9557 посетителей онлайн

Если люди не идут воевать – их приходится мобилизовать. "Чудес" от изменений в работе ТЦК не будет, – Буданов

военные тцк

Глава Офиса президента Кирилл Буданов заявил, что нынешний процесс мобилизации в Украине носит хаотичный характер, но пока продолжается российская война, кардинально решить эти проблемы невозможно.

Об этом Кирилл Буданов сообщил на встрече CEO Club Ukraine, передает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Суспільне".

О мобилизации и ТЦК

"Армии нужен человеческий капитал. Человеческий ресурс из-за того, что война уже длится 12,5 лет и 4 с лишним года полномасштабного вторжения. А люди смотрят телевизор и смотрят интернет, телеграм и так далее — не очень хотят идти воевать. А минимальный план существует: минимальное количество людей, которые должны прийти для того, чтобы поддерживать фронт. Между этими двумя реальностями моста не существует. Абсолютно. Поэтому если люди не идут — их придется мобилизовать", — сказал Буданов.

Руководитель ОПУ подчеркнул, что не стоит ждать "чуда" от изменения названий или формата работы ТЦК, ведь суть процесса останется прежней. Он заявил, что от изменения названия ТЦК ничего не изменится. "Или фронт падет", — подчеркнул Буданов.

Убийство военного ТЦК во Львове

Топ комментарии
+61
Насправді ситуація наступна: мініатюра "Немає кому воювати".
показать весь комментарий
03.04.2026 21:48 Ответить
+40
Буданов я тебе здивую але такі дива будуть що ой ой .Любий тиск на суспільство на 5 рік війни виплеве в протистоянне не виключенно в збройне.Ви на стільки попутали берега що взагалі не розумієте що коїться.Ба більше тобі скажу військові прям тотально готові наваляти по табло.
показать весь комментарий
03.04.2026 21:49 Ответить
+39
Щось мені вже це нагадує... І ще й кавою з Ялти набзділо трохи...
показать весь комментарий
03.04.2026 21:44 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Трошки раніше написав: від зміни місць доданків сума не змінюється. Буданов читає Цензор.👌
показать весь комментарий
03.04.2026 22:08 Ответить
А ну, розкажи нам тут "про настрої в суспільстві"
показать весь комментарий
03.04.2026 22:16 Ответить
ничего не будет.
в воющей стране протесты запрещены.
показать весь комментарий
03.04.2026 22:44 Ответить
фламінго!
показать весь комментарий
03.04.2026 22:44 Ответить
Окончания войны не будет .Не тешь себя иллюзиями
показать весь комментарий
03.04.2026 22:48 Ответить
26 років емігрант.
показать весь комментарий
03.04.2026 22:52 Ответить
показать весь комментарий
03.04.2026 22:57 Ответить
Мені байдуже, головне воювати на боці переможця історія завжди виправдовує переможців, як говорив колись один комік: "добро завжди перемагає зло, хто переміг той і добрий"
показать весь комментарий
03.04.2026 23:12 Ответить
Ну відправлять половину поліцейських з кожного міста. А хто буде боротися зі злочинністю в половині міста? Хто буде приїзджати на половину викликів?
Вже зараз поліцейські пропонують стати поліцейськими, але по сути новобранців відправляють на фронт.
показать весь комментарий
03.04.2026 23:29 Ответить
А чому ти на свого карло-пувирішив жалітися на українському сайті?
показать весь комментарий
04.04.2026 01:17 Ответить
Це ти показуєш як у вас там путіна будуть душити?
показать весь комментарий
04.04.2026 01:19 Ответить
ото відкриття:
воювати доведеться всім !

або захищати себе, свою родину і Україну
або, у разі окупації орками,
"на Берлин !
за рассєю!
за хутина !"

на вибір

і да, з Європи ухилянтів таки попруть!

.
показать весь комментарий
04.04.2026 01:47 Ответить
замість цього натовпу було б достатньо військового патруля з автоматами і бойовими набоями...

ЗЄльоний бардак в Україні!
просеремо Державу!

.
показать весь комментарий
04.04.2026 01:50 Ответить
навчись грамотно писати, перед тим як пургу нести

спіноза грьобаний!

.
показать весь комментарий
04.04.2026 02:06 Ответить
кацапський інформаційний чмобік, ти зареєстрований 10.02.2026.

з яких тундряних єпєнєй будеш ?

.
показать весь комментарий
04.04.2026 02:11 Ответить
те ж саме казав Генерал Залужний восени 2023 р.
ви будете здивовані, але Генерали знають, що...

