9754 посетителя онлайн

Группа гражданских напала на военных ТЦК в Одессе: есть пострадавшие

В Одессе группа мужчин напала на военных ТЦК, пострадавшие в больнице

В воскресенье, 15 февраля, в Одессе во время проверки документов группа гражданских напала на военнослужащих ТЦК и СП. Против военных применили слезоточивые вещества и физическую силу.

Об этом в соцсети Facebook сообщил Одесский областной ТЦК и СП, информирует Цензор.НЕТ.

Детали инцидента

В терцентре рассказали, что во время мероприятий по проверке военно-учетных документов и сопровождению мужчины, нарушившего правила воинского учета, в районный ТЦК группа военнослужащих подверглась агрессии со стороны гражданских лиц.

"Вместо выполнения законных требований представителей Вооруженных Сил Украины, толпа прибегла к массовому препятствованию государственной деятельности в сфере мобилизационной подготовки", - заявили в ведомстве.

В ТЦК рассказали, что против военнослужащих применили слезоточивые вещества и физическую силу. В результате противоправных действий личный состав группы оповещения получил телесные повреждения различной степени тяжести и химические ожоги роговицы глаз.

Пострадавшие военнослужащие госпитализированы. Также нападавшие повредили служебный автомобиль и средства видеофиксации.

"Действия лиц, участвовавших в нападении, подпадают под признаки тяжких преступлений, предусмотренных Уголовным кодексом Украины. Руководство Одесского областного ТЦК и СП инициирует неотложное ходатайство перед правоохранительными органами о привлечении к ответственности максимально широкого круга участников инцидента в соответствии с самыми строгими санкциями законодательства", - говорится в заявлении.

Топ комментарии
+40
довго ще влада спостерігатиме як ТЦК порушує Закони України і Конституцію України?????
показать весь комментарий
15.02.2026 22:29 Ответить
+27
У терцентрі розповіли, що під час заходів із перевірки військово-облікових документів та супроводження чоловіка, який порушив правила військового обліку, до районного ТЦК група військовослужбовців зазнала агресії з боку цивільних осіб. Джерело: https://censor.net/ua/n3600722

Не мають права робити це представники ТЦК.Це викрадення людини з подальшим обмеженням свободи на підвалі.
показать весь комментарий
15.02.2026 22:25 Ответить
+26
Стаття 17.
...Збройні Сили України та інші військові формування ніким не можуть бути використані для обмеження прав і свобод громадян...

Стаття 19.
... Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Стаття 28.
Кожен має право на повагу до його гідності.
Ніхто не може бути підданий катуванню, жорстокому, нелюдському або такому, що принижує його гідність, поводженню чи покаранню...

