9274 посетителя онлайн

87% украинцев поддерживают мир, в то же время 85% - против выхода из Донбасса, - Зеленский

87% украинцев поддерживают мир, в то же время 85% - против выхода из Донбасса

85-87% украинцев хотят, чтобы наступил мир, но и 85% наших граждан против вывода войск из Донбасса.

Президент в интервью Fox News заявил, что украинцы действительно устали от войны, однако остаются стойкими, передает Цензор.НЕТ.

Война в Украине

"Люди хотят мира. Сегодня президент Трамп сказал, что, согласно опросам, 85%, а возможно, 87%, хотят мира, так что они согласны. Я сказал: да, 87% поддерживают мир. В то же время 85% против вывода войск с востока, из Донбасса. Все хотят мира, но только мира", - сказал Зеленский.

Напомним, сегодня мы писали, что пресс-секретарь Кремля Дмитрий Песков заявил, что Украина должна вывести войска из Донбасса для прекращения войны.

Топ комментарии
+11
І ніякого протиріччя тут немає.
Як казав Бахмутський Демон, заїбала війна, скоріше б мир, але виконувати всі вимоги русні - пішли вони *****, продовжуємо їбашити.
показать весь комментарий
29.12.2025 15:46 Ответить
+11
Давайте референдум. Варшавсько-берлінські патріоти тільки своїми силами зроблять правильне голосування, а ще як пенсіонерів та заброньованих додати, то й взагалі. І все буде справедливо - воля народу.
показать весь комментарий
29.12.2025 15:49 Ответить
+9
Ну не 100 а трохе менше.Бо з'явилися ті хто живе своє найкраще життя завдяки війні. І їх немало. А тут оп і кормушку прихлопнуть
показать весь комментарий
29.12.2025 15:56 Ответить
Комментировать
Сортировать:
І ніякого протиріччя тут немає.
Як казав Бахмутський Демон, заїбала війна, скоріше б мир, але виконувати всі вимоги русні - пішли вони *****, продовжуємо їбашити.
показать весь комментарий
29.12.2025 15:46 Ответить
Для кого немає протиріч?

Якщо 85% проти виведення військ, то у нас має бути 3, 4, 5 та навіть більше армій, підготовлених та навчених. Тоді б не було протиріч.

Але ж такого немає і людей на позиціях не міняють місцями.

Тож протиріччя є. Протиріччя між реальністю та інфантильністю.

Протиріччя між тими, хто проти виведення та не мобілізується з одного боку - і тими, хто місяцями без ротацій на фронті.
показать весь комментарий
29.12.2025 15:56 Ответить
Протиріччя між двома думками немає.
А от між бажаним і дійсним - є.
показать весь комментарий
29.12.2025 15:59 Ответить
БО ВИХІД З ДОНБАСУ ЦЕ НЕ МИР ПРИДУРОК!!!!!

