11587 посетителей онлайн

Уиткофф оказывал давление на украинскую делегацию относительно передачи Донетчины России: аргументировал тем, что регион "преимущественно русскоязычный", - WP

віткофф

В пятницу, 17 октября, во время встречи украинской и американской делегаций в Вашингтоне спецпосланник президента США Дональда Трампа Стив Уиткофф оказывал давление на украинских чиновников относительно передачи Донетчины под контроль РФ.

Об этом пишет издание The Washington Post со ссылкой на источники, сообщает Цензор.НЕТ.

По словам чиновников, Уиткофф оказывал давление на украинскую делегацию относительно передачи Донецкой области под контроль РФ, аргументируя это тем, что регион "преимущественно русскоязычный".

Издание напомнило, что Уиткофф был главным переговорщиком Белого дома с Кремлем накануне встречи в Анкоридже в августе этого года.

По мнению европейских чиновников, посланник Трампа неправильно понял требования России, а это в свою очередь не позволило добиться значительного прогресса.

Напомним, что также издание The Washington Post сообщило о том, что российский диктатор Владимир Путин во время разговора с президентом США Дональдом Трампом потребовал, чтобы Украина отказалась от Донецкой области. В обмен на полный контроль над Донетчиной он готов отдать оккупированные территории Запорожской и Херсонской областей.

Топ комментарии
+85
США англомовні і мають бути передані Англії

.
показать весь комментарий
19.10.2025 01:26 Ответить
+62
Деякі південні штати США іспаномовні - мають бути передані Іспанії.
показать весь комментарий
19.10.2025 02:06 Ответить
+47
60% мешканців Н'ю-Мексико розмовляють іспанською
показать весь комментарий
19.10.2025 01:28 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Я відправив Віткоффа на зустріч з Путіним. Він не мав жодного уявлення про РФ чи політику, - Трамп

І от цього покидька, якому ***** промивало мізки п'ять годин, він зробив головним переговорником.
показать весь комментарий
19.10.2025 07:50 Ответить
Мовний перерозподіл. Ура тофварищьи. А словенія має ввести війська в США, для захисту Меланіі.
показать весь комментарий
19.10.2025 08:10 Ответить
А що, цілком в дусі мовної політики України зараз: "не буде уззького ізига - в Ху?ла не буде підстав для окупації". Вони не розуміють, що він все одно знайде інші підстави, наприклад: моя історична земля. Бо ж українці ще й вірять, що "до 1991 року були в складі срассії". А насправді ніт: УРСР та рсфср - то два взаємно-незалежні утворення, що у 1922 році створили політичний союз - срср, а у 1991 скасували його. То яка окупація? УРСР жодного дня не була в складі рсфср!
показать весь комментарий
19.10.2025 10:05 Ответить
А як щодо іспаномовних регіонів США? ДЕБІЛ РІДКІСНИЙ!!!!
показать весь комментарий
19.10.2025 08:17 Ответить
Якби докупи демілітаризовану зону і сто тисяч рожевощоких американських хлопців гарантами...то чого ж, дуже навіть найс. І вандефул.
показать весь комментарий
19.10.2025 08:29 Ответить
Їди накуй підер🖕🖕
показать весь комментарий
19.10.2025 08:33 Ответить
Виткофф - это мерзкий и аморальный торгаш, полностью лишенный эмпатии к народу Украины, который истекает кровью в борьбе против уродского тоталитарного агрессора.
показать весь комментарий
19.10.2025 16:54 Ответить
ми взагалі з рашкою воюємо, а не з америкою, щоб вони нам ультиматуми виставляли. Чи нехай визнають,що вони союзники фуйла, то хочбудечесно. ...хоча яка чесність у бариг
показать весь комментарий
19.10.2025 08:36 Ответить
А багато російсськомовних мешканців Донеччини проти москальської окупації. І що з цим робити?
показать весь комментарий
19.10.2025 08:38 Ответить
що з цим робити? -те ж саме, що росія робила з україномовними.
показать весь комментарий
19.10.2025 16:41 Ответить
А багато, це скільки? 15 чоловік, чи 18 ?
показать весь комментарий
19.10.2025 19:07 Ответить
Так, частина вже під рашкою....не бачу гордості та щастя в очах " визволених " донбасян.
показать весь комментарий
19.10.2025 08:38 Ответить
В ЖНР залишилися лише донбасянки. А віднедавна там ще з'явилися буряти з таджиками...
Тож мабуть років через 20-30 вже Таджикістан буде заявляти свої права на "ісконна таджицкіє тєріторіі".
показать весь комментарий
19.10.2025 09:37 Ответить
Ця жидівська скотина -Віткофф бреше як остання собака. Навіть за радянською статистикою більшість, причому істотна на Донбасі складали українці. Так , це були жителі містечок і сіл. І тільки в великих містах, таких як Луганськ і Донецьк, населення складалось наполовину із етнічних українців і росіян. Що називається: пусти жида в радники, він тобі нарадить. Такий же радник тієї ж національності є і в Пуйла- Медінський. до речі, ця жидівська падла народилася вУкраїні.
показать весь комментарий
19.10.2025 14:45 Ответить
Хто б дав прочитати цю інформацію про склад населення Донецької області Віткоффу і Трампу, бо ці старі маразматики і дебіли знають про Україну і Донбас тільки зі слів Пуйла.
Національний склад населення Донецької області станом на 2001 рікhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%94%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%96#cite_note-44 [44]https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%94%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%96#cite_note-*************-45 [45]