Стаття 29.
Кожна людина має право на свободу та особисту недоторканність.
Ніхто не може бути заарештований або триматися під вартою інакше як за вмотивованим рішенням суду і тільки на підставах та в порядку, встановлених законом...
показать весь комментарий
15.02.2026 22:42 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Скільки, по-твоєму, таких "злочинців" в Україні?
показать весь комментарий
16.02.2026 00:31 Ответить
По ватним тру_пам порахуємо.
показать весь комментарий
16.02.2026 00:36 Ответить
Спочатку вам захотілося знищити усіх кримчан, потім вам захотілося знищити усіх донбасівців, потім вам захотілося знищити усіх одеситів і виборців зеленського. Скільки ж після цього вашого геноциду залишиться справжніх незламних свідомих патріотів?))
показать весь комментарий
16.02.2026 00:40 Ответить
Я думаю, що мільйона не залишиться )) а з такою кількістю незламних свідомих, вас не те що кацапи, вас угорці або навіть молдавани запалюють і шапками закидають )) знищувальники срані ))
показать весь комментарий
16.02.2026 00:42 Ответить
А до твоєї тупої пустої макітри не доходить, що якби ви не хотіли нікого знищувати, то і війни не було б? Бо тоді народ України був би згуртований, і кацапи просто не ризикнули б нападати. А так ви самі своїми закликами і діями розірвали народ України на шматки, ви самі призвели до того, що донбасівці і кримчани вирішили ліпше з чортами бути, ніж з вами, так званими братами. Саме ви призвели до війни, а не кацапи чи пуйло. І за це ви отримаєте свою премію Дарвіна цілком заслужено 👏
показать весь комментарий
16.02.2026 00:51 Ответить
1. Справа у тому, ватна рашистська сволото, що війну не Україна і не українці почали, і навіть не такі прорашистські покидьки, як ти. Війна почалася з анексії Криму Рашею, і з окупації Донбасу Рашею. Такі *********** допомагали Раші, потім до неї приєднались, але не вони були організаторами війни. А в Одесі так, як з Кримом та Донбасом, не вийшло саме тому, що люди, не сподіваючись на продажну проросійську владу самі знищили окупантів.
2. Я сам з Донбасу, і власними очима бачив, як рашистські терористи захоплювали Донецьку облдержадміністрацію, а українська влада, замість того, щоб їх знищити, вела з ними перемовини, і довела. 😥
3. Виборці Зеленського у 2014 році??? Та ти, ***********, зовсім хворий!
4. Навіть вже не дивуюсь, що на цьому майданчику кацапів толерують.
показать весь комментарий
16.02.2026 01:08 Ответить
1. До речі, першим, хто загинув під час подій на Донбасі 2014 року, був український патріот з Бахмута Дмитро Чернявський, якого вбили рашистські терористи на мітингу у Донецку 13.03.14. Другим був горлівський проукраїнський депутат Володимир Рибак, якого жорстоко з катуваннми вбили російські диіверсанти Гіркіна, третім був Юрій Поправко, якого вбили разом з Рибаком.
2. У Криму першою жертвою був проукраїнський кримськотатарський активіст Решат Ахметов, якого рашисти також катували та вбили.
3. Ці факти повністю спростовують твої тези.
4. Вас, рашистів, потрібно нещадно знищувати, бо живі ви небезпечні для людства.
показать весь комментарий
16.02.2026 01:45 Ответить
Так ти сам до неї закликаєш, коли кажеш про ростріли. Чи думаєш що будеш ходити і стріляти безперешкодно? Рано чи пізно прилетить і тобі.
показать весь комментарий
16.02.2026 00:40 Ответить
Все може бути, і щоби не прилетіло, ************ потрібно знищувати, як це було зроблено у тій же Одесі в 2014 році. Сподіваюсь, до влади коли-небудь дійде. Лише б пізно не було.
показать весь комментарий
16.02.2026 08:24 Ответить
Ахаха. Напала раша, крадуть міндічі, прокурори з інвалідностями, в поліцію йдуть заради броні і ще купа трешу повʼязаного з корупцією. Але винні блд міфічні ухилянти. Яке горе вони принесли?
показать весь комментарий
16.02.2026 00:43 Ответить
Напиши заяву з проханням відкрити кордон, щоб її розглянули. Можеш навіть до ТЦК з таким проханням звернутись. У кожного сцикуна-ухилянта, у тому числі і в тебе, була можливість виїхати з України до 22-го року. Чому сидів?
показать весь комментарий
16.02.2026 00:03 Ответить
А, Валєра, ну тоді все зрозуміло.
показать весь комментарий
16.02.2026 05:07 Ответить
як тебе придурка не забанили....?
де адмін, *********?

