.2025 17:18 Ответить
+15
А що там по "мінських угодах"? Ми втратили Азовське море, порти, половину Запорізької та Херсонської областей? Зараз вгадаю, - тоді ми втрали Запорізьку АЕС? 10 мільцонів молодих громадян виїхали з України, 250 тисяч в СЗЧ і десь до 500 тисяч в розшуку? Виросли цвинтарі на кілометри? Пів економіки і міст в руїнах?
Та ні, при "мінських" відродили армію, економіку, вилікували банківську систему, отримали Асоціацію та безвіз з ЕС, отримали Томос.., кожен громадянин міг поїхали в ЄС на вихідні і відпочити на найкращих курортах світу. А сьогодні діти, які народилися у 2019 році і пізніше, замість доларів, які обіцяв Боневтік Голофастович за надра - ні разу не бачили пасажирський літак і постійно сидять з батьками в підвалах та сплять у ванних.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:36 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Так повинно бути !
показать весь комментарий
31.08.2025 17:04 Ответить
Тобі мало меморандуму? Мінських угод? Грузить апельсіни бочками. Кацапи будь-які угоди намалюють все одне виконувати не будуть
показать весь комментарий
31.08.2025 17:27 Ответить
А що там по "мінських угодах"? Ми втратили Азовське море, порти, половину Запорізької та Херсонської областей? Зараз вгадаю, - тоді ми втрали Запорізьку АЕС? 10 мільцонів молодих громадян виїхали з України, 250 тисяч в СЗЧ і десь до 500 тисяч в розшуку? Виросли цвинтарі на кілометри? Пів економіки і міст в руїнах?
Та ні, при "мінських" відродили армію, економіку, вилікували банківську систему, отримали Асоціацію та безвіз з ЕС, отримали Томос.., кожен громадянин міг поїхали в ЄС на вихідні і відпочити на найкращих курортах світу. А сьогодні діти, які народилися у 2019 році і пізніше, замість доларів, які обіцяв Боневтік Голофастович за надра - ні разу не бачили пасажирський літак і постійно сидять з батьками в підвалах та сплять у ванних.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:36 Ответить
забагато тексту. За ПАП ми не втратили і 10% того що втратили за блзнем
показать весь комментарий
31.08.2025 17:42 Ответить
ти воював в АТО чи сидів в бомбосховищах, коли були мінські угоди? а вони дали Україні передих для посилення ЗСУ, але зелена сволота звела нанівець ракетні програми, відступили на донбасі, розмінувала південь. але тепер ми маємо, те що маємо.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:51 Ответить
ти сам знаєш відповідь. За ПАП ми наступали, стр ибками, алде всеж. За зелю ми тільки втрачаємо людей, землю, майно. Тому я дивуюсь, звідки ті 68% дегенератів
показать весь комментарий
31.08.2025 18:02 Ответить
Згодна, довіряти новим папірцям це смерть Україні. Тільки зброя, багато зброї та членство у НАТО. Воно більш схоже на страшилку, але ж москалі ні до кого з них лізти таки не наважаются.
показать весь комментарий
31.08.2025 18:02 Ответить
Єдина гарантія безпеки- це озброєна до зубів українська армія!
показать весь комментарий
31.08.2025 17:06 Ответить
Все інше утопія.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:12 Ответить
А вони наполягають на демілітарізації. І ще багато питань на яке ми в нікому разі не повинні погоджуватися. І яке при цьому припинення бойових дій? Всі ці вимоги лише для затягування часу і ні на які уступки вони не підуть. Путін все ще мріє захопити всю Україну і все інше це лише мрії трама і його дебільної команди.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:18 Ответить
...з ядерною зброю!
показать весь комментарий
31.08.2025 18:54 Ответить
міндіч розбудовує армію.
показать весь комментарий
31.08.2025 19:20 Ответить
Брехня
показать весь комментарий
31.08.2025 17:09 Ответить
59% опитаних підтримують припинення бойових дій і пошук компромісу, 20% виступають за продовження війни до повернення окупованих у 2014 році Донбасу і Криму, 13% - до лінії розмежування станом на 23 лютого 2022 року.
По какой линии это видят 59%? Опять сойдёмся пАсредине (Днепра)?
показать весь комментарий
31.08.2025 17:09 Ответить
По тій від якої 20 і 13 відсотків незгодних підуть відвойовувати шо вони там хотять.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:14 Ответить
20% и 13% эти линии видят, 59% их не видят. Вот в чём разница.
