12752 посетителя онлайн
4 759 71

Уставшая Украина и сдержанные США свидетельствуют о том, что время - на стороне россиян, - Залужный

Залужный: Россия не готовится к завершению войны

Без значительного внешнего давления или внутренних потрясений руководство РФ, вероятно, будет продолжать войну долго.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом заявил посол в Великобритании, экс-главнокомандующий ВСУ Валерий Залужный во время дискуссии в Eastern Flank Institute.

Он подчеркнул важность объединиться в сопротивлении агрессору, развивать технологии и победить коррупцию.

"Мы должны стать сильными, чтобы выжить и чтобы у наших детей было будущее.

Россия не готовится к завершению войны, наоборот - она готовится к длительному противостоянию. Уставшая Украина, разделенный Запад и сдержанные Соединенные Штаты свидетельствуют о том, что время на стороне россиян", - считает Залужный.

По его словам, без значительного внешнего давления или внутренних потрясений руководство России, скорее всего, будет продолжать войну долго, адаптируясь, маневрируя и принимая потери, чтобы достичь целей, которые остаются неизменными.

"Нам нужен стратегический сдвиг - не полный отказ от тактики истощения, а интеграция в более широкий и активный план именно через инновации и технологии", - подытожил экс-главнокомандующий ВСУ.

Залужный: Россия не готовится к завершению войны

Топ комментарии
+12
Чим довше зеленський і його шобла залишатимуться при владі, тим більше час гратиме на виснаження саме нашої країни!
показать весь комментарий
13.11.2025 10:55 Ответить
+12
На твоїй парашії 144 мільонів не було. Оцінки різняться десь від 80 до 120.
показать весь комментарий
13.11.2025 11:02 Ответить
+11
Чому цей генерал жодним чином не коментує розкрадання в енергетиці?Ілі єто другоє?
показать весь комментарий
13.11.2025 11:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Безумовно так президенте
показать весь комментарий
13.11.2025 10:51 Ответить
"не кажи гоп - поки не перестрибнеш"
показать весь комментарий
13.11.2025 10:59 Ответить
Проще того окурка вбити , якщо США дозволить
показать весь комментарий
13.11.2025 10:51 Ответить
Цю війну вийграє або програє демографія

Україна - було 44.5 -> стало 25
РФ було 144 -> стало 144 ( 1 млн виїхало 1 млн померли, що легко компенсували окупованими територіями, лише дітей під сотню тисяч вивезли собі)

А тепер продовжте що на 10 років. Україна буде або пустелею безлюдно або заселена індусами.

Ось вам і вся відповідь що далі
показать весь комментарий
13.11.2025 10:53 Ответить
"Стало 25"- звідки інформація, чорт руснявий? Від соловйова чи кісельова?
показать весь комментарий
13.11.2025 10:58 Ответить
На твоїй парашії 144 мільонів не було. Оцінки різняться десь від 80 до 120.
показать весь комментарий
13.11.2025 11:02 Ответить
Чиї оцінки, телемарафону?
показать весь комментарий
13.11.2025 11:07 Ответить
Разницу можно оценивать по косвенным данным. В 2025/26 год Украина 3,5 миллион школьников, рашка 18 миллион.
показать весь комментарий
13.11.2025 11:31 Ответить
Ці дані некорректні, бо жінок з дітьми з України виїхало набагато більше, ніж дорослих чоловіків, які необхідні для війни.
показать весь комментарий
13.11.2025 12:10 Ответить
забыл еще написать что санкции не работают и все задачи будут выполнены )
показать весь комментарий
13.11.2025 11:03 Ответить
У 1991 році в Україні народилося 630,8 тисячі дітей
У 2013 році в Україні народилося 503 656 дітей.
У 2024 році в Україні народилося 176 679 дітей.

Все буде добре.
показать весь комментарий
13.11.2025 11:30 Ответить
Чим довше зеленський і його шобла залишатимуться при владі, тим більше час гратиме на виснаження саме нашої країни!
показать весь комментарий
13.11.2025 10:55 Ответить
⚡️росія хоче, щоб все на схід від Дніпра цієї зими замерзло, - BBC пише, що нас чекають надзвичайно важкі місяці через проблеми зі світлом.