1) https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%86%D1%96 Українці56,87%
2) https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%96%D1%8F%D0%BD%D0%B8 Росіяни 39%89
3) https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%B8 Греки1,614%
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%96%D0%BB%D0%BE%D1%80%D1%83%D1%81%D0%B8 4) Білоруси0,65%
5) https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B8 Татари0,25%
6) https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D1%80%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8 Вірмени0,22%
7) https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%84%D0%B2%D1%80%D0%B5%D1%97 Євреї0,20%
9) https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B7%D0%B5%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96 Азербайджанці0,17%9
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%80%D1%83%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D0%B8 10) Грузини0,11%10
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%BB%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8 11) Молдовани0,17%
показать весь комментарий
19.10.2025 15:13 Ответить
Таку офіційну статистику треба доводити до нинішнього безграмотного керівництва США
показать весь комментарий
21.10.2025 14:11 Ответить
frank, такi як ти, дурник, Украiну й просрали...
показать весь комментарий
19.10.2025 17:13 Ответить
Борух, ти б краще попрацював в правильному напрямі зі своєю діаспорою, чим висловлювати недоречні думки.
показать весь комментарий
19.10.2025 17:53 Ответить
Який цинізм цього єврейського виродка ,так саме тому рашисти так "защищают русскоязичное население Донбаса",убивши десятки тисяч мирних громадян регіона ,серед яких тисячі дітей,зруйнували сотні міст і сіл ,а такі як:Марїнка ,Бахмут ,Соледар,Торецьк ,Вугледар взагала стерті з лиця землі.На жаль влада нічого не робить що б доносити до світової громадкості правду злочини рашизму.
показать весь комментарий
19.10.2025 08:48 Ответить
Взагалі то світу насрати на втрати України і вони не хочуть нічого знати про Бахмут, Солєдар і інші знищені міста. Вони б потайки раділи б якби України взагалі не стало б і вони могли торгувати з рашею як і раніше.
показать весь комментарий
19.10.2025 09:08 Ответить
А так влаштований світ!! Нам було насрати на жертви у Сирії...на різню між вірменами та азербайджанцями... Про африканські жертви тут навіть і згадувати нема сенсу...тощо. І чого Ви хочете з інших? Чи Вам не всеоднаково було.. ?
показать весь комментарий
19.10.2025 09:33 Ответить
Конфлікт еа Кавказі це справа рук росії, в сирії також. Але на сьогодні Азербайджан повернув свої юридічні території, що відповідає міжнародному праву.
показать весь комментарий
19.10.2025 11:34 Ответить
А Вас дуже турбували ці конфлікти? Мова не про винуватців....а про наше відношення до цих конфліктів!
показать весь комментарий
19.10.2025 22:01 Ответить
NavigarorUR, повірте, турбувало дуже. У багатьох боліло серце через ті криваві події.
показать весь комментарий
20.10.2025 00:03 Ответить
..якщо у Вас там були близькі... то повірю! А якщо не було..то і не розповідайте казок. Ці багатьох як писалося вище сра..и на всі Сирії..Вірменії та Грузії з Африкою і Ізраілем разом взяті. Не турбувало..а ЦІКАВИЛО невеликий прошарок населення. А більш ніж половина і не чули і не знали...що і де відбувається...
показать весь комментарий
20.10.2025 00:36 Ответить
