16927 посетителей онлайн
6 086 107

Начальник КГВА Ткаченко получил миллионы на защиту от "шахедов", но провалил программу "Чистое небо", - экс-нардеп

Тимур Ткаченко

Начальник Киевской городской военной администрации Тимур Ткаченко освоил 235 миллионов гривен из бюджета Киева на усиление ПВО и провалил президентскую программу "Чистое небо". Он должен понести ответственность.

Об этом написал в Facebook народный депутат VIII созыва Александр Черненко, информирует Цензор.НЕТ.

"Глава КГВА Ткаченко освоил под три сотни миллионов на перехват шахедов, провалил президентскую программу "Чистое небо" и должен понести ответственность. Но оказывается, по мнению центральной власти, защиту от шахедов, которые летят на города, должны организовывать мэры. Возникает логичный вопрос, а зачем по всей стране создавались военные администрации?" - заявил Черненко.

Он напомнил, что громада Киева направила военным 235 млн на дроны-перехватчики шахедов. Сразу после этого глава КГВА Тимур Ткаченко заявил, что по поручению президента "запускает полноценную систему перехвата вражеских дронов, которые летят на Киев".

"О том, что делает он это за деньги киевлян, молчит. Потому что там же Кличко их выделял. Политический оппонент. Зато Ткаченко пишет: "Эти деньги - это сохраненные жизни, инфраструктура, больницы, школы, энергетика! Пока враг атакует, мы усиливаем защиту. Небо над Киевом будет чистым!". Каким было небо над Киевом в ночь на пятницу, мы все видели. "Защищенную" Ткаченко энергетику - тоже", - отметил экс-нардеп.

Глава КГГА занимается не вопросами безопасности Киева и киевлян, а перетягиванием на себя полномочий избранной власти, отмечает эксперт.

"В высоких кабинетах забыли о главном: мэры должны отвечать за жизнедеятельность города. А военные администрации - за безопасность: укрытие, защиту и противовоздушную оборону стратегических объектов, таких как ТЭЦ и другие. Однако КГВА занята перетягиванием на себя политических, хозяйственных и финансовых функций, но точно не защитой. P.S Сегодня утром проснулся начальник КГВА Ткаченко и начал отчитываться о работе по ликвидации последствий обстрелов, которую сделал Кличко. Нужна ли такая КГВА?" - резюмирует Черненко.

Как сообщалось, в ночь на 10 октября россия нанесла массированный удар по энергетической инфраструктуре Киева. В результате атаки значительная часть города осталась без электроэнергии и водоснабжения. 12 человек получили ранения.

Топ комментарии
+43
яку відповідальність )))

мамедову (по дружині ткаченко) ще медаль дадуть
показать весь комментарий
12.10.2025 13:23 Ответить
+29
навряд .. для зельоних гнид це 0.235. Вони цілими числами оперують ))
показать весь комментарий
12.10.2025 13:24 Ответить
+28
Освоїв 235 лямів? - і не подавився?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:23 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
яку відповідальність )))

