9933 посетителя онлайн

Зеленский опроверг информацию об "ударе" по украинцам в Дубае: иранцы и "руские" запускают много дезинформации

Зеленский о якобы ударе Ирана по украинцам в Дубае

Президент Украины Владимир Зеленский опроверг информацию о якобы нанесенном Ираном ударе по складу с украинскими беспилотниками в Дубае, где находился 21 украинец.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом Зеленский сказал во время общения с журналистами.

"Русские" в своем репертуаре

"Иранцы и русские запускают много дезинформации. Сказали, что ударили где-то по нашим ребятам, что убили украинцев, что-то разбомбили перехватчики. Ну, русские в своем репертуаре. Ничего не было", — сказал Зеленский.

Что предшествовало?

  • Ранее иранское издание Fars написало, что Иран якобы нанес удар по складу с украинскими БПЛА в Дубае. По сообщениям иранского издания, на складе во время удара находились 21 украинец.
  • В свою очередь, в МИД Украины и СНБО назвали фейком заявление Ирана о якобы ударе по складу с украинскими БПЛА в Дубае, где находились украинцы.
Топ комментарии
+13
*****,та примусьте ж цю тупу ляльку казати -"московіти". Яка сволота надоумила її варнякати "рускіє"?
показать весь комментарий
28.03.2026 18:08 Ответить
+10
Бл , коли чую і бачу оце "рускіє" мене аж коробить. Він що , сумує за кацапським язіком на офіційних виступах, то хоч одне козляцьке слово каже, щоб на душі легше стало?
показать весь комментарий
28.03.2026 18:35 Ответить
+7
ЗЕдрот, ты не в курсах, шо в бурят-удмуртии нет руських.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:09 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Пане Президенте - менше тексту !
Для спростування кацапських фейків у нас працює купа людей - чому їх не чути ?
показать весь комментарий
28.03.2026 18:07 Ответить
Тому що гроші ********** тишу. І за спиною цього ідіота ця купа людей отримує все що хоче і особливо не париться.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:11 Ответить
*****,та примусьте ж цю тупу ляльку казати -"московіти". Яка сволота надоумила її варнякати "рускіє"?
показать весь комментарий
28.03.2026 18:08 Ответить
Рускіє гарна назва кацапів. Нормально. Головне що не руські. Зєля дуже тонко це зрозумів. Має гострий розум. Майже як у Пороха голова.
показать весь комментарий
28.03.2026 19:56 Ответить
Ніщо не заважає Україні на законодавчому рівні встановити назву для так званої «російської федерації» її історичну назву московія. Для прикладу в Європі є така країна як Австрія. Будучи імперією вони свого часу приєднали до себе Чехію. Так от в Чехії з тих часів країна Австрія офіційно називається Rakousko від слова рак, бо вони як ракова пухлина розростались захоплювали чужі землі. Але наша влада мабуть ніколи не наважиться офіційно внести назви московія та московити, хоча для цих нелюдів це абсолютно виважена, політкоректна і історична і назва.
показать весь комментарий
28.03.2026 20:38 Ответить
ЗЕдрот, ты не в курсах, шо в бурят-удмуртии нет руських.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:09 Ответить
Які "рускіє"? Чи він так і каже: " В дужаках" ?
Який українофоб пише Бубочці тексти?
показать весь комментарий
28.03.2026 18:15 Ответить
Правильно - руССкіє...але є якийсь містичний страх добавити ще одну літеру с...
показать весь комментарий
28.03.2026 18:17 Ответить
Який сенс писати йому тексти? Він всеодно не вміє читати!
показать весь комментарий
28.03.2026 18:25 Ответить
Рускіє дуже правильна назва кацапів. Помилково, коли хтось на них каже руські.
показать весь комментарий
28.03.2026 19:54 Ответить
