9557 посетителей онлайн

Если люди не идут воевать – их приходится мобилизовать. "Чудес" от изменений в работе ТЦК не будет, – Буданов

военные тцк

Глава Офиса президента Кирилл Буданов заявил, что нынешний процесс мобилизации в Украине носит хаотичный характер, но пока продолжается российская война, кардинально решить эти проблемы невозможно.

Об этом Кирилл Буданов сообщил на встрече CEO Club Ukraine, передает Цензор.НЕТ со ссылкой на "Суспільне".

О мобилизации и ТЦК

"Армии нужен человеческий капитал. Человеческий ресурс из-за того, что война уже длится 12,5 лет и 4 с лишним года полномасштабного вторжения. А люди смотрят телевизор и смотрят интернет, телеграм и так далее — не очень хотят идти воевать. А минимальный план существует: минимальное количество людей, которые должны прийти для того, чтобы поддерживать фронт. Между этими двумя реальностями моста не существует. Абсолютно. Поэтому если люди не идут — их придется мобилизовать", — сказал Буданов.

Руководитель ОПУ подчеркнул, что не стоит ждать "чуда" от изменения названий или формата работы ТЦК, ведь суть процесса останется прежней. Он заявил, что от изменения названия ТЦК ничего не изменится. "Или фронт падет", — подчеркнул Буданов.

Убийство военного ТЦК во Львове

Топ комментарии
+61
Насправді ситуація наступна: мініатюра "Немає кому воювати".
показать весь комментарий
03.04.2026 21:48 Ответить
+40
Буданов я тебе здивую але такі дива будуть що ой ой .Любий тиск на суспільство на 5 рік війни виплеве в протистоянне не виключенно в збройне.Ви на стільки попутали берега що взагалі не розумієте що коїться.Ба більше тобі скажу військові прям тотально готові наваляти по табло.
показать весь комментарий
03.04.2026 21:49 Ответить
+39
Щось мені вже це нагадує... І ще й кавою з Ялти набзділо трохи...
показать весь комментарий
03.04.2026 21:44 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 2 из 3
Тебе на трускавкі мобілізували?
показать весь комментарий
03.04.2026 21:56 Ответить
А ти де, гнида?
показать весь комментарий
03.04.2026 22:53 Ответить
Ти гниль звісно з проперженого дивану, капітулювати не будеш.
показать весь комментарий
03.04.2026 22:58 Ответить
Починати мобілізацію треба з тебе. Поки ти не будеш в окопі, ніякої перемоги не буде.
показать весь комментарий
03.04.2026 23:09 Ответить
Заява Буданова про те, що ,,дива'' не буде і без мобілізації нам не вистояти - це не просто слова, це жорстка математика війни. Так, ми всі розуміємо: втрати треба поповнювати, а мільйонну армію не втримати на одних лише добровольцях 22-го року. Але питання в іншому: як ми це робимо? Бо сьогоднішній акцент на примусі та ,,бусифікації'' замість системних змін - це шлях до створення армії немотивованих людей, з якими війну не виграти. Це шлях в нікуди ! Ми не маємо права копіювати методи рашки, бо в гонці репресій ми програємо ресурсно. Замість того, щоб ,,закручувати гайки'' і заганяти людей у підпілля, держава нарешті має змінити сам підхід. Нам потрібен реальний рекрутинг, де людина йде на конкретну посаду за фахом, а не ,,лотерея'', де айтішника - ,,ботаніка'' в окулярах чи крутого механіка с ,,золотими руками'' кидають у штурмову піхоту просто для звіту. Нам потрібна чесна цифровізація та чіткі терміни