8939 відвідувачів онлайн

87% українців підтримують мир, водночас 85% - проти виходу з Донбасу, - Зеленський

87% українців підтримують мир, водночас 85% - проти виходу з Донбасу

85-87% українців хочуть, щоб настав мир, але й 85% наших громадян проти виведення військ із Донбасу.

Президент в інтерв’ю Fox News заявив, що українці справді втомилися від війни, однак залишаються стійкими, передає Цензор.НЕТ.

Війна в Україні

"Люди хочуть миру. Сьогодні президент Трамп сказав, що, згідно з опитуваннями, 85%, а можливо, 87%, хочуть миру, так що вони згодні. Я сказав: так, 87% підтримують мир. Водночас 85% проти виведення військ зі сходу, з Донбасу. Усі хочуть миру, але тільки миру", - сказав Зеленський.

Нагадаємо, сьогодні ми писали, - речник Кремля Дмитро Пєсков заявив, що Україна має вивести війська з Донбасу для зупинки війни.

Топ коментарі
+11
І ніякого протиріччя тут немає.
Як казав Бахмутський Демон, заїбала війна, скоріше б мир, але виконувати всі вимоги русні - пішли вони *****, продовжуємо їбашити.
показати весь коментар
29.12.2025 15:46 Відповісти
+11
Давайте референдум. Варшавсько-берлінські патріоти тільки своїми силами зроблять правильне голосування, а ще як пенсіонерів та заброньованих додати, то й взагалі. І все буде справедливо - воля народу.
показати весь коментар
29.12.2025 15:49 Відповісти
+9
Ну не 100 а трохе менше.Бо з'явилися ті хто живе своє найкраще життя завдяки війні. І їх немало. А тут оп і кормушку прихлопнуть
показати весь коментар
29.12.2025 15:56 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
І ніякого протиріччя тут немає.
Як казав Бахмутський Демон, заїбала війна, скоріше б мир, але виконувати всі вимоги русні - пішли вони *****, продовжуємо їбашити.
показати весь коментар
29.12.2025 15:46 Відповісти
Для кого немає протиріч?

Якщо 85% проти виведення військ, то у нас має бути 3, 4, 5 та навіть більше армій, підготовлених та навчених. Тоді б не було протиріч.

Але ж такого немає і людей на позиціях не міняють місцями.

Тож протиріччя є. Протиріччя між реальністю та інфантильністю.

Протиріччя між тими, хто проти виведення та не мобілізується з одного боку - і тими, хто місяцями без ротацій на фронті.
показати весь коментар
29.12.2025 15:56 Відповісти
Протиріччя між двома думками немає.
А от між бажаним і дійсним - є.
показати весь коментар
29.12.2025 15:59 Відповісти
БО ВИХІД З ДОНБАСУ ЦЕ НЕ МИР ПРИДУРОК!!!!!

