9592 посетителя онлайн

Советники Трампа предлагают объявить победу и завершить кампанию против Ирана как можно скорее, - CNN

Советники Трампа призывают быстрее завершить операцию против Ирана

Часть советников Дональда Трампа обеспокоена перспективами кампании против Ирана и предлагает как можно скорее объявить победу и завершить операцию.

Как сообщает Цензор.НЕТ, сообщает CNN на основе комментариев анонимных собеседников.

Отмечается, что в окружении Трампа якобы есть немало советников и помощников, которые предпочитают как можно быстрее сворачивать кампанию против Ирана. В противном случае США могут столкнуться с большими проблемами.

Продолжение войны рассматривается как политический риск

Уже через несколько дней продолжающейся операции против Ирана в окружении президента США якобы есть немало советников и помощников, которые предпочитают как можно быстрее сворачивать кампанию, чтобы Штаты не вляпались в большие проблемы. Они опасаются, что конфликт перерастет в затяжную войну без четких целей и с незначительными "электоральными баллами". Тогда Штаты неизбежно будут нести новые военные потери.

Поскольку уже сейчас война на Ближнем Востоке вызвала хаос на фондовых рынках и повышение цен на энергоносители, что может отразиться на настроениях избирателей.

Помощники Трампа отмечают, что администрации трудно четко объяснить мотивы операции и ее конкретные цели, чтобы это звучало убедительно.

Один из собеседников охарактеризовал продолжение войны как "политический риск без всяких "но"" и добавил, что остается только "надеяться, что ничего не пойдет слишком не так".

Низкая поддержка войны среди американских избирателей и раскол в MAGA

Трампа очень воодушевили первые успехи операции – ликвидация верховного лидера Ирана Али Хаменеи и поражение ключевых объектов, что он воспринял как сигнал поддержки американской общественности для продолжения кампании.

В то же время часть советников и окружения пытаются донести до президента противоположное мнение и советуют ускорить выполнение запланированного и "объявить победу", как только это будет выглядеть более убедительно.

Первые опросы показывают, что поддержка войны против Ирана среди американских избирателей низкая. Операция также вызвала раскол в рядах движения MAGA, ведь одним из ключевых лозунгов Трампа был отказ от "развития наций и смены режимов", который он ранее декларировал.

Топ комментарии
+32
Якщо зараз згортати,то виникає логічне питання,а нахера починали? Щоб змінити шило на мило? Хоча що з довбой@бів взяти окрім аналізів.
показать весь комментарий
05.03.2026 07:44 Ответить
+20
Це в духі адміністрації Трампа
показать весь комментарий
05.03.2026 08:29 Ответить
+17
Так не перший раз же ж. У Сирії їх здали, як склотару.
показать весь комментарий
05.03.2026 08:33 Ответить
Комментировать
Сортировать:
як на кацапі вошей
показать весь комментарий
05.03.2026 07:39 Ответить
Не треба бути великим "експердом", щоб зрозуміти, в яку величезну дупу затягує Додік і його друган Бібі Америку і увесь світ
показать весь комментарий
05.03.2026 08:34 Ответить
Зате у кацапів свято. Ціни на нафту та газ ростуть. І споживачі кацапських енергоносіїв будуть зговірливіші.
показать весь комментарий
05.03.2026 12:05 Ответить
А курдів які рванули на Іран кинути?- не по людськи
показать весь комментарий
05.03.2026 07:40 Ответить
Це в духі адміністрації Трампа
показать весь комментарий
05.03.2026 08:29 Ответить
Так не перший раз же ж. У Сирії їх здали, як склотару.
показать весь комментарий
05.03.2026 08:33 Ответить
Як і нас.
показать весь комментарий
05.03.2026 13:15 Ответить
Ніхто нікуди не рвав - то деза.
показать весь комментарий
05.03.2026 10:50 Ответить
Офіційно курди не підтвердили перетин кордону - десь на цензорі була інфа. Відчули кидок.
показать весь комментарий
05.03.2026 12:05 Ответить
Так вжеж кидали курдів. Кого тільки сша не кідали, крім Параші. Ціх вони завжди витягували та вигодовували.
показать весь комментарий
05.03.2026 13:45 Ответить
показать весь комментарий
05.03.2026 07:41 Ответить
і то єдине їх занепокоєння?...
показать весь комментарий
05.03.2026 07:44 Ответить
Якщо зараз згортати,то виникає логічне питання,а нахера починали? Щоб змінити шило на мило? Хоча що з довбой@бів взяти окрім аналізів.
показать весь комментарий
05.03.2026 07:44 Ответить
шоб рудий об'явив закінчення 9 воєн
показать весь комментарий
05.03.2026 07:49 Ответить
...і трьох винищувачів F-15
показать весь комментарий
05.03.2026 08:16 Ответить
Ти один не в курсі про Єпштейна і скандали про участь Трумпа в педофілії?
От і почав " маленьку войнушку", щоб відволікти увагу від цьго скандалу.
А ти думав для чого?
показать весь комментарий
05.03.2026 11:10 Ответить
Щоб ти прилізло і насмерділо.
показать весь комментарий
05.03.2026 13:12 Ответить
Наталко, 100% згоден з вами.
показать весь комментарий
05.03.2026 14:12 Ответить
⚡️Українські P1-SUN стануть на захисті Дубая: Пентагон і країни Перської затоки хочуть купити українські дрони-перехоплювачі для збиття «Шахедів», - FT