Конфлікт у Сирії і війна росії проти України невспівмірні масштаби. І світ був вражений таким варварством росіян, у мене нема ніяких претензій до народів Європи і Америки, я кажу суто про проросійську позицію нинішнього керівництва США і всіляких віткофів.
показать весь комментарий
21.10.2025 13:46 Ответить
Світ давно знає..хто такі кацапи...І наша війна..це просто це чергове підтвердженя того...що ДАВНО знав весь світ! Але РОЗУМНИЙ світ.... якого не більш 20-25 відсотків по всьому світі. А інші...це звичайні двоногі тварини..яки ходять на двох ратицях...вміють розмовляти... писати...читати.. ..але не вміють думати..аналізувати.. прогнозувати..тощо. Більшості насрати на війни... на те..що відбувається у світі... Більшості крім поспати..пожерти і посрати нічого не потрібно. Ім побарабану..яка влада у державі..який прапор ...яка мова і чий танк стоїть на вулиці. ЦЕ ЇХ НЕ ЦІКАВИТЬ!!! Але для Вас це навряд чи може бути зрозумілим. Ви поки зависли між 75..і 25....))))
показать весь комментарий
21.10.2025 17:32 Ответить
А на втрати євреїв під час другої світової так само всім було насрати?
показать весь комментарий
19.10.2025 16:44 Ответить
ІНХ разом з своїми євреями - грьобаний космополіт.
показать весь комментарий
19.10.2025 18:17 Ответить
А ти зі своїми.
показать весь комментарий
19.10.2025 18:21 Ответить
..а на знищення циганів...яких без всяких питань ... поголовно...світу насрати!!??
показать весь комментарий
19.10.2025 22:05 Ответить
Таким макаром і саму делегацію в рашку передати можна, думаю вона теж переважно російськомовна.
показать весь комментарий
19.10.2025 08:55 Ответить
За Донецькою буде Запоріжська, Дніпропетровська, Харківська, поки не дійдуть до вашої області
показать весь комментарий
19.10.2025 09:13 Ответить
Краще запитайте кацапiв, чи будуть захищати Курську обл.
показать весь комментарий
19.10.2025 09:33 Ответить
Це кацапський провокатор. Просто шли його в бан.
показать весь комментарий
19.10.2025 11:35 Ответить
ботяра, здрисни за порєбрік
показать весь комментарий
19.10.2025 11:36 Ответить
Взагалі то я би розглянув цю пропозицію. Донбас і до війни стараннями різних Ахметових та інших відомих тамтешніх ублюдків переважно ненавидів Україну та українців. Вони сплять і бачать у себе росіян. Тож стонання як це передати Донбас росіянам зовсім штучне. Зате повернути собі окуповані області Запорізької та Херсонської областей це було б дуже добре і в стратегічному і в людському плані. Правда, дехто з експертів вважає що при деяких умовах звільнити ці області а також Крим було б зовсім реальною справою. Але це теорія та й не з тими ублюдками які зараз при владі.
показать весь комментарий
19.10.2025 09:02 Ответить
В жодному випадку не можна віддавати Слав'янськ та його східне передмістя Райгородка, бо там починається Канал на Донецьк та Маріуполь. Нехай сидять без води, доки не повернуться під контроль України. А те хо Ви пропонуєте: "добрий Ху?ло нарешті вирішив водну кризу Домбасу". Воно нам треба?
показать весь комментарий
19.10.2025 10:10 Ответить
Ви до цих пір вірите в байку про защіту руськоязічних? Війни завжди відбуваються за ресурси ( в решті решт). А Донбас - це ресурси
показать весь комментарий
19.10.2025 11:45 Ответить
Дозвольте з Вами не погодитися. Як що це війна за ресурси, то чому те, за що наш ворог за таку ціну намагається отримати від нас, він з легкістю на сході своєї країни практично дарує Китаю і К.