мамедову (по дружині ткаченко) ще медаль дадуть
показать весь комментарий
12.10.2025 13:23 Ответить
навряд .. для зельоних гнид це 0.235. Вони цілими числами оперують ))
показать весь комментарий
12.10.2025 13:24 Ответить
А винуватий Віталік 🤡
показать весь комментарий
12.10.2025 14:58 Ответить
Тобто гроші на дрони-перехоплювачі виділив Кличко, причому з новини незрозуміло кому саме, а відповідати має якийсь Ткаченко, бо він написав про захист у фейсбуці?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:45 Ответить
Дітям цього бабая показувати не можна - перелякаються. І на усіх керівних посадах як не євреї, так азіати з українськими прізвищами, отака от "національна" єдність.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:36 Ответить
Який Ткаченко,ви при своєму глузді,вчора потужний президент, потужно заявив що то все Кличко винен,він що по вашому ЗБРЕХАВ????
показать весь комментарий
12.10.2025 14:45 Ответить
Міндіч: "Ніщеброд!"
показать весь комментарий
12.10.2025 13:31 Ответить
То вже почніть з Наєма, який 2 роки тому звітував про трирівневий захист від дронів та ракет.
показать весь комментарий
12.10.2025 16:44 Ответить
Я щось казав про 100% захист?
Не приписуйте мені те, що (як я вказав) сказав М. Наєм - всі питання до нього. І про "нобелівку" і (особливо) про "куди ж поділись мільярди", які на той захист були виділені. Ну, можливо, і про президенство також до нього - "мудрий нарід" може "схавать" і таке "новоє ліцо".
показать весь комментарий
13.10.2025 20:38 Ответить
Добре, "розжую".
Заява Наєма не вказувала на обмеженість/частковість захисту. Якщо цього немає, то (за звичною людською логікою) мається на увазі повний захист. Це як коли кажуть, що робота зроблена. Ніхто ж не вважає, що це лише 30% чи 50% роботи зроблено.
Чи може, коли вам зателефонують і скажуть, що ваше авто/взуття/одяг зроблено, то ви будете знати, що в авто немає радіатора, у зимового взуття підошва від "в'єтнамків", а в штанях - одна штанина довша за іншу? При цьому ви вже заплатили за роботу чималі гроші.
Так більш зрозумілі мої претензії до Наєма?
показать весь комментарий
15.10.2025 18:44 Ответить
І де ж той договір, відповідно до європейського права??? Договір між ким і ким? Між Прем'єр Міністром і заступником Міністра інфраструктури??? Чи між Президентом і тим же заступником Міністра інфраструктури? Доповідав саме заступник Міністра інфраструктури М. Наєм, а не якийсь міфічний виконавець (хоча, з точки зору підпорядкованості, то заступник Міністра інфраструктури і є виконавцем вказівок чи то Прем'єра, чи то Президента).
Якщо ви маєте на увазі договір з підрядником, який виконував роботи, визначені замовником послуг, то, відповідно, замовник (приймаючи роботу) перевірив виконання робіт. Тобто або замовлення було некоректне і виконане в повному обсязі (але не функціональне), або замовник повірив на слово виконавцю. В обох випадках винен замовник.
Для коректної постановки задачі треба було залучати відповідних фахівців.
Якщо цього не було зроблено, то в паганому результаті винен знову замовник робіт.
Якщо фахівці залучалися, але до них не дослухались при постановці задачи - знову винен замовник робіт.
Якщо фахівці залучалися і їх вимоги були враховані в замовленні, але не зроблені виконавцем і, попри це, об'єкти були прийняті замовником - винен замовник робіт.
Від замовника звітував М. Наєм.