Наші БпЛА-перехоплювачі значно дешевші за ракети Patriot - декілька тисяч доларів проти ~$13,5 млн відповідно. Саме зараз «шахеди», вартістю $30 000 збивають ракетами за мільйони доларів. Тому загроза десятків тисяч «Шахедів» змушує країни шукати дешевші методи оборони.
показать весь комментарий
05.03.2026 07:48 Ответить
то, ми вже стоїмо під маасквою?
а, у нас тих перехоплювачів, хоч сракою жуй!
налітай нєскупісь.....
показать весь комментарий
05.03.2026 08:15 Ответить
У нас ВПК більш ніж наполовину недозавантажений, бо зєлєні покрали гроші.
Тут, мабуть, таки сцикануть вкрасти. З саудитами краще не жартувати.
Тому будуть гроші вітчизняному виробнику, а нам - репутація. Теж непогано.
показать весь комментарий
05.03.2026 08:44 Ответить
З цієї формули не викреслено зелену кротівню. Тому зиску не буде. Або дерибан активів під час війни або скандали та зашквари на всесвітньому ріані
показать весь комментарий
05.03.2026 09:17 Ответить
Є таке.
показать весь комментарий
05.03.2026 09:55 Ответить
нехай інвестують в масштабування виробництва та ракети продають та комплектуючи закупають... і буде всім зиск
показать весь комментарий
05.03.2026 15:26 Ответить
і залишиться ізраїль, один на полі бою.
ну, що ж.
надулі обманулі кінулі....
вітаю ізраїль з прокидом від сша, в черговий раз!
хто ще, хоче гарантій?
показать весь комментарий
05.03.2026 08:13 Ответить
Просто повернення до 1946 року, коли поля бою не існувало...
Нажаль без підтримки США, маленький Ізраель просто скинуть у море
показать весь комментарий
05.03.2026 08:21 Ответить
Якшо ізраїльтяни й надалі обиратимуть до влади таких недоньяхів, то тоді краще не на жаль.
показать весь комментарий
05.03.2026 08:47 Ответить
.. вони Зеленського виберуть..коли він туди чкурне!! З досвідом миролюбства..заглядання у очі ХАМАС та інших миротворців ... Допоможуть у процвітанні країни Міндічі..Єрмаки ..та інші досвідчені керівники з величезним досвідом..... Краще замініть слово ізраїльтяни на українці а недоньяхів на зеленого .... і тоді може щось зрозумієте..))))
показать весь комментарий
05.03.2026 09:40 Ответить
Я напевне зрозумів, що вам недоньяха подобається, котрий постійно пуйлові в очі заглядує.
показать весь комментарий
05.03.2026 18:09 Ответить
..я напевне зрозумів... що мої пропозиції замінити їзраїльтян на укранців..а Нетаньяху на Зеленого Вас не підштовхнули до роздумів? Так..я Нетаньяху значно більш поважаю... ніж Зеленого... і їзраїльтян більш..ніж мудрий українській нарід. Може спитаєте чому? Так Нетаньяху та їзраїльтяни захищають свою державу... всіма доступними методами. Луплять арабню... іранців..ХАМАС... не ховаються від призову...мають за гордість піти служити і СЛУЖАТЬ... і молоді хлопці..і дівчата. І гинуть ..але воюють. Порівняємо з нами? Гадаю нема сенсу... Візьмемо просте.. 18-25 річні дітки не можуть служити і воювати... Вони можуть пити горілку.. наркоманити.. робити все що хочуть... але не воювати. Прикладів СЗЧ та ухилянь навіть приводити не потрібно. А може в Ізраїлі СЗЧ є..? Може перепливають Середиземку і ховаються на Кіпрі..чи у Туреччині? Коли Зелене заглядало і здавало Україну... Вас це не турбувало? А тут Нетаньяху..)))) Чи може Іран не друг кацапсячих? Чи ХАМАС.. і всі лівансько-сірійсько-ірансько терористи не дружки ху..ла? Подивіться..що у свойому будинку відбувається... І тоді може щось зрозумієте!!!
показать весь комментарий
05.03.2026 18:51 Ответить
Знаєте, я не дуже ******** спілкуватись з "пловцями за Тису" чи з іноземцями (на кшталт вас), котрі, на їх думку, знають більше про війну та ******* життя в Україні, та не збираюсь доводити, шо я не є поціновувачем різнихх терористів на кшталт хамас тощо. Але я наведу вам трохи відвертих висловлювань від вашого улюбленця недоньяхи; можливо вам сподобається.
Нетаньяху: «Добавлю, что у нас поддерживаются постоянные контакты с
другой мировой державой - Россией. Я регулярно общаюсь с президентом
Путиным, и эти личные отношения на протяжении десятилетий защищают
наши жизненно важные интересы».
Твит: «Израиль официально выступил в поддержку России. Нетаньяху