служби, щоб армія перестала бути ,,квитком в один кінець''. Людина повинна знати: вона йде виконувати обов'язок на конкретний час, після якого повернеться додому. Додайте сюди гарантовані місяці якісного навчання та, що не менш важливо, реальні соціальні гарантії. Це не пусті слова ! Людина має бути впевнена, що держава не викине її на узбіччя після поранення чи хвороби. Сьогодні страх залишитися ,,на сам на сам'' зі своїм каліцтвом, непотрібним нікому, крім родини, з копійчаними виплатами, на які неможливо навіть купити ліки, - це потужний стопор для мобілізації.!!! Держава повинна гарантувати гідне страхування та реальну підтримку сім'ї, щоб боєць знав: якщо з ним щось станеться, його близькі не будуть принижуватися в чергах за мізерною допомогою, а він стоятиме у підземних переходах або біля супермакетів просячи милостиню. а отримають належний захист. І саме головне : жодні реформи не спрацюють без елементарної справедливості.!! Важко закликати до ..громадянського обов'язку'' звичайного роботягу, коли він щодня бачить прірву між собою та ..обраними''. Поки країна збирає по гривні на дрони, наближені до влади особи на кшталт Михайла Міндіча фігурують у новинах про розкішне життя, а друзі президента, як-от Євген Кошовий, дозволяють собі пости з елітних відпочинків під пальмами, нарікаючи на ,,дощик'', що заважає йому засмагати.....Ця зухвала демонстрація привілейованості - поки солдати гниють в окопах під крижаним дощем по коліна у холодній воді - б'є по мобілізації сильніше за будь-яку ворожу ІПСО. Безкарність ,,своїх'', відсутність посадок за мародерство на оборонці та дика соціальна нерівність просто випалюють мотивацію начисто. Людина має бачити, що закон один для всіх: і для хлопця з села, і для мажорів, і для ,,Кварталу''. Захист країни має бути спільною справою, а не тягарем лише для тих, у кого немає грошей чи зв'язків відкупитися. Тільки через відновлення поваги до солдата та реальну рівність перед законом ми зможемо змінити страх і агресію на свідому готовність захищати свій дім. Це ж базові речі, без яких великі нації не перемагають.....І нашим можновладцям це треба вже зрозуміти і треба знінювати підїід до проблеми а не намагатися силою ламати іі через коліно'...
показать весь комментарий
03.04.2026 23:24 Ответить
Так робити йому сказали хабадніки, а українці це розхідний матеріал
показать весь комментарий
04.04.2026 01:01 Ответить
Які коментарі на рахунок цього фото,балабол?
показать весь комментарий
04.04.2026 01:59 Ответить
Яка злочинність? Поліція зараз зовсім іншим займається.
показать весь комментарий
04.04.2026 08:23 Ответить
Та, да поналивай.. А то всі вже злякались і побігли капітал.вати перед сцаржм вашим карло-пу
показать весь комментарий
03.04.2026 22:00 Ответить
А кінець програної війни буде виглядати ось так...
Вся проблема в тому, що пуйлу глибока насрати, на думку українців..., навіть якщо б вони погодились віддати віддати Донбас, Запоріжжя, Херсон,... миру не буде... його влаштує лише ось так, або продовження війни...
Трамп вже давно отримав інформацію від РФ, на яких умовах пуйло готовий завершити війну. Росія підготувала "план розподілу" України на три частини і передала Трампу. Джерело: https://censor.net/ua/n3521003