За словами посадовця в коментарі виданню, якщо ми доживемо до 1 квітня, ми виграємо війну.
показать весь комментарий
13.11.2025 10:55 Ответить
Лохторат землюковича за це голосував
показать весь комментарий
13.11.2025 10:59 Ответить
А які, я снігу нормально вже більше 6-7 років не бачив. Так само як і лютих морозів. Якщо раніше сніг був головним атрибутом новорічних свят, то але декілька років цим атрибутом нового року є багнюка і болото.
показать весь комментарий
13.11.2025 11:54 Ответить
Кожен рік кацапня - хоче покласти українські енергетику . І європейську до речі також .
Кожен рік бібісі , на передодні зими , робить апокаліптичний прогноз для України .
Це вже як якась традиція .
показать весь комментарий
13.11.2025 11:09 Ответить
ні, першого квітня скажуть що потрібно готуватися до наступнох надскладної зими, і рашка готує літній наступ
показать весь комментарий
13.11.2025 11:57 Ответить
Чому цей генерал жодним чином не коментує розкрадання в енергетиці?Ілі єто другоє?
показать весь комментарий
13.11.2025 11:06 Ответить
Можна прогнівити бубочку.
показать весь комментарий
13.11.2025 11:08 Ответить
Непридатний просто нагадує про себе, усі його коментарі не несуть ніякої важливої інформації чи сенсу.
показать весь комментарий
13.11.2025 11:12 Ответить
Розетки на місці- значить нічого не вкрадено.
показать весь комментарий
13.11.2025 11:21 Ответить
Крісло посла втратити не хоче....
показать весь комментарий
13.11.2025 11:22 Ответить
Він згадав про корупцію в Україні чи треба було переповідати увесь зміст плівок міндіча?
показать весь комментарий
13.11.2025 11:25 Ответить
ІмЄнно второЄ...
показать весь комментарий
13.11.2025 11:35 Ответить
тому що він пам'ятник, люди знову щось нафантазували собі в уяві ....а Зеленського потрібно було усувати відразу 22році,як виявилося, що вони зовсім не готували країну до відсічи нападу рф а навпаки розмістили фсбшних кротів на посадах для саботажу!
показать весь комментарий
13.11.2025 11:51 Ответить
Дипломат не може лізти в внутрішньополітичні справи. Невже не зрозуміло?
показать весь комментарий
13.11.2025 11:54 Ответить
класне питання..не коментує він тому що він генерал а не сявка
показать весь комментарий
13.11.2025 12:05 Ответить
"Втомлена Україна"...щось таке десь колись вже було...2019?...
показать весь комментарий
13.11.2025 11:14 Ответить
Пуйло треба налякати: якщо його самого дістати важко, то вбити когось із його найближчого оточення - члена кооперативу "озеро", якусь його шльондру чи когось із близьких родичів. Це буде йому дзвінок, бо провал економіки і зубожіння народу його не цікавлять. На худий кінець треба просто це оточення поливати брудом (придумувати неприглядні байки, як кацапи це роблять) на увесь світ, бо пуйло дуже чутливе до таких речей (для езотериків - Ваги дуже бояться осоромитися і втратити обличчя своє і своїх близьких). Лестощі Трампа на нього не подіяли, значить треба робити навпаки!
показать весь комментарий
13.11.2025 11:24 Ответить
Так як пан посол не може такий засіб боротьби з "першопричиною війни" оприлюднити, то пишу це за нього...
показать весь комментарий
13.11.2025 11:28 Ответить
Йому ***** на близьке оточення, він же абсолютний психопат і соціопат. А от провал в економіці, це серйозно. Без грошей воювати не вийде.
показать весь комментарий
13.11.2025 11:56 Ответить
Не думаю, що коли не стане грошей він не пожене на убій свій плебс (Сталін же якось гнав без грошей і цей пожене з лопатами). А от за себе любимого він боїться, особливо коли загрозу для себе відчує оточення і зрозуміє, що ця загроза через ним розв'язану війну!
показать весь комментарий
13.11.2025 12:13 Ответить
а пугати його як? може сказати йому щось ? чи може ще щось..якось виходить що все простоа кожен день якесь селище стає не наше..
показать весь комментарий
13.11.2025 12:11 Ответить
Налякати пуйло не просто, але треба намагатися...
показать весь комментарий
13.11.2025 12:16 Ответить
Ми маємо стати сильними, щоб вижити і щоб в наших дітей було майбутнє Джерело: https://censor.net/ua/n3584824

https://ukranews.com/ua/news/1097935-dity-z-5-rokiv-mayut-gotuvatysya-shhob-buty-zahysnykamy-*******-i-chastynoyu-natsionalnogo-sprotyvu Заступник начальника 4-го центру рекрутингу Сил територіальної оборони ЗСУ Ігор Швайка вважає, що дітей мають готувати до захисту країни та національного спротиву, починаючи із дитсадка

Парам парам пам, фьють)
показать весь комментарий
13.11.2025 11:29 Ответить
а до чого треба їх готувати? до шашличків? до запливу через Тису? до підтирання обісраних польських срак? які ще варіанти?
показать весь комментарий
13.11.2025 11:44 Ответить
Так до майбутнього ж, про яке говорить Залужний, і готувати. Щоб у дітей дітей було майбутнє. А потім дітей дітей готувати, щоб у дітей дітей дітей було майбутнє.

