7510 посетителей онлайн

В Украине планируют запретить русскую и русскоязычную литературу, - министр культуры Бережная

бережна

Государственный комитет Украины по вопросам телевидения и радиовещания готовит проект постановления, который заложит механизм для процедуры изъятия из оборота издательской продукции на русском языке.

Об этом глава Минкульта Татьяна Бережная сказала в интервью "Интерфакс-Украина", информирует Цензор.НЕТ.

Она напомнила, что в Украине есть закон об издательском деле, который запрещает распространение продукции четырех видов: пропагандирующей войну, насилие и тоталитарные режимы, оправдывающей оккупацию украинских территорий, создающей положительный образ государства-агрессора или его институтов и содержащей антиукраинские смыслы.

"То есть, на уровне закона, это, в общих чертах, заложено. В данное время Госкомтелерадио, центральный орган исполнительной власти, который формирует политику в этой сфере, работает над постановлением, чтобы заложить конкретный механизм", - рассказала Бережная.

Она отметила, что Минкульт сотрудничает с Госкомтелерадио и будет поддерживать это постановление, чтобы "принять на правительстве как можно быстрее".

На вопрос, есть ли необходимость и возможность полного запрета в Украине печати и распространения печатной продукции на русском языке, Татьяна Бережная ответила, что после того, как соответствующая петиция набрала необходимые голоса, активизировалась работа по созданию юридических механизмов, которые имели бы четкую процедуру.

Она заявила, что упомянутый ранее проект постановления, который готовит Госкомтелерадио, будет включать и русскую, и русскоязычную литературу.