показать весь комментарий
03.04.2026 22:02 Ответить
Так рос пропаганда діє в унісон з слугами наріду, як мінімум з 2019 року, ти не знав?
показать весь комментарий
03.04.2026 22:28 Ответить
не на часі
показать весь комментарий
03.04.2026 22:31 Ответить
Тут я з Вами незгодна. Хоча б історію поюзайте. Українці - завжди були багаті на світлі голови, чим кацапи постійно користувались. Ще - це коли вивезли обладнання й інженерів з Німеччини, користувались їх ресурсами.

Те андрофагне бидло ні на що самостійно нездатне.
показать весь комментарий
03.04.2026 22:34 Ответить
А де ділася зелена маса яка на свій розум вирішила що державою зможе управляти клоун не відомо якої національності і повний антипод українцю? Хто як не вони мають підтримати свого кумира і записатися добровольцями на фронт? 73 відсотка виборців, навіть якщо відняти жінок, це величезне стадо яке свинособак шапками закидали б.
показать весь комментарий
03.04.2026 22:41 Ответить
Мені насрати на ті ілюзії.Питання часу коли пацани їх порвуть.Вони це чудово розуміють.Військові візьмуть все в свої руки питання часу якщо буде затяг.Ви далекі від фронту і не розумієте що там за настрої і що там коїться.
показать весь комментарий
03.04.2026 22:53 Ответить
Скоріше б уже почалась третя світова і нехай сильніший переможе)), а то всі тільки спостерігають, як РФ безкарно бомбить українські міста і вбиває українців... і найгірше що це в принципі це всіх влаштовує...
показать весь комментарий
03.04.2026 22:58 Ответить
Аби ваші пики ненависні не бачити більше
показать весь комментарий
03.04.2026 23:01 Ответить
Читаю коменти, ї розумію: - цій країни таки настане повний п...ць.
показать весь комментарий
03.04.2026 23:11 Ответить
Тут більшість професійна ботня. Як і скрізь в соцмережах. Хоча немало й сцикунів-істеричок, що радісно підхопили тему, шукаючи способів якось виправдати себе хоча б у власних очах. Але більшість пасивно йдуть без опору. Дуже бояться БЗВП, а там - готові на все що завгодно, принижуватися, платити, аби якось залишитися в тилу.
показать весь комментарий
03.04.2026 23:30 Ответить
Щодо намірів ***** напасти на Україну - згоден. Щодо спроможності України чинити супротив - категорично ні.
показать весь комментарий
03.04.2026 23:51 Ответить
Ти дивись , ще один ,,свідок окопу'' прокинувся в коментарях. Дивись, як воно збудилося! Мабуть, у калюжі, де ти сидиш, хвиля пішла від мого попереднього поста? Спеціально для тебе, ,,штурмовика диванного фронту'': якщо в тебе, крім цього заїждженого питання про окоп, є якісь ділові пропозиції або ти реально маєш що сказати по суті - викладай. Я весь в увазі. Чи в методичці наступна сторінка склеїлася від перегару? Якщо ж ти просто зайшов сюди аби щось ,,булькнути'' в надіі, що тебе помітять - розчарую. Твій коментар несе стільки ж сенсу, скільки інструкція до порожньої пляшки ,,Бояришника''. Тож давай так: або пиши щось конструктивне, або не корч із себе дорослого дядю і вали далі дивитися свої улюблені мультики. Там якраз для твого рівня розвитку серія про Лунтіка вийшла, він теж ,,звалився з місяця'' і не розуміє, що відбувається.Що, аргументи закінчилися на першому реченні, чи підеш покличеш старшого по болоту на допомогу?
показать весь комментарий
04.04.2026 00:38 Ответить
Висрався, Сер Сер?
показать весь комментарий
04.04.2026 01:57 Ответить
Всі. Крім "ізбранних".
показать весь комментарий
04.04.2026 09:00 Ответить
Яке брехло! Він був один з тих хто говорив що операції з Вагнерівцями не планувалося. А добровольчий рух вони вже поховали разом з Зеленським.
показать весь комментарий
04.04.2026 09:48 Ответить
Кацапи все одно сконцентрують ще більше сил.
показать весь комментарий
03.04.2026 21:54 Ответить
Повністю підтримую!
показать весь комментарий
03.04.2026 22:46 Ответить
Та всім насрати)))Ти думаєш чого вони бояться закінчення війни?Вони бояться за своє життя і крах.
Там таких страх що в памперсах ходять.90 ті будуть відпочивати.Ви навіть неуявляєти які настрої в хлопців.Вони це знають і просто всираються.
показать весь комментарий
03.04.2026 22:46 Ответить
Все равно кому то воевать надо будет
показать весь комментарий
03.04.2026 22:53 Ответить
шебуршися ти під шконкою.Військові зроблять свою справу і таким як ти сцятися в нужнику як і владі
показать весь комментарий
03.04.2026 22:55 Ответить
Мабуть, внутришні вороги України давно мріють про громодянську війну.
показать весь комментарий
03.04.2026 22:58 Ответить
У меня там брат воюет.Не нагнетай про настроения .Они далеко не такие как ты тут страшишь. Да тяжело но капитулировать никто не собирается. Максимуи согласны на остановку по лбз
показать весь комментарий
03.04.2026 22:59 Ответить
Не будет этой будет другая ,которая в перманентной войне с соседями и далеко за рубежом постоянно .И она заставлять умеет преотлично даже если ты и не хочешь. Так что воевать придеться смирись уже наконец с этим на 12 год войны
показать весь комментарий
03.04.2026 23:04 Ответить
А такі, як ти, мені казали: та ти шо! ра він роботяга! він все зробить!
показать весь комментарий
03.04.2026 23:29 Ответить
Anjey #620571

