13186 посетителей онлайн

Русский язык больше не защищен в Украине: Рада исключила его из текста Европейской хартии языков

Русский язык больше не защищен в Украине

Верховная Рада исключила русский язык из текста Европейской хартии региональных или миноритарных языков.

Об этом говорится в карточке законопроекта №14 120 на сайте парламента, информирует Цензор.НЕТ.

Законопроект был принят 264 голосами нардепов.

Что это означает

Закон предусматривает приведение положений некоторых законов Украины в соответствие с обновленным официальным переводом Европейской хартии региональных или миноритарных языков (далее - Хартия).

Как отмечается в пояснительной записке к законопроекту, исключение русского языка не нарушает обязательств Украины по Хартии и соответствует положениям Преамбулы Хартии, согласно которым охрана и развитие региональных или миноритарных языков не должны наносить ущерб официальным языкам и необходимости их изучения.

В документе говорится, что русский язык на сегодняшний день в Украине в результате своего господства на протяжении нескольких веков остается наиболее употребительным языком национальных меньшинств и нет оснований считать его угрожаемым.

Какие языки добавили

Так, согласно обновленному официальному переводу, правильное название Хартии – Европейская хартия региональных или миноритарных языков. Также установлено, что в Украине положения Хартии будут применяться к следующим языкам:

  • белорусский;
  • болгарский;
  • гагаузский;
  • крымскотатарский;
  • новогреческий;
  • немецкий;
  • польский;
  • румынский;
  • словацкий;
  • венгерский;
  • чешский;
  • иврит.