Подивись карту укріплень - після донбасу танки можуть спокійно йти аж до Карпат. Дніпро Одеса Вінниця і тд - все буде в боях. І Київ паде теж бо географія хороша лиш з півночі але з півдня в повному оточення - це буде біда
показать весь комментарий
29.12.2025 15:46 Ответить
ага ,Київ за три дні
показать весь комментарий
29.12.2025 15:48 Ответить
біди не буде , партнери нададуть гарантії безпеки .
показать весь комментарий
29.12.2025 15:49 Ответить
ХАХХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХА- "ГАРАНТІЇ" - ви серйозно?)) Ці "партнери" собі гарантувані не можу НІФІГА
показать весь комментарий
29.12.2025 15:50 Ответить
Цілком можуть. У партнерів жодної війни немає, жодного втрачено сантиметра землі, жодних втрат.
показать весь комментарий
29.12.2025 15:57 Ответить
ок . партнерів посилаємо нах. підримкки 0 . гарантій безпеки ніхто не надає. через 1-2 йухло окупує всю Донецьку обл. ..." після донбасу танки можуть спокійно йти аж до Карпат. Дніпро Одеса Вінниця і тд - все буде в боях. І Київ паде..."
показать весь комментарий
29.12.2025 16:01 Ответить
в Україні взагалі нема такого юридичного поняття як Донбас - це всього лиш народна назва вугільного басейну, який також включає частини Запорізької, Дніпропетровської та Харківської областей - х.з. як це можна оформити в договорі
показать весь комментарий
29.12.2025 15:57 Ответить
Возьмеш джавелін, підеш на танки, і біди не буде.
показать весь комментарий
29.12.2025 15:58 Ответить
Хвилинка а#уєнної соціології від Вови!
показать весь комментарий
29.12.2025 15:47 Ответить
Що значить -"хочуть миру"?Що в твоєму дитячому розумі значить слово "мир"?
показать весь комментарий
29.12.2025 15:48 Ответить
Мир ! Дружба ! Жвачка !
показать весь комментарий
29.12.2025 15:52 Ответить
Как обычно, все хотят бухнуть, только платить никто не хочет!
показать весь комментарий
29.12.2025 15:48 Ответить
Володя, 100% українців хочуть миру. Але це великий " сікрєт". Нікому тільки не кажи.
показать весь комментарий
29.12.2025 15:49 Ответить
Ну не 100 а трохе менше.Бо з'явилися ті хто живе своє найкраще життя завдяки війні. І їх немало. А тут оп і кормушку прихлопнуть
показать весь комментарий
29.12.2025 15:56 Ответить
Давайте референдум. Варшавсько-берлінські патріоти тільки своїми силами зроблять правильне голосування, а ще як пенсіонерів та заброньованих додати, то й взагалі. І все буде справедливо - воля народу.
показать весь комментарий
29.12.2025 15:49 Ответить
Ну якщо референдум у Варшаві та Берліні, то там буде 101% тих, хто проти виведення військ.
показать весь комментарий
29.12.2025 15:59 Ответить
Бюлетені з варіантом "проти" мають видаватися у тцк .
показать весь комментарий
29.12.2025 15:59 Ответить
А якщо старенький чи немічний - питань нема, там же підписуй розмін квартири на кімнату в гуртожитку, чи відмову від половини пенсії, а гроші військовим хай ідуть. Ну це явно менше, ніж життя того, кого ти підписуєш на окоп своїм рішенням. Але гарантію даю, що й на такі жертви ніхто з берсерків не піде)
показать весь комментарий
29.12.2025 16:02 Ответить
Ти вже відслужив в тих окопах, херой-розпорядник всім чим завгордно окрім власного обов'язку?
показать весь комментарий
29.12.2025 16:07 Ответить
Ти вже відслужив в тих окопах, херой-розпорядник всім чим завгордно окрім власного обов'язку?
показать весь комментарий
29.12.2025 16:09 Ответить
Так, я вже відслужив в тих окопах, херой-розпорядник всім чим завгодно окрім власного обов'язку. То коли тебе там чекати?
показать весь комментарий
29.12.2025 16:14 Ответить
Можете мене там взагалі не чекати. Але якщо вічна війна, то рано чи пізно всі там будуть.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:15 Ответить
Вічних воєн не в історії людства ще не було. Але я зрозумів твою позицію - тебе не чекати, але всіх хто не згоден з твоїми планами щодо територіальної цілісності і здачі вигідних позицій армії - обов'язково повинні іти воювати замість тебе. Бо в тебе позиція "правильна" і тому обов'язок на тебе не поширюється, а в інших "неправильна" і вони повинні її відстоювати виключно персональною участю в бойових діях.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:20 Ответить
