8716 відвідувачів онлайн

Зеленський спростував інформацію про "удар" по українцях в Дубаї: Іранці і "рускіє" запускають багато дезінформації

Зеленський про нібито удар Ірану по українцях в Дубаї

Президент України Володимир Зеленський спростував інформацію про нібито удар Ірану по складу з українськими безпілотниками в Дубаї, де перебував 21 українець.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це Зеленський сказав під час спілкування із журналістами.

"Рускіє" в своєму репертуарі

"Іранці і рускіє запускають багато дезінформації. Сказали, що вдарили десь по наших хлопцях, що вбили українців, щось розбомбили перехоплювачі. Ну, рускіє в своєму репертуарі. Нічого не було", - сказав Зеленський.

Що передувало?

  • Раніше іранське видання Fars написало, що Іран начебто завдав удару по складу з українськими БПЛА в Дубаї. За повідомленнями іранського видання, на складі під час удару перебували 21 українець.
  • Своєю чергою в МЗС України та РНБО назвали фейком заяву Ірану про нібито удар по складу з українськими БпЛА в Дубаї, де перебували українці.
Топ коментарі
+15
*****,та примусьте ж цю тупу ляльку казати -"московіти". Яка сволота надоумила її варнякати "рускіє"?
показати весь коментар
28.03.2026 18:08 Відповісти
+10
Бл , коли чую і бачу оце "рускіє" мене аж коробить. Він що , сумує за кацапським язіком на офіційних виступах, то хоч одне козляцьке слово каже, щоб на душі легше стало?
показати весь коментар
28.03.2026 18:35 Відповісти
+7
ЗЕдрот, ты не в курсах, шо в бурят-удмуртии нет руських.
показати весь коментар
28.03.2026 18:09 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Пане Президенте - менше тексту !
Для спростування кацапських фейків у нас працює купа людей - чому їх не чути ?
показати весь коментар
28.03.2026 18:07 Відповісти
Тому що гроші ********** тишу. І за спиною цього ідіота ця купа людей отримує все що хоче і особливо не париться.
показати весь коментар
28.03.2026 18:11 Відповісти
*****,та примусьте ж цю тупу ляльку казати -"московіти". Яка сволота надоумила її варнякати "рускіє"?
показати весь коментар
28.03.2026 18:08 Відповісти
Рускіє гарна назва кацапів. Нормально. Головне що не руські. Зєля дуже тонко це зрозумів. Має гострий розум. Майже як у Пороха голова.
показати весь коментар
28.03.2026 19:56 Відповісти
Ніщо не заважає Україні на законодавчому рівні встановити назву для так званої «російської федерації» її історичну назву московія. Для прикладу в Європі є така країна як Австрія. Будучи імперією вони свого часу приєднали до себе Чехію. Так от в Чехії з тих часів країна Австрія офіційно називається Rakousko від слова рак, бо вони як ракова пухлина розростались захоплювали чужі землі. Але наша влада мабуть ніколи не наважиться офіційно внести назви московія та московити, хоча для цих нелюдів це абсолютно виважена, політкоректна і історична і назва.
показати весь коментар
28.03.2026 20:38 Відповісти
ЗЕдрот, ты не в курсах, шо в бурят-удмуртии нет руських.
показати весь коментар
28.03.2026 18:09 Відповісти
Які "рускіє"? Чи він так і каже: " В дужаках" ?
Який українофоб пише Бубочці тексти?
показати весь коментар
28.03.2026 18:15 Відповісти
Правильно - руССкіє...але є якийсь містичний страх добавити ще одну літеру с...
показати весь коментар
28.03.2026 18:17 Відповісти
Який сенс писати йому тексти? Він всеодно не вміє читати!
показати весь коментар
28.03.2026 18:25 Відповісти
Рускіє дуже правильна назва кацапів. Помилково, коли хтось на них каже руські.
показати весь коментар
28.03.2026 19:54 Відповісти