показать весь комментарий
31.08.2025 18:10 Ответить
"Відять" із Польщі ?
показать весь комментарий
31.08.2025 18:38 Ответить
Там где-то есть результаты по странам пребывания?
показать весь комментарий
31.08.2025 21:20 Ответить
ЗЕлебобіки знову піднімають голову з диванів,шукаючи очі путіна аби побачити там не мир вже,а хоча б компроміс.Хуже нє будєт хоть паржом
показать весь комментарий
31.08.2025 17:12 Ответить
А в мене питання до тих 75 % ,а ви вже мобілізувались ,чи звикли чужими руками жар загрібати ?
показать весь комментарий
31.08.2025 17:17 Ответить
ти вже білий прапор пригоутвав? чи одразу червоний з серпом і молотом?
показать весь комментарий
31.08.2025 17:45 Ответить
А ти вже мобілізувався ,диванний патріоте ?
показать весь комментарий
31.08.2025 17:56 Ответить
що тебе цапом смердить. Скажи, хто такий *****?
показать весь комментарий
31.08.2025 17:59 Ответить
Ти що гівномарафон і зєля зі своїми відосіками , що займаєшся пропагандою ,я тебе запитав чи ти вже мобілізувався ,а ти мені почав тут казки розповідати .
показать весь комментарий
31.08.2025 18:11 Ответить
відразу обісрався, як звичайний кацап. Тебе запитали - хто такий *****? Не стрибай як жаба на сковородці
показать весь комментарий
31.08.2025 18:25 Ответить
Відразу обісрався ,як звичайний диванний патріот ,які звик не відповідати на запитання ,, в рашці ***** ,і на печерську теж саме ***** ,нічім не краще за московське.
показать весь комментарий
31.08.2025 18:34 Ответить
з яких пір у Києві *****? не знаєш як сострибнути? Детальніше: путін *****?
показать весь комментарий
31.08.2025 18:57 Ответить
Зелене *****- "владімір владіміровіч забєріте мєня за долгі " - згадав ,чи у всіх ура-патріотів склероз ?
показать весь комментарий
31.08.2025 19:03 Ответить
ясно фсбшна тролятина. Контрольний постріл - чий Крим?
показать весь комментарий
31.08.2025 19:09 Ответить
До 1774 року був турецьким ,потім його в турків забрали кацапи ( до речі, з допомогою запорізьких козаків ) а в 1954 році кацапи його сплавили тодішній УРСР .щоб вона за свої гроші відбудовувала Крим і прокладала Кримський канал , P.S і ще не відомо хто з нас фсбшна тролятина . ТАВАРІЩ ФРОЛ ФЬОДОРОВ,
показать весь комментарий
31.08.2025 19:17 Ответить
Ти у ***** навчився за печенегів та хозар базікати? Повторюю запитання - чий Крим, руцькій або українській.
показать весь комментарий
31.08.2025 19:23 Ответить
Ти що тупий чи не розумієш української мови ,а якщо розумієш ,то зайди у вікіпедію на сторінку про Крим і прочитай чий він був , і Крим до 1954 року ніколи українським не був ,вчи історію
показать весь комментарий
31.08.2025 19:28 Ответить
тупий саме ти. А запитав "чий Крим" .І мені не цікаво чий він був до н.е. у середьовіччі або до 1954 р. ЗАРАЗ?
показать весь комментарий
31.08.2025 19:32 Ответить
Юридично -український ,а фактично -окупований кацапами.
показать весь комментарий
31.08.2025 19:35 Ответить
ну нарешті. А Херсонська область?
показать весь комментарий
31.08.2025 19:39 Ответить
Хесонська область -це Україна ,але зєля її просрав розмінувавши Чонгар.
показать весь комментарий
31.08.2025 19:58 Ответить
було таке. Але не всю. А як же костітуція *********?
показать весь комментарий
31.08.2025 20:03 Ответить
А шо за єто дадут? Грамоту? Значок? За защиту чьих-то активов должні же что-то дать?
показать весь комментарий
01.09.2025 00:47 Ответить
чергова маніпуляція свідомості для вкраїнчиків, щоб виконати оманські угоди і рятувати рашку від поразки і розвалу. Опитування де проводили і у кого? На ботофермі ОП і у ригів, чи на окупованих територіях? А може відразу у мордорі на Червоної площі?