Але я не про це. Я про те, що пересічному громадянину всі оті договори не відомі і не цікаві, а от звіт представника Уряду по результатам роботи - те, що треба. (вам же, коли отримуєте авто з ремонут, до лампочки: хто і де проводив розвал-сходження, заправляв кондиціонер, балансував колеса і т.п. Ви вірите майстру, що авто справне, а не вимагаєте договори, не біжите на станцію, де робили розвал-сходження чи заправку кондиціонера або на шиномонтаж. І, якщо щось пішло не так з авто, то ви висуваєте претензії майстру, який вам віддавав авто і казав про його справність, чи не так?).
То ж вдалого вам польоту на Парижем
показать весь комментарий
15.10.2025 21:06 Ответить
Ви, пане, як у тому прислів'ї: що недочую - те добрешу.
Де я хоч раз (до вашого згадування) посилався на якісь договори?
Я посилався лише на слова (на той час) заступника Міністра інфраструктури М. Наєма. Те, що у своїй голові ви щось там собі навигадували про "європейске право", "100% захист", "договір" - то ваши, пане, проблеми.
І, оскільки ви, пане, намагаєтесь ввести мене в полеміку, яка не стосується мого першого допису, а по суті мого самого першого допису у вас заперечень немає (я сподіваюсь), бо легко перевірити через пошукову систему коли і що сказав М.Наєм, то я виходжу з цього спілкування. Воно не конструктивне, не надає жодної корисної інформаці для мене і від цього перестало бути мені цікавим.
Бажаю гарнго дня!
показать весь комментарий
16.10.2025 19:01 Ответить
Від військового у Ткаченка - тільки "єсть!" начальству.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:39 Ответить
Мабуть!🤑
показать весь комментарий
12.10.2025 19:17 Ответить
Тимур Фіруддінович Мамєдов, по жінці Ткачєнко (нар. 18 серпня 1989, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2 Київ, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%A1%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 Українська РСР, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BE%D1%8E%D0%B7_%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D1%85_%D0%A1%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA СРСР) - український державний діяч! Шах і мат, ксенофоби!
показать весь комментарий
12.10.2025 19:08 Ответить
і "разрешитє далажить", долари до доларів, євро до євро.
показать весь комментарий
12.10.2025 19:01 Ответить
Ну в Чернігові за такі самі «здобутки» по «захисту» неба голова мва отримав яж кілька нагород, саме після того коли тривоги і кружояння шахедів над містом стали цілодобовими. Так, що це ми не знаємо, що насправді є підставою.для нагородження.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:18 Ответить
Чи можна список всіх очіл ників мва та ова України і скільки вони витратили на «захист»'«чисте небо»???
Хочу порадуватись за приростання їх фінансового матрацу.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:20 Ответить
На цигана (ой, пардон, рома ). схожий. Воно й не дивно, що вкрав.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:08 Ответить
А Ви знаєте, як можна створити 100% захист для ТЕЦ? Ну тоді Вам теж нобілівська світить. ЗЕ замість того, щоб об'єднувати країну, робить так, щоб срач прочався. До Клічка багато питань, тут ніхто не сперечається, але наїзд за ТЕЦ-5 і ТЕЦ-6 не за адресою. Якщо говорити професійно, то основна суперечка була між урядом і колишнім головою Укренерго, який не погодився "заливати" гроші Укренерго в бетон для захисту станцій. Це утопія, яка коштувала б сотні міліардів грн. Його ідея була використовувати мобільні електростанції на газу на час ремонту пошкодженого обладнання. Бетонне лоббі ОПУ безумовно такий підхід не подобається. Наскільки я читав саме для Києва і закупили такі мобільні електростанції. І може завдяки їм так швидко електрику в Києві і відновили. Ну кому ж в ОПі таке сподобається? Ось і випустили "говоруна".
показать весь комментарий
12.10.2025 19:09 Ответить
Якщо Ви називаєте факт, що Автострада (дружбан ЗЕ) виграла тендер на будівництво захисних споруд типу 3 на сумму 100 мрд грн конспірологією, то ок. Хоча я це називаю корупцією. До речі, раніше ця ж Автострада отримала гроші на асфальт. Тоді ЗЕ "подоїв" Нафтогаз. Зараз на бетон, але номер з Укренерго не пройшов. Тому треба шукати цапа відбувайло.
показать весь комментарий
13.10.2025 00:10 Ответить
Так
показать весь комментарий
13.10.2025 00:28 Ответить
Швидко Ви шлях подолали від конспірології до "мені так хочеться". По суті 100 млрд є що сказати? Ваш ЗЕ і команда хотіли пропустити через Автостраду 100 млрд. грн. і повісити цю суму на Укренерго. Так само робили корупціонери при януковичу. При янику і Нафтогаз і Укравтодор і Укрзалізниця були збитковими, і при ЗЕ вони теж збиткові. І тоді через корупцію і зараз.
показать весь комментарий
13.10.2025 01:04 Ответить
Тимур знав що захищати небо від дронів будуть лише його заспокоєння типу: «Відключень електроенергії в Києві не буде!».
показать весь комментарий
12.10.2025 16:37 Ответить
киевляне молчат значит все устраивает
показать весь комментарий
12.10.2025 15:56 Ответить
Ще одна чурка на розпилі... Я все ж іноді вважаю що деяка здорова ксенофобія українському народові не завадить.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:46 Ответить
Жити в ці часи по зельонскі ні забороніш , як співав цап ********** ,, разцвєла буйним цвєтом зелена малина....
показать весь комментарий
12.10.2025 18:28 Ответить
Це отой, що рідня у миротворці?
показать весь комментарий
12.10.2025 15:02 Ответить
Дуже вдалий нікнейм.
Задумаюсь...як вирішу змінити
показать весь комментарий
12.10.2025 15:05 Ответить
Коли замість президента єрмак, а замість мера чебурек єрмака - то це не провал, це успішне засвоєння коштів ким треба
показать весь комментарий
12.10.2025 14:21 Ответить
Підтримую. Медаль це якби він лім, чи два вкрав, а 235 на орден тягне і нагородний пістолет від буданова.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:48 Ответить
Мова про зпізжені гроші, а не привід під який їх виділили. Вже Наєм будував 3 рівні захисту в 23-24 році. Ці, мабуть, 5 і 6 мали побудувати.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:52 Ответить
Крадуть сцуки не по детски.
показать весь комментарий
12.10.2025 16:43 Ответить
Тобто, хуцпаті наїзди Зєлємоя на Кличка, який, на думку Зєлємоя зобов'язаний був захистити ТЕЦ від шахедів і ракет, це Ок, а питання до шістки ОПи Мамедова, який саме і має займатись захистом інфраструктури від рашистських атак і отримав для цього купу бабла, не доречні?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:46 Ответить
Ви знаєте яку посаду займає цей "Ткаченко"-Мамедов?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:50 Ответить
Кукурікаєш тут ти.