я таких як ти знаю
в інтернеті всіх вбиває... гагага
у житті терпіла яка усіх ссить
показать весь комментарий
16.02.2026 06:47 Ответить
Ну що ти, я тільки пропоную нещадно ворогів України знищувати. А так, взагалі, я дуже спокійна, доброзичлива, чутлива людина. Нічого особистого, просто заради збереження власного життя і життя українців. Але, мені теж думка адмінів щодо цього питання цікавить.
показать весь комментарий
16.02.2026 08:29 Ответить
Головою вдарився?
показать весь комментарий
16.02.2026 02:50 Ответить
гундяєвські посіпаки та прихильники кацапів одеського розливу
==================================================================================================
допоки не відстрілювати ухилянтів і іншу шелупонь - порядку не навести
показать весь комментарий
15.02.2026 23:18 Ответить
Ого, який радикальний підхід! Одразу видно - пише людина, яка вже стоїть у черзі до ТЦК, щоб особисто очолити цей "розстрільний загін", а не просто гріє стілець перед монітором. Чи ваш бронежилет настільки важкий, що заважає дійти до військкомату? І чому тільки розстрілювати? Давайте вже одразу запровадимо гладіаторські бої на виживання у прямому ефірі, а ви будете головним суддею з безпечного місця за кордоном (або з глибокого тилу). Ви ж саме таку "європейську" Україну будуєте у своїх фантазіях?
показать весь комментарий
16.02.2026 05:42 Ответить
патрійотам в звєздасто-полосатих кальсонах - ти утирок до, кого звернувся , ти з ним по бліндажах та окопах не совався (((
==================================================================================================================================
сидиш у піндосів і сиди і не гавкай із своєї нори(шо ти знаєш про броніки - ніфуя не знаєш(((
показать весь комментарий
16.02.2026 07:06 Ответить
О, бачу, аргументи закінчилися, і ти перейшов на мову підворіття? Типово. Коли в голові порожньо, починається "гавкання" про нори та труси. Судячи з твого лексикону, єдине, що ти реально бачив у житті - це чергу за пивом, а не бліндаж...... Але методичка про "піндосів" та "звєздастих" ще з радянських часів у тебе в дирявому мізку застрягла міцно - ти б ще про "загниваючий Захід" щось бовкнув для повного набору "совкового експерта"......
Чуєш, "стратег", якщо ти такий "окопний герой", то що ж ти робиш у коментарях посеред дня? Чи в тебе спецзавдання - воювати з монітором, поки інші справу роблять? Справжні бійці, які пройшли пекло, не кидаються фразами "ти з ним не совався" і не закликають до розстрілів своїх же. Вони знають ціну життя, а ти просто намагаєшся прикрити свою тупість і агресивну обмеженість чужою кров'ю....Бо бачу, що твій патріотизм закінчується якраз там, де починається кнопка "надіслати". В реальності за такі слова швидко пояснюють, хто тут "утирок", тому твій максимум - хамити в мережі. Поки ти вираховуєш, хто в яких кальсонах сидить, світ іде вперед, а ти так і лишаєшся в своїй агресивній бульбашці. Навчися спочатку розмовляти як людина, а потім пробуй відкривати рота про честь......
Продовжуй, "воїн кнопочний", твоя жовч - найкращий доказ того, що я влучив у саму ціль. Нам дуже "важлива" думка героя віртуальних окопів. Відпочивай.....
показать весь комментарий
16.02.2026 07:32 Ответить
(((уїбан ти підарський (((твій любітєль міньєтов на роботі той шо білль клітор примусив україну розброїтись без певних гарантій(((папірець будапЄштського мєморандуму то сміття(((
ти піндос а піндоси підставили україну і український народ(((
============================================================================================================================================
приїдеш в україну /є великі сумніви/ можливо здибанку влаштувати і тобі піндосу /те саме шо підарасу/будуть пояснення з повним розкладом:"хто, де , коли"
показать весь комментарий
16.02.2026 07:58 Ответить
кацапи то підари а піндоси то підараси
смокчи у піндосів бо ти підарас
показать весь комментарий
16.02.2026 08:04 Ответить
А куди ухилянтів пакувати, як не в буси? Я б таких у сміттєві баки завантажував, або у лайновози. Але, на жаль, у ТЦК працюють дуже м'які люди.
