10131 посетитель онлайн

62% украинцев против отказа от Донбасса в обмен на гарантии безопасности, — опрос КМИС. ИНФОГРАФИКА

Большинство граждан Украины отвергают передачу Донбасса под контроль России в обмен на гарантии безопасности со стороны США и Европы.

Об этом свидетельствуют данные опроса КМИС, передает Цензор.НЕТ.

Отношение украинцев к территориальным уступкам

В частности, 62% респондентов считают категорически неприемлемым передать под контроль России весь Донбасс в обмен на гарантии безопасности от США и Европы.

В то же время готовы на такую уступку –– 33% (хотя большинство из них признает, что это сложное условие). Еще 5% не смогли определиться со своим мнением.

Социологи отмечают, что по сравнению с серединой февраля 2026 года с 57% до 62% стало немного больше тех, кто категорически против. Доля тех, кто был согласен в феврале –– 36%, сейчас –– 33%.

Сколько украинцев против передачи Донбасса РФ: опрос

Сколько украинцев еще готовы терпеть войну

54% украинцев говорят, что готовы терпеть войну столько, сколько нужно. В то же время 28% — только ограниченное время, до полугода. Это меньше, чем в начале года: в январе таких было 65%, в середине февраля — 52%.

Сколько украинцев еще готовы терпеть войну

В выводе КМИС отмечает, что украинцы поддерживают сам факт переговоров, но часто воспринимают их не как путь к миру, а как способ показать, что именно Россия не хочет завершать войну. 

В то же время важным остается вопрос гарантий безопасности. Без четких и реальных механизмов большинство людей не готовы поддерживать компромиссы. А готовность терпеть войну в обществе постепенно снижается. 

Основной сегмент снижения готовности терпеть войну – это те, кто был настроен на тяжелый обмен контроля над Донецкой областью в обмен на гарантии безопасности. В то же время для тех, кто и раньше отвергал такое требование и не ожидал быстрого прогресса, мало что изменилось, и поэтому это меньше сказывается на их готовности терпеть войну.

  • КМИС проводил опрос 1—8 марта среди 1 003 респондентов с помощью случайной выборки мобильных номеров.
Топ комментарии
+33
А де черги з цих потужних опитаних добровольців під тецека?
Донбас ще ж захищати треба, а не просто сказати що не віддамо.
показать весь комментарий
20.03.2026 19:42 Ответить
+21
Правильно, щоб раптом колись не почалась нова війна - треба щоб поточна ніколи не закінчувалась. Логіка!
показать весь комментарий
20.03.2026 19:51 Ответить
+20
А як віддамо,то буде мир і щастя на довгі роки.*****,Крим без бою віддали,потім з боєм Схід Донбасу.Це вберегло від великої війни?
показать весь комментарий
20.03.2026 19:45 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 2
Й тут ми чітко бачимо, що законним способом владі здати Домбасс не вдасться . Нема не те що констуційної більшості , та й навіть простої . А це вже позиція на перемовинах .
Народ України більшість парламентарії не дадуть змінити Конституцію й виключи забаганки кремляді зі свої теріторій . ***** таке не розуміє , бо в його паханаті конституція ерефії дешевша за туалетний папір .

А ось трампа нужно як шкідливе кошеня носом в його уріну сувати відповіддю . Донні ти мене ************ під однин найтагчайших кримінальних злочинів .
Спробуй у себе відмінити хоч одну анахронічну поправку в вашем древньому манускрипті від 1784 року ...
В Україні поки йщо міжнародні договори мають преорітет над законами , але не допускають порушення Конституції . Мій ЗЕпідпис нічого не значить без процедури зміни Конституції , а це немає а ні в ВР підтримки навіть половини , коли потрібно 301 мандат ....
показать весь комментарий
20.03.2026 20:42 Ответить
Так той огризок ,що залишився від Донбасу рано чи пізно окупують кацапи ,так само як вони окупували більшу його частину. А тоді всім вже буде до лампочки .що там написано в нашій Конституції ,яку з 1996 року змінювали всі кому не лінь. Та в неї можна і Білгородську з Курською областю записати ,але від цього вони українськими не стануть.
показать весь комментарий
20.03.2026 20:52 Ответить
"огризок" це ***** .
А ось що до Лиману , Краматорська й Слов"янська , то такого розміру міста після 2022 вони жодного з боями не захопили ... В них нема сил це зробити . Навіть щоб оточити з єдиного боку !
показать весь комментарий
20.03.2026 21:33 Ответить
Покровськ вже давно не місто, а місце утилізації кацапні. Не підлягає відновленню. Так само як і Бахмут.
показать весь комментарий
21.03.2026 07:37 Ответить
Й потім - те що ти так легковажно називаєшь "огризок" орки з боями й за 4 роки такої площи не брали навіть тритини такої не брали ... Це сутто аріфметика . При чому з кождним днем кожний метр просування їм даеться все довше й довше . Це називається процес гальмування й він не буває бескінечним . Зараз інші стратегії бою й кількість орків усе меньше має значення . По дронах ЗСУ в рази сильнійша . Це визнають навіть Z-воєнкори .

