8891 посетитель онлайн

Ночной клуб в Одессе приостановил работу после инцидента с российской музыкой

В Одессе временно приостановили работу клуба Palladium после инцидента с российской музыкой

В Одессе временно запретили работу гостинично-ресторанного комплекса Palladium на время проведения проверки. Ранее в заведении включали песню на русском языке.

Об этом сообщил глава Одесской ОВА Олег Кипер, информирует Цензор.НЕТ.

В клубе проводят проверку

Соответствующий приказ Кипер вместе с военным командованием подписал 4 ноября.

Он также поручил департаментам ОВА, главам громад и другим соответствующим госорганам провести с предпринимателями разъяснительную работу по соблюдению требований действующего законодательства.

"Всем заведениям общественного питания, отдыха, развлечений и торговли на территории области подчеркиваю: соблюдение законодательства о государственном языке, культуре, общественном порядке и требованиях военного положения — является обязательным", - подчеркнул Кипер.

Что предшествовало

  • Напомним, ранее СМИ писали, что в Одессе 1 ноября во время вечеринки в ночном клубе Palladium включили песню на русском языке. В соцсетях распространили видео, где диджей включил песню белорусских исполнителей, после чего в заведение приехала полиция.
  • Тогда Олег Кипер поручил соответствующим департаментам администрации "разобраться в ситуации" и дать правовую оценку действиям заведения.

В Одессе приостановили работу клуба Palladium из-за русской песни

Топ комментарии
+20
Дійте як московити в себе дома!
Там за увімкнення українського репу одразу стаття ектримізм і буцегарня роки на 3-5 .
бо толерантністю ми так з вітром будем боротися років 100
показать весь комментарий
04.11.2025 20:09 Ответить
+7
Цікаво-хто це там "гоцає" під кацапську музику в тому нічному клубі?"Заброньовані" спеціалісти і 60+ молодняк?
показать весь комментарий
04.11.2025 20:10 Ответить
+4
ухилянти та зєльониє мальчікі запєнєниє ТЦК
показать весь комментарий
04.11.2025 20:13 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Дійте як московити в себе дома!
Там за увімкнення українського репу одразу стаття ектримізм і буцегарня роки на 3-5 .
бо толерантністю ми так з вітром будем боротися років 100
показать весь комментарий
04.11.2025 20:09 Ответить
Я гарантую в своїй бригаді всі розваги, тільки мобілізуйтесь!
показать весь комментарий
04.11.2025 21:03 Ответить
Цікаво-хто це там "гоцає" під кацапську музику в тому нічному клубі?"Заброньовані" спеціалісти і 60+ молодняк?
показать весь комментарий
04.11.2025 20:10 Ответить
справді... цікаво ? кацапоїди без віку
показать весь комментарий
04.11.2025 20:13 Ответить
ухилянти та зєльониє мальчікі запєнєниє ТЦК
показать весь комментарий
04.11.2025 20:13 Ответить
Ані же ещьо дєті-пусть папляшут.
показать весь комментарий
04.11.2025 20:19 Ответить
ані нє созданниє для вайни
показать весь комментарий
04.11.2025 20:21 Ответить
генАфонд )))
показать весь комментарий
04.11.2025 20:21 Ответить
в основному одеські чиновники, їх дітки і поліція з сбу і родичами.
показать весь комментарий
04.11.2025 21:13 Ответить
По писку би тобі надавати за "Скурвлену Одесу"!
Це перше місто в Україні, яке дало однозначну відповідь "СРУскому миру"!

