10801 посетитель онлайн

Залужный опережает Зеленского в президентском рейтинге, - опрос WP/Ipsos

залужный и зеленский

Полномочный посол Украины в Великобритании и бывший главнокомандующий ВСУ Валерий Залужный возглавляет рейтинг симпатий среди украинских избирателей: на предстоящих президентских выборах за него готовы проголосовать 23% респондентов, тогда как действующего президента Владимира Зеленского поддерживают 20%.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом пишет издание The Washington Post со ссылкой на результаты исследования, проведенного международной исследовательской компанией Ipsos.

"Согласно опросу, в котором приняли участие 2000 украинцев и который должен быть опубликован в этом месяце, генерал в отставке Валерий Залужный, ранее возглавлявший Вооруженные силы Украины, а сейчас занимает должность посла в Великобритании, является лидером на любых будущих президентских выборах с 23 процентами голосов, Зеленский занимает второе место с 20 процентами", - говорится в сообщении.

На третьем месте, согласно результатам исследования, - лидер партии "Европейская солидарность", пятый президент Украины (2014-2019) Петр Порошенко, за которого проголосовали бы 9% украинских избирателей, а экс-начальник Главного управления разведки Министерства обороны Украины Кирилл Буданов, назначенный 2 января руководителем Офиса президента Украины, - на четвертом с 7%. 17% респондентов отметили, что им трудно сказать, за кого они будут голосовать сейчас.

Напомним, по результатам декабрьского соцопроса SOCIS, в тройку лидеров президентского рейтинга также входят Зеленский, Залужный и Буданов. Во втором туре действующий президент проигрывает как в паре с бывшим главкомом, так и в паре с начальником ГУР.

Топ комментарии
+25
У кого ж ти віриш?
В діда Мороза віриш?
показать весь комментарий
03.01.2026 11:24 Ответить
+20
Цікавий реальний відсоток упоротих довбней яки проголосують за Ze та його сброд.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:23 Ответить
+19
Проти Залужного нічого не маю, але підтримуватиму Пороха. Було б добре якби вони об'єдналися в одну політ.силу.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
100 % згідна
показать весь комментарий
05.01.2026 09:24 Ответить
Це ж не вибори, а уподобання. Ось я, наприклад, точно не буду голосувати за Зе і Буданова, а за Порошенка і Залужного буду. Звісно я буду звертати увагу і на програму, і на команду, і на загальні висловлювання Залужного. Та якщо стане вибір між Зе з Будановим з одного боку та Порошенком з Залужним з іншого, то обирата буду останніх, навіть якщо перші будуть обіцяти чергові прості рішення складних питань, чи брехати про кров, піт та важку працю
показать весь комментарий
05.01.2026 08:50 Ответить
https://t.me/dragonspech/9628 Дмитро Каленчук-Вовнянко:

Оця картинка - з групи шанувальників ЗЕ... Мені мову відняло....
За Порошенка світло в Києві не вимикали як таке. І в Харкові. І в Дніпрі. З Херсону літаки літали за кордон - нині там літають тільки дрони. У Маріуполі працювали фонтани і відкривався приватний університет. У Бахмуті на набережній росли троянди (я ще застав), а Курахове було ціле. Тепер вони всі в руїні.
І так за Порошенка Запоріжжя було глибоким тилом і ми з рідними їздили на море до Генічеська. Зараз цього не уявити.
Ні, звісно, в тому що зараз все от так, винна Москва. Але...
"Ми можемо дати більше грошей на ЗСУ, але тоді ми не зможемо будувати дороги", "будуть травневі шашлики"... Пригадуєте? Пригадуєте зірвані держоборонзамовлення? А шатл на Крим - за лічені дні до вторгнення? І щойно - двушечка в Москву.
Вони дякують Зеленському за світло і тепло...
показать весь комментарий
04.01.2026 23:04 Ответить
На тему стратегів не ви перескочили? Нехай, це не суть важливо. Я лише хотів зауважити, що лише після 24 лютого 22-го більшість стратегів почала усвідомлювати, що війна розпочалась в 14-му. Я один з небагатьох нестратегів, що (в т.ч. на Цензорі) виступали проти Мінська, за Будапештський формат і що війну називати АТО це помилка і самообман. Наші пости чмирили і банили, як Земіндіч Дениса Янтаря в Золотому.
показать весь комментарий
04.01.2026 22:02 Ответить
Ці опитування малюють для заспокоєння зеленського,що він,начебто,попереду Порошенка.Хай поверне опозіційні канали на т2 тоді подивимось рейтинги.❤️🇺🇦❤️
показать весь комментарий
04.01.2026 10:25 Ответить
Ще раз повторюю. Як військовий він зробив багато. Ніяк не показав він себе як менеджер, керівник _цивільної_ організації і т.д. Підкреслюю, "ніяк" це означає саме ніяк. Може кухар зможе бути і гарним будівельником, так теж буває. Просто ми цього не знаємо. Нонейм. Майже такий же нонейм як і зеленський в 2019-м.
І доречі ви скоріш за все не знаєте наскільки корумпована, диктарторська і непрофесійна наша армія. Яку роль в ній відігравав саме Залужний я не скажу. Можливо боровся (але не встиг - цей організм не змінити за місяць чи навіть за рік), можливо навпаки. Знаю що при сирку все стало кратно гірше, але що було до Залужного я вам не скажу. Тому я не агітую проти Залужного, я просто раджу дуже добре придивитися і розібратися.
показать весь комментарий
04.01.2026 09:31 Ответить
Якщо такі опитування роблять, то хтось їх замовляє і оплачує.
Підкинути такий срачєльнік може тільки малососія, бо тільки їй потрібні випускники ківаловської юракадемії
показать весь комментарий
04.01.2026 09:28 Ответить
https://spektrnews.in.ua/news/sobaka-na-s-n---dzhon-sm-t/182564#gsc.tab=0 Джон Сміт:
Зеленський досяг моменту, коли в нормальних країнах ідуть у добровільну відставку. По суті він був банкрот ще в кінці 2021 року. А зараз він довів, що більше не здатний виконати запит суспільства, яке не приймає капітуляцію. Під кінець 2025 він пред'явив свій максимум - ось вам 20 пунктів ганьби. Прийміть це на незаконному зеферендумі і відчепіться. На етом мої полномочія всьо, закончілісь...
На цьому моменті в історії народів зазвичай пишуть: чемберлена змусили подати у відставку. А в заяві на відставку земберлен, щоб не стати зеушеску, пише:
Великий народе великої країни! Я не впорався. Я довів країну до ручки. Перемога зі мною більше неможлива!
Або - більш брехливе:
Країна міцна. Військо і народ стоять сильно. Але я переконаний, що ми маємо прийняти поточні переговорні умови. Кращої угоди я не здобуту! Ви всі президенти, я побіг, удачки вам!
Та в кінці обов'язково: хай вас поведе інший - більш достойний! І передаєш владу спікеру парламенту.
Поки - Стефанчуку, а там Верховна рада вирішить, хто більш достойний вести країну в якості в.о. президента. Через 2 дні президентом знову стає Порошенко, при якому Україна в 2014 Маріуполь повернула, а не здала, і тому що він єдиний серед депутатів у світі має достатній статус, щоб Європа і Трамп не звертали увагу на його приставку "в.о." і відсутність виборів. Далі непопулярний Порошенко спокійно приймає непопулярні рішення - по покращенню мобілізації, боротьбі з СЗЧ, і популярні - по посиленню оборони, зупиненню повзучого наступу ворога і по поверненню свободи слова, щоб всі могли його ненавидіти відкрито. І починає розмовляти з США, як має дорослий дядя, а не маленький хлопчик.
Але Зелень діє як собака на сіні: перемогу зі мною не здобудете, але здохнете всі, х*й піду! Спершу всіх вас спалю і здам ворогу, а потім втечу до Міндіча.
показать весь комментарий
04.01.2026 09:16 Ответить
61-я,120-я чи 810-я?
показать весь комментарий
04.01.2026 08:24 Ответить
Ви плавно змінили тему.
показать весь комментарий
04.01.2026 08:21 Ответить
тоді в Залужного буде 150% !!!

