13409 посетителей онлайн

До 60% FPV, идущих по госзаказу, непригодны к применению, - Стерненко

Индустрия дронов

Стерненко заявил о проблеме с FPV-дронами. Что известно?

Более половины из 2 млн FPV-дронов от государства являются непригодными и лежат на складах.

Об этом в Фейсбуке сообщил блогер и волонтер Сергей Стерненко, информирует Цензор.НЕТ.

"По нашим оценкам, сейчас до 60% FPV, идущих по госзаказу, непригодны к применению вообще или требуют серьезной переработки. Еще раз: больше половины из 2 млн FPV от государства - непригодны и лежат на складах. Сколько это в деньгах? Миллиарды", - отметил он.

Стерненко называет две причины: логистика от 1 до 6 месяцев и потребность, которую формирует Генштаб - там прямо дают на МО названия дронов, которые надо покупать.

"А какие у них характеристики или почему моторы не той стороной прикрутили - это не интересует Генштаб. Здесь или огромная коррупция, или беспросветная тупость. Или два в одном, не знаю. И исправлять это потом приходится нам", - подытожил он.

Стерненко заявил о проблеме с FPV-дронами. Что известно?

Топ комментарии
+34
Цікаво, а чому ще за це, ніхто сидячи на палі не розглядає мутними очима Хрещатик?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:18 Ответить
+24
Якщо підтвердить Мадяр,командувач СБС то за це треба розстрілювати.Чому за міни ніхто не відповів?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:19 Ответить
+20
Радянське зелене очковтиратєльство.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:19 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Цікаво, а чому ще за це, ніхто сидячи на палі не розглядає мутними очима Хрещатик?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:18 Ответить
Якщо підтвердить Мадяр,командувач СБС то за це треба розстрілювати.Чому за міни ніхто не відповів?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:19 Ответить
Радянське зелене очковтиратєльство.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:19 Ответить
це саботаж як з мінами до мінометів.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:52 Ответить
Тут або величезна корупція, або безпросвітна тупість. Джерело: https://censor.net/ua/n3572856
А загалом то називається дуржавна зрада або диверсія, очолювана вищими посадовими персонажами держави. То йде напряму з ОПи, тому і мільйони бракованих дронів, тому й браковані міни, тому заблоковане виробнийчтво ракет, снарядів, зброї... і все то вартує тисячі і тисячі людських життів.
Але ж все, як хотіли - па-пріколу. Бидло прикололось, а тепер...
зЄбанати як вам там, весело? Хоть паржьом?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:25 Ответить
Тому що мадяр буде мовчати за це, і мовчки перероблювати, алеж нічого не буде казати проти влади. Що, сюрприз, да?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:58 Ответить
Ідея про те що віддати функцію закупівлю дронів типу з Одесу ,який місцевим запам'ятався як брехун та мутними історіями кришування наркоти - це класна думка ... Правда чули ми ,щось схоже в 2019 про новиє ліца - але ж єто другоє . Тут явно - гєрой ,і третє покушеніє на нього напівпритомної тітки агєнтури ФСБ - мінімум на посаду міністра оборони ....
показать весь комментарий
08.09.2025 14:37 Ответить
Це не тільки вкрадені потужними міндичами мільярди доларів а десятки тисяч життів наших воїнів.організатори схеми зеленський-ермак та сирський.Чекаємо потужної повістки Стерненку.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:50 Ответить
Якби ж то тільки дрони😢 майже все іде непридатне до використання та потребує дороговартісноі доробки. Та всім ***** гроші вже попиляні війна все спише
показать весь комментарий
08.09.2025 15:02 Ответить
Які притензіі до "порохобандеріців"? Чи це так по дебыльному комент написан?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:57 Ответить
Мадяр нічого такого не пише. Він пише, шо всі дрони їм надає держава. Кому ж вірити? Підкажіть.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:22 Ответить
якщо ситуації повторюються і при цьому ніхто не покараний то все робиться з відома влади,простими словами саботаж,зраза в чистому вигляді,коррупція,умисне виготовлення не якісної продукції,підлог навіть не розглядаю
показать весь комментарий
08.09.2025 14:24 Ответить
Це розбірки прикоритних за доступ до державного корита . Стерненко - ручний пес Офісу - і ніколи не гавкне проти хазяїв.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:39 Ответить
І шо, про це керівництво ЗСУ не знає?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:32 Ответить
Ви всьо врьотє!😡
Не розхитуйте човника!

