9310 посетителей онлайн

В Украине установлена уголовная ответственность за проявления антисемитизма: штрафы и до 8 лет тюрьмы

Уголовная ответственность за антисемитизм: что изменится?

Президент Владимир Зеленский подписал закон, устанавливающий уголовную ответственность за антисемитизм.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на сайт парламента.

Подробности

"Проект закона разработан с целью приведения положений Уголовного кодекса Украины в соответствие с положениями законопроекта "О предотвращении и противодействии антисемитизму в Украине", которым законодательно регулируются вопросы противодействия и предотвращения антисемитизма, его проявлений в Украине", - говорится в пояснительной записке.

Что изменится?

Так, проектом закона внесены изменения в статью 161 Уголовного кодекса Украины.

Предусматривается установление уголовной ответственности за проявления антисемитизма в виде штрафа от 200 до 500 необлагаемых минимумов доходов граждан, или ограничения свободы на срок до пяти лет, или лишения свободы на срок до трех лет, с лишением права занимать определенные должности или заниматься определенной деятельностью на срок до трех лет или без такового.

В то же время те же действия, сопряженные с насилием, обманом или угрозами, а также совершенные должностным лицом, наказываются штрафом от 500 до 1000 необлагаемых минимумов доходов граждан или лишением свободы на срок от двух до пяти лет, с лишением права занимать определенные должности или заниматься определенной деятельностью на срок до трех лет или без такового.

За действия, совершенные организованной группой лиц или если они повлекли тяжкие последствия, виновным грозит лишение свободы на срок от пяти до восьми лет.

Топ комментарии
+77
І що, тепер протести проти президента України будуть прирівнюватися до антисемітизму?
показать весь комментарий
14.04.2026 11:39 Ответить
+46
Нігуя собі! - а українців можна кошмарити
показать весь комментарий
14.04.2026 11:41 Ответить
+39
Поки Ізраїль приймає судно із зерном, що з окупованих територій, хтось вводить кримінал за прояви антисемітизму. Мабуть саме так виглядає незалежна та суверенна політика.
показать весь комментарий
14.04.2026 11:45 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
І що, тепер протести проти президента України будуть прирівнюватися до антисемітизму?
показать весь комментарий
14.04.2026 11:39 Ответить
Пан Александр.. Вы прямо в точку. Именно чтобы мы даже подумать не могли что-то не то в сторону Зебила, и принят этот закон.
показать весь комментарий
14.04.2026 11:44 Ответить
Будемо тепер протестувати виключно проти "українця" голобородька
показать весь комментарий
14.04.2026 11:46 Ответить
Прикольно
показать весь комментарий
14.04.2026 11:47 Ответить
А ось так відстоювали свої права наші предки. 18 серпня 1649 року було підписано договір між Річчю Посполитою в особі короля Яна II Казиміра і Військом Запорозьким в особі Гетьмана Богдана Хмельницького. Там серед інших були слідуючі пункти:
-На землях Війська Запорозького влада належала гетьману, резиденція якого розміщувалась у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%B8%D0%B3%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%BD Чигирині. Уряди всіх рівнів на території Гетьманщини мали право займати лише православні шляхтичі.
-На території козацької автономії не мали права перебувати війська Речі Посполитої та євреї.
-Тільки козаки та православна шляхта мали права займати державні посади
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B1%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%80#cite_note-2 [2]. Єзуїти не мали права утримувати освітні заклади. Визнавалася діяльність в козацькій Україні лише руських шкіл.
Наскільки наші предки були розумніші за нас!
показать весь комментарий
14.04.2026 16:43 Ответить
Кстати, тот факт, что еврей Зеленский глумился над Томосом Вселенского патриарха, называя его термосом-является ли основанием для привлечения зеленского к уголовной ответственности за оскорбление религиозных чувств украинцев или нет?
показать весь комментарий
14.04.2026 12:16 Ответить
У нас нет такой уголовной статьи. Ты с Рахой перепутал
показать весь комментарий
14.04.2026 12:22 Ответить
Закон України «Про свободу совісті та релігійні організації» № 987-XII - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 Закон України, ухвалений https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D1%80%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B0_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 Верховною Радою України в 1991 році.
Якщо уважно прочитати, то шутки *********** повністю підпадають під ст. ККУ 161.
показать весь комментарий
14.04.2026 12:55 Ответить
Тепер і вживання сала і критика наркоманів буде вважатися антисемітизмом.
показать весь комментарий
14.04.2026 12:21 Ответить
показать весь комментарий
14.04.2026 13:43 Ответить
Не тільки до президента, а всіх його соплемінників. Можна говорити, обкрадати, вбивати тільки українців. Вони самі беззахисні в Україні. Так вирішив мудрий нарід 73%.
показать весь комментарий
14.04.2026 15:36 Ответить
О, ну тут тепер буде кому розгулятися. Почнуться доноси на інакомислячих в коментах
показать весь комментарий
14.04.2026 11:40 Ответить
Невдовзі після захоплення влади у 1917 році більшовики прийняли декрети, що формально забороняли антисемітизм. Раднарком РСФРР у січні 1918 р. видав розпорядження про боротьбу з антисемітським рухом, а згодом - декрет про заборону антисемітських організацій та заходів, який карав за погроми
показать весь комментарий
14.04.2026 11:43 Ответить
Тут доречно фото Кучми з надписом - це вже було!
показать весь комментарий
14.04.2026 12:23 Ответить
показать весь комментарий
14.04.2026 12:27 Ответить
Після чого почався Геноцид українського народу...
показать весь комментарий
14.04.2026 12:43 Ответить
https://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=71166