Реєстрація: 03.04.2026
О, дивіться, воно тільки вилізло з свого підмосковного болота, обтрусило ряску з вух івже вирішило, що його ,,експертна думка'' тут комусь цікава. Слухай, лапотне, ти коли цей текст через гугл-транслейт проганяв, копита не заплуталися? Твій висер про ,,выхода нет'' залиш для черги за безкоштовним супом під Сизранню. Це в тебе виходу немає, крім як здохнути в посадці за амбіції старого маразматика, поки твоя самка купує собі на твої ,,гробові'' нову мікрохвильовку.
Тебе лапотного видає абсолютно все: від твоєї недорозвиненої свинособачої щелепи, яка кришиться об українську фонетику, до смороду бояришника, який не перебиває навіть запах твоїх немитих тижнями онуч. Ти сюди приволік свій ,,пєрєгар'' і намагаєшся щось белькотіти про мотивацію? Наша мотивація проста - щоб ви, членоголові, нарешті стали добривом і перестали псувати повітря на планеті. Порівняння зі Сталіним та Гітлером - це взагалі бінго'' від дегенерата. У вас там у підмосков'ї це єдині дві книжки, які дозволяють читати в перервах між чисткою чобіт пану майору? Збирай свої смердючі манатки, закручуй роги і вали на свою рідну помийку .ru. Там якраз ******* таких безперспективних скигліїв. Тут тобі не ,,Вконтактє'', тут за кожне слово тебе будуть множити на нуль, поки ти не заповзеш назад у свою твань придуркувате.....
показать весь комментарий
04.04.2026 00:28 Ответить
При всій повазі. Забудьте вже мову окупанта..
показать весь комментарий
04.04.2026 01:12 Ответить
та, зрозуміло. а ти, сцикун, вже повірив)
що там, під спідницею, сельодкою пахне?
показать весь комментарий
04.04.2026 01:53 Ответить
Війна це робота. Важка, неприємна. В некомфортних та небезпечних для життя умовах. Але робота. 24/7. І ця робота має бути правильно організована. Як виробнича лінія з винищення окупантів і постійного впровадження інновацій та ротації персоналу. Зараз хтось отримує "вічну бронь", а комусь виписують "білет в один кінець" і тримають рік на передку без ротацій та відпусток. А потім ще й глумляться - які понаднормові? Твій бонус - життя і пішов *****. Хто на таких умовах найметься на роботу?
показать весь комментарий
04.04.2026 02:01 Ответить
Кому саме "прідьотся"? Невже депутати, чиновники, прокурори і мажори підуть в окопи? Чи дітки можновладців повернуться з-за кордону? Щось в це не дуже віриться...
показать весь комментарий
04.04.2026 09:19 Ответить
15річні , та діди 50-60 років.Чорносвиточники яких заградотряди гнали на німецькі кулемети?! Це мясництво, тактика таваріща Жюкова.Ти такого хочешь?
показать весь комментарий
04.04.2026 09:23 Ответить
Коли гора не йде до Магамеда то Магамед піде до гори
показать весь комментарий
03.04.2026 21:51 Ответить
Пригадую слова Буданова і схожу дискусію з минулого року.
Українцям потрібно реально захищати свою державу, а не ховатися від ТЦК. Інакше прийде "ТЦК РФ", - Буданов Джерело: https://censor.net/ua/n3561026
показать весь комментарий
03.04.2026 21:57 Ответить
І в чому в нас можуть бути кращі технології і більше озброєння? Круті технології коштують занадто багато бабла. А в кількості озброєння ми ніколи не обійдемо кацапів.
показать весь комментарий
03.04.2026 22:00 Ответить
Так ти ж фото робив. Ось чому і є питання про спідницю. А ти шо обідився?
показать весь комментарий
03.04.2026 22:03 Ответить
Ну, ховатися в окопах від дронів це не беркутів гурьбою бити ))
показать весь комментарий
03.04.2026 22:06 Ответить
на, маєш 15 рублів)
показать весь комментарий
03.04.2026 22:26 Ответить
не, ну говорит он прaвильно. тем не менее, слишком много зaбронировaнных во всяких охрaнных конторaх и гос структурaх, плюс порa принимaть зaкон о мобилизaции женщин и зaпрете им выездa зa кордон. все рaвно от мaникюроэкономики толку нет. не рвутся женщины зaменять мужчин зa стaнком, зa бaрaнкой, в поле нa трaкторе и тaк дaлее. тaк же не рвутся рожaть юнитов, поэтому мобилизaция жынок по чуть-чуть уже перезревший вопрос.