  • 28 августа 2025 года петиция о запрете русскоязычных книг набрала необходимое для рассмотрения количество голосов.
Топ комментарии
+31
Фаріон таке давно хотіла, а її за таке з ***** змішали. Дозріли нарешті..
показать весь комментарий
12.02.2026 18:23 Ответить
+29
Срати з гори на той світ. Наші справжні друзі нас підтримають, в решта ************* завжди будуть проти нас.
показать весь комментарий
12.02.2026 18:26 Ответить
+27
З ПОЧАТКУ ВІЙНИ ЦЕ ПОТРІБНО БУЛО РОБИТИ...
показать весь комментарий
12.02.2026 18:19 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
З ПОЧАТКУ ВІЙНИ ЦЕ ПОТРІБНО БУЛО РОБИТИ...
показать весь комментарий
12.02.2026 18:19 Ответить
Так це вже робиться давно... В бібліотеках вилучаються книги російською мовою (починають з тих, які мають зношений вигляд- їх просто перестають ремонтувать, і списують в першу чергу). Потім вони вилучаються з оборотного фонду в абонентському відділі. Мені це відомо прекрасно - бо раз в місяць ходжу туди, беру книги. Три дні тому був там. Прийшов раніше - до відкриття бібліотеки, тому зайшов у "Будинок книги", який розташований недалеко. Пройшовся по залу, передивився стелажі. Говорив з продавцями. Одна з працівниць сказала прямо, що вони не закуповують російськомовну літературу, вже тривалий час...
показать весь комментарий
12.02.2026 18:29 Ответить
мова про вилучення, а не про закупку...
показать весь комментарий
12.02.2026 18:33 Ответить
Ти читаєш лише те, що хочеш, чи те, що я написав?
показать весь комментарий
12.02.2026 18:41 Ответить
Видимо ты слишком много для него написал )))
Осилил только по диагонали посмотреть.
показать весь комментарий
12.02.2026 18:54 Ответить
Можливо... Просто це для мене більш близьке, ніж для інших... Бо в часи мого дитинства мати працювала бібліотекарем, і я з бібліотеки "не вилазив", і батьки заохочували до читання...
показать весь комментарий
12.02.2026 19:10 Ответить
....він багато для Тебе написав, без діагоналі.Ти теж в бібліотеку ходиш("иногда")???
показать весь комментарий
12.02.2026 20:11 Ответить
У тебе є якісь заперечення? Виклади... Але не "накидай гімно на вентилятор...", у спробах виправдаться в тому, що ти прочитать написане, не здатен...
показать весь комментарий
13.02.2026 11:40 Ответить
забирай свій "вентилятор" і проходь із своїми викладами із бібліотеки, в котру іноді заходиш,щоб послухати "авторитетів " ...
показать весь комментарий
13.02.2026 11:54 Ответить
"Максимку"... У мене НЕМАЄ "вентилятора" - я пишу, завжди підкріплюючи свої слова АРГУМЕНТАМИ... А чим ТИ доводиш СВОЮ правоту? Саме "гімноплюйством" у адресу людей, думка яких тобі не подобається...
показать весь комментарий
13.02.2026 11:57 Ответить
Якщо Тобі не сподобалась думка ЯКОГОСЬ "МАКСИМКА" ."ПИЛИПКА" "ВАСИЛЬКА тоді "ТИ доводиш СВОЮ правоту? Саме "гімноплюйством" у адресу людей, думка яких тобі не подобається... "проходь ...
показать весь комментарий
13.02.2026 13:48 Ответить
"Максимку"! А висловив свою думку, яка підтверджується ОБ'ЄКТИВИМИ ФАКТАМИ, які стосуються вилучення з бібліотек російськомовної літератури. Ця робота, без афішування, ведеться вже ДВА ДЕСЯТКА РОКІВ... Ти привів якісь докази протилежного? НІ!... То про що тоді мова?
показать весь комментарий
13.02.2026 14:05 Ответить
Что делать? С ума не сходите. Реальную работу заменяют шоу
показать весь комментарий
12.02.2026 23:40 Ответить
маєш на увазі заборона в 3,14дерації ,куйлом, всього українського, не є реальною роботою куйла всія 3,14дерації ,а його гебняво- рашистським шоу??
показать весь комментарий
13.02.2026 11:28 Ответить
З ПОЧАТКУ ВІЙНИ ЦЕ ПОТРІБНО БУЛО РОБИТИ...
А технічну литературу,яка в основному на російській,теж треба вилучити?
Не очікував від вас такого мислення.Німці знищили понад 7 лямів тільки українців,але під час так званої ВВВ(Великої Вітчізняної)ніхто в СРСР у школах німецьку не забороняв,і після війни також.Російська мова входить у групу міжнародних мов.Хочу вам нагадати,що цю хрень з мовною війною планували давно,і відкрито нам це показали у серіалі "Слуга народа",де в епізоді розмовляє група олігархів і міркує,як посварити народ,щоб він не помічав що економіка в жопі,та їсти нема за шо.Придумали мовний закон по забороні російської.
І вуаля,лохі повелися:мовні патрулі,чому не державною,заборона літератури.
Замість того,щоб згуртуватись проти ворога,народ ведеться на всю цю дешеву фігню і сам себе закопує.
Робить висновки.
показать весь комментарий
13.02.2026 21:47 Ответить
яка проблема технічну літературу перекласти ???Війну в Україні (першопричина) куйло розпочав "для защіти рускоязичного насєлєнія".знищивши при тому все українське в рашистській 3,14дерації....не роби того своїм сусідам,чого не бажаєш .щоб вони робили Тобі ,Проходь
показать весь комментарий
13.02.2026 23:23 Ответить
А в цьому - велика проблема... Наприклад - є потреба в часі, а також у кількості "технічно грамотних людей"... У мене, у власній бібліотеці, є два словники. Один називається "Українсько-російський словник. Сфера ділового спілкування", а інший "Російсько-український словник військових термінів". Обидва видані в перші роки незалежності. Так на словник військових термінів, "без сліз не глянеш"... Мішанина термінів часів УНР, коли українська "технічна" мова ще перебувала у "зародку"...
показать весь комментарий
14.02.2026 05:38 Ответить
для прорашистських прихильників в цьому була і ще буде 100 років проблема.Закінчили
показать весь комментарий
14.02.2026 11:01 Ответить
показать весь комментарий
14.02.2026 12:31 Ответить
Війну в Україні (першопричина) куйло розпочав "для защіти рускоязичного насєлєнія".
План по знищенню України глобалістами руками рашки був придуман давно.Навіть якщо б усі балакали українською,придумали б іншу зачіпку для війни,наприклад "исконно русские земли"(Новороссия).
показать весь комментарий
14.02.2026 17:22 Ответить
фантазуй більше,як прихильник рашистів. НАВЧИСЬ ПОВАЖАТИ СТІЛ З КОТРОГО ЇСИШ ХЛІБ. манкурти вони такі...Не глобалісти .а куйло...КУЙЛО РОЗПОЧАВ КРОВОПРОЛИТТЯ В УКРАЇНІ І ОКУПАЦІЮ УКРАЇНИ В 2014 РОЦІ.НА КОГО ТИ ХОЧЕШ ТИЦЬНУТИ ПАЛЬЧИКОМ???
показать весь комментарий
14.02.2026 18:06 Ответить
фантазуй більше,як прихильник рашистів.
Це ви фантазуєте.Де я симпатизую рашистам?У вас хвороблива уява.Я проти маніпуляцій і суперечок на мовних темах.Це відволікає людей від більш болючих проблем.Наприклад від корупціонерів,які носять вишиванки,чудово розмовляють українською,але наносять шкоду країні не менше,чим рашисти,послаблюючи країну.

