4799 посетителей онлайн

Зеленский: "Мы приблизились к возможному окончанию войны"

Владимир Зеленский во время интервью журналистам

Украина вместе с мировыми партнерами приблизилась к возможному завершению войны с Россией. Прежде всего этому способствуют усилия президента США Дональда Трампа.

Как информирует Цензор.НЕТ, об этом сказал президент Украины Владимир Зеленский журналистам, передает РБК-Украина.

Зеленский подчеркнул, что ситуация в Украине не имеет аналогов в мире, а ее масштабы значительно превышают другие вооруженные конфликты.

"Я не хочу унижать или преувеличивать ту или иную страну, но мы не можем сравнивать то, что есть на Ближнем Востоке, и то, что происходит здесь. Это совершенно разный объем войны. Это разная история", - отметил он.

В то же время президент заявил, что в последнее время появились предпосылки для реального продвижения к миру.

"Мы приблизились к возможному окончанию войны. Я точно вам говорю. Это не значит, что она точно закончится, но президенту Трампу удалось многое на Ближнем Востоке, и на этой волне он хочет закончить войну России против Украины", - сказал глава государства.

По словам Зеленского, в международных переговорах формируется мощный политический запрос на завершение войны.

Топ комментарии
+42
жаль тільки, що путін про це не здогадується...
показать весь комментарий
20.10.2025 10:20 Ответить
+35
ЯКИМ БОКОМ?

- РФ збільшує витрати на пропаганду і війну
- РФ збільшує виробництво шахедів
- РФ бомбить все вщент зокрема шахтарі заблоковані вчора були
- РФ уже на дніпропетровщині

ДЕ? ЯК? ЯКИМ ЧИНОМ?
показать весь комментарий
20.10.2025 10:22 Ответить
+31
Вєнька ЗЕ лупня ти паскуда наблизився до здачі України путіну. Що б ти гунявий козел горів у пеклі.