хвастается ежедневным общением и координацией действий с Путиным.
Израиль также заинтересован в нападках на ЕС, поскольку Европа
по-прежнему соблюдает международное право и Международный уголовный
суд (в Гааге)».
показать весь комментарий
05.03.2026 20:51 Ответить
З приводу пальтрєта. Мене турбувало не лише те, що воно з перших місяців при владі зливало інтереси України пуйлові, а й те, шо воно, взагалі, до влади обралося. Повірте, я цю квартальську ******* та її оточення знаю добре та вже давно.
показать весь комментарий
05.03.2026 20:56 Ответить
..ну то Слава Богу..що зелене падлюччя у Вас не в пошані..як і у мене. Розумні люди використовують ситуації для підтримки своєї держави... навіть якщо вважає дії Нетаньяху стосовно рашки неприйнятними. Сьогодні ворог у нас...не Нетаньяху..а ІРАН!!! І цього достатньо..щоб підтримати Ізраїль. Достатньо и того...що русня допомагає ХАМАСУ... допомагала Сирії... всім терористичним угрупуванням Палестини...тощо. Та й Нетаньяхи слова ..стосовно путлера залишилися тільки словами.... на відміну від Ірану. І коли Нетаньяху визвав невдоволення у путлера...це нам на руку. У нас поруч ще більш паскудний ворог... мадьярщина .. Ну і Словаччина ... правда у образі фіцика тільки... але ж. Тому ворог мого ворога буде сьогодні моїм другом... Бо його дії сьогодні..це ДОБРО!! А на Ваші підколки ..пловців за Тису... іноземець... котрі знають більш ..ніж Ви...))) викликають тільки посмішку. Тут Ви помиляєтеся..бо я ЗНАЧНО краще Вас знаю про ситуацію в Україні..стосовно війни... Завтра у мене буде інший прапорець... післязавтра ще інший. А через десяток днів... у мене буде українській прапорець...який зараз намальований на літаючій машинці... Тому .. давайте перш ніж бездумно писати... будем трохи мислити і не робити поспішних висновків..щоб не отримати негативу.
показать весь комментарий
05.03.2026 21:29 Ответить
З приводу зелені. Вона небезпечніша, аніж риги, бо їхні антиукраїнські дії ховаються за проукраїнськими наративами.
З приводу ХАМАСу. Подейкують, що їх створили ізраїльські спецслужби, аби у регіоні була постійно напруга та віджимати потихеньку нові території. Бо ж головний їх союзник--найпотужніший у світі.
З приводу паскудної мадьярщини/словаччини. Люди скрізь однакові. Мінімум 85% котрих бажають нормального заробітку, дитину у садочок/школу, повний холодильник та кіно/розваги у ящику. Зара ми, українці, маємо таких самих запроданців при владі, як і фіца з орбаном, бо у ********* суспільстві на перше місце виходить бабло а не чесноти.
З приводу "пловців за Тису". Як на мене, волів би мати квіти на своїй могилі замість запитання "де ти був з кінця лютого 2022-го по ..." але стан здоров'я та вік вже дозволяє лише дотатити.
Слава ЗСУ! Слава Україні!
показать весь комментарий
07.03.2026 09:17 Ответить
..трошечки з Вами посперечаюся... ХАМАС ізраїльтяни не створювали... Це у Вас накшталт... що НКВД створило УПА... І згоден..що люди однакові у всьому світі..бо ті ж вказані Вами відсотки..це три П... пожрати... поспати.. поср..ти .. і точно...щоб ніхто не чіпав. 2019 рік... тому яскравий приклад... ))) і приклади США... не кажучи вже про смердячу..де 100 відсотків тварин... Героям Слава!! Нажаль сьогодні все значно гірше з людською свідомістью... навіть у порівнянні з 2019. Але вилізло те..що без сумнівів можна назвати..мудрий український нарІд...
показать весь комментарий
07.03.2026 20:54 Ответить
В ідеалі для України було б знищення іранського ВПК і ядерного плтенцвалу і водночас знищення репутації Трампа, як великого і успішного лідера і самої ідеї МАГА.
показать весь комментарий
05.03.2026 08:13 Ответить
Здається, це дві протилежні речі.
показать весь комментарий
05.03.2026 09:22 Ответить
Які чомусь взаємопов'язані. Я тому і написав "в ідеалі".
показать весь комментарий
05.03.2026 09:34 Ответить
А що так можна було?
показать весь комментарий
05.03.2026 08:18 Ответить
29 лютого 2020 року США підписали угоду з «Талібаном» про виведення військ через 14 місяців, до 1 травня 2021 року
-------
І року не пройшло
-------