Не глобалісти .а куйло...КУЙЛО РОЗПОЧАВ КРОВОПРОЛИТТЯ В УКРАЇНІ І ОКУПАЦІЮ УКРАЇНИ В 2014 РОЦІ.
Йому дозволили це зробити.Вибачте,але вам ще потрібно підтягнути знання у геополітиці.

.НА КОГО ТИ ХОЧЕШ ТИЦЬНУТИ ПАЛЬЧИКОМ???
Я неодноразово писав про це тут,разміщував фото.Але мене за це банили,пости видаляли.
Спробуємо так.Відкриваєте Тік-ток,вбиваєте у пошук Гарри Беркут,Новая Хазария,и там ви знайдете відповідь на це питання.
Можно подивитись ще ось це,там теж все розтлумачено. https://www.youtube.com/watch?v=zl0LJS8ykLQ
показать весь комментарий
14.02.2026 20:27 Ответить
тік ток, тік ток...тицьнув пальчиком.Ти потлумач собі((((.Я проти маніпуляцій і суперечок на мовних темах. чого не скажеш про куйла і його політику в Україні прихильником .якої Ти є ,
«Чужою мовою у державі розмовляє або гість, або найманець, або окупант»-Карл Марс .Закінчено.
показать весь комментарий
14.02.2026 20:39 Ответить
тік ток, тік ток...тицьнув пальчиком.Ти потлумач собі.
Капець ти упоротий.Да там з перших роликів усе ясно.Більше того,я дав посилання,там де все розтлумачено на високому рівні.Чим я відрізняюсь від тебе,якщо я хочу розібратись,я буду просматрювати комменти,дивитись відео,читати аналітику,а ти,замість цого,будешь займатись патріотичною демагогією,бо ти не налаштован її (правду)знати.Бувай.
показать весь комментарий
14.02.2026 21:44 Ответить
тік ток і "високий рівень" - упоротий. ДЯКУЮ І Бувай
показать весь комментарий
14.02.2026 22:10 Ответить
тік ток і "високий рівень" - упоротий. ДЯКУЮ
Я зрозумів,чому ти досі не зрозумів багато чого важливого у геополітиці.Ти не підмічаєш деталей.Я давав посилання на Ютуб(це добре видно),потім добавив у слідуючому посту,що там аналітика високого рівня.Але співрозмовник виявився таким,який є...
показать весь комментарий
15.02.2026 14:46 Ответить
Фаріон таке давно хотіла, а її за таке з ***** змішали. Дозріли нарешті..
показать весь комментарий
12.02.2026 18:23 Ответить
Ні, не дозріли, а знайшли що б ще сп*здити і видати за своє! Але, як і завжди у шобли сявок з підворотень кварталу, все виходить через сраку! І навіть такі гасла Порошенко: "Армія, Віра, Мова" вони не просто сп*здили, а й перекрутили так, щоб викликати відразу у нормальних людей і проти армії(ТЦК), і проти віри(шашні з РПЦ), і проти мови(і ось це один з прикладів).
І ось це ще раз доводить, що ота сявкота при владі все робить обдумано і цілеспрямовано на знищення самого пойняття "український" та і самої держави, як такої.
А чого ж ще очікувати від чужинців при владі країни, з якою вони не мають жодного зв'язку чи коріння?
показать весь комментарий
12.02.2026 19:51 Ответить
Фаріон була хвора на голову. Ця Бережна ні - вона тікі прикидається тупою щоб красти. Ти теж тупий (чи тупа) анонімний ти нацик. Усі, хто вважають, що якась мова може мати будь які привілеї перед іншими мовами, усі ці люди або дурні, або хворі на всю голову.
показать весь комментарий
12.02.2026 23:17 Ответить
Не перед "іншими мовами", а перед однією - москальською, ніхто не каже про вилучення книг на інших мовах, не перекручуйте! Кацапи ж точно дурні, коли перше що роблять на захоплених територіях - знищують українську мову (це сарказм). А ми маємо так чинити з московською мовою, бо це мова ворога і загарбника.
показать весь комментарий
13.02.2026 00:11 Ответить
Навіщо? Щоб була ворожнеча всередені України? А якщо захоплюють росіянський танк - його теж треба знищити?
показать весь комментарий
13.02.2026 00:42 Ответить