Украина убрала русский язык из текста Европейской хартии языков

Топ комментарии
+38
вивчити мову країни проживання релігія не дозволяє?
показать весь комментарий
03.12.2025 16:52 Ответить
+32
Відсутність мозкової речовини. Ну і зайва хромосома.
показать весь комментарий
03.12.2025 16:54 Ответить
+23
Нарешті!
показать весь комментарий
03.12.2025 16:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Взагалі-то хартія створювалася для захисту мов що зникають! А ті 'нацменшини'' мають цілі країни носіїв своєї мови. Для чого їх вносити в хартію? Їхні мови не зникають!
показать весь комментарий
03.12.2025 19:07 Ответить
А що до цих пір )(уйлу потрібні були причини бомбити і нападати на Україну? Да )(уйловбив більше рузкоязичних ніж будь хто інший. Можете подивитись що )(уйло зробило з рузгоязичним дамбасом. Про рузгоязичних мільйони зольдат який воно кидає в м'ясні штурми або обнуляє я вже не кажу
показать весь комментарий
03.12.2025 17:28 Ответить
Згідно 10 статті Конституції України, в Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України.
Крім того зміни до Конституції України під час воєнного стану заборонені згідно зі статтею 157 Конституції.
То й заголовок "Російська більше не захищена в Україні" є брехнею.
показать весь комментарий
03.12.2025 20:57 Ответить
А чому всіх етнічних росіян не пустили слідом за цим законом!?
Україна - для Українців!
показать весь комментарий
03.12.2025 18:55 Ответить
Московитам боляче 😁
Час падати у маргінез, свинюшки 🐷
показать весь комментарий
03.12.2025 17:27 Ответить
болота содрогаются)))
показать весь комментарий
03.12.2025 17:17 Ответить
мололці. якраз під час переговорів. це все від великого розуму.
показать весь комментарий
04.12.2025 04:33 Ответить
Колишній посадовець ДНР визнав, що Донецьк деградував, бо тут оселилися росіяни, в Донецьку залишилося тільки 25% корінного населення. Решта виїхали з «міста троянд», і їх замінили росіяни. А господарюють нові мешканці украй погано. У Донецьку ніколи такого не було, навіть у 90-ті роки. Усе через росіян, котрі перебралися сюди жити.
Джерело: фрагмент інтерв'ю із Пургіним https://t.me/ButusovPlus/22351?fbclid=IwY2xjawMW4wlleHRuA2FlbQIxMABicmlkETFRbEpleXZtbWZ4eVVJUGZmAR6f843Kx9eeyk0Ju7HXVej-S0NJL9ehR8uvVDQgo7ZE6dDUTa5jY7m4-HpsZA_aem_BHMcGb5jZC_bH9OT7jV6BA оприлюднив журналіст і військовослужбовець Юрій Бутусов.
показать весь комментарий
03.12.2025 23:28 Ответить
головне шо івріт залишили
показать весь комментарий
03.12.2025 17:20 Ответить
Чого це вони потребують можливості офіційного шлюбу та всиновлення дітей?
Шлюб це союз чоловіка та жінки а дітей хай самі собі народжують.
показать весь комментарий
03.12.2025 21:15 Ответить
я російськомовний і сприймаю це нормально.
показать весь комментарий
03.12.2025 21:16 Ответить
лгбт воно взагалі не про пояснення або здоровий глузд. Тоталітарщина та пропаганда.
показать весь комментарий
03.12.2025 23:04 Ответить
Гарна справа для подальшого розколу суспільства. Просто бравіссімо! Наступним логічним кроком була б демобілізація всіх російськомовних і надання їм змоги покинути країну, бо вони тут не потрібні і взагалі люди другого сорту.
показать весь комментарий
03.12.2025 17:07 Ответить
Ви що, справді вірите, що він не знайшов би іншої формальної причини для нападу? Питання мови - це виключно родючий грунт для політичних маніпуляцій. І володіння та спілкування російською не роблять жодну людину одним народом з москалями, бо мова не належить якійсь країні чи народу, це просто засіб спілкування. Якщо йти логікою заборон через ганебні та страшні вчинки, то більшість найбільш вживаних у світі мов потрібно було б заборонити. Це просто відвертий маразм.
показать весь комментарий
03.12.2025 17:41 Ответить
Абсолютно некоректне питання, бо неможливо знати внутрішні настрої іншого народу. Але я легко можу назвати країни, де декілька державних мов. Також у цивілізованому світі вважається нормою захищати права, в тому числі і мовні, нацменшин. Уявляєш собі таке?
показать весь комментарий
03.12.2025 17:48 Ответить
Гадки не маю, у них і спитай. Але я підозрюю, що відповідь буде змінюватися в залежності від конкретної людини і від контексту запитання.
показать весь комментарий
03.12.2025 17:59 Ответить
Ні. До чого раптом таке запитання?
показать весь комментарий
03.12.2025 18:32 Ответить
Не знаю щодо захисту, але як мінімум вони потребують рівних прав, таких як можливість офіційного шлюбу та всиновлення дітей.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:55 Ответить
Ні, не можна ігнорувати речі, які підсилюють соціальну напругу, погіршують зовнішньополітичний імідж країни, та ще й до купи будуть використовуватися ворожими пропагандистами для виправдання їх злочинів.
показать весь комментарий
03.12.2025 19:08 Ответить
Таким, що багато (а скоріш за все, переважна більшість) російськомовних сприймуть це з огидою як черговий доказ того, що в цій країні їх не поважають, не особливо вчитуючись в деталі, а пропаганда однозначно рознесе це як утиски російськомовних серед міжнародної спільноти. де й так дуже багато симпатиків болотяної імперії. Ферштейн?
показать весь комментарий
03.12.2025 19:19 Ответить