"Офіційно: за збереження критичної інфраструктури в Києві згідно закону "Про правовий режим військового стану" відповідає Ткаченко ( Мамедов ), а не Кличко!
Це прямо витікає з ст. 4 цього закону."

ЗАКОН УКРАЇНИ
Про правовий режим воєнного стану.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:00 Ответить
Стаття 4. Військові адміністрації

1. На територіях, на яких введено воєнний стан, для забезпечення дії https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80 Конституції та законів України, забезпечення разом із військовим командуванням запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, оборони, цивільного захисту, громадської безпеки і порядку, захисту критичної інфраструктури, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян можуть утворюватися тимчасові державні органи - військові адміністрації.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:01 Ответить
Ще раз: Зєлємой традиційно для нього продовжує перекладати свою відповідальність, свої обов'язки і відповідальність своїх шісток на інших людей.
Якщо він вважає, що можливо створити 100% ПРО, то нехай звинувачує призначених НИМ чинуш із відповідними обов'язками, а не невгодних і непідконтрольних йому посадовців.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:40 Ответить
Якщо ВІН так не вважає, то чому гонить виключно на Кличка, звинувачує його в неналежному захисті ТЕЦ? Який до того ж не є головною посадовою особою, відповідальною за захист об'єктів енергетики від ракет і дронів.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:20 Ответить
Які прізвища він ще назвав?
показать весь комментарий
12.10.2025 17:50 Ответить
Ви не спромоглись послухати або прочитати, що казав Зеленський, але вперто щось тут доводите?

"Я незадоволений, якщо ми візьмемо, наприклад, Київ, є ТЕЦ-5, ТЕЦ-6. Тут питання не тільки в протиповітряній обороні. Ми не можемо використовувати ракети Patriot проти дронів", - заявив Зеленський

Він додав, що має питання до міського голови, оскільки ці об'єкти є комунальними підприємствами Києва.
показать весь комментарий
12.10.2025 18:53 Ответить
Чекаю цитат Зеленського про відповідальність інших, наприклад, призначеного ним голови ВІЙСЬКОВО-цивільнохї адміністрації Мамедова-ткаченко.
показать весь комментарий
12.10.2025 18:57 Ответить
Дайте посилання на матеріал, в якому ви прочитали, що Зеленського прямо спитали про мера ( Кличка ).
показать весь комментарий
12.10.2025 20:28 Ответить
О, то виходить, що брешете ВИ.
Тому і не можете спростувати написане в багатьох ЗМІ.