Яка ворожнеча і при чому тут росіянський танк. Українцям треба свою ідентичність відокремити від росіянської, бо ми інша нація і з цього приводу ніякої ворожнечі бути не може. Хто хоче читати "великую російськую літєратуру", типу булгакових і толстоєвських можуть спокійно поїхати на рашастан і не вилазити з бібліотек і нічого в Україні з приводу цього "ворожнечу" влаштовувати.
показать весь комментарий
13.02.2026 02:24 Ответить
Мова дуже погана ознака ідентичності. Виходить війна тупокінцевників та гострокінцевників. Дречі, Трамп так її і бачить - воюють дві коррумповані диктатури з майже однаковою культурою.
показать весь комментарий
13.02.2026 17:11 Ответить
Ви хоч в інтернет зайдіть почитати, що таке мова: Мова - це складна, історично сформована знакова система звукових і графічних засобів, що слугує найважливішим засобом спілкування, мислення, передачі досвіду та формування культурної ідентичності. Це по - перше. А по - друге казати, що росія і Україна це диктатури з однаковою культурою, це все одно, що казати: гонорар і гонорея одне і теж. Не смішно взагалі таке писати ? Чи вам гроші за це платять ?
показать весь комментарий
13.02.2026 17:43 Ответить
Ви хоч в інтернет зайдіть почитати, що таке мова: Мова - це складна, історично сформована знакова система звукових і графічних засобів, що слугує найважливішим засобом спілкування, мислення, передачі досвіду та формування культурної ідентичності.
Розкажіть все це канадцям,у яких дві мови,фрацузька та англійська,розкажіть це швейцарцам,у яких чотири мови.Я вже мовчу про американців,які розмовляють купою своїх мов і англійської не знають.
показать весь комментарий
13.02.2026 21:52 Ответить
Американці розмовляли і розмовляють мовою оккупантів. (Британців.)
показать весь комментарий
13.02.2026 21:58 Ответить
З початку колонізації Америки там розмовляли іспанською, англійською, французькою і португальсьскою, ну ще Швеція і Голландія були здається. Те що зараз там англійська мова - це свідомий історичний процес формування держави. Бо корінні жителі там взагалі індіанці. А на території України завжди жили саме українці і я буду дуже радий, якщо ми не будемо розмовляти мовою окупантів!
показать весь комментарий
13.02.2026 22:27 Ответить
Ні. Батьки-засновники спілкувалися англійською. Ви знову фанатично відкидаєте незручні вам факти.
показать весь комментарий
13.02.2026 23:48 Ответить
Які такі батькі - засновники, поо що взагалі мова ? Ви взагалі в курсі, що Америку Колумб відкрив - італієць на службі у Іспанської корони ? Та ви звчиайний невіглас. Немає про що з вами спілкуватися! Батьки - засновники! Першою почала колонізацію Іспанія, потім Португалія, а вже потім Англія, Франція і Голандія. Цікаво, до речі, чого ви фанатик ? Росіянського в Україні ? Ви хоч значення і сенсь цього терміну знаєте ? Думаю, навряд чи
показать весь комментарий
14.02.2026 09:06 Ответить
Нічого тут розказувати - у канадців дві мови склалися через історичне формування яку заселяли два основні європейські народи: французи (перші поселенці) та британці (пізніші колонізатори). Те ж саме стосується і американців - це взагалі країна емігрантів зі всієї Європи. А у Швейцарії така багатомовність зумовлена історичним об'єднанням різних культурних регіонів (кантонів) у єдину державу. Тож спочатку вивчіть трошки історію, а потім розумчіть багато. Наведені вами для прикладу країни - зовсім не підходять. В Україні поневолення було москалями і зросійщення та насадження рос. мови. Ось так!
показать весь комментарий
13.02.2026 22:19 Ответить
Українська мова дуже схожа на російську. А ще, знаєте хто зробив найбільший внесок у українізацію? Володимир Володимирович Путін. Тобто він ***** і одночасно найбільш видатний діяч українізації. Не бачите тут якогось протирічча? Можете не відповідати. Ви фанатик і логіка у вас вимкнена.