Подивись карту укріплень - після донбасу танки можуть спокійно йти аж до Карпат. Дніпро Одеса Вінниця і тд - все буде в боях. І Київ паде теж бо географія хороша лиш з півночі але з півдня в повному оточення - це буде біда
показати весь коментар
29.12.2025 15:46 Відповісти
ага ,Київ за три дні
показати весь коментар
29.12.2025 15:48 Відповісти
біди не буде , партнери нададуть гарантії безпеки .
показати весь коментар
29.12.2025 15:49 Відповісти
ХАХХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХА- "ГАРАНТІЇ" - ви серйозно?)) Ці "партнери" собі гарантувані не можу НІФІГА
показати весь коментар
29.12.2025 15:50 Відповісти
Цілком можуть. У партнерів жодної війни немає, жодного втрачено сантиметра землі, жодних втрат.
показати весь коментар
29.12.2025 15:57 Відповісти
ок . партнерів посилаємо нах. підримкки 0 . гарантій безпеки ніхто не надає. через 1-2 йухло окупує всю Донецьку обл. ..." після донбасу танки можуть спокійно йти аж до Карпат. Дніпро Одеса Вінниця і тд - все буде в боях. І Київ паде..."
показати весь коментар
29.12.2025 16:01 Відповісти
в Україні взагалі нема такого юридичного поняття як Донбас - це всього лиш народна назва вугільного басейну, який також включає частини Запорізької, Дніпропетровської та Харківської областей - х.з. як це можна оформити в договорі
показати весь коментар
29.12.2025 15:57 Відповісти
Возьмеш джавелін, підеш на танки, і біди не буде.
показати весь коментар
29.12.2025 15:58 Відповісти
Хвилинка а#уєнної соціології від Вови!
показати весь коментар
29.12.2025 15:47 Відповісти
Що значить -"хочуть миру"?Що в твоєму дитячому розумі значить слово "мир"?
показати весь коментар
29.12.2025 15:48 Відповісти
Мир ! Дружба ! Жвачка !
показати весь коментар
29.12.2025 15:52 Відповісти
Как обычно, все хотят бухнуть, только платить никто не хочет!
показати весь коментар
29.12.2025 15:48 Відповісти
Володя, 100% українців хочуть миру. Але це великий " сікрєт". Нікому тільки не кажи.
показати весь коментар
29.12.2025 15:49 Відповісти
Ну не 100 а трохе менше.Бо з'явилися ті хто живе своє найкраще життя завдяки війні. І їх немало. А тут оп і кормушку прихлопнуть
показати весь коментар
29.12.2025 15:56 Відповісти
Давайте референдум. Варшавсько-берлінські патріоти тільки своїми силами зроблять правильне голосування, а ще як пенсіонерів та заброньованих додати, то й взагалі. І все буде справедливо - воля народу.
показати весь коментар
29.12.2025 15:49 Відповісти
Ну якщо референдум у Варшаві та Берліні, то там буде 101% тих, хто проти виведення військ.
показати весь коментар
29.12.2025 15:59 Відповісти
Бюлетені з варіантом "проти" мають видаватися у тцк .
показати весь коментар
29.12.2025 15:59 Відповісти
А якщо старенький чи немічний - питань нема, там же підписуй розмін квартири на кімнату в гуртожитку, чи відмову від половини пенсії, а гроші військовим хай ідуть. Ну це явно менше, ніж життя того, кого ти підписуєш на окоп своїм рішенням. Але гарантію даю, що й на такі жертви ніхто з берсерків не піде)
показати весь коментар
29.12.2025 16:02 Відповісти
Ти вже відслужив в тих окопах, херой-розпорядник всім чим завгордно окрім власного обов'язку?
показати весь коментар
29.12.2025 16:07 Відповісти
Ти вже відслужив в тих окопах, херой-розпорядник всім чим завгордно окрім власного обов'язку?
показати весь коментар
29.12.2025 16:09 Відповісти
Так, я вже відслужив в тих окопах, херой-розпорядник всім чим завгодно окрім власного обов'язку. То коли тебе там чекати?
показати весь коментар
29.12.2025 16:14 Відповісти
Можете мене там взагалі не чекати. Але якщо вічна війна, то рано чи пізно всі там будуть.
показати весь коментар
29.12.2025 16:15 Відповісти
