6531 посетитель онлайн
16 261 218

2 миллиона уклонистов и 290 тысяч случаев СОЧ: Федоров рассказал о критических проблемах мобилизации

В The Independent рассказали о проблемах с призывом в Украине

Министр обороны Украины Михаил Федоров заявил о серьезных проблемах с мобилизацией.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на публикацию The Independent.

Украина столкнулась с серьезными трудностями в сфере призыва на фоне войны

По данным, озвученным Федоровым, около 2 миллионов граждан уклоняются от мобилизации, а с 2022 года зафиксировано около 290 тысяч дел по фактам самовольного оставления службы.

Отмечается, что характер боевых действий изменился и перешел в затяжную фазу. Украина заявляет, что ее войска наносят противнику большие потери, чем Россия успевает восполнять. При этом военные на передовой сообщают об усталости и высокой нагрузке.

Как следует из публикации, многие граждане воспринимают службу как длительное пребывание без четких сроков ротации.

Один из собеседников издания отметил, что в начале войны добровольно пришел в военкомат, однако позже изменил отношение из-за увиденных проблем, включая случаи неравного подхода к мобилизации.

Народный депутат Александр Мережко заявил, что страна располагает достаточными людскими ресурсами для продолжения войны в течение длительного времени, однако ключевым остается вопрос управления ими и создания мотивации.