Три питання: 1) Скільки рф продала енергоносіїв за 20 років; 2) Скільки за це отримано грошей; 3) Де ці гроші? Внутрішня політика їх (рф) гаранта побудована на фізичному знищенні тих, хто такі питання ставить. Війна ж - то єдиний спосіб чільних керівників рфії безстроково залишатись при владі. Сама ж війна ідеологічно реалізує дві тези. Першу - особисту ненависть вв до нас українців, другу - російський великодержавний шовінізм, який й сам по собі лікується гірше ніж ковід, а враховуючи, скільки було витрачено грошей на свідому популяризацію
цієї гидоти, складно навіть уявити коли і яким чином вони (народи рфії) зможуть позбавитися цього надбання.

Стосовно ж Віткоффа, може в кого є така можливість скажіть йому, як буде він черговий раз в цих краях, хай заїде не надовго, розповім йому, як на протязі ( за моєї пам'яті ) 60 років з мене робили русскоязчного...
показать весь комментарий
19.10.2025 18:08 Ответить
А російськомовні це що - Х.У.Й собачий?
показать весь комментарий
19.10.2025 18:23 Ответить
Я розумію, що даунбас тотально антиукраїнський, вони не які не заручники, а зрадники. І Херсонська і Запоріжська області для нас краще, але реально добровільно передати ці донбаськи неокуповані територіторії нереально, хоча зроуміло, що жителі Слов'янська переважно мріють про це.
показать весь комментарий
19.10.2025 11:55 Ответить
Хер Пуйлу, а не Донбас!
показать весь комментарий
19.10.2025 14:47 Ответить
Не нагнітай. Після Бахмута, Авдївки, Часового Яру і Мар'янки, які оголили тваринне нутро Пуйла, ніхто на Донбасі не чекає на росіян. Люди хочуть простосто нормально жити, навіть просто жити.
показать весь комментарий
19.10.2025 15:56 Ответить
З таким успіхом Угорщина може пред"явити, що Закарпаття розмовляє угорською,
потрібно вимагати розмовляти українською та посилити контроль, тим більше, що вони недружня держава
показать весь комментарий
19.10.2025 09:09 Ответить
Ви розмірковуєте так само, як Вітьков! "Закарпаття розмовляє угорською - то треба його віддати. От коли змусимо перейти на українську - тоді буде не треба". Але ж розгляньте такий варіант, що нічого не треба віддавати в будь-якому випадку та за жодних умов. Хоч на китайській хай розмовляють, це не має жодного значення!
показать весь комментарий
19.10.2025 10:13 Ответить
Де ти прочитало що щось треба віддати
показать весь комментарий
23.10.2025 00:28 Ответить
Чому недружня країна.Там проживає багато наших.Дуже гарна країна,Будапешт красивий не захаращений коробками новобудов як наш Київ.А може наша влада недружня?
показать весь комментарий
19.10.2025 12:16 Ответить
Пусть Брайтон Бич кацапам передадут...
показать весь комментарий
19.10.2025 09:14 Ответить
Цікаво, а це він на американській мові казав?
показать весь комментарий
19.10.2025 09:26 Ответить
Дайошь США американським iндейцям.
показать весь комментарий
19.10.2025 09:28 Ответить
...або, дайошь США Англii, як законну колонiю, ще й триндять англiйською.
показать весь комментарий
19.10.2025 09:31 Ответить
Істаріческую зємлю.
показать весь комментарий
19.10.2025 10:14 Ответить
трамп агент путіна-все що говорить трамп в в піддержку України не більше ніж гра для окозамилювання
показать весь комментарий
19.10.2025 09:42 Ответить
Тунель імені трампо-пукіна і всі проблеми вирішаться автоматично !!!
показать весь комментарий
19.10.2025 09:56 Ответить
Що тут дивного "Витков" це чисто кацапське походження.
показать весь комментарий
19.10.2025 10:04 Ответить
Єврейське прізвище. В Україні трансформувалося у "Вітько".
показать весь комментарий
19.10.2025 10:12 Ответить
Чим воно єврейське?

