9789 посетителей онлайн

"Окно возможностей" для Украины, чтобы вступить в ЕС, примерно 2,5 года, - посол Матернова

Посол ЕС в Украине Катарина Матернова

Для Украины существует "окно возможностей" в 2–2,5 года, чтобы принять необходимые меры для вступления в Евросоюз.

Об этом заявила посол ЕС в Украине Катарина Матернова, сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на NV.

Еврокомиссия обозначила ориентировочные сроки расширения

4 ноября 2025 года был опубликован отчет об Украине, но в то же время был и пресс-релиз, который является политическим документом со стороны Европейской Комиссии в отношении всех стран.

"В нем речь шла об ориентировочных датах — не как о юридических обязательствах, а как о желательных сроках. Там отмечалось, что:

  • Черногория ожидаемо завершит переговоры в 2026 году,
  • Албания — в 2027 году,
  • Молдова и Украина — в 2028 году.

То есть на самом деле существует окно возможностей в два, два с половиной года, чтобы принять все необходимые меры", — отметила посол.

Реформы — прежде всего в интересах украинцев

По словам Матерновой, страны, которые уже проходили процесс расширения, убеждены, что требования этого процесса на самом деле являются реформами, которые приносят пользу украинцам.

"Я осознаю, что сейчас это проблематично, потому что демократический мандат уже подошел к концу. Рада работает шестой год, президент находится в должности шесть лет. То есть это непросто, ведь, если бы не война, естественный цикл уже предусматривал бы проведение выборов. Но, несмотря на сложности, я считаю, что очень важно, чтобы гражданское общество было активным и настаивало на проведении реформ, а власть работала над ними. Надеюсь, что мы сможем добиться принятия законов Радой", — подытожила посол ЕС.

Топ комментарии
+9
Якщо Порошенко відкрив вікно в Європу, то зеленський його міцно забиває!
показать весь комментарий
03.12.2025 23:53 Ответить
+3
Це обмовка. Вона насправді хотіла сказати "25 років". Просто журналісти наплутали
показать весь комментарий
04.12.2025 00:01 Ответить
+2
Ось приблизно стільки і буде йти війна, після якої Україні вже буде не до вступів у ЄС.
показать весь комментарий
04.12.2025 00:15 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Якщо Порошенко відкрив вікно в Європу, то зеленський його міцно забиває!
показать весь комментарий
03.12.2025 23:53 Ответить
Статус кандидата у члени ЄС Україна отримала не при ньому.
показать весь комментарий
04.12.2025 00:07 Ответить
ну так, і це тільки виключно завдяки постійним і поступовим демократичним реформам, які наполегливо три роки поспіль втілював зєлєнскій і його партія "слуг народа".
показать весь комментарий
04.12.2025 01:12 Ответить
Статус ми отримали завдяки вторгненню парашників.
А ніяк не через потужне гундохрипіння.
показать весь комментарий
04.12.2025 03:37 Ответить
Твій аргумент можна використати проти тебе. Вторгнення парашників відбулось ще у 2014 році. Чому тоді не сказати, що все, що відбулось позитивного про попередній владі (спойлер, майже нічого), також відбулось через вторгнення парашників? Зауважу, що асоціацію з ЄС пропонували Україні ще при Януковичі, але він тоді відмовився. Тобто, надання асоціації не є заслугою попередньої влади, вона лише погодилась взяти те, що не взяв інший. А от нинішня влада могла не скористатися вдалим моментом отримати кандидатство, але ж скористалася.
показать весь комментарий
04.12.2025 19:23 Ответить
Ти трохи тойво. Чув дзвін, та не знаєш де він. Після підписання угоду ще потрібно було ратифікувати і імплементувати. І там був також тиск з боку парашників. Європейці тоді навіть консультувалися з ними з приводу чи не утискає бува наша угода інтереси шановних свинособачих партнерів. Тож роботи владі вистачало. До того ж був Безвіз для отримання якого потрібно було виконати певний план дій (імплементувати багато законів).
Тому хвалити нинішній шапітолій можна буде не раніше ніж нас таки приймуть в ЄС. Але судячи з Міндічгейту та інших видатних досягнень, в тому числі повної імпотенції нашої влади навіть проти такого чиряка на сраці як Орбан (якому наша труба досі безперешкодна качає парашну жижу через Україну) - це буде завданням уже наступного президента, парламенту та уряду.
показать весь комментарий
04.12.2025 20:51 Ответить
1. "Після підписання угоду ще потрібно було ратифікувати і імплементувати"... Звичайно! І якби Янукович погодився на асоціацію, проблем з ратифікацією у нього не було б. У нього була більшість у Раді, а опозиція не була проти асоціації. __ 2. Так, абсолютно точно, був тиск парашників! Це і була єдина причина відмови Януковича від підписання договору про Асоціацію. Не перешкода від ЄС, а саме тиск з боку парашників! Отже, ще раз тобі повторюю, ніякої заслуги попереньої влади у цьому немає.
показать весь комментарий
04.12.2025 21:57 Ответить
Ти або не розумієш що пишеш або не бачиш як сам собі протирічиш.
У Ялинковича було багато ресусрсів - але він злився під тиском парашників. Саме вони підштовхнули його до відмови і в кінцевому підсумку до Майдану. І все це за якісь срані пару мільярдів доларів які вони позичили ПроФФесору після того як кріпкі хозяйствєннікі довели економіку до стагнації і діри в бюджеті. Попередня ж влада мала навіть іще більше проблеми з фінансами але вистояла, імплементувала все що треба і в кінцевому підсумку у нас була і Асоціація і Безвіз. Саме це і є їх заслугою. І їм нічого не падало з неба, ні зброї, ні допомоги, ні особливого режиму сприяння проходження бюрократичної тяганини. Парашники підсерали як могли - навіть підкупили якихось нідерландських фріків щоб ті замутили рефендум про відмову Україні в ратифікації Угоди - але і це не допомогло.
Нинішні поки що отримали багато сприяння але результату на поточний момент з гулькін хрін.
показать весь комментарий
04.12.2025 22:06 Ответить
Ти або читати не вмієш, або не маєш мізків зрозуміти, що тобі пишуть. "У Ялинковича було багато ресусрсів - але він злився під тиском парашників."... Так!!!!!!!!!!!!!! Я повністю з тобою погоджуюсь!!!!! Ще раз по буквам прочитай. Повністю погоджуюсь!!!! Це не ЄС перешкоджав Януковичу отримати асаціацію та безвіз, а парашники!!!! І коли тиск парашників припинився, асоціація та безвіз самі впали у руки попередньої влади!
показать весь комментарий
04.12.2025 22:43 Ответить
"Коли тиск парашників припинився"...