показать весь комментарий
31.08.2025 17:18 Ответить
Саме так. В для початку давайте прихлопнемо троля, в то щось воно вискочило і щось гавкає.віт чи івіт, хр паймьошь
показать весь комментарий
31.08.2025 17:39 Ответить
Готові (чи не готові) до припинення вогню ті, хто веде бойові дії, а "українці" можуть тільки схвалювати або не схвалювати
показать весь комментарий
31.08.2025 17:20 Ответить
Интересная логика. Воевать без гарантий все хотят, но мира без гарантий не хотят. Два года назад у нас было больше территорий чем сейчас. И будет еще меньше еще через два. Когда касапы дойдут до Днепра будет как раз ******* мирный договор подписывать и гарантий к тому времени подвезут вагон и тележку.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:21 Ответить
Жодні поступки, "ніяка гра" із Путіним не гарантують безпеки, - Туск Джерело: https://censor.net/ua/n3571462
Згоден на всі 100%. Зупинити можливо тільки силою та довівши його економіку до колапсу. Все інше маячня і відволікання від справжніх дій по відношенню до агресора.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:24 Ответить
А ти ж хоч мій рік пенсійний знаєш щоб так безапеляційно висловлюватися? І що можу я роблю зі своєї сторони, донатю на військові потреби постійно зі своєї невеликої пенсії.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:42 Ответить
Два года назад у нас было аж на 1 % больше территории чем сейчас. И чтобы захватить этот 1 % русня положила несколько сотен тысяч своих витязей. Кацапы дойдут до Днепра, когда положат ещё лям своих. Если готовы, пусть идут.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:37 Ответить
Так, стан економіки рф дійсно печальний. Падіння промвиробництва, рецесія, паливна криза...але це лише початок.
показать весь комментарий
31.08.2025 20:38 Ответить
Адекватно мислиш
показать весь комментарий
31.08.2025 17:51 Ответить
Це хто хоче воювати?
показать весь комментарий
31.08.2025 19:43 Ответить
Гарно написано, що ніби Україна погоджується на припинення вогню. Мені здається, що 90% погоджуються на припинення вогню, бо є 10% дурнів, які живуть в іншому вимірі. Звичайно всі погоджуються на реальні гарантії безпеки, а не ті 28 договорів, які підписав Боневтік Брехливий. Але тут маніпуляція, бо нічого не написано, що для таких умов потрібно залишити кацапу все Азовське море, Запорізьку АЕС, більше половини Донецької, Херсонської та Запорізької областей. Луганська майже вся під ворогом. А чому не пишуть про стягнення репарацій? Виглядає як ніби підготовка наріду до підписання капітуляції Найартужнішим? Я там розумію супер "дипломати" від України "мінська" не підпишуть? А що тоді, бо по "мінську" ми нічого не втрачали, а тільки кацапи мали відвести своє озброєння(гармати, "смерчі", "урагани") на свою територію. Володя Боневтік зробить так, що кацапи вийдуть зі всієї окупованої території???
показать весь комментарий
31.08.2025 17:23 Ответить
Які ***** репарації, це така сама нездійсненна хотілка як молочні ріки
показать весь комментарий
31.08.2025 19:25 Ответить
Які гарантії безпеки ,невже хтось вірить росії ?був будапешський мемарандум і великий договір про непорушність кордонів між Україною і рф і що ? а припиненя вогню залежить від одного кривавого маняка путіна,тому мареня про якісь гарантії це ілюзія.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:28 Ответить
12-13% вже давно воює багатьох вже немає в живих, може 73% підуть повоюють чи вони тільки мімікрувати і лизати сраку Ze вміють. Чи ви думаєте що #йуло задовільниться донбасом. А гарантії безпеки це просто туфта ні про що.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:30 Ответить
І ні де при цьому не обговарюється питання власності тих людей які залишили або залишать території які будуть віданні агресору. Кто буде компенсувати втрати громадян від цих договорняков? В мене наприклад в Дружковці залишилась квартира, що я повинен від неї заради крихткого миру відмовитися ? Чого нікто ще ні разу ні з якої сторони про це не каже.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:34 Ответить
береш до рук зброю і стаєш на захист квартири у Дружківці.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:49 Ответить
Ще один захисник мені пенсіонеру йти воювати пропонує. І я нікому не пропонував захищати свою квартиру якщо це неможливо .Я кажу що це питання ніяким чином не обговарюється при зустрічах переговорників.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:59 Ответить
і дітей у тебе звісно немає..
та їм похрін тим переговірникам, бо бачать що нічого не сталось з людьми на окупованих за тиждень луганській запоріжській та херсонській областях.
долі маленьких людей це ніщо на геополітичній карті, так було є та буде.