Ніщо не заважає Україні на законодавчому рівні встановити назву для так званої «російської фолерації» її історичну назву московія. Для прикладу в Європі є така країна як Австрія. Будучи імперією вони свого часу приєднали до себе Чехію. Так от в Чехії з тих часів країна Австрія офіційно називається Rakousko від слова рак, бо вони як ракова пухлина розростались захоплювали чужі землі. Але наша влада мабуть ніколи не наважиться офіційно внести назви московія та московити, хоче це абсолютно політкоректна назва для цих нелюдів.
показати весь коментар
28.03.2026 20:33 Відповісти
Чи не хоче використовувати.
" Верховна Рада України 2 травня 2023 року ухвалила Постанову № 3078-IX «Про Заяву Верховної Ради України "Про використання політичним режимом Російської Федерації ідеології рашизму, засудження засад рашизму та протидію їм"». Документ офіційно закріплює термін "рашизм" як державну ідеологію рф, яка є сумішшю нацизму та фашизму."
показати весь коментар
28.03.2026 21:00 Відповісти
Гандон *********.
Видать щось така є.
Жаба, *****, не пожалів ППО-шніків 200 найкращих. Відправив до чурок.
***** моментом скористалось
Уйобєц - якого хрена у нас не навчаються?
показати весь коментар
28.03.2026 18:27 Відповісти
Хай гамерикани на Іран тиснуть, може дотиснуться.
показати весь коментар
28.03.2026 18:30 Відповісти
Бл , коли чую і бачу оце "рускіє" мене аж коробить. Він що , сумує за кацапським язіком на офіційних виступах, то хоч одне козляцьке слово каже, щоб на душі легше стало?
показати весь коментар
28.03.2026 18:35 Відповісти
Кацапи брешуть, іран бреше , трамп бреше , зеля бреше . " Всі брешуть " -доктор Хаус .
показати весь коментар
28.03.2026 18:36 Відповісти
Так воно і є. Брешуть усі.Тільки хтось правдивіше бреше, а хтось брехливіше.)
показати весь коментар
28.03.2026 18:39 Відповісти
Миром правит брехня?
показати весь коментар
28.03.2026 19:05 Відповісти
Та ж там цілий закон прийняли про рашизм,він його підписував,відповідно рашисти,ато рускіе.
показати весь коментар
28.03.2026 19:05 Відповісти
Багато дезінформації йде від опи
показати весь коментар
28.03.2026 18:38 Відповісти
У "рускіх" якщо навіть на трампона в них є компромат на нього, то на цього дурника там вагон і більше.
показати весь коментар
28.03.2026 18:41 Відповісти
Рускіє - це взагалі ми. Зеленськом все похріну, косоворотку напялів і какая разніца.
показати весь коментар
28.03.2026 18:44 Відповісти
Если скажете Западу что украинцы на самом деле русские, они впадут в когнитивную кому.
показати весь коментар
28.03.2026 18:55 Відповісти
Никакой комы не будет. Весь мир знает, что есть Русь (центр в Киеве) и что есть российская империя, которая позже присвоила себе это название. Идентификация себя как народа Руси - это способ вернуть свою украденную историю, а не попытка слиться с современными русскими. В когнитивную кому впадет скорее тот, кто узнает, что до Петра I Московия не называлась россией. Запад отлично понимает разницу между Kyivan Rus и современным государством-агрессором. Называть украинцев руськими - это как называть итальянцев римлянами: исторически верно, но не делает их частью другой страны.Запад как раз и поддерживает нас потому, что понимает: Украина - это истинная Русь, защищающая свои европейские корни от тех, кто просто позаимствовал наше название 300 лет назад....
показати весь коментар
28.03.2026 19:56 Відповісти
Саме так, бо раніше ми були Русь. І звали нас руси, русини, русичі... І земля наша була руська. І зброя наша була руська. Тоді був у нас гріх - наловили андрофагів, зробили із них наших - руських рабів. Чий був раб - руський, фінський, татарський. А мову вони запозичили церковну. І були вони неписьменні. Тому і оця дивна їхня самоназва руський прижилася. Не рус, не русин, не русич, а саме руський. Бо чуже їм було.
Россіянє - це взагалі на грецький манер вкрадено назву. Якби вкрали через англійську мову то звались би вони ВсєРашенська імперія або Раша. І це не жарт.
показати весь коментар
28.03.2026 20:39 Відповісти
Ні, вуйку. Ми - руські. А вони - русскіє.
