21883 посетителя онлайн

Залужный опережает Зеленского в президентском рейтинге, - опрос WP/Ipsos

залужный и зеленский

Полномочный посол Украины в Великобритании и бывший главнокомандующий ВСУ Валерий Залужный возглавляет рейтинг симпатий среди украинских избирателей: на предстоящих президентских выборах за него готовы проголосовать 23% респондентов, тогда как действующего президента Владимира Зеленского поддерживают 20%.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом пишет издание The Washington Post со ссылкой на результаты исследования, проведенного международной исследовательской компанией Ipsos.

"Согласно опросу, в котором приняли участие 2000 украинцев и который должен быть опубликован в этом месяце, генерал в отставке Валерий Залужный, ранее возглавлявший Вооруженные силы Украины, а сейчас занимает должность посла в Великобритании, является лидером на любых будущих президентских выборах с 23 процентами голосов, Зеленский занимает второе место с 20 процентами", - говорится в сообщении.

На третьем месте, согласно результатам исследования, - лидер партии "Европейская солидарность", пятый президент Украины (2014-2019) Петр Порошенко, за которого проголосовали бы 9% украинских избирателей, а экс-начальник Главного управления разведки Министерства обороны Украины Кирилл Буданов, назначенный 2 января руководителем Офиса президента Украины, - на четвертом с 7%. 17% респондентов отметили, что им трудно сказать, за кого они будут голосовать сейчас.

Напомним, по результатам декабрьского соцопроса SOCIS, в тройку лидеров президентского рейтинга также входят Зеленский, Залужный и Буданов. Во втором туре действующий президент проигрывает как в паре с бывшим главкомом, так и в паре с начальником ГУР.