Замість мене ніхто воювати йти не має, не треба оцього ляля. Суть в тому, що чим довше війна, тим більше сьогоднішніх ухилянтів завтра стає військовими. Не тому що хочуть, а тому що тягнуть. Чи думаєш вже он скільки часу поповнення добровольцями йде? Ну може, не знаю. А от пенсіонери там всякі чи берлінські 18-22 і такі всякі інші на фронт не потраплять незалежно від того, як довго війна триватиме. Рішення стає більш обдуманим, якщо його наслідки відчуваєш особисто ти. А якщо відчуває тільки хтось інший - ну то так можна робити опитування, чого ж.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:28 Ответить
Ну тоді тобі має сподобатись моя ідея щодо особистих наслідків. Всі хто за "мир" зі здачу територій - діляться хатами з біженцями з Донбасу і здають закордонні паспорти. Якщо за 10 років рашка не нападає - чудово, отримуєш його назад. Якщо нападає - тебе мобілізують першим в окопи посеред голого поля за Барвінковим.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:55 Ответить
Щось таке теж буде справедливо, мови нема.
показать весь комментарий
29.12.2025 17:07 Ответить
Тоді нема питань. Але звісно що з правової точки зору таку схема реалізувати майже неможливо.
показать весь комментарий
29.12.2025 17:24 Ответить
Я б взагалі зробив голосування на подібному референдумі тільки серед військових і військовозобов'язаних, але щоб діючі й списані військові мали більшу вагу голосу, ніж ті хто не воює, але потенційно буде. От я не воюю - значить чого це я маю вирішувати нарівні з тим хто в окопі, це не чесно. А якийсь незламний патріот з Мюнхена і потенційно не воюватиме, то чого він має нарівні зі мною вирішувати.
показать весь комментарий
29.12.2025 17:31 Ответить
В Мюнхені окрім незламних патріотів вистачає ще й відвертої русні яка просто звалила подалі, а також зебілів які свого часу вже наголосували мама не горюй.
Загалом же більшість цих проблем звісно вирішила би нормальна а не клоунська влада під час війни за якої воювати справді мали би усі з Міндічами, прокурорами, мєнтами, відставними кадровими вояками, артистами 95 кварталу і батьками 3-х дітей включно (хіба якщо 4 і всі живуть в Україні і дохід сім'ї не дозволяє найняти няню - тоді відстрочка). Але скажімо не довше 2-3 років (залежить від бойових задач). А далі наступна партія. Принаймні тоді всі і справді були б в одному човні.
показать весь комментарий
29.12.2025 17:40 Ответить
З варіантом "за здачу Донбасу" - з документами на власну житплощу для біженці з Карматосрька.
З варіантом за "мир" - разом з закордонним паспортом - ніхто не повинен виїжджати з мирної країни не насолодившись цим самим миром досхочу.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:06 Ответить
Да, їм віддадуть багато документів на житло на окупованій частині.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:09 Ответить
Питання було до тих чиє житло (поки що) не входить в вимоги окупації ****** без бою.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:15 Ответить
Зеленський молодець, добре навчився підтакувати Трампу, але залишатися на своїх позиціях. Власне Трампу тільки це і треба - щоб йому підтакували і догоджали, а результат справа десята.
показать весь комментарий
29.12.2025 15:50 Ответить
Ага, большинство украинцев за всё хорошее против всего плохого. Это уже извесно, ничего нового.
показать весь комментарий
29.12.2025 15:53 Ответить
Ішак сподівається все звалити на народ. Все, що тільки можна і неможна просрало це бездарне чмо, а відповідати має народ. Логіка залізна.
показать весь комментарий
29.12.2025 15:55 Ответить
Просто цікаво,а що це за 15-13% українців НЕ хочуть щоб настав мир?🤔
показать весь комментарий
29.12.2025 15:56 Ответить
