7193 посетителя онлайн

Трамп допустил, что может присоединить Гренландию к США ценой распада НАТО, - NYT

трамп

Президент США Дональд Трамп заявил, что "может быть выбор", когда речь идет о сохранении НАТО и получении контроля над Гренландией, которая является автономной частью Дании.

Об этом он сказал в интервью для The New York Times, информирует Цензор.НЕТ.

НАТО или Гренландия?

Трамп назвал союзников по НАТО полностью зависимыми от американской военной мощи. Лидер США заявил, что именно его жесткая политика заставила европейские страны увеличить расходы на собственную оборону.

На вопрос, что для него является приоритетом — получение Гренландии или сохранение НАТО, Трамп отказался отвечать прямо, но признал, что "это может быть выбором" в будущем.

Таким заявлением он дал понять, что Трансатлантический альянс по сути бесполезен без Соединенных Штатов в его основе, а сам Альянс, по его словам, является "ненужным бременем".

Трамп также считает, что право собственности на территорию Гренландии значительно важнее любых договоров или условий аренды. Он выразил безразличие к тому, что остров сейчас принадлежит Дании, которая является давним и верным союзником США.

"Владение дает вам вещи и элементы, которые вы не можете получить, просто подписав документ", - пояснил свою позицию американский политик.

О международном праве и Европе

Трамп заявил, что международное право не является для него авторитетом. Он убежден, что его действия как главнокомандующего ограничиваются только его "собственной моралью и разумом".

"Это единственное, что может меня остановить. Мне не нужно международное право. Я не стремлюсь причинять людям вред", - сказал глава Белого дома.

Трамп также выразил уверенность, что Россия не воспринимает всерьез ни одну страну НАТО, кроме самих Соединенных Штатов. Он настаивает на том, что европейские партнеры должны "подтянуться" и брать на себя больше финансовых обязательств.

Топ комментарии
+23
Від зґвалтування сильнішими не стають.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:00 Ответить
+22
Ніякого права, тільки власна мораль. - це ще не фашистська ідеологія?
показать весь комментарий
08.01.2026 23:52 Ответить
+18
Геть банду Краснова!
Бажаю демократам виграти вибори в Конгрес!
показать весь комментарий
08.01.2026 23:51 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Геть банду Краснова!
Бажаю демократам виграти вибори в Конгрес!
показать весь комментарий
08.01.2026 23:51 Ответить
Тільки не "Краснов" він, а просто напівскажений нарцис.
Кидається то на сусідів, то на росію, то на НАТО по черзі.
Аби нобєля за мір отримати, і земельки з нафтою на додачу.
І от як це в рудій макітрі вкладається?
Та легко. У русні ж міролюбіє з анексією вкладається - і нічого.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:04 Ответить
Ті еліти, які стоять за цим рудим дебілом, мабуть знають щось таке про найближче майбутнє світу, що Гренландія їм дуже потрібна.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:20 Ответить
Ну і про майбутнє України теж щось знають, раз угоду про надра уклали.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:22 Ответить
А ось це скоріше просто піар.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:27 Ответить
Цитата від песиміста ( насправді реаліста) Портнікова.
Держава, влада якої "не має апетиту до демократії" , не має майбутнього для "здорового способу життя" .
показать весь комментарий
09.01.2026 02:40 Ответить
https://zn.ua/ukr/WORLD/tramp-moju-vladu-obmezhuje-lishe-vlasna-moral-a-ne-mizhnarodne-pravo-nyt.html https://zn.ua/ukr/WORLD/tramp-moju-vladu-obmezhuje-lishe-vlasna-moral-a-ne-mizhnarodne-pravo-ТРАМП: МОЮ ВЛАДУ ОБМЕЖУЄ ЛИШЕ ВЛАСНА МОРАЛЬ, А НЕ МІЖНАРОДНЕ ПРАВО - NYT
показать весь комментарий
09.01.2026 05:16 Ответить
Ніякого права, тільки власна мораль. - це ще не фашистська ідеологія?
показать весь комментарий
08.01.2026 23:52 Ответить
Краснов трохи помиляється бо Гренландія бажає бути з Данією .
показать весь комментарий
08.01.2026 23:52 Ответить
НАТО нічого не загубить , якшо Гренландія стане окремим штатом США , вони тоді стане сільнішими разом з США ...
показать весь комментарий
08.01.2026 23:54 Ответить
Від зґвалтування сильнішими не стають.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:00 Ответить
Якщо ваша дружина пішла до іншого, то це не завжди свідчить про згвалтування (її або вас).
показать весь комментарий
09.01.2026 00:16 Ответить
Те що вона пішла до іншого не завжди означає що разом вони стануть сильнішими , навіть якщо її не гвалтували . Так тебе влаштує , спец по насильству ? ((
показать весь комментарий
09.01.2026 01:44 Ответить
Якщо вони будуть щасливі в шлюбі, то вони будуть сильнішими.
показать весь комментарий
09.01.2026 03:02 Ответить
Ти переплутав шлюб із згвалтуванням і намагаєшся вивести середнє арифметичне , забувши про те що у першому шлюбі все поки що теж щасливо . Там третього ніхто не запрошував на груповий секс , він сам туди набивається .
показать весь комментарий
09.01.2026 03:09 Ответить
я не розумію гніву ...то тоді будуть у Гренландії вчити китайську мову чи русняву , чи ви не читаєте світову пресу ?...ЄС не буде воювати зі США , бо їх русня з китаєм підсідає , а трамп тому і став президентом ,бо ця геополітика вже обговоренна з китаєм,хто перший і яким чином ...консерватори з цим згодні ...
показать весь комментарий
09.01.2026 01:01 Ответить
риже чмо шось наплело а ви тепер готові інуїтів як рабів п'ятисортних передавати кому попало як худобу
показать весь комментарий
09.01.2026 01:06 Ответить
"я не розумію гніву"
Тому що Ви не розумієте, що трамп і уйло разом рушать усталений законний правопорядок.
ПРАВО і ПОРЯДОК.
А вони міняють його на бєспредел,і хаос.
Вас це принципово влаштовує?
Тоді готуйтесь жити в такому світі...
показать весь комментарий
09.01.2026 01:09 Ответить
вірю , вже вирішено хто вас спочатку пограбує , потім згвалтує незалежно від віку , а наостанок приб'є (( Саме це ви тут і прагнете довести ! Занавіс ! Актори на сцену ! Поклони ! Оплески !
показать весь комментарий
09.01.2026 01:48 Ответить
З таких прецедентів і починаються війни, коли якась більш сильна держава захотіла території іншої держави.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:01 Ответить
НАТО нічого не загубить, якщо позбудеться США трампа