А стосовно підтирання обісраних польських срак - це сумно, справді, які ви далекі від реального світу.
показать весь комментарий
13.11.2025 11:48 Ответить
"А потім дітей дітей готувати, щоб у дітей дітей дітей було майбутнє. "

це називається спадковість поколінь.
так роблять всі нормальні країни які не хочуть щоб їх діти (і діти їх дітей) підтирали чужі сраки.

тепер згадай як і до чого саме готували тебе самого:

"в етай странє нічєво нармальнава нікогда нє будєт"
"нада атсюда валіть в нармальноє мєста"
"бальшие дєньгі нельзя заработать, іх можна толька украсть"

і що з цього виросло:

"тварі бардак ми тут праєздам"
"ти би на єво мєстє тоже варавал"
"жилаю чтоби у тібя фсьо била, а тібє за ета нічєво нє била гигиги"

А тепер сядь і подумай ще раз чому ми понаобирали те що понаобирали, чому ми так живем і як це виправити.
показать весь комментарий
13.11.2025 12:11 Ответить
"Ми повинні воювати щоб не воювали наші діти" й "ми повинні готувати дітей до війни" - не сходиться, от і все.
показать весь комментарий
13.11.2025 12:14 Ответить
Я повинен вміти захистити сім'ю і віддати дітей на секцію щоб вони вміли захистити себе - і ніколи не ставали жертвами агресії чи насильства.

В нормальних людей все сходиться.
В 73% ідійотів (включно із вчорашніми) - завжди якісь когнітивні труднощі.
показать весь комментарий
13.11.2025 12:19 Ответить
Нормальні люди віддають дітей на секції за вподобаннями. А для захисту в країні існує поліція та інші правоохоронні органи.
показать весь комментарий
13.11.2025 12:37 Ответить
Одне ніяк не заважає іншому ні другому ні третьому.

Але ти можеш своїх дітей чоловічої статі навіть в спідниці вбирати - якщо тобі на них настільки ***** що готовий перекласти відповідальність за їх майбутнє на "поліцію і інші правоохоронні органи".
показать весь комментарий
13.11.2025 12:45 Ответить
В сенсі, не заважає? Всі чоловіки повинні бути боксерами чи дзюдоїстами? Якусь маячню ти верзеш.
показать весь комментарий
13.11.2025 12:56 Ответить
Як же важко з вами...
Ні, всі чоловіки не повинні бути ні боксерами, ні дзюдоїстами.
Так само як і всі чоловіки не повинні бути професійними військовими.
Але всі фізично (і ментально) здорові повинні вміти захищати себе і свою Батьківщину.
показать весь комментарий
13.11.2025 13:02 Ответить
Знов верзеш маячню. Ніхто нічого не повинен. Для захисту, як і для будь-якої іншої справи, повинні бути природні дані. Не вийде з тебе вченого, що б ти не робив для цього, бо ти вродився з обмеженими розумовими здібностями.
показать весь комментарий
13.11.2025 13:09 Ответить
О, чудово. Мілітаризація населення, ніякого життя крім вічної війни. А ми сміємося з кацапів коли вони дітям мізки промивають і дитячі візочки в виді танків роблять. Скоро такі гарячі голови будуть вимагати щоб Україна як КНДР стала.

До речі, ***** це як раз наслідок такого виховання. Покоління 50-тиз саме готували до нової війни з заходом. Маємо те що маємо.
показать весь комментарий
13.11.2025 11:59 Ответить
Україна не може бути як КНДР, бо КНДР - країна з майже відсутньою власною економікою, повністю залежна від зовнішнього фінансування, живе у вічній війні, тотально контролює виїзд за межі країни, використовується "великими братами" для тиску на противників.