Те кто сидят на потоках и шинкуют бабки на войне. Сферы деятельности этой прослойки и так всем известны.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:04 Ответить
Хто не хоче шоб їх виперли з європи додому.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:06 Ответить
"Міндічі", заброньовані поліцаї та інші ухилянти з силових структур, тцк-шники та інші десятки тисяч мародерів, котрі розподіляють гуманітарку, займаються забезпеченням потреб фронту. Для них настав справжній "бенкет під час чуми".
показать весь комментарий
29.12.2025 16:06 Ответить
Так тут все просто. Тих, хто проголосує проти виведення військ, маючи потаємну мрію про кордони 91, треба прямо на місці мобілізувати, не зважаючи на стать, вік і тд. Впевнений, що за таких умов результат голосування буде більш реалістичний.
показать весь комментарий
29.12.2025 15:59 Ответить
Тих хто хоче здати чужі квартири і будинки маскалям - виселяти накуй з їх халуп на користь біженців з Донбасу.
Тих хто голосує за те щоб ЗСУ відходили в голі поля чекати чергового нападу - позбавляти загранпаспортів на 10 років. Якщо за 10 років нападають москалі - вони йдуть воювати першими. Якщо 10 років мир - питань нема, ****** куди хочеш.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:09 Ответить
Я пропоную навіть кращий варіант - одразу позбавляти громадянства. Ну а що, цій країні потрібні ж тільки правильні українці, потужні та незламні. Як тільки країна позбавиться всіх неправильних, то одразу як заживе, ух!
показать весь комментарий
29.12.2025 16:31 Ответить
Комусь не потрібне українське громадянство - тому нема чого робити на референдумі чи виборах.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:52 Ответить
Тоді чому таким людям не дають можливості позбутися цього громадянства добровільно? Одразу б і нівелювали їх вплив на вибори. Вважаю, що терміново потрібно зайнятися цим питанням, і тоді всім одразу стане значно краще, це ж чистий win-win, чи не так?
показать весь комментарий
29.12.2025 17:07 Ответить
У всіх є таке право, для цього треба стати громадянином іншої країни бо закон забороняє позбавлення громадян українського паспорта якщо він в них єдиний.
показать весь комментарий
29.12.2025 17:21 Ответить
Тобто я правильно розумію, що, згідно логіки українського законодавства, громадянин обов'язково повинен бути власністю якоїсь держави, і бути особою без громадянства не має права? Щось це мені нагадує. А, згадав, що саме - рабовласництво. А оскільки воно є незаконним та неприйнятним, то потрібні негайні зміни до відповідних законів, тільки й всього.
показать весь комментарий
29.12.2025 17:26 Ответить
І лишатся громадянами мусорв, чинуші і пенсіонери)
показать весь комментарий
29.12.2025 17:22 Ответить
Це і є країна зелених мрій, тільки тсссс, про це нікому ні слова,
показать весь комментарий
29.12.2025 17:27 Ответить
А кого тут тоді грабувати ?
показать весь комментарий
29.12.2025 18:05 Ответить
Ну як це кого? Кріпаки будуть за пайку працювати, а громадяни - отримувати всі прибутки.
показать весь комментарий
29.12.2025 18:31 Ответить
Ну тут никаких сюрпризов. Все хотят победы но чужой кровью. Подавляющее большинство хотят воевать , но желающих отлавливают на улицах. В целом если Донбасс будет утрачен военным путем через, скажем, год и ещё несколько десятков тысяч смертей, будет норм как я понимаю. Все карты сойдутся и будет мир. Это всех устроит.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:02 Ответить
Взагалі-то у русні плани щонайменше на Херсонську і Запорізьку області.
"Виконання завдань щодо "визволення" "ДНР", "ЛНР", а також Запорізької та Херсонської областей буде продовжено", - сказав він у доповіді Путіну. Джерело: https://censor.net/ua/n3592895
Можна віддати Донбас без бою, тоді все, що не лягло там, піде на Південь.
З тією різницею, що збудовані у 2014 році руснею укріплення Слов'янська і Краматорська вєрнутся в родную гавань бєз потєрь с россійской сторони.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:05 Ответить