Володя, роби лице "кірпічом" (як в Малюка), та нікого не слухай!
Виділи своїм дружбанам ще пару мільярдів💰 "на розробку дронів".
Нехай освоюють грошенята, щоб конкурентам не дісталися!
показать весь комментарий
08.09.2025 14:35 Ответить
А якби не Стерненко звернув увагу на ці кричущі проблеми, то хто ? Мадяр чомусь мовчить в ганчірочку, купили за погони ?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:38 Ответить
Державна зрада і корупція Зелених 3.14дарасів...
показать весь комментарий
08.09.2025 14:49 Ответить
Головне,щоб Стерненко не втік на фронт!! Без нього загине постачання дронів!! До речи,а за які такі кошти Стерненко придбав у Києві нерухомість,рухомість,охорону та жінок...??? Не з тих дронів?? Золоті яйця вже були....тепер - золоті додати??
показать весь комментарий
08.09.2025 15:09 Ответить
першого - корумпований генштаб
другого - сракорукого виробника
- МОЖНА НАВПАКИ -
розстріляти наухй
показать весь комментарий
08.09.2025 15:11 Ответить
Якби про квартири Льошика було правдою, його би вже давно за ці квартири тягало ДБР Зеленського, а може і НАБУ.
показать весь комментарий
08.09.2025 15:17 Ответить
Бо до них у різного роду "порохобандеріців", "каракаїв", "боянів" та іншої подібної п-ти претензій, чомусь, нема. Претензії лише до цивільних чорноробів, які, чомусь, категорично не бажають піти на фронт і безглуздо загинути в першому ж бою через те, що якесь падло поставило їм непридатні дрони та браковані міни.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:34 Ответить
Ну, давай! Наберися сміливості і назви ім'я.
Чи не можна гавкати на хазяїна?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:35 Ответить
Державна зрада і корупція
показать весь комментарий
08.09.2025 14:38 Ответить
І стався той "замах" як раз після не закритого збору.
недозібрав, недозаніс, отримав додаткову мотивацію.
Може збіг обставин?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:51 Ответить
У Мадяра цілий великий підрозділ займаються доробкою і переробкою дронів, отриманих від держави...
показать весь комментарий
08.09.2025 15:09 Ответить
Стерненко не альтеративний, а параллельний постачальник і жодним чином не конкурує з МО, а доповнює поставки з МО. І, на відміну від МО, збирає фідбеки щодо своїх поставок і ці фідбеки постачальникам одразу передає. І якщо постачальник не виправляється - розриває з ним стосунки і перестає у нього замовляти
показать весь комментарий
08.09.2025 15:11 Ответить
А Стерненко в нас виявився фрондьором і правдорубом? Сюрприз - не те слово
показать весь комментарий
08.09.2025 15:17 Ответить
Вже всі знають, що шобла Гундосого наживається на дронах. Режисер Слуги Кирющенко взявся дрони робити, тому вони і не літають. Головне освоїти гроші, і в ОПу відкатити. Так і з виготовленням ракет. Почитайте Кас'янова. Скрізь зелене рило стирчить и робить гешефт на крові. Але ж бидлу подобається. Рейтинги 65%.
показать весь комментарий
08.09.2025 15:22 Ответить
Так тому і Мадяра призначили на високу посаду, бо він стверджував, що міни майже добі, тільки треба чуть переробити і вони підійдуть для скидів з дронів)))
показать весь комментарий
08.09.2025 15:22 Ответить
Ось так хтось працює на ворога.
Так, нібито і все для оборони і на ЗСУ, а за результатом навпаки
показать весь комментарий
08.09.2025 17:00 Ответить
То не замахи.А останнеій взагалі якась клоунада.Далеко не всі відео там набирають таків перегляди.Він не пан.Майте критичне мислкння.Бо шахраїв дуже багато.Он в соціальний мережі Х,ще одну шахрайку викрили.Десь на мільйон баксів донатиків назбирала,а може більше.І живе собі закордоном.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:38 Ответить
Ну как минимум еще и проблема в том что все это делается очень долго. За каждую ошибку - которая случилась случайно а не была запланирована сверху - можно получить срок. В итоге сначала разрабатываются требования, потом проводятся тендеры, потом сроки отгрузки. В итоге это все попадает через год, когда все кроме двигателей и аккумуляторов уже безнадежно устарело и в лучшем случае нужно менять половину деталей - а новые государство сможет поставить только через год, когда они в свою очередь устареют. И выхода тут наверное быть не может - бюрократическая машина так устроена. Может быть просто не мучать жопу и просто поставлять в бригады готовые комплектующие - типа рам, аккумуляторов и двигателей - а остальное уже можно будет оператично закупать через волонтеров. Просто 152мм снаряд он что в 2024 году снаряд, что в 2025 году такой же. А современная электроника прогрессирует с такой скоростью что этот динозавр военных закупок просто не успевает. А выдать деньги чтобы военные закупили - тоже нельзя, должны быть все необходимые бумажки - иначе сядешь.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:20 Ответить
Половина з двох мільйонів - це 1 мільйон, як і обіцяли.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:22 Ответить
Вже давно пора віддати Стерненку функцію закупівлі та поставки дронів для ЗСУ. Він довів свою позицію своєю боротьбою на Майдані, в Одесі, коли зарізав ватника і т.д. Довів ефективність щодо дронів з початку повномасштабного вторгнення. Але ж треба красти бабло на дронах, поки "раби" гинуть, тому Зенукович цього не робитиме.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:29 Ответить
Стерненко називає дві причини: логістика від 1 до 6 місяців та потреба, яку формує Генштаб - там прямо дають на МО назви дронів, які треба купувати. Джерело: https://censor.net/ua/n3572856