показать весь комментарий
20.10.2025 10:26 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
жаль тільки, що путін про це не здогадується...
показать весь комментарий
20.10.2025 10:20 Ответить
Тільки мобілізація широких верств населення в Україні може зупинити путіна, коли Зеленський це зрозуміє? Тільки розуміння що військовим шляхом неможливо досягнути ніяких результатів реально зупинити путіна! Відкриття кордонів та виїзд молоді закордон дає путіну надію на що він зможе прорвати фронт в короткочасній перспективі. Для зупинки війни потрібна сильна позиція України, а влада сама своїми тупими рішеннями послаблює українську позицію на фронті та на переговорах. Ліквідація найбільш успішних підрозділів БПЛА Касьянова, які можуть бити по москві не зважаючи на протиповітряну оборону - це постріл собі у ногу. Саме зараз безпілотники Касьянова мають бити по кремлю щоб показувати всій росії що війна досягне кожного росіянина!
показать весь комментарий
20.10.2025 11:32 Ответить
Тобі потрібно було "засунути" Касянова, як "найкращого підрозділа"?
Не сміши нічні тапочки. Касянов відріхнчється від багаточислельних підрозділів дальньої БПЛА двомс речами. 1 Можливим розкраданням бюджетних коштів через закупівлю між фірмами своїх родичів і намаганням грати "Батька Махна", я мовляв "сам собі задавдання роздаю".
А, таа ще Фізбук у Йурка дуже потужний.
показать весь комментарий
20.10.2025 12:40 Ответить
Я військовий і я оцінюю підрозділ БПЛА Касьянова як один з ключових та критично важливих для досягнення результатів, ліквідація якого нанесла непоправної шкоди обороноздатності України і думка цивільних мене не дуже цікавить. Спочатку мобілізуйтесь, а потім будете оцінювати військових!
показать весь комментарий
20.10.2025 12:58 Ответить
Ігорьоша, кому ти тут писду в лапті взуваєш?! який ти нахер військовий? ти досить відомий місцевий божевільний!
показать весь комментарий
20.10.2025 13:29 Ответить
Мобілізуйся і ти будеш військовим, заздрість це погана риса.
показать весь комментарий
20.10.2025 13:37 Ответить
Балабол тупий, я з березня 2022 року в ЗСУ...
показать весь комментарий
20.10.2025 13:39 Ответить
І чим ти особисто не задоволений, що обсираєш тут ЗСУ?
показать весь комментарий
20.10.2025 13:43 Ответить
чорт, де я тут ЗСУ обсираю?
показать весь комментарий
20.10.2025 13:48 Ответить
Все тобі не підходить що армія видає, все ти за свої кошти купляєш. Так що ти критично важливого купив власним коштом? Чого критичного немає, що не дозволяє провести широку мобілізацію?
показать весь комментарий
20.10.2025 13:54 Ответить
"...не дозволяє провести широку мобілізацію" - зараз по твоєму "вузька" мобілізація проходить?
показать весь комментарий
20.10.2025 14:07 Ответить
Молодь та жінки не мобілізовуються, це не дозволить закрити всі вакантні посади в армії і сформувати резерви!
показать весь комментарий
20.10.2025 14:16 Ответить
добре, якщо мобілізують майже усіх , як за твоєю логікою буде функціонувати країна?
показать весь комментарий
20.10.2025 14:27 Ответить
Ну не будуть сидіти в ресторанах, а будуть сидіти в окопах! Нормально буде країна функціонувати, як і має функціонувати країна під час війни!
показать весь комментарий
20.10.2025 14:50 Ответить
важко тебі дебілу щось пояснити... щоб піти до ресторану треба працювати, заробляти гроші, а якщо ти працюєш ти сплачуеєш податки, які надходять до бюджету, також дають робочі місця тим хто працює в цих ресторанах, та також сплачує податки, також сплачує податки ходячи по магазинах ... і тільки не треба зараз мені про діток чиновників, суддів, прокурорів і т.п., з цих справедливо спитати!
показать весь комментарий
20.10.2025 16:52 Ответить
Мене менше всього цікавлять проблеми цивільних, як вони ухиляються від оподаткування і обманюють країну. Прийшов час безпосередньо прийняти участь в обороні країни. Платити податки будете коли війна закінчиться, зараз прийшов час платити кров'ю за несплачені податки в минулому!
показать весь комментарий
20.10.2025 17:00 Ответить
недоносок, ти ще тупіший ніж я гадав! за який хер без сплати податків наповнювати бюджет?
показать весь комментарий
20.10.2025 17:06 Ответить
Іди воюй, і друзів своїх, ухилянтів візьми з собою, бо право платити податки в своїй країні потрібно ще заслужити на фронті! Раніше хітрожопі комерси не сплачували податки бо їм не вистачало грошей, а тепер вони мають померти на фронті щоб мати право платити податки в своїй країні!
показать весь комментарий
20.10.2025 17:08 Ответить
Схоже, що ви розмовляєте з тролем, який просто прикидається і зумисне доводить все до абсурду.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:12 Ответить
жерти нічого, які ресторани, придурку?
показать весь комментарий
20.10.2025 17:32 Ответить
В армія нагодують! Мобілізовуйся!
показать весь комментарий
20.10.2025 17:39 Ответить
І що, гарно годують?
показать весь комментарий
