6174 посетителя онлайн

Трамп после поручения возобновить испытания ядерного оружия: Я хотел бы видеть денуклеаризацию

Ядерные испытания и денуклеаризация: позиция Трампа

Президент США Дональд Трамп заявил, что денуклеаризация мира была бы "чрезвычайным событием", комментируя свое поручение Пентагону возобновить испытания ядерного оружия.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом пишет CNN.

В то же время американский президент отметил, что возобновление ядерных испытаний в США является "целесообразным".

"Кажется, все они проводят ядерные испытания", – сказал Трамп журналистам на борту самолета Air Force One, имея в виду Россию и Китай.

Он повторил, что США имеют больше ядерного оружия, чем любая другая страна.

"Мы не проводим испытаний... но, поскольку другие проводят испытания, я считаю целесообразным, чтобы мы также их проводили", – добавил президент США.

Он не привел подробностей о том, когда и где будут проводиться ядерные испытания США, сказав лишь: "У нас есть испытательные полигоны. Об этом будет объявлено".

На вопрос, не беспокоит ли его то, что США вступают в более рискованную ядерную ситуацию, Трамп ответил: "Я думаю, что мы достаточно хорошо все контролируем".

"Я хотел бы видеть денуклеаризацию. Мы фактически ведем переговоры с Россией по этому поводу, и если мы что-то сделаем, к ним присоединится Китай", – подчеркнул Трамп.

Что предшествовало?

Трамп поручил Пентагону немедленно начать испытания ядерного оружия Америки. Он подчеркнул, что другие страны проводят программы испытаний.

Российский диктатор Владимир Путин заявил, что РФ испытала ядерную ракету "Буревестник". А впоследствии стало известно о якобы "успешном" испытании подводного беспилотного аппарата с ядерной энергетической установкой "Посейдон", которому "в мире нет ничего подобного".

Испытания ядерного оружия

Последнее полноценное ядерное испытание Nevada Test Site (США) - подземным взрывом под кодовым названием Divider - состоялось 23 сентября 1992 года.

После этого Соединенные Штаты не проводили никаких подобных ядерных испытаний.

 
Топ комментарии
+8
Підкажіть діду де найкраще провести випробування... Єсть одно мєсто со звьоздамі...
показать весь комментарий
30.10.2025 09:59 Ответить
+4
Роздвоєння особистості+деменція=потужність💪
показать весь комментарий
30.10.2025 09:51 Ответить
+4
Приклад України показав до чого призводить денуклеаризація))
показать весь комментарий
30.10.2025 10:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
дедідизацію він не хоче побачити?
показать весь комментарий
30.10.2025 09:44 Ответить
Деменцізацію хоче, але не може
показать весь комментарий
30.10.2025 23:23 Ответить
показать весь комментарий
30.10.2025 09:46 Ответить
Як би я був президентом, путін би нікого не випробував ядерну зброю! (Д.Трамп)
показать весь комментарий
30.10.2025 09:46 Ответить
показать весь комментарий
30.10.2025 09:48 Ответить
доня навіть більше разів воєнний за бубу, десь разів 8!
міць і потужність!
показать весь комментарий
30.10.2025 09:50 Ответить
Роздвоєння особистості+деменція=потужність💪
показать весь комментарий
30.10.2025 09:51 Ответить
Підкажіть діду де найкраще провести випробування... Єсть одно мєсто со звьоздамі...
показать весь комментарий
30.10.2025 09:59 Ответить
один маленький дрон в макітру ***** може зупинити знищення планети .
показать весь комментарий
30.10.2025 10:00 Ответить
Знову всі показують свою мастерність в словоблудії образити президента США. Для ідіотів різних штибів повідомляю, що яким би не був прещзидент США - то твибір 400 мільйонів громадян США. Краще подмивіться кого вибрали ви під час війни. А ще, на нас напав найковарніший ворог, терорист і вбивця росія зі своїм ватажком пуйлом, не США. І якби не США, то кацапи довершували би ще у 2022-му році свою справу в концтаборах - донищуючи українців. Краще скажіть їм дякую!!!
показать весь комментарий
30.10.2025 10:01 Ответить
Дякуємо американцям за Будапештський меомрандум!
показать весь комментарий
30.10.2025 10:07 Ответить
Будапештський меморандум? Вивчіть спорчатку тему. Ще до підписання "меморандуму" Україна сама передала росії всю тактичну ядерну зброю. В нашій доктрині, яку прийняла Верхзорвна Рада було записано -позаблоковість і відсутність ядерної зброї. Але саме головне, що всю ядерну зброю Україна, тодішня влада, вибрана тодішніми "какая разніца", передала на росію, хоча американці пропонували передати їм і без всяких вимог гарантували вступ до НАТО.
показать весь комментарий
30.10.2025 10:14 Ответить
А за "некакую разницу " в 91 голосували ви ?
показать весь комментарий
30.10.2025 10:38 Ответить
За "некакую разніцу" у 1991 році я не голосував. Я вже тоді читав правдиву історію і розумів, хто такі кацапи. Знав про Голодомори, про знищення ними воїнів УПА та інше. Чи у Вас є якісь інші відомості?
показать весь комментарий
30.10.2025 10:49 Ответить
Ну так за кого все таки голосували ? Чи ще тоді "був маладой і юний"? Я голосував за Лук'яненка
показать весь комментарий
30.10.2025 10:54 Ответить
Послухайте людину, яка тоді від України займалася цим питанням і не розповсюджуйте брехню.