і кожен відсоток буде чесним, бо половина виборців Генерала Залужного за нього обома руками

.
показать весь комментарий
04.01.2026 02:08 Ответить
Я не читав його мемуари, але й не чув, не бачив, не читав, що головнокомандувач виступив проти, адже навіть прийнятими законами ВР встановила, що такі рішення уряд приймає лише з залученням профільних фахівців, тобто військових. А як людина, що свого часу здобула інженерно-саперну спеціальність, можу вас запевнити, що для зняття своїх мінних загороджень і фугасів з міркувань безпеки залучають в першу чергу тих фахівців, які проектували і виконували мінування. Тобто провернути розмінування наприклад силами спеців ДСНС без військових саперів, а значить без відома головкома, не могли, бо в саперній справі є технологічні нюанси, а помилки недопустимі - ну дуже дорого обходяться.
показать весь комментарий
04.01.2026 00:53 Ответить
Після окупації Криму і вторгнення на Донбас, щоб зрозуміти, що це вже війна, не стратегом потрібно було бути, а не дебілом чи зрадником і цього було б достатньо для розуміння, що відведення-розведення і розмінування призведе до катастрофи. На фото з Золотого стратег спиною стоїть і слухає "Я нє лох, оружиє убєрітє"
показать весь комментарий
04.01.2026 00:06 Ответить
Вже була 80.
показать весь комментарий
03.01.2026 23:43 Ответить
Дід Мороз для слова і не більше. Не заціклюйтесь на ньому. Не варто.
БРТ60ПБ?
Не мелить хрін. Ни хто не здавсяю
показать весь комментарий
03.01.2026 21:53 Ответить
Ба більше можу сказати, але для чого?
Я вчився військовій справі 5 років, але в цій справі не був. Я пам'ятаю, що таке взвод, рота, полк, дивізія, але не керував цими підрозділами. Я пам'ятаю будову БТР, БМП але старих срсрівських. Зараз військова справа далеко не та, що була писана в книгах по котрим ми тоді вчились, хоча не зайве. Навіть прописне в наступі тримати відстань в 6 метрів вже не працює, але дуже доречне.
Я міг би вивести корабель на рейд, але це вже не моє. Так саме, як і привітання у війську.
Я висказав свою думку мого відношення до Валерія Федоровича, бо я поважаю його, як обізнаного в своїй справі військового. Але він здався під натиском політичних ситуацій і це мені вже не подобається, як є.
І о, до чого тут вже Дід мороз?
показать весь комментарий
03.01.2026 21:36 Ответить
Погодтесь шо зараз дівні часи у нас. Всі, ну майже всі, себе вважають великими полководцями, краще генералів та фахових офіцерів розуміются на справах військових шодо керування військами, ришуче двигають взвода, роти, батальони та навіть корпуса по мапам (яки і читати до речи не вміють), организовують оборону та наступи бригад не маючи ані оперативной ані тактичной обстановки, но зато краще оперативного управління ГШ ЗСУ знають стратегичну обстановку, стан резервів тощо.
показать весь комментарий
03.01.2026 20:58 Ответить
Обізнаний, хвалю. Най бу тюлька.
показать весь комментарий
03.01.2026 20:50 Ответить
Дивізія? Отряд? Корабель -екіпаж? БЧ тощо? Чи на лайбі по тюльку?
показать весь комментарий
03.01.2026 20:38 Ответить
Усе мимо. Я водяний.
показать весь комментарий
03.01.2026 20:23 Ответить
Її навіть не треба рахувати, це показали вибори 19-го року. І для цього навіть до ШІ не треба звертатись. Тому саме 45%, не враховуючи приблизно таку ж кільксть ідіотів, які стабільно не ходять на вибори. Це величини бльш-менш сталі у будь-якому демократичному суспільстві, яке знаходиться на початковому етапі свого формування.
показать весь комментарий
03.01.2026 18:51 Ответить
Мені от недавно дзвонили, допитували. Не уточнював, яка саме служба - просто відповів на питання.
показать весь комментарий
03.01.2026 18:30 Ответить
Так це елементарна статистика, яку легко вирахувати і без ШІ.
показать весь комментарий
03.01.2026 18:28 Ответить
Залужний не зробив ? Зробив все хороше Зелупа- розмінував Чонгар, направив раш.танки на Київ, здав південь через корешів-зрадників і головне - ШАШЛИКІВ наобіцяв, ще не вдавилися ???
показать весь комментарий
03.01.2026 18:00 Ответить
результати першого туру, незалежно від самого ШІ, ніяк не вплинули на відсоткове співвідношення у суспільстві на кількість довбойобів, ідіотів та притомних громадян, яке на той час приблизно складало 45, 39 і 16 вдсотків відповдно. Про що і завсвідчили остаточні результати виборів.
показать весь комментарий
03.01.2026 17:56 Ответить
Ні. Тільки бажання почути від вас відповіді на оті два запитання.
показать весь комментарий
03.01.2026 17:37 Ответить
У Вас є ще що мені сказати?
показать весь комментарий
03.01.2026 17:29 Ответить
Я в цього совкового поці не вірю багато багато багато років. А я шось не те сказав? Ну як шо не те то таке, то пусте бо виж відповідь ненадали на перше та друге запитання.
показать весь комментарий
03.01.2026 17:26 Ответить
Що ви, пане, зараз верзете? Новорічний Дід мороз в голову стукнув?
показать весь комментарий
03.01.2026 17:23 Ответить
Тоб то, ви окрім самого себе більш не кім та не чім не командували. І то не в лавах СОУ командували собою а на гражданці.
показать весь комментарий
03.01.2026 17:19 Ответить
Ще почуєте
До речі у своїх книгах Він це теж згадував
раджу
показать весь комментарий
03.01.2026 17:07 Ответить
Але кому ж з них тоді балотуватися в Президенти?
показать весь комментарий
03.01.2026 16:47 Ответить
ото лизнув... тобі там язик у анусі боневтіка не застряг? чи ти просто "bot zelepupy obyknovennyi"?
показать весь комментарий
03.01.2026 16:35 Ответить
Ось тому вумний на̀рід і харкає крівцею. І це не вперше...
показать весь комментарий
03.01.2026 15:56 Ответить
Позиция конечно уже сформирована, но конкуренция идей жизненно необходима, вдруг кто-то из конкурентов выдвинет какой то гениальный план модернизации Украины, нам не секта нужна а здравомыслящий, высокоинтеллектуальный избиратель, способный думать ,анализировать, критически мыслить и тогда всё будет УКРАИНА.
показать весь комментарий
03.01.2026 15:45 Ответить
Якщо є якісь сумніви, просто вбійте такий запит ШІ: Результати 1-го туру 2019 від загальної кількості громадян з правом голосу. В висновки нехай роблять іксперди.
показать весь комментарий
03.01.2026 15:36 Ответить
"Проголосую ли я за Зеленского? Не знаю, надо смотреть программы его конкурентов"