Вічних воєн не в історії людства ще не було. Але я зрозумів твою позицію - тебе не чекати, але всіх хто не згоден з твоїми планами щодо територіальної цілісності і здачі вигідних позицій армії - обов'язково повинні іти воювати замість тебе. Бо в тебе позиція "правильна" і тому обов'язок на тебе не поширюється, а в інших "неправильна" і вони повинні її відстоювати виключно персональною участю в бойових діях.
показати весь коментар
29.12.2025 16:20 Відповісти
Замість мене ніхто воювати йти не має, не треба оцього ляля. Суть в тому, що чим довше війна, тим більше сьогоднішніх ухилянтів завтра стає військовими. Не тому що хочуть, а тому що тягнуть. Чи думаєш вже он скільки часу поповнення добровольцями йде? Ну може, не знаю. А от пенсіонери там всякі чи берлінські 18-22 і такі всякі інші на фронт не потраплять незалежно від того, як довго війна триватиме. Рішення стає більш обдуманим, якщо його наслідки відчуваєш особисто ти. А якщо відчуває тільки хтось інший - ну то так можна робити опитування, чого ж.
показати весь коментар
29.12.2025 16:28 Відповісти
Ну тоді тобі має сподобатись моя ідея щодо особистих наслідків. Всі хто за "мир" зі здачу територій - діляться хатами з біженцями з Донбасу і здають закордонні паспорти. Якщо за 10 років рашка не нападає - чудово, отримуєш його назад. Якщо нападає - тебе мобілізують першим в окопи посеред голого поля за Барвінковим.
показати весь коментар
29.12.2025 16:55 Відповісти
Щось таке теж буде справедливо, мови нема.
показати весь коментар
29.12.2025 17:07 Відповісти
Тоді нема питань. Але звісно що з правової точки зору таку схема реалізувати майже неможливо.
показати весь коментар
29.12.2025 17:24 Відповісти
Я б взагалі зробив голосування на подібному референдумі тільки серед військових і військовозобов'язаних, але щоб діючі й списані військові мали більшу вагу голосу, ніж ті хто не воює, але потенційно буде. От я не воюю - значить чого це я маю вирішувати нарівні з тим хто в окопі, це не чесно. А якийсь незламний патріот з Мюнхена і потенційно не воюватиме, то чого він має нарівні зі мною вирішувати.
показати весь коментар
29.12.2025 17:31 Відповісти
В Мюнхені окрім незламних патріотів вистачає ще й відвертої русні яка просто звалила подалі, а також зебілів які свого часу вже наголосували мама не горюй.
Загалом же більшість цих проблем звісно вирішила би нормальна а не клоунська влада під час війни за якої воювати справді мали би усі з Міндічами, прокурорами, мєнтами, відставними кадровими вояками, артистами 95 кварталу і батьками 3-х дітей включно (хіба якщо 4 і всі живуть в Україні і дохід сім'ї не дозволяє найняти няню - тоді відстрочка). Але скажімо не довше 2-3 років (залежить від бойових задач). А далі наступна партія. Принаймні тоді всі і справді були б в одному човні.
показати весь коментар
29.12.2025 17:40 Відповісти
З варіантом "за здачу Донбасу" - з документами на власну житплощу для біженці з Карматосрька.
З варіантом за "мир" - разом з закордонним паспортом - ніхто не повинен виїжджати з мирної країни не насолодившись цим самим миром досхочу.
показати весь коментар
29.12.2025 16:06 Відповісти
Да, їм віддадуть багато документів на житло на окупованій частині.
показати весь коментар
29.12.2025 16:09 Відповісти
Питання було до тих чиє житло (поки що) не входить в вимоги окупації ****** без бою.
показати весь коментар
29.12.2025 16:15 Відповісти
Зеленський молодець, добре навчився підтакувати Трампу, але залишатися на своїх позиціях. Власне Трампу тільки це і треба - щоб йому підтакували і догоджали, а результат справа десята.
показати весь коментар
29.12.2025 15:50 Відповісти
Ага, большинство украинцев за всё хорошее против всего плохого. Это уже извесно, ничего нового.
показати весь коментар
29.12.2025 15:53 Відповісти
Ішак сподівається все звалити на народ. Все, що тільки можна і неможна просрало це бездарне чмо, а відповідати має народ. Логіка залізна.
показати весь коментар
29.12.2025 15:55 Відповісти
Просто цікаво,а що це за 15-13% українців НЕ хочуть щоб настав мир?🤔
показати весь коментар
29.12.2025 15:56 Відповісти