В запорізькій області темпи врати територій більші ніж на донбасі , тому пауза в перемовинах тільки на руку росіянам.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:07 Ответить
Вони наступають без озирання на якісь там "пєрєговори", які вони розглядають виключно як засіб достіжєнія цєлєй сво, про що і казали неодноразово.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:09 Ответить
А з ними хтось взагалі перемовляється , напряму з україни ?
показать весь комментарий
29.12.2025 16:11 Ответить
Ніхто. Нє царскоє дєло - с холопамі разговори вєсті. Ми рижую дрєссірованую обєзьяну пошльом.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:12 Ответить
не може бути ніякої паузи в імітації перемовин. тільки відбиті вчорашні зебіли - зазирачі ***** в ачько можуть вірити в цю поїботу.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:10 Ответить
вони потихеньку заберуть, якщо не настане Мир.
тягнути кота за яйця не в інтересах України
показать весь комментарий
29.12.2025 17:10 Ответить
Так, треба швидко все віддати.
Це точно в інтересах України.
показать весь комментарий
29.12.2025 17:11 Ответить
Діброва, Красний Лиман, Дробишева думаю буде достатньо.
Потім ривок на Маяки і траса перерізана.
показать весь комментарий
29.12.2025 19:11 Ответить
І ще трішки - й Суми та Харків у оточенні.
показать весь комментарий
29.12.2025 19:55 Ответить
вони їм не потрібні, тим більше Харків. це ж мільйон голів треба буде годувати, відновлювати інфраструктуру та інше. та нерозумно було б брати таке до себе на утримання.
показать весь комментарий
29.12.2025 20:01 Ответить
І саме в тому вони пішли оточувати Суми і Харків у 22-му.
Тому що не потрібні.
А я то-думав...
показать весь комментарий
29.12.2025 20:04 Ответить
Зеленый вполне мог согласиться что не сдавать донбасс в лоб, а как бы потерять в ходе боевых действий тот небольшой кусочек что остался и как говорится концы в воду и не прикопаешься. У раши хватит ресурсов дожать тот кусочек военным путем, в этом думаю уже мало кто сомневается. Единственная проблема чтоб после кусочка донбасса и если зеленый сдаст уж очень быстро не всплыла новая хотелка - а теперь Херсон и Запорожье
показать весь комментарий
29.12.2025 16:06 Ответить
***** брало Покровськ+Мирноград півтора роки. І досі не взяло остаточно. Краматорськ+Слов'янськ+Дружківка+Констятинівка - це агломерація разів в 5 більша.
Можеш порахувати скільки ще руснявих свиней там поляже і який в разі захоплення буде стан їх армії та економіки.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:12 Ответить
это не линейный процесс. Сказывается множество факторов как усталость армии, отсуствие мотивированных и прочее. В 23-м за каждое село месяцами сражались, щас села теряют по сути каждый день. Северск и Гуляйполе за сколькол потеряли ? За месяц?
показать весь комментарий
29.12.2025 16:14 Ответить
Звісно що нелінійний. Я неприклад не пам'ятаю щоб ціле місто яке було майже окуповане відбили як Куп'янськ. З іншого боку Вугледар який довго тримався потім був захоплений в 24-у за лічені тижні.
Але в середньому щоб взяти такий серйозний укріп район як Славік+Краматорськ, русні довелося б там дохнути щонайменше роки 2-3.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:17 Ответить
соглашусь. Пока сложно сказать сколько уйдет времени на Краматорск и Славянск.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:24 Ответить
він не був повністю взятий, Харківський напрямок до них одне з найслабших, після Сумського думаю.
у них немає завдань брати Харківщину, лише як загальний тиск і відволікання військ ЗСУ
показать весь комментарий
29.12.2025 17:14 Ответить
Не зовсім згоден. Їм дуже бажано взяти Куп'янськ для кращих шансів захопити Ізюм. Бо Ізюм дасть їм можливість повноцінно тиснути на Слов'янськ з півночі.
показать весь комментарий
29.12.2025 17:19 Ответить
батенька, це вже кільце буде для Слов'янська.