О, не втримався і перейшов до матюків. А я ж все чекав, коли ж це станеться. Дякую, що показав нарешті свою бидлячу натуру. До речі, ти взагалі не навів жодного аргументу, вологий фантазерчик.
показать весь комментарий
03.12.2025 19:26 Ответить
Оооо, як же ж в тебе пригоріло від власної інтелектуальної неспроможності. Та не переживай, колись порозумнішаєш. Хоча...
А тепер можеш гуляти, бувай.
ПС: якби знав, де можна отримати гроші за мої коментарі в інтернеті, напевно вже був би мільярдером. Ох, талант пропадає.
показать весь комментарий
03.12.2025 19:39 Ответить
Відповідь, що грунтується виключно на особистій думці, не може бути правильною чи неправильною, тому що такі критерії вріорі не можуть застосовуватися до суб'єктивних оцінок.
Я космополіт, тому вважаю концепцію національності атавізмом. Всі люди рівні, і приналежність до певного народу за народженням не робить їх кращими чи гіршими та ні до чого не зобов'язує. Більше того, я на постійній основі користуюся трьома різними мовами в особистому спілкуванні та по роботі., тому мені питання видається взагалі абсурдним. Але, наприклад, якби мені запропонували щось на кшталт "чи готові аи перейти на іншу мову повсякденного спілкування, якщо це значно покращить ваш рівень життя?", я б однозначно відповів "так".
показать весь комментарий
03.12.2025 20:45 Ответить
Ні, але це провокативне запитання безглузде, бо не має відношення до теми розмови.
показать весь комментарий
03.12.2025 21:38 Ответить
Думаю, що пояснювати щось про рівні права гомофобу безглуздо.
показать весь комментарий
03.12.2025 21:42 Ответить
Ні, мова - це лише засіб спілкування.
показать весь комментарий
03.12.2025 22:48 Ответить
Ти зараз відверто маніпуляєш. Канадець, що розмовляє французькою - не француз, ліванець, що розмовляє французькою - теж не француз, австралієць чи американець, що розмовляє англійскою - не англієць, і тд. Тому і українець чи білорус, що розмовляє російською - не росіянин. Я тобі ще раз повторюю - мова не належить певній країні чи нації, викинь цю маячню зі своєї голови.
показать весь комментарий
03.12.2025 23:21 Ответить
Про корінне населення неможливо відповісти однозначно. З історичної точки зору - русини. Якщо спиратися на ******* уявлення та законодавство - українці на більшості території (зважаючи на історичні особливості розвитку нашого народу, слід розуміти, що українці - це суміш багатьох етносів, а не окрема етнічна група), в Криму - кримські татари. Проте це не зобов'язує їх користуватися якоюсь конкретною мовою спілкування, на що ти так наполегливо натякаєш. Мова спілкування - це особистий вибір кожної людини і її невід'ємне право, закріплене у Конституції та міжнародному законодавстві.
Мене, як і будь-яку людину, неможливо законно примусити розмовляти певною мовою, дивись вище чому. Подібні спроби можуть бути тільки проявом беззаконня і повної неповаги до прав людини.
У Польщі з поляками я буду розмовляти тією мовою, за допомогою якої я зможу знайти взаєморозуміння з конкретною людиною. Оскільки особисто я польської не знаю, то розмовляв би напевно англійською. Цей же принцип актуальний для будь-якої іншої держави. Якщо б я вирішив залишитися в Польщі, то вчив би польську, бо нею володіє переважна більшість населення. Проте це не зробило б мене поляком. Так само, поляк, що виїхав до Німеччини і спілкується там німецькою, не стає німцем. А чому? Бо мова - це лише засіб спілкування.
показать весь комментарий
04.12.2025 01:14 Ответить
В принципі, з таким прогнозом я цілком згоден. І в цьому контексті стає очевидним, що ситуації слід дати можливість розвиватися без зовнішнього втручання, особливо коли це втручання набуває деструктивних форм, що можуть підірвати внутрішню стабільність та зовнішній імідж країни.
показать весь комментарий
04.12.2025 10:12 Ответить
Не треба приписувати мені слова, які я не казав. Звісно ж, українці - це етнос. Етнос, що сформувався завдяки перемішуванню багатьої етнічних груп. Тому цілком логічно, що я відношу себе до українського етносу. Але, попереджаючи наступну спробу маніпуляції, одразу хочу сказати, що етнічна приналежність не дорівнює національності та не зобов'язує користуватися певною мовою.
показать весь комментарий
04.12.2025 10:21 Ответить
Я - людина. Якби ти уважно читав написане вище, то побачив би, що я космополіт, тому для мене концепт національності не має сенсу.
показать весь комментарий
04.12.2025 14:36 Ответить
❤️🖤💙💛👋
показать весь комментарий
03.12.2025 20:14 Ответить
Відсутність мозкової речовини. Ну і зайва хромосома.
показать весь комментарий
03.12.2025 16:54 Ответить
Маскваязичниє вазбуділісь. То ж не іх захищати прийшли
показать весь комментарий
03.12.2025 18:28 Ответить
Укр.- держ.мова і ії розуміють всі громадяни України, але ж нихто не забороняє, хоч на мигах поміж собой спілкуватися.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:31 Ответить
Крім Конституції є ще Декларація прав національностей, яку прийнято керуючись Загальною декларацією прал людини. Там в статті 3 є цікава фраза: "...Українська держава забезпечує право своїм громадянам вільного користування російською мовою."....