зброя сама НЕ стріляє

.
показать весь комментарий
04.04.2026 02:13 Ответить
Ми також "будуємо на їх пройобах".
показать весь комментарий
04.04.2026 02:18 Ответить
Ну просто шикарно.Сидів митник-ухилянт на сраці рівно,брав хабарі,а тут включив режим Рембо.На війну піти засцяв,а зарізать людину ні.Самі ж сцикуни волають-нехай ідуть на фронт чиновники, депутати,прокурори.Буде так-вбивця сяде на довічне,його брат піде в ОШП "Скеля".
показать весь комментарий
04.04.2026 02:30 Ответить
Я почитав на якій машині їздив вбивця, митники у нас хабарів не беруть хіба коли сплять. Ти з тих сцикунів які мамку(жінку, дітей) віддасть окупантам,а сам будеш лизать чоботи кацапам.За навмисне вбивство амністії не буде при любій владі,а вбивці сидять на особливому режимі.Те шо ти нафантазувало-повна маячня.
показать весь комментарий
04.04.2026 07:29 Ответить
Шо воно меле...?Якби не інтернет,то ніколи і не знав би скільки у світі ідіотів.
показать весь комментарий
04.04.2026 07:38 Ответить
На це можна подивитись під іншим кутом.Те що воював син диктатора(як і інших партійних бонз)німців не зупинило.Більше того, спокійно здався в полон,а не загинув в бою і не застрелився, хоча знав що у совку полонених трактували як зрадників.В совку теж було всякого.Був т.з.Ташкентський фронт,паніка у мск, масова здача у полон цілими полками і т.д.Як не дивно,ти маєш можливість квакать у інтернеті завдяки т.з."бусифікаторам".
показать весь комментарий
04.04.2026 08:05 Ответить
Є звичайна злочинність, жінки, діти, молодь, пенсіонери не на фронті. Плюс постійно з'являються диверсанити, що знімають ворожі об'єкти. Плюс треба перекривати дороги у випадку влучань.
показать весь комментарий
04.04.2026 08:27 Ответить
Навчені. Ви так і не відповіли, що має бути зі злочинністю. Замість того щоб думати, як зменшити втрати, ви думаєте, що нехай просто хтось інший здохне замість мене. Але це в реальності не працює. Система ніколи не пожертвує частиною системи, поки можна жертвувати людьми з поза системи. І ви можете до усрачки кричати про протилежне - не буде жодного ефекту.
показать весь комментарий
04.04.2026 08:41 Ответить
Можуть, але не хочуть.
показать весь комментарий
04.04.2026 08:44 Ответить
Пацак хапай акваланг та бігом шукати крейсер мац кву ,пшов,пшов...
показать весь комментарий
04.04.2026 08:56 Ответить
Ти дохєра наштурмував під маминою спідницею. Я був мобілізований двічі.І при Пороху,і при Зе,поки ти квакав на дивані.
показать весь комментарий
04.04.2026 09:22 Ответить
Дані по СЗЧ закрила влада, коли перевалило за 260тисяч.
показать весь комментарий
04.04.2026 09:28 Ответить
Як не дивно,а сцикуни рівняються на собі подібних.Мій товариш відвоював, заслужив орден,а потім голові сільради в очі сказав-я пішов,а твої два сина ховаються.Я захисник країни,а ви сцикливі гниди.Мовчав як риба об лід,відповісти нічого.
показать весь комментарий
04.04.2026 09:29 Ответить
Де які, це скільки?
показать весь комментарий
04.04.2026 09:39 Ответить
Нє *****.Хочу як ви,ждуни, щоб Україну захопили кацапи.Мого одного діда мобілізували щойно виповнилось 18 у евакуації і кинули під Сталінград(не відпустили за кордон як Зе) Пощастило що швидко поранили і довго лікували.А іншого німці відпустили з Уманської ями, спокійно сидів в окупації,працював на млині,поки у 44 не підгріб польовий військомат.У 45 років,дід по тим міркам.І ніхто не скиглив як зараз.Мій друг 5-й рік на війні,у 58.А молоді сидять по ганделиках,їздять закордон і ховаються як щурі.
показать весь комментарий
04.04.2026 09:48 Ответить
для писаки з окопів бачу дофіга в тебе часу, чи в тебе фронт по банковій проходить
показать весь комментарий
04.04.2026 09:50 Ответить
Брешете як завжди ? Парагвай одержав перемогу ! Усі землі за котри йшла війна залишилися за Парагваєм. Весь світ підтримав війну Парагвай. Вояки білой гвардії воювали на боці Парагвая. Один з них став вождем племен Парагвая.
показать весь комментарий
04.04.2026 09:56 Ответить
Цілком підтримую Буданова
показать весь комментарий
04.04.2026 10:18 Ответить
Потрібна мобілізація молоді та жінок!
показать весь комментарий
04.04.2026 10:46 Ответить
Перед 41 у більшовиків зброї,техніки і ос було більше ніж у німців.А доктрина була агресивно наступальна.Що показали у 39-40 у Фінляндії і на Халкінголі.Вся пропаганда кричала-"малой кровью,магучім ударам разграмім унічтожим врага".А потім було зіткнення з реальністю і воювали як могли,чим могли, наскільки дозволяв противник.З того часу багато змінилось,СОУ не втекли за місяць до Львова і Ужгорода,а 5-й рік дають відсіч найбільшій країні світу.Якби ми (не прості люди)у 14 і у 22 чекали під військоматами чиновників і депутатів України вже не було б.Нехай кожен відповідає за себе.Я був 24.02.22. у військоматі.Де був ти,щоб мати право щось тлумачить?
показать весь комментарий
04.04.2026 10:49 Ответить
Шановний, ,,*******" будете своім друзям! За ,,ждуна" поясніть ?Це Ви Мене конкретно звинувачуєте?
показать весь комментарий
04.04.2026 11:29 Ответить
Требовать абсолютной справедливости - бессмысленно, её не бывает.
показать весь комментарий
04.04.2026 11:47 Ответить
РЕАЛЬНОСТЬ такова, что без мобилизации не обойтись. Вы против реальности?
показать весь комментарий
04.04.2026 11:51 Ответить
О, вже на ви і шановний. Так,вас.Проти мобілізації ждуни і кацапи.У великій війні альтернативи мобілізації немає,щоб там не квавакали кацапські боти і їх місцеві посіпаки.
показать весь комментарий
04.04.2026 11:52 Ответить
Боже, яка зручна відмазка для зебілів!
А ще краще було не виходити з СССР!
показать весь комментарий
04.04.2026 12:00 Ответить