показати весь коментар
28.03.2026 19:53 Відповісти
Ні, вуйку, читай по-буквам як написано у новині.
показати весь коментар
28.03.2026 19:58 Відповісти
Ну рускіє - ще краще на кацапів.
показати весь коментар
28.03.2026 20:09 Відповісти
Так,але не можна заперечувати,що відправка українців в інший військовий конфлікт є легкою прогулянкою."Вайна,гаспада,вайна-ета вайна".
показати весь коментар
28.03.2026 18:50 Відповісти
Пане Зеленський, дивіться, яка в нас вимальовується картина маслом, і я зараз не про реставрацію в Лаврі, а про те, як Вам пояснити , що ,,Русь'' і ,,Россия'' - це такі ж різні речі, як елітне колекційне ,,Бордо'' та підвальний шмурдяк, від якого зводить щелепи. Уявіть собі , що Ви заходите в гості до якогось канцлера чи прем'єра, а вони намагаються пригостити нас напоєм у пластиковій каністрі з криво наклеєною етикеткою ,,Chateau de Moscow''. Ну ви ж розумієте, що це не вино, це - сурогат! От саме так виглядає ситуація, коли хтось московитів називає ,,руськими''. Це ж був найбільший ,,ребрендинг'' в історії людства: жив собі Петро Перший на болотах, чесав потилицю, а потім вирішив - а навіщо нам бути просто Московією, якщо можна вкрасти вивіску в сусіднього крутого ресторану? Це якби мережа забігайлівок ,,У Ашота'' раптом перейменувала себе на ,,Мішленівський ресторан'', просто вкравши вивіску у сусіда. Він взяв наше ім'я ,,Русь'', посипав його латиницею (Rossia) і змусив московитів називатися ,,русскими''.Він просто взяв наше київське ім'я ,,Русь'', додав туди зайву літеру ,,с'' для солідності й почав усім розповідати, що він тепер власник бренду. Це щоб ви розуміли ,як китайський ,,Abibas'' - три смужки замість чотирьох, смердить пластиком і розлазиться після першого ж дощу. Ну не знаю як ще вам пояснити щоб ви нарешті зрозуміли.... Може ці слова вам будуть ближче і більш зрзумілими....Це ж як плутати слова ,,гонорар'' і ,,гонорея'' - звучить ніби й схоже, літери десь ті самі, але ж відчуття від отримання, погодьтеся, абсолютно протилежні! Запам'ятайте вже раз і назавжди: Ми - це справжні Руські, з однією ,,с'', спадкоємці князів, золотих воріт і тисячолітньої культури, те саме витримане ,,Бордо'' з історією. А вони - це ,,русские'', ті самі лапотники з болот підмосков'я, яким просто видали чужий паспорт, щоб їх почали пускати в пристойні європейські доми......Тому, пане Зеленський , ми не маємо віддавати їм свій бренд! Нехай забирають свої лапті і повертаються назад на своі болота в Московію. Бо коли ми кажемо на них ,,руські'', десь у світі один історик плаче, а один вікінг у Вальгаллі випадково випускає з рук сокиру від обурення..... Бо якщо пити цей їхній історичний шмурдяк занадто довго, то потім ніяка демократія вже не допоможе вилікувати це похмілля. Давайте повернемо собі свій бренд, а московитам залишимо іхні лапті і їхні болота, і ту саму зайву літеру ,,с'', яка там стоїть, мабуть, як символ того, що вони і є той самий сурогатний шмурдяк .....І в подальшому щоб не плутатись називайте іх більш корректно : московити. А взагалі офіційно сьогодні в українській мові єдино правильним літературним визначеним терміном є слово росіяни.,.....Не плутайте більше.... Ви ж відрізняєте гонорар від гонореі....О тож !Так і тут....
показати весь коментар
28.03.2026 19:44 Відповісти
Беручи до уваги, що диму без вогню не буває, видно цілили іранці,та амер.сили ппо відбили атаку.
показати весь коментар
28.03.2026 19:58 Відповісти
Ні один депутат від "слуг" не постраждав. Міндіч, Цукерман і т.д. теж не там. Все ОК!
показати весь коментар
28.03.2026 20:19 Відповісти
А що, зручно. Навіть як були та померли, то наказу немає, а це означає, що нікого і не було.
показати весь коментар
28.03.2026 20:19 Відповісти
Та хто ще вірить в п...ж цього мудака!
показати весь коментар
28.03.2026 20:44 Відповісти