Топ комментарии
+42
Це він 2млн.ухилянтів разом з собою, та ЗЕленим, та ментами, та військовими пенсіонерами, та заброньованим з СБУ порахував?
показать весь комментарий
06.04.2026 11:32 Ответить
+37
Людина яка НІКОЛИ не служила в армії
Розповідає нам про Проблеми у військах...
Сюр якійсь 🤔🤔🤔
показать весь комментарий
06.04.2026 11:32 Ответить
+23
Чому він не заявив, скільки військовослужбовців померли тільки через ненадання вчасної допомоги під час БЗВП? Тільки в підрозділі Скеля - публічно відомо про п'ять випадків, Решетилова заявляє, що в інших підрозділах ще більше. То скільки всього?
показать весь комментарий
06.04.2026 11:35 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
Ви хотіли сказати що 2 мільйони заброньованих які занесли начальнику ТЦК від $10000-20000 за бронь? Представте які ТЦКшники зараз бабки гребуть. Олігархи собі лікті кусають від заздрощів.
показать весь комментарий
06.04.2026 11:40 Ответить
поворотнi втрати. Воскреснi.
показать весь комментарий
06.04.2026 11:41 Ответить
В кожного з читачів Цензору в колі знайомих, друзів, родичів є особи, які з тією чи іншою присягою (військового/ силовика/ держслужбовця), відповідним вишколом поводження зі зброєю, навиками військової справи вже понад 4 роки війни на основі різноманітних вийнятків, а подекуди - і фіктивних підстав, перебувають у глибокому тилу. І це в масштабах держави не десятки, а сотні тисяч чол. Не буде на цьому фоні забусифікований на вулиці цивіліст мати навіть мінімальну мотивацію потрапити на фронт: при першій же нагоді такі люди втечуть із фронту.
показать весь комментарий
06.04.2026 17:55 Ответить
А ви Столтенберга мемуари в оригіналі читали, чи вам хтось переклав?
показать весь комментарий
06.04.2026 19:46 Ответить
А 2 мільйони ухилянтів-це армія проти Голобородька ?
показать весь комментарий
06.04.2026 12:58 Ответить
5 випадків пневмонії а не смерті у Скелі
показать весь комментарий
06.04.2026 13:40 Ответить
Роби контрактну армію. В тебе нема вибору.
показать весь комментарий
06.04.2026 11:37 Ответить
Так я в данії чи швейцарії? Чому в держави гроші на ботів є на армію нема?
показать весь комментарий
06.04.2026 12:36 Ответить
Це правда. Але першопричина цього сам знаєш в чому.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:41 Ответить
Відправити тцк на фронт
показать весь комментарий
06.04.2026 13:41 Ответить
да там же не говорят+- адекватные цифры, это только те по которым дела есть
показать весь комментарий
06.04.2026 11:48 Ответить
Питання щодо справедливої мобілізації вже давно всі задають і це стосується не тільки мобілізації працівників силових відомств.... Останнім часом купа старих, подекуди хворих, людей і навіть військових задають мені це саме питання, чому я той що народився не в Україні, а в СССР повинен воювати за Україну?, а ті хто народились в Україні молоді люди ні, це повнолітні здорові люди, які мають право голосу, але до 25 років їх не чіпають, а до 22 вони можуть покинути країну... а воювати на примусовій основі мають старики, яким понад 40 років... вони говорять, я не народився в Україні, я народився в СССР, чому я маю воювати за Україну, вони вважають, що ті хто народились в СССР, отримали український паспорт не маючи альтернативи, мають брати участь у війні лише на добровільній основі...
показать весь комментарий
06.04.2026 12:30 Ответить
Проблема в тому що 80% піонерів хочуть назад в СССР, а не на війну проти СССР, вони переконані, що Україна їм нічого не дала, окрім гарних слів про "свободу" хоча мудрі люди знають, що свободу у цьому світі справді дає лише бабло, а бабло в Україні хапнули за роки незалежності влада і олігархат, який рулив країною і тепер знов влада за безцінь гонить піонерів в окопи, щоб захистити своє бабло імущих... але стає очевидно, що контингентом насильно загнаних в окопи ніщіх пеонерів війну можна лише просрати...
показать весь комментарий
06.04.2026 16:14 Ответить
Країна у війні не потребує такої кількості держапарату, фактично багато функцієй є дублюючими.Чам залучати силовий блок та державну службу для ротацій, це буде задоволено той самий запит справедливості мобілізації та зменшення касти недоторканих.
показать весь комментарий
06.04.2026 13:54 Ответить
А як же так вийшло? Може блоконути рахунки і ще заборонити дихати поки єлітка пиляє?
показать весь комментарий
06.04.2026 13:51 Ответить
Так ідея ж була в тому щоб пресувати пересічних кріпаків
показать весь комментарий
06.04.2026 13:54 Ответить