І що дасть читання програм, якщо позиція вже сформована?
показать весь комментарий
03.01.2026 15:34 Ответить
Чім командували в свойому житти?
Корпус? Дивізія? Бригада? Полк? Батальон? Рота? Взвод? Відділення? Розрахунок?
показать весь комментарий
03.01.2026 15:29 Ответить
За яку ти хрону топчеш?
Я лише пам'ятаю, коли звільнили Херсон. Добре пам'ятаю, бо я тут, поруч. Готувались довго, чітко. Викурили мерзоту ловко, от тільки живими за добу 20 000 випустили - то вже не айс, бо готувались.
Далі не пішли, а могли б, най попри зруйновані мости. Зупинились На Херсоні і правому березі, що і є першою не аби якою помилкою.
Саме сестрі в Херсон послав допомогу Новою поштою, але мав підозри, що може бути там весело. І саме в цей час (за тиждень від відвідання ЗЕчорта Херсону усе почалось). Мою посилку сестра отримала під мінами та снарядами лише за 10 днів.
Оця хронологія у мене закарбувалась в пам'яті, як догма. А ще тому, що як тільки вигнали кациків з Херсону, нам перестали вночі навалювати ракетами, бо кожної ночі, від 6 до 38 С-300 з травня по листопад поспіль. Воду перебили на третій тиждень війни, три тижня тільки зі сверловин та привозною з Одеси в чергах по 200 метрів. Потім вода з лиману, морська (до сих пір і ще довго, розгрібаємо наслідки того електроліту).
Тепер почали насаджати щлюхеди, кожної ночі. Що нам, що Одесі. А де наше ППО? Сирський де, про що. Розумію, що на фронтах не солодко. але і ми не тилові міста.
Думаю, Залужний прекрасно це усе розуміє і зробив би усе для захисту основних напрямків. А так, його просто зламали. Бо у нас так - якщо не зламають, то вб'ють. Якщо проворовався привладно, попередять і той здрисне. Якщо на зламався, вкрав і не поділився - завтра НАБУ, арешт, серцевий напад...
Ось тому Залужному дали можливість жити. Доки він не підніме голову і не почне ставати каменем. А там, як буде.
показать весь комментарий
03.01.2026 15:20 Ответить
Зельоні над цим активно працюють. Поки не приберуть з гонки Залужного вибори не оголосять.
показать весь комментарий
03.01.2026 15:08 Ответить
У вовки істерика буде.
показать весь комментарий
03.01.2026 15:06 Ответить
показать весь комментарий
03.01.2026 15:04 Ответить
показать весь комментарий
03.01.2026 14:53 Ответить
Для такого результату потрібно мати критичне мислення, а головне, інстинкт самозбереження.
Де ви таке бачили в країні неляканих ідіотів, які вірять в серіали і зомбімарафону.
Тому, у Пороха на президентських шансів немає.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:51 Ответить
Президент Зеленский получит вечную благодарность от народа Украины, получит великую славу и почёт. его имя будет золотыми буквами вписано в скрижали мировой истории, последние полвека нет более великого руководителя страны в мире.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:36 Ответить
Розгром кацапів під Києвом? Це коли був наказ "без наказу мости не підривати", а Гундос у бункері штанці прав?
Звільнення Херсона? Це коли жителі вітали військових, а на зустріч Гундоса довелося масовку зганяти? Це коли журналістів позбавляли акредитації за висвітлення цієї ганьби?