Топ комментарии
+25
У кого ж ти віриш?
В діда Мороза віриш?
показать весь комментарий
03.01.2026 11:24 Ответить
+20
Цікавий реальний відсоток упоротих довбней яки проголосують за Ze та його сброд.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:23 Ответить
+19
Проти Залужного нічого не маю, але підтримуватиму Пороха. Було б добре якби вони об'єдналися в одну політ.силу.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:25 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Не вірю я Залужному, особливо після того, як його зелені виперли з війська, а-ля по стану здоров'я і виперли з країни. На цьому його боротьба закінчилась.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:21 Ответить
У кого ж ти віриш?
В діда Мороза віриш?
показать весь комментарий
03.01.2026 11:24 Ответить
Для чого тут твоя іронія, тим більш ми тут старожили. Заслуга Залужного в тому, що він на початку повномаштабки нікого не слухав, не чув, а лише виконував свою справу і виконував вправно. Потім ОП із зермаками почало вилазити з катакомб і а-ка керувати. І якби ці тварюки не влізли у військові тактичні справи, Харків би не обстрілювали так, як учора. Куп'янськ би не знав, що таке кацап. Херсон не відчував би такої долі бути в розалях.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:31 Ответить
Моя іронія до твого поста.
Події переличіни вірно. Згоден.
Зверні увагу на хронологію подій
показать весь комментарий
03.01.2026 11:37 Ответить
За яку ти хрону топчеш?
Я лише пам'ятаю, коли звільнили Херсон. Добре пам'ятаю, бо я тут, поруч. Готувались довго, чітко. Викурили мерзоту ловко, от тільки живими за добу 20 000 випустили - то вже не айс, бо готувались.
Далі не пішли, а могли б, най попри зруйновані мости. Зупинились На Херсоні і правому березі, що і є першою не аби якою помилкою.
Саме сестрі в Херсон послав допомогу Новою поштою, але мав підозри, що може бути там весело. І саме в цей час (за тиждень від відвідання ЗЕчорта Херсону усе почалось). Мою посилку сестра отримала під мінами та снарядами лише за 10 днів.
Оця хронологія у мене закарбувалась в пам'яті, як догма. А ще тому, що як тільки вигнали кациків з Херсону, нам перестали вночі навалювати ракетами, бо кожної ночі, від 6 до 38 С-300 з травня по листопад поспіль. Воду перебили на третій тиждень війни, три тижня тільки зі сверловин та привозною з Одеси в чергах по 200 метрів. Потім вода з лиману, морська (до сих пір і ще довго, розгрібаємо наслідки того електроліту).
Тепер почали насаджати щлюхеди, кожної ночі. Що нам, що Одесі. А де наше ППО? Сирський де, про що. Розумію, що на фронтах не солодко. але і ми не тилові міста.
Думаю, Залужний прекрасно це усе розуміє і зробив би усе для захисту основних напрямків. А так, його просто зламали. Бо у нас так - якщо не зламають, то вб'ють. Якщо проворовався привладно, попередять і той здрисне. Якщо на зламався, вкрав і не поділився - завтра НАБУ, арешт, серцевий напад...
Ось тому Залужному дали можливість жити. Доки він не підніме голову і не почне ставати каменем. А там, як буде.
показать весь комментарий
03.01.2026 15:20 Ответить
Чім командували в свойому житти?
Корпус? Дивізія? Бригада? Полк? Батальон? Рота? Взвод? Відділення? Розрахунок?
показать весь комментарий
03.01.2026 15:29 Ответить
Усе мимо. Я водяний.
показать весь комментарий
03.01.2026 20:23 Ответить
Дивізія? Отряд? Корабель -екіпаж? БЧ тощо? Чи на лайбі по тюльку?
показать весь комментарий
03.01.2026 20:38 Ответить
Обізнаний, хвалю. Най бу тюлька.
показать весь комментарий
03.01.2026 20:50 Ответить
Погодтесь шо зараз дівні часи у нас. Всі, ну майже всі, себе вважають великими полководцями, краще генералів та фахових офіцерів розуміются на справах військових шодо керування військами, ришуче двигають взвода, роти, батальони та навіть корпуса по мапам (яки і читати до речи не вміють), организовують оборону та наступи бригад не маючи ані оперативной ані тактичной обстановки, но зато краще оперативного управління ГШ ЗСУ знають стратегичну обстановку, стан резервів тощо.
показать весь комментарий
03.01.2026 20:58 Ответить
Ба більше можу сказати, але для чого?