Ой...)
показать весь комментарий
13.11.2025 12:15 Ответить
І з ким зараз воює КНДР?
Які втрати і здобутки на полі бою?
А, я й забув. З Україною воює. Тільки не вічно, а з кінця минулого року.
показать весь комментарий
13.11.2025 12:20 Ответить
Поняття "холодна війна", яка забирає ресурсів нічим не менше, ніж гаряча, тобі, схоже, зовсім не знайоме.
показать весь комментарий
13.11.2025 12:40 Ответить
Поряд Південна Корея, з якою КНДР "ходоно воює", то щось там не видно ознак вилізання з дрісьон.
показать весь комментарий
13.11.2025 12:42 Ответить
Це ж страшна мілітарізація, ти шо. Учасники групу "БіТіЕс" проходили службу в армії - але то тупі корейці з тупими ізраїльтянами, вони своїх дітей ненавидять явно і для війни вирощують. А наші зебіли не такі, вони розумні.
показать весь комментарий
13.11.2025 12:47 Ответить
До речі, а що там по культуркє?
У південних kpop і PSY. А у вєлікого Кіма? Він же цілий прошарок митців вигадав. І що, і де?
показать весь комментарий
13.11.2025 12:51 Ответить
Не сміши. Порівняв економіку Південної Кореї та України. І можливості та ресурси, відповідно, їх ворогів - рашки та КНДР. Смішне ти, їй Богу.
показать весь комментарий
13.11.2025 12:52 Ответить
Мова про КНДР. Яка в стані "вічної холодної війни" з Південною Кореєю.
Рівень життя і розвитку двох країн?
показать весь комментарий
13.11.2025 12:56 Ответить
Ще раз: порівняй економіку та можливості. Для особливо тупих: Міндіч може собі дозволити купити гранатомет і навіть, не відчує затрат на нього. А ти зможеш? Скільки ти будеш сидіти з затягнутим поясом, поки відпрацюєш борг за нього? Так дійшло?
показать весь комментарий
13.11.2025 13:00 Ответить
Будеш сидіти з затягнутим поясом поки не перестанеш обирати цих Міндічей у владу.
Поцікався станом затянутості поясів в Кореї десь в 50-х - 60-х до речі. А також їх корупцією.

З неба нічого нікому не падає - все добувається власними силами, працею , розумом і терпінням.
показать весь комментарий
13.11.2025 13:04 Ответить
Чому ж ти за 34 роки так нічого і не добув? А навпаки, просрав те, що було?
показать весь комментарий
13.11.2025 13:11 Ответить
Та я розумію, що ваша ціль - довести "Україна <= КНДР".
Тільки не виходить.
Війна тут не вічна і не "холодна", за кордон не випускають не всіх (не військово зобов'язані жінки і пенси їздять вільно), а про "використовується для тиску" - це типово руснявий наратив.
показать весь комментарий
13.11.2025 13:06 Ответить
Втомлена країна від тотальної корупції зеботви = просерам на фронті і великих втратах наших хлопців.
показать весь комментарий
13.11.2025 11:33 Ответить
А чим, власне, погана "втома від війни"?

Війна - це одне з найгіршого що може статись з країною, особливо якщо вона ще й йде на власній території. Втома від війни, і як наслідок пошук способів її закінчення - це абсолютно природньо для суспільства.

Звичайно, якщо за мету ставити саме результат, а не сам процес. Бо комусь дуже хочеться перетворення українців на Палестину, яка воює вічно бо "війна це благо".
показать весь комментарий
13.11.2025 11:46 Ответить
А Ізраїль втомився від війни?
показать весь комментарий
13.11.2025 12:05 Ответить
Ви прирівняли їх війну з нашою? Їх кожен день ******** як нас? Хамас такий же ворог як кацапстан? Де б був ваш Ізраїль, якби не статус позаблокового союзника США?
показать весь комментарий
13.11.2025 12:21 Ответить
Збивати жалюгідні макети ракет, нарізані з водопровідних труб, Ізраїлю допомагали авіація 3-х країн та флот США. Побачив би я, де б був твій Ізраїль, якби на нього напала рашка.
показать весь комментарий
13.11.2025 12:46 Ответить
Шо кацапам мішає воювати?
показать весь комментарий
13.11.2025 11:57 Ответить
що?
показать весь комментарий
13.11.2025 12:06 Ответить
Поки що ніщо і ніхто не заважає кацапам воювати..
показать весь комментарий
13.11.2025 12:24 Ответить
Ніякий час не є на стороні кацапстану, Україна цю війну вже виграла і доведе її до кінця знищивши кілька мільйонів кацапів та звільнивши усю свою територію!
показать весь комментарий
13.11.2025 12:45 Ответить