Тогда было бы значительно больше. Основная масса "ухилянтов" это даже не те кто не "обновил данные " - тех не ставят в розыск - а тех кто не явился по "автоматической повестке рассылкой". Просто еще не всем прислали, в реальности если бы прислали всем - то было бы миллионов 6.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:17 Ответить
хвёдоров с ума сойдёть! кому пішли гроші цих 2-х мільйонів? грабунок влади і вдень і вночі!
показать весь комментарий
06.04.2026 11:32 Ответить
Клас. Жити в країні, де на тебе вішають офіційно ярлики. Рукалице
показать весь комментарий
06.04.2026 12:34 Ответить
Мій знайомий з подивом дізнався, що він ухилянт, коли йому стукнуло 60 років і на телефон прийшло повідомлення, що він знятий з розшуку. Хоча він тисячу разів проходив через блок-пости і йому нічого не казали.
Очевидно система автоматично заносить до ухилянтів ВСІХ чоловіків 25-60 років, які не мають бронь.
Звідси і цифра - 2 млн
показать весь комментарий
06.04.2026 11:51 Ответить
Бо треба було реально оцінювати свої спроможності, а не пробувати постійно "натягувати сову на глобус" 12 років війни, 5 років повномастштабного вторгнення-висновників НОЛЬ, одні виправдання, брехня, маніпуляція, а реальної роботи як не було так і не має, і скоріше за все не буде, ну от чому навчила ота ситуація з Тцкашником якого вбили у Львові, а нічому так само як і попередні ситуації, лише закручування гайок і на тому все, клепки більше ні на що хватає і не хватало, ну значить такий і буде результат, як казав Кравчук "Маємо те, що маємо".
показать весь комментарий
06.04.2026 12:02 Ответить
Ні, це армія, яку очолює Голобородько.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:02 Ответить
Не зробить. Він зробив ''контрактних'' депутатів, щоб за великі гроші голосували за необхідні йому закони.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:03 Ответить
А Вам відомо, що поліція є на передку, що з них створені цілі підрозділи? Вам відомо, що кожного дня працівники поліції виїжджають у складі групи для спасіння людей і документування злочинів ворога у всіх містах та селах? Відомо, що вже багато з них загинуло?
Краще запитайте, чому не йдуть на фронт ''95 квартал'', радники різних штибів Офісу Президента, уряду, Верховної Ради, військово- цивільних адміністрацій?
показать весь комментарий
06.04.2026 14:10 Ответить
Хоть бы одна падла за последние года три четко и ясно сказала про хоть какие-то конкретные цели этой войны. Ну с кавой в Ялте и границами 91 года уже разобрались. Дальше что? Вместо этого они просто считают поголовье и прикидывают сколько времени ещё можно воевать утилизируя ресурс. Сколько можно ещё подкармливаться за евроденьги. Война превратилась в рутину и новую норму. Это худшее что могло случится.
показать весь комментарий
06.04.2026 13:10 Ответить
Насправді серйозні проблеми в Україні з покаранням командирів, що не бережуть військових та використовують піхоту замість дронів. А проблеми з людьми - це лише наслідок цієї проблеми.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:39 Ответить
Командири сприймають людей, як безкоштовний необмежений ресурс, який не має сенсу берегти, оскільки не покарають і пришлють ще.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:42 Ответить
ЄС фінансово підтримує цей уряд, що порушує власні закони, оскльки безкоштовні мобілізаційний ресурс дозволяє ЄС економити гроші на дорогу зброю.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:45 Ответить
Влада ніколи не брехала і от знову.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:48 Ответить
В ЄС не ідіоти. Або ЄС буде захищати себе (коштом життів українців, або інакше), або рашка дійде до Португалії без бою.
показать весь комментарий
06.04.2026 21:39 Ответить
Прокремлівська агентура не рахується - вони просто празити в ЄС.
показать весь комментарий
06.04.2026 21:40 Ответить
Над кожною парою наших штурмовиків, кожною парою наших піхотинців у повітрі повинна 24/7 (бажано і в с.м.у.) - знаходитись зграя приданих боєздатних дронів, які у взаємодії з парами виявляють дислокацію ворога, прикривають наші штурмові пари з повітря від ворожих дронів (баражуючі дрони-винищувачі), відбивають атаки ворога (фпв, бомбардувальники) , полюють на ворожі групи "просочування" у кілзонах, першими атакують і зачищають позиції ворога. Придані дрони забезпечують захист маршрутів логістики, евакуації поранених та ротації ос.