.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:07 Ответить
Нічого. Просто перестане існувати як безпекових альянс. ***** обов'язково піднесе це як свою перемогу.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:19 Ответить
Він сам себе з'їсть , і досить швидко .
показать весь комментарий
09.01.2026 01:50 Ответить
Дура ти, тому і втекла.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:15 Ответить
ігорок я тобі вже казала куди йти ,нагадую ...
показать весь комментарий
09.01.2026 01:08 Ответить
а завтра цей дегенерат захоче наприклад, швейцарські Альпи?!
показать весь комментарий
09.01.2026 01:38 Ответить
от їх мені точно не шкода
показать весь комментарий
09.01.2026 01:54 Ответить
Кончений імбіцил не думає що йому можуть дати пізди
показать весь комментарий
08.01.2026 23:56 Ответить
Хто? А головне чим?
показать весь комментарий
09.01.2026 00:20 Ответить
Сухопутні сили США (Армія США) включають Регулярну армію, Національну гвардію та Резерв, з приблизно 485 000 військових у регулярній армії . ....... Судячи з того як змінююються форми ведення бойових дій , сюжет із низькобюджетних американських бойовиків про захоплення США кимось з рідні корейців виглядає не таким вже і фантастичним , особливо як подивишся на шоу дронів десь у піднебесній , а патріотизм вгодованих фастфудом янкі вже давно ніким не тестувався . Ах ..... я ж забувся про ядерку ......... а куди лупити будуть - по корейському півострову , чи китайському кварталу у Нью Йорку чи Санфранциско ? ((
показать весь комментарий
09.01.2026 01:59 Ответить
Ну кацапи також так думали, «хто, а головне чим?». А воно она як вийшло.
показать весь комментарий
09.01.2026 05:36 Ответить
А яких люлєй вони отримали в Афгані. Ледве зʼїбатись встигли.
показать весь комментарий
09.01.2026 05:39 Ответить
Самое время передавать Дании ядерку...
показать весь комментарий
08.01.2026 23:56 Ответить
Чому мовчить народ Сполучених Штатів? Що трапилось з країною, яку вважали оплотом демократії?
показать весь комментарий
08.01.2026 23:57 Ответить
ви переоцінюєте США. В них ніколи не було "майданів" і тд. Народ США все що цікавить це зп і ціни на бензин, а ще іпотека і тд

Тим паче він їм обіцяє без жертв. Буде 100 000 трупів - тоді да
показать весь комментарий
08.01.2026 23:59 Ответить
В США намного больше митингов чем когда-либо было в Украине. Там постоянно кто-то митингует за что-то.
Далее. В США выборы каждые два года, а преза 4. Можешь пойти и выбрать кого тебе надо.