Колишній президент США Дональд Трамп звинуватив теперішнього президента країни Джо Байдена у захопленні Афганістану талібами та назвав ці події найбільшим військовим приниженням Сполучених Штатів.
показать весь комментарий
05.03.2026 10:57 Ответить
Знову вкид. Навчилися кцапи і їх брати- терористи іранці воювати пропагандою і робити скиди через популярні видання.Звичайнл, що були і є та частина,точка проти цієї війни. Нікуди США не вийдуть, поки не зроблять свою справу. Не кинуть вони Ізраїль і розпочату спецоперацію по знищенню режиму. Попереду ще багато цікавих подій. Думаю, що на днях до США примкнуть інші країни і доб'ють аятол. Не такий стійкий режим аятол, як його пропагували. Ракети закінчаться, виробництво їх скорочується, поставки з росії і Китаю перекриті блокадою.
Погано тільки те, що подорожчає на якийсь час нафта та газ.
показать весь комментарий
05.03.2026 08:18 Ответить
Іран має змогу пливати навіть в Балтійському морі - пливеш по Каспію потім по Волзі , далі канали і нарешті Нева . Центрально Азійські країни залежні від КНР - такшо фурами будуть доставляти шо треба . Такшо географія таки потрібний предмет як ніяк .
показать весь комментарий
05.03.2026 08:29 Ответить
- "Нікуди США не вийдуть, поки не зроблять свою справу" - Афганістан вам у приклад.
- "Попереду ще багато цікавих подій" - хай цими "цікавими подіями" переймається Ізраїль.
- "на днях до США примкнуть інші країни і доб'ють аятол" - щось не видно черги бажаючих "примкнути"
- "поставки з росії і Китаю перекриті блокадою" - нічого там не перекрито, поставки йдуть через Каспій, вчить географію
- "подорожчає на якийсь час нафта та газ" - нафта по 100+ це не не просто погано, це пи*дець як погано, особливо нам
показать весь комментарий
05.03.2026 08:43 Ответить
- США свою справу вже зробили.
- Попереду реально ще багато подій. Нові керівники Ірану будуть намагатись щось утнути. З загрозою чергового раунду примусу до миру шляхом 3-5 тисяч ракет в цілі в Ірані.
- Військово - не примкнуть, а от дослухатись до "порад" США/Ізраїлю будуть уважніше. А значить потік санкційних товарів кратно знизиться.
- Війна триває 5 діб. Які нахєр "поставки"?!? Поки що нічого суттєвого там не могли встигнути "поставити" фізично. От починаючи з 3-5 тижня і якщо оговтається КВІР/Армія - можливо. А поки що - ніхєра там немає.
- нафта по 80. І не особливо росте. Бо попри блокаду Ірану - танкери продовжують йти, хто б там що не белькотів і якими б дронами не загрожував. І на планеті - надлишок виробництва. Був, є і буде. Якщо ти стоїш і не везеш - ти банкрутуєш. Тож - везуть.
показать весь комментарий
05.03.2026 09:22 Ответить
Взагалі це все піздець. І для світу і для України. Мусульмани нікуди не подінуться, хоч з аятоллами, хоч без. Сіонізм в Ізраїлі теж. Трамп вліз у велику дупу, тому що дурень. Попередні президенти щось там мирили, чи хоча б пробували. А воювать? Америка вже воювала і у Кореї і у В'єтнамі і в Афганістані. Кадафі, Хусейна прибрали, тепер Хоменеї, чи як там. І що? Там за спиною в таких режимів, і усяких хезболлів і каїдів і Москва і Пекін. Світ поліцентричний і янкідудль, чи калинка домінувати в усьому світі одні не будуть.
показать весь комментарий
05.03.2026 09:34 Ответить
Про Корею ви неправі - війну почали комуняки . Крім того кордон який був до війни такий і теперка - бо якшо ви не знали Корею як Дойчланд поділили на дві частини .
показать весь комментарий
05.03.2026 09:46 Ответить
Крім усього іншого , требо зрозуміти , що Північна Корея нічого не вигравала у Південної . Навпаки до появи китайців Південна Корея захопила Пхен"ян , а він не так як Сеул (який теж був захопленний в перші дні агресії кимерсена) ... Пхен"ян в 200 км від китайского кордону . А Сеул росташованний на 31 паралелі (для тих , хто знає що таке 30 паралель) . Пхен"ян вже відбивали китайози , коли 1млн маоїстів вторгнувся в Корею ... Тобто тут йдеться про війну між державами .
Тоді в пілотів США була незначна перевага у небі .
Зараз в небі Ірану панує на півдні авіація США , а в іншому просторі авіація Ізраїлю ... який й в літку 2025 й зара жодного пілота не втратив .
показать весь комментарий
05.03.2026 12:38 Ответить