Посадки та імовірні місця накопичення "груп просочування" ворога насичуються нашими сенсорами для віддаленого виявлення ворога. Критично важливим стає завдання ефективного управління дронами та їх взаємодією з штурмовиками та піхотою в реальному часі, надійний, захищений від ворожої (та дружньої також) РЕБ та перехоплення, резервований звʼязок, достатньо навчені, досвідчені та відповідальні командири підрозділів, застосування командним складом військового ШІ. Схоже на фантастичні мрії, далекі від реальності?
показать весь комментарий
06.04.2026 13:44 Ответить
Мобілізація - проблема в усіх країнах. Особливо, коли війна триває багато років, і перемога під питанням. Накопичено великий досвід мобілізації. Один з відомих підходів - мобілізаційна лотерея. Але той, хто "виграє" мобілізацію повинен гарантовано отримати, крім обовʼязку служити і воювати в умовах високого ризику для життя та здоровʼя (метрику рівня ризику умов служби мабуть необхідно ретельно опрацювати), великі призові, турботу, подяку та повагу суспільства та соціальні ліфти, від держави. Зокрема - відчутно велику суму грошей, соцпакет, гарантії підтримки родини державою, спеціальні - у разі загибелі чи інвалідності), захищені права і зрозумілі, визначені обовʼязки військовослужбовця, а не раба командира. Світ навколо дуже складний, і навіть в мирний час для тих, хто не виграє мобілізацію залишатимуться ризики загибелі та інвалідизації (ДТП, нещасний випадок на виробництві, кримінал, хвороба та ін.)
показать весь комментарий
06.04.2026 14:16 Ответить
Чому він не заявив, скільки військовослужбовців померли тільки через ненадання вчасної допомоги під час БЗВП? Тільки в підрозділі Скеля - публічно відомо про п'ять випадків, Решетилова заявляє, що в інших підрозділах ще більше. То скільки всього?
показать весь комментарий
06.04.2026 11:35 Ответить
Ще недавно відомий журналіст Казарін писав про 6 млн ухилянтів, тепер їх вже лише 2...а де ще 4 млн зникли?
показать весь комментарий
06.04.2026 11:42 Ответить
у ждунів аж піна з рота йде коли чують "ухилянт", "мобілізація" чи не дай бог "ТЦК"
показать весь комментарий
06.04.2026 15:45 Ответить
На жаль, картина називається "догралися". Чого іншого можна було очікувати коли з одних знімають три шкури, а з іншими сюсюкаються як маленькими дівчатками?
показать весь комментарий
06.04.2026 15:48 Ответить
Подивись уважно в дзеркало і на своїх колєг: завдяки вам у продажних тцкашників є вілли в Іспанії. Так що нє хєр нить, це був ваш вибір, не завидуйте. І не наглійте вже так, бо пиляєте гілку на якій сидете, вам продажних тцкашників треба на руках носить
показать весь комментарий
06.04.2026 17:42 Ответить
як же приємно тішити себе думкою про унікальність, незамінність і виключність
На таких бубочках тримається не лише вся економіка а й вся наша крихка оборона... "лохам" що 4 роки воюють проти варварів цього ніяк не зрозуміти
показать весь комментарий
06.04.2026 17:53 Ответить
але все ще мучаєшся питанням "Звідки в продажних тцкашників віли в Іспанії та мільйони в деклараціях"???
показать весь комментарий
06.04.2026 18:02 Ответить
Нє, не підуть - колір очей не сподобається
показать весь комментарий
06.04.2026 18:06 Ответить
авжеж можна. Тільки коли будеш їм дякувати, не забудь щось в карман покласти
показать весь комментарий
06.04.2026 18:20 Ответить
Випадки сзч і випадки з мобілізацією будуть продовжуватись тому, що мобілізація НЕСПРАВЕДЛИВА і всі це знають і всі це розуміють
показать весь комментарий
06.04.2026 12:06 Ответить
Він просто хворий , а якщо ні, то хай іде на фронт і покаже всім приклад
показать весь комментарий
06.04.2026 12:25 Ответить
Частина зуміла вирішити питання й стала законослухняними громадянами, а частиною встелена дорога до ялтинської кав'ярні.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:39 Ответить
Ось ухилянтів і СЗЧ і трамбуватимуть. Ще потримаємось якийсь час, ура)
показать весь комментарий
06.04.2026 12:40 Ответить
05.04.2026 реєстрація. - Через впн пишеш? - А інтернет не повільний для кремлеботів у вас на мордорі?
показать весь комментарий
06.04.2026 12:45 Ответить
Реєстрація: 06.04.2026. У тебе Яндекс-переклад?
показать весь комментарий
06.04.2026 12:47 Ответить
Ванья, я тут дуже давно А ти тут новачок-"однодневка" (по-вашому), тому ти ще не второпав, що профіль користувача, де є дата реєстрації можно побачити за мить тут.
показать весь комментарий
06.04.2026 13:25 Ответить
Читай - 24.05.2017 15:18
показать весь комментарий
06.04.2026 13:36 Ответить
== це добре вписується в стратегію війни "до останнього українця"==