Те кто сидят на потоках и шинкуют бабки на войне. Сферы деятельности этой прослойки и так всем известны.
показати весь коментар
29.12.2025 16:04 Відповісти
Хто не хоче шоб їх виперли з європи додому.
показати весь коментар
29.12.2025 16:06 Відповісти
"Міндічі", заброньовані поліцаї та інші ухилянти з силових структур, тцк-шники та інші десятки тисяч мародерів, котрі розподіляють гуманітарку, займаються забезпеченням потреб фронту. Для них настав справжній "бенкет під час чуми".
показати весь коментар
29.12.2025 16:06 Відповісти
Так тут все просто. Тих, хто проголосує проти виведення військ, маючи потаємну мрію про кордони 91, треба прямо на місці мобілізувати, не зважаючи на стать, вік і тд. Впевнений, що за таких умов результат голосування буде більш реалістичний.
показати весь коментар
29.12.2025 15:59 Відповісти
Тих хто хоче здати чужі квартири і будинки маскалям - виселяти накуй з їх халуп на користь біженців з Донбасу.
Тих хто голосує за те щоб ЗСУ відходили в голі поля чекати чергового нападу - позбавляти загранпаспортів на 10 років. Якщо за 10 років нападають москалі - вони йдуть воювати першими. Якщо 10 років мир - питань нема, ****** куди хочеш.
показати весь коментар
29.12.2025 16:09 Відповісти
Я пропоную навіть кращий варіант - одразу позбавляти громадянства. Ну а що, цій країні потрібні ж тільки правильні українці, потужні та незламні. Як тільки країна позбавиться всіх неправильних, то одразу як заживе, ух!
показати весь коментар
29.12.2025 16:31 Відповісти
Комусь не потрібне українське громадянство - тому нема чого робити на референдумі чи виборах.
показати весь коментар
29.12.2025 16:52 Відповісти
Тоді чому таким людям не дають можливості позбутися цього громадянства добровільно? Одразу б і нівелювали їх вплив на вибори. Вважаю, що терміново потрібно зайнятися цим питанням, і тоді всім одразу стане значно краще, це ж чистий win-win, чи не так?
показати весь коментар
29.12.2025 17:07 Відповісти
У всіх є таке право, для цього треба стати громадянином іншої країни бо закон забороняє позбавлення громадян українського паспорта якщо він в них єдиний.
показати весь коментар
29.12.2025 17:21 Відповісти
Тобто я правильно розумію, що, згідно логіки українського законодавства, громадянин обов'язково повинен бути власністю якоїсь держави, і бути особою без громадянства не має права? Щось це мені нагадує. А, згадав, що саме - рабовласництво. А оскільки воно є незаконним та неприйнятним, то потрібні негайні зміни до відповідних законів, тільки й всього.
показати весь коментар
29.12.2025 17:26 Відповісти
І лишатся громадянами мусорв, чинуші і пенсіонери)
показати весь коментар
29.12.2025 17:22 Відповісти
Це і є країна зелених мрій, тільки тсссс, про це нікому ні слова,
показати весь коментар
29.12.2025 17:27 Відповісти
А кого тут тоді грабувати ?
показати весь коментар
29.12.2025 18:05 Відповісти
Ну як це кого? Кріпаки будуть за пайку працювати, а громадяни - отримувати всі прибутки.
показати весь коментар
29.12.2025 18:31 Відповісти
Ну тут никаких сюрпризов. Все хотят победы но чужой кровью. Подавляющее большинство хотят воевать , но желающих отлавливают на улицах. В целом если Донбасс будет утрачен военным путем через, скажем, год и ещё несколько десятков тысяч смертей, будет норм как я понимаю. Все карты сойдутся и будет мир. Это всех устроит.
показати весь коментар
29.12.2025 16:02 Відповісти
Взагалі-то у русні плани щонайменше на Херсонську і Запорізьку області.
"Виконання завдань щодо "визволення" "ДНР", "ЛНР", а також Запорізької та Херсонської областей буде продовжено", - сказав він у доповіді Путіну. Джерело: https://censor.net/ua/n3592895
Можна віддати Донбас без бою, тоді все, що не лягло там, піде на Південь.
З тією різницею, що збудовані у 2014 році руснею укріплення Слов'янська і Краматорська вєрнутся в родную гавань бєз потєрь с россійской сторони.