20.10.2025 17:42 Ответить
Годують краще ніж вдома, худати вже потрібно
показать весь комментарий
20.10.2025 17:46 Ответить
А м'ясо є? Бо я вже давно забув що це таке.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:52 Ответить
Три рази на день м'ясо, інколи замість м'яса риба.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:55 Ответить
Харош дурня тут гнати. "Військовий" він .
Ти у якій галузі "військовий"?
Оцінка діяльності Касянова і є то, що його рлзформовують.
Долітати до мацкви із демонстраційними ударами на дахам будинків, це не вирішення військових задач. При одночасному розкраданні ббджетних коштів родиною Касянова.
показать весь комментарий
20.10.2025 14:09 Ответить
Спочатку мобілізуйся, потім будеш оцінювати військових! Крім Касьянова ніхто не долітав до кремля! Тому вивчай матчастину!
показать весь комментарий
20.10.2025 14:17 Ответить
Та ти шо, "не долітав"?
А які військові втрати були рф понесені?
На даху 10 квадратів рубероїду змінили?
І тиждень "буря в стакані" фізбуку відбурлила?
Поки Йура прикривався цим шоу і його родичичі "пілілі' бюджетні гроші, реальні підрозділи дальніх БПЛА руйнували нафтогазову інфраструктуру рф.
Ти таке ж відношення маєш до оцінки ударів, як і заправник на АЗС до паливного бізнесу.
показать весь комментарий
20.10.2025 14:41 Ответить
Іміджеві втрати путіна від ураження флагштоку з головним прапором росії на палаці с'єздів складно підрахувати, але вони величезні! Україна показала путіну що може бомбити його навіть в кремлі і половина росії від цього факту обісрались! І якби Зеленський не був дураком, він би дав Касьянову все необхідне для масштабування виробництва БПЛА які можуть долати ППО москви і москва вже давно б жила в підвалах та станціях метро. А Зеленський не дуже хоче вигравати цю війну і тому він ліквідував підрозділ Касьянова!
показать весь комментарий
20.10.2025 14:49 Ответить
Харош маячню із дитячого садочка тут городити .
У Касянова все було. У полігон йому віддлали і виробництва прибуткові за рахунок бюджета йому дали.
Реальної військової оддачі правда, від Йурка так і не дочекалися.
А коли виплили махінації із бюджетними коштами, Йурко, який вважав Зеленьського своїм корєфаном, думав, що відпи ляє.
А коли не вдалося, став за звичною пронос у Фізбуку нести.
Зараз, все ОК. Всі військові фахівці у бойових підрозділах. А не у сімейному бізнесі Касянова.
Хоч одну мішпуху по розтаскуванню бюджета прикририли.
показать весь комментарий
20.10.2025 15:19 Ответить
Як цивільна людина може оцінювати ефективність військових, мобілізуйтесь в армію, тоді можна буде з вами обговорювати військові теми, а поки ви цивільний працюйте на економічному фронті і не лізьте у військові справи!
показать весь комментарий
20.10.2025 16:15 Ответить
та завали ти дуло! "мобілізуйтесь в армію, тоді можна буде з вами обговорювати військові теми" - та купа мобілізованих (накшталт тебе) без компасу посцяти не сходять, які там військові теми?!
показать весь комментарий
20.10.2025 17:14 Ответить
Так тобі компас не видали, я очікую список "критично важливого майна" що тобі не видали ти купив за власний кошт!
показать весь комментарий
20.10.2025 17:41 Ответить
чорт смердючий, шолом "кевларовий" - гівняний, бронік (плити) - гівняні, форма - гівняна, розлазилась, було і плавилась, наскрізь промокала за хвилини... цього достатньо? бо це не все!
показать весь комментарий
20.10.2025 17:52 Ответить
Головне що Вам взагалі видали шолом і бронік, яких не видавали в 2014 році! Вже питання подобається не подобається це для гурманів, а звичайному бійцю достатньо і броніка і каски від держави і форма нормальна, носимо всі і не ви*обуємось!
показать весь комментарий
21.10.2025 16:52 Ответить
Можливо в Касьянова і не був найкращий підрозділ в ЗСУ але вірити зеленим політруками на слово це все одно що привселюдно їсти лайно
показать весь комментарий
20.10.2025 19:58 Ответить
Так, у Касянова був великий сімейний бізнес. Безкоштовно передане військове майно у користування, полігон. Підтиримка Прикордонної служби. Підтиримика Офісу Зеленьського, як давнішнього партнера.
Закупівлі сімейно виготовлених дронів за деожавні кошти. Надання військових, для робіт на сімейних підприємствах і експлувєатації полігона. Фактично Йура зробив такий сімейний бізнес за разунок держави.
Тепер ефективність. У порівнянні із лінійними підрозділами ЗСУ дальніх БПЛА, за співвідношенням -ресурси/ результат є, майже НУЛЬОВА.
Але із цим мирилися, поки не почалася вакханалія із накрутками на дрони, що перепродувалися між компаніями самого Йури.
Кооли зачепили-почався прогнозований вереск і Йура навіть побіг до НАБУ жалітися на Міндіча із Фламінго. Що він там міг під протокол розказати- невідомо. Тому, що Йура про Фламінго знав як і усі-із газет.
Тепер. Щодо підрозділу. Йура сам заявив, що ВСІ військові( за мінус тиих хто звільнився ) потрапили у дуже добрий бойовий підрозділ.
