9774 відвідувача онлайн

Нічний клуб в Одесі призупинив роботу після інциденту з російською музикою

В Одесі тимчасово зупинили роботу клубу Palladium після інциденту з російською музикою

В Одесі тимчасово заборонили роботу готельно-ресторанного комплексу Palladium на час проведення перевірки. Раніше в закладі вмикали пісню російською мовою.

Про це повідомив очільник Одеської ОВА Олег Кіпер, інформує Цензор.НЕТ.

У клубі проводять перевірку

Відповідний наказ Кіпер разом з військовим командуванням підписав 4 листопада.

Він також доручив департаментам ОВА, головам громад та іншим дотичним держорганам вжити провести з підприємцями роз’яснювальну роботу щодо дотримання вимог чинного законодавства.

"Усім закладам громадського харчування, відпочинку, розваг і торгівлі на території області наголошую: дотримання законодавства про державну мову, культуру, громадський порядок та вимог воєнного стану — є обов’язковим", - наголосив Кіпер.

Що передувало

  • Нагадаємо, раніше ЗМІ писали, що в Одесі 1 листопада під час вечірки в нічному клубі Palladium вмикали пісню російською мовою. У соцмережах поширили відео, де діджей увімкнув пісню білоруських виконавців, після чого до закладу приїхала поліція.
  • Тоді Олег Кіпер доручив відповідним департаментам адміністрації "розібратися в ситуації" та надати правову оцінку діям закладу.

В Одесі призупинили роботу клуба Palladium через російську пісню

Топ коментарі
+20
Дійте як московити в себе дома!
Там за увімкнення українського репу одразу стаття ектримізм і буцегарня роки на 3-5 .
бо толерантністю ми так з вітром будем боротися років 100
показати весь коментар
04.11.2025 20:09 Відповісти
+7
Цікаво-хто це там "гоцає" під кацапську музику в тому нічному клубі?"Заброньовані" спеціалісти і 60+ молодняк?
показати весь коментар
04.11.2025 20:10 Відповісти
+4
ухилянти та зєльониє мальчікі запєнєниє ТЦК
показати весь коментар
04.11.2025 20:13 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Дійте як московити в себе дома!
Там за увімкнення українського репу одразу стаття ектримізм і буцегарня роки на 3-5 .
бо толерантністю ми так з вітром будем боротися років 100
показати весь коментар
04.11.2025 20:09 Відповісти
Я гарантую в своїй бригаді всі розваги, тільки мобілізуйтесь!
показати весь коментар
04.11.2025 21:03 Відповісти
Цікаво-хто це там "гоцає" під кацапську музику в тому нічному клубі?"Заброньовані" спеціалісти і 60+ молодняк?
показати весь коментар
04.11.2025 20:10 Відповісти
справді... цікаво ? кацапоїди без віку
показати весь коментар
04.11.2025 20:13 Відповісти
ухилянти та зєльониє мальчікі запєнєниє ТЦК
показати весь коментар
04.11.2025 20:13 Відповісти
Ані же ещьо дєті-пусть папляшут.
показати весь коментар
04.11.2025 20:19 Відповісти
ані нє созданниє для вайни
показати весь коментар
04.11.2025 20:21 Відповісти
генАфонд )))
показати весь коментар
04.11.2025 20:21 Відповісти
в основному одеські чиновники, їх дітки і поліція з сбу і родичами.
показати весь коментар
04.11.2025 21:13 Відповісти
По писку би тобі надавати за "Скурвлену Одесу"!
Це перше місто в Україні, яке дало однозначну відповідь "СРУскому миру"!

