9006 посетителей онлайн

Военных нужно менять. Нельзя, чтобы одни были в ресторанах, а другие - в окопах, - Елизаров

Елизаров заявил о важности ротации военных

В армии следует проводить ротации, а правила мобилизации должны быть справедливыми.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом командир Lasar’s Group полковник Павел Елизаров (Лазар) рассказал в интервью журналисту Дмитрию Гордону.

Пример Израиля

"Если мы не поймем, что мы, как Израиль, должны жить в окружении врага, что мы должны быть сильными и организованными, должны быть очень четкие правила: как призываются люди, как они увольняются, как проходит ротация.

Мы должны понять, что у нас нет двух народов: один - в ресторане, а другой - в окопе. Это один народ. Правила справедливы для всех", - сказал полковник.

Ротация военных

По словам Елизарова, военных, которые отслужили три года, нужно увольнять.

"Люди, которые еще не отслужили - идут туда служить. Войска должны быть технологическими, дроновыми. Контактных боев не должно быть. К этому мы должны прийти, и все работать на победу. А у нас получается две страны", - подытожил он.

Подробнее смотрите в интервью Павла Елизарова на YouTube

Топ комментарии
+28
Люди, які ще не відслужили - йдуть туди служити
показать весь комментарий
02.12.2025 16:55 Ответить
+26
В тилу 700тис військових третій рік сидять на паперових посадах в тому числі і кадрові військові а на передок де найбільш небезпечно бусифікують ще зеленого Миколу, який з вірогідністю 80 відсотків вже загиблий..без належнього спорядження (дрони, тепловізори тощо, які розсовуються по карманах м'ясних командирів) це ще не кажучи про сотні тисяч ментів які ненавчені воювати...
показать весь комментарий
02.12.2025 16:55 Ответить
+22
Навіть якщо завтра з'явиться мільйон добровольців, то блазень угробить їх усіх у черговому провальному контрнаступі. У нинішній війні потрібні якісні дрони, а не багато піхоти. Безкоштовно бусифікована піхота лише економить гроші на дрони. Піхота вступає в бій лише тоді, якщо не вдалося зупинити ворога дронами.
показать весь комментарий
02.12.2025 16:58 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Дай Боже, щоб воно так було!
показать весь комментарий
02.12.2025 16:53 Ответить
це хто?
показать весь комментарий
02.12.2025 16:53 Ответить
зелених падлюк на нуль
показать весь комментарий
02.12.2025 16:53 Ответить
Треба в першу чергу міняти президента. А потім вже все інше.
показать весь комментарий
02.12.2025 16:54 Ответить
Одні ховаються, інші на цьому паразитують. В першу чергу треба цьому покласти край.
показать весь комментарий
02.12.2025 16:54 Ответить
Люди, які ще не відслужили - йдуть туди служити
показать весь комментарий
02.12.2025 16:55 Ответить
показать весь комментарий
02.12.2025 16:55 Ответить
В тилу 700тис військових третій рік сидять на паперових посадах в тому числі і кадрові військові а на передок де найбільш небезпечно бусифікують ще зеленого Миколу, який з вірогідністю 80 відсотків вже загиблий..без належнього спорядження (дрони, тепловізори тощо, які розсовуються по карманах м'ясних командирів) це ще не кажучи про сотні тисяч ментів які ненавчені воювати...
показать весь комментарий
02.12.2025 16:55 Ответить
показать весь комментарий
02.12.2025 16:56 Ответить
За все гарне проти всього поганого. Цікаво, пан полковник у своєму підрозділі дотримується наголошених принципів?
показать весь комментарий
02.12.2025 16:56 Ответить
Да все только за. Начнём хотя бы с тех, кто давал присягу, а сидит в тылу
показать весь комментарий
02.12.2025 16:56 Ответить
Якась реклама Гордону...
показать весь комментарий
02.12.2025 16:56 Ответить
Дзвонила сьогодні сестра, вона живе в селі. Каже, що по селу їзде бусик на якому написано "обленерго" буцім то електрикою займаються, а в середині сидять ТЦКашники
показать весь комментарий
02.12.2025 16:57 Ответить
Так, але що він скаже проти залізного аргументу що не всі народжені для війни?
показать весь комментарий
02.12.2025 16:57 Ответить