Щодо легенд нашого містечка про згортання військових програм після приходу Зеленського - більшою мірою це таки легенди згенеровані опозиційними технологами і лоббістами, які після зміни влади втрачали можливості дерибану. На щастя - не все так було і є погано, як дехто хоче зобразити в процесі собачої політичної гризні.
Ага це пряма аналогія з фільмом " не дивіться в гору"
показать весь комментарий
04.04.2026 12:04 Ответить
Я згоден, а ти коли повернешся?
показать весь комментарий
04.04.2026 12:29 Ответить
Якщо не вимагати справедливості взагалі, то де тоді межа свавілля? Хіба відсутність ідеалу означає, що не треба намагатися? Тим більше в такому питанні від якого напряму залежить існування країни....
показать весь комментарий
04.04.2026 15:57 Ответить
Ради цікавості я закінчив історичний факультет ще у 90-х і читав скільки тобі і не снилося.Те що ти тут понаписував про WWII-курс шкільної програми і радянської пропаганди.Міфами про застаріле озброєння(перевагу в техніці і ос) комуністи намагалися пояснити чому за 3 місяці вони втекли до Москви і Харкова,а за рік до Волги і Кавказу.Про марафон,це твої особисті фантазії і дурниці.Ми тільки тим і займались у Лисичанську,під Авдіївкою,Торецьком,Синьківському лісництві і т.д.що лупили баньки в ящик)))Аналізує він....Мені не цікаво що думає за історію аматор,який бачив пару відео на YouTube і диванний Манштейн, який війну бачив тільки у телевізорі.Так ясно?
показать весь комментарий
04.04.2026 20:42 Ответить
О, одразу видно потужно-незламного поцріота, який знає все і краще за всіх , хамить і ображає опонента, коли не має чим крити його аргументи. Ясно тільки, що ти зазомбоване телемарафоном бидло , яке вірить тільки в те, що йому впарює партія та пропаганда , а люди які мають власну думку, оскільки вміють аналізувати і перевіряти інфу, викликають у тебе агресію та бажання обізвати від безсилої люті.
Крім того, ми з тобою особисто не знайомі і скільки я прочитав книжок тобі не відомо.Судячи з твоєї потужної писанини, більшість прочитаного тобою були праці леніна і історія кпсс , оскільки твій світогляд, в якому на першому місці в житті людини повинна бути держава і головна мета людини служити та померти за неї, повністю збігається з совковою ідеологією.
Історик, ознайомся із шкільним курсом ******** історії України , те що ти вчив в 90-х вже давно не актуально і переосмислено.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:38 Ответить
От тільки кацапи знайшли цю альтернативу і у них вооють в основному контрактники та найманці, але чомусь телемарафон та потужно-незламні патріоти мовчать про це.
показать весь комментарий
05.04.2026 00:41 Ответить
Ясно що ти просто дебіл з претензіями.Які нахєр аргументи,де вони?Історії не знаєш,на війні не був.Інтернетна,диванна, нікчема.
показать весь комментарий
05.04.2026 07:18 Ответить
Значить Україну захищать не треба,бо у ворога більше платять,а патріотизм придумали щоб грошей не платить?Сидить гнида,ще й кривляється про потужно-незламних.То біжи до них на контракт,раз у них все так кучеряво.Ти тупий запроданець,і ось чому.Вони воюють на свої,а ми на допомогу від ЄС.60% бюджету зовнішня допомога і то вистачає в натяжку.В них військовий бюджет раз у 5 більший від нашого.
показать весь комментарий
05.04.2026 07:51 Ответить
Ще щирий не згадав.Так пишуть кацапи і ждуни.Ти перший,чи другий?
показать весь комментарий
05.04.2026 08:00 Ответить
Андрюха не рівняй всіх по собі. Судячи по твоїй бурхливій реакція, я дуже точно описав твою бидлячу натуру із совковим менталітетом. Це і зрозуміло, тобі 10 років в школі, а потім ще у ВУЗі вбивали в голову радянську ідеологію, що ти раб держави, повинен бути як всі, сліпо вірити та виконувати накази партії та вождя , а найбільша честь - віддати життя за отєчєство . Твій заскорузлий мозок не може сприйняти того , що світ змінився, що у людей нові цінності, що в демократичній , правовій країні, до яких відносить себе незалежна Україна, головний пріоритет та цінність - життя людини, а її права вищі від обов"язків , але тобі цього не зрозуміти , і ти по старій, совковій звичці продовжуєш ганьбити людей , які мають власну думку , відмінну від лінії партії.
показать весь комментарий
05.04.2026 09:54 Ответить
Який ти щирий , ти типовий ідейний совок з промити пропагандою мозком. Такі як ти при союзі здавали власних батьків , писали доноси на сусідів, катували і розстрілювали ворогів народу , забирали в селян останній хліб, готові були виконати будь-який злочинний наказ мотивуючи це захистом інтересів держави .
Подивися правді у вічі, у таких як ти потужно-незламних патріотів навколо одні вороги і їх мільйони: ждуни, кацапи , ухилянти, сзчешники, всі хто має власну для вас автоматично стають агентами кремля або корисними ідіотами, так як при совку ви пропонуєте розстрілювати всіх незгодним з політикою партії прямо на місці. Демократія, права людини , свобода вибору для вас це пустий звук, є тільки непогрішна влада, яка веде охлос до комунізму перемоги і інтереси держави, за які потрібно померти.
показать весь комментарий
05.04.2026 10:15 Ответить
Ну для тебе ждуни і кацапи не вороги,бо ти сам ждун.Все що ти нашкрябав-не більше ніж маячня інфантильного придурка.Такі як ти будуть лизать чоботи окупантам, розкажеш їм про права людини і демократію.Держава йому не така,так ти маєш змогу соплі розпускать з дивана поки хтось цю державу захищає.Про війну не варнякай,ти на ній не був.Ще квакає про про поцрєотів,гнида підкацапська.За воєнним кораблем масква катай.
показать весь комментарий
05.04.2026 10:27 Ответить
Завышенные требования не менее разрушительны, чем недостаточная справедливость....
показать весь комментарий
05.04.2026 12:54 Ответить