"Я незадоволений, якщо ми візьмемо, наприклад, Київ, є ТЕЦ-5, ТЕЦ-6. Тут питання не тільки в протиповітряній обороні. Ми не можемо використовувати ракети Patriot проти дронів", - заявив Зеленський

Він додав, що має питання до міського голови, оскільки ці об'єкти є комунальними підприємствами Києва
показать весь комментарий
12.10.2025 20:55 Ответить
ЗВІДКИ психиатрическая больница взяла своє твердження про конкретне питання від журналістів про мера?

"Зе ніде не казав і не писав що МАЄ питання до мера, він відповів на питання інших, чи є в нього питання до мера"
показать весь комментарий
12.10.2025 21:23 Ответить
А на питання кого, "інших", він відповів?

"Зе ніде не казав і не писав що МАЄ питання до мера, він відповів на питання інших, чи є в нього питання до мера".
показать весь комментарий
12.10.2025 22:28 Ответить
Гнила відмазка. Тому що він в упор "не побачив" питань ІНШИХ про відповідальність і злочинну бездіяльність свого призначенця Мамедова-ткаченка, який згідно закону і має займатись безпекою, захистом інфраструктури, енергетичних об'єктів.
показать весь комментарий
12.10.2025 22:53 Ответить
Товариш псих, ви заплутались у власних побрехеньках. То пишете, що Зе відповідав на питання інших про мера, то вже пишете, що ніяких питань не було.
Приймайте ліки і лягайте спати.)
показать весь комментарий
13.10.2025 00:17 Ответить
показать весь комментарий
13.10.2025 00:41 Ответить
Це в тебе трьоп, дядя. А щодо образ, то перечитай свої коменти. Чому ти вирішив, що хтось має бути супер чемним із тобою, хамидлом?
показать весь комментарий
13.10.2025 00:55 Ответить
Він же не тільки собі. Там все вже поділено й пораховано. Там тільки на морду глянеш і все зрозуміло. Тупий погляд як в бика.
показать весь комментарий
12.10.2025 13:27 Ответить
Освоїв 235 лямів? - і не подавився?
показать весь комментарий
12.10.2025 13:23 Ответить
Гундосий розставляє кадри, які крадуть гроші і заносять в ОПу, він думає про вибори. Тому вся ця срака і відбувається.
показать весь комментарий
12.10.2025 18:28 Ответить
Так працюють всі призначені Єрмаком-ЗЕленським.З такого голови КМВА Ткаченко користі як з козла молока.
показать весь комментарий
12.10.2025 18:36 Ответить
Тобто ви підтримуєте корупцію під час війни?
показать весь комментарий
12.10.2025 14:45 Ответить
Сьогодні зранку прокинувся начальник КМВА Ткаченко і почав звітувати про роботу з ліквідації наслідків обстрілів, яку зробив Кличко.

І так кожен раз.
Місцева влада працює, а ЗЕлені паразити тільки звітують.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:46 Ответить
Це ж треба вам пане, стільки хєрні понаписувать.Наєм вам нічєво нє должен.
показать весь комментарий
17.10.2025 05:22 Ответить
Щурячі бої !!))
показать весь комментарий
12.10.2025 13:26 Ответить
бидло воно і в африці бидло
показать весь комментарий
12.10.2025 16:44 Ответить
Цей "перекошений"
Ткаченко(свого прізвища соромиться) зранку неділі заявляв,що ураження об'єктів життєзабезпечення не допущено. Це чудо взагалі у Києві,чи у Баку?" Наколядував" на захисних спорудах своїй ханум на гарну машину,та й себе не обділив,тепер можна і тікати.
показать весь комментарий
12.10.2025 18:18 Ответить
Ткаченко має головне і найважливіше завдання - боротьба з Кличком, а все інше йому пробачать.
показать весь комментарий
12.10.2025 14:33 Ответить
Цей Черненко ППО від ПРО відрізняє? Хай спроектує систему з 100% єфективністю - отримає Нобелевську премію, а там чим чорт не жартує, стане президентом
показать весь комментарий
12.10.2025 13:31 Ответить
Це ОК у вас, а не у мене. Ви можете підключитися до проектування 100% системи ПРО і також отримати Нобелевську пермію, пуркуа па?
показать весь комментарий
12.10.2025 14:17 Ответить
Посада "Трьоп-нонстоп"
показать весь комментарий
12.10.2025 14:19 Ответить
Якщо він вважає, що можливо створити 100% ПРО
=====