Чим Міндіч відрізняється від Ківи в такому разі? Встановіть справедливість з мародерами, і тоді потягнуться люди. І ще грошей треба більше, а то в Новій Пошті зарплата грузчика на складі вже 40 тисяч, а у солдата 20-23 тисячі, я не кажу вже про інші зарплати і пенсії чиновників. Обмеження і фанансові складнощі мають бути у тилу, а не в окопах. В окопі солдат не повинен думати, що він лох і вигрібає за того прокурора в ресторані. Він має знати, що у прокурора і судді на час війни - обмеження 15 тисяч грн на руки, все інше на фронт. Кому не подобається - мобілізовується в окоп.
показать весь комментарий
02.12.2025 16:57 Ответить
в нуль
показать весь комментарий
02.12.2025 16:57 Ответить
Це так, але ті зелені покидьки, що гуляють по ресторанах і грабують Україну ніколи не підуть на фронт.
показать весь комментарий
02.12.2025 16:58 Ответить
Навіть якщо завтра з'явиться мільйон добровольців, то блазень угробить їх усіх у черговому провальному контрнаступі. У нинішній війні потрібні якісні дрони, а не багато піхоти. Безкоштовно бусифікована піхота лише економить гроші на дрони. Піхота вступає в бій лише тоді, якщо не вдалося зупинити ворога дронами.
показать весь комментарий
02.12.2025 16:58 Ответить
якби кожен баран який пздить про міфічні 700 тисяч військових в тилу пішов і мобілізувався ми б певне давно москву взяли.
показать весь комментарий
02.12.2025 16:59 Ответить
Тю. От скажи, людина здорова, не є опікуном дитини-інваліда чи юним чоловіком 90-річної жінки з інвалідністю, жодних підстав для відстрочки, не працює. В країні війна. Він має іти захищати свою родину та Батьківщину, чи то для лохів?
показать весь комментарий
02.12.2025 16:59 Ответить
нова ***** опи.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:00 Ответить
якщоб ви були, хоча б на мм дотичні до ЗСУ, то такі запитання не задавали.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:02 Ответить
І коли буде децентралізація військового керівництва тоді справи можуть піти краще , якщо все вирішується через сирка (казали ж що в нього є улюблені бригади не улюблені ) тобто коли у підрозділів незалежне і якіснефінансування чи постачання від декількох покровителів то вони просто виконують якісно свою роботу, чхаючи на детальні рішення паркетного генералітету.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:02 Ответить
Але піде на фронт Микола ,який ніколи у ресторані не був. Якого бусіфікують по дорозі з заводу додому. А ті, хто сидять по ресторанах і клубах, так і будуть сидіти там.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:03 Ответить
Яка москва, зелений 4 разовий ухилянт ні разу не дасть такої команди, воно двушки ще переправляє поки є час.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:03 Ответить
Я кожен день бачу якусь трьох-етажну адміністрацію без опізнавальних табличок з КПП, біля якої постійно вештаються велика кількість чоловіків. Кажуть то військова поліція. Що вони роблять у тилу у такій великій кількості коли фронт сипеться. Може не треба все таки казати що 700 тисяч в тилу немає? Який взагалі сенс від патрульної поліції які їздить штрафики виписує, як це в даний час перешкоджає краху на фронті? Так багато питань і так мало відповідей
показать весь комментарий
02.12.2025 17:04 Ответить
Має. Це правда. Але ж і правда те, що на цьому паразитують ТЦКашники які після відлову вимагають гроші. І це теж гірка правда. Тому я і написав, що одні ховаються, а інші на цьому паразитують.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:06 Ответить
Я особисто від знайомого, який папірці у військовій частині перекладав, дослівно: "хай би ця херня (війна) довше продовжувалась, я би собі хату добудував" мабуть вже не тільки хату а і пару квартир захапав, комусь війна а комусь і мати рідна.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:08 Ответить
показать весь комментарий
02.12.2025 17:09 Ответить
Пан полковник Павло Єлізаров має 4х дітей. Вгадайте скільки з них штурмують посадки.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:09 Ответить
так і так все справедливо! всі хитродупі поробили бронь! 230 тисяч студентів старше 25и! а кого піймають на вулиці того на фронт!
показать весь комментарий
02.12.2025 17:10 Ответить
показать весь комментарий
02.12.2025 17:11 Ответить
можна ще запитати чому жоден з його 4 дітей не штурмує посадки. Мабуть теж у іншій країні живуть..
показать весь комментарий
02.12.2025 17:11 Ответить
"Може не треба все таки казати що 700 тисяч в тилу немає"