Інтерв'ю Костенка https://www.youtube.com/watch?v=SnuEYMOn2Uo
показать весь комментарий
30.10.2025 10:15 Ответить
Брехню? Згідно цього меморандуму США - гаранти нашої територіальної цілісності. США виконали умови меморандуму? Так отож...
показать весь комментарий
30.10.2025 10:27 Ответить
Брехню розповсюджуєте Ви. Перед цим як тут брехати ,краще хоч один раз прочитайте "меморандум". Його порушили тільки кацапи. А підготували його українські дипломати, що забулися, чи навмисне не прописали механізми притягнення до відповідальності порушників.
показать весь комментарий
30.10.2025 10:51 Ответить
США могли взагалі запобігти цій війні, якби ввели свої війська в Україну в 21-22рр. Але стримування русні виявилось більш цікавим.
показать весь комментарий
30.10.2025 10:14 Ответить
Про що ви кажете? Інший відомий президент, який не лох, тількі відводив війська з своїх територій.
показать весь комментарий
30.10.2025 10:28 Ответить
його території в ізраїлі
показать весь комментарий
30.10.2025 10:34 Ответить
Не чіпляйтеся до слів. "Я не лох" зараз президент України і зобов'язаний захищати її територію.
показать весь комментарий
30.10.2025 10:38 Ответить
Йдеться не про країну-США, громадяни якої навіть після невдалого вибору все одно в більшості підтримують Україну і не підтримують диктаторські режими. Мова йде про Трампа - самозакоханого нарциса, який руйнує своїми діями демократію в США, насправді сприяє тій самій росії, і до вашого відома жодного разу не назвав її і її вождя "найпідступнішим ворогом, терористом і вбивцею", напроти - диктаторів Пу, Сі і Кімов називає гарними людьми і друзями.
показать весь комментарий
30.10.2025 10:32 Ответить
ну все ж таки не перегинайте з захистом

США один з гарантів в Будапешті коли Україну позбавили ядерки

так от виявилось що один напав . а другий не захистив.
показать весь комментарий
30.10.2025 10:44 Ответить
Напишіть, будь ласка, пункт Будапештського меморандуму, згідно якого США мали нас захистити.
показать весь комментарий
30.10.2025 10:54 Ответить
ну тобто наібали ? ))