Всі літаки будуть літати. Тільки тепер, це не буде Центр ім Нестора Махна, а підрозділ підпорядкований військовим. Де військові будуть виконувати завдання у рамках стратегії враження військова-стпатегічних цілей.
показать весь комментарий
20.10.2025 20:13 Ответить
Не захищаючи самого Юру я тільки скажу що треба бути останнім лохом щоб вірити в казки зелених політруків))
В Юри були мутні схеми і за це держава не взяла і просто припинила фінансування а розігнала бойовий підрозділ.)))
Може тобі ще такі нахрюки і заходять але я не вчора родився в навіть не вчора мобілізувався тому на мене ці казочки діда Панаса не діють)))
показать весь комментарий
20.10.2025 20:41 Ответить
Ще раз. Всі військові переведені до хорошого бойового підрозділу. Це сам Касянов написав..Все інше для війни не важливо.
Йуру потріпають, змінить він покази у НБУ, тим білье, що їх цінність сумнівна і буде далі войювати у фізбуці..Можливо навіть буде на конкурентних умовах продавати дрони до ДПСУ.
показать весь комментарий
20.10.2025 22:58 Ответить
Та звісно-звісно, усе так і буде. )) В тебе ж на відміну від мене великий і головне успішний досвід переформатування злагоджених колективів у "куди старший начальник накаже". Майже повірив.
показать весь комментарий
21.10.2025 02:21 Ответить
Я тобі більше скажу. Якби ти у змозі був чимось командувати і у тебе десь крутилась якась мішпуха типу А ля-Махно плюс Рокфєлєр нам мінімалках, ти б зробив то ж саме.
А якби не зробив, то копійка тобі як командиру.
показать весь комментарий
21.10.2025 02:52 Ответить
В мене тіки одне питання. Ну про сімейний підряд Юрця припустимо ми від нього й дізнались.
Інфа про те що він там в себе ФайрПоінт на мінімалках влаштував звідкіля?)))
показать весь комментарий
21.10.2025 03:32 Ответить
Це відбувалося на очах сотень людей. Йура навіть не придумував ніяких схем.
Просто в тупу ганяв бухгалтерські документи між своїми фірмами.
показать весь комментарий
21.10.2025 16:08 Ответить
В мене напоиклад нічого на очах не відбувалось, я тому і питаю про джерело цих "загальновідомих" знань))
показать весь комментарий
21.10.2025 16:12 Ответить
Кого Ви слухаєте, Касьянов офіцер з кришталево чистою репутацією, а такі хандони як Алекс готови обісрати кого завгодно, це не людина, це сміття!
показать весь комментарий
21.10.2025 16:54 Ответить
А ти мав відношення до бізнесу Касянова?
показать весь комментарий
22.10.2025 00:01 Ответить
Ні, не мав. Тому ж і питаю - може ти мав, раз в курсі всіх справ? )
показать весь комментарий
25.10.2025 20:44 Ответить
Мав,мав. Тому і пишу.
показать весь комментарий
26.10.2025 17:27 Ответить
Горизонт комунізму вже видно. А, що таке горизонт, це така лінія, чим блище ми до неї, тим далі вона відходить... Старий радянський анекдот. Так про наближення кінця війни "по Зеленському"
показать весь комментарий
20.10.2025 12:43 Ответить
Ми маємо наближати перемогу над ворогом а не кінець війни! ЗСУ працюють на перемогу і саме так має працювати влада, економіка та народ України! Кінець війни для мене це повний абсурд, бо без перемоги не буде ніякого закінчення війни і потрібно сказати це вголос і перестати ховатись за ідіотськими словами - припинення, кінець, замороження. У війни може бути тільки перемога або програш, але ми в ЗСУ націлені на перемогу!
показать весь комментарий
20.10.2025 13:01 Ответить
Ігорюня, мобілізувати можна вже! Тільки скажімо 3 мільйони мобілізованих потрібно:
а) одягнути
б) озброїти
в) нагодувати
г) забезпечити ************, розгрузками, шоломами, коліматорними приувлами, бронетехнікою, дронами і т.п.
д) надати хоча б мінімальне грошове забезпечення
Це як мінімум. Чи ви хочете, як жюков чорносвитників на форсування Дніпра з двома цеглинами?
Починати треба з акумулювання бабла, щоб забезпечити тих, хто вже воює. Хоча б по мінімуму. Волонтерки Юсупової на три мільйони не вистачить. Владі ***** спочатку перестати красти і ліквідувати схематози, а це не можливо, бо "ми не зможемо будувати дороги" (с).
показать весь комментарий
20.10.2025 12:47 Ответить
Склади забиті військовим майном, на всіх вистачить! Гроші дадуть партнери! Де ж Ви добровольці які хочуть захищати Україну? Виходьте з Інтернетів і йдіть в ТЦК!
показать весь комментарий
20.10.2025 13:02 Ответить
Грошей настільки багато що по тепер з кожного чайника лунає як люди змушені збирати гроші
показать весь комментарий
20.10.2025 13:27 Ответить
Гроші збирають на те чим не забезпечує армія, а військової форми та зброї на всіх вистачить!
показать весь комментарий
20.10.2025 13:38 Ответить
Яке ж ти ******* Про Фламінго буде цікаво почути твою ексепртну думку В заявленій кількості ними можна вже завтра розхєрячіть всю рашку до Урала! То нашо потрібні будуть ті мільйони мобілізованих?
показать весь комментарий
20.10.2025 13:27 Ответить
Ти що перший раз тут Ігорька бачиш?