показать весь комментарий
15.02.2026 23:55 Ответить
То йди в тцк. Покажи як треба.
показать весь комментарий
16.02.2026 00:49 Ответить
Не маю таких повноважень і не маю тари для сцикунів-ухилянтів. А от працівники мають повноваження, і сподіваюсь, вони почнуть відстрілювати нападників.
показать весь комментарий
16.02.2026 00:52 Ответить
До чого тут "повноваження", йди в тцк на відлов і будеш мати. Там таких як ти і набирають. Скажи що хочеш ловити "ухилянтів". В чому проблема?
показать весь комментарий
16.02.2026 00:55 Ответить
Я не працюю у ТЦК, але, якщо на добровільних засадах дозволять, то піду з радістю. Потрібно в Україні організовувати озброєнні добровільні дружини, на зразок Національної гвардії у США. Але зараз в України немає юридичних підстав робити те, що ти пропонуєш, мої дії будуть незаконними, а я - законослухняна людина. Треба врешті відповідний закон прийняти.
показать весь комментарий
16.02.2026 01:15 Ответить
Ти в тупу ігноруєш пропозиції. Я ж тобі пропоную мобілізуватись (чи перевестись) в тцк. А де ти взагалі працюєш? І чого на добровільних тільки?
показать весь комментарий
16.02.2026 01:23 Ответить
Так, я ********** ігнорую. Теж мені, новина!
показать весь комментарий
16.02.2026 01:25 Ответить
О, пішла політика "потужних воїнів штурмовиків вагітних пенсів", хто не згідний той кацап. Злився значить.
показать весь комментарий
16.02.2026 01:35 Ответить
Ніякою політики! Я просто ********** ігнорую і не приховую цього. А от Національну гвардію на зразок США, Україні варто створити. Вони добре себе показують.
показать весь комментарий
16.02.2026 01:47 Ответить
Яке ти убоге. Перш ніж створювати нацгвардію як США, треба щоб хоча б закони працювали як США, і поліцейські були як в них, тобто знали закон і діяли згідно нього.
Де ти працюєш убогий?
показать весь комментарий
16.02.2026 01:54 Ответить
Саме так! Потрібно, щоб закони діяли. Тобто, коли людина ухиляється від мобілізації, згідно закону її потрібно жорстоко карати тюремним ув'язненням, а коли ухилянт нападає на військовослужбовця під час дії воєнного стану, таких потрібно знищувати на місці. І поліція має працювати так, як у США - напад на поліцейського означає ліквідацію нападника. Я саме про це і пишу, і добре, що зі мною погоджуєшся.
N.B. Де я працюю, тебе *********** це не стосується. Тьху на тебе ще раз!
показать весь комментарий
16.02.2026 02:03 Ответить
Ще раз перечитай мій коментар, і потім роби висновки чи погоджуюсь я чи ні.
Раз ти ніде не працюєш, то значить ти такий же ухилянт. Піди мобілізуйся, принеси користь країні.
показать весь комментарий
16.02.2026 02:40 Ответить
1. Для чого мені другий раз читати коментарі всіляких ************? Що це мені дасть?
2. Розмова зараз не про мене, а про те, як державі потрібно організувати протидію кацапській наволочі, і взагалі, встановити порядок.
3. Українським воїнам, які захищають Батьківщину - честь і слава! Кацапським посіпакам - тюрьми і кулі!
показать весь комментарий
16.02.2026 02:47 Ответить
Це ж і є кацапський підар, який все до чого додумався це ходити вбивати українців.До речі місцева адміністрація завжди толерує закл'ики до масових вбивств цивільних українців.
показать весь комментарий
16.02.2026 03:44 Ответить
Місцева окупаційна адміністрація?
показать весь комментарий
16.02.2026 06:26 Ответить
*********** вже почали себе українцями називати? 🤣 А Українці зараз не по підвалах ховаються, а Україну на фронті захищають. Кацапсина ти!
показать весь комментарий
16.02.2026 06:36 Ответить
Ти ж і є той ********** який ховається в підвалі від фронту, і ще й при цьому верещить заклики до масових вбивств українців, але це все лиш до тих пір поки в двері твого підвальчику не постукають.
показать весь комментарий
16.02.2026 07:34 Ответить
🤣 Ну, добре, ти мене притиснув, я - ***********, який ховається від мобілізації. І добре, що ти розумієш, що тільки кінчені виродки-*********** ховаються від мобілізації, у той час, як справжні чоловіки-українці воюють зараз на фронті за Батьківщину, захищаючи мирних громадян. 😜