задум звичайно хороший, але занадто тривалий.
показать весь комментарий
29.12.2025 17:25 Ответить
хіба москалі колись воювали інакше в останні роки? оточення або загроза повного оточення - тільки тоді успіх.
показать весь комментарий
29.12.2025 17:57 Ответить
Купянськ відбили??
показать весь комментарий
29.12.2025 17:52 Ответить
так
показать весь комментарий
29.12.2025 17:58 Ответить
Я не хочу миру ціною життів людей на окупованих
показать весь комментарий
29.12.2025 16:13 Ответить
фиг вам а не добас
показать весь комментарий
29.12.2025 16:17 Ответить
Та не буде ні якого миру після здачі Донбасу, просто в такому разі пуйло збереже сотні тисяч орків які посунуть далі на Дніпро і Запоріжжя вони в них теж в конституції записані як їхні, чи ви вірите московитам що вони на цьому зупиняться, а гарантії безпеки це взагалі смішно, хто нам їх надасть пуйловський агент трамп чи може європейці які самі себе не можуть захистити.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:19 Ответить
Тобто більше ніж 140 відсотків проголосувало? Нічого собі який приріст!
показать весь комментарий
29.12.2025 16:22 Ответить
Звідки цифри ці, взагалі.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:27 Ответить
Цікаво , а хто ці 13 відсотків ,які не хочуть миру?
показать весь комментарий
29.12.2025 16:30 Ответить
Від кордонів 91го і перемоги плавно переходимо то того що готові здати. І командування при цьому не мінялося.
показать весь комментарий
29.12.2025 16:52 Ответить
90 мільярдів виділили, тож є що друзям Зеленського освоювувати ще 2 роки, а потім хоча трава не рости, вони все одно в Україні жити не збираються
показать весь комментарий
29.12.2025 17:05 Ответить
Позиція українців зрозуміла, а от позиція потужного президента невідома, чи її взагалі нема, чи він ії приховує, а вирішення проблеми зіпхнув на "мудрий нАрід", сам нічого не вирішує, тільки шастає по світу. пустишка.
показать весь комментарий
29.12.2025 17:11 Ответить
Донбас це і Павлоград також.
показать весь комментарий
29.12.2025 17:23 Ответить
Українці підтримують ійну та знищення усіх кацапстанців, які засіли на українських територіях!
показать весь комментарий
29.12.2025 18:26 Ответить
https://spektrnews.in.ua/news/mirniy-plan-donbas-dotisnut-yakscho-peregovori-ne-z-rve-put-n---vadim-denisenko/182483#gsc.tab=0 Вадим Денисенко:
Головне досягнення переговорів - гарантії безпеки ратифікує конгрес. Іншими словами, на відміну від Будапештського меморандуму, який був політичним зобов'язанням, ці гарантії, схоже, будуть мати статус міжнародного договору, який є обовʼязковим до виконання.
Чи готовий Путін погодитися на заморозку? Він тягнутиме час. Для нього перемога це не лише території. Це і зняття санкцій і повернення в геополітику. В цьому контексті є ряд запитань на які нема поки що відповіді. По - перше, чи достатньо йому буде зняття американських санкцій, чи він вимагатиме, щоб паралельно санкції зняли і європейці (тим більше він розуміє гру Макрона, який буде рухатися саме в цьому напрямку і саме для цього 7 лютого планує зустрітися з Путіним). В цьому ж контексті стоїть питання заморожених в Європі активів.
По-друге, на сьогодні відкритим залишається питання стосунків з Китаєм, який точно не хотів би посилення присутності Америки в стратегічних для Китаю проєктах по вуглеводнях та рідкісноземельних металах.
І, нарешті, є третє питання, суто психологічне: Путін страшенно хоче знищити Україну і живе в певних ілюзіях про крихкість фронту.
Якщо РФ і США все ж дійдуть згоди, Україну змусять вийти з Донбасу. Під яким соусом поки неясно, але формулювання буде придумано. На жаль, схоже, що нас готують до референдуму ( точніше це буде якийсь плебісцит) з відносно розмитими формулюваннями.
В Раді, для ратифікації такого договору невідомо чи будуть зібрані голоси. Хоча справа Кіселя, безумовно, зробить частину парламенту більш слухняною.
показать весь комментарий
29.12.2025 20:27 Ответить