В самому низу (дати та стан проходження
показать весь комментарий
14.04.2026 12:58 Ответить
показать весь комментарий
14.04.2026 13:13 Ответить
У когось просто тут зараз пригорить...
показать весь комментарий
14.04.2026 11:40 Ответить
Спочатку вони прийшли за комуністами. Я мовчав, бо не був комуністом.

Потім вони прийшли за профспілковими діячами. Я мовчав, бо я не був профспілковим діячем.

Потім вони прийшли за євреями. Я мовчав, бо я не був євреєм.

Потім вони прийшли за мною. І не залишилося нікого, хто міг би допомогти мені.

Мартін Німеллер

Чи ти думаєш, що то тебе обмине?
показать весь комментарий
14.04.2026 12:17 Ответить
Вони - це хто?
показать весь комментарий
14.04.2026 12:21 Ответить
Нацисти
показать весь комментарий
14.04.2026 12:23 Ответить
Вважаєш, що до українців прийдуть нацисти і будуть їх арештовувати?
показать весь комментарий
14.04.2026 12:26 Ответить
Назвіть три різниці між нацизмом і сіонізмом?
Або в чому різниця подій часів 2-ї світової в Європі від сьогоднішніх на Близькому Сході?
показать весь комментарий
14.04.2026 12:27 Ответить
рушник з тупої макитри зніми і зрозумієш.
показать весь комментарий
14.04.2026 12:29 Ответить
Коли бидло хамить то, звичайно, крутий аргумент. І то все, на що ти здатне?
І все ж, в чому різниця між сіонізмом і нацизмом?
Може є, просвіти...
показать весь комментарий
14.04.2026 12:32 Ответить
тобто ти стверджуєш несумітницю, а я повинен її спростовувати? Грана спроба рушник, але ні. Це те саме що москалю доказувати що в Україні не нацисти. Не бачу жодної причини витрачати на це свій час.
показать весь комментарий
14.04.2026 13:31 Ответить
Це приклад, як США та Велика Британія напали на Італію, союзника німецьких нацистів, а зараз США та Ізраїль напали на Іран - союзника російських нацистів? В принципі ні вчому, натякеєте, що в Ірані - фашисти?
показать весь комментарий
14.04.2026 14:25 Ответить
То цитат Мартіна Німеллера про нацистів в Німеччині, якщо не знаєш.
Але то не про німців, в даному випадку то вже про нас. Так починається диктатура.
До речі, сіонізм то є той ж нацизм, так що...
показать весь комментарий
14.04.2026 12:25 Ответить
За ким вони вже прийшли, для початку?
показать весь комментарий
14.04.2026 12:37 Ответить
Ну і? Якщо комуністи, то можна без суд і слідства, бо вони були інші, ніж нацисти?
А потім за профспілками...
До речі, яка різниця між тим самим нацизмом і сіонізмом? Або між подіями в європі в часи Другої світової і сьогоднішніми на Близькому Сході?
показать весь комментарий
14.04.2026 12:51 Ответить
Я питаю, де у нас тут зараз "разгул сіонізма"?
показать весь комментарий
14.04.2026 12:53 Ответить
Довбню тупорилий, а ДЕ я написав про його розгул?
Хоча, війна на Близькому Сході, якщо ти так вважаєш, то нехай. Та й цей "закон" від ЗЕсрані також ним можна вважати.
До речі, хоч ти і тупе бидло та все ж: підпис цього"закону" має лише одні ціль - спровокувати таки в нас то самий антисимітизм. Кому і для чого то потрібно? Ну так оманські дагаварьонності, однако...