Так що заголовок трохи не відповідає дійсності. Україна свого часу напідписувала багато документів щодо захисту російської мови......
показать весь комментарий
03.12.2025 20:43 Ответить
В напрямку россії кордон відкритий.
показать весь комментарий
03.12.2025 16:54 Ответить
віктор федорович #394174- 50-60% мешканців москви так званого русського йазика не знають. Аллах акбар!
показать весь комментарий
03.12.2025 16:55 Ответить
Для русськоязичних щелеп міни не завада.
показать весь комментарий
03.12.2025 17:27 Ответить
Коли йдеш по вулиці на заході України і чуєш як малі діти 6 років матюкаються і ведуть тупі розмови російською, то розумієш яку загрозу несе цей староболагрський церковний діалект, який називається російська мова.
показать весь комментарий
03.12.2025 16:55 Ответить
Якщо ***** захищає російську у вигляді вимог , чому ви намагаєтесь надати мові ворога статусу. Може ви з уйлом за одне ? Не може а точно
показать весь комментарий
03.12.2025 22:29 Ответить
Как обычно, отвлекаем внимание народа. Плебсу кинули немного хлеба. Кацапская пропаганда по защите русского языка сработала великолепно, она была нацелена не на кацапов, а для самых ярых украинских патриотов. "Разделяй и властвуй". Схема старая. Вместо того, чтобы объединиться против врага( невзирая на веру, язык, цвет кожи и.т.п), общество будет расколото на украиномовных( 1 сорт) и узкоязыких( 2 сорт). Но плебс рад, правда плебс не думает на перспективу, он вообще не думает( судя по выбору хрипатого в президенты). Ладно, если бы это чем-то помогло и зажили хорошо, но увы. На заседаниях ВР, кстати, когда не идёт прямая трансляция, шпрехают на русском, аж гай шумит, но к ним претензий никаких, ибо могут и по шапке настучать за глупые вопросы.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:01 Ответить
Лично для меня ничего не случилось.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:36 Ответить
А я вам когда-то писал за свою национальность.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:38 Ответить
А что должно случится?
показать весь комментарий
03.12.2025 18:48 Ответить
Тебя, кацап под гугл-транслейтом, надо вешать, а не "разжигать" с тобой ворожнечу
показать весь комментарий
03.12.2025 22:19 Ответить
Сирожа, лично ты будешь повешен на гитарной струне
показать весь комментарий
03.12.2025 22:22 Ответить
Кацап, ты в который раз не палишся ни разу
показать весь комментарий
03.12.2025 22:24 Ответить
Дмітрій Латентко
показать весь комментарий
03.12.2025 22:28 Ответить
Олежек, как твоя донбасянская тёща поживает?
показать весь комментарий
03.12.2025 22:30 Ответить
пусть переходят на сторону кацапов! в Украине нечего защищать узки изыком
показать весь комментарий
03.12.2025 22:32 Ответить
Пох.. що там )(уйло скаже.
показать весь комментарий
03.12.2025 16:57 Ответить
Що ти мелеш тупий моzкалю?
показать весь комментарий
03.12.2025 17:09 Ответить
Думка свіже зареєстрованого кацапа дуже важлива для нас
показать весь комментарий
03.12.2025 16:54 Ответить
Анатомія кісток челюсті, отої маси істот з поганялом «сруськай», не дає їм можливості осилити, недоступну до їх голови Укранську мову, уже більше 30 років!! Тому, у суддівсько-прокурорських істот є інвалідність, що підтверджує довідка МСЕК по областях, від таких, подєльників, як Крупа!!!
показать весь комментарий
03.12.2025 18:21 Ответить
Нарешті!
показать весь комментарий
03.12.2025 16:54 Ответить
Чєлюсть падругому устроєнна, - каЦапарилая
показать весь комментарий
03.12.2025 16:57 Ответить
Ще до російської "культури", відноситься "аує", всі оті "слова пацана" направлені на молоде покоління, середнє покоління оброблялось в свій час "бумєр" і "брігада", старше покоління довгий час оброблялось так званим "шансонам" і московитським патріархатом