показать весь комментарий
04.11.2025 21:47 Ответить
Саме скурвлена узкім ізиком, як і Луганськ, Донецьк, Харків, Дніпро. По писку давати треба тим хто кацапсячим принципово спілкується.
показать весь комментарий
05.11.2025 06:46 Ответить
Так не патякай про всю Одесу!
показать весь комментарий
05.11.2025 08:15 Ответить
Які взагалі можуть бути нічні клуби під час війни?
показать весь комментарий
04.11.2025 20:22 Ответить
Всякі. Були, є і будуть. Людям це потрібно в будь які часи щоб знімати стрес і відволікатися від бід.
показать весь комментарий
04.11.2025 20:38 Ответить
Є сили ходити по клубах - на фронт.
показать весь комментарий
04.11.2025 20:54 Ответить
В ЗСУ вже 1,5 млн. Цього достатньо. Їх потрібно повністю забезпечувати усім. Роблять це тиловики які теж потребують відпочинку. Якщо в тиловому житті немає радості то за що тоді воювати? Тож не - " "наганяй"! - "у вєрблюда два горба патаму чьто жізнь барьба". Якщо немає сили танцювати і трахатись то воювати і забезпечувати військо теж нема.
показать весь комментарий
04.11.2025 21:10 Ответить
Ні, цього недостатньо. У реальних волонтерів сил на клуби не вистачає.
показать весь комментарий
04.11.2025 21:37 Ответить
Я своє "відволонтерив" і "віддонатив". Тепер як "церковна миша" - ледве на ремонт зуба собі назбирав. Але сили на відпочинок знайдуться якщо урветься десь щось заробити. В вашому уявленні "герої не їбуться і не сруть, не кажучи про те, що ніхто з них у дитинстві не дрочив" (Митець). В вашій фантазії Україна має натужно всератись і рвати жили, скреготіти зубами і плуга перти так щоб очі вилазили. І так всі - 24/7!!! До перемоги! І люта ненависть до ворога має горіти невгасимим полумям. Це утопія. Кацапи - пацюки в нашій коморі. Ми їх методично винищуємо і не переймаємось занадто. Життя продовжується. Так що заспокойтесь. Окупантів повбиваємо, колаборантів **********, зрадників передушимо. З доброю посмішкою на ситій українській пиці.
показать весь комментарий
04.11.2025 21:53 Ответить
так! я зранку о 4-30, свою жінку виїбав, їй 27 мені 52!
радостно!(с) Борат

дійсно до чого тут кацапи...
показать весь комментарий
05.11.2025 05:57 Ответить
А для військових (тих що на нулі) поняття "зняти стрес" не існує взагалі. Бо вгодовані тиловики його щодня можуть собі дозволити знімати, а тих хто на нулі замінити "немає кому"
показать весь комментарий
05.11.2025 06:50 Ответить
Що таке стрес на нулі? Це насамперед викид адреналіну в кров, який забезпечує швидкість реакції на загрозу життю. Знімати стрес на нулі означає швидку загибель, а довге перебування під дією адреналіну робить з бійця адреналінового наркомана (адреналін визнаний наркотиком органічного походження яки організм здатний виробляти самостійно). Іншими словами "ПТСР"(адреналінова залежність) або смерть. Стрес на нулі суттєво відрізняється, навіть біохімічно!, від стресу в тилу і має різні причини та наслідки. Те що командири намагаються тримати тих хто навчився виживати на нулі якнайдовше це ганебний факт нашого війська. За нормативами НАТО не більше 20 днів. На днях нагородили двох дядьків які утримували позицію 165 діб. Вони, безумовно, Герої, а от їх начальство кінчені гівнюки і сволота... І з цими тиловими пацюками треба боротися в тилу.
показать весь комментарий
05.11.2025 15:42 Ответить
Кацапи "шансон" ******** з Марселю, а ганстерреп з негритянського гетто.
показать весь комментарий
04.11.2025 20:35 Ответить
Этим тварям - дискорам нужно хорошим ударом натянуть на головы звуковые колонки и сильным пенделем выдворить за пределы страны..
показать весь комментарий
04.11.2025 20:54 Ответить
Суто теоретично: чи може перемогти той, в кого бардак в макитрі? Дивна суміш з совкоподібних мітів та маніпуляцій? Хто не розуміє, що так званий рускій язик не має жодного стосунку до терористичного угрупування "срасійська *********". Думаю, що з таким бардаком в макитрі, перемогти можна хіба що випадково.
показать весь комментарий
04.11.2025 21:01 Ответить
І саме тому "срасійська *********" на окупованих землях дозволяє тільки той "так званий рускій язик", до якого "не має жодного стосунку".
показать весь комментарий
04.11.2025 22:19 Ответить
Так в тому ж й проблема, що Вам нав'язали підлаштовуватися під її дії, замість робити своє. Вона, бачте, "дозволяє, - і шо? Чому мене має цікавити: дозволяє вона там щось, чи ніт? Завтра вони оголосять, що дозволили англійську. І Ви так само будете бігати - забороняти англійську мову, бо ж, бачте, ************ тепер дозволяє. Замість розмовляти з нею ракетами, танками та гарматами - Ви занурилися в безглузду мовну суперечку. Результати на будь-яку поточну дату можна бачити на Діпстейті, як то кажуть. Допомогли Вам мовні реформи?
показать весь комментарий
04.11.2025 22:27 Ответить
От тільки на англійську Підарашка чомусь окуповані території не схиляє. А те, що вона зробить "завтра", арґумент, який не тримається купи (висмоктаний із пальця - чи з усіх десятьох).