В одному з вами згоден - вибори зараз не потрібні. Але лише тому, що громадянин Зеленський отримає пожиттєвий імунітет замість пожиттєвого ув'язнення.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:30 Ответить
Знову мантрують народ на вибір між Г і Г, щоб не дай Боже він не зробив вибір на свій смак і собі та країні на користь. Народу потрібно ламати всю гнилу систему виборчого процесу (допуски до реєстрації кандидатів, партійні списки) і на Майдані визначати та висувати свого кандидата і змушувати ЦВК його зареєструвати, без всіляких мільйонних застав і бюрократії. При цьому потрібен жорсткий контроль за рівним розподілом виділеного часу для виступів кандидатів на телеканалах незалежно від форм власності, тобто всі кандидати (і заможні, і без мільйонних статків) повинні отримати однакові можливості в медіа просторі/ Розподіл часу повинен враховувати не лише виступи самих кандидатів, а й агітаторів-політологів, які працюють на них.
показать весь комментарий
03.01.2026 14:19 Ответить
«Кожен мнить себе стратегом, бачачи бій з боку»
(Ш. Руставелі)
показать весь комментарий
03.01.2026 14:02 Ответить
А ви по справах оцінюйте. Я трошки вище вже написав, які є претензії до Залужного, а ще хочу зауважити, що Залужний підтримав прийняття ВР закони 2124 та 8271 - перший про надання імунітету від кримінального переслідування командирів, яким породили свавілля недолугих, шкідливих і м'ясників, а по другому командування отримало безпрецедентні важелі шантажу та карання військових тюрмою практично за будь-яку критику їхніх рішень, навіть якщо рішення некомпетентні та спираються на невдалий бойовий менеджмент, тобто перетворили військовослужбовців на безправних рабів. Ці закони похерили черги з добровольців до ТЦК і Залужний тому посприяв, є його відеозвернення, якщо шо цитата - «Я підтримую відповідні зміни до законодавства, ухвалені Верховною Радою, і прошу президента підписати закон. Моя думка чітко віддзеркалює позицію командирів угруповань та військових частин, які вимагали системного вирішення цього комплексу питань».
показать весь комментарий
03.01.2026 13:54 Ответить
Я тут почитав всі коменти і не побачив хоч щось схоже на якісь обгрунтовані аргументи ні від кого. Ви з Огусто розвели срач на власних симпатіях і домислах, а я хотів би почути від Залужного, чому він, як головком і професійний військовий змовчав, коли розміновували Чонгар?, чи подавав він доповідну записку Верховному головнокомандувачу, міністру оборони, в РНБО і ВР, що розмінування ставить під загрозу всю обороноздатність країни?
показать весь комментарий
03.01.2026 13:47 Ответить
А де Сивочолий? Знову нарід дурний.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:46 Ответить
Чекаємо мудрої пропозиції від атеїста !
показать весь комментарий
03.01.2026 13:41 Ответить
Якось не густо ти огусто причинами аргументував проти Залужного, виперли,лікарський діагноз навіть зфантазував, не вистачає ще статті "зрадник".Як на розумних людей то генерал набирається політ.досвіду у найкращій для цього країні,і боротьба тільки починається.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:40 Ответить
це щоь міняє у тодішньому співвідношенні кількості ідіотів до кількості довбойобів? воно якось змінилось за місяць?
показать весь комментарий
03.01.2026 13:31 Ответить
Разгром кацапов под Киевом, освобождение Херсона, освобождение Харьковской, Черниговской, Николаевской. областей, уничтожение черноморского флота *********, операция Паутина, ликвидация кучи генералов на моцковии, утилизация более миллиона ватных тварей, создание коалиции союзников Украины, многомиллиардная помощь от партнёров и многое, многое другое и воюем мы ни с папуасами Новой Гвинеи а с кацаским **********, огромной, до зубов вооружённой, залитой нефтедолларами ядерной недостраной. Именно такой Человек и Президент как Зеленский и нужен Украине. И слава Богу что он есть и дай Бог ему здоровья и долгих лет жизни. Странно что ты ничего про наркомана не поведал...
показать весь комментарий
03.01.2026 13:21 Ответить
От тіки і Залужний і Марченко і ще з декілька десятків генералів, котрі могли своїми діями та діями рядових військових отримувати оті перемоги та виганяти рашистів з теріторії України - були зняті шакаліною зграєю гниди. То все в минулому і до сьогодення немає жодного відношення. Сьогодні то - бусіфікація і як слідство пів міліона дезертирів та похрінізм більшості на те шо відбувається на фронті - от це і є державна політика. З такою армією в яку перетворив її зелений лідор то ще не все ясно і по Запоріжжю, Херсону, Миколаєву, Одесі - та багато чого не ясно.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:19 Ответить
Розведення військ, розмінування найбільш вірогідних шляхів наступу, наказ наступу на лінію суровікіна, вимагання штурму Горловки,заважання військовому керівництву з подальшим його усуненням. Такий персонаж потрібен воюючій країні?
Про далекобійні Фламінго краще не починати.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:08 Ответить
***** могут вынудить к прекращению огня исключительно санкции и усиленные поставки вооружений Украине, желательно дальнобойных ракет. Гражданин же Зеленский является законно избранным президентом Украины и президентом очень крутым, именно таким какой и нужен стране во время войны, уверен что НИКТО из существующих политиков Украины ни смог бы сделать больше для станы чем он .Есть ли у него свои ошибки? Ну конечно есть а у кого их нет, только у тех кто нихрена не делает. Проголосую ли я за Зеленского? Не знаю, надо смотреть программы его конкурентов. А теперь то что ты видимо услышать совсем не хочешь, за политиков старой формации, в том числе и за Петра Лексеича я не проголосую никогда и ни при каких условиях, срочные ли выборы, досрочные ли, сегодня или через год, у них нет ни единого шанса.Вот такой мне видится расклад, хотя тебе из Эстонии может видится иначе.
показать весь комментарий
03.01.2026 12:54 Ответить
І знову "мудрий нарід" чекає на "месію" та робить собі кумира.
показать весь комментарий
03.01.2026 12:51 Ответить
Згоден, нічого він не зробив би без партнерства з західними військовими ,та і взагалі ппоїбав південь та Маріуполь.І головне,що він може зробити,щоб щось покращити? Більше м'яса назбирає ,як колись на Роботине?
показать весь комментарий
03.01.2026 12:47 Ответить
Взагалі то треба рахувати результати 1-го туру з урахуванням загальної кількості виборців. З цього виходе тількі 19%, а у Порошенко 10%. Тобто рейтінги у них майже тіж самі.
показать весь комментарий
03.01.2026 12:46 Ответить
Побачім.
показать весь комментарий
03.01.2026 12:45 Ответить
Навіщо розпочинати цей спір з людиною, що спеціально відводить увагу від провалу "найвеличнішого" через обговорення чеснот залужного?
показать весь комментарий
03.01.2026 12:44 Ответить
А ще замість ******** гірлянд, на йОлку кишки розвішували. і це не жарт),
показать весь комментарий
03.01.2026 12:38 Ответить
Перше припущення - бойові дії скінчилися. Що змусило ***** до того і коли то може статися?
Друге припущення:
"минимум три месяца а лучше все шесть месяцев" де громадянин Зеленський буде мати думку "Краще шість років. Бо ще не досить стабільно"