Стовп дронової промисловості СТИРИненко вгадав всі літери ,та не зміг вгадати слово.

Так ,хто ж винуватий в тому ,що 60 % дронів непридатні ? БО в кожної проблеми є конкретні відповідальні особи ?

СТИРИденко прямо і хоробро називає нам ці імена :

1) ЛОГІСТИКА ;

2) ПОТРЕБА ГЕНШТАБУ .

Пропоную ДБР відкрити стосовно панів ЛОГІСТИКА та ПОТРЕБИ кримінальні справи про державну зраду .

А пану СТИРИденка за геніальну здогадливість нагородити зіркою Героя України і дати ще один броньований автомобіль з охороно.ю Таку інтелектуальну міць потрібно потужно оберігати заради незламності країни ...
показать весь комментарий
08.09.2025 14:29 Ответить
треба якомога більше донатити стерненку!
бо, броньоване авто, охорона, апартаменти, дорогий шмот та смачна їжа потребують фінансування!!!!
ой, стерененко ж відомий блохер з мільйонним аком.
от, ***.......
показать весь комментарий
08.09.2025 14:49 Ответить
Не просто прочитати, а осмислити прочитане ні, не виходить?
показать весь комментарий
08.09.2025 15:01 Ответить
2,08 мільйона підписників на Ютубі, відео-щодня, сотні тисяч переглядів кожного. Погугли, що таке монетизація Ютуб і скільки це дозволяє заробляти. Стерненко й без донатів достатньо непогано заробляюча людина. Є якісь факти, що він на донати купляє собі щось, а не дрони на фронт ?
показать весь комментарий
08.09.2025 15:22 Ответить
В стерненко всі винні, крім зеленського.....бо єрмак наказав своїй шісті готуватись до виборів
показать весь комментарий
08.09.2025 15:43 Ответить
Это всё проклятый Порошенко виноват. Это он подсунул Зеленскому , всех этих Миндичей , Шурму, Умерова и прочих "гениальных " менеджеров.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:15 Ответить
Що тут скажеш - мразі на війні продовжують заробляти грошики, буквально на крові наших воїнів
показать весь комментарий
08.09.2025 16:26 Ответить
То не замахи,а залякуванняюЗамахи.це коли стріляють на ураження.І куди ж його останній раз підстрелили?Що на другий день стояв без бинтів навіть.Причому куля на виліт.Там і з пострілами різнен булоюТо менше.то більшеюЖінка то з розпущеними косима,то ні.Коли хочуть вбивати.вбивають.А для москалів,це взагалі не проблема.За мільйон чи два,знайдуться професіонали.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:50 Ответить
Другий то клоунада.Наймають кілекрів.Для москалів.це копійки.І все.
показать весь комментарий
08.09.2025 18:17 Ответить
Дохазяйнувалися... Відосік від гундосого буде з поясненнями?
показать весь комментарий
08.09.2025 14:21 Ответить
Ну, Стерненко - це альтернативний постачальник, конкурент, так сказати. Хочется вислухати думку користувачів цих фпв, який відгук від них.
показать весь комментарий
08.09.2025 14:22 Ответить
За тендер окремій компанії з подвійною переплатою мотори перекрутять на потрібну сторону.