показать весь комментарий
20.10.2025 13:30 Ответить
Судячи з того що Фламінго не використовують масово, або вони не долітають, або їх немає. А безпілотники Касьянова долітають до москви і тому ліквідація підрозділу Касьянова це злочин!
показать весь комментарий
20.10.2025 13:41 Ответить
або ти кретин...
показать весь комментарий
20.10.2025 18:39 Ответить
гнида лицемірна, що там на кого вистачить?
показать весь комментарий
20.10.2025 13:32 Ответить
Тобі особисто щось не видали в частині з того що мали видати? Чого ти сієш зраду, ухилянт?
показать весь комментарий
20.10.2025 13:39 Ответить
коняка дебільна, тобі все перерахувати що я придбав за власні кошти і яке лайно видали?
показать весь комментарий
20.10.2025 13:40 Ответить
Ну давай перерахуєм, що саме ти купив?
показать весь комментарий
20.10.2025 13:44 Ответить
Те що працює в тіні,те що розкрадається достатньо для озброєння і забезпечення ,щоб ЗСУ все це мали
показать весь комментарий
20.10.2025 14:44 Ответить
Зараз питання в тому що потрібні люди в ЗСУ, кілька тисяч вакансій в кожній бригаді, їх потрібно заповнити!
показать весь комментарий
20.10.2025 14:52 Ответить
"кілька тисяч вакансій в кожній бригаді" - дебіле в бригаді взагалі кілька тисяч, залежить від роду військ та завданнь!
показать весь комментарий
20.10.2025 18:45 Ответить
В кожній бригаді набагато більше людей ніж пару тисяч, якби ти був військовим ЗСУ тобі було б це відомо!
показать весь комментарий
21.10.2025 16:55 Ответить
ти придурок? де я писав "пару тисяч"? я писав кілька тисяч це може бути 3, 5, 8 тис. дивлячись що за бригада, то як до кожної бригади може бути по "кілька тисяч вакансій в кожній бригаді"(твої слова)? 5 тис. середня кількість ообового складу, 3 штурмова не знаю як зараз, було приблизно й 11 тис. (це найбільша з усіх)
показать весь комментарий
21.10.2025 17:15 Ответить
Ти знову пропустив прийом пігулок?
показать весь комментарий
20.10.2025 13:52 Ответить
після контузій пропускати не можна, приймаю як лікар прописав
показать весь комментарий
20.10.2025 13:55 Ответить
"після контузій" - все зрозуміло.
показать весь комментарий
20.10.2025 14:00 Ответить
спробуйте і Ви, Вам сподобається
показать весь комментарий
20.10.2025 14:13 Ответить
Дякую, але - ні.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:35 Ответить
Чому ні, хтось має захищати Україну!
показать весь комментарий
20.10.2025 17:42 Ответить
Твоєї енергії вистачить на 20-х.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:43 Ответить
Так потрібно 200 тис.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:44 Ответить
А де ділись попередні?
показать весь комментарий
20.10.2025 17:48 Ответить
Так створили нові підрозділи, батальйони, бригади, корпуса, а для наповнення їх потрібні сотні тисяч людей, плюс СЗЧ, плюс поранені, плюс загиблі.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:50 Ответить
Ой, загиблі є? Ні, ти що! Я смерті боюся до всирачки! Мені сказали що після смерті нічого немає. З тих пір і боюся.
показать весь комментарий
20.10.2025 17:51 Ответить
Тоді не йди в ЗСУ, йди в СБУ, там цілий корпус для таких створили, 10 тис. посад.
показать весь комментарий
21.10.2025 16:56 Ответить
Вам би пропагандистом працювати в північній кореї. Молодь то чим вже завинила що батьки понавибирали політиків які не вміють в політику.
показать весь комментарий
20.10.2025 14:10 Ответить
Молодь має ще отримати щеплення від політичного ідіотизму, а це щеплення робиться в окопах під час відсічі збройної агресії рф.
показать весь комментарий
20.10.2025 14:14 Ответить
чмоня, скільки років тобі?
показать весь комментарий
20.10.2025 18:47 Ответить
вже волосся по всьому тілу почало рости
показать весь комментарий
21.10.2025 16:57 Ответить
"Молодь має ще отримати щеплення від політичного ідіотизму, а це щеплення робиться в окопах під час відсічі збройної агресії рф." - моєму сину скоро 18, то ти гнида пропонуєш його в окоп загнати? якби було щеплення від тупорилості, то ти перший в черзі!
показать весь комментарий
21.10.2025 20:14 Ответить
А чому твій син не має захищати Україну? Він чимось особливий? Відрізняється від інших синів які вооюють разом з батьками в ЗСУ?
показать весь комментарий
22.10.2025 09:36 Ответить
Подививчся на світлину з ЛІДОРОМ. Судячи по перекошеному обличчю ЛІДОРА - він мира ( перемир'я ) боїться значно більше ніж багатолітньої нескінченої війни, завдяки якій можна мати нескінчену владу та величезні мародерські можливості , та ще й успішно розбудовувати в країні диктатуру по типу мацковитській , та ще й на гроші демократичних європейських країн.
показать весь комментарий
20.10.2025 11:55 Ответить
Ми наблизилися але я цього не допущу додав зеленський коли виключили тв камери.
показать весь комментарий
20.10.2025 12:42 Ответить
на яких умовах, оманська гнида ???
показать весь комментарий
20.10.2025 13:20 Ответить
ЯКИМ БОКОМ?