показать весь комментарий
16.02.2026 07:49 Ответить
О, бачу, ми маємо справу зі справжнім поціновувачем ,,міцної руки'' та вуличного регбі у виконанні людей у пікселі? Як мило. Спеціально для тих, хто вважає, що Конституція - це назва туалетного паперу, а права людини - це щось із меню веганського кафе, пояснюю на пальцях (поки їх вам ще не ,,заломили'' за вихід за хлібом).Коротка інструкція: Як не переплутати військкома з Богом.... Слухайте уважно, бо два рази повторювати не буду (хоча представники ТЦК, яких ви так обожнюєте, зазвичай саме так і роблять - одразу до діла, тобто до буса).
Повноваження ТЦК закінчуються там, де починається ваш здоровий глузд. Максимум, на що здатний ,,грізний воїн паперового фронту'' згідно з законом - це вручити вам повістку та з розумним виглядом подивитися у ваш військовий квиток. І ВСЕ !!! На цьому магія закінчується. Закон України ,,Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію'' не наділяв їх суперсилою викрадати людей серед білого дня.Затримання - це не для любителів. Якщо вас крутять, пакують і намагаються запхати в ,,бусик'' люди в камуфляжі без поліції - це не ,,мобілізаційні заходи'', це кримінальне правопорушення (незаконне позбавлення волі). Право на адміністративне затримання мають виключно працівники поліції, і то лише якщо ви вже ,,зірка'' в базі розшуку за порушення обліку.ТЦК - це не каральний загін ,,Безумного Макса''. Вони не мають права вибивати з вас дух, викручувати кінцівки або влаштовувати безкоштовне таксі до найближчого підвалу. Так доходить чи ні? Якщо ні, то щоб дійшло ,приведу Порівняння для особо обдарованих і для тих тих, хто ще досі в танку (або в бусику) :
Уявіть собі звичайний тролейбус. Ви заходите, а там - контролер. Вишуканий, суворий, з бейджиком.Його робота: перевірити ваш квиток.Якщо квитка немає: він може виписати вам штраф. Ну, максимум - попросити вийти на наступній зупинці.
А тепер уявіть, що цей контролер раптом вирішує, що він - агент 007. Оскільки у вас немає квитка, він починає гамселити вас по нирках, крутити руки, викликає пацанів на чорному ..Віто'' і силоміць пхає вас туди, щоб ви відпрацювали вартість проїзду на рудниках.....
Звучить як марення божевільного? Саме так виглядає ваше схвалення свавілля ТЦК. Контролер не може бути спецназом лише тому, що йому дуже хочеться виконати план. Так само і ТЦК не може бути судом, слідством і катом в одній особі.......
Тож, якщо ви так сильно любите цей ,,силовий фітнес'' на вулицях, можливо, вам варто перевірити, чи не затісно сидить ваша власна кепка? Бо коли завтра заломять руки вам (просто тому, що ви ,,схожі на ухилянта''), я впевнений що ви першим же будете кричати і волати про своі права, про які зараз так весело забуваєте.......
показать весь комментарий
16.02.2026 06:33 Ответить
О, фахівець з американського права підтягнувся..... Дуже цікаве порівняння з США! Мабуть, ви пропустили ту частину, де в США Нацгвардія не пакує людей у буси серед вулиці, а захищає конституційні права людини а не порушує іх. Але навіщо вам такі дрібниці, коли хочеться просто постріляти у співгромадян, правда?
показать весь комментарий
16.02.2026 05:37 Ответить
На відміну від тебе, я дійсно знайомий з американським правом і функціями Національної гвардії США. Ось вони:
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B0_%D0%B3%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B4%D1%96%D1%8F_%D0%A1%D0%A8%D0%90 Націона́льна гва́рдія (англ. National Guard) - це резервні сили Збройних сил Сполучених Штатів, які перебувають у подвійному підпорядкуванні як урядам відповідних штатів (територій), так і федеральному уряду США. У мирний час і під час надзвичайних ситуацій (стихійні лиха, громадянські заворушення) підрозділи діють як сили територіальної оборони та громадської безпеки під командуванням губернаторів, або федерального уряду. На період дії воєнного стану чи особливого періоду, гвардія виконує завдання під військовим керівництвом через Бюро Національної гвардії, для участь у заходах національної оборони