*Боже, хоч би цього іноземці не читали, соромно пояснювати, не можуть зрозуміти суть
показать весь комментарий
08.09.2025 14:57 Ответить
Камон, у Льошика є ці квартири. А ще у Льошика офіційно працюють багато центрів його імені, на функціонування яких у Льошика немає і ніколи не було офіційних доходів. Все це Льошик має за "спонсорські гроші", тобто Львошик - політична повія, яка відпрацьовує гроші спонсора-олигарха і поливає брудом весь український волонтерський рух.
показать весь комментарий
08.09.2025 15:21 Ответить
Армія боронить Україну, а МО.рашистський диверсант.котрий не тільки саботує постачання озброєннь і ********** у війска.а ще й оббирає українську казну
показать весь комментарий
08.09.2025 15:22 Ответить
Стерненко на Ютубі має 30 штук зелені в місяць. Завидно?
показать весь комментарий
08.09.2025 15:23 Ответить
У кого є такий спеціалізований підрозділ, а по суті - те саме підприємство, на якому перероблюють те, що наробили бракодєли - той перероблює. У кого такого підрозділу немає - у того лежать на складах. Непридатні - означає, що їми неможливо користуватися без сутьтєвої переробки.
показать весь комментарий
08.09.2025 15:27 Ответить
Я не є біографом і дослідником статків Гончаренка, які мають моніторити кілька спеціальних правоохоронних органів, структур. Хоча б одна з них висунула Гончаренку підозру про незаконне збагачення?
показать весь комментарий
08.09.2025 15:37 Ответить
Гарна спроба зеленого жополиза перевести стрілки )) Але інтернет пам'ятає ху іс ху )))

https://www.facebook.com/groups/1416037348489687/permalink/3024222524337820/ Официальная позиция фан-движения Ультрас Одесса вокруг нашумевшей ситуации с Стерненко.

На фоне заявлений о поддержке и мобилизации со стороны киевских фанатов, а так же возможных провокаций, заявляем: что категорически не поддерживаем и осуждаем эту акцию. Данного персонажа, Стерненко, на чью защиту призывают встать всё наше фанатское сообщество, в Одессе знают по делам, где он попытался стать правильным патриотом, но ни чем кроме лицемерия, к тем кто его знал, и связями с распространением наркоты он никак не запомнился.

Люди, которые призывают к его поддержке, преследуют свои личные интересы, либо же страдают слабоумием и ни одна из причин не даёт им право превращать всю фанатскую культуру в махновщину.

Из всего вышесказанного, призываем весь фанатский актив страны - воздержаться от любых движений в его сторону, которые в это непростое время для нашей страны, лишь дискредитируют нас в глазах общества и Украину в целом.