показать весь комментарий
14.04.2026 13:05 Ответить
Розгулу сіонізму не бачу, а от що буде, якщо дати волю антисемітам - вже бачу.
Судячи з тону, форми і змісту вашого повідомлення, ви зовсім не проти були б опинитись в рядах тих коммуністов, які вирішують, кому що і кого за що.
показать весь комментарий
14.04.2026 13:08 Ответить
ну ти й тупий... аж до непристойності...
Ще раз, спеціально для дуже тупих:
Підпис цього"закону" має лише одні ціль - спровокувати таки в нас то самий антисимітизм.
На фоні всіх тих міндічів, цукерманів і всіляких зєлєнскіх з реєніковими, на фоні цін на АЗС, проблем на фроннті... тим то і закінчиться.
Кому то потрібно? Тупе створіння, не здогадуєшся?
показать весь комментарий
14.04.2026 13:13 Ответить
Так, до речі, вбивство МИРНИХ жителів Палестини в тому числі і дітей і обстріли кацапами наших лікарень, житлових будинків, дитячих садків...
Так, там ХАМАС, а в нас ЗСУ... то значить так можна? В чому різниця в діях одних і других?
Асоціацій ніяких?
показать весь комментарий
14.04.2026 13:17 Ответить
Смєшалісь в кучу люді, коні...

З https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1770-IX#Text тексту закону (Прийняття від 22.09.2021):

1. Проявами антисемітизму є:

заперечення у праві самоідентифікації осіб єврейського походження;

заклик, приховування або виправдання вбивства чи заподіяння шкоди особам єврейського походження;

висловлення неправдивих відомостей, ненависницьких та таких, що озлоблюють, заяв про осіб єврейського походження;

публічні висловлювання, пов'язані із засудженням осіб єврейського походження як колективно відповідальних за реальні чи уявні правопорушення, скоєні однією особою або групою осіб незалежно від етнічного походження чи віросповідання;

заперечення факту переслідування і масового знищення євреїв під час Другої світової війни (Голокост);

виготовлення, поширення будь-яких матеріалів, що містять антисемітські висловлювання, а також публічне використання матеріалів, символів та зображень антисемітського змісту;

умисне пошкодження або руйнування будівель, інших споруд, що належать особам єврейського походження, єврейським громадам та громадським єврейським організаціям, а також релігійних або культових споруд (будинків) з мотивів антисемітизму;

умисне пошкодження, руйнування або осквернення місць поховань осіб єврейського походження, пам'ятників, пам'ятних знаків, присвячених особам єврейського походження, з мотивів антисемітизму;

нетерпимість до осіб неєврейського походження, які були ідентифіковані як особи єврейського походження;

заклики до антисемітизму.

Цей закон чинний вже більше чотирьох років.
А тут - тільки в кримінальний кодекс посилання внесли.

То хто вас змушує вчиняти вищеперелічені правопорушення?
Або чому ви вважаєте, що безкарність вчинення вищеперелічених правопорушень має бути вам забезпечена законом, тобто для євреїв має діяти виняток зі статті https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14#n1072 161 КК України?