треба, ще й як треба. Хоча б тому що нема в нас ніякої військової поліції. Є ВСП. Ти навіть не розумієш про що пишеш, а цифри взагалі зі стелі взяв. На 2016 рік ВСПшників було близько 3000 чоловік.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:13 Ответить
не має. Бо все життя платив податки та війсковий збір який мав піти на армію. Але чомусь 160 тис військових пенсіонерів 45+ років які все життя отримували гроші від держави сидять у тилу бо "вони ж на пенсії", а тракторист Микола у ті ж 45 років чомусь повинен мобілізуватись..
показать весь комментарий
02.12.2025 17:14 Ответить
Те, кто в ресторанах, скажут: "Никого менять не нужно. Наши военные незаменимы! А Елизарова -на аппарат, за то, что в этом сомневается!"
показать весь комментарий
02.12.2025 17:17 Ответить
Одні розмови.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:18 Ответить
Це полковник нацгвардії Павло Єлізаров, командир Lasar's Group. Має дружину - Олену Єлізарову яка у 2024 році представляла Україну на конкурсі "Місіс Світу 2023". Також має 4 дітей, жоден з яких чомусь не бажає штурмувати посадки..
показать весь комментарий
02.12.2025 17:19 Ответить
От саме це й бісить "громадян другого сорту".
показать весь комментарий
02.12.2025 17:21 Ответить
3 700 тисячами в ******** дроновій війні не те що до москви , навіть до кордонів 91 року не б дійшли .
Вже в першій світовій після винайдення кулеметів та колючки - кількість втратила значення.

Але ж для патріотичної дурні - саме воно - бо інакше доведеться говорити про компетентність керівної верхівки . А так причина знайдена - у всьому винні прості степани та миколи - які за 4 роки не могли втилу досконало вивчити штурмові дії в складі групи та оволодіти всіма видами зброї в перервах між роботою та сімєю
показать весь комментарий
02.12.2025 17:22 Ответить
Які потужні заяви! В ресторан не можна, а закордон в ліжко до німця чи поляка можна.
В справедливій мобілізації НЕ може бути принижень за будь-якою ознакою.
Один народ хіба з совками, котрі вітають такі методи відносно свого населення. Ще й Ізраїль приплів якимось боком.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:22 Ответить
Депутат Алла Скороход нещодавно заявила що володіє цифрами щодо ЗСУ,але назвала тільки у відсотках,заявивши що реально воюють 10-15 відсотків,решта воюють в тилу.Якщо припустити кількість ЗСУ один мільйон то в тилу воює 850-900 тисяч переважно професійних військових,а на передку 100- 150 тисяч бусифікованих трактористів,будівельників та інших бойових спеціальностей.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:23 Ответить
Україна це не Ізраїль. Це країна четвертого світу, де йде потужне вимирання, і відсутня будь-яка еліта. Вже багато країн Африки більш розвинені. Який ще Ізраїль, господи.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:23 Ответить
А ще сирський обіцяв провести аудит і, по його результатам, ротацію. Але щось пішло не так.
Хто сидів по тилам три роки, так і продовжують сидіти.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:23 Ответить
Думаю всі. Якщо є дівчата, то ще й знімають агітацію, щоб побільше жінок йшло.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:24 Ответить
З тебе особисто вимагали? Чи бачив відео в тік-ток?
показать весь комментарий
02.12.2025 17:27 Ответить
В полковника всі родичі воюють?
показать весь комментарий
02.12.2025 17:29 Ответить
Ото буде смішно,як він в сезече піде
показать весь комментарий
02.12.2025 17:30 Ответить
Я вже старий. З мене можна вимагати тільки аналізи. Але ж я не в лісі живу.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:31 Ответить
Так верхівку обрали саме ці степани з миколами.
Простий вчитель житеме як президент - оце ось все... чи вже забули?