Ну і щб 2 рази не вставати, цитата Дмитра Гнапа: "В усі часи, саме свобода, а не мова чи релігія, була виразною рисою українців."
показать весь комментарий
13.02.2026 21:56 Ответить
Все ж відповім. Українська мова відсотків на 50 відмінна від російської, а отже "не дуже схожа". Протиріччя в тому, що українці згуртувалися проти ху.ла, я теж не бачу, аж ніяк, все логічно. Я ніякий не фанатик, а звичайний українець і з логікою в мене все добре. Ну і щодо вставання два рази, не знаю, чи казав таке Дмитро Гнап (якщо ви про журналіста), але в цій фразі мовиться про виразну рису українців, якою є свобода, а мова це дійсно не виразна риса - це засіб спілкування і формування культурної ідентичності народу. Ось і все. Втомквачте собі в голову, що росіянська - це мова окупанта і не є мовою українського народу. Все просто.
показать весь комментарий
13.02.2026 22:54 Ответить
Які 50%??? Звідки ви взяли цю цифру? Це є доказом, що ви фанатик, бо відкидаєте незручні факти.
показать весь комментарий
13.02.2026 23:47 Ответить
Українська мова суттєво відрізняється від російської, маючи лише 62% спільної лексики, що ставить їх лексичну близькість нижче, ніж між українською та польською (70%). За підрахунками, на слух мови відрізняються приблизно на 52%, оскільки українська є давнішою, зберігаючи ознаки спільнослов'янської, тоді як російська - це суміш східнослов'янських та балканських мов.
показать весь комментарий
14.02.2026 08:57 Ответить
Навчіться трохи читати і вивчати хоч краплю. Фанатик ви кацапської мови та Путєна - українізатора, по вашому великого, це ж треба до такої маячні додуматися ?!
показать весь комментарий
14.02.2026 08:58 Ответить
Зовсім дурень? Не пам'ятаєш скількі розмовляло українською до 2022 року і скількі після вторгнення? І хто ж це зробив, га? Який мовний омбудсмен?
показать весь комментарий
14.02.2026 13:56 Ответить
Я вас по-моєму не ображав, і мене не треба, це так кацапи роблять, коли в них аргументи закінчуються. Люди почали розмовлятти набагато - набагато більше українською, бо згуртувались перед ворожою навалою і зрозуміли, що треба показати, що ми українці і саме мовою відокремити себе від москальської орди і щоб весь світ це також побачив. І тут не путєну треба дякувати, а українцями пишатись!
показать весь комментарий
14.02.2026 19:04 Ответить
До речі, а що там з приводу "майже однакових мов", підтягнули свої знання, чи пиха не дозволяє ?
показать весь комментарий
14.02.2026 19:05 Ответить
Хм і ще цікавий факт, щодо вашого прізвища: закінчення -ов типове для російських прізвищ (патронімічна форма - «син когось»).
Ім'я Максат має тюркське походження (поширене в Казахстані, Киргизстані, Узбекистані). Тому Максатов може означати «син Максата» - і бути:
російською за формою,
але тюркським за коренем.
То ви не росіянського походження часом чувачок ?
показать весь комментарий
14.02.2026 19:09 Ответить
Срати з гори на той світ. Наші справжні друзі нас підтримають, в решта ************* завжди будуть проти нас.
показать весь комментарий
12.02.2026 18:26 Ответить
не скигли росіянсько-підпольська шмата! іди краще толчок пану чисть!
показать весь комментарий
12.02.2026 18:57 Ответить
12.09. Кам'янске. Роман Филимонов народився 28 квітня 1977 року. У 2022 році закінчив Дніпровський державний технічний університет, працював у ТОВ "Алькатрас" (м.Дніпро). З першого дня війни став на захист України. У нього залишилися дружина, три сини, дві доньки та мати. Загинув 8.09.2022. Хоронили12.09.2022.
показать весь комментарий
12.02.2026 20:11 Ответить
Не. Сначала изменить окончания, на Антоненко, Амосенко,Шалименко. А потом отправить в штурмовики. И заградотряды сзади поставить, пусть на деле покажут, как
родину любить. А после и мы их
полюбим. Ну точно так как вы с нами делали, 400 лет.
показать весь комментарий
12.02.2026 21:34 Ответить
Давай почнемо з тих хто прикривається польськім прапорцем, в там побачим
показать весь комментарий
12.02.2026 19:08 Ответить
Тебе часто ******* поляки за українську? Співчуваю.
показать весь комментарий
12.02.2026 21:31 Ответить
Та ні, будемо в дупу цілувати гівно, неспроможне рідну мову вивчити!
показать весь комментарий
13.02.2026 00:12 Ответить
Нагадую для усіх "розумників", що оця в.о. мінстра культури - чергова шмара банди зеленського, до цього була заступником міністра з ЕКОНОМІКИ.
Вона буде плести усе, що плебсу подобається і виключно згідно з лінією банди.
Якщо ми ніяк не відрізняємось від ворога, то який сенс нам допомагати.
показать весь комментарий
12.02.2026 19:36 Ответить
А нам ніколи і не допомагали за те що ми від когось там відрізняємся. Нам допомагали виключно за те що ми вистояли і цим відтягли конфлікт європейців з парашниками. Отака цинічна правда.
показать весь комментарий
12.02.2026 21:30 Ответить
А якщо це не люди ,а кацапи?
показать весь комментарий
12.02.2026 23:14 Ответить
Дивися щоб світ не почав на тебе срати.
показать весь комментарий
12.02.2026 20:09 Ответить
Знайшов чим лякати. Він почав на нас срати ще як мінімум з 94-го. І сере по нинішній день.
показать весь комментарий
12.02.2026 21:29 Ответить
Ти досі живий завдяки світу.
показать весь комментарий
13.02.2026 00:35 Ответить
Світ, завдяки якому я живий, зовуть ЗСУ.
Завдяки ньому також Європка живе мирним життям, а США отримують надприбутку з газу і зброї.
показать весь комментарий
13.02.2026 00:58 Ответить
Без допомоги світу нічого би ЗСУ не змогло, хто дає гроші, зброю, ресурси? Але ти невдячне гімно що плюе в колодязь.
показать весь комментарий
13.02.2026 01:53 Ответить
Наступні жертви русні відкупляться зараз грошима і зброєю рятуючи власні шкури.
Скільки грошей може коштувати людське життя?
Кажуть, що воно безцінне. Та за такого хробака як ти я не дав би й копійки.
показать весь комментарий
13.02.2026 02:18 Ответить
Ідіот
показать весь комментарий
13.02.2026 09:02 Ответить
Наші справжні друзі нас підтримають.
Вам потрібно спуститись з небес на землю.В нас немає друзів.
показать весь комментарий
13.02.2026 21:54 Ответить
руZZкі асвабадітєлі палили УКРАЇНСЬКІ книжки...при вторгнені в 2022-23 роках...і увесь світ бачив, які вони папуаси та терористи...