А й справді - коли? Тільки написав про те як вони прагнули ЄС на тристоронні консультації - чого навіть за Яника не було. Тільки нагадав як вони тисли на окремих членів ЄС, як мутили в Нідерландах... - тиць-******* - парашники тиск припиняли, виявляється.
Ти точно в Україні жив в 2014? Може просто малий був, а батьки не розповідали як воно було?
показать весь комментарий
05.12.2025 03:00 Ответить
"А й справді - коли?"... В 2013 році Кремль в питаннях української євроінтеграції тиснув не на членів ЄС, а на Януковича, і той відмовився підписувати договір про асоціацію. Коли в 2014 році Янукович втік до Росії, і прийшла нова влада, яка не вела переговорів з Путіним з питань євроінтеграції, тиск в цьому питанні на українську владу припинився. Потім вирішення питання надання Україні асоціації та безвізу залежало тільки від саміх членів ЄС (як ти знову правильно написав), на які Кремль дійсно тиснув. Коли члени ЄС вирішили для себе питання надання Україні асоціації, Україна її отримала. Українська влада тут була стороннім споглядачем, від котрої нічого не залежало. Збагни те, що ти сам написав (і з чим я повністю погоджуюсь!!!) не українська влада вирішувала, а члени ЄС!!! Не знаю, яким за віком ти був у 2014 році, але мізків у тебе не було ані тоді, ані зараз.
показать весь комментарий
05.12.2025 04:22 Ответить
Перечитай уважно ще раз що ти пишеш і спробуй критично переосмислити.
Парашенці тисли на Овоча бо він з ними вів перемовини. Ну добре. А на Пороха не тисли... бо він перемовин не вів... Отак просто? А навіщо Овоч тоді вів ті перемовини? Чому не послав їх та й все? Це ж було так просто, судячи з твоїх слів. Ніяких заслуг влади. Чи не все так просто?