(де подекуди "батюшки" не проти заспівати "мурку", а його прихожанки підспівують приспів прямо в "трапєзнай". В мережі Інтернет є відео такого дійства, ось тут наприклад :
https://youtu.be/XkQcIgILqTk?si=2tn50-PdHcERJbYd
"Священник поет "Мурку" в трапезной храма")

, база при створенні сраліним цього московитського патріархату в 1943 році, це те, що все відбувалось під "чюткім рукаводствам" нквд, і так є і понині, тільки назва нквд, змінена на фсб, (це єдине що помінялись). Все це, і матюки, і "аує", і мп, це фсб, яка використовує ці напрямки, для своєї діяльності, і все це і є справжня "культура" московії, бо народних пісень наприклад, у них нема

(у подавляючої більшості "народних"пісень московії, є автори
(відповідно вже не народна, а авторська)
, при чому кінця 19 і 20-го століття "випуску", іноді використовують вкрадені українські народні пісні, перекладаючи і адаптуючи під мову московитів
(тобто знову таки, є автор у московитською "народної" пісні).
)

, от і вся "культура" схоже що. Твори письменників московії, яких московити часто виставляють "на щит" московитської "культури", самі ж московити, в більше як 90% не знають, і знати не хочуть
(а для чого якщо є "аує" ?)
, та і тіж їх письменники, частіше за все, поза основними своїми творами, часто-густо, доволі негативно відгукувались про те, як влаштовано на московії все, які людські відносини московитів "ісконнай" московії, описуючи московію, приблизно територіально розташовану в межах і біля, так званого "залатова кальца" , тобто самого "серця" "ісконнай" московії

(наприклад :"страна рабов, страна гаспод" Лєрмонтова, або наприклад, опис Купріним, побаченого при поверненні з Фінляндії до "ісконнай" московії, оповідь називається "гастрономичеський фінал" 1908 року, де
( в оповіданні "гастрономичеський финал")
на мій погляд, якраз яскраво і описано, що таке "культура" московії. )
.)

, тобто саме "культуру" московії..
показать весь комментарий
03.12.2025 18:25 Ответить
А кацапська хуцпа як Пилип з конопель...

То ти, кацапе, лише уззкій єзиґ готовий защіщять? Тобто: плегшити кацапії її роботу зі знищення України?
показать весь комментарий
03.12.2025 16:57 Ответить
баранам плевать на Конституцию, они на паузе)
показать весь комментарий
03.12.2025 21:08 Ответить
Паляніца
показать весь комментарий
03.12.2025 17:42 Ответить
Проффесоре, а ти знаєш яким чином міняти щось в Конституції? Отож.
показать весь комментарий
03.12.2025 20:30 Ответить
13 мільйонів захищають Україну. Ти ідіот.
показать весь комментарий
03.12.2025 20:31 Ответить
Особливо білоруси мають свою "державу". Там білоруська так "захищена" шо піздєц.
показать весь комментарий
03.12.2025 20:32 Ответить
Чому не 100%.
показать весь комментарий
03.12.2025 20:41 Ответить
смачный харчок 13 млн русскоязычных граждан Украины которые в том числе в это время защищают это ценой своей жизни
показать весь комментарий
03.12.2025 17:30 Ответить
будь ласка, я в Німеччину хочу як і ти
показать весь комментарий
03.12.2025 17:34 Ответить
накінець........Справедливо
показать весь комментарий
03.12.2025 22:41 Ответить
А чому не підарською? Якось не по фен-шую.
показать весь комментарий
03.12.2025 17:06 Ответить
Заборонити ***** цей блювотний язик.
показать весь комментарий
03.12.2025 20:30 Ответить
А чи зрозуміють тебе в Швейцарії, якщо ти приїдеш з франкомовного кантону, до німецькомовного чи італомовного?😁
показать весь комментарий
03.12.2025 21:02 Ответить
Я так розумію - вас вже видворили?
показать весь комментарий
03.12.2025 17:37 Ответить
Можливо тут є лікарі психіатри? Тоді підкажіть, чому українці за громадянством та етнічним походженням звертаються до інших українців россійською?
показать весь комментарий
03.12.2025 17:19 Ответить
тепер ***** скаже, що є причина воювати далі,- узькій язік защємілі
показать весь комментарий
03.12.2025 16:55 Ответить
Як це переживе українофоб бужанський ,я вже не кажу за кацапів які будуть біситися ,при тому що ворог заборонив українську і все українське на окупованих територіях.
показать весь комментарий
03.12.2025 17:30 Ответить
А обожгювачів Толстоєвського та Пушкінда на тему набігло, як бліх на собаку.

Чим тільки вони свою срамоту не прикривають:
- путєн нападьот;
- путєн не нападьот;
- кацапомовні патріоти України перестануть воювати;
- кацапомовні патріоти Укураїни стануть не патріотами;
- це розпалюють агенти кремля...