і все-одно лаврови та нєбєнзі продовжують розказувати казочки "прогресивному світу"
про бойових комарів та іншу нісенітницю....
показать весь комментарий
12.02.2026 18:30 Ответить
Кушнарьов, калашников, портнов, моторила з гіві, теж волали про толстоєвскага та про прєступлєніє і наказаніє, так вони у перервах між убивством Українців в Україні, читати бажали на сруськам ізикє на ОРДЛО !!!
показать весь комментарий
12.02.2026 18:42 Ответить
451 по Фаренгейту! Папуаси не винні!
показать весь комментарий
12.02.2026 19:22 Ответить
Навіть папуаси вище тих які без кацапського язика не можуть сприймати інформацію
показать весь комментарий
12.02.2026 19:41 Ответить
Такі як ти і є всраті папуаси
показать весь комментарий
12.02.2026 20:14 Ответить
Всраті папуаси це нелюди, які приперлися на нашу землю нас вбивати
І палили і палять наші міста і села
показать весь комментарий
12.02.2026 20:35 Ответить
Британія ніколи не була частиною Німеччини, і німці ніколи не займалися знищенням британської інтелігенціі та знищеням англійської мови. Твоя аналогія жалюгідна і нікчемна
показать весь комментарий
13.02.2026 09:01 Ответить
Ми без тебе розберемося, що робити а що не робити.
Усьок, владік?
показать весь комментарий
13.02.2026 14:49 Ответить
Та навіщо воно нам здалося палити
Це расєйські папуаси приперлися до нас і таки палили і бібліотеки, і книжки
А в расєї закрили єдину на всій расєї українську бібліотеку
показать весь комментарий
12.02.2026 20:30 Ответить
А чи не зарано ви "плануєте" ту заборону; війна з московитами йде усього 12 (дванадцять) років без 8 днів.
показать весь комментарий
12.02.2026 18:25 Ответить
давно пора!
показать весь комментарий
12.02.2026 18:27 Ответить
йбані квартальні бльді тільки планують.
показать весь комментарий
12.02.2026 18:31 Ответить
все що належить до московії повинно стати в Україні токсичним і неприйнятним;
їх церква
їх нарєчіє
їх псевдоккльтура