- РФ збільшує витрати на пропаганду і війну
- РФ збільшує виробництво шахедів
- РФ бомбить все вщент зокрема шахтарі заблоковані вчора були
- РФ уже на дніпропетровщині

ДЕ? ЯК? ЯКИМ ЧИНОМ?
показать весь комментарий
20.10.2025 10:22 Ответить
Тим боком, що до шашликів.
показать весь комментарий
20.10.2025 10:42 Ответить
зєля, стули писка, за розумного зійдеш.
показать весь комментарий
20.10.2025 10:22 Ответить
Не допоможе.
показать весь комментарий
20.10.2025 13:01 Ответить
Єрмак наказав Зелі - Лизать!
показать весь комментарий
20.10.2025 10:25 Ответить
Вєнька ЗЕ лупня ти паскуда наблизився до здачі України путіну. Що б ти гунявий козел горів у пеклі.

показать весь комментарий
20.10.2025 10:26 Ответить
Якщо це підігрування Трумпу то півбіди, але якщо він дійсно це думає то це реально сумно
показать весь комментарий
20.10.2025 10:27 Ответить
Він не такий дурний, як ви думаєте.
Шахрай, лицемір, актьор
показать весь комментарий
20.10.2025 10:35 Ответить
Це і підігрування Трампу, і він справді так думає. Зєлєнскій, як на свої 45+ страждає на потужний інфантилізм.
показать весь комментарий
20.10.2025 10:44 Ответить
Страница 1 из 2