Я вчився військовій справі 5 років, але в цій справі не був. Я пам'ятаю, що таке взвод, рота, полк, дивізія, але не керував цими підрозділами. Я пам'ятаю будову БТР, БМП але старих срсрівських. Зараз військова справа далеко не та, що була писана в книгах по котрим ми тоді вчились, хоча не зайве. Навіть прописне в наступі тримати відстань в 6 метрів вже не працює, але дуже доречне.
Я міг би вивести корабель на рейд, але це вже не моє. Так саме, як і привітання у війську.
Я висказав свою думку мого відношення до Валерія Федоровича, бо я поважаю його, як обізнаного в своїй справі військового. Але він здався під натиском політичних ситуацій і це мені вже не подобається, як є.
І о, до чого тут вже Дід мороз?
показать весь комментарий
03.01.2026 21:36 Ответить
Дід Мороз для слова і не більше. Не заціклюйтесь на ньому. Не варто.
БРТ60ПБ?
Не мелить хрін. Ни хто не здавсяю
показать весь комментарий
03.01.2026 21:53 Ответить
Вже була 80.
показать весь комментарий
03.01.2026 23:43 Ответить
61-я,120-я чи 810-я?
показать весь комментарий
04.01.2026 08:24 Ответить
Тоб то, ви окрім самого себе більш не кім та не чім не командували. І то не в лавах СОУ командували собою а на гражданці.
показать весь комментарий
03.01.2026 17:19 Ответить
Що ви, пане, зараз верзете? Новорічний Дід мороз в голову стукнув?
показать весь комментарий
03.01.2026 17:23 Ответить
Я в цього совкового поці не вірю багато багато багато років. А я шось не те сказав? Ну як шо не те то таке, то пусте бо виж відповідь ненадали на перше та друге запитання.
показать весь комментарий
03.01.2026 17:26 Ответить
У Вас є ще що мені сказати?
показать весь комментарий
03.01.2026 17:29 Ответить
Ні. Тільки бажання почути від вас відповіді на оті два запитання.
показать весь комментарий
03.01.2026 17:37 Ответить
Заслуга Залужного саме у тому, що Він насамперед Патріот України та зробить задля України усе можливе та неможливе, де б Він не був
саме за це його усунули з посади Головкома ЗСУ та під шаленим тиском Заходу змушені були відправити Послом до Сполученого Королівства
те, що Він зробив для України на цій посаді важко буде оцінити та це заняття для істориків
показать весь комментарий
03.01.2026 11:37 Ответить
Так а я про що?
показать весь комментарий
03.01.2026 11:40 Ответить
Дарма Ви втратили віру у Нього
на Вас це не схоже
показать весь комментарий
03.01.2026 11:43 Ответить
А як можна тупо кинути своє військо, якому було присвячене життя? І дивитись з за кордону, як паплюжаться його досягнення. Армія, котра була потужної переростає не вість в що. Подивіться на статистику СЗЧ останні роки. Корупція у війську починає переростати в ідеологію. Бездарне керування нищить людей і витрачує території. А далі, Зелене непорозуміння віддасть рашці втрачені території задля замороження конфлікту. Ну як замороження, що б каци посилились і за 5-7 років буде нова, більш потужна війна.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:55 Ответить
"тупо кинути своє військо..." - характеризує більше вас.
показать весь комментарий
03.01.2026 12:05 Ответить
Ніхто нічого не кидав та не зраджував
усі обставини та причини звільнення Вам відомі
а от завдяки Йому та призначеному Ним Марчеллу Миколаїв дав люлей кацапам та вони до нього не дісталися
не було б Залужного та Марчелла - кацапи були б під Одесою
показать весь комментарий
03.01.2026 12:06 Ответить
От тіки і Залужний і Марченко і ще з декілька десятків генералів, котрі могли своїми діями та діями рядових військових отримувати оті перемоги та виганяти рашистів з теріторії України - були зняті шакаліною зграєю гниди. То все в минулому і до сьогодення немає жодного відношення. Сьогодні то - бусіфікація і як слідство пів міліона дезертирів та похрінізм більшості на те шо відбувається на фронті - от це і є державна політика. З такою армією в яку перетворив її зелений лідор то ще не все ясно і по Запоріжжю, Херсону, Миколаєву, Одесі - та багато чого не ясно.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:19 Ответить
Да, а шо ж всеж там з вірою у діда Мороза?
показать весь комментарий
03.01.2026 11:38 Ответить
До речі. Про діда мороза. З Тирнету.
"Российский Дед Мороз, это не Святой Николай. Дед Мороз - древнее божество связанное со смертью. В период зимнего солнцестояния его нужно было задобрить. В жертву приносилась девственница, привязывавшаяся в мороз к дереву, где и замерзала. Принятая жертва называлась "снегурочкой".