І розмова "ракетами. танками та гарматами" стане можливою тільки тоді, коли більше й духу не буде "какої разніци".

Останнє: якщо мовна суперечка безглузда, чому в неї щоразу встряє Николай Декапольцев?

показать весь комментарий
04.11.2025 23:27 Ответить
Вам же сказали: не треба відбудовувати власні дії залежно від ************, яка щось там схиляє чи не схиляє. Тоді що: вона є гравець, а Ви, щонайбільше, футбольний м'яч, якого грають?
показать весь комментарий
04.11.2025 23:36 Ответить
І Николай же Декапольцев справді гадає, що в умовах війни з "*************" не треба зважати на те, що робить "************"? Ознака глибокого стратегічного мислення…
показать весь комментарий
05.11.2025 08:17 Ответить
Я Вам поставив питання. Якщо Ху?ло скаже, що "блондинки - то наші люде, треба б їх захистити" - Ви так само будете боротися проти блондинок, забороняти жінкам освітлювати волосся, примусово їх перефарбовувати, або голити голову? Кожна блондинка вважатиметься агентом ************. Бо ж Ху?ло сказав! Бо не можна не зважати на його думку! А я Вам повторно відповідаю: ніт, не треба підлаштовуватися під висери Ху?ла. Він умисне збиткується з вас, верзе дічь - а потім дивіться, як ви реагуєте, бігаєте, суєтітєся, боретеся - з тими, на кого він вказав. Та регоче з вас. Тоді як насправді: нам оголосили війну - танками, ракетами, дронами. То треба відповідати тим самим! А не "мовним апартеїдом" проти власних громадян, які боронять Україну в лавах ЗСУ. Чи уззькоязиких вже звільнили від мобілізації та випустили за кордон? Терористичне угрупування "російськая *********" має таке є відношення до так званого руского язика, як московія до Русі: вкрадена самоназва, не більше.
показать весь комментарий
05.11.2025 08:31 Ответить
На біса мені відповідати на марення Николая Декапольцева ("Якщо *****…). От із фактами в Николая Декапольцева не складається…

Николай Декапольцев спалився, повторивши тезу Бужанського про "мовний апартеїд". На чиєму він боці, після цього зрозуміло.

А воно не завадило б перед тим, як повторювати дурощі, поцікавитися, що воно є, той апартеїд, і кого воно їсть.

Це - якщо Николай Декапольцев надумає схаменутися.
показать весь комментарий
05.11.2025 08:37 Ответить
Тобто Ви навіть не розумієте, чому в мене мовний апартеїд написано в лапках. Що й треба було довести: черговий турбопатріот у вишиванці, не дуже розумний (м'яко кажучи), що намагається перемогти у війні, знищуючи громадян України, бо ж вони не так розмовляють, як Вам треба. Звичайно розмову з такими завершують фразою "ну то бажаю успіху", але б тут вона пролунала дещо недоречно.
показать весь комментарий
05.11.2025 08:45 Ответить
Так у Вас і блондинки в лапках - то як я маю ті лапки розуміти? То цитата чи ні?