показати весь коментар
04.11.2025 21:47 Відповісти
Саме скурвлена узкім ізиком, як і Луганськ, Донецьк, Харків, Дніпро. По писку давати треба тим хто кацапсячим принципово спілкується.
показати весь коментар
05.11.2025 06:46 Відповісти
Так не патякай про всю Одесу!
показати весь коментар
05.11.2025 08:15 Відповісти
Які взагалі можуть бути нічні клуби під час війни?
показати весь коментар
04.11.2025 20:22 Відповісти
Всякі. Були, є і будуть. Людям це потрібно в будь які часи щоб знімати стрес і відволікатися від бід.
показати весь коментар
04.11.2025 20:38 Відповісти
Є сили ходити по клубах - на фронт.
показати весь коментар
04.11.2025 20:54 Відповісти
В ЗСУ вже 1,5 млн. Цього достатньо. Їх потрібно повністю забезпечувати усім. Роблять це тиловики які теж потребують відпочинку. Якщо в тиловому житті немає радості то за що тоді воювати? Тож не - " "наганяй"! - "у вєрблюда два горба патаму чьто жізнь барьба". Якщо немає сили танцювати і трахатись то воювати і забезпечувати військо теж нема.
показати весь коментар
04.11.2025 21:10 Відповісти
Ні, цього недостатньо. У реальних волонтерів сил на клуби не вистачає.
показати весь коментар
04.11.2025 21:37 Відповісти
Я своє "відволонтерив" і "віддонатив". Тепер як "церковна миша" - ледве на ремонт зуба собі назбирав. Але сили на відпочинок знайдуться якщо урветься десь щось заробити. В вашому уявленні "герої не їбуться і не сруть, не кажучи про те, що ніхто з них у дитинстві не дрочив" (Митець). В вашій фантазії Україна має натужно всератись і рвати жили, скреготіти зубами і плуга перти так щоб очі вилазили. І так всі - 24/7!!! До перемоги! І люта ненависть до ворога має горіти невгасимим полумям. Це утопія. Кацапи - пацюки в нашій коморі. Ми їх методично винищуємо і не переймаємось занадто. Життя продовжується. Так що заспокойтесь. Окупантів повбиваємо, колаборантів **********, зрадників передушимо. З доброю посмішкою на ситій українській пиці.
показати весь коментар
04.11.2025 21:53 Відповісти
так! я зранку о 4-30, свою жінку виїбав, їй 27 мені 52!
радостно!(с) Борат

дійсно до чого тут кацапи...
показати весь коментар
05.11.2025 05:57 Відповісти
А для військових (тих що на нулі) поняття "зняти стрес" не існує взагалі. Бо вгодовані тиловики його щодня можуть собі дозволити знімати, а тих хто на нулі замінити "немає кому"
показати весь коментар
05.11.2025 06:50 Відповісти
Що таке стрес на нулі? Це насамперед викид адреналіну в кров, який забезпечує швидкість реакції на загрозу життю. Знімати стрес на нулі означає швидку загибель, а довге перебування під дією адреналіну робить з бійця адреналінового наркомана (адреналін визнаний наркотиком органічного походження яки організм здатний виробляти самостійно). Іншими словами "ПТСР"(адреналінова залежність) або смерть. Стрес на нулі суттєво відрізняється, навіть біохімічно!, від стресу в тилу і має різні причини та наслідки. Те що командири намагаються тримати тих хто навчився виживати на нулі якнайдовше це ганебний факт нашого війська. За нормативами НАТО не більше 20 днів. На днях нагородили двох дядьків які утримували позицію 165 діб. Вони, безумовно, Герої, а от їх начальство кінчені гівнюки і сволота... І з цими тиловими пацюками треба боротися в тилу.
показати весь коментар
05.11.2025 15:42 Відповісти
Кацапи "шансон" ******** з Марселю, а ганстерреп з негритянського гетто.
показати весь коментар
04.11.2025 20:35 Відповісти
Этим тварям - дискорам нужно хорошим ударом натянуть на головы звуковые колонки и сильным пенделем выдворить за пределы страны..
показати весь коментар
04.11.2025 20:54 Відповісти
Суто теоретично: чи може перемогти той, в кого бардак в макитрі? Дивна суміш з совкоподібних мітів та маніпуляцій? Хто не розуміє, що так званий рускій язик не має жодного стосунку до терористичного угрупування "срасійська *********". Думаю, що з таким бардаком в макитрі, перемогти можна хіба що випадково.
показати весь коментар
04.11.2025 21:01 Відповісти
І саме тому "срасійська *********" на окупованих землях дозволяє тільки той "так званий рускій язик", до якого "не має жодного стосунку".
показати весь коментар
04.11.2025 22:19 Відповісти
Так в тому ж й проблема, що Вам нав'язали підлаштовуватися під її дії, замість робити своє. Вона, бачте, "дозволяє, - і шо? Чому мене має цікавити: дозволяє вона там щось, чи ніт? Завтра вони оголосять, що дозволили англійську. І Ви так само будете бігати - забороняти англійську мову, бо ж, бачте, ************ тепер дозволяє. Замість розмовляти з нею ракетами, танками та гарматами - Ви занурилися в безглузду мовну суперечку. Результати на будь-яку поточну дату можна бачити на Діпстейті, як то кажуть. Допомогли Вам мовні реформи?
показати весь коментар
04.11.2025 22:27 Відповісти
От тільки на англійську Підарашка чомусь окуповані території не схиляє. А те, що вона зробить "завтра", арґумент, який не тримається купи (висмоктаний із пальця - чи з усіх десятьох).