Треба вже забувати про цього персонажа, створеного радянщиною в часи сталінизму.
https://24tv.ua/svyatiy-mikolay-ta-did-moroz-tse-ne-odne-i-te-zh-yaka-riznitsya_n2211617 Чому варто забути про радянського Діда Мороза
показать весь комментарий
03.01.2026 12:26 Ответить
А ще замість ******** гірлянд, на йОлку кишки розвішували. і це не жарт),
показать весь комментарий
03.01.2026 12:38 Ответить
Навіщо розпочинати цей спір з людиною, що спеціально відводить увагу від провалу "найвеличнішого" через обговорення чеснот залужного?
показать весь комментарий
03.01.2026 12:44 Ответить
Что значит закончилась борьба? Есть простой вопрос - Вы проживете и сможете содержать семью за 1-2 тыс. содержания, которое было у него "в распоряжении" главкома? Без громких и красивых слов.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:26 Ответить
ти вір в інопланетян. вони допоможуть таким як ти. дроти в мозку тобі личитимуть.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:27 Ответить
Ви за кловунів та їхніх холуїв голосуєте, а підтирати вам дупу має хтось інший? Наголосували "монобільшість", їжте.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:28 Ответить
Почитайте мої пости і не несіть х..ні. Кажу як є. Залужного зламали.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:34 Ответить
Ніхто його не зламав
Залужного зламати неможливо
показать весь комментарий
03.01.2026 11:38 Ответить
Я тут почитав всі коменти і не побачив хоч щось схоже на якісь обгрунтовані аргументи ні від кого. Ви з Огусто розвели срач на власних симпатіях і домислах, а я хотів би почути від Залужного, чому він, як головком і професійний військовий змовчав, коли розміновували Чонгар?, чи подавав він доповідну записку Верховному головнокомандувачу, міністру оборони, в РНБО і ВР, що розмінування ставить під загрозу всю обороноздатність країни?
показать весь комментарий
03.01.2026 13:47 Ответить
Ще почуєте
До речі у своїх книгах Він це теж згадував
раджу
показать весь комментарий
03.01.2026 17:07 Ответить
Я не читав його мемуари, але й не чув, не бачив, не читав, що головнокомандувач виступив проти, адже навіть прийнятими законами ВР встановила, що такі рішення уряд приймає лише з залученням профільних фахівців, тобто військових. А як людина, що свого часу здобула інженерно-саперну спеціальність, можу вас запевнити, що для зняття своїх мінних загороджень і фугасів з міркувань безпеки залучають в першу чергу тих фахівців, які проектували і виконували мінування. Тобто провернути розмінування наприклад силами спеців ДСНС без військових саперів, а значить без відома головкома, не могли, бо в саперній справі є технологічні нюанси, а помилки недопустимі - ну дуже дорого обходяться.
показать весь комментарий
04.01.2026 00:53 Ответить
Казати можно шо завгодно. Навіть і таке.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:40 Ответить
А ви по справах оцінюйте. Я трошки вище вже написав, які є претензії до Залужного, а ще хочу зауважити, що Залужний підтримав прийняття ВР закони 2124 та 8271 - перший про надання імунітету від кримінального переслідування командирів, яким породили свавілля недолугих, шкідливих і м'ясників, а по другому командування отримало безпрецедентні важелі шантажу та карання військових тюрмою практично за будь-яку критику їхніх рішень, навіть якщо рішення некомпетентні та спираються на невдалий бойовий менеджмент, тобто перетворили військовослужбовців на безправних рабів. Ці закони похерили черги з добровольців до ТЦК і Залужний тому посприяв, є його відеозвернення, якщо шо цитата - «Я підтримую відповідні зміни до законодавства, ухвалені Верховною Радою, і прошу президента підписати закон. Моя думка чітко віддзеркалює позицію командирів угруповань та військових частин, які вимагали системного вирішення цього комплексу питань».
показать весь комментарий
03.01.2026 13:54 Ответить
«Кожен мнить себе стратегом, бачачи бій з боку»
(Ш. Руставелі)
показать весь комментарий
03.01.2026 14:02 Ответить
Після окупації Криму і вторгнення на Донбас, щоб зрозуміти, що це вже війна, не стратегом потрібно було бути, а не дебілом чи зрадником і цього було б достатньо для розуміння, що відведення-розведення і розмінування призведе до катастрофи. На фото з Золотого стратег спиною стоїть і слухає "Я нє лох, оружиє убєрітє"
показать весь комментарий
04.01.2026 00:06 Ответить
Ви плавно змінили тему.
показать весь комментарий
04.01.2026 08:21 Ответить
На тему стратегів не ви перескочили? Нехай, це не суть важливо. Я лише хотів зауважити, що лише після 24 лютого 22-го більшість стратегів почала усвідомлювати, що війна розпочалась в 14-му. Я один з небагатьох нестратегів, що (в т.ч. на Цензорі) виступали проти Мінська, за Будапештський формат і що війну називати АТО це помилка і самообман. Наші пости чмирили і банили, як Земіндіч Дениса Янтаря в Золотому.
показать весь комментарий
04.01.2026 22:02 Ответить
Логіка дупи з ротом - зелені підісрали всій країні, тому не вірю Залужному.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:30 Ответить
Ото ви висрали. Таке придумати може якесь недолуге створіння.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:36 Ответить
Вірю,не вірю.Це до церкви.Залужний ніколи і ніде не казав що збирається висуватись.І не факт що йому це потрібно.Я знаю на 200% що навіть якщо президентом України оберуть Ісуса Христа через рік-півтора мудрий нарід буде його проклинать як і всіх попередніх.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:34 Ответить
Та ясно! Усі зелепуги не вірять Залужному.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:43 Ответить
Якось не густо ти огусто причинами аргументував проти Залужного, виперли,лікарський діагноз навіть зфантазував, не вистачає ще статті "зрадник".Як на розумних людей то генерал набирається політ.досвіду у найкращій для цього країні,і боротьба тільки починається.
показать весь комментарий
03.01.2026 13:40 Ответить
ок
показать весь комментарий
03.01.2026 11:21 Ответить
зніме залужного з посла? ))
показать весь комментарий
03.01.2026 11:22 Ответить
Він може. Тільки це і може.
Я впевнена в Залужного буде одразу 50%+
показать весь комментарий
03.01.2026 11:26 Ответить
Сбу відкриє якусь справу. Після спецоперації по дескридитації.
Змусять залишитись за кордоном.
Квартал95 не для того на**ав всю країну щоб його шукали по всьому світу та відстрілювали в повному складі.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:43 Ответить
Залужного звинуватять у педофілії. І до ворожки не ходи.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:46 Ответить
Головне- посіяти сумнів. Піарники кварталу95 це добре вміють робити.
Створити напівправду, закидати рожевими свинками, добавити трохи трешу, звинуватити в співпраці з ворогом...
Вумний нарід це любить. Доведено в 2019 році.
показать весь комментарий
03.01.2026 12:03 Ответить
Ось тому вумний на̀рід і харкає крівцею. І це не вперше...
показать весь комментарий
03.01.2026 15:56 Ответить
тоді в Залужного буде 150% !!!