І жодне гугл-перекладне падло не згадало, що вивчити Українську для нормальної людини абсолютно не проблема.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:25 Ответить
Давно пора!
показать весь комментарий
03.12.2025 17:28 Ответить
Ну, і навіщо зараз це розпалювання, я не прихильних російської мови, але вважаю, що ці питання треба залишити у спокої і нікого зайвий раз не збурювати. А якщо навмисно провокувати ворожнечу, то стає незрозуміло, чи хочуть ці депутати наближати настання миру, чи навпаки.
показать весь комментарий
03.12.2025 17:44 Ответить
Хочуть все життя бути депутатами без виборів.
показать весь комментарий
03.12.2025 17:49 Ответить
Що-що? А я думав, щоб жити в своїй незалежній цивілізованій справедливій і вільній країні, де панує верховенство закону, прав і свобод людини і т.д... Он в Швейцарії скільки мов звучить? Вони дурні? А тепер спитай у скалічених, десятки разів контужених змучених людей в окопах, яких ще й притягли туди силою (а останнім часом це відбувається все частіше, навіть відомий полтавський тцкшник це визнає), чи хочуть вони і далі там конати і сконати заради того, щоб десь серед якогось закинутого стосу паперу було написано, чи буде застосовуватись російська мова до якоїсь хартії, про яку ніхто і не чув, тільки російська пропаганда рознесе по всьому світу..
показать весь комментарий
03.12.2025 17:56 Ответить
Зробив, бо я іншої думки. Воюємо, взагалі, бо на нас напали і вбивають, щоб відбитись, якби не нападали, ніхто б не воював, а ця хартія нехай би застосовувалась і до мови, на якій все ще говорить велика частина населення, не дивлячись на те, що це мова агресора, нічого від цього б не змінилось, тільки зайва ворожнеча на рівному місці, ще й під час війни. Я взагалі, зазвичай думав, що всі ці мовні провокатори і є агентами ФСБ, завдання яких, он як нижче вже хтось написав.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:31 Ответить
Зараз по всім кацапським каналам будуть верещати, що забороняють.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:32 Ответить
Офіцери-втікачі, що наплювали на присягу, тут теж збудились, хочуть вічної війни, щоб не скасували соціалку.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:33 Ответить
Та ні, просто вистачає набагато більш потрібних справ зараз, коли тисячі гинуть. Аніж давати зайвій привід пропаганді.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:46 Ответить
І куди цей рецепт заводить? Кожен день здаємо території. Треба хоча б не давати приводів пропаганді, ще й на рівному місці. І думати головою, щось навпаки, якщо це шкодить, а щось і ні, якщо від цього нікому не стає гірше.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:50 Ответить
А обов'язково якщо не одна, то інша, , а якщо інша, то першої не треба? Це у вас мова ворожнечі, від якої програє і перша, і друга.
показать весь комментарий
03.12.2025 21:50 Ответить
Для кацапів це велика проблема. Коли зачинають кацапчика, це робиться, як все на кацапії, під мухою. Зачинають кацапчика всим селом, а народжують по скрепній традиції, стоячи. Випадає маленький кацапчик з піхви, ударяється голівкою об підлогу і все, готовий кацапчик чи кацапочка. Після цього пропадає бажання вчитися, а особливо вчити мову країни проживання. Візьміть Балтійські країни, де проживають сотні тищ кацапів. Вони старались вивчити місцеві мови, а вивчили тільки кацапські матюки. А у нас їх міліони, і вони кукурікають, що в них щелепа не така як у людей, тому і не можуть вчити другі мови
показать весь комментарий
03.12.2025 17:41 Ответить
Піздеж.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:27 Ответить
Ви гей?
показать весь комментарий
03.12.2025 18:30 Ответить
******.
показать весь комментарий
03.12.2025 18:31 Ответить
А що сталося? По факту - що сталося?
показать весь комментарий
03.12.2025 18:33 Ответить
А що сталося? Вам хтось щось заборонив? Скасуфали фінансування? Завели карну справу?
показать весь комментарий
03.12.2025 18:36 Ответить
Насправді?
показать весь комментарий
03.12.2025 18:38 Ответить
Краєм вуха чув, що вони теж потребують захисту...
показать весь комментарий
03.12.2025 18:44 Ответить
Майже згоден. Але жити зараз, керуючиь у своїх діях застереженням "а то путлер нападе" всеж не треба. Вже напав... Тому крім негайних рішень щодо війни, треба щось робити і так би мовити "навперед"... Тому на мою думку це рішення більше позитивне, ніж негативне ....
показать весь комментарий
03.12.2025 18:51 Ответить
І я про теж: внесли зміни в документ - і все, світ не "рухнув" Я як размовляв в побуті матом, так і размовляю...
показать весь комментарий
03.12.2025 18:55 Ответить
От на цьому краще і зосередитись, ніж на міфичному утиску якоїсь там мови... Як хочемо, так і матюкаємось... Ніхто не забороняв....
показать весь комментарий
03.12.2025 18:59 Ответить
Страница 1 из 2