І розмова "ракетами. танками та гарматами" стане можливою тільки тоді, коли більше й духу не буде "какої разніци".

Останнє: якщо мовна суперечка безглузда, чому в неї щоразу встряє Николай Декапольцев?

показати весь коментар
04.11.2025 23:27 Відповісти
Вам же сказали: не треба відбудовувати власні дії залежно від ************, яка щось там схиляє чи не схиляє. Тоді що: вона є гравець, а Ви, щонайбільше, футбольний м'яч, якого грають?
показати весь коментар
04.11.2025 23:36 Відповісти
І Николай же Декапольцев справді гадає, що в умовах війни з "*************" не треба зважати на те, що робить "************"? Ознака глибокого стратегічного мислення…
показати весь коментар
05.11.2025 08:17 Відповісти
Я Вам поставив питання. Якщо Ху?ло скаже, що "блондинки - то наші люде, треба б їх захистити" - Ви так само будете боротися проти блондинок, забороняти жінкам освітлювати волосся, примусово їх перефарбовувати, або голити голову? Кожна блондинка вважатиметься агентом ************. Бо ж Ху?ло сказав! Бо не можна не зважати на його думку! А я Вам повторно відповідаю: ніт, не треба підлаштовуватися під висери Ху?ла. Він умисне збиткується з вас, верзе дічь - а потім дивіться, як ви реагуєте, бігаєте, суєтітєся, боретеся - з тими, на кого він вказав. Та регоче з вас. Тоді як насправді: нам оголосили війну - танками, ракетами, дронами. То треба відповідати тим самим! А не "мовним апартеїдом" проти власних громадян, які боронять Україну в лавах ЗСУ. Чи уззькоязиких вже звільнили від мобілізації та випустили за кордон? Терористичне угрупування "російськая *********" має таке є відношення до так званого руского язика, як московія до Русі: вкрадена самоназва, не більше.
показати весь коментар
05.11.2025 08:31 Відповісти
На біса мені відповідати на марення Николая Декапольцева ("Якщо *****…). От із фактами в Николая Декапольцева не складається…

Николай Декапольцев спалився, повторивши тезу Бужанського про "мовний апартеїд". На чиєму він боці, після цього зрозуміло.

А воно не завадило б перед тим, як повторювати дурощі, поцікавитися, що воно є, той апартеїд, і кого воно їсть.

Це - якщо Николай Декапольцев надумає схаменутися.
показати весь коментар
05.11.2025 08:37 Відповісти
Тобто Ви навіть не розумієте, чому в мене мовний апартеїд написано в лапках. Що й треба було довести: черговий турбопатріот у вишиванці, не дуже розумний (м'яко кажучи), що намагається перемогти у війні, знищуючи громадян України, бо ж вони не так розмовляють, як Вам треба. Звичайно розмову з такими завершують фразою "ну то бажаю успіху", але б тут вона пролунала дещо недоречно.
показати весь коментар
05.11.2025 08:45 Відповісти
Так у Вас і блондинки в лапках - то як я маю ті лапки розуміти? То цитата чи ні?