Ви читаєте книжки з кінця чи як ? Спочатку комуняки напали на Південну Корею і окупували 90% її територій ( включно з Сеулом ) - а вже потім втрутилися США з мандатом ООН ( так ООН дав мандат на військові дії - тому в Кореї навіть турки воювали ). В США була офіційна перевага в повітрі і значна - бо вибачайте але корейці не мали досвічених пілотів шо пройшли другу війну , і перемоги в повітряних боях над американцями отримували совкові пілоти ( їх там ніти по сралінськи ).
показать весь комментарий
06.03.2026 02:21 Ответить
ядерка ірану стала би серьозною загрозою і не тільки для країн Затоки, але чи доведе тр справу до демократизації і усунення назавжли аятол... все ще питання...
...це ж зрозуміло, що не просто так аятоли накопичували зброю... точно не для того, щоб ракети і шахеди пилюкою на складах припадали(
показать весь комментарий
05.03.2026 15:33 Ответить
Тобто, пох на результат - головне процес.
Генії військової справи...
показать весь комментарий
05.03.2026 08:31 Ответить
Уже и лапки к верху?Позорище,аятоллы держаться,ковбои обосрались и собрались бежать с поля боя в котором победа в двух шагах.
показать весь комментарий
05.03.2026 08:37 Ответить
А нахєра їм утюжити мирняк? Виробництва та пускові вони переважно зачистили. Відверто кінчених фанатиків перебили. Тепер треба раунд "переговорів". Якщо ті, що зараз вилізуть в крісла, будуть недоговороспроможні - ну, буде ще один раунд примусу до миру. Бо треба ж дорозвідати, що де в тому Ірані кінченому залишилось з цікавого...
показать весь комментарий
05.03.2026 09:16 Ответить
Навіть без іранської "миротворчої" війни Штати з "красновим" мають чималенькі проблеми.
показать весь комментарий
05.03.2026 08:41 Ответить
У всіх на цій планеті проблеми. Просто в засрашинців проблеми - де пожерти взяти аби в штурмовики українськиї посадок не записуватись. А в американців проблеми - як не дати Китаю черговий трильйон заробити. А так - у всіх проблеми.
показать весь комментарий
05.03.2026 09:14 Ответить
Заробити просто - підіймаєш добробут всього людства до рівня хліба з маслом . А не так як теперка - багатьом навіть на черствий хліб не вистачає .
показать весь комментарий
05.03.2026 09:49 Ответить
щоб добробут забезпечити, потрібно не зброю в три зміни клепати, а на добрі справи фін.потоки спрямувати...
але раша, іран і їхні союзнички не залишили вибору ... демократії мусять бути озброєні до зубів щоб захистити себе від мракобєсії пітьми
показать весь комментарий
05.03.2026 15:37 Ответить
В кінцевому рахунку вибору не залишили не зазначенні вами кацапстан і не зазначенні вами КНР а - а вибору не залишили бізнесюки . Бо бізнес це добре але - але коли ти хочеш заробити всі гроші світу теперка і вже виходить те що ми теперка бачимо . Ну ви догадалися де проживають ті бізнесюки чи як .
показать весь комментарий
06.03.2026 01:22 Ответить
Якщо зараз завершити, то операцію можна оцінити тільки на 14 з 10, а не як заявляв Трамп на 15 з 10
показать весь комментарий
05.03.2026 08:53 Ответить
ні...ще раноувато.. ги-ги ...., покуда Нобель незателефонує, ніц перемог і заяв..
показать весь комментарий
05.03.2026 09:10 Ответить
Якщо заводи і виробничі ланцюги для ядерної зброї, виробництва ракет і виробництва дронів розхєрачили - нехай оголошують перемогу. Якщо що - без проблем через рік можуть повторити.
показать весь комментарий
05.03.2026 09:13 Ответить
.. отака поведінка стосовно Ірану має зиск. Почали відбудовувати знову... Знову отримали удари... Змінити владу у муслімській державі можна тільки на більш терористичну і дикунську. А з Іраном..де 99 відсотків населення вважають США ..не кажучи вже про Ізраїль...відівічними ворогами....НЕМОЖЛИВО! Тому зашморг на шію Ірану і придавлювати ..якщо почнуть підіймати голову.
показать весь комментарий
05.03.2026 09:49 Ответить
Щодо змін влади, там все зрозуміло: спочатку більші людожери прийдуть (військова хунта), потім помірковані (обережний диктатор з військової хунти), потім ті, хто слухатимуться зовнішнього тиску (майже випадковий лідер однієї з банд, що бороли хунту/диктатора), а далі, якщо пощастить - поступово витягнуть країну.