Ну про Безвіз і виконання умов, створення антикор. органів ти взагалі не згадав.
Тож я думаю ти таки школотрон якийсь. І не навчився ще маніпулювати як слід.
показать весь комментарий
05.12.2025 11:52 Ответить
1. Дивно, що ти не знаєш, чому Овоч вів з Путіним перемовини. Він це робив з двох причин: а) Він мав до Росії симпатії, був обраний президентом від проросійських сил, і мав з Росією тісні зв'язки; б) Путін обіцяв йому 15 млрд. доларів, і 3 млрд. Овоч вже навіть встиг отримати. Отак просто! 2. Питання безвізу були пов'язані з питанням асоціації. Це був пакет. Янукович вів перемовини і про асоціацію і про безвіз. І його відмова від підписання асоціації автоматично скасувала перемовини про безвіз. У ЄС не пов'язували питання асоціації та безвізу зі створенням Януковичем антикорупційних органів. І не було на референдумі у Нідерландах вимоги до України створити особливі антикорупційні органи. І не могли члени ЄС це вимагати, бо у них самих таких окремих незалежних органів не існує. 3. Ти все зрозумів, чи треба ще пояснювати? Які у Януковича були заслуги, що ЄС запропонував йому договір про асоціацію?
показать весь комментарий
05.12.2025 13:07 Ответить
Я якраз добре пам'ятаю чому Януковоч вів переговори з рашкою. І це зовсім не тому що в нього був проросійський електорат. Безвіз підтримувало набагато більше людей ніж знайшлося б бажаючих виконувати усі захцянки русні - і Овоч то чудово знав. А вів перемовини бо йому потрібні були гроші - я про це до речі написав. А потрібні вони йому були тому що він багато крав і херово керував економікою , але при цьому хотів переобратися і для цього повинен був підтримувати "стабільність". Власне - так само як зараз керують і крадуть зелені - роздаючи вовчикові тисячі і крадучи мільярдами.
На відміну від Овоча і від нинішніх попередники змогли знайти сили і послали парашників лісом. Це їх перша заслуга до речі - бу русня там ще намагалась через газ тиснути як і раніше. Це коштувало нам інфляції, обвалу гривні і інших речей за які мудрий нарід потім не переобрав попередників - але їх це не злякало.
І звісно що ЄС прямо пов'язували Безвіз зі створенням антикорупційних органів - і не має жодної різниці що там є в самомум ЄС чи чого нема, бо що можна Юпітеру того не можна бику.
Ось почитай що приймали в 2014 для отримання Безвізу і не розповідай більше таких казок якщо хочеш серйозного обговорення.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/805-2014-%D1%80#Text
показать весь комментарий
05.12.2025 13:31 Ответить
😁 1. Відмовився Янукович від асоціації наприкінці 2013 року, гроші за відмову від асоціації Янукович отримав лише у 2014 році, а перемовини з Путіним з різних питань він вів ще до розмов про асоціацію. Вигідні Путіну Харківські угоди (які також схвалював твій ідол) були укладені задовго до відмови від підписання асоціації, і ніяк не були з нею пов'язані. І твій ідол не вів перемовини з Путіним з питань стосунків України та ЄС не тому що не мав бажання, а тому, що тоді почалася війна з РФ, і подібні перемовини були неможливі. 2. Ти багато написав беззмістовної маячні. Я тобі поставив конкретне питання: "Які заслуги були у Януковича, що ЄС запропонував йому підписати договір про асоціацію?" Ти можеш дати відповідь на це питання?
показать весь комментарий
05.12.2025 14:07 Ответить
Ну і що власне ти мені цим намагаєшся довести? Ця хронологія якось суперечить ідеї про те що овоч міг би отримати асоціацію але не хотів по гроші ******** були важливіші?..
Почалася війна - ну і що? Чому власне це могло завадити переговорам з рашкою? Особливо після Мінських.
От наприклад Грузії якось заважає наявність замороженого конфлікту - вести бізнес з рашкою, допомагати їй з сірим імпортом - отримувати віж них бабло і при цьому зливати свої європейські перспективи?
Ніяк не заважає - лягли під парашників і просють.
---
ти поки що ніяк не спростував моїх слів про те що робота над законами необхідними для євроассоціації + відмова від поступок в цій темі русні - є прямою заслугою євромайданівських сил на чолі з Порохом.
Абсолютно ніяк.
Я навіть тебе в конкретний закон носом ткнув.

"Які заслуги були у Януковича, що ЄС запропонував йому підписати договір про асоціацію?"