Ніщо не заважає Україні на законодавчому рівні встановити назву для так званої «російської фолерації» її історичну назву московія. Для прикладу в Європі є така країна як Австрія. Будучи імперією вони свого часу приєднали до себе Чехію. Так от в Чехії з тих часів країна Австрія офіційно називається Rakousko від слова рак, бо вони як ракова пухлина розростались захоплювали чужі землі. Але наша влада мабуть ніколи не наважиться офіційно внести назви московія та московити, хоче це абсолютно політкоректна назва для цих нелюдів.
показать весь комментарий
28.03.2026 20:33 Ответить
Чи не хоче використовувати.
" Верховна Рада України 2 травня 2023 року ухвалила Постанову № 3078-IX «Про Заяву Верховної Ради України "Про використання політичним режимом Російської Федерації ідеології рашизму, засудження засад рашизму та протидію їм"». Документ офіційно закріплює термін "рашизм" як державну ідеологію рф, яка є сумішшю нацизму та фашизму."
показать весь комментарий
28.03.2026 21:00 Ответить
Гандон *********.
Видать щось така є.
Жаба, *****, не пожалів ППО-шніків 200 найкращих. Відправив до чурок.
***** моментом скористалось
Уйобєц - якого хрена у нас не навчаються?
показать весь комментарий
28.03.2026 18:27 Ответить
Хай гамерикани на Іран тиснуть, може дотиснуться.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:30 Ответить
Бл , коли чую і бачу оце "рускіє" мене аж коробить. Він що , сумує за кацапським язіком на офіційних виступах, то хоч одне козляцьке слово каже, щоб на душі легше стало?
показать весь комментарий
28.03.2026 18:35 Ответить
Кацапи брешуть, іран бреше , трамп бреше , зеля бреше . " Всі брешуть " -доктор Хаус .
показать весь комментарий
28.03.2026 18:36 Ответить
Так воно і є. Брешуть усі.Тільки хтось правдивіше бреше, а хтось брехливіше.)
показать весь комментарий
28.03.2026 18:39 Ответить
Миром правит брехня?
показать весь комментарий
28.03.2026 19:05 Ответить
Та ж там цілий закон прийняли про рашизм,він його підписував,відповідно рашисти,ато рускіе.
показать весь комментарий
28.03.2026 19:05 Ответить
Багато дезінформації йде від опи
показать весь комментарий
28.03.2026 18:38 Ответить
У "рускіх" якщо навіть на трампона в них є компромат на нього, то на цього дурника там вагон і більше.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:41 Ответить
Рускіє - це взагалі ми. Зеленськом все похріну, косоворотку напялів і какая разніца.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:44 Ответить
Если скажете Западу что украинцы на самом деле русские, они впадут в когнитивную кому.
показать весь комментарий
28.03.2026 18:55 Ответить
Никакой комы не будет. Весь мир знает, что есть Русь (центр в Киеве) и что есть российская империя, которая позже присвоила себе это название. Идентификация себя как народа Руси - это способ вернуть свою украденную историю, а не попытка слиться с современными русскими. В когнитивную кому впадет скорее тот, кто узнает, что до Петра I Московия не называлась россией. Запад отлично понимает разницу между Kyivan Rus и современным государством-агрессором. Называть украинцев руськими - это как называть итальянцев римлянами: исторически верно, но не делает их частью другой страны.Запад как раз и поддерживает нас потому, что понимает: Украина - это истинная Русь, защищающая свои европейские корни от тех, кто просто позаимствовал наше название 300 лет назад....
показать весь комментарий
28.03.2026 19:56 Ответить
Саме так, бо раніше ми були Русь. І звали нас руси, русини, русичі... І земля наша була руська. І зброя наша була руська. Тоді був у нас гріх - наловили андрофагів, зробили із них наших - руських рабів. Чий був раб - руський, фінський, татарський. А мову вони запозичили церковну. І були вони неписьменні. Тому і оця дивна їхня самоназва руський прижилася. Не рус, не русин, не русич, а саме руський. Бо чуже їм було.
Россіянє - це взагалі на грецький манер вкрадено назву. Якби вкрали через англійську мову то звались би вони ВсєРашенська імперія або Раша. І це не жарт.
показать весь комментарий
28.03.2026 20:39 Ответить