Мало того США федерация, тоесть, там не так как у нас где царь в Киеве все решает. А ты живешь в штате. Не нравится штат - всегда можешь собраться и переехать в другой.

Коротко говоря
- в США можно выразить свой протест и его никто не подавляет
- выборы устраняют трения
- если тебе что-то не нравится, всегда можно сбежать от такой политики в другое место

Американцы не привыкли чтобы их так притисняли годами и затюкивали всю жизнь, только чтобы потом раз в 10 лет выйти на протест.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:34 Ответить
Кілька місяців до перевиборів овоча зовсім не заспокоїли країну. У США може бути також.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:49 Ответить
Читай все остальное. У них федерализация и местная политика. А у нас Янукович драл со всех, вот и беспокоили.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:51 Ответить
У цьому згоден. кацапи теж пропонували зробити федерацію, але ніхто не погодився.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:54 Ответить
А нічого, що США стали Штатами завдяки своєму "майдану" - "Бостонскому чаюванню"? І заколотили Громадянську війну, бо одни були за рабів, а інші - проти. І усі 300 років в них якісь малі "майдани" є - то афроамериканці незадоволені, то пролетарії, то жіночки. А глобального "майдану" дійсно не було з 1776 року, бо система всіх влаштовувала. До донні...
Подивимось, може буде чергове чаювання - в Маро-Лаго?
показать весь комментарий
09.01.2026 01:10 Ответить
то було ще до Бонапарта АЛЬО))) про це можна уже забути
показать весь комментарий
09.01.2026 01:14 Ответить
"В них ніколи не було "майданів" - це Ваші слова! За часів Бонапарта (навіть раніше, навіть раніше взяття Бастілії, якщо на уроках істроії не грати у "Морський бій" 😜 ) - так, це давно, це колись, але не ніколи! І краще б не забувати, бо це Історія, Яка Вчить!
А BLM-2020, а спроба трампа взяти Капітолій у 2021 - це що? Теж за часи Бонапарта та можна забути?
показать весь комментарий
09.01.2026 14:08 Ответить
Так він все правильно робить
показать весь комментарий
09.01.2026 01:34 Ответить
Москвобот продовжує безперешкодно серти.
показать весь комментарий
09.01.2026 03:10 Ответить
АФІГЕННО - проміняти домінацію на планеті на острів. ІМБІЦИЛ
показать весь комментарий
08.01.2026 23:58 Ответить
Это благодаря Дании Америка доминировала на планете?
показать весь комментарий
09.01.2026 00:22 Ответить
а при переїзді в США мозок відразу ампутовують чи це все екологія?
показать весь комментарий
09.01.2026 00:25 Ответить
Якщо нема чого сказати то й стули пельку.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:53 Ответить
Домінантний , ти "домінуєш " до того моменту поки Китаю є вигода тебе смикати за дійки , а за тим станеш у позу "навколішки " і приймеш одночасно з двох сторін )) Перечитай історію , там багато цікавого про твоє "домінування" до початку другої світової , а історія має властивість розвиватися по спіралі , до того ж досить часто витки тієї спіралі дуже просідають .
показать весь комментарий
09.01.2026 02:06 Ответить
Про домінування Америці це ваш колега по борделю розповідав.
До речі що там такого цікавого в "історії" яку ти читав? Про що йде мова
показать весь комментарий
09.01.2026 03:13 Ответить
"Это благодаря Дании Америка доминировала на планете? " , привіт колєга (( Як тобі американський бордєль ? Скрєпами не смердить ? (( Цікаве або за гроші , але я задешево не розповідаю , ну або зеконом - займися самоосвітою , головне - не переплутай із самозадоволенням .
показать весь комментарий
09.01.2026 03:24 Ответить
Якщо нема чого сказати то й стули пельку
показать весь комментарий
09.01.2026 03:35 Ответить
Кацапе , тебе заклинило .
показать весь комментарий
09.01.2026 03:37 Ответить
це як подивитись)
данці були співзасновниками англії, а англія співзаснувала сша)
показать весь комментарий
09.01.2026 02:10 Ответить
Англи і сакси приперлись до Британії не з території Данії. А якщо ви про декілька міст/територій що були завоевани чи заселених вікінгами частково з Данії то вони разом з англами і саксами були знищені вщент нормандцями за меньш ніж 100 років. Все що залишилось це декілька дочек/ онучек у ліжках нормандців.
показать весь комментарий
09.01.2026 02:56 Ответить
з данії припливли данці. вони з англами і заснували англію
показать весь комментарий
09.01.2026 05:55 Ответить
ще їх називали данами.
не треба так серйозно сприймати, я утрирую.
показать весь комментарий
09.01.2026 06:03 Ответить
Вони запізнилися на 300-350 років мінімум. Взяли Йорк в 866.
показать весь комментарий
09.01.2026 07:09 Ответить
Трампу важлива грошова домінація. Америка напевне на гроші Європи, продає нам ракети, які вже треба утилізувати, а це теж гроші, але свої, а так Україні продають. Особиста думка, Трамп і сніг продасть, а як почув, що будуть відбирати активи росії в Європі на корись України, так тут як тут.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:30 Ответить
ну да, тому що датчани, норвежці тд дуже активно будуть купляти в США після окупації да? А разом з тим і більшість Европи а це 500 млн людей і найбільший ринок планети