А степани з миколами і далі вигадують прості рішення - мобілізувати всіх мєнтів поголовно, дати всім вспшникам по мавіку, перенести Генштаб - в Мирноград і т.п.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:32 Ответить
Одна москальщина сильніша від всіх ворогів Ізраїлю разом взятих.В Ізраїлі,молодики в спортивному одязі і масках,не ловлять простих роботяг,або чоловіків з проблемним здоров'ям,щоб вони воювали.А ще ці молодики,часто розмовляють на жаргоні.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:33 Ответить
Так у Ізраїля потужна військово промислова база і по слухам є ядерна зброя неофіційно, Україна навіть з величезним напливом натівського озброєння є з невикоріненим совковим лампасно-генерально-тиловим мисленням при якому та іноземна техніка перетворюється на брухт, файна юкрайна за 2009 рік, номер міністр оборони->генерал ->полковник->старшина->рядовий (зіпсований телефон) все точно таке самісіньке і зараз.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:37 Ответить
Вибір може бути лише там де він є . А коли людям пропонують "обирати " між двома видами гівна -то це не вибір - це намахалово. Як і те ще демократія - це можливість відізвати брехливого чиновника . А те що в нас є це - псевдовиборно -намахувальний феодалізм
Люди правильно говорять - силовиків і дітей топ -чиновників потрібно мобілізувати в першу чергу - тоді все суттєво б змінилося б.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:42 Ответить
Чому в мене таке відчуття що цей Єлізаров, це чергова людина з ОПи?
показать весь комментарий
02.12.2025 17:44 Ответить
та ала скороход тварина про кацапська. не слухай цю суку чорнороту
показать весь комментарий
02.12.2025 17:45 Ответить
а ви пане краще в сестри спитайте,чи тих трахторістів та інших чоловіків голосувати за зєлю бусіками возили? чи ці малороси самі добровільно пішли за нього голосувати? ну а тепер хай відповідають за свою карлючку за зеленського.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:48 Ответить
За себе що можете сказати?
показать весь комментарий
02.12.2025 17:52 Ответить
Правильно! Венных надо менять. А то одни военные по ресторанам сидят, а другие из окопов не вылазят. А автор по ресторанам не сидит временами?
показать весь комментарий
02.12.2025 17:54 Ответить
Та зараз в селі і траХтористів немає. ХВермер весною заїхав ******** технікою, за день-два засіяв потім ще раз літом покропив, а восени також заїхав та за день-два урожай зібрав і вивіз. Ви думаєте, якби вибрали когось іншого то ***** не напав би? Слава Богу, що в 2014 Петро Олексійович прийшов до влади та хоч якусь армію вспів зробити. А то б точно Київ за три дні ***** б взяв. Навіть за три роки Зеленський не вспів угробити те шо було зроблено з 2014 по 2019 роки.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:57 Ответить
та й хер на них. вони вибрали на голосуванні свою смерть.
показать весь комментарий
02.12.2025 17:59 Ответить
Пан полковник згадав як приклад Ізраїль...Ну тоді в такому випадку потрібно вести бойові дії як Ізраїль.Як вони провели останні бої із Хамас ?
Похерели партійне керівництво потім вояк високого рангу ...І де зараз Хамас ?
Чому Женька Бєлоусов ще дихає ?
Чому Патрушев Бортников Герасимов Васильєв ще щось бзядть... ?
показать весь комментарий
02.12.2025 18:00 Ответить
А за росію ти підеш воювати?
показать весь комментарий
02.12.2025 18:00 Ответить
"Станом на січень 2025 року загальна чисельність Збройних Сил України становить близько 880 тисяч осіб "
Що міняти ?! У нас воює 200-300 тис, людей з надлишком !
показать весь комментарий
02.12.2025 18:04 Ответить
Скажи, 22-річний здоровий хлопець їде до Польщі та Німеччини, а на війну шукають 45-50-річних, у яких немає зв'язків і грошей, щоб купити броню

Всі тцкуни виголошують палкі промови, поки їх не візьмуть на хабарі
показать весь комментарий
02.12.2025 18:07 Ответить
Раша опровергает твои утверждения на поле боя
показать весь комментарий
02.12.2025 18:12 Ответить
У Ізраїля ворог напівдикі голодранці які спонсоруються катаром і іраном, це зовсім не той рівень, у нас навпаки у ворога необмежені ресурси і база а у нас?
показать весь комментарий
02.12.2025 18:13 Ответить
щось дуже ***** Єлізарова...
показать весь комментарий
02.12.2025 18:13 Ответить
Що цей Єлізаров ( не пан) хотів порівняти нас з Ізраїлем, це зовсім не розумний він виходить, у Ізраїля є своя міні кремнієва долина типу tsmc яка виробляє чіпи і процесори, в Україні таке є?
показать весь комментарий
02.12.2025 18:16 Ответить
Ти ж з Франції строчиш.
показать весь комментарий
02.12.2025 18:17 Ответить
Тож не тільки 73%-них мобілізовують.
показать весь комментарий
02.12.2025 18:19 Ответить
Ворога треба знищувати, а не оточували себе ним. Виснаженого ворога треба добивати санкціями та ударами по чутливих для нього галузях. Ми ж - біжимо капітулювати, даруємо ворогові зі своїх рук стратегічну перемогу, рятуємо його від поразки, і при тому, нам розповідають, як це добре, що ми відпустили виснаженого противника, винагородили його за агресію, посилили його за рахунок нас же, і що він потім знову прийде нас, понівечених, убивати та добивати.