Кажу вдруге, це вважаєте ви, а не він,
показать весь комментарий
12.10.2025 15:09 Ответить
виключно на Кличка
==
Ви брешете. Зеленський прямо сказав що питання по захисту ТЕЦ не тільки до Кличка.
показать весь комментарий
12.10.2025 15:47 Ответить
А ви підтримуєте коррупцію під час чого-то там?
показать весь комментарий
12.10.2025 17:37 Ответить
Мова про підозру, яку не доведено доказами. Я вас також можу підозрювати будь в щому.
показать весь комментарий
12.10.2025 17:40 Ответить
А де ви в світі бачили ПРО з 100% захистом? спроектуйте систему з 100% єфективністю - отримаєте Нобелевську премію, а там чим чорт не жартує, станете президентом
показать весь комментарий
12.10.2025 17:42 Ответить
почнемо з вас, ви не показали де і як він особисто "гоне" на Кличка. Скоріше він заткнув тих, хто намагався це робити.
показать весь комментарий
12.10.2025 18:03 Ответить
не заздрій, ти вкрав би більше
показать весь комментарий
12.10.2025 18:06 Ответить
А Ви знаєте?
показать весь комментарий
12.10.2025 19:59 Ответить
Знову брешете, підкреслених слів в зверненні Зе немає. Зе ніде не казав і не писав що МАЄ питання до мера, він відповів на питання інших, чи є в нього питання до мера, дослівно: - Які можуть бути питання? І дав ясно зрозуміти що доки питань нема, дослівно: Я міг би зараз вам сказати, що я думаю про все це. Але я не буду, тому що війна одна в нас на всіх.

Тобюто питань до мера нема, а приведений вами підкреслений текст - стороння спотворена брехня, вирів з контексту, якого Зе не казав.
показать весь комментарий
12.10.2025 20:13 Ответить
Дослівно слова Зе: війна одна в нас на всіх... Питання ж не тільки в ППО