і кожен відсоток буде чесним, бо половина виборців Генерала Залужного за нього обома руками

.
показать весь комментарий
04.01.2026 02:08 Ответить
Кожний день ці вкиди з опитуванням
показать весь комментарий
03.01.2026 11:22 Ответить
Цікавий реальний відсоток упоротих довбней яки проголосують за Ze та його сброд.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:23 Ответить
45-50%%. Ця величина у суспільстві стала.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:39 Ответить
Як шо так тоце прикро. Тоді майбутне країни дуже примарно і погане.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:43 Ответить
тут прямої кореляції нема, можуть бути зовсім рандомні результати. Ви ж не вважаєте, що у 2014 році українське суспльство якось одночасно стало притомним, а потім **** - і у 2015-му всі враз подуріли, і відсотки різко помінялись.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:52 Ответить
Задовбали
показать весь комментарий
03.01.2026 11:23 Ответить
Замочив Буданова тепер в нього лише одна біда - Залужний. А на етнос йому плювати
показать весь комментарий
03.01.2026 11:23 Ответить
А для чого він його тоді Послом призначив?...
показать весь комментарий
03.01.2026 11:27 Ответить
Не скажить, тут все залежить від того який то етнос.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:33 Ответить
Чого це він його замочив? Буданов тепер "порядок наведе", всіх, кого треба, "покарає", "вичистить", адже сам генерал згодився на посаду зав.канцелярією! Потім на хвилі "досягнень" піде кандидатом, а потім або віддасть свої голоси зе, або приголубить його після відставки. Зе ще не вирішив.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:50 Ответить
які щє лошари за зєлєнь готові голосувати? невиліковні дебіли якісь.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:24 Ответить
20% неприкритих ідіотів це вже прогрес у розвитку суспільства!
А чи не зможемо краще? Наприклад, 0,20%.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:24 Ответить
Проти Залужного нічого не маю, але підтримуватиму Пороха. Було б добре якби вони об'єдналися в одну політ.силу.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:25 Ответить
Але кому ж з них тоді балотуватися в Президенти?
показать весь комментарий
03.01.2026 16:47 Ответить
Все вірно. Хуже не будет.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:25 Ответить
Це більше схоже на правду. Я про те, що Залужний - перший, Зєлєнскій другий, а Порошенко - третій. Даремно Зєлєрскій Буданова збивав - більшість його симпатиків перебіжать саме до Залужного. Можлиао, Зєлєнскому варто зробити Залужного керівником ще одного офіму преЗєдента, для чого цей офіс створити термвновим указом? 🤔😁
показать весь комментарий
03.01.2026 11:26 Ответить
У Лондоні створити.
І укомплектувати арахамією, безуглою і колю каклету призначити бухгалтером. Ще когось із інстукторів по міньєту прикомандирувати.
І звісно- аналтабунщика яременка не забути.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:50 Ответить
А де ділись 53% які наголосували разом у 2019?Хоч і 20% це багато.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:26 Ответить
цей комент прочитав після того, як написав свій. думки збігаються і це добре.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:34 Ответить
взагалі то 45%. Бо ви не враховуєте третину ідіотів які стабільно не ходять на вибори.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:43 Ответить
Взагалі то треба рахувати результати 1-го туру з урахуванням загальної кількості виборців. З цього виходе тількі 19%, а у Порошенко 10%. Тобто рейтінги у них майже тіж самі.
показать весь комментарий
03.01.2026 12:46 Ответить
це щоь міняє у тодішньому співвідношенні кількості ідіотів до кількості довбойобів? воно якось змінилось за місяць?
показать весь комментарий
03.01.2026 13:31 Ответить
Якщо є якісь сумніви, просто вбійте такий запит ШІ: Результати 1-го туру 2019 від загальної кількості громадян з правом голосу. В висновки нехай роблять іксперди.
показать весь комментарий
03.01.2026 15:36 Ответить
результати першого туру, незалежно від самого ШІ, ніяк не вплинули на відсоткове співвідношення у суспільстві на кількість довбойобів, ідіотів та притомних громадян, яке на той час приблизно складало 45, 39 і 16 вдсотків відповдно. Про що і завсвідчили остаточні результати виборів.
показать весь комментарий
03.01.2026 17:56 Ответить
Так це елементарна статистика, яку легко вирахувати і без ШІ.
показать весь комментарий
03.01.2026 18:28 Ответить
Її навіть не треба рахувати, це показали вибори 19-го року. І для цього навіть до ШІ не треба звертатись. Тому саме 45%, не враховуючи приблизно таку ж кільксть ідіотів, які стабільно не ходять на вибори. Це величини бльш-менш сталі у будь-якому демократичному суспільстві, яке знаходиться на початковому етапі свого формування.
показать весь комментарий
03.01.2026 18:51 Ответить
Не ×ер чим зайнятися деяким медіа.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:26 Ответить
ні в Залужного
ні в Зе немає ніякої програми..
Один "хороший парєнь" для одних
другий для інших
Знов мудрий нарід віддасть 73 відсотка не знаючи за що....
Треба такий як Піночет!!
Комуняк, зелених ригіАналов та примазавшихся до них
на стадіон та годувади до рострілу яйцями по 17 баксів
та кістками від скумбіі по-8
а потім всіх знищіти
показать весь комментарий
03.01.2026 11:29 Ответить
А народ знав програму Піночета? 😁