ніякі його заслуги не були, ЄС намагався втримати Україну в своїй орбіті - він злив це все на догоду парашникам, чи тут теж в тебе якісь сумніви є?
показать весь комментарий
05.12.2025 14:33 Ответить
Я тобі багато часу хочу довести, що, я повністю погоджуюсь з тобою у викладених тобою фактах. Я навіть піду тобі на зустріч, і погоджусь з тобою, що Янукович підтримував контакти з Путіним не через свою проросійську позицію, а виключно через те, що він хотів отримати від Путіна гроші. Я також безрезультатно хочу тобі розкрити очі і показати, що як Янукович не мав ніяких заслуг, коли ЄС погодився укласти з ним договір про асоціацію, так і попередня влада не мала ніяких заслуг! Як Януковичу хотіли подарувати асоціацію, так і попередній владі асоціацію подарували!!!
показать весь комментарий
05.12.2025 15:12 Ответить
Ти все одно вперто не бачиш слона в кімнаті.
Для того щоб прийняти той "подарунок" від ЄС - кожній владі потрібно було.
1. Погодитися.
2. Виконати деякі законодавчі вимоги.

Виконати перший пункт обидвом владам заважали парашники. Але одні пішли парашникам на поступки а другі ні.
Виконати другий пункт кожна влада повинна була сама. Але перша відмовилась це робити бо все одно вирішили продатись парашникам за бабло, а друга - зробила що від неї вимагав ЄС.

як на мене то "заслуга" перших і заслуга других очевидна
показать весь комментарий
05.12.2025 15:35 Ответить
Янукович виконав всі вимоги?
показать весь комментарий
05.12.2025 15:48 Ответить
Йому запропонували їх виконати. Він відкинув саму можливість.

Потім так само запропонували Пороху - він підписав, потім виконав.

Про що тут можна говорити ще?
показать весь комментарий
05.12.2025 16:55 Ответить
Ну, ти сам стверджуєш, що і Януковичу і Порошенкові ЄС пропонував підписати договір про асоціацію авансом, до виконання всіх вимог ЄС. Так де ж тут заслуга Януковича і Порошенка в отриманні асоціації?!! Я саме про це і писав, що їм асоціацію дарували, але один від подарунку відмовився, а інший його прийняв. Ти ж забрехався, і сам це розумієш. 😜
показать весь комментарий
05.12.2025 19:14 Ответить
Друже, в тебе СДУГ? Ти не можеш втримати в пам'яті більше пари повідомлень з переписки?

"Для того щоб прийняти той "подарунок" від ЄС - кожній владі потрібно було.
1. Погодитися.
2. Виконати деякі законодавчі вимоги..."

І далі за текстом.
Без виконання умов не було б ніякого Безвізу ні авансом ні післяплатою.
показать весь комментарий
06.12.2025 02:25 Ответить
"Для того щоб прийняти той "подарунок" від ЄС - кожній владі потрібно було. Погодитися. Виконати деякі законодавчі вимоги..."... Питаю вже десятий раз. Так Янукович погодився і виконав, а потім ЄС подав йому на підпис договір про асоціацію, чи спочатку ЄС подав Януковичу договір на підпис авансом, і попросив його погодитись і виконати щось у майбутньому? Ти можеш дати чітку конкретну відповідь, що було перше, а що друге?
показать весь комментарий
06.12.2025 11:45 Ответить
Ти вмієш гуглити? Активна робота над Договорам почалась ще при Ющенку. І навіть при Овочеві щось потроху приймалось, хоча б флрмально.Ніхто не давав нікому ніяких авансів.
Єдине що Овоч посадкою Юлі і Луценка ледь все не пересрав ще навіть до Євромайдану. Але Луценка він звільнив, тому європейці запропонували йому Договір від якого він зрештою відмовився.

Отже йому запропонували, він відмовився. Ніяких авансів не було.

Але сам договір це здебільшого політична угода.
Реальну практичну цінність мали мали Безвіз і Угода про вільну торгівлю.

І от там якраз парашники і намагались встромити своє немите рило.
Що характерно при Овочі Європа послала ***** пропозицію домовлятись в тристоронньому форматі з парашниками - тупо з порога.
Але при Пороху вони раптово "услишалі бамбас" і за якимсь **** нашим дипломатам довелось ще відбиватись від скажених свинопсів і їх вимог:

https://uk.wikipedia.org/wiki/21_%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BD%D1%8F 21 грудня https://uk.wikipedia.org/wiki/2015 2015 року відбулася остання тристороння зустріч щодо імплементації Угоди, яка завершилися безрезультатно. Росії не вдалося вдруге відкласти застосування Угоди або змінити умови її застосування, водночас сторони не домовилися про інші спеціальні заходи. Загалом тристоронні консультації ЄС-Україна-Росія тривали протягом 18 місяців, з липня 2014 року по грудень 2015 року, протягом цього періоду сторони провели 22 зустрічі на різних рівнях.