Це не "стратегія війни", ванья, а наративи пропаганди твого мордору та копипаст з твоєї методички. - Мета твоя та твоїх "колег по роботі", дуже нескладна - у темах про мобілізацію - поширювати пропаганду твоєго мордору.
показать весь комментарий
06.04.2026 13:51 Ответить
2 млн. - за 4 роки. Тобто по 500 тис. за рік. У війнах це "нормальні" цифри. Наприклад у перший місяць війни у 1941 на бік нацистів пішло - близько 1 млн совків у "русская освободительная армия, РОА". Це автоматично - ухилянти та навіть вони вже не тільки були ухилянтами, а вже й колаборантами. Але це одна цифра, а були ще й ті, хто просто ухилялися, їхня цифра мені невідома нажаль.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:04 Ответить
і не тільки за них нецікаво віддавати життя, життя узагалі нецікаво віддавати
показать весь комментарий
06.04.2026 11:57 Ответить
ловити то будуть, а от чи будуть служити - то велике питання
показать весь комментарий
06.04.2026 12:37 Ответить
якщо не закінчать війну цього року, то звідси звалить уся молодь. Країна пенсів - то напевно і є країна мрій
показать весь комментарий
06.04.2026 12:43 Ответить
чим довше війна, тим більше молоді виїжджає з України
показать весь комментарий
06.04.2026 12:44 Ответить
У федорова застарілі дані про сзч, кажуть вже 500+ тис мінімум, 200+ сзч було ще наприкінці 2024 року...це як з втратами, один геніальний чотириразовий полководець в 2023 сказав що втрати України у війні 85000 а в 2026 що загальні втрати з 22 року 55000🤦 а куди ж 25000 ділося? Забрехалося по самі вуха..
показать весь комментарий
06.04.2026 11:32 Ответить
Коли поліція і депутати всіх областей і рад не підуть на передок , діла не буде, прості люди не безкінечні а такою мобілізацією як зараз є тільки гірше зроблять
показать весь комментарий
06.04.2026 11:39 Ответить
Це можна лише вирішити комплексною зміною до мобілізації, підвищити якість а не кількість і готувати операторів дронів замість штурмовиків посадок без ніфуя
показать весь комментарий
06.04.2026 12:00 Ответить
Скільки повернулося? 5000 тисяч? І де вони зараз? Я думаю відсотків 80 вже нема в живих тому що йдуть тільки на штурми посадок, двері тюрми відкриються а кришка труни ніколи
показать весь комментарий
06.04.2026 12:52 Ответить
Так це треба було вирішувати проблему ще мінімум три роки тому, роботи контракт з чіткими термінами служби 80тисяч гривень для початку, ( що самє цікаве знайомий пішов в зсу в кінці 22 року, хотів штурмовиком але по його хворобі викривлення хребта направили в ппо, початкова грошова виплата була 3.5 років тому 40000 грн в місяць) а потім дивуються, в чого це ви не хочете за 20тисяч зараз йти?!
показать весь комментарий
06.04.2026 12:55 Ответить
Так в тцк на кого працює? Якщо кожен день сотні відео які вони смакують як кісточку, зрозуміло що не на Україну точно
показать весь комментарий
06.04.2026 12:56 Ответить
Ну просто всім все видно, кріпаки в окопах а пани по закордонах і ресторанах і буковелях але кріпаки дуже швидко закінчуються "завдяки " м'ясним командирам, що вони далі будуть робити при такому бездарному плануванні, я хз
показать весь комментарий
06.04.2026 12:58 Ответить
Яка влада , так і мобілізація на жаль, вони банально нічого не вміють
показать весь комментарий
06.04.2026 12:59 Ответить
Ну так він потім все рівно сзч буде , ти тупе? Звідки ви такі розумні вилазите?🤦
показать весь комментарий
06.04.2026 14:17 Ответить
Є питання до хфедорова і ішака чому вони ні разу не служили вибирають як і кому служити? Питанням цим не задавався?
показать весь комментарий
06.04.2026 14:19 Ответить
Йди звідси тупа ботва ти мелеш сам не розумієш що
показать весь комментарий
06.04.2026 14:25 Ответить
Повзи здавайся,"ф план".
показать весь комментарий
06.04.2026 12:04 Ответить
Так,а в 50 років-то здорові парубки,а в 55 то вже "мужичкі".
показать весь комментарий
06.04.2026 12:06 Ответить
Виходу немає. Буданов каже, якщо з держслужбовців, прокурорів, суддів, поліції, СБУ, військових пенсіонерів, силовиків не зняти броні то фронт впаде. Вони ж повинні йти захищати свої виплати, що платить їм держава. Ніхто крім них, не може змінити ситуацію. І сам Буданов повинен йти в окоп, своїми руками вбивати ворогів, та захищати свої державні виплати
показать весь комментарий
06.04.2026 17:25 Ответить
"конкретные цели этой войны"
Нагадую для мразоти - цілі війни - у того, хто її розв'язав, у агресора - тобто - у московської недоімперії. А ціль України - захиститися від московсько-фашистських загарбників.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:01 Ответить
Не хвилюйтесь.
Влада сказала,що ресурсу вистачить ще на 10 років.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:07 Ответить
А все ж таки класно жиди загнали козаків в концтабір.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:09 Ответить
Мені здається, що це вже фініш