показати весь коментар
29.12.2025 16:05 Відповісти
В запорізькій області темпи врати територій більші ніж на донбасі , тому пауза в перемовинах тільки на руку росіянам.
показати весь коментар
29.12.2025 16:07 Відповісти
Вони наступають без озирання на якісь там "пєрєговори", які вони розглядають виключно як засіб достіжєнія цєлєй сво, про що і казали неодноразово.
показати весь коментар
29.12.2025 16:09 Відповісти
А з ними хтось взагалі перемовляється , напряму з україни ?
показати весь коментар
29.12.2025 16:11 Відповісти
Ніхто. Нє царскоє дєло - с холопамі разговори вєсті. Ми рижую дрєссірованую обєзьяну пошльом.
показати весь коментар
29.12.2025 16:12 Відповісти
не може бути ніякої паузи в імітації перемовин. тільки відбиті вчорашні зебіли - зазирачі ***** в ачько можуть вірити в цю поїботу.
показати весь коментар
29.12.2025 16:10 Відповісти
вони потихеньку заберуть, якщо не настане Мир.
тягнути кота за яйця не в інтересах України
показати весь коментар
29.12.2025 17:10 Відповісти
Так, треба швидко все віддати.
Це точно в інтересах України.
показати весь коментар
29.12.2025 17:11 Відповісти
Діброва, Красний Лиман, Дробишева думаю буде достатньо.
Потім ривок на Маяки і траса перерізана.
показати весь коментар
29.12.2025 19:11 Відповісти
І ще трішки - й Суми та Харків у оточенні.
показати весь коментар
29.12.2025 19:55 Відповісти
вони їм не потрібні, тим більше Харків. це ж мільйон голів треба буде годувати, відновлювати інфраструктуру та інше. та нерозумно було б брати таке до себе на утримання.
показати весь коментар
29.12.2025 20:01 Відповісти
І саме в тому вони пішли оточувати Суми і Харків у 22-му.
Тому що не потрібні.
А я то-думав...
показати весь коментар
29.12.2025 20:04 Відповісти
Зеленый вполне мог согласиться что не сдавать донбасс в лоб, а как бы потерять в ходе боевых действий тот небольшой кусочек что остался и как говорится концы в воду и не прикопаешься. У раши хватит ресурсов дожать тот кусочек военным путем, в этом думаю уже мало кто сомневается. Единственная проблема чтоб после кусочка донбасса и если зеленый сдаст уж очень быстро не всплыла новая хотелка - а теперь Херсон и Запорожье
показати весь коментар
29.12.2025 16:06 Відповісти
***** брало Покровськ+Мирноград півтора роки. І досі не взяло остаточно. Краматорськ+Слов'янськ+Дружківка+Констятинівка - це агломерація разів в 5 більша.
Можеш порахувати скільки ще руснявих свиней там поляже і який в разі захоплення буде стан їх армії та економіки.
показати весь коментар
29.12.2025 16:12 Відповісти
это не линейный процесс. Сказывается множество факторов как усталость армии, отсуствие мотивированных и прочее. В 23-м за каждое село месяцами сражались, щас села теряют по сути каждый день. Северск и Гуляйполе за сколькол потеряли ? За месяц?
показати весь коментар
29.12.2025 16:14 Відповісти
Звісно що нелінійний. Я неприклад не пам'ятаю щоб ціле місто яке було майже окуповане відбили як Куп'янськ. З іншого боку Вугледар який довго тримався потім був захоплений в 24-у за лічені тижні.
Але в середньому щоб взяти такий серйозний укріп район як Славік+Краматорськ, русні довелося б там дохнути щонайменше роки 2-3.
показати весь коментар
29.12.2025 16:17 Відповісти
соглашусь. Пока сложно сказать сколько уйдет времени на Краматорск и Славянск.
показати весь коментар
29.12.2025 16:24 Відповісти
він не був повністю взятий, Харківський напрямок до них одне з найслабших, після Сумського думаю.
у них немає завдань брати Харківщину, лише як загальний тиск і відволікання військ ЗСУ
показати весь коментар
29.12.2025 17:14 Відповісти
Не зовсім згоден. Їм дуже бажано взяти Куп'янськ для кращих шансів захопити Ізюм. Бо Ізюм дасть їм можливість повноцінно тиснути на Слов'янськ з півночі.
показати весь коментар
29.12.2025 17:19 Відповісти
батенька, це вже кільце буде для Слов'янська.
задум звичайно хороший, але занадто тривалий.