А тепер, йолопе, знайди з переліченого, що Нацгвардія США "захищає конституційні права людини".
Як бачиш, Нацгвардія якраз воює проти таких тітушок. А під час воєнного стану виконує завдання військового керівництва. Тобто, якщо військове керівництво накаже, Нацгвардія буде пакувати ухилянтів, і ліквідовувати їх спільників, які нападають.
Ти, dovboiob, все зрозумів, чи ще пояснення потрібні?
показать весь комментарий
16.02.2026 06:23 Ответить
А тепер слухай сюди, йолопе : бачу, копіпаст із Вікіпедії - це межа твоїх інтелектуальних потужностей? Вражає. ПРосто немає слів... Тобі, мабуть, здається, що якщо ти виділив текст жирним, то твій рівень IQ автоматично піднявся вище кімнатної температури? Але мушу тебе розчарувати: ефект тут абсолютно прямо протилежний.....
Слухай сюди, ти ,, диванний експерте'' з гугл-транслейтом замість мізків. Коли ти цитуєш функції Нацгвардії, ти хоча б на секунду замислювався, що таке ,,заходи національної оборони'' або ,,громадська безпека'' у правовій державі? Ні? Чи твій мозок настільки звик до рабської логіки, що поняття ,,захист'' для тебе - це лише можливість когось ,,пакувати''?
Для таких dovboiobiv як ти, або хто просто народився з альтернативним мисленням, пояснюю як хворій на всю голову дитині:
Присяга: Кожен гвардієць National Guard Oath присягає ,,підтримувати та захищати Конституцію Сполучених Штатів''. Не губернатора, не ,,пайку'', а Конституцію - документ, який і є фундаментом прав людини.
Конституційні права: Коли Нацгвардія США захищає право на протест (або стримує мародерів, щоб ті не порушували права інших громадян на власність і життя) - це і є захист конституційного ладу. Дійшло тобі заторможене чи ні? І ще раз про Твої хворі фантазії про ,,пакування": Твоє вологе бажання бачити в Нацгвардії каральний загін для ,,ліквідації" лише показує твою латентну тягу до диктатури. В США Нацгвардія обмежена законом Posse Comitatus Act, який забороняє використовувати федеральні війська для цивільного правопорядку без надзвичайних підстав. Але ж звідки тобі про це убогому і придуркуваптому знати? Ти ж обмежене зупинився вже на першому абзаці Вікіпедії.....
Тож, поки ти не захлинувся власною жовчю, спробуй усвідомити: те, що ти навчився складати букви у слова, ще не робить тебе знавцем права. Ти виглядаєш як дитина, яка вкрала татові окуляри й думає, що тепер вона професор......
Тобі ще ,,пояснення потрібні'', чи підеш далі вивчати світ через дзеркало, де ти єдиний, хто вважає себе розумним?
показать весь комментарий
16.02.2026 06:59 Ответить
1. "виділив текст жирним, то твій рівень IQ"... 🤣🤣🤣 iebanat навіть не розуміє, що це не "виділив жирним", це так автоматично виділяється посилання. По ньому можна клікнути, і перейти на першоджерело. 😜 У тебе розум рибки, якщо ти навіть цього не збагнув.
2. "підтримувати та захищати Конституцію Сполучених Штатів"... Навіть у клятві (яка є суто символічною) не сказано, що функції Нацгвардії США полягають у захисті прав громадян, це твоя вигадка. Права громадян інші структури та органи захищають. У Конституції є і про права людини і про їх обов'язки, і про державний устрій. Солдат на фронті теж Конституцію держави захищає, і зберігає конституційний лад, але він права людини не захищає.
3. У тебе є останній шанс реабілітуватись, дай мені текст (із посиланням), можна навіть англійською, де підтверджується сказане тобою, що "Нацгвардія США захищає конституційні права людини". Без твоїх домислів, а точно так, як ти написав.
показать весь комментарий
16.02.2026 07:24 Ответить
Слухай, твої відчайдушні спроби здаватися розумним викликають лише іспанський сором. Те, що твій мозок сприймає посилання як "магічне виділення тексту", свідчить про одне: ти застряг десь у епосі кнопкових телефонів. Дивно, що ти взагалі зміг натиснути кнопку "відповісти", не зламавши собі залишки логіки.Твій пасаж про "автоматичне виділення" - це просто Нобелівська премія в галузі очевидності. Мабуть, це єдине складне технічне відкриття, яке ти зробив за останній рік? .. Щодо Нацгвардії - твій приклад із солдатом на фронті настільки недолугий, що навіть гугл-перекладач видав би помилку. Якщо ти не розумієш, що захист Конституції - це і є захист прав, які вона гарантує, то "розум рибки" тут явно у того, хто забув, як думати далі інструкції до мікрохвильовки..... Намагатися розділити захист Конституції та захист прав громадян -це взагалі ,,геніальна і шедевральна ідея,'' це як доводити, що вода мокра, але пити її не можна. Для тих, хто таки ще й досі в танку і з "розумом рибки": Конституція США - це і є фундамент прав (Bill of Rights). Захищати Конституцію і не захищати права - це як бути "експертом", не маючи жодної клепки в голові. Але ти продовжуй, продовжуй, твої потуги реабілітуватися у власних очах виглядають дуже кумедно Дивись, чудо природи. Я тобі ще раз повторюю: Якщо для тебе захист Конституції (яка складається з Білля про права) - це не захист прав громадян, і ти й досі не спроможний збагнути базові і єлементарні речі - то таки так ,твій рівень IQ дійсно застряг десь між табуреткою та одноглітинною амебою.....І пояснювати тобі щось більш предметно - це як встановлювати Windows 11 на калькулятор: заліза немає, один дешевий пластик......
Ось тобі офіційний сайт Національної гвардії США, де чорним по білому написано про місію захисту народу та закону. https://www.nationalguard.mil Чи для тебе це знову "просто шрифт"? Хоча, кому я це кидаю... Ти ж не відрізниш посилання від тексту, поки тобі його не розжують і не покладуть у рот, як немовляті.....
Краще відпочивай, "інтелектуал", твій ліміт сорому на сьогодні вже вичерпано......
показать весь комментарий
16.02.2026 08:25 Ответить
Ти синок навіть не здогадуєшся, що б з тобою робили, іще не вечір.
показать весь комментарий
16.02.2026 05:09 Ответить
🤣🤣🤣 Я тебе не чую, ти дуже глибоко у погребі сховався. Вилазь на поверхню, не бійся, прийди до ТЦК, і скажи, все, що ти хочеш сказати, що ти з ними зробив би, якби ти не був сцикуном-ухилянтом.
показать весь комментарий
16.02.2026 06:31 Ответить
Зовсім жадібна ОПа стала,навіть не виділила коштів на сотню ботів
показать весь комментарий
15.02.2026 23:36 Ответить
Це сторінка ТЦК ? Невже скарга? Відлови не вічні, а пам'ять на обличчя вічна...
показать весь комментарий
15.02.2026 23:31 Ответить
якщо представники ТЦК були не в масках, із знаками розпізнавання, у них був наказ коменданта на них виписаний, то 100% цивільні скоїли злочин. чекаємо відео з бодікамер, де ТЦКашніки пред'явили свої документи і були без масок, щоб можна було банально звірити фотку в посвідченні з обличчам.
показать весь комментарий
16.02.2026 00:20 Ответить
Не мають права представники ТЦК затримувати і обмежувати свободу людини!Це право є у поліції за певних умов.Тобі просте питання,чому цим не займається поліція?Відео не буде,як завжди .
показать весь комментарий
16.02.2026 01:01 Ответить
Всі випадки,де військові затримують громадян,застосовують силу,утримують в ТЦК проти власної волі,це не що інше,як військовий злочин.
показать весь комментарий
16.02.2026 01:06 Ответить
"Нереформовані ТЦК та СП, які перетворилися на концтабори, корупційні анклави з відлову людей для галочки та прейскурантом на уникнення бути відловленим. У той же час - відсутність заперечень (!) Генштабу щодо відкриття кордонів для молоді до 24 років."