Здивую - за пару місяців до путчу її не знав і сам Піночет.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:57 Ответить
Ні, це все люди "старої України", потрібна порядна людина. Не знаюча як Порошенко, не медійна як Зе, не поважна як Залужний, а саме ПОРЯДНА. З цим проблеми, порядні люди не йдуть у політику і ми маємо що маємо.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:29 Ответить
хммм....
вже ж обрали людину зі сторони!
у 2019!
порядну, чесну, не знаючу...
ще раз будете експериментувати?
показать весь комментарий
03.01.2026 11:34 Ответить
З переліченого у ЗЄ було тільки "не знаючу".

Бо станом на квітень 2019 було безумовно відомо і про його махінації у Кварталі-95, і про залежність, і про гастролі у Москві та Горлівці у 2014, і про відношення до України.
показать весь комментарий
03.01.2026 12:01 Ответить
Щоб зняти напруженість в суспільстві Зеленський мавби зняти свою кандидатуру, як він пообіцяв перед своїм обраням ,ще одного терміну його бездарного правління Україна не витримає.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:30 Ответить
20%? А а де поділись ще 53%? невже порозумнішали? але і 20% це дууууууже багато. не всіх дурнів війна згубила.
показать весь комментарий
03.01.2026 11:31 Ответить
притула, наш президент!
стерненко, ген прокурор!
білецький головний мєнт!
показать весь комментарий
03.01.2026 11:36 Ответить
Це ж сарказм?
показать весь комментарий
03.01.2026 11:46 Ответить
Страница 1 из 2