Це "добрий сценарій". Через нього пройшли Сингапур і Південна Корея. Випадкові лідери банд стали провідниками економічного зростання і передачі влади цивільним демократіям.

Зараз цей шлях наполовину пройшла Сирія - скинули кривавого диктатора, до влади прийшов випадковий лідер однієї з банд, який дослухається зовнішнього тиску. Всі сподіваються, що буде економічне зростання (не буде, якщо не почнуть будувати нафто- і газо- гони в Туреччину - а вони не починають, бо Ірак не починає).

І не зміг пройти Ірак - там як було болото, яке не здатне в економічне відновлення, так і немає. Хоча формально - при владі навіть "демократична влада".
показать весь комментарий
05.03.2026 10:31 Ответить
... прихід до влади главарів банд..які починають дослуховуватися... ніяк не впливає на мозок населення. Щоб змінити свідомість у нормальні (по нашому розуміння)... потрібні дисятиріччя ..а то і століття. Це з доброго на пагане треба кілька років. Як це було у тому ж Ірані..коли дуже розвинена і цівілізована країна враз зірвалася у прірву дикої релігії... Зараз у тій же Туреччині ситуація схожа на Іран семидесятих... коли Ердоган свідомо релігію заводить у політику ! І якщо десяток років тому він перший зі всіх турецьких президентів почав вивішувати свої портрети поруч з портретом Ататюрка.. А зараз вже без Ататюрка... Коли дітям у школах потроху почали забиватипостійно мозок іменем Ердогана... коли вчителі та військові з поліцією.. у країні ..у якій дика інфляція.. отримують величезні зарплати... то це говорить про те..що ідеологія(вчителі) і захист (військові та поліція) основа подальшого перетворення населення у безмозкову масу. Але це теорія... А на практиці все значно простіше. Прикладів море. Україна з зеленою потворою... США з рудим ідіотом.. кацапи взагалі за конкурсом... та всякі там Лівії..Іраки та Кореї. Все буде текти повільно... і дуже смердіти буде.. Зважаючі на це... нашу мрійну стабілізацію ситуації у світі ми не побачимо.
показать весь комментарий
05.03.2026 11:03 Ответить
А хто казав про реактивний стрибок "в парадайз"?!?