показати весь коментар
29.12.2025 17:25 Відповісти
хіба москалі колись воювали інакше в останні роки? оточення або загроза повного оточення - тільки тоді успіх.
показати весь коментар
29.12.2025 17:57 Відповісти
Купянськ відбили??
показати весь коментар
29.12.2025 17:52 Відповісти
так
показати весь коментар
29.12.2025 17:58 Відповісти
Я не хочу миру ціною життів людей на окупованих
показати весь коментар
29.12.2025 16:13 Відповісти
фиг вам а не добас
показати весь коментар
29.12.2025 16:17 Відповісти
Та не буде ні якого миру після здачі Донбасу, просто в такому разі пуйло збереже сотні тисяч орків які посунуть далі на Дніпро і Запоріжжя вони в них теж в конституції записані як їхні, чи ви вірите московитам що вони на цьому зупиняться, а гарантії безпеки це взагалі смішно, хто нам їх надасть пуйловський агент трамп чи може європейці які самі себе не можуть захистити.
показати весь коментар
29.12.2025 16:19 Відповісти
Тобто більше ніж 140 відсотків проголосувало? Нічого собі який приріст!
показати весь коментар
29.12.2025 16:22 Відповісти
Звідки цифри ці, взагалі.
показати весь коментар
29.12.2025 16:27 Відповісти
Цікаво , а хто ці 13 відсотків ,які не хочуть миру?
показати весь коментар
29.12.2025 16:30 Відповісти
Від кордонів 91го і перемоги плавно переходимо то того що готові здати. І командування при цьому не мінялося.
показати весь коментар
29.12.2025 16:52 Відповісти
90 мільярдів виділили, тож є що друзям Зеленського освоювувати ще 2 роки, а потім хоча трава не рости, вони все одно в Україні жити не збираються
показати весь коментар
29.12.2025 17:05 Відповісти
Позиція українців зрозуміла, а от позиція потужного президента невідома, чи її взагалі нема, чи він ії приховує, а вирішення проблеми зіпхнув на "мудрий нАрід", сам нічого не вирішує, тільки шастає по світу. пустишка.
показати весь коментар
29.12.2025 17:11 Відповісти
Донбас це і Павлоград також.
показати весь коментар
29.12.2025 17:23 Відповісти
Українці підтримують ійну та знищення усіх кацапстанців, які засіли на українських територіях!
показати весь коментар
29.12.2025 18:26 Відповісти
https://spektrnews.in.ua/news/mirniy-plan-donbas-dotisnut-yakscho-peregovori-ne-z-rve-put-n---vadim-denisenko/182483#gsc.tab=0 Вадим Денисенко:
Головне досягнення переговорів - гарантії безпеки ратифікує конгрес. Іншими словами, на відміну від Будапештського меморандуму, який був політичним зобов'язанням, ці гарантії, схоже, будуть мати статус міжнародного договору, який є обовʼязковим до виконання.
Чи готовий Путін погодитися на заморозку? Він тягнутиме час. Для нього перемога це не лише території. Це і зняття санкцій і повернення в геополітику. В цьому контексті є ряд запитань на які нема поки що відповіді. По - перше, чи достатньо йому буде зняття американських санкцій, чи він вимагатиме, щоб паралельно санкції зняли і європейці (тим більше він розуміє гру Макрона, який буде рухатися саме в цьому напрямку і саме для цього 7 лютого планує зустрітися з Путіним). В цьому ж контексті стоїть питання заморожених в Європі активів.
По-друге, на сьогодні відкритим залишається питання стосунків з Китаєм, який точно не хотів би посилення присутності Америки в стратегічних для Китаю проєктах по вуглеводнях та рідкісноземельних металах.
І, нарешті, є третє питання, суто психологічне: Путін страшенно хоче знищити Україну і живе в певних ілюзіях про крихкість фронту.
Якщо РФ і США все ж дійдуть згоди, Україну змусять вийти з Донбасу. Під яким соусом поки неясно, але формулювання буде придумано. На жаль, схоже, що нас готують до референдуму ( точніше це буде якийсь плебісцит) з відносно розмитими формулюваннями.
В Раді, для ратифікації такого договору невідомо чи будуть зібрані голоси. Хоча справа Кіселя, безумовно, зробить частину парламенту більш слухняною.
показати весь коментар
29.12.2025 20:27 Відповісти