На "турбопатріота у вишиванці" можу відповісти "скрєпаносцем ф касавароткє" (аж геніяльним, чесно кажучи), який намагається перемогти в війні, заперечуючи право українців отримувати послуги в своїй державі українською мовою.

Усе, що ви пишете, просто не тримається купи: самі хворобливі фантазії - то про захист пуйлом блондинок, то про "знищуючи громадян України, бо ж вони не так розмовляють"… А воно дійсність трохи інакше виглядає: ні однісінького російськомовного, знищеного за російську мову, Ви назвати не подужаєте, а от Ірину Фаріон таки ж застрелено.

Оце успіхи таких, як Ви.
показать весь комментарий
05.11.2025 11:32 Ответить
Ніт, блондинки не в лапках. В лапках фраза, речення, що містить це слово. Проте саме слово не в лапках. Тоді як "мовний апартеїд" в лапках як цілісний гештальт, який здавалося всім відомий. Але ніт. Щодо Вас доречно: "не только лішь всем". Теж цитата, якщо що.
показать весь комментарий
05.11.2025 13:57 Ответить
Все ясно: майтер полялякати. Про знищених за російську мову. А хоч одного назвати так і не виходить. Одне слово -балабол про блондинок.
показать весь комментарий
05.11.2025 16:18 Ответить
Сменят собственника и будут дальше русскую музыку крутить
показать весь комментарий
04.11.2025 21:05 Ответить
Ні. Не будуть. Кацапська це відстій. Ознака розумової неповноцінності. Ну от що дає знання і використання кацапського суржику? Нічого нового вони не створюють. За кордоном ця мова не потрібна. Для навчання також. Це мова тюрьми, алкоголізму і фашизму. І це вже стає загальноприйнятим фактом. Розмовляєш російською? Значить такий же дебіл як тварі-окупанти і твій кумир "плєшівоє *****".
показать весь комментарий
04.11.2025 21:18 Ответить
В Украине нет ни одного политика кто не под камеру разговаривает на украинском, в Украине пол армии балакает на русском, но тут дело не в этом, дело в том что - сменят собственника и будут дальше русскую музыку крутить.
показать весь комментарий
05.11.2025 00:14 Ответить
абсолютно в усіх нічних клубах одеси періодично грає кацапська музика кожної ночі, але сьогодні тему кацапської мови серйозно продвигають, нагнітають. навіщо?
показать весь комментарий
04.11.2025 21:18 Ответить
У путина цель захватить Одессу. Поэтому и убрали Труханова. Поэтому и закрывают клубы с музыкой из болот. Руский мир не пройдёт в Южной Пальмире!
показать весь комментарий
04.11.2025 21:26 Ответить
Яка ще «южная пальміра»?
Це у вас, імперців, піцер був сєверной пальмірой, а Одеса ніколи не була та не буде вашою «южной століцей».
показать весь комментарий
04.11.2025 21:58 Ответить
А что украинскую Одессу нельзя называть Пальмирой? Не знал...
показать весь комментарий
04.11.2025 22:26 Ответить
Зважаючи на те, що Пальміра знаходиться значно південніше Одеси, називати Одесу "южною Пальмірою" - дуже тупо і по-кацапськи.
показать весь комментарий
04.11.2025 23:15 Ответить
Интересно а сами одесситы так называют свой город или нет??
показать весь комментарий
04.11.2025 23:25 Ответить
в кацапів багато талантів та музика є доволі гарна
кажу як гитарист

але звісно у клюбі таке то занадто... ******* треба
в навушниках слухай шо хочеш... твої справи
показать весь комментарий
05.11.2025 05:59 Ответить
Правильно конечно. Представьте себе что идет Великая Отечественнаая война . И в это время в Москве или Ленинграде из граммофона звучит Хорст Вессель..
показать весь комментарий
05.11.2025 08:23 Ответить