Пак Чон Хі прийшов до влади в 1961 році. Тримав залізною рукою владу (прислухаючись до США) до 1979 року. Хоч якесь економічне "процвітання" для пересічних громадян наступило тільки в 00х (і то, далеко не всі згодні, бо тільки в 00х відмінили 10часові зміни тощо). Але починали - з вщєнт розбомбленої країни ж, по якій 3-4 рази з кінця в кінець пройшли бойові дії, з ковровими бомбардуваннями.

Лі Куанг Ю (Сингапур) тримав країну в сталевому кулаку 25 років (1965 - 1990), майже одноосібно вирішуючи - хто і що повинен робити. А потім ще 20 років займав пости в урядах. Країна десятиріччями вибиралась з повних злиднів. І те, що стала "тигром" - для переважної маси пересічних громадян хоч якось стало "приємно" тільки через 40 років після початку цього марафонського забігу.
показать весь комментарий
05.03.2026 11:21 Ответить
А слово РЕЛІГІЯ..Вами банально не використане ..як ОСНОВНИЙ фактор антилюдської (по нашому) структури у ції країнах! Чи Ви залізною рукою втримаєте Іран..Лівію..Ірак.. а зараз і Туреччину... приклад якої я вам навів!? Ні в Сінгапурі..ні в Південній Кореї релігіозні фанатики... не мали такого впливу на стадо..як це тут. Щоб зрозуміти це... треба кілька днів пожити у Тегерані... і на другий день Вашого перебування там... у Вас волосся стане дибки від диких релігійних законів ...ДЕРЖАВНИХ!!! які ПІДТРИМУЄ значна частина населення. Нема сенсу нам з Вами це обговорювати. Бо для одного народу добре те..що не сприймається іншим взагалі. Всіх не вирівняти у цьому світі. Тому спокою на земній кули НІКОЛИ не буде. Та і приклади залізної руки Лі Куанг Ю Пак Чон Хі не дуже доречні!! Залізні руки значно частіше приводять до диктатур та катаклізмів . Прикладів негативних у рази більше..ніж Ваших... Найкращого...
показать весь комментарий
05.03.2026 11:54 Ответить
В Ірані до 1980 року панувала світська влада і дівчата на пляжах в бікіні купались. А в сусідніх країнах хіджаб/паранжу носили. З тією ж самою релігією - шиїтською. Тож, як виявляється, ніяка релігія мусульманам не заважає, насправді, бути людьми. Німці теж до 1933 року не мріяли про диктатуру з концтаборами і газовими камерами з докторами Менгеле. Але прийшла до влади мразота "з товаришами" і за декілька років перетворила європейську країну на філіал пекла. А релігію - вигадала ("арійськість") на пустому місці теж за декілька років. В таких речах все залежить від правителів. Розповіді про "був суспільний запит" - нічого не варті. Бо населення зазвичай - інертне. Це соціологічний ЗАКОН - 94% населення майже ЗАВЖДИ роблять те, що їм кажуть правителі. Ну, поки не починаються вже відверте залізання в кишеню до тих 94%. Зверніть увагу - населення "піднімається" не з-за побиття жінок, не з-за релігію, не з-за концтаборів з газовими камерами навіть для своїх. А КОЛИ В КИШЕНЮ ДО НАСЕЛЕННЯ ЗАНАДТО ГЛИБОКО ЛІЗЕ ВЛАДА!