Що я зрозумів з цієї статті:

1. Моб ресурсу вже немає, мобілізували вже всіх кого могли. Залишились лише заброньовані, ухилянти і сзч.
2. СЗЧ і ухилянтів десь 2,5 млн - це дуже мало у порівнянні з супротивником, де примусової мобілізації ще навіть і не було. Дуже сумніваюсь, що з цієї групи вийде щось набрати - будуть ховатися і всіляко пручатися.
3. Залишаються лише заброньовані - а там мусора, мажори, купивши за бабки всілякі довідки, які також не дуже хочуть воювати

Так, що виходить все?
показать весь комментарий
06.04.2026 11:49 Ответить
БУДЬ-ЯКА згадка про ТЦК чи мобілізацію в Україні - безкарна купа раша-тролів на ВСІХ інформаційних ресурсах України! може час із цим щось робити??
показать весь комментарий
06.04.2026 13:21 Ответить
иди и воюй гнида зелёная
показать весь комментарий
06.04.2026 12:04 Ответить
29 років живу за кордоном. Зачислений в ухилянти. Від чого я ухилився? Визначення ухилянства дещо абсурдне. Якщо підійти до цього з розумом, то й цифри будуть іншими.

Мобілізація має бути за майновим цензом - чим багатший, тим більше тобі Україна дозволила набути такого статусу. Відповідно ти маєш бути в перших рядах на лінії оборони.

А не забирати останніх бідних мужиків з села, які допомагають всій громаді вести господарку.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:32 Ответить
В навіщо їм зброя? Вони б не воювали з Росією. А тихенько ввійшли б в рюзьке мір. Настрої такі - треба з москалями говорити, воювати не треба. Фіцо, Орбан, Столтенберг хотів Балтію рашці здати відкрито. А інші, більшість поки що мовчать. В чергу вистрояться, щоб продати свій суверенітет. Це такі реальні настрої серед тутешніх громадян. А не "непорушність кордонів", права людини й женевські конвенції. Їм чхати скільки мільйонів українців потерпають. "Не наша війна", " домовитись з рюзькімі танками". Тільки в нас чомусь вважають, що Україну всі хочуть врятувати. Брехня марафонівська.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:18 Ответить
Ну, я ухилянт. 29 років живу за кордоном. На яку "чисту воду" він мене виведе? Давай свій варіант, щоб твій комент не був порожнім стиранням стиранням літер з клави. Що ти пропонуєш?
показать весь комментарий
06.04.2026 18:41 Ответить
З сайту власне "Baltic Sentínel", вони в оригіналі читали. Книга 32 євро, я не буду купляти. Поки що ніхто не заперечив. Цитата з скриншотом. Легко гуглиться:
"In the English-language edition on which the current review is based (translated from the Norwegian by Alison McCullough, published by William Collins), Jens Stoltenberg says on page 333 that he proposed discussing buffer zones with Russia in autumn 2021, but Lavrov was not interested. Photo: Screenshot"