Ваше твердження, що абсолютної справедливості не існує - це класична софістика. Це все одно що сказати: "Абсолютної чистоти не буває, тому давайте жити на смітнику". Я не вимагаю від посадовців утопії чи святості, я вимагаю притомності та елементарної законності. Без неї держава перестає бути державою, перетворюючись на феодальну вотчину. Де ви побачили в мене "завищені вимоги"? Хіба те, що закон має бути один для всіх - і для хлопця з села, і для друзів президента - це щось надзвичайне? Це база здорового суспільства. Якщо цей фундамент кривий, то вся країна перебуває в аварійному стані. Відсутність покарань за мародерство на оборонці чи демонстративна розкіш під час війни - це не "недосконалість системи", а цинізм, який випалює мотивацію воювати. Особливо маніпулятивно звучить і ваша теза те, що вимоги справедливості нібито "руйнівні". Насправді країну нищить не моє прагнення чесності, а прірва між кастами. Що руйнує сильніше: вимога дотримуватися закону чи видовище, де одні вмирають у багнюці, а інші безкарно дерибанять бюджет? Руйнує не критика, а подвійні стандарти. Коли влада просить народ про спільну справу, вона має першою продемонструвати солідарність. Якщо ми збираємо по гривні на дрони, поки наближені до верхівок хизуються статками, то руйнівним є саме цей "бенкет під час чуми", а не моє обурення ним. Захист країни - це спільна відповідальність. Якщо ж обов'язок стає тягарем лише для беззахисних, це не мобілізація, а соціальна несправедливість. Тож не плутайте пошук ідеалу з вимогою елементарного порядку. Без цієї бази жодні реформи не змусять людину йти на смерть, поки вона бачить, як інші відкуповуються зв'язками......
показать весь комментарий
05.04.2026 15:44 Ответить
"2 мільйони ухилянтів" ждут, пока наступит справедливость...
https://censor.net/ua/news/3609057/u-the-independent-rozpovily-pro-problemy-z-pryzovom-v-********
показать весь комментарий
06.04.2026 13:27 Ответить
Ці 2 мільйони та 290 тисяч - це і є ціна відсутності тієї самої "бази", про яку я кажу. Коли справедливість стає дефіцитом, держава втрачає свій головний актив - довіру. Ви наводите ці цифри як аргумент проти моїх вимог, але насправді вони навпаки лише підтверджують мою правоту: без відчуття справедливості система розвалюється зсередини. Мародер у краватці вбиває обороноздатність ефективніше за будь-якого ухилянта....
показать весь комментарий
06.04.2026 17:16 Ответить
А каким образом гражданин Х определяет, что он получил повестку несправедливо? Прочитав анонимный телеграм? Узнав, что его сосед Вася повестки не получил?
показать весь комментарий
07.04.2026 11:04 Ответить
Питання не в тому, що громадянин ,,Х'' вважає себе "особливим", а в тому, що він бачить відсутність єдиних правил гри. Справедливість визначається не анонімним телеграмом, а статистикою та реальністю: Коли одні професії мають 100% бронь через "критичність" (яка часто сумнівна), а інші - нуль. Коли виїзд за кордон для одних закритий наглухо, а інші (публічні особи) позують під пальмами.Коли закон працює як вибіркове правосуддя. Громадянин Х визначає несправедливість не по "Васі з сусіднього під'їзду",а по відсутності покарань для "своїх". Справедливість - це коли за мародерство на оборонці сидять у в'язниці, а не їдуть на курорти. Якщо держава вимагає від громадянина найвищої ціни - життя, то вона має гарантувати, що ця жертва не йде на захист розкішного способу життя купки недоторканих. Поки є "каста обраних", будь-який заклик до обов'язку звучить просто як фальш....Справедливість - це коли закон один для всіх: від села до Банкової. Коли еліта показує приклад у боях або в забезпеченні фронту, а не в демонстрації розкоші під час війни. Проблема мобілізації сьогодні - це не страх ворога, а криза довіри до державних інститутів, які ділять людей на сорти.....І ті 2 мільони і 290 тисяч громадян ,,Х'' яскравий тому доказ....
показать весь комментарий
07.04.2026 15:17 Ответить
" Коли одні професії мають 100% бронь через "критичність" (яка часто сумнівна), а інші - нуль" - если для тебя справедливость в том, что что конструктор "стугны" должен призываться наравне с продавцом шаурмы - дальнейшая дискуссия лишена смысла.
показать весь комментарий
07.04.2026 17:12 Ответить
Ваш приклад із конструктором «Стугни» - це чистоі води маніпуляціі і це класична і христоматійна підміна понять. Якраз конструктор і є прикладом реальної критичності, яку ніхто не ставить під сумнів. Проблема не в ньому, а в тому, що ви вперто не помічаєте «слона в кімнаті». Ще раз вам повторюю: Справедливість - це не прирівнювання інженера до продавця, а відповідність статусу «критичності» реальним потребам оборони. Поясніть, будь ласка: У чому полягає стратегічна цінність для фронту артистів «95-го кварталу» чи стендап-коміків?Який внесок у перемогу робить розробник софту для онлайн-казино, що отримав бронь?Чому працівники пересувних цирків чи телемарафону є «недоторканими», тоді як дефіцитні фахівці на реальних виробництвах іноді не можуть оформити документи?Ви, як звичайний маніпулятор, будуєте свою логіку на зручному прикладі, ігноруючи абсурдну реальність. Коли статус «критичного» видається за ознакою лояльності або близькості до влади, а не за об'єктивним внеском у виживання країни - це і є вибіркове правосуддя. Саме це кумівство, а не робота конструкторів, вбиває довіру та дискредитує саму ідею обов'язку. Якщо для вас «справедливість» - це бронь для друзів і розважального бізнесу під час війни, то ми справді говоримо різними мовами.....
показать весь комментарий
07.04.2026 18:07 Ответить
Твоя "реальность" действительно абсурдна, эдакое "все знают, что все депутаты воруют". Плюс когнитивный диссонанс - конструктора нельзя мобилизовать, но все равны перед законом. Это как?
показать весь комментарий
08.04.2026 12:24 Ответить