Це все ще "тимчасово"?
показать весь комментарий
03.01.2026 12:35 Ответить
Временно от всегда отличается примерно так же как белое от чёрного, сухое от мокрого, холодное от горячего. стабильное и длительное это когда минимум три месяца а лучше все шесть месяцев нет никаких боевых действий а в идеале на линии разграничения находятся войска США, ведь это именно они хотят провести выборы в Украине. Выборы это всегда конфронтация, выброс всяческого компромата процентов на 90 фейкового, выборы это противостояние между политическими силами и людьми их поддерживающими, зачастую со столкновениями, после чего проигравшая сторона как правило обвиняет победивших в фальсификациях и призывает своих сторонников выходить на улицы а в Украине оружия сейчас и тех кто умеет его держать в руках ох как много. Такие выборы нужны кому угодно но только не Украине, я таких выборов не хочу и подозреваю что не я один.
показать весь комментарий
03.01.2026 12:30 Ответить
НІяк не можу поняти що такого хорошого зробив Залужний. Чи хоча б який у нього план? Чи хто в його команді буде? Як головнокомандувач - окей, питань нема (хоча не знаю, порівнювати складно, мені здається можна було б набагато краще, хоча в порівнянні з сирком він просто супер), але на посаді президента...
У мене дружина к приміру - на кухні молодець, просто супер. Я б легко призначив її шефповаром. Але призначати чудового шефповара на посаду інженера-будівельника, тільки тому що вона чудова людина... нє, може конєшно і з будівництвом справиться, але ж не факт... А 23% довбограїв щось подібне готові зробити. Про 20% умалішонних я взагалі мовчу. Цих треба тупо в псіхушку.
показать весь комментарий
03.01.2026 12:30 Ответить
До речі. Про діда мороза. З Тирнету.
"Российский Дед Мороз, это не Святой Николай. Дед Мороз - древнее божество связанное со смертью. В период зимнего солнцестояния его нужно было задобрить. В жертву приносилась девственница, привязывавшаяся в мороз к дереву, где и замерзала. Принятая жертва называлась "снегурочкой".