То ж, давайте віддамо йому шмат України та дамо йому поновитися, виведемо його з під санкцій (щоби він став сильнішим) - і будемо з того радіти, що стали "як Ізраїль"?

Тепер, тільки, нам, капітуляцію, прикривають ще й тим, що, мовляв, дивіться - військових зможемо звільнити в з фронту.
Брехня. Бо, щоби когось звільняти, має вже бути - ким замінити. Ми маємо чітко це уявляти. Це прописано вже має бути, що от тут маємо стільки людей і ми цими людьми заміняємо. Має вже бути облаштовано мінімум три лінії оборони, в бетоні (як це робили за Порошенка), і хтось ці лінії має тримати. Вже, мають бути люди та звідки їх взяти та за що їх утримувати. Чітко має бути розписано. Чіткі та прозорі механізми. Цього немає і за нинішніх умов і не буде. У нас не виконується навіть наявне законодавство. Ніхто нікого відпускати та звільняти не буде, бо люди просто роз'їдуться та потім знову доведеться роздавати "калаші" з вантажівок (в останній раз) - якщо буде кому.

Нахабна брехня, якою прикривають державну зраду, капітуляцію та подальше знищення країни, замах на державний суверенітет та територіальну цілісність України, повалення конституційного ладу, здійснені групою осіб (за попередньою змовою), які узурпували владу. Такі злочини не мають строків давності. І співучасниками цього злочину є не тільки ті, хто його зчиняє, але й ті, на кого покладено його попередити, але замість його попередити, вчиняє злочинну бездіяльність.
показать весь комментарий
02.12.2025 18:20 Ответить
Раша подтверждаем мои утверждения на поле боя. рашка дронами відрізає логістику і падіння піхоти - це лише питання часу. Піхота не ефективна проти дронів.
Кулемети практично не здатні збивати дрони.
РЕБ не здатен протистояти ФПВ-дронам повноцінно: дрон не руйнується, а лише повертається назад для повторної спроби. І навіть якщо він не долетить назад, то його можна евакуювати вантажним дроном в тил.
РЕБ абсолютно не допоможе проти дронів бомберів, дронів з донаведенням, запрограмовані, з ШІ та на оптоволокні.
Дробовик? Це ще треба вміти попасти, а якщо дронів багато - то нереально в практичному бою. І якщо корпус покритий металом, то дробовик просто ********** дрон замість руйнації.
Антидронова сітка? Нею дуже важко попасти на швидкий дрон. Ну припустимо один дрон ви так відіб'єте, а решту?
І це ще я нічого не сказав про арту та КАБи проти піхоти.
Піхота це лише ходячі прапорці. Воювати піхоті в мільйон разів простіше, якщо ворога знищили дрони.
Коли б українське керівництво це розуміло б ці елементарні речі, то втрати були б на порядок менші.