Ні, вуйку. Ми - руські. А вони - русскіє.
показать весь комментарий
28.03.2026 19:53 Ответить
Ні, вуйку, читай по-буквам як написано у новині.
показать весь комментарий
28.03.2026 19:58 Ответить
Ну рускіє - ще краще на кацапів.
показать весь комментарий
28.03.2026 20:09 Ответить
Так,але не можна заперечувати,що відправка українців в інший військовий конфлікт є легкою прогулянкою."Вайна,гаспада,вайна-ета вайна".
показать весь комментарий
28.03.2026 18:50 Ответить
Пане Зеленський, дивіться, яка в нас вимальовується картина маслом, і я зараз не про реставрацію в Лаврі, а про те, як Вам пояснити , що ,,Русь'' і ,,Россия'' - це такі ж різні речі, як елітне колекційне ,,Бордо'' та підвальний шмурдяк, від якого зводить щелепи. Уявіть собі , що Ви заходите в гості до якогось канцлера чи прем'єра, а вони намагаються пригостити нас напоєм у пластиковій каністрі з криво наклеєною етикеткою ,,Chateau de Moscow''. Ну ви ж розумієте, що це не вино, це - сурогат! От саме так виглядає ситуація, коли хтось московитів називає ,,руськими''. Це ж був найбільший ,,ребрендинг'' в історії людства: жив собі Петро Перший на болотах, чесав потилицю, а потім вирішив - а навіщо нам бути просто Московією, якщо можна вкрасти вивіску в сусіднього крутого ресторану? Це якби мережа забігайлівок ,,У Ашота'' раптом перейменувала себе на ,,Мішленівський ресторан'', просто вкравши вивіску у сусіда. Він взяв наше ім'я ,,Русь'', посипав його латиницею (Rossia) і змусив московитів називатися ,,русскими''.Він просто взяв наше київське ім'я ,,Русь'', додав туди зайву літеру ,,с'' для солідності й почав усім розповідати, що він тепер власник бренду. Це щоб ви розуміли ,як китайський ,,Abibas'' - три смужки замість чотирьох, смердить пластиком і розлазиться після першого ж дощу. Ну не знаю як ще вам пояснити щоб ви нарешті зрозуміли.... Може ці слова вам будуть ближче і більш зрзумілими....Це ж як плутати слова ,,гонорар'' і ,,гонорея'' - звучить ніби й схоже, літери десь ті самі, але ж відчуття від отримання, погодьтеся, абсолютно протилежні! Запам'ятайте вже раз і назавжди: Ми - це справжні Руські, з однією ,,с'', спадкоємці князів, золотих воріт і тисячолітньої культури, те саме витримане ,,Бордо'' з історією. А вони - це ,,русские'', ті самі лапотники з болот підмосков'я, яким просто видали чужий паспорт, щоб їх почали пускати в пристойні європейські доми......Тому, пане Зеленський , ми не маємо віддавати їм свій бренд! Нехай забирають свої лапті і повертаються назад на своі болота в Московію. Бо коли ми кажемо на них ,,руські'', десь у світі один історик плаче, а один вікінг у Вальгаллі випадково випускає з рук сокиру від обурення..... Бо якщо пити цей їхній історичний шмурдяк занадто довго, то потім ніяка демократія вже не допоможе вилікувати це похмілля. Давайте повернемо собі свій бренд, а московитам залишимо іхні лапті і їхні болота, і ту саму зайву літеру ,,с'', яка там стоїть, мабуть, як символ того, що вони і є той самий сурогатний шмурдяк .....І в подальшому щоб не плутатись називайте іх більш корректно : московити. А взагалі офіційно сьогодні в українській мові єдино правильним літературним визначеним терміном є слово росіяни.,.....Не плутайте більше.... Ви ж відрізняєте гонорар від гонореі....О тож !Так і тут....
показать весь комментарий
28.03.2026 19:44 Ответить
Беручи до уваги, що диму без вогню не буває, видно цілили іранці,та амер.сили ппо відбили атаку.
показать весь комментарий
28.03.2026 19:58 Ответить
Ні один депутат від "слуг" не постраждав. Міндіч, Цукерман і т.д. теж не там. Все ОК!
показать весь комментарий
28.03.2026 20:19 Ответить
А що, зручно. Навіть як були та померли, то наказу немає, а це означає, що нікого і не було.
показать весь комментарий
28.03.2026 20:19 Ответить
Та хто ще вірить в п...ж цього мудака!
показать весь комментарий
28.03.2026 20:44 Ответить