Треба вже забувати про цього персонажа, створеного радянщиною в часи сталінизму.
https://24tv.ua/svyatiy-mikolay-ta-did-moroz-tse-ne-odne-i-te-zh-yaka-riznitsya_n2211617 Чому варто забути про радянського Діда Мороза
показать весь комментарий
03.01.2026 12:26 Ответить
Залужний піде на вибори. Не сумнівайся.
показать весь комментарий
03.01.2026 12:23 Ответить
100 процентів.
показать весь комментарий
03.01.2026 12:18 Ответить
Порох. Крапка
показать весь комментарий
03.01.2026 12:07 Ответить
Ніхто нічого не кидав та не зраджував
усі обставини та причини звільнення Вам відомі
а от завдяки Йому та призначеному Ним Марчеллу Миколаїв дав люлей кацапам та вони до нього не дісталися
не було б Залужного та Марчелла - кацапи були б під Одесою
показать весь комментарий
03.01.2026 12:06 Ответить
Чим "тимчасово" відрізняється від "завжди"? Терміном.
Які ваші оцінки для "после войны или как минимум после стабильного и длительного прекращения боевых действий."
Особливо цікавим є визначення "стабильного и длительного"
показать весь комментарий
03.01.2026 12:06 Ответить
"тупо кинути своє військо..." - характеризує більше вас.
показать весь комментарий
03.01.2026 12:05 Ответить
Мені цікаво, де ті люди, яких нібито опитували. Ну, от на цензорі тусить купа народа, але ще не зустрічав нікого, хто б сказав - так, дійсно, підходили, опитували.
показать весь комментарий
03.01.2026 12:04 Ответить
Головне- посіяти сумнів. Піарники кварталу95 це добре вміють робити.
Створити напівправду, закидати рожевими свинками, добавити трохи трешу, звинуватити в співпраці з ворогом...
Вумний нарід це любить. Доведено в 2019 році.
показать весь комментарий
03.01.2026 12:03 Ответить
Вообще-то мне было бы интересней узнать соотношение рейтингов реальных претендентов, которые будут наверняка участвовать в возможных выборах Зеленского, Порошенко и Тимошенко, а не тех персонажей, чье участие в выборах весьма сомнительно.
показать весь комментарий
03.01.2026 12:03 Ответить
З переліченого у ЗЄ було тільки "не знаючу".