показать весь комментарий
20.10.2025 19:03 Ответить
показать весь комментарий
20.10.2025 19:06 Ответить
Прочитав з приводу цього прізвища коментар єврейки в ФБ. Я сам не досліджував.
показать весь комментарий
20.10.2025 19:27 Ответить
Смысл разговаривать с врагами, работающими на рашку, - рыжим, виткофом и так далее? Только время терять.
показать весь комментарий
19.10.2025 10:04 Ответить
Росіскомовність свідчить про ментальну хворобу і неповагу до себе як до вільної людини. Це клеймо раба рос імперії. Прикольно мабуть свідомо належати якимось чувашам і калмикам.
показать весь комментарий
19.10.2025 10:13 Ответить
А чим чуваши і калмики гірше етнічних росіян?
показать весь комментарий
19.10.2025 11:47 Ответить
Навіть не так. Чим чуваші і калмики гірше Ксенії?
показать весь комментарий
19.10.2025 12:08 Ответить
ваня непупік краще за всіх
показать весь комментарий
19.10.2025 13:08 Ответить
показать весь комментарий
19.10.2025 13:19 Ответить
А де ви бачили етнічних росіян ? Хто це ?
показать весь комментарий
19.10.2025 13:07 Ответить
Скандальчик для кацапів - https://www.nature.com/articles/s41586-025-09437-6
показать весь комментарий
19.10.2025 19:15 Ответить
Етнічні росіяни це хто? де їх етнічна територія і інше етнічне? вже навіть у росіі кажуть, що російського етносу не існує - є російськомовне населення.
показать весь комментарий
19.10.2025 16:47 Ответить
Вітьку повісити за яйца за порушення Будапештського меморандуму
показать весь комментарий
19.10.2025 10:19 Ответить
Вы, просто - кудесница (в садизме)...
показать весь комментарий
19.10.2025 11:02 Ответить
ні; насправді - в екстремізмі та анархізмі
показать весь комментарий
19.10.2025 11:53 Ответить
Віткоффф- стара запутлєровська підорусня!
показать весь комментарий
19.10.2025 10:24 Ответить
Англії пора тиснути на штати.Курва.там більшість англомовна,варто англомовних діте США ,віддати під юрисдикцію АНГЛІЙСЬКОЇ КОРОНИ....
показать весь комментарий
19.10.2025 10:29 Ответить
пошел он на...й, сосатель путлеровский. этот за гроши родную маму продаст.
показать весь комментарий
19.10.2025 10:30 Ответить
То може Луїзіану французам віддаси - старе їбанько?
показать весь комментарий
19.10.2025 10:41 Ответить
Єдина ознака "російськості" - це "вєлікій і магучій язик", якому вони язичницькі поклоняються і збагатили матюками, оскільки в гонитві за захопленням земель московіти втратили всі свої етнічні ознаки. Щодо мови - і на сході, і на півдні України в селах колись розмовляли українською, а саме там в старі часи проживала більшість населення. Зросійщення, як мовне, так і ментальне - результат русифікації за часів імперії, а потім совєтів. Не треба далеко йти, що роблять рашисти нині на окупованих територіях? Спалюють українські книжки, підручники, завозять вчителів для "перевиховання дітей". Біда в тому, що здебільшого за кордоном цього не знають, в часи совка дуже часто заміняли поняття USSR на Russia, а "Soviets" на "Russians", і багато хто так не розрізняє і донині.
показать весь комментарий
19.10.2025 10:51 Ответить
Автохтонність визначається сільським населенням. А на Донбасі всі села і селища завжди переважно говорили українською.
показать весь комментарий
19.10.2025 12:10 Ответить
передай всі штати до Великоі Британіі - вони переважно англомовні. Придурок
показать весь комментарий