Народний депутат України Мар'яна Безугла
показать весь комментарий
16.02.2026 00:37 Ответить
Тцк--як пароль для ворогів України і сцикунів. Бо тільки тут повилазять всі гниди.Але це і сигнал для СБУ--бо тут неоране поле для виявлення зрадників.
показать весь комментарий
16.02.2026 00:42 Ответить
А кого ти зрадив,що виліз?
показать весь комментарий
16.02.2026 01:31 Ответить
Видайте нарешті для самозахисту вогнепальну зброю ветеранам, які після важких поранень служать у соціальній підтримці.
показать весь комментарий
16.02.2026 01:55 Ответить
Забула дописати - добрiй та людянiй соціальній підтримці.
показать весь комментарий
16.02.2026 05:43 Ответить
Якийсь сюр.

Згідно Закону функції тцк та сп - ведення реєстру військовозобов'язаних та роздача повісток. Вони не мають права навіть наближатися до цивільних. Не кажучи вже про викрадення на вулиці, побиття, катування та вбивства в застінках тцк. Такі дії підпадають під визначення воєнного злочину проти цивільного населення і всі тцкуни винні в воєнних злочинах проти цивільного населення підуть під трибунал.

Бачив це відео з Одеси. Люди побачивши антизаконні дії (4 тцкуни скрутили і пакували 1 людину) моментально зорганізувалися в цілий мітинг та відновили конституційний лад.

Тцкуни винні у незаконних діях повинні бути притягнуті до відповідальності.
показать весь комментарий
16.02.2026 06:20 Ответить
натовп розірвати може не шматки
страшна річ
ніяка пукалка не допоможе
повезло тцкунам
показать весь комментарий
16.02.2026 07:02 Ответить
тер центр - терористичний чи що ? мабуть так.як ловко гиди розділили народ - злякались на початку війни що народ єдине ціле.зеленський то клоун,а от ті хто за його спиною - пінчук,ахмєтов це злочинці.
показать весь комментарий
16.02.2026 06:47 Ответить
"А дальше что? Дальше ваши рыжие кудри примелькаются, и вас просто начнут бить." (с)
показать весь комментарий
16.02.2026 07:24 Ответить
Страница 2 из 2