тільки ******* й ждуни цього не бажають бачити . Перший міліон ********** втратила за 3 роки 9 місяців, а вже зараз ~1.5млн . Тобто процес знищення орків має тенденцію на прискорення ... Це усі ознаки розвали фронту в орків .
показать весь комментарий
20.03.2026 21:56 Ответить
Так і Україну "рано чи пізно окупують кацапи", так?
показать весь комментарий
21.03.2026 19:34 Ответить
А до чого тут Україна ,тим більше що за Донбас кацапи кажуть ще з 2014 року.
показать весь комментарий
21.03.2026 19:42 Ответить
Мало що кажуть. Чи Ви сумніваєтесь, що вони мріють про всю Україну.
показать весь комментарий
22.03.2026 10:06 Ответить
І що далі ,побіжите до тцк мобілізуватись ?
показать весь комментарий
22.03.2026 17:17 Ответить
Так.
показать весь комментарий
23.03.2026 10:10 Ответить
Якщо б я це почув на кухні - я з половиною погодився ..
На загалі й публічно - Ви особисто сприяєте ворогу бо підтримуєте наратив аля маразматик Світан .
Бо ніяких міліойнів зайвих "силовиків" в Україні нема вже давно . Та й міліьон це тимчасове вирішення статегічних питань .
Україна може почувати себе у беспеці й не стогнати бачучи як гинуть виключно найкрайщі й найсвідоміші тільки якщо буде мати в резерві 5-7 млн. резервістів . При чому не новачків , що ніколи зброю не тримали у руках , а підготовленних вояк .
На це у Порошенко було цілих 5 років . Саме в 2014 требо було змінювати концепцію . Послати усіх з іх "силовиками" (які в очевидь теж мають бути долученними) . Україні потрібна народна армія .
Ніяких відстрочек на цілі гурти молоді . Відсрочка виключно як виняток . Правило 99% чоловіків й 60% дівчат після 18 років - строкова служба . Студенти - після служби ...
Після 2-3 років строкової - кожен рік до місяця резервна служба яка не є відпочинком , а бойове чергування . До 41 року - бойові підрозділи , до 45 офіцери, до 47 - джоб .
Армія ЗСУ для кожного чоловіка повинна стати рідним домом . Для більшості жінок -- теж . Для ініціативних дівчат офіцерство це йще кар"єра й певні гарантії на певний лаг цівільних посад : HR , management . До речі , в Ізраїлі ніхто силоміць дівчат не змушує служити . Завжди є можливість звільнитися -- наприклад : вийти заміж (а хоч й фіктивно) . Крім того , я не чув жодного випадка , коли армія змушували когось бути на передку - зменьшити профіль можно після кілької відвідувань психолога . Але ж мало хто цим користується ... бо 21-й профіль це тема для жарт й тролігу .
Профіль - це ключове поняття . Кожен боєць знає свій профіль . Меньше 70 це небойовий . 70-80 це артилерія (включаючи гусеничну) й танки , 80-90 це простий спецназ (кілька дивізій) , 90-97 розвідка й інша еліта . 3 бали знімають за обрізання й це не жарт . Так що - 100 це блакитнооці блондини й блондинки , які можуть себе видавати за шведцьких туристів .