показать весь комментарий
03.04.2026 22:38 Ответить
правильно кажеш, але якось хера в селах повигрібали всіх мужичків, а в Кийові похер на війну.
починайте мобілізацію з Кийова
показать весь комментарий
03.04.2026 22:41 Ответить
Да но не совсем так.Их пропагандоны прямо говорят,что если им отдадут донбас они и не планируют останавливаться,а пойдут дальше. Пусть не сразу но их цель полное завоевание и подчинение Украины ибо Киев мать городов русских . Ну а там дальше в отдаленной перспективе завоеванный украинский мобресурс они планируют бросить на покорение Европы. Так что ухылесы как ни крути а воевать все равно придется как бы вы не отлынивали😆
показать весь комментарий
03.04.2026 22:45 Ответить
Ухылянты всегда найдут отмазки😂
показать весь комментарий
03.04.2026 22:47 Ответить
а вы в какой категории?
показать весь комментарий
03.04.2026 22:48 Ответить
с инвалидами проблема - нет соловков, некуда высылать...
показать весь комментарий
03.04.2026 22:52 Ответить
Ну тогда беги сдавайся😂
показать весь комментарий
03.04.2026 23:00 Ответить
питаннєчко-а якого той шиномонтажник не з'явився в тцк як вн повинен це зробити згідно законодавства і конституції?.. це раз... Маніпуляція вочевидь на фото-бо ці "ТЦК та поліцейський"-мобілізують сотню-дві-три таких шиномонтажників..
показать весь комментарий
03.04.2026 23:08 Ответить
Ты мою и так не видишь.Беги ибо врагу в бою лучше в лицо смотреть чем если он у тебя за спиной будет стрелять
показать весь комментарий
03.04.2026 23:17 Ответить
На відміну від тебе, по результату голосування 2019-го року я це передбачав.
показать весь комментарий
03.04.2026 23:28 Ответить
ВЛК визначає придатність виконання завдань, а не здоров'я. Деякі і в 70 років гарно воюють.
показать весь комментарий
03.04.2026 23:31 Ответить
А чому ти не в окопі як ти повинен це зробити згідно законодавства і конституції?
показать весь комментарий
03.04.2026 23:33 Ответить
я-з'явився.. а ти?
показать весь комментарий
04.04.2026 00:01 Ответить
звідки пишеш ти? ось я з армії) а ти-з впн?
показать весь комментарий
04.04.2026 00:10 Ответить
А ти не бачиш протиріччя між "всє ушлі на фронт" і німці через місяць під Києвом? Чому ці "всі" не зупинили Вермахт у 41?Це просто приклад радянської пропаганди.А відомо тобі що за 4 роки було засуджено 960 000 дезертирів?З них більше 300к розстріляли, більше 20 дивізій.І у німців, і у совєтів були штрафні батальйони.Зате не було ухилянтів і сзч як явища, бо з ними не панькались,а судили за законом військового часу.І органи влади теж існували і виконували свої функції.
показать весь комментарий
04.04.2026 01:34 Ответить
Повна дурня.УПА не могли бути ні ухилянтами,ні колаборантами.Бо від війни не ухилялися,і не служили жодним окупантам.Війни без жертв не буває.Інвалідів приплів.Вони були в усіх країнах по WWII і всім було не солодко,в совку найважче, у комуністів на концтабір були схожі навіть садки для дітей.
показать весь комментарий
04.04.2026 01:52 Ответить
сцикунцям не до війни) вони серуть на цензорі)
показать весь комментарий
04.04.2026 01:54 Ответить
Я голосував за Порошенка у 2019,але не все було так нарядно як пишеш ти.З 14 по 16 було 6 хвиль мобілізації.Я попав у 4-ту.Як казав мені воєнком,вона була виконана десь на 75%,а 5 і 6 були провальними,насилу набрали до 60%.Про стандарти НАТО було багато балачок,але ні по озброєнню,ні по забезпеченню,ні по структурі і т.д.не були і близько.Я служив у 15,16,17 і знаю про що пишу.Навіть якщо Порошенко якимось дивом завтра стане президентом,чуда не станеться.Чиновники не стануть чесними,ухилянти не перестануть ховатись, війна не закінчиться і т.д.
показать весь комментарий
04.04.2026 02:12 Ответить
життя кацапа гівна варте - це вони самі себе так оцінюють, а