Ні ну слухай, твій стиль дискусії - це просто майстер-клас із гри у ,,наперстки''. Ти так хвацько крутиш стаканчиками, намагаючись сховати під ними здорову логіку, що вже сам повірив у власну порожнечу. Оцей твій пасаж про когнітивний дисонанс - це взагалі ,,Оскар'' за недолугість. Пояснюю тобі ще раз , вже на пальцях, якщо для тебе різниця між державним інтересом і кумівством занадто складна: Конструктор ,,Стугни'' - це державний пріоритет. Це бронь за професійною ознакою заради виживання нації. Це і є закон, який працює на державу.Комік із ,,Кварталу'' чи розробник онлайн-казино - це бронь за ознакою ,,свій хлопець''. Це і є корупція, яка цей закон ґвалтує. Де ти тут побачив дисонанс? Чи у твоєму викривленому всесвіті стріляти по танках і жартувати зі сцени про ,,синьйора-голодомора'' - це рівноцінні внески в оборону? Якщо ти не бачиш різниці між критичним фахівцем і зручним обслуговуючим персоналом, то проблеми з когнітивними функціями тут точно не в мене. Твоє ,,всі знають, що депутати крадуть'' - це класична спроба злити конкретну несправедливість у загальний шум. Мовляв, ,,світ недосконалий, змирися''. Ні, друже, це не світ недосконалий, це конкретні люди з конкретними прізвищами перетворили бронювання на VIP-перепустку для обраних. Ти захищаєш систему, де статус ,,недоторканого'' залежить не від користі для ЗСУ, а від близькості до ,,тіла'' чи товщини гаманця. І поки ти тут вправляєшся у дешевій демагогії, реальність така: справедливість -це коли закон один для всіх, а не коли він є інструментом захисту друзів від виконання обов'язку.
Хоча, судячи з твоєї логіки, ти наступним кроком почнеш доводити, що циркові акробати необхідні на нулі для психологічного розвантаження ворога? Але ти не зупиняйся, твої маніпуляції з кожним реченням виглядають дедалі смішніше і жалюгідніше......
показать весь комментарий
08.04.2026 16:33 Ответить
Отлично, потихоньку продвигаемся вперёд!
"Це бронь за професійною ознакою заради виживання нації. Це і є закон, який працює на державу" - а откуда ты знаешь, что в законе написано "конструкторов не призывать"? Ты его читал?
Или по принципу "все знают, что все депутаты воруют"?
показать весь комментарий
09.04.2026 12:51 Ответить
Дивлюся на твій черговий ,,прорив'' і не можу зрозуміти: ти справді намагаєшся дискутувати чи це такий витончений перформанс на тему ,,як заплутатися у трьох соснах і оголосити це географічним відкриттям''? Слухай, не сміши моі капці! Ти кажеш: ,,потихоньку продвигаемся вперёд''. Куди там ти саме просуваєшся? Поки що ти просто впевнено гупаєшся головою у стіну власного невігластва, і судячи з гуку, там - абсолютний вакуум. Ти нагадуєш машину, що застрягла в багнюці: коліс багато, диму ще більше, двигун реве, імітуючи бурхливу розумову діяльність, а на виході - лише грязюка на лобовому склі. Давай я тобі проведу ,,лікнеп'' для тих, хто в танку (або під стаканчиком): Про закон і букви: Твоє дитяче питання ,,а ти читав закон?'' - це просто розпис у власній безпорадності. Друже, закон - це не збірка анекдотів, це інструмент. Існують постанови Кабміну (наприклад, №76), які визначають критерії ,,критично важливих підприємств''. Коли конструктор ракетної техніки отримує бронювання - це державна доцільність, прописана в логіці виживання. Коли бронювання отримує черговий тамада або ,,фахівець'' з надування кульок, бо він працює на правильному телеканалі - це своєвілля, яке цю логіку множить на нуль. Тобі справді треба розжовувати різницю між оборонним заводом і розважальним шоу?Про твоє ,,всі знають'': Ти намагаєшся виставити мою вимогу справедливості як ,,базарні плітки''. Ні, сонце, це не плітки. Це реальність, яку бачить кожен, у кого очі не заліплені партійними методичками. Коли ТЦК пакує водія хлібовозки, а в цей час ,,елітні'' фітнес-тренери і блогери постять сторіз із спортзалів і відпочинку десь на пляжах, бо вони ,,економічно заброньовані'' через треті фірми-прокладки - це не ,,всі знають, що депутати крадуть'', - це вже системний параліч справедливості, який ти так відчайдушно намагаєшся заговорити своєю демагогією ,,а де це написано?''. Про твій ,,рух вперед'': Ти так пихтиш, намагаючись знайти юридичну зачіпку там, де йдеться про елементарне виживання нації, що мені стає тебе шкода. Ти настільки захопився імітацією інтелектуального спротиву, що не помітив, як став адвокатом абсурду.Тобі самому не смішно? Ти сидиш у своїй бульбашці і намагаєшся довести, що якщо в законі не написано слово «несправедливість», то її не існує. За такою логікою, якщо в інструкції до вогнегасника не написано «не бити ним себе по голові», то ти маєш повне право це робити і називати це ,,просуванням вперед''.Твій рівень аргументації - це спроба пояснити пожежнику, що гасити вогонь водою неможна, поки він не покаже сертифікат на кожну молекулу H2​O. Поки ти «буксуєш» на рівні базових понять, країна тримається на тих, хто розуміє різницю між обов'язком і привілеєм. Зупинись, і не позорься. Твій ,,майстер-клас'' із демагогії вже давно перетворився на сільський цирк, де головний фокусник забув, куди сховав кролика, і тепер намагається переконати глядачів, що порожній капелюх - це і є вища форма буття......Йди вже краще додивляйся своі мультики , а то не дай Боже щось ще цікаве пропустиш...
показать весь комментарий
09.04.2026 15:02 Ответить
Мой велеречивый друг! Для начала позволь тебя уверить, что как бывший начальник научно-методического отдела я знаю несколько больше тебя про всякие Законы, Постановы КМУ, ведомственные наказы и даже Регламент КМУ, по которому они пишутся. Возвращаясь к предмету нашей дискуссии - ты пытаешься подменить заданный мной вопрос вопросом о несправедливом бронировании. В этой связи позволь уж задать тебе два вопроса:
1. Каким образом гражданин Х определяет, что получение им повестки несправедливо?
2. Считаешь ли ты механизм Постановы від 27 січня 2023 р. № 76 справедливым?
показать весь комментарий
10.04.2026 14:16 Ответить
О, та ми таки дочекалися виходу ,,важкої артилерії''? Колишній начальник науково-методичного відділу! Та невже? Друже, ти зараз нагадуєш відставного капельмейстера, який намагається довести, що пожежа - це не страшно, бо вона горить не за регламентом і без належної візи начальника караулу......Ні, ну ти реально смішний ! Твоя спроба виміряти свій інтелект кількістю прочитаних інструкцій - це те саме, що плутати диплом про вищу освіту з наявністю розуму. Як казав класик: ,,Освіта може бути середньою, але розум має бути хоча б початковим''. Ти так старанно вивчав Регламент КМУ, що за деревами наказів не помітив лісу, який уже догорає...Навіть цікаво розібрати твої ,,екзаменаційні'' питання, поки ти остаточно не заблукав у власних регаліях: Про твоє вперте тлумачення про ,,справедливість'' повістки: Цей твій заідзжений прийом із ,,Громадянином Х'' - це знаєш маніпуляція рівня першого курсу юридичного коледжу. Повторююю ще раз. Проблема не в тому, як громадянин Х оцінює свою повістку (це суб'єктивно). Проблема в тому, як держава розподіляє обов'язок. Коли держава каже, що водій комбайна - це ,,замінний ресурс'', а тамада на весіллі чи ,,експерт з хайпу'' на каналі - це така собі ,,критична інфраструктура'', то це не питання ,,відчуттів громадянина''. Це питання державного самогубства. Повістка стає несправедливою не тоді, коли вона приходить, а тоді, коли закон стає інструментом селекції для обраних. Хоча, звісно, з висоти твого так званого ,,науково-методичного'' відділу такі речі здаються надто простими. І про Постанову №76: Ти що , серйозно питаєш, чи вважаю я механізм справедливим? Це все одно, що питати, чи вважаю я справною машину, у якої замість коліс - квадратні цеглини, але техпаспорт виписаний за всіма правилами. Сама постанова може бути написана ідеальним канцелярським стилем, який я бачу ти так обожнюєш. Але практика її застосування - це перетворення закону на прейскурант. Якщо за цією постановою бронь отримують пересувні цирки, а не фахівці ВПК, то гріш ціна твоїм знанням регламентів, якщо ти не бачиш тут абсурду. І знаєш, у чому твоя головна помилка? Ти думаєш, що якщо ти знаєш, ,,як пишеться наказ'', то ти розумієш, як працює життя. Але друже, життя - це не методологічка. Поки ти хизуєшся статусом ,,колишнього начальника чогось-там-колись-там'', ти дедалі більше нагадуєш музейний експонат: солідно виглядає, багато пилу, але абсолютно нульова користь у реальному бою. Ти й далі можеш бавитися в терміни, але запам'ятай: народний гнів не читає Регламент КМУ. І він зростає. Це видно вже навіть за зростаючою кількістю новин про випадки вже озброєного протистояння діям ТЦК з боку цивільних. Бо гнів виникає там, де закінчується совість. Хоча, мабуть, у твоєму науково-методичному відділі такої графи в звітах не було.......Продовжуй, ,,професоре'' демагогії, твої спроби видати бюрократичний свербіж за інтелектуальну дискусію - це найкраща моя розвага тижня!
показать весь комментарий
10.04.2026 15:54 Ответить
Господи, сколько букв! Вспоминается плакат на стене нашей бухгалтерии "Говори кратко, проси мало, уходи быстро!" Излишние эмоции только затуманивают смысл.
" Проблема не в тому, як громадянин Х оцінює свою повістку (це суб'єктивно). Проблема в тому, як держава розподіляє обов'язок." Проблема не в том, что гражданин Х оценивает повестку субъективно. Проблема в том, что гражданин Х в принципе не в состоянии оценить повестку объективно, поскольку не знает и не понимает как функционирует государство. Впрочем, если бы сам Господь Бог в своей абсолютной справедливости проводил мобилизацию - что, уклонисты бы исчезли? "народний гнів", млять, бессмысленный и беспощадный, чего он хочет в реальности? По щелчку пальцев наступления царства Божьего на земле? Ну сожгут ТЦУ - и Путин в страхе отступит? Ты жаждешь справедливости - а как её РЕАЛИЗОВАТЬ без регламентов, постанов и прочих бумажек? Народным хуралом? Ливийской джамахерией? Децкий сад! Не нравится государство - сметём его, дальше ЧТО?
показать весь комментарий
11.04.2026 12:35 Ответить
Слухай, друже, твій плакат із бухгалтерії - це, звісно, зручна ширма, щоб не бачити того, що відбувається за вікном. Ти кажеш про ,,багато БукАв'' і ,,зайві емоції'', але за цим твоїм напускним спокоєм ховається звичайна спроба виставити людей нерозумними дітьми, які ,,не розуміють, як працює держава''. Знаєш, це дуже зручна позиція: оголосити всіх довкола некомпетентними дурнями , щоб не відповідати на прямі запитання про несправедливість. Та по великому рахунку громадянину взагалі і не треба знати таємні протоколи і як там працює держава, щоб побачити очевидний абсурд: коли бронь отримують цирки та онлайн-казино, а фахівці стратегічних заводів ідуть у піхоту. Це не ,,незнання механізмів'', це наявність очей. Якщо ваша ,,машина держави'' їде на квадратних колесах, то пасажиру абсолютно і не треба бути інженером, щоб зрозуміти і сказати: ,,Ми зараз всі розіб'ємося''. Ти лякаєш мене ,,народним хуралом'', ,,лівійською джамахерією'' та ,,знищенням держави'', наче будь-яка вимога чесності - це вже крок до анархії. Критика кривих постанов - це не ,,напад на державу' і бажання іі знищити', - це навпаки спроба врятувати її від самогубства, яке чинять некомпетентні виконавці. Але давай все ж по-дорослому: державу руйнує не ,,народний гнів'', а якраз ті, хто плутає країну з власною вотчиною. Ти робиш фатальну помилку, ототожнюючи Україну як ідею та дім із тимчасовим менеджментом у кабінетах. Україна - це не зеленський, не міністри й не начальники департаментів, - це ми з тобою. І коли влада починає ділити людей на ,,критичних тамадів''і ,,замінних комбайнерів'', то це і є справжній шлях до тієї самої джамахерії, якою ти мене тут лякаєш. Бо держава тримається на суспільному договорі, а не на папірцях, які ти так ніжно любиш. Якщо цей договір стає прейскурантом для обраних, то гріш ціна всім цим твоїм регламентам. Громадянину не треба закінчувати юридичну академію, щоб побачити, як закон стає дишлом. .....