На "турбопатріота у вишиванці" можу відповісти "скрєпаносцем ф касавароткє" (аж геніяльним, чесно кажучи), який намагається перемогти в війні, заперечуючи право українців отримувати послуги в своїй державі українською мовою.

Усе, що ви пишете, просто не тримається купи: самі хворобливі фантазії - то про захист пуйлом блондинок, то про "знищуючи громадян України, бо ж вони не так розмовляють"… А воно дійсність трохи інакше виглядає: ні однісінького російськомовного, знищеного за російську мову, Ви назвати не подужаєте, а от Ірину Фаріон таки ж застрелено.

Оце успіхи таких, як Ви.
показати весь коментар
05.11.2025 11:32 Відповісти
Ніт, блондинки не в лапках. В лапках фраза, речення, що містить це слово. Проте саме слово не в лапках. Тоді як "мовний апартеїд" в лапках як цілісний гештальт, який здавалося всім відомий. Але ніт. Щодо Вас доречно: "не только лішь всем". Теж цитата, якщо що.
показати весь коментар
05.11.2025 13:57 Відповісти
Все ясно: майтер полялякати. Про знищених за російську мову. А хоч одного назвати так і не виходить. Одне слово -балабол про блондинок.
показати весь коментар
05.11.2025 16:18 Відповісти
Сменят собственника и будут дальше русскую музыку крутить
показати весь коментар
04.11.2025 21:05 Відповісти
Ні. Не будуть. Кацапська це відстій. Ознака розумової неповноцінності. Ну от що дає знання і використання кацапського суржику? Нічого нового вони не створюють. За кордоном ця мова не потрібна. Для навчання також. Це мова тюрьми, алкоголізму і фашизму. І це вже стає загальноприйнятим фактом. Розмовляєш російською? Значить такий же дебіл як тварі-окупанти і твій кумир "плєшівоє *****".
показати весь коментар
04.11.2025 21:18 Відповісти
В Украине нет ни одного политика кто не под камеру разговаривает на украинском, в Украине пол армии балакает на русском, но тут дело не в этом, дело в том что - сменят собственника и будут дальше русскую музыку крутить.
показати весь коментар
05.11.2025 00:14 Відповісти
абсолютно в усіх нічних клубах одеси періодично грає кацапська музика кожної ночі, але сьогодні тему кацапської мови серйозно продвигають, нагнітають. навіщо?
показати весь коментар
04.11.2025 21:18 Відповісти
У путина цель захватить Одессу. Поэтому и убрали Труханова. Поэтому и закрывают клубы с музыкой из болот. Руский мир не пройдёт в Южной Пальмире!
показати весь коментар
04.11.2025 21:26 Відповісти
Яка ще «южная пальміра»?
Це у вас, імперців, піцер був сєверной пальмірой, а Одеса ніколи не була та не буде вашою «южной століцей».
показати весь коментар
04.11.2025 21:58 Відповісти
А что украинскую Одессу нельзя называть Пальмирой? Не знал...
показати весь коментар
04.11.2025 22:26 Відповісти
Зважаючи на те, що Пальміра знаходиться значно південніше Одеси, називати Одесу "южною Пальмірою" - дуже тупо і по-кацапськи.
показати весь коментар
04.11.2025 23:15 Відповісти
Интересно а сами одесситы так называют свой город или нет??
показати весь коментар
04.11.2025 23:25 Відповісти
в кацапів багато талантів та музика є доволі гарна
кажу як гитарист

але звісно у клюбі таке то занадто... ******* треба
в навушниках слухай шо хочеш... твої справи
показати весь коментар
05.11.2025 05:59 Відповісти
Правильно конечно. Представьте себе что идет Великая Отечественнаая война . И в это время в Москве или Ленинграде из граммофона звучит Хорст Вессель..
показати весь коментар
05.11.2025 08:23 Відповісти