Перекладу й попрактикую заодно й англійську:
"В англомовній редакції (переклад з норвезької - Елісон МакКаллог, видавництва Вільяма Коллінза), на якій базується ця стаття, Йенс Столтенберг на сторінці 333 каже, що він пропонував обговорити буферні зони з Росією, восени 2021-го року, але Лавров не був зацікавлений." Фото сторінки, скриншот.
Гуглимо за ключовими словами "Baltic Sentínel Stoltenberg". Щось не так?
показать весь комментарий
07.04.2026 02:08 Ответить
Коли людина ніколи не служила в армії обіймає посаду міністра оборони стає все ясно, що посаду обіймає абсолютно некомпетентна людина, далі можна просто його не слухати. Варіантів не багато, армія кріпаків не зможе довго існувати, з кріпацтва будуть тікати, вихід один, повна реформа сухопутніх війск, тільки контрактні відносини, обов'язкове вказання дати закінчення контракту, наприклад для рядового і сежанського складу 1,5 роки, після закінчення контракту з відстрочкою від мобілізації по бажанню до 1 року. Тоді може щось зміниться, а так поліцаї в тилу пани і королі, а солдати кріпаки, нах така демократія. Це феодальний авторитаризм, до речі кримінально хтось за це має ще відповісти.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:38 Ответить
Народний депутат Олександр Мережко заявив, що країна має достатньо людських ресурсів для продовження війни впродовж тривалого часу Джерело: https://censor.net/ua/n3609057

Це ж той самий депутат, що Трампа на Нобелевську премію миру висував.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:18 Ответить
Ментов мобилизуйте, сразу 300 тысяч подготовленных оплаченных штыков. А патрулями по городам и охранниками судов наберите дружинников, мужичков за 55 лет. И все вопросы будут закрыты.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:03 Ответить
Ні, тоді б 3 вийшло.
показать весь комментарий
06.04.2026 11:34 Ответить
Всього шість
показать весь комментарий
06.04.2026 12:02 Ответить
Маю. Вони підараси
Доклад закінчив.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:10 Ответить
Це ти в Даній з'їбався щоб побільше податків на контрактну армію перераховувати?
показать весь комментарий
06.04.2026 12:11 Ответить
Кримінальні справи закриваються якщо людина повертається добровільно.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:13 Ответить
В сенсі "все". 2 млн хитросраких сидять в мамки під юбкою і верещать "фсе! фсе! ми не хочемо!"?)))))
Це так не працює. Будуть ловити і будуть служити.
показать весь комментарий
06.04.2026 12:15 Ответить
Тому що твоя свинособача держава цінує пропагандонів які змінюють прапорці більше за своє гарматне м'ясо.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:04 Ответить
"Я думаю"

Ти ****** думаєш бо ніхера не знаєш.
Краще б спитав у когось хто повернувся з СЗЧ.
Мої друзі які пішли в СЗЧ, всі повернулись на посади кращі ніж до СЗЧ.
Це давно секрет Полішинеля - перевод через СЗЧ майже став нормою.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:07 Ответить
Працює , ти просто не в курсі.
І строки за втечу теж підвищать.
Коли тебе візьмуть за сраку, ти все сам зрозумієш.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:08 Ответить
Це софістика і дурне пересмикування. Армія це не м'ясо якщо ти в обороні.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:09 Ответить
І як мають працювати ТЦК коли ухилєс вперається рогами в двері буса? Вибачатись і відпускати чи як?
показать весь комментарий
06.04.2026 14:11 Ответить
Які цілі війни ти хочеш почути?
Коли тебе ******* на смерть у підворітті а ти відбиваєшся - яку ціль ти собі ставиш?
показать весь комментарий
06.04.2026 14:14 Ответить
Скоро і вас ******** латинських на СВО відправлять
показать весь комментарий
06.04.2026 14:15 Ответить
Я тебе прошу)) тільки за останні 2 місяць три моїх хитровиїбаних знайомих з такими самими думками як в тебе опинились у бусіку. І чомусь жоден не пирнув нікого ножем і не втік в сзч. Тому що так робить статистична меншість , хоч як би голосно ви не верещали про протилежне.
показать весь комментарий
06.04.2026 14:19 Ответить
Страница 1 из 3