Салют из Одессы, будьте здоровы!
показать весь комментарий
08.09.2025 15:53 Ответить
МОже зі Стерненка намагаються виростити карманну опозицію? Просто приймемо на замітку. Якшо знову будуть заяви про міфічних "поганих бояр при класному царі", які шось роблять не так, але не називаючі імен, посад, фактів, то це воно. Якшо нє і все буде тихо - значить можливо реально зірвався, отримав по шапці, вибачився і далі робить шо робив.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:14 Ответить
Ну давай, розстрліяй Міндіча. Подивимось як це вийде. Зеля за Міндіча, шеріфа та Татарова всім глотку перегризе
показать весь комментарий
08.09.2025 16:28 Ответить
Треба бути постійним резидентом дурки, щоб взяти нік "порохобандеровець". Це все рівно, що схрестити вужа і їжака.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:30 Ответить
А можна Вам питання!? Кому з відомих волонтерів... надана Державна Охорона...як Стерненку? І якщо Ви спростуєте цей факт...то тоді може підкажете... на які гроші пан Стерненко винаймає собі охорону?
показать весь комментарий
08.09.2025 17:27 Ответить
.. покійному Парубію ..бувшому спікеру парламенту не надали державну охорону. Бувший Президент Порошенко має охорону...за яку платить свої гроші.... Генерал Наєв... який їздить і ходить по вулиці без охорони...значно небезпечний для кацапні без охорони. А це ДЕРЖАВНИКИ..дії яких для кацапсячих небезпечні!! А що Ви про Стерненка скажете? Політичний діяч...? Чи мультфільм для дітей... знятий при останньому замаху ...Ви не бачили? І Ви навіть не знаєте..скільки потрібно грошей..щоб забезпечити собі особисту охорону за власні кошти!!! І шести міліонів підписників не вистачить...))) Як би знали...то не ссилалися на кумедні доводи... Тому питання залишаються...до Вас ..як АДВОКАТА Стерненко...)
показать весь комментарий
08.09.2025 17:47 Ответить
Мадяра за те і назначили щоб мовчав у ганчірку і не заважав красти. Як тільки його назначили, так фінансування і поперло. Не здивуюсь якщо і Маляру з того перепадає.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:55 Ответить
Авжеж гниди заздрять.
Ботам гебня грошенят підкинула; як дружньо накинулися на волонтера!
показать весь комментарий
08.09.2025 17:55 Ответить
В Одесі є багато нормальних притомних активістів . Але нагору вилазить усіляке хайпове лайно типу Зеленських ,Стерненків та інших блазнів . Єлєхторат любить потужні відосіки - і мізків у нього розрізнити гівно від шоколаду ніколи не було ...
показать весь комментарий
08.09.2025 18:01 Ответить
Коли про це казала Федина, з трибуни ради - цезор мовчав, як риба об лід. Нікчеми обрали зрадників, котрі міліарди на крові офшорять. Ота хвірмочка, шо начебто робить кожного дня по ракеті Фламінго, а скоро по 7 штук - набу перевіряє вартість та якість дронів шо вони роблять. Заєреструвалась ця фірмочка у 23 році і її директора та працівники не мали жодного відношення до ракето будувіання. Просто вбивають військових якістю отих дронів. Зате зеленский хвастає ними. Падлюки кончені.
показать весь комментарий
08.09.2025 18:02 Ответить
Підсумовуючи - лохторат ніколи не вчиться ,не думає і не аналізує . В 2019 році вибрав новоє чєсноє ліцо -Зеленського , сьогодні в них чєсний патріот-блохєр ,на якого зводять наклепи Стириненко , завтра будуть бити в груди за "франтавіка -ордєноносця в піксєлє" ,який всю війну відсидів по тилам.
А потім будуть знов плакатися - "шо нас абманули " . Лохторат - це невиліковне .
показать весь комментарий
08.09.2025 18:07 Ответить
більше, ніж єрмачина?
а, як можна персональну охорону від сбу замовити?
кількістю лайків на ютубі?
показать весь комментарий
08.09.2025 18:11 Ответить
Якщо би Стерненко був такий такий для москалів.важливий,то за мільйон би його вбили професійно.Та навіть 10 мільйонів,для москалів ніщо.За 10 би групу вбивць найняли.
показать весь комментарий
08.09.2025 18:20 Ответить
.. та дитина навіть рахувати-фантазувати не вміє. Вартість одного бойового (опосередкованого) дрона у межах 900-1200 доларів. Наш пан Стерненко виявляється у місяць поставляє у ЗСУ дронів приблизно на 10 млн. доларів... ))) Оце так донати збирає...!!!!!!!!!!!!!!!! Притула зі своїм супутником десь на обрії залишився...)))
показать весь комментарий
08.09.2025 18:29 Ответить
Стерненко офціційно зі свого 2 мільонного ютуб-каналу має більше десяти тисяч $ на місяць.
А щодо нерухомості - більше вірьте Льошику гончаренку, який бреше що то ***** і сам володіє десятков квартир у Києві, ніколи у своєму житті не мавши доходів на це.
показать весь комментарий
08.09.2025 15:13 Ответить
Не понимаю как военные, которые ходят под пулями и снарядами, это терпят, как и все прочее что было за четыре года. Если бы хоть раз кого ни будь причастного к масштабным распилам взяли за шкирку да крепко отмуйдохали, может в Украине что то бы и изменилось.
показать весь комментарий
08.09.2025 15:20 Ответить
За минулої влади така новина містила би в собі прізвища найбільших виробників дронів.
Якщо Стерненко соромиться їх назвати, то може супер принципові Бігуси чи Міша Ткач, або Тарасик Чмут назвуть їхні прізвища?
Чи не назвуть?
Була інформація, що той же гіпер свинарчук Зеленського Арахамія дуже активно барижить на виробництві дронів.
показать весь комментарий
08.09.2025 15:21 Ответить
А звідки у нього такий легальний дохід? Я розумію, що у Порошенка легальний дохід для купівлі чого завгодно був чи є. Але у Льоши звідки? Льоша ніколи офіційно легально бізннесом не займався. Він був санітаром на швидкій, а після того одразу пішов у політику. Чи зп депутата дозволяє купити кулька квартир і утримувати кілька центрів імені себе?