українці знають, що ніякі гроші НЕ варті життя.

забудьте про українських найманців!
їх немає і не буде.

.
показать весь комментарий
04.04.2026 02:18 Ответить
"70% бусифікованих іде в СЗЧ" - це було рік тому, зараз вже огородили колючим дротом.
Нащастя, для війни потрібні гроші на зброю. А піхота лише економить ці гроші. Тому у випадку загрози обвалу фронту Захід просто дасть достатньо грошей.
показать весь комментарий
04.04.2026 02:24 Ответить
"70% бусифікованих іде в СЗЧ" - це якраз ті що привели до влади покидьків з 95 кварталу
показать весь комментарий
04.04.2026 07:20 Ответить
Боже, ну чого ж ви такі всі однаково примитивні кремлівські проплачені боти.... Слухай, Антананаріву "стратег" ти кімнатний, з рязані, ти коли намагаєшся тут косити під свого, хоча б методичку здавай не так палевно. Твій рівень аргументації -це десь між написом на паркані та гавканням під'їзного собаки. Тобі реально вистачило мізків видати оцей свій недолугий висер за якусь думку? Це ж чисто московитська класика: коли в голові порожньо, як у барабані, починаєш кидатися дешевими образами. І до того ж ,оце твоє "сцикло" і "чужими руками" - це ж класичний акцент лаптєногого троля, який вивчив три слова українською і вирішив, що тепер він майстер маніпуляцій. Наівний дурнику,від них же за милю тхне лаптями і непраними онучами і методичкою десятирічної давнини.....Телепнеь ти болотний.... Твоя іронія про війну виглядає так само жалюгідно, як і спроба видати себе тут за розумну людину. Невже тобі реально здається, що твоє оце примітивне кукурікання про "страх" когось зачепить? Це не страх, сонечко, це здоровий глузд - те, чого у твоєму прошитому пропагандою софті просто не передбачено виробником. Ми тут про ефективність і майбутнє країни, а твій максимум - це скопіювати чужий і тупий текст і чекати на реакцію.,.. Твої спроби "тиснути на совість" виглядають як танці таргана на розжареній пательні: багато метушні, а результат один - огида. Відпочинь, "герою" клавіатурний з болот підмосков'я -, ти настільки передбачуваний і обмежений, що навіть сперечатися з тобою нудно. Ти не опонент, ти просто примітивний бот, таке собі інтелектуальне непорозуміння яке плутає нахабство з силою, а тупість - з позицією. Сходи перечитай букварик, може, навчишся складати слова у щось розумніше, ніж цей дитячий садок. Хоча навряд чи це допоможе -порожнеча в голові- то вже назавжди , то вже не лікується....
показать весь комментарий
04.04.2026 07:23 Ответить
Ти примітивно тупий.У мене є авто, тільки воно відповідає моїм доходам.Якщо у митника з/п 30000грн,а машина за $40к, то ясно що не на мамкину пенсію куплене.Адвокат вбивці і корупціонера знайшовся.Лох диванний.Самооборону знайшов де її під мікроскопом не знайдеш.Просто мелеш що попало,баба базарна.
показать весь комментарий
04.04.2026 08:52 Ответить
Ти.
показать весь комментарий
04.04.2026 09:03 Ответить
Не бачу бо у вермахта і червоної армії були різні стратегії війни. Вермахт робив ставку на перевагу в зброї і техніці, ретельне планування операцій, тоді як совок , як і їх потужно-незламні нащадки робили ставку на безкінечний людський ресурс. В вище командування вермахта призначали найздібніших офіцерів , які проявили себе талановитими командирами, а в червоній армії головним для командира була особиста відданість вождю і готовність виконувати будь-які накази, тих хто мав особисту думку або хоч якось загрожував авторитету вождя, одразу усували.
Тому в 1941 танкові клини вермахта легко громили та оточували сотні тисяч погано організованих червоноармійців, а совковий генералітет боявся брати на себе ініціативу і чекав вказівок зверху, втрачаючи таким чином час та ресурси. З того часу нічого не змінилося в нашій армії, толкових командирів позвільняли або куди перевели бо їх рейтинг був вищим за рейтинг лідора, а замість них постали тих хто готовий виконувати будь-які авантюри типу курська і кринок ?
Коли під ТЦК буде стояти черга з чиновників, депутатів, їх діти будуть масово повертатися із -за кордону щоб долучитися до захисту країни, тоді у держави буде повне моральне право примушувати звичайних громадян воювати.
показать весь комментарий