Я описую систему дуже реальну й перевіренну 70 роками існування . Де діти міністрів гінуть як й усі інші діти . Де прем"єр - колишній офіцер розвідки генштабу , який в 1973 році відтермінував екзамени в Гарварді й поїхав воювати в цій розвідці . Міг й не повернутися як його брат , що керував операцією Ентебе в 1976 ... полковник розвідки генштабу .
Це зразу не збудуєшь , требо ломати (на жаль - через коліно) ментальність кумів , ментальність оглядуваня на інших з вказівкою поки довги Жека з 95-го не опинется в окопах я теж не лисий ... ... чи може крайще лисим буть ?!

Але ж в Україні вже є скелет іншої волі , іншого гутунку . На який требо нарощувати м"язи нової армії , народної й для усіх без виключення . Требо й інші офіцери , які дивляться в очі солдат й бачать в їх власних дітей й унуків . Де задача №1 - не виконувати накази , а повернути до дому максимум неушкодженних солдат , на наказ вже йде під №2
показать весь комментарий
21.03.2026 18:43 Ответить
Тобто, як народ скаже - так і буде. Оце так так...! а інакше для чого ці опитування?
показать весь комментарий
20.03.2026 20:44 Ответить
Бо це не опитування, під час війни на знищення це диверсія. Це російське ІПСО щоб відвернути увагу від боротьби з ворогом на дискусії всередині української громади. Бо з біблійних часів відомо:"дім який розділений сам проти себе не встоїть".
показать весь комментарий
21.03.2026 14:45 Ответить
Хтось вірить росії це варварська здичавіла орда ,так саме і Трампу хіба можна вірити ? тоді для чого ці вкиди виведіть війська з Донбасу і настане мир ,не настане кацапи підуть далі їм потрібна вся Україна. Єдине правельне рішення це зупинити ворога наносячи такі втрати що б самі рашисти задумались навіщо ,друге це крах рашиської економіки знищувати їхню енергетику і нафто газову галузь і третьє це смерть рашиського терориста путіна тут мають працювати спец служби.
показать весь комментарий
20.03.2026 21:03 Ответить
Каким же жёстким будет похмелье после всей этой многолетней брехни. И последствия будут не лучше чем после майских шашлыков
показать весь комментарий
20.03.2026 22:10 Ответить
кручу верчу ******* хочу. мантра
показать весь комментарий
20.03.2026 22:19 Ответить
проблема у тому що знову не дали розподілу по статі. Скільки з опитуваних чоловіки 22-60? Бо те що у нас багато згодних воювати чужими руками ні для кого не новина, от тільки черг до ТЦК чомусь немає..
показать весь комментарий
21.03.2026 09:20 Ответить
Ще закордонні "біженці" категорично проти поступок. Там відсоток категоричних незламних побєдуніа перевалює за 100%. Авжеж, закінчиться війна закінчиться халява настануть сірі будні з поверненням у країну мрій із загниваючого Заходу.
показать весь комментарий
21.03.2026 11:00 Ответить
ЗЕ орал , все вернем одним кликом , Крым , войну остановим , хватит пи*деть людям эту куету слов нет ... Вот сейчас будет последний транш , ЗЕ ответит , я вам ни чего не должен , аууу такси на Майами ! Но не мне ни вам не нашим детям кроме ярма до последней пенсии.. Войну нужно остановить льется кровь ежеминутно , или этого **** маловато этого аргумента ?
показать весь комментарий
21.03.2026 12:11 Ответить
Під час війни проводити опитування це диверсія. Чому СБУ нічого не роблять?
показать весь комментарий
21.03.2026 14:35 Ответить
А де черги цих відсотків біля ТЦК??
показать весь комментарий
21.03.2026 15:41 Ответить
Во блин..
Большинство за войну.... украинцы готовы ваивать.... до победы..
А как ??? Пока что война идёт между тцк и не желающими воевать... от слова совсем...
В сзч половина всу..
В по опросам .. все герои...
Опрос проводили в Варшаве?? Может в монако... в монако 100 процентов за взятие масквабада
показать весь комментарий
21.03.2026 16:56 Ответить
62????? Досить малювати х..йню це замальовка просто... наступні 2 иісяці буде 54..а потім 49 і скажуть ЗМІ що вже готові до капітуляції
показать весь комментарий
21.03.2026 23:55 Ответить
Страница 2 из 2