А памятаєте ВК був у кожного Українця і де він зараз?
показать весь комментарий
09.01.2026 00:34 Ответить
Поляки потыкали украинцев носом в могилы Волынских времён и порассыпали зерно, а вы решили больше покупать у поляков (14.23 миллиарда долларов в 2024 против 12.27 млрд в 2023). Вывод какой можно сделать?

Это что кстати где то $600 в год на человека? Понятно что они и оружие продают но все равно не многовато ли
показать весь комментарий
09.01.2026 01:08 Ответить
Ось це так дивно. Людям важливий їх добробут а не чужий))
показать весь комментарий
09.01.2026 01:39 Ответить
та хай живуть собі ви з ними в США, лише не захватуйте чужі країни і все.

Гренландія ДАнія так само як Аляска США.
показать весь комментарий
09.01.2026 01:47 Ответить
Данія була завойована німцями за пару годин чи хвилин, питання завдяки кому вона зараз взагалі існує? До речі, я щось не пам'ятаю щоб німців хтось вибивав з Гренландії. То мабуть вона технічно досі часьина Третього Рейху і зараз американці націстів звідтиля вибьють
показать весь комментарий
09.01.2026 03:07 Ответить
мова про те, що з союзниками так не можна вчиняти. Це не законно, не справедливо, аморально. ваши аргументи стосуються або матеріальної вигоди, або безпеки. Матеріальне лишимо, бо треба досліджувати та заглиблюватись. Стосовно безпеки, у США вже за договором НАТО є обов'язки по захисту. Ще невідомо, до яких наслідків для світу, та для США з Європою це приведе.
Щодо історичних розмов про належність земель, то це вже кацапізм у чистому вигляді. Ці питання вирішені міжнародним співтовариством та викладені в в двох основних документах:
1. Статут Організації Об'єднаних Націй
2. Гельсінський заключний акт.
показать весь комментарий
09.01.2026 06:20 Ответить
Десь у чомусь вимушен погодитись але маємо те що маємо.
Але ніяких зобов'язань по захисту нема за статутом НАТО, читайте уважніше.
показать весь комментарий
09.01.2026 07:01 Ответить
Стаття 5

«Сторони погоджуються, що збройний напад на одну або кількох із них у Європі чи у Північній Америці вважатиметься нападом на них усіх: і, відповідно, вони домовляються, що в разі здійснення такого нападу кожна з них, реалізуючи своє законне право на індивідуальну чи колективну самооборону, підтверджене Статтею 51 Статуту Організації Об'єднаних Націй, надасть допомогу тій Стороні або Сторонам, які зазнали нападу, і одразу здійснить, індивідуально чи спільно з іншими Сторонами, такі дії, які вважатимуться необхідними, включаючи застосування збройної сили, з метою відновлення і збереження безпеки у Північноатлантичному регіоні.