І це твоє ,,дитячий садок'' звучить реально смішно, бо саме ти зараз поводишся як дитина, що заплющила очі й думає, що якщо вона зачитає вголос якусь там цитату з постанови, то реальність із корупцією та кривою мобілізацією просто сама візьме і зникне. Народний гнів хоче не,,царства Божого'', він хоче елементарної поваги й однакових правил для всіх - від сина міністра до сина водія. Народний гнів прагне не анархії, а відповідальності. Люди хочуть бачити, що держава поважає їхню жертву. Боже, це ж єлементарні базові речі, просто дивуюсь що я маю іх комусь пояснювати і доводити ! Якщо єдиний твій аргумент- ,,ви нічого не розумієте, просто виконуйте'', то ти вже програв. Без довіри жоден регламент не змусить людину тримати автомат.!!! І якщо ти цього не розумієш, ховаючись за бухгалтерію, то в тебе ,,нульова користь у реальному бою'', бо життя - це не методологічка, і воно б'є не за регламентом, а під дих. Життя - це не плакат у твоій бухгалтерії. Коли ,,букви'' закінчуються, починаються кулі. І краще почути ці букви зараз, ніж ігнорувати їх, ховаючись за цитатами про ,,тихий вихід'' . Твоє питання ,,Що далі?'' - це вибач маніпуляція страхом у чистому вигляді. Це спроба виправдати будь-яку несправедливість тим, що ,,інакше буде хаос'' Але ж запам'ятай: саме несправедливість - це і є та сама пряма дорога до хаосу. Досить вже видавати бюрократичне безладдя за ,,необхідний порядок''. Справжній порядок - це коли закон один для всіх! А вибірковий закон - це шлях до деградації та тиранії.Тож не треба плутати захист держави з виправданням тих, хто цю державу роз'їдає зсередини своїм бюрократичним цинізмом.
показать весь комментарий
11.04.2026 19:39 Ответить
Ты пишешь вещи совершенно правильные и очевидные, тут нечего обсуждать - я абсолютно с тобой согласен. Так должно быть. Но реальность не такая. И? На фронте не хватает сто тысяч солдат СЕГОДНЯ, а мобилизоваться никто не хочет, потому что реальность несправедливая. А орды Путина не будут ждать, пока наступит прекрасная Украина будущего. Если не проводить мобилизацию СЕГОДНЯ, не дожидаясь наступления справедливости, Украины просто не останется. Мне эта ситуация НЕ нравится, но она такая, как есть. Мне Зеленский НЕ нравится, но сменить его, не разрушив государственности, я например пути не вижу.
показать весь комментарий
12.04.2026 12:48 Ответить
Слухай, я тебе чудово розумію, і ти правий у найболючішому: ворог не буде чекати, поки ми тут станемо ідеальними. Це справді виглядає як замкнене коло, де з одного боку - фронт, якому люди потрібні вже на вчора, а з іншого - суспільство, яке просто вигорає від несправедливості. Коли людина бачить ,,бусифікацію'' на вулицях і одночасно елітні вечірки чи корупційні скандали, у неї просто зникає будь-яка мотивація, бо неможливо щиро йти захищати систему, яка ставиться до тебе як до безправного стадного ресурсу. Але давай подивимось тверезо: Україна - це ж не одна людина, і зеленський - це не вся держава. Ми вистояли в лютому 2022-го завдяки волі народу та армії, а не дякуючи вертикалі влади а всупереч ій. Але зараз ми конкретно вперлися в стіну, бо нинішня модель управління вже не вивозить, вона виснажує і знекровлює країну зсередини. І заміна лідера демократичним, законним шляхом - це не руйнація державності, а навпаки, майже чи не єдиний її шлях до порятунку. Нам потрібна ,,свіжа кров'' в управлінні та реальний уряд національної єдності та порятунку, щоб люди знову повірили в справедливість мобілізації та розподілу ресурсів. Це не про ,,вибори під час обстрілів'', а про пошук легітимного способу оновити керівництво, яке не справляється і не тягне, чи не хоче тягнути. Ми не можемо дозволити собі чекати на ідеальну справедливість, але й виграти війну з тими, хто цю справедливість системно ігнорує, теж вже не вийде. Порятунок країни якраз у тому, щоб перейти від ручного управління однієї людини і його ,,команди'' до професійного і чесного підходу, бо тільки це поверне людям віру, мотивованість, ціль і сенс боротьби. Ми зараз в одному човні. І питання лише в тому, чи ми змінимо того, хто не дає нам латати дірки в нашому спільному човні, ми так і будемо просто вичерпувати воду дірявим відром, поки не підемо на дно разом із фронтом.....
показать весь комментарий
12.04.2026 15:57 Ответить
Ну тебе прямо предвыборные программы писать - все слова абсолютно правильные, но при этом абсолютно бессодержательные.... Не вопрос ЧТО нужно сделать. Вопрос КАК это сделать. Не стоит призывать разрушить хибару, если у тебя нет штабеля кирпичей, плана строительства и бригады мастеров. У дырявой лодки есть хоть надежда дотянуть до берега, если лодку спалить - потонут все.
показать весь комментарий
14.04.2026 11:39 Ответить