04.04.2026 09:57 Ответить
а можно насчёт военных программ Зеленского поподробнее?
показать весь комментарий
04.04.2026 11:35 Ответить
Я розумію, шо тобі покласти 20 людей для фоточки на Кінбурській косі - це як два пальця обісцяти. Але якшо ви не поміняєте підхід від совкового до мобілізаціі, то ви підірвете країну зсередини. Ти то втечеш за кордон, а українцям тоді точно гайки
показать весь комментарий
04.04.2026 12:53 Ответить
Може я і деколи обманюю, але не завжди, а те, що ти дурень і не вчився в школі, а обурений валявся за кущами, то факт. В Парагваї було три великі війни, сама руйнівна в 1864-1870, в якій країна втратила значну частину території і від 70 - 90 процентів населення, в більшості чоловіків. Як пишуть історики більше таких війн, де була така велика втрата населення, не було
показать весь комментарий
04.04.2026 13:21 Ответить
пішов ти!
показать весь комментарий
04.04.2026 16:09 Ответить
Ради цікавості почитайте з якою зброєю і технікою зустрічала радянська армія Вермахт. Більшість піхоти була озброєна гвинтівками Мосіна та кулеметами Максима, які використовувалися ще в царській армії , половину танкового арсеналу становила морально застарілі легкі танки ; так само більшість авіації складалася із морально застарілих літаків початку 30-х років. А основою логістики в радянській армії були коні на відміну від механізованого Вермахту.
Але головною складовою успіху, були командири, яких призначали за вміння командувати і вести за собою солдат, а не особисту відданість вождю.
Реальність , якби не допомога союзників, які надали не тільки зброю, а й технології та ресурси, гітлер мав всі шанси добити совок. Так само, якби не "попередник" , який набудував укріплень та відновив армію, орки могли б за лічені дні дійти до Львова, як вони це вони зробили на півдні.
Запитай у херсонців як в лютому 2022 чиновники та силовики втекли з міста , залишивши арсенали зброї закритими і хлопці зустрічали ворожі танки з мисливськими рушницями і коктейлями молотова. Десятки хлопців даремно загинули і жодним чином не допомогли обороні країни, як і зараз сотні гинуть в безглуздих штурмах, оскільки совкові командири продовжують воювати по заповітам жукова в розрахунку, що тцк ще наловить.
Шановний, вимикай потужність, я розумію, що тобі нічим крити мої аргументи і тому ти переходиш на особистості та хамство. Я маю повне право тлумачити те що я бачу і на відміну від таких як ти потужно-незламних, вмію самостійно думати та аналізувати інфу, а не жити новинами з телемарафону і права затикати іншим рот у тебе не має, навіть якщо вони пишуть те, що розриває твоє телемарафонну реальність. Я теж в кінці лютого був біля воєнкомату , носив мішки з піском, стояв на блок посту, а потім наші загони добровольців розпустили: молоді хлопці пішли в ЗСУ або ТРО, колишні мєнти і чиновники в ТЦК, решту відправили по домам. Більшість тих хлопців вже загинули або поранені, а от ті що опинилися в ТЦК досі живі та здорові.
показать весь комментарий
04.04.2026 20:03 Ответить
Плати деньги ***** зеленый!!!
показать весь комментарий
04.04.2026 21:43 Ответить
До чого тут маніпуляція захищать чи не захищать ? Ти ж верещиш , що альтернативи мобілізації немає, як і всі потужно-незламні поцріоти, а тебе тикнули мордою в правду, що альтернатива є і кацапи вже давно її використовують - пропаганда + велике матеріальне заохочення , що дозволяє залучати до війни контрактників, а не ловити по вулицях "ухилянтів". Але ж тобі не має чим це крити, тому одразу спрацювує телемарафонний рефлекс- обзивати людей, які говорять про реальний стан речей ждунами та запроданяцями.
До чого тут більший в 5 раз бюджет, якщо у нас мільярди витрачають на кешбеки, вовині тисячі, телемарафон, міндічі крадуть мільярди . Але як колися заявив один із народних слуг: мотивація у вигляді грошей не спрацює, потрібно воювати за ідеологію.
показать весь комментарий
05.04.2026 09:12 Ответить
Трошки раніше написав: від зміни місць доданків сума не змінюється. Буданов читає Цензор.👌
показать весь комментарий
03.04.2026 22:08 Ответить
А ну, розкажи нам тут "про настрої в суспільстві"
показать весь комментарий
03.04.2026 22:16 Ответить
Страница 2 из 3