Про кожний такий збройний напад і про всі заходи, вжиті у зв'язку з ним, буде негайно повідомлено Раду Безпеки ООН. Такі заходи будуть припинені після того, як Рада Безпеки вживе заходів, необхідних для відновлення і підтримання міжнародного миру та безпеки».
показать весь комментарий
09.01.2026 07:49 Ответить
Це дійсно офіційний переклад? Все так, але нє " вважатимуться" а " вважатиме" чи якось так. Тобто , кожна країна буде сама вирішувати, об'являть войну агресору чи надіслати бочку вазеліну захисникам і запропонувати розкладушки на стадіонах молодим і вродливим.
От почалась агресія на Латвію. Що на вашу думку зробить Ердоган, чи Португалія? Викине десант в Сочі? Єдине що він можливо зробить це атакуватиме Грецію, Кіпр і Болгарію
показать весь комментарий
09.01.2026 09:51 Ответить
текст з оф.сайту.
самі вгадуйте, я не ванга, пророкувати хто виконає, а хто ні. йшлося про зобов'язання, вони є. до трампа сумнівів не було, країни нато допомагали, наприклад, в Афганістані, і допомагали саме сша.
втомив мене цей пінг-понг. до побачення
показать весь комментарий
09.01.2026 10:58 Ответить
Москвобот продовжує безперешкодно серти.
показать весь комментарий
09.01.2026 03:11 Ответить
Не чую радiстного гоготу "НАТА закрой неба Гренландії", "Амеріка вам ничиво ни далжна, брасайтесь асфальтам ги-ги-ги".
показать весь комментарий
08.01.2026 23:59 Ответить
Ми почнемо гиготіти коли трумп Канаду приєднає , а тебе депортують в Україну .
показать весь комментарий
09.01.2026 00:11 Ответить
Нажаль це мало iмовiрно, скорiше Кiтай.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:17 Ответить
ВІд цього тобі не легше - однаково депортують , а ми вже готові реготатися ((
показать весь комментарий
09.01.2026 00:19 Ответить
Та ви вже 4 роки регочете, що не обстрiл то регот.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:26 Ответить
Ми вже 12 років "регочемося " , а у тебе ,емігранте , тільки 4 в голові (( Сам , "папрікольнік", здриснув саме тоді , чи чого воно тебе так чотири роки крутить ?
показать весь комментарий
09.01.2026 00:41 Ответить
А це шо за чмо?
показать весь комментарий
09.01.2026 01:34 Ответить
Немає питань!
Гренландію заберемо незважаючи ні на що. Але, якщо в Каліфорнії дехто хоче її виходу зі складу США, то їм закон.🤭
показать весь комментарий
09.01.2026 00:00 Ответить
Ще один доказ без ЯЗ ти потенційна жертва того у кого вона є і хто значно більший за тебе, тільки наявність ЯЗ є гарантією, що такі монстри як РФ, США, Китай, на тебе не нападуть, бо у разі нападу самі також будуть знищені...
показать весь комментарий
09.01.2026 00:03 Ответить
Whatever happens, we have gotThe Maxim gun, and they have not.

Это цитата (не очень точно переведенная на русский) из стихотворения «Современный путешественник» («The Modern Traveller»): по тексту стихотворения, во время восстания туземцев герой повторяет себе под нос: «Что бы ни случилось, но у нас есть пулемет "Максим", а у них его нет»
показать весь комментарий
09.01.2026 04:41 Ответить
Він правий в одному - НАТО без штатів, принаймні зараз як він є - це клуб терпіл по інтересах який немає нічого спільного з оборонним альянсом.
Це не відміняє того що Трамп підарас і мудак.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:04 Ответить
принаймі зараз....

проблеми, які не вбивають нас, роблять лише сильнішими

Європа має під 500 млн.населення і рівний із США економічний потенціал
проблеми:
1. організація ЄС як військової потуги
2. збільшення ядерних боєголовок до
1 500 шт.

і фсьо !

.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:13 Ответить
Все чітко , а боєголовок і 50 вистачить . Он у кореї і того нема , а що там трумп у бік кімчі може писнути ?
показать весь комментарий
09.01.2026 00:17 Ответить
Только в Европе рождаемость ниже чем в США, кто служить будет - арабы с неграми?
показать весь комментарий
09.01.2026 00:39 Ответить
Як погляну на армію США - так там одні арійці : високі , стрункі , біляві ...... чорні , метиси , латиноси . І нічого, якось служать (( P.S. і не ображай афроамериканців , нацисте ))
показать весь комментарий
09.01.2026 00:45 Ответить
Да меня это не особо волнует. Я просто привел факт. В Европе с учетом того что большинства рождаемости от мигрантов рождаемость ниже чем в США. Совокупно. Это значит что в долгосрочной перспективе население США будет больше чем Европы.