І це теж можна додати в скарбничку заслуг Петра.
показать весь комментарий
07.12.2025 02:39 Ответить
Ти не флуди і не в вертайся, як вуж. У сотий раз питаю. Коли представники ЄС і Янукович прибули у Вільнюс для підпису договору про асоціацію, всі попередні умови були виконані, чи ні? Тут тільки одна з двух коротких відповідей існує: "так, всі умови були виконані", або "ні, не всі умови були виконані".
показать весь комментарий
07.12.2025 19:40 Ответить
А як вони могли бути не виконаними якщо вже дійшло до підписів?
І що це змінює?
показать весь комментарий
09.12.2025 03:16 Ответить
Ну якщо маніпулювати на рівні трирічної дитини тоді це "логічно" .
А якщо пригадати що робота на Безвізом за часів Овоча була вже на фінальній стадії і треба було буквально підписати пару папірців і випустити хоча б 1 незаконно засудженого опозиціонера (в ідеалі взагалі їх не саджати) - тоді не дуже логічно.
А якщо врахувати що Овоч по своїй волі пішов під рашку замість підпису - тоді треба бути взагалі альтернативно обдарованим щоб знаходити якісь його заслуги в підписанні угоди.

Ну а якщо ще не прикидатися сліпоглухонімим і врахувати те про що я написав вище в доброму десятку коментів - то в скрарбничку Пороху треба докинути ще:
- Безвіз
- успішне протистояння тиску парашникам яку ЄС таки допустив до тристоронніх перемовин по економіній частині угоди (яку відстрочили завдяки ним але не скасували)
- успішний початок реформ для отримання статусу кандидати в ЄС - НАБУ, САП, місцеве самоврядування і інше.

======

тепер порівняй із Зебілом якому дали кандидатство в вигляду жесту підтримки України в війні і далі тільки зашквари і нуль рухів з його боку щоб протидіяти хоча б сраним мадярам на цьому шляху.
показать весь комментарий
10.12.2025 15:14 Ответить
Отже, за асоціацію з ЄС ми маємо дякувати Януковичу, за безвіз - Порошенкові, а за кандидатство у члени ЄС - Зеленському.
показать весь комментарий
14.12.2025 00:41 Ответить
Це обмовка. Вона насправді хотіла сказати "25 років". Просто журналісти наплутали
показать весь комментарий
04.12.2025 00:01 Ответить
слухати матернову , те ж саме що "зепоцріота"
показать весь комментарий
04.12.2025 00:08 Ответить
Ось приблизно стільки і буде йти війна, після якої Україні вже буде не до вступів у ЄС.
показать весь комментарий
04.12.2025 00:15 Ответить
Это как-то странно совпадает с датами потенциального продолжения войны. ) В там уже может и вступать некому будет. Или ишак или падишах)
показать весь комментарий
04.12.2025 00:29 Ответить
Нема нічого дивного. Людям властиво вибирати якісь помітні круглі дати з майбутнього в якості орієнтирів для прогнозів.
Війна закінчиться в 2030.
Україну приймуть в ЄС в 2030.
Рашка нападе на ЄС в 2030.
Анунаки поділять Землю з рептилоїдами в 2030.
Віндовс 12 вийде в 2030.
Єрмаку оголосять підозру в 2030.
І т.п.
Щодо останнього я, до речі, маю найбільші сумніви.
показать весь комментарий
04.12.2025 03:42 Ответить
Це натяк на те, що ішака терміново треба гнати і часу не так багато.
показать весь комментарий
04.12.2025 07:15 Ответить
Україна своею жертовностью у вікні з лихвою заробила право бути в ЕС! Вже зараз, у війні!
показать весь комментарий
04.12.2025 07:44 Ответить
Так вітієвато говорить ця "посолка Матернова", що геть нічого незрозуміло. Їх в МЗС так вчать говорити, чи в неї самої так мислення працює? Рандомно.
показать весь комментарий
04.12.2025 09:14 Ответить