Бо станом на квітень 2019 було безумовно відомо і про його махінації у Кварталі-95, і про залежність, і про гастролі у Москві та Горлівці у 2014, і про відношення до України.
показать весь комментарий
03.01.2026 12:01 Ответить
Ну блін. А що, нікого немає? Народ такий народ.
показать весь комментарий
03.01.2026 12:01 Ответить
Я би взагалі посаду президента відмінив. Дурня це все, яка приносить тільки суцільний геморой.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:59 Ответить
А народ знав програму Піночета? 😁

Здивую - за пару місяців до путчу її не знав і сам Піночет.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:57 Ответить
В Украине невозможно быть у власти навсегда, не тот у нас народ, но и проводить выборы под бомбёжками и боевыми действиями на фронте, вариант крайне паршивый .
показать весь комментарий
03.01.2026 11:57 Ответить
А як можна тупо кинути своє військо, якому було присвячене життя? І дивитись з за кордону, як паплюжаться його досягнення. Армія, котра була потужної переростає не вість в що. Подивіться на статистику СЗЧ останні роки. Корупція у війську починає переростати в ідеологію. Бездарне керування нищить людей і витрачує території. А далі, Зелене непорозуміння віддасть рашці втрачені території задля замороження конфлікту. Ну як замороження, що б каци посилились і за 5-7 років буде нова, більш потужна війна.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:55 Ответить
Самі придумали....
Самі і намалювали ці рейтингі...
показать весь комментарий
03.01.2026 11:53 Ответить
тут прямої кореляції нема, можуть бути зовсім рандомні результати. Ви ж не вважаєте, що у 2014 році українське суспльство якось одночасно стало притомним, а потім **** - і у 2015-му всі враз подуріли, і відсотки різко помінялись.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:52 Ответить
Від нього? Так.
Але для 73% - команда до дії
показать весь комментарий
03.01.2026 11:51 Ответить
Чого це він його замочив? Буданов тепер "порядок наведе", всіх, кого треба, "покарає", "вичистить", адже сам генерал згодився на посаду зав.канцелярією! Потім на хвилі "досягнень" піде кандидатом, а потім або віддасть свої голоси зе, або приголубить його після відставки. Зе ще не вирішив.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:50 Ответить
Люди вперто хочуть вірити в чудо, - якщо замість Толіка оберуть Юру, то магічним чином все одразу зміниться. Бідолашні брати мої, незрячі гречкосії...
показать весь комментарий
03.01.2026 11:50 Ответить
У Лондоні створити.
І укомплектувати арахамією, безуглою і колю каклету призначити бухгалтером. Ще когось із інстукторів по міньєту прикомандирувати.
І звісно- аналтабунщика яременка не забути.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:50 Ответить
https://patrioty.org.ua/politic/zaluzhnyi-poperedyv-pro-ryzyk-hromadianskoi-viiny-v-ukraini-video-578856.html Залужний попередив про ризики для ветеранів
та навіть про загрозу громадянської війни в Україні.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:49 Ответить
Поки зелена банда при владі, доти не буде ніякого "після війни".
показать весь комментарий
03.01.2026 11:49 Ответить
"Зеленський назавжди!"
показать весь комментарий
03.01.2026 11:49 Ответить
Страница 1 из 2