показать весь комментарий
08.09.2025 15:30 Ответить
цікаво, хто ще досі дивиться те лайно від стерненко? єрмак підписників підкинув ....... 3,5 роки все рашка, рашка і ні слова про корупційну, злочину владу...
спочатку зелені відкрили кримінальну справу, потім самі ж закрили....і всьо, серьожа ліг під єрмака
показать весь комментарий
08.09.2025 15:50 Ответить
Так, ви праві. Тут сперечатися безглуздо... я просто думаю чи можливо інакше з зеленою камарільєю (і Стерненко доречі частина неї).
показать весь комментарий
08.09.2025 16:07 Ответить
Якщо Китай заборонить експорт дронів та комплектуючих до них для України, то дірки на фронті можна буде закривати виключно за допомогою людей. Отоді такі політруки будуть з ще більшою наснагою доколупуватись до простих людей. Але добре що Китай любить гроші і це не в його інтересах
показать весь комментарий
08.09.2025 16:26 Ответить
Почитай коментарі. В усьому винні, виявляєтся, "ухилянти" - прості цивільні чорнороби. До владних злодіїв претензій нема.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:52 Ответить
Цілком можливо, що стерненко за зібрані з простих людей гроші купує дрони в держави за завищеними цінами. Різницю ділячи з ким треба.
показать весь комментарий
08.09.2025 16:56 Ответить
Цілком можливо, що ти є кацапським ботом, який без жодного навіть натяку на доказ намагається замазати українських волонтерів.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:09 Ответить
Ніколов каже, що мо, яке очолювало оте татарське опудало з #идівським шнобелем, два роки практично ні#єра не робило. Ще треба згадати маладоє дарованіє смєтаніна, очільника оборонпрому, це ж з підприємств цого підпорядкування виходить така продукція, нє?
показать весь комментарий
08.09.2025 17:17 Ответить
Стерненко як цю інформацію взнав? І коли саме взнав?
показать весь комментарий
08.09.2025 17:28 Ответить
Мало їм золотих унітазів, так вони ще вбивають українськіх військовослужбовців, постачаючи браковане озброєння, доречі золоті унітази теж вбивають , а вони кажуть (Вініславський представник Зеленського у ВР) що це винні самі військовослужбовці які неправильни зберігають зброю. Ну так у всьому винні не корупція і "дебільні" накази, а прості люди , які не хочуть мобілізовуватися і захищати свою країну.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:33 Ответить
Мадяр казав ще в минулому році, що державні дрони не літають і треба вкладати свої кошти і час, щоб довести до ладу. А коштів потрібно до 100$ на один дрон.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:42 Ответить
Парубій ще знає багато державних таємниць.А Стрененко їх знати не може в принципі.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:52 Ответить
Якщо у вас не вистає мізків перейти по посиланню і побачити ,що це загальна заява одеських ультрас - які захистили разом з іншими ультрас Одессу від Антимайдану в2014 - і які знають ,хто такий Стерненко не з відосіків , то що вам можна ще пояснити
показать весь комментарий
08.09.2025 17:57 Ответить
..нажаль ЗНАВ!! (((
показать весь комментарий
08.09.2025 18:00 Ответить
Достатньо!!! Більш нічого Вам писати навіть не буду намагатися! Звиняйте...що натрапив на відверто нерозумну людину! Аж соромно стало...)))
показать весь комментарий
08.09.2025 18:17 Ответить
для жертв телемарафону ( бо це очевидно - є посилання - в якому для притомних достатньо інформації ) - щось пояснювати намарне ...
показать весь комментарий
08.09.2025 19:09 Ответить
Він донати збирає і звітів не показує.
показать весь комментарий
08.09.2025 19:25 Ответить
Треба починати розстрілювати тих усіх підарасів які за це відповідальні!
показать весь комментарий
08.09.2025 14:33 Ответить
Обвинение в наркотиках от 2014 года как раз в те времена когда он так мешал отРыгонам стесняюсь спросить ВЫ не из быших голубых))))ведь бывших не бывает
показать весь комментарий
08.09.2025 15:14 Ответить
Поки не введуть х5 кратну кримінальну відповідальність офіцерів за СЗЧ підлеглих і професійну безвідповідальність - від лейтенанта до того, хто його призначив, нічого не зміниться.
А що тупість, кругова порука, моральна низість і карєризм "заробітчан"-оХфіцерів зашкалює, то правда.
(Сержант, на війні з 2023, 56 років, від звання офіцер ЗСУ відмовився - брехати батьки не навчили...)
показать весь комментарий
08.09.2025 15:28 Ответить
може, просто зірвався,... Це ж вперше він сказав про якість тих дронів.
показать весь комментарий
08.09.2025 15:37 Ответить
В Радянському Союзі за сто тисяч вкрадених рублів розстрілювали. Скільки раз треба було б розстріляти Міндича і Вову **********, якби тепер був СРСР?
показать весь комментарий
08.09.2025 16:33 Ответить
100%
основна причина корупція, бо в кожному обласному центрі є типовий ченуша хапуга, а в нього кум чи ще хтось хто є директором фірми, якій виділили з того ж бюджету гроші, для "виготовлення" дронів бо це ж актуально і потім я зможу сказати, що ми доблесно допомагили армії,а по факту через корупцію і не знання того що потрібно і як воно має працювати маємо втрати
показать весь комментарий
08.09.2025 16:53 Ответить
Ну от тобі ведмедчук навісив молдовський прапор, а "порохобандерівця', медведчук ще раніше видумав.
Ви у різних підрозділах служите
,
показать весь комментарий
08.09.2025 17:25 Ответить
Я не в курсі, комі дуржава надала державну охорону. Але Стерненко, на якого вже було здійснено 4 замахи, точно її потребував.