показать весь комментарий
02.12.2025 18:21 Ответить
У нас тільки збільшують штат силових органів тих же СБУ, поліції, та бадьоро рапортують про те, що скоро поліцейський буде в кожній школі - а для фронту людей немає.
Бо будують та підсилюють не фронт, а поліцейську державу.
показать весь комментарий
02.12.2025 18:24 Ответить
Строчиш ти, а я пишу
По коментарю сказати нічого, тільки розмови про прапорці від того, хто не знає, що таке VPN?
показать весь комментарий
02.12.2025 18:25 Ответить
Проблема в тому , що в країні де "відстрочка "купується - це не є аргументом . Купа липових або напівлипових відстрочок у силовиків ,чиновників та заможних . Тому бачачи цю соціальну несправедливість - бідовий сам собі робить "відстрочку" ногами .
Тому доки не будуть однакові вимоги до всіх - чи ти - дитина міністра ,чи бідося з села - доти проблема ухилянства не буде вирішена . А заклики тилових та заброньованих патріотів моральної сили не мають , бо не може закликати до честі та совісті лицемір та лукавий ...
показать весь комментарий
02.12.2025 18:29 Ответить
не тільки. бо 25% пішли захищати Україну з перших днів 2014 року.
показать весь комментарий
02.12.2025 18:33 Ответить
А у вас, вся власть с израильскими корнями.💪
показать весь комментарий
02.12.2025 18:41 Ответить
мобілізацію треба починати з Кийова, в селах вже вигребли всих
показать весь комментарий
02.12.2025 18:51 Ответить
так бажаемо....хай нас поведуть на штурм зелені падли...ми за ними...
показать весь комментарий
02.12.2025 19:08 Ответить
... має бути проукраїнська влада, з функціонуючими інституціями ,а не совковатні злодійкуваті рішали на важливих посадах в країні.
показать весь комментарий
02.12.2025 19:56 Ответить
Ну якщо миколи зі степанами не можуть зрозуміти що людина яка відбила першу хвилю агресії без армії і без допомоги союзникив - це не гівно, то я вибачаюсь але мені посрати на цих убогих і проливати слізки за ними я не збираюсь. Досить того що вони перетворили на гівно 4 роки мого власного життя своїм олігофренічним вибором. Шкода тільки дітей та тих адекватних хто цього прагнув уникнути і попереджав.
показать весь комментарий
02.12.2025 20:17 Ответить
Я хер знаю, де ви берете гроші на ті ресторани. Жодного разу в житті там не був.
показать весь комментарий
02.12.2025 20:37 Ответить
Цей підрозділ найефективніший в силах оборони за кількістю знищеного ворога. Відповідно, в цьому заслуга командира. В ті, хто сидить вдома та воняють, згадайте що ви чоловіки, візьміть свої яйця в кулак та йдіть до війська. Хоч через ТЦК, хоч через рекрутінг.
показать весь комментарий
02.12.2025 20:58 Ответить
У рашки і м'яса багато у нас ні
показать весь комментарий
02.12.2025 21:41 Ответить
Він з початку вторгнення до тро вступив. Потім ссо. Після з аграрного дрона бойовий зробив. А ваші досягння які, що його дітьми цікавитесь, га?
показать весь комментарий
02.12.2025 22:03 Ответить
Він з початку вторгнення до тро вступив. Потім ссо. Після з аграрного дрона бойовий зробив. А ваші досягнення які, що його дітьми цікавитесь, га?
показать весь комментарий
02.12.2025 22:07 Ответить
Він з початку вторгнення до тро вступив. Потім ссо. Після з аграрного дрона бойовий зробив. А ваші досягнення які, що його дітьми цікавитесь, га? третій раз чіпляєтесь до його дітей. Ви бот?
показать весь комментарий
02.12.2025 22:09 Ответить
Вибирай заміну
показать весь комментарий
02.12.2025 23:02 Ответить
Так а чому ти вирішив на Гєрасімова жалітися на українському сайті?
показать весь комментарий
02.12.2025 23:22 Ответить
а чому вас цікавлять мої досягання? Хіба це я кажу що діти інших людей повинні воювати поки ховаю власних за кордоном?
показать весь комментарий
05.12.2025 11:15 Ответить
хтось вас питав що їм робити? Ні? Тоді до чого ваші поради?
показать весь комментарий
05.12.2025 11:17 Ответить
ні. Давай вже, розповідай про бурятів які будуть викрадати на вулицях та тягти до армії. Хоча постій, це ж вже і є..
показать весь комментарий
05.12.2025 11:18 Ответить
він то він, але ж він каже не про себе, а про дітей інших людей, при тому що своїх ховає за кордоном.
показать весь комментарий
05.12.2025 11:20 Ответить
за своїх дітей він відпрацьовує. тому Вас не мають турбувати його діти.
показать весь комментарий
05.12.2025 12:50 Ответить
про за кордоном: п'ятеро дітей: дві доньки - Єлізарова Марія (https://uk.wikipedia.org/wiki/1993 1993) та Єлізарова Софія (2014); три сини - Єлізаров Серафім (2009), Єлізаров Олександр (2010) та Єлізаров Павло (https://uk.wikipedia.org/wiki/2011 2011). що Ви від дітей хочете? про Ваші досягнення: він за своїх воює, а Ви?
показать весь комментарий
05.12.2025 12:56 Ответить
То якщо батько на фронті, то його дітей мобілізувати не можна? А нагадайте згідно якого закону/постанови?
показать весь комментарий
05.12.2025 13:55 Ответить
Страница 1 из 2