Тобто відповідальні за безпеку всі хто на посадах.
показать весь комментарий
12.10.2025 20:19 Ответить
це все ваши припущення і конспірологічні версіі.
показать весь комментарий
12.10.2025 20:24 Ответить
Особисто Ви і вам подібні це стверждували, що нібито Зе "МАЄ" питання до Кличка. І вам подібних - повно, тому рахуйте що Зе відповів ОСОБИСТО ВАМ, що наразі нічого казати в сторону мера не буде. І я вам кажу те саме - Які ще питання?
показать весь комментарий
12.10.2025 20:51 Ответить
Не бреши сама, підкресленої ТОБОЮ відсеб'ятини зі словом "МАЄ" в більшості смі немає взагалі. Перевір сама: ТСН, Укрінформ,Економічна правда, Українська правда та інші. Ти займаєшся розповсюдженням брехні у виді коментарів від третьої особи.
показать весь комментарий
12.10.2025 21:00 Ответить
Оцієї брехливої і вирваної лабуди : Він додав, що має питання до міського голови, оскільки ці об'єкти є комунальними підприємствами Києва нема ні в одному серйозному укросмі, є тільки пряма мова від Зе. Відпочивай, копіпастерша-брехуняка.
показать весь комментарий
12.10.2025 21:03 Ответить
Тому і не можете спростувати написане в багатьох ЗМІ.
==
Читай текст заяви Зе в оригиналі, безграмотна копіпастерша. Того що ти підкреслила, нема ніде як прямої мови звернення, або давай посилання на пряму мову, а не на бздьож журналіста.
показать весь комментарий
12.10.2025 21:06 Ответить
Чекаю цитат Зеленського
==
Ти сама замість прямого посилання на слова Зе дала жирним текстом тупий журналістский коментар!
показать весь комментарий
12.10.2025 21:08 Ответить
спростувати написане
==
Тут згоден, там немає точних цитат, а тільки щось стороннє НАПИСАНЕ журналістом , ТОБТО ВІДСЕБ'ЯТИНА.
показать весь комментарий
12.10.2025 21:11 Ответить
Якщо ти не вчилася в школі, то запам'ятай - оригінал тексту Зе закінчується там, де стоять лапки. Все інше НАПИСАНЕ - відношення до Зе не має, це сторонній понос і вільний бздьож журналіста, призваний перевернути або спотворити зміст сказаного раніше.
показать весь комментарий
12.10.2025 21:17 Ответить
Знову брешеш - я ніде не писав, що поставили питання ЖУРНАЛІСТИ.
показать весь комментарий
12.10.2025 21:27 Ответить
В данному випадку питання ставиш ти, як ІНША особа, що нібито Зе має питання до Кличка, а Зе ТОБІ і тобі подібним відповів: Які питання?
показать весь комментарий
12.10.2025 21:30 Ответить
не крутись як вуж, вернись до початку і доведи своє брехливе твердження, а іменно - що саме "гонить" Зе на Кличко, і які саме питання має Зе до Кличка. Ти ані назвати не спроможна, ані дати посилання де ти вичитала це лайно, бо ніхто нічого не гнав, і ніяких питань не було, а ти звичайна брехлива копіпастерша сторонньої відсеб'ятини.
показать весь комментарий
13.10.2025 00:06 Ответить
має займатись
==
Вони і займаються, і не тобі, копипастерші, оцінювати їх роботу.
показать весь комментарий
13.10.2025 00:07 Ответить
На питання таких як ти і тобі подобних необізнаних копіпастеров, які копипастять журналістські висери, що не мають нічого спільного з мовою оригиналу.
показать весь комментарий
13.10.2025 00:10 Ответить
Зе і мій дружбан, я маю контракти з укрєнерго і нафтогазом, то що, із-за факту дружби з Зе я корупціонер по вашому?
показать весь комментарий
13.10.2025 00:15 Ответить
Тобі треба, ти й приймай, бо в тебе деменція і ти не пам'ятаєш, де і як Зе "гнав" або "мав питання" на Кличко.Тому киздуй, або бороздуй, а другим разом давай пряму цитату, а не понос журналіста, який ти зжерла й облизнулася, так і не нажершись.
показать весь комментарий
13.10.2025 00:26 Ответить
то вже пишете, що ніяких питань не було.
==
В тебе тирса в голові, він у відповіді таким як ти сказав, що питань до Кличка нема. Киздуй на горщик, тьотя.
показать весь комментарий
13.10.2025 00:29 Ответить
Для особо розвинутих можу повторити - Зе відповів ІНШИМ, що питань до Кличко у нього нема, читай два рази, дочь мента, а хочеш і десять разів доки дойде .
показать весь комментарий
13.10.2025 00:34 Ответить
Ну тоді ти крадій нетрадіційної орієнтаціі. Мені так хочеться.
показать весь комментарий
13.10.2025 00:37 Ответить
то вже пишете, що ніяких питань не було.
==
А тут я згоден, ніяких питань у Зе до Кличвко нема. Але ж ти пігулки не випльовуй більше. Бо в тебе буде марнотратство часу для розуміння простіших речей, як сьогодні.
показать весь комментарий
13.10.2025 00:47 Ответить
Якщо вас влаштовує частковий захист нестопроцентний захист, якого Іглесіаса ви закидаєте претензіі Наєму?
показать весь комментарий
15.10.2025 16:22 Ответить
Навзаєм, розжую вам основи європейського права. Щоби виставити пред'яву не по договору, а в стилі кацапського гопника "ти заборгував все, що я маю на увазі" - це повинно бути записано чорним по білому в договорі, наприклад: "виконавець зобов'язаний робити все те, що фантазує, несе маячню, або має на увазі замовник". Якщо цього не написано - ваши претензіі полетять як фанерва над Парижем, і жодний суд не стане на вашу сторону. Тому, нічого особистого, але ваши "претензіі" нічим не відрізняються від претензій гопніка Путіна.
показать весь комментарий
15.10.2025 20:26 Ответить
Страница 1 из 2