Ресурсно Европа не конкурент США. Короче, Европа не может противостоять США. Главный её ресурс был человекоресурс, но они его просрали. И теперь США пришел требовать счет. Это может произойти не сейчас, черезе 20-50 лет. Траектория неизбежна. Как говорят американцы - Европа это музей.
показать весь комментарий
09.01.2026 00:49 Ответить
"в долгосрочной перспективе население США будет больше чем Европы. ".... у довгостроковій перспективі цілком можливий варіант що по всій земній кулі дітоньки бігатимуть з косим розрізом очей , хіба що на території сша до цього додасться смаглявий відтінок шкіри . Це вже людство проходило з днк тестом одного заплідника з монгольських країв .
"Короче, Европа не может противостоять США. " ... не кажи "гоп " доки не перескочиш , поживемо - побачимо що за рік буде , а там вже ставитимо на конкуренцію . А про 20-50 років взагалі забудь , янкі і так вже майже Галахвастови -37 трильйонів держборгу , п'ята частина його в руках Китаю і трумп впевненими кроками його збільшує , колосс може виявитися на глиняних ногах ((
показать весь комментарий
09.01.2026 01:04 Ответить
Оттенок кожи не важен. Важно что в США будет больше людей. Вот и все.

США разыграли замечательную партию после второй мировой
- сначала они помогли избавиться Европе от колоний, где были ресурсы. Типа, Африки
- далее они вывели поколения болванов-политиков, которые живут сегодняшним днем и которые угробили европейскую промышленность и будущее своих стран

Вот следующий шаг - США перераспределяет баланс в свою пользу. Трамп вот его начинает. Время пришло. Европа больше не опасна. Её политики - болваны, которые не способны мыслить на два шага вперед.
показать весь комментарий
09.01.2026 01:08 Ответить
Короче, время Европы упущено. Надо просто признать доминирование США, отдать эту Гренландию или чего они хотят и не строить из себя что-то. Хотите пилить армию - ради бога. Но это уже не поможет. Раньше надо было думать.
показать весь комментарий
09.01.2026 01:10 Ответить
Узкочєлюсний, ти забагато в житті дививсь рунету. Бо інших мов не знаєш. Результат - купа ватного гівна у голові. Не ділися цим тут, не треба.
показать весь комментарий
09.01.2026 01:37 Ответить
Если я хочу чтобы Европа и США не сорились из-за Гренландии, то у меня рассуждения обывателя. А тот кто хочет чтобы из-за этого НАТО распалось - настоящий патриот. Так получается?
показать весь комментарий
09.01.2026 09:06 Ответить
"Важно что в США будет больше людей. Вот и все. " ... у кацапів людей більше аніж у нас ... і шо ? )) У Китаю більше людей аніж у США ... ну і ? А в Індії більше аніж у Китаю .... ну тоді Індія світом рулить ? ((
" США разыграли замечательную партию после второй мировой" ... у цій партії виграш забезпечила віддаленість янкі від полів бойових дій і таким чином збережений економічний потенціал . Процес руйнування імперій пропустимо , бо це дуже скаладно і довго , політики були нге такими вже і "болванами" , зумівши за рахунок США створити у Європі своєрідний соціальний рай від погляду на який у самих американців тече слина .
"которые угробили европейскую промышленность и будущее своих стран " .... що там з Детройтом та й не тільки з ним , у що одягнуті американці , що споживають ? Ах так , вони ж айфона випускають .... от тільки,б-дь , завод не у США , а програми Гейтсу віддалено пишуть програмісти-індуси ((
Решта - емоції , ти маєш на них право , а я повторюся - побачимо що буде за рік-два .
показать весь комментарий
09.01.2026 01:20 Ответить
Ты не знаешь истории. Рассуждения обывателя. Ну вот обыватели просто не могут смотреть дальше своего носа.
показать весь комментарий
09.01.2026 09:05 Ответить
Ану давай , знавцю, мені розкажи як рюріковічі через старую ладогу на Київ заходили )) А взагалі то ти правий - дупа у тебе ширша ))))
показать весь комментарий
09.01.2026 13:44 Ответить
Страница 1 из 2