ви думаєте якщо будете вилизувати дуру трампону вам грін карту дадуть?
показать весь комментарий
30.10.2025 10:56 Ответить
Ви не дали відповідь на моє запитання. Гаразд. Я прикріплюю до свого коментаря "Будапештський меморандум", тим більше, що там всього 6 пунктув. Розглянемо з Вами його по пункту. Перед підготовкою до цюго документу, Україна сама приєдналася до договору про нерозповсюдження ядерної зброї, чукли? Але то таке, розглядаємо пункти:

1. Російська Федерація, Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії та Сполучені Штати Америки підтверджують Україні їх зобов'язання згідно з принципами Заключного Акта НБСС поважати незалежність і суверенітет та існуючі кордони України.
(США не поважає нашу незалежність, суверенітеть і існуючі кордони? Здається так, чи у Вас є інші відомості?).

2. …підтверджують їх зобов'язання утримуватися від загрози силою чи її використання проти територіальної цілісності чи політичної незалежності України, і що ніяка їхня зброя ніколи не буде використовуватися проти України, крім цілей самооборони або яким іншим чином згідно зі Статутом Організації Об'єднаних Націй.
(США погрожує нам застосувати силу, використала проти нас іншу зброю???. Ні. У мене таких відомостей немає. Напишіть, якщо у Вас є такі відомості).

3. …підтверджують Україні їх зобов'язання згідно з принципами Заключного Акта НБСЄ утримуватись від економічного тиску, спрямованого на те, щоб підкорити своїм власним інтересам здійснення Україною прав, притаманних її суверенітету, і таким чином отримувати будь-які переваги.
(Який економічний тиск США на Україну, щоб змінити її суверенітет та підкорити власним інтересам? Немає, крім кацапів США цбого не робили і не роблять. У Вас є інші відомості?)

4. …підтверджують їх зобов'язання домагатися негайних дій з боку https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B0_%D0%91%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D0%B8_%D0%9E%D0%9E%D0%9D Ради Безпеки ООН з надання допомоги Україні як державі-учасниці Договору про нерозповсюдження ядерної зброї, що не володіє ядерною зброєю, в разі, якщо Україна стане жертвою акту агресії або об'єктом погрози агресією з використанням ядерної зброї.
(Якщо Україна стане жертвою акту агресії, то домагатися негайних дій від Ради Безпеки ООН з надання допомоги.... США звернулися до Ради Безпеки ООН (точно, як записано в "меморандумі), але там мають "вето" кацапи і Китай, не чули? Чи в цьому пункті наші тодішні можновладці записали, що якщо хтось нападе, то інші вводять свої війська для захисту України? Є таке? Немає. Можливо я як юрист не навчився читати міжнародні документи, то вкажіть - де таке написано?)

5. …підтверджують щодо України їх зобов'язання не застосовувати ядерну зброю проти будь-якої держави-учасника Договору про нерозповсюдження https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 ядерної зброї, що не володіє ядерною зброєю, крім випадку нападу на них самих, їхні території чи їхні підопічні території, їхні збройні сили або їхніх союзників з боку такої держави спільно або в союзі з державою, яка володіє ядерною зброєю.
(США застосували проти нас ядерну зброю? Ні. То де вони порушили і що?).

6. Російська Федерація, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D0%91%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%8F Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії, Сполучені Штати Америки та Україна будуть проводити консультації у випадку виникнення ситуації, внаслідок якої постає питання стосовно цих зобов'язань.
Думаю пункт номер 6 Вам також зрозумівлий?

Цей меморандум набуває чинності з моменту підписання. Підписано у чотирьох рівно автентичних примірниках українською, англійською та російською мовами.

м. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D0%B4%D0%B0%D0%BF%D0%B5%D1%88%D1%82 Будапешт, https://uk.wikipedia.org/wiki/5_%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BD%D1%8F 5 грудня https://uk.wikipedia.org/wiki/1994 1994

НапишітьБ будь ласка, який з цих пунктів порушила США і що вони не виконали??????
показать весь комментарий
30.10.2025 11:17 Ответить
ну праві праві ..США не гарантувала захист - тобто це було просте кідалово

то що ми підписали - відмову від ядерного статусу ?
показать весь комментарий
30.10.2025 11:18 Ответить
Ти зовсім дурний? На всю голову?. США і Великобританія підсунули Кравчуку і Кучмі шматок туалетного паперу, в якому замість гарантій було фуфло і, головне, повністю був відсутній механізм реалізації цього фуфла. Це була крупномасштабна афера, коли два заморські і два українські пройдисвіти-Кравчук і Кучма, обдурили цілий український народ.
показать весь комментарий
30.10.2025 11:58 Ответить
5 грудня 1994 року був підписаний "Будапештський меморандум". До його підписання ядерної зброї, якою б Україна могла захищатися від Засрашки, вже не було. Задовго до "Будапештського меморантуму" Україна її сама передала на росію. Рішення приймалося на зустрічі представників СНД, куди США ніколи не входили. А ракети "стратегічні", які стояли в Україні, мали радіус дії до 12 тисяч кілометрів і ніяк не могли були виклористані проти Засрашки, всі вони були націлені на США. Те, що могло було використане проти Засрашки ми самі передали нашому ворогу без участі США. Крім ядерної зброї передали і стратегічну авіацію і ракети до них, якими сьогодні кацапи б'ють по Україні. Забудьте вже той "меморандум", бо його порушила тільки Засрашка і вимагайте від влади виробляти свої ракети, а не прикривати свою бездіяльність "Будапештським меморандумом".
показать весь комментарий
30.10.2025 10:59 Ответить
відмова від ядерного статусу та збройового урану теж фігня?
показать весь комментарий
30.10.2025 11:00 Ответить
Не бреши. Україна передала стратегічну ядерну зброю не задовго до Будапештського меморандуму, а згідно з ним в 1994 році . Де ти взязся таке брехливе гівно?
показать весь комментарий
30.10.2025 12:07 Ответить
"Забудьте вже той "меморандум", бо його порушила тільки Засрашка і вимагайте від влади виробляти свої ракети, а не прикривати свою бездіяльність "Будапештським меморандумом".-це цитата. Порушила тільки Росія, а виламували Україні руки, змушуючи підписати це фуфло США і Великобританія. разом з Лаптєстаном
показать весь комментарий
30.10.2025 12:25 Ответить
Приклад України показав до чого призводить денуклеаризація))
показать весь комментарий
30.10.2025 10:06 Ответить
україні самий час провести випробування, як що всі проводять, звісно!
фламінго з ядерною бомбою.
чи, то у наступному сезоні шоу голобородька?
показать весь комментарий
30.10.2025 10:10 Ответить
Фламінго існує тільки у відосиках Міндіча.
показать весь комментарий
30.10.2025 10:32 Ответить
>Я хотів би бачити денуклеаризацію.

Тільки повні імбецили на це підуть, після досвіду України.
показать весь комментарий
30.10.2025 10:11 Ответить
Задовбали старі діди і ідіоти з бараками а арабських країнах, пожити нормально не дадуть.
показать весь комментарий
30.10.2025 10:27 Ответить
"Трамп: Я хотів би бачити денуклеаризацію." Джерело: https://censor.net/ua/n3582422

Ми денуклеаризовувались, денуклеаризовувались, та доденуклеаризовувались!
показать весь комментарий
30.10.2025 11:38 Ответить
Імпічмент коротше ніж ця деклованізація
показать весь комментарий
30.10.2025 11:49 Ответить
"Здається, всі вони проводять ядерні випробування".

"Ми не проводимо випробувань... але, оскільки інші проводять випробування, я вважаю за доцільне, щоб ми також їх проводили", - додав президент США.
показать весь комментарий
30.10.2025 12:38 Ответить