Ні , ну слухай, я дивлюся на твої аргументи про ,,спалити човен'' і розумію, що якщо для тебе ці конкретні кроки здаються просто порожніми передвиборчими гаслами, то митаки справді говоримо різними мовами. Це як дивитися на давньоєгипетські ієрогліфи на стінах пірамід: для того, хто не знає мови, це просто гарні картинки без жодного змісту, а для того, хто розуміє - це чітка інструкція і застереження. Ти кажеш, що не треба руйнувати ,,хібару'', не маючи плану і цегли, але де ж ти побачив у моїх словах заклик її палити чи руйнувати? Це ж знову звичайнісінька підміна понять. Це ж абсолютно різні речі -спалити човен, що тоне, чи нарешті відштовхнути від борту того, хто вчепився в нього мертвою хваткою і просто не дає латати дірки. Мова йде не про те, щоб потопити судно, а про те, щоб відігнати від пробоїни того, хто не дає її залатати. Якщо капітан чи боцман замість ремонту крадуть дошки та смолу, поки судно тоне і води вже по саме горло - то його порятунок починається саме якраз з відсторонення таких "керманичів". Це не руйнування, це гігієна виживання...А ти пропонуєш і далі гребти дірявим відром, поки човен іде на дно, аби тільки не чіпати ,,капітана''? Це не порятунок, це колективне самогубство з почуття лояльності. Заміна неефективного менеджера на професійну команду -це і є ремонт човна, а не його підпал. Мова не про руйнування держави, а про те, що нинішнє ручне управління однієї команди -це і є той камінь, який тягне нас на дно. Ти питаєш ,,як?'' і ,,де план?''- знаєш це навіть вже не смішно, бо план уряду національного порятунку та широкої коаліції лежить на столі ледь не з перших днів великої війни. Тому альтернатива є. Уряд національної єдності - це світовий досвід і яскравий приклад, як це працює. Згадай Британію часів Черчилля, той же Ізраіль зараз , який теж воює. Тут навіть не треба вигадувати якийсь велосипед. Це не "майдан під час війни", а розширення бази управління, щоб країна не трималася на настрої однієї людини. Тим більш що всім вже давно зрозуміло що вона не компетента і просто не на своєму місці. Матеріали для ,,ремонту'' в країні завжди були: у нас повно професіоналів, досвідчених управлінців і військових стратегів, яких просто не підпускають до будівництва, бо вони ,,не свої'', бо вони будуть ставити незручні питання про те, куди йдуть гроші та чому мобілізація перетворилася на несправедливе полювання., і таке інше.Ти знову використовуєш тактику "Статус-кво". І твоя позиція і логіка зручна, бо вона знімає відповідальність: "нічого не міняймо, бо буде гірше". Але в умовах війни відсутність змін - це вже гарантоване "гірше. Якщо захищати стару, гнилу систему, яка блокує будь-яку спробу оновлення і справедливості, то рано чи пізно цей човен просто піде на дно разом із фронтом, а ,,хібара'' завалиться прямо тобі на голову, незалежно від того, як сильно ти її любиш. Не можна виграти війну, вичерпуючи воду дірявим відром і забороняючи майстрам підійти до пробоїни. Ми зараз у ситуації, коли саме відсутність змін і є найбільшою загрозою. Ти боїшся хаосу від оновлення влади, але справжній хаос - це коли люди остаточно втратять віру в те, що вони захищають щось чесне і справедливе. Порятунок не в тому, щоб триматися за тих, хто не справляється, а в тому, щоб дати країні шанс вижити через реальну єдність, а не її імітацію в телемарафоні. Захищаючи систему, яка системно ігнорує справедливість, ти не рятуєш державу, ти робиш ій справжню ,,медвежу послугу''. Ти просто допомагаєш їй швидше розвалитися під вагою власної корупції та зневіри людей......
показать весь комментарий
14.04.2026 15:56 Ответить
Нда.... Опять бесконечные слова про то, ЧТО нужно делать.... Я тебя спрашиваю КАК это сделать. "план уряду національного порятунку та широкої коаліції лежить на столі ледь не з перших днів великої війни" - ну лежит, ВР (которую избрали 76% украинцев) этот план не принимает. Как его принять? " у нас повно професіоналів, досвідчених управлінців і військових стратегів, яких просто не підпускають до будівництва" - как их привести в действие?
показать весь комментарий
15.04.2026 13:30 Ответить
Коли гора не йде до Магамеда то Магамед піде до гори
показать весь комментарий
03.04.2026 21:51 Ответить
Пригадую слова Буданова і схожу дискусію з минулого року.
Українцям потрібно реально захищати свою державу, а не ховатися від ТЦК. Інакше прийде "ТЦК РФ", - Буданов Джерело: https://censor.net/ua/n3561026
показать весь комментарий
03.04.2026 21:57 Ответить
І в чому в нас можуть бути кращі технології і більше озброєння? Круті технології коштують занадто багато бабла. А в кількості озброєння ми ніколи не обійдемо кацапів.
показать весь комментарий
03.04.2026 22:00 Ответить
Так ти ж фото робив. Ось чому і є питання про спідницю. А ти шо обідився?
показать весь комментарий
03.04.2026 22:03 Ответить
Ну, ховатися в окопах від дронів це не беркутів гурьбою бити ))
показать весь комментарий
03.04.2026 22:06 Ответить
на, маєш 15 рублів)
показать весь комментарий
03.04.2026 22:26 Ответить
не, ну говорит он прaвильно. тем не менее, слишком много зaбронировaнных во всяких охрaнных конторaх и гос структурaх, плюс порa принимaть зaкон о мобилизaции женщин и зaпрете им выездa зa кордон. все рaвно от мaникюроэкономики толку нет. не рвутся женщины зaменять мужчин зa стaнком, зa бaрaнкой, в поле нa трaкторе и тaк дaлее. тaк же не рвутся рожaть юнитов, поэтому мобилизaция жынок по чуть-чуть уже перезревший вопрос.
показать весь комментарий
03.04.2026 22:38 Ответить
правильно кажеш, але якось хера в селах повигрібали всіх мужичків, а в Кийові похер на війну.
починайте мобілізацію з Кийова
показать весь комментарий
03.04.2026 22:41 Ответить
Да но не совсем так.Их пропагандоны прямо говорят,что если им отдадут донбас они и не планируют останавливаться,а пойдут дальше. Пусть не сразу но их цель полное завоевание и подчинение Украины ибо Киев мать городов русских . Ну а там дальше в отдаленной перспективе завоеванный украинский мобресурс они планируют бросить на покорение Европы. Так что ухылесы как ни крути а воевать все равно придется как бы вы не отлынивали😆
показать весь комментарий
03.04.2026 22:45 Ответить
Страница 1 из 3