19.10.2025 11:02 Ответить
Трамп і Віталій наближають крах долара і укріплюють юань бо земля це єдина стала у світі одиниця стійкості валюти.
показать весь комментарий
19.10.2025 11:03 Ответить
А хто такий Віталій? Окрім Портникова?
показать весь комментарий
19.10.2025 11:40 Ответить
В америці теж є рашамовні райони, передай їх рашці, дебіл.
показать весь комментарий
19.10.2025 11:11 Ответить
Чухня від Віткова, що знову транслюється у ЗМІ.
Насправді, буде наступне:
@ (у вільному перекладі):
"Отже. У Будапешті ***** скаже Тромбу, що для миру Україна має відмовитись від Криму, Херсону, Запоріжжя, Донецька, Луганська, від НАТО, від армії, мови, конституції.
Ну і нахера тоді ця зустріч?"
показать весь комментарий
19.10.2025 11:36 Ответить
Є підозра (притомних аналітиків), що Будапешта не буде, якщо на попередніх зустрічах (Рубіо з лавровим та ін.) ні про що не домовляться. Трумп дурний-дурний, а мила не їсть, і знов кудись летіти, розкладати червоний килимок та аплодувати без чогось плідного вже не буде - йому і одного разу вистачило вийти до журналістів та оголосити ні про що.
Уважно спостерігаємо за бикуванням рашки - воно може врятувати Україну.
показать весь комментарий
19.10.2025 11:47 Ответить
А якщо перед Будапештом Трампу ***** передзвонить?
показать весь комментарий
19.10.2025 12:12 Ответить
Я психолог, а не психіатр, можу передбачити дії людей з деякими вадами психіки, але клінічні випадки - збоченці, садисти, серійники - за межами моєї професійної кваліфікації.
Тобто самі дії передбачити можу, але що буде далі - то до фахівців.
показать весь комментарий
19.10.2025 13:12 Ответить
Недоумок, як і його шеф Трампушко.
показать весь комментарий
19.10.2025 11:38 Ответить
Віткоф безграмотний ідіот. За його логікою, переважно англомовні США треба включити в склад Англії, а іспаномовні штати віддати Іспанії, чи Мексиці. А є ще англомовна Австралія. Швейцарія має франкомовний, німецькомовний, італомовні регіони, треба їх поділити між країнами. Таких прикладів багато. Зовсім тупий віткоф.
показать весь комментарий
19.10.2025 11:42 Ответить
От на таких дов...ів і розраховані такі пуйловські манівці, щоб створити внутрішню колотнечу в Україні. Коли ж ви розуму наберетесь , малороси недолугі.
показать весь комментарий
19.10.2025 11:42 Ответить
Віткофф дивиться на Зеленського, який, не дивлячись на попередження американців, легко віддав весь південь України окупантам.
Тому Віткофф і думає, що Зеленський віддасть окупантам Донецьку область ще легше.
показать весь комментарий
19.10.2025 11:44 Ответить
В Канаді є франкомовний регіон Квебєк, і тепер його можна передати Франції за логікою цього придурка?
показать весь комментарий
19.10.2025 11:45 Ответить
Так він і був французький. Логіка така що треба вчити українську.
Бо весь світ вважатиме вас кацапами. Окупували Крим і Дамбас і дивіться, місцеве населення прижилось. Бо ж вони сракомовні. Одна культура. Зайдуть кацапи на Одещину і там приживуться.
показать весь комментарий
19.10.2025 13:10 Ответить
Регіон москворотий тому , що московити його асимілювали , чому цей дятел цього не знає ? І чому це йому ніхто не пояснить?

чому вся Адміністрація Трампа не знає історії нашої війни з московитами якій 350 років.
Це вже претензія до Зеленського
показать весь комментарий
19.10.2025 12:06 Ответить
Страница 2 из 3