в ідеалі нам ще перейти на латинський аліавіт і залишки москворотого бидла остаточно зникнуть
показать весь комментарий
12.02.2026 18:33 Ответить
А вся влада ж на нарєчії, на фенькі, (нукрім на трибуні)
показать весь комментарий
12.02.2026 18:33 Ответить
В Україні планують заборонити російську та російськомовну літературу, - міністерка культури Бережна

Так усю російську та російськомовну літературу, чи тільки ту, що забороняє розповсюдження продукції чотирьох видів: яка пропагує війну, насильство і тоталітарні режими, виправдовує окупацію українських територій, створює позитивний образ держави-агресора або її інституцій і містить антиукраїнські змісти ?

Якщо всю, то як бути з потребами громадян України, етнічними росіянами -патріотами України, особливо тими, які воюють на фронті, які покалічені, родинами тих, які загинули ?

Уявляю як у Кремлі аплодують подібним "ініціативам" провокаторів. Люди діляться не по національностях, а по людяності.

А як бути з тою ж літературою, але перекладеною на інші мови народів світу ?
показать весь комментарий
12.02.2026 18:35 Ответить
Еко тебе поплющило
показать весь комментарий
12.02.2026 18:40 Ответить
Зайдіть в автобус до Українців, яких вирвали з полону сруськага через 4 роки, і запитайте їх, отак жорстко і принципово! А не по мережі лайном московським розмазуєте!!
показать весь комментарий
12.02.2026 18:46 Ответить
успакойся, Галя. ні за що вони не боролись, ну хіба що, за емпатію.
показать весь комментарий
12.02.2026 18:50 Ответить
Тобі ж про попа, а ти про попову дочку!!!
Зберися, не розтікайся, як діарея!!
показать весь комментарий
12.02.2026 18:56 Ответить
та пішли вони,ці ваші кнігі разом з вялікімі пісателямі на.....за кораблем! цінність вона яку знайшла,наркомана Булгакова та шизофреніка Достоєвскава....
показать весь комментарий
12.02.2026 18:59 Ответить
Кацапка баброва, іді на йух сваі іпєня балотниє, са сваєй літєратурай. Наприклад в Польші, як і в десятках і сотнях краін світу, твоіх вялікіх кацапів, майже НІХТО, не читав, не читає, і читати НЕ буде! І не видно, шоб цим країнам і іхнім культурам, чогось бракувало, а навіть - навпаки!
Висновок, КАЦАПИ - НА ЙУХ! С літєратурай, чи бєз!
показать весь комментарий
12.02.2026 19:03 Ответить
але Миколу Васильовича ми не повинні їм віддавати,Гоголь наш,однієї з нами крові!
показать весь комментарий
12.02.2026 19:12 Ответить
Никакой "русской литературы", не существует. Ибо большинство из "русских", писателей и поэтов, во первых, не были русскими. Во вторых, воспитанные на западной литературе, они и писали по ее лекалам. Поэтому, "русская литература", глубоко вторична
показать весь комментарий
12.02.2026 19:37 Ответить
Страница 1 из 2