"на які гроші пан Стерненко винаймає собі охорону?"
У пана Стерненко 2 млн канал на Ютубі, на якому пан Стерненко щодня випускає відео, які набирають по мільону переглядів кожне. Поцікавтеся, скільки гугл платить таким блогерам, як пан Стерненко і тоді у вас відпадуть подібні питання.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:32 Ответить
.. а Стерненко ..це вже ВЕСЬ волонтерський рух? Ще є Притула.....)))
показать весь комментарий
08.09.2025 17:32 Ответить
Для цього там сидить сметанін.
показать весь комментарий
08.09.2025 17:52 Ответить
Звісно, одеські кацапо-хахли не дивляться.
показать весь комментарий
08.09.2025 18:03 Ответить
Корупція вбиває. Як і з бракованими мінами генштаб та міністерство оборони намагається скрити інформацію бо є корупційна маржа їм в кишеню.
показать весь комментарий
08.09.2025 18:03 Ответить
Ви б на місці Мадяра сильно рота проти Зелі відкривали, якщо це стовідсотково означало б зменшення поставок дронів та іншого? Тим паче Мадяр особисто не має такої компетенції - перевіряти що там гниє на складах бо потребує серйозної переробки.
показать весь комментарий
08.09.2025 18:05 Ответить
Так.Мав написати знав.Якось саме так написалося.
показать весь комментарий
08.09.2025 18:18 Ответить
подоляківська гнида обізвалась Ти чучело рашистське, я завжди була Українкою і помру нею.
І Син мій, який 3,5 роки в ЗСУ захищає Україну від окупанта, теж справжній Українець....а ти гнида, сидиш на дивані та своє гниле проросійське нутро показуєш в коментах)))
показать весь комментарий
08.09.2025 18:43 Ответить
Страница 1 из 3