От і вся правда про релігію і підтримку значної кількості населення. Іран, до речі, отримав цієї зими масштабні заворушення, аж до придушення мінометами і кулеметами, бо почалась фактично гіперінфляція (чи не більше 50% на рік) і кратне збільшення податків. А не з-за релігії.
показать весь комментарий
05.03.2026 12:06 Ответить
Ще ж вже яка за кількістю буде перемога? О стариган розійшовся
показать весь комментарий
05.03.2026 09:13 Ответить
Ну хто б сумнівався. Все на що Тромб здатен це штрикнути палкою в гніздо шершнів і втекти. А ви там собі розгрібайте що воно наворотило. Ще й буде вимагати премію міру. Хтось ще вважає що Тромб може комусь гарантії безпеки дати?
показать весь комментарий
05.03.2026 09:19 Ответить
Водночас частина радників та оточення намагаються донести до президента протилежну думку і радять прискорити виконання запланованого та "оголосити перемогу", щойно це буде виглядати більш переконливо
Я даже здогадуюсь хто саме нашіптує Тромбу відпустити ірвнський режим і втекти. Ті ж самі кремлівські шептуни які їхдять в моцкву і нашіптують що Україна повинна здати території і капітулювати
показать весь комментарий
05.03.2026 09:23 Ответить
"как можно скорее объявить победу и завершить операцию"- а шо так можно ?
я чогось гадав що треба спершу вирішити поставлені перед началом війни задачі. а виявляється що тепер у війні перемагає той хто перший оголосив перемогу
показать весь комментарий
05.03.2026 09:28 Ответить
Якщо коротко - TACO.
показать весь комментарий
05.03.2026 09:28 Ответить
«Оголосити перемогу» 😆
рудий певно коли обісциться то оголосить « перемога і звільнення сечі з організму»
показать весь комментарий
05.03.2026 09:41 Ответить
Короче есть некие силы которые заинтересованы в постоянном кошмаре в этом регионе. И возможно постоянные угрозы в Ормузском проливе их то же устраивают. С хуситами то же надо что то делать.
показать весь комментарий
05.03.2026 09:53 Ответить
Питання чи зупиниться іран. Він тепер може скільки завгодно тероризувати сусідів шахедами, а трампакс розпалив і в кущі. Хто б сумнівався, воно ж безголове, псіханув, побомбив, а що далі похер, хай інші ломають голови і виплутуються.
показать весь комментарий
05.03.2026 10:45 Ответить
Хай Аляску Ірану запропонує!
показать весь комментарий
05.03.2026 10:52 Ответить
В Америці правлять не імена, не будьте такі наївні! Там вже сотні років править система, перед початком війни треба було щоб був sleepy Jo, зараз коли вирішили ситуацію змінити і почати свою війну в Ірані прийшов артистичний, епатажний Донні!
показать весь комментарий
05.03.2026 10:52 Ответить
Мудрі радники. Послухай їх, тупий їблан, бо торба і тобі і нам.
показать весь комментарий
05.03.2026 10:52 Ответить
"пропонує якнайшвидше оголосити перемогу і завершити операцію"

по такой логике можно было и операцию не начинать, сразу объявить перемогу
показать весь комментарий
05.03.2026 10:56 Ответить
Що там з премією миру? Рудому ідіоту потрібно ще одну війну "закінчити"?
показать весь комментарий
05.03.2026 10:57 Ответить
Влітку Трамп знищив всю ядерку ірана, в березні знищив знищену влітку ядерку Ірану. Слава переможцю Трампу!
показать весь комментарий
05.03.2026 11:13 Ответить
Хорошо бы начатое продолжить против путлера
показать весь комментарий
05.03.2026 11:40 Ответить
Ще раз:
Зараз СВІТОМ ПРАВЛЯТЬ ІДІОТИ.
показать весь комментарий
05.03.2026 11:51 Ответить
Ну тоді евреям треба готуватись до нового ісходу - бо їм там буде гаплик, самім.
показать весь комментарий
05.03.2026 12:07 Ответить
Трамп всепланетарний "миротворець" при першій нагоді оголосить про перемогу, порадившись з т. Сі і т. Пу, і поставивши довідома Натаньяху. Чи це переший раз США кидали союзників...
показать весь комментарий
05.03.2026 12:35 Ответить
"Миротворець планетарного масштабу" Трамп.

Як так могло статися у наймогутнішій країні світу США президентов став абсолютний двієчник з усіх всіх предметів - незнайко "Кто больше учится - тот больше знает,. Но кто больше знает - тот больше забывает,. А кто больше забывает - тот меньше знает. Так скажите ради чего учиться".

https://youtu.be/-vPF6yTumdQ?t=36
показать весь комментарий
05.03.2026 16:51 Ответить