показать весь комментарий
31.08.2025 18:04 Ответить
Мені що потрібно тобі всю родословну викласти, щоб ти нарешті перестав дурню нести.
Як би була захоплена моя власність силоміць я б і слова не казав би тому що це окупаціч і тут нічого не поробиш. Даже якщо б її розбомбили я б теж сильно не хвилювався. Але коли ця гнида трамп бажає мир заради нобелівської премії та зовсім не бере до уваги права простої людини , оце мене і не може не нервувати.
показать весь комментарий
31.08.2025 18:26 Ответить
нажаль політичний клас европи на сьогодні нездатний гарантувати не те що безпеку України, але навіть безпеку своїх кордонів. поки диктатори готувалися до війн, европа боролася за права людини навіть якщо це протирічить безпеці і на сьогодні гола та боса. ні армії ні духу ні волі до супротиву агресорам. Мало того в европі досі вважають що якісь бумажки та гарантії можуть зупинити війну.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:38 Ответить
Це облуда. Просто за нашими спинами поділили Україну та просувають фактичну капітуляцію України разом з порятунком росії, замість того, аби додавити росію та її економіку тут і зараз. росії, фактично, дають поновитися, за наш рахунок, а нас "тішать" якимись "гарантіями". Ми вже бачили, чого вартують ті "гарантії" і як ті ж самі США ними гендлюють. Сьогодні, захотів- дав, завтра захотів - забрав. Але при тому, нав'язують нам думку, ніби то українці самі "хочуть" - фактично покласти голову на плаху, під сокиру росії-ху2ла, я поруч стоять Штати та потужно обіцяють, що ху2йло-росія ту сокиру не опустять.
Єдина, справжня гарантія - прибрати причину війни, а це - росія. Зробити її меншою та безпечнішою для оточуючих. А для цього її треба додавлювати, тут і зараз, не відпускати - аби її економіка посипалася. Інших гарантій немає.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:40 Ответить
маладец
показать весь комментарий
01.09.2025 00:48 Ответить
Проценти голосувавших за зеленого дебіла не міняються. Це мабуть процент наших ідіотів. Бл..ть, ну які ще гарантії безпеки, їх немає, це рожевий цап з рогом на лобі, одноріг з наркоманського тріпа.
показать весь комментарий
31.08.2025 17:50 Ответить
Після припинення вогню кацапи відійдуть з окупованих територій? Тільки якщо запалає москва , яку не буде кому рятувати ...
показать весь комментарий
31.08.2025 17:55 Ответить
Пердни ще шось , може вона і запалає ...
показать весь комментарий
31.08.2025 18:02 Ответить
Кацап , я наказав тобі тільки перднути собі в носа , а ти взяв і всрався
показать весь комментарий
31.08.2025 18:11 Ответить
Хто оплатив ОПИТУВАННЯ????
показать весь комментарий
31.08.2025 18:27 Ответить
73% знову
показать весь комментарий
31.08.2025 18:32 Ответить
Вже й фальшиве опитування наче б то провели, щоб відбілити єрмаково-умєрівську нечисть!
показать весь комментарий
31.08.2025 18:38 Ответить
Але ж бо, здоху, та в гарантii не повiрю. Владi, котра окрiм легалiзацii канабiсу, нiчого бiльше не досягла за час своеi каденцii, якiсь договори пiдписувати; чи й опитування проводити? Такiй владi втюрять Будапешт-2, бо в договорi краiни-гаранти " пропустять" кому.
показать весь комментарий
31.08.2025 19:00 Ответить
канабіс теж через сраку легалізували
нормативної бази нема
я звісно вирощую, але для себе
показать весь комментарий
31.08.2025 21:09 Ответить
Саме краще вирощувати у мiжрядцi(кукурудза , сонях) на бувших колгоспних полях. Земляки-бандюки главзеба вирощують обабiч дорiг де е неподалiк розвалля ферм. та охороняють крепко: "спортсмени" тудим-сюдим шастають на веломашинах(по трасi).
показать весь комментарий
01.09.2025 06:31 Ответить
Яке припинення огню ? Яки умови?
показать весь комментарий
31.08.2025 19:46 Ответить
а ось ще один висер по опитуванням з ОП:

показать весь комментарий
31.08.2025 20:03 Ответить
Тількі тактична Ядерна зброя врятує Україну та українців від знищення. Все інше від лукавого.
показать весь комментарий
31.08.2025 21:32 Ответить
цеж було вже. будапешський меморандум
показать весь комментарий
31.08.2025 23:35 Ответить