Умисні дії, спрямовані на розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті, на приниження національної честі та гідності, або образа почуттів громадян у зв'язку з їхніми релігійними переконаннями, а також пряме чи непряме обмеження прав або встановлення прямих чи непрямих привілеїв громадян за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, інвалідності, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками
показать весь комментарий
14.04.2026 13:29 Ответить
В нас ВЖЕ Є цілий пакет законів проти ксенофобії, розпалювання національної ворожнечі і т.п. І законів, і Конституція...
В ЧОМУ особливість сіоністів, (не євреїв), а саме ЗЛОЧИНЦІВ!, що для їх захисту потрібно було підписувати ось цю херню? В чому їх вибраність, в чому їх перевага перед іншими? Чи вони таки Богом вибрані?!
Ще раз, на фоні міндічів, цукерманів, всіляких коломойш з боголюбовими, всіляких зеленських і йому подібними? На фоні агресії Ізраїлю на Близькому Сході, на утриманні Ізраїлем від покарання злочинців...
Для чого, дурню?
І що, ніяк?
Років 5 чи 6 тому, в компанії з нами був сусід мого товариша, єврей. І він тоді сказав, що через ось ту всю нечисть постраждають прості люди, прості євреї. А тому він боїться і за себе і за своїх дітей.
До речі, він офіцер ЗСУ, сьогодні на фронті, воює... він воює, а вони крадуть, грабують, брешуть... і підписують всіляку херню. Думають, що вона їх захистить. Хоча, їм захист не потрібен, в них все буде ОК, а от в того офіцера?
показать весь комментарий
14.04.2026 13:41 Ответить
Тому що у прояви антисемітизму входять ще
публічні висловлювання, пов'язані із засудженням осіб єврейського походження як колективно відповідальних за реальні чи уявні правопорушення, скоєні однією особою або групою осіб незалежно від етнічного походження чи віросповідання;

заперечення факту переслідування і масового знищення євреїв під час Другої світової війни (Голокост);

виготовлення, поширення будь-яких матеріалів, що містять антисемітські висловлювання, а також публічне використання матеріалів, символів та зображень антисемітського змісту;

умисне пошкодження або руйнування будівель, інших споруд, що належать особам єврейського походження, єврейським громадам та громадським єврейським організаціям, а також релігійних або культових споруд (будинків) з мотивів антисемітизму;

умисне пошкодження, руйнування або осквернення місць поховань осіб єврейського походження, пам'ятників, пам'ятних знаків, присвячених особам єврейського походження, з мотивів антисемітизму;

Цих дій немає у статті 161, хоча вони є ознаками расової ненависті.

А яким чином положення Закону "Про запобігання та протидію антисемітизму в Україні" порушує ваші права та свободи?
Заважає після довгого трудового дня в своє задоволення повалити менору на площі?
показать весь комментарий
14.04.2026 13:49 Ответить
Денис, если я скажу что переворот октября семнадцатого года, в российской империи был инициирован группой криминальных элементов практически целиком состоявших из евреев-это будет проявлением антисемитизма с моей стороны или нет?
показать весь комментарий
14.04.2026 14:02 Ответить
Як на мене - ні.
В нашому контексті - точно.
А ось скажіть таке на росії - за цілісність щелепи не гарантую.
показать весь комментарий
14.04.2026 14:04 Ответить
Ха-ха-ха!! То есть Вы уверены что в России защищают евреев, совершивших Октябрьский переворот и разрушивших российскую империю?)) Да вы шутник, однако. Зайдите в телегу почитайте там их комменты по поводу евреев. И по поводу еврейской войны против Ирана.
показать весь комментарий
14.04.2026 14:09 Ответить
На росії євреїв ненавидять, і якщо ви потрапите не на совкодрочера, а на імперця, то він вам кістки перетрощить, бо антисемітизм помножений на боль утрати вєлікой імпєріі.
показать весь комментарий
14.04.2026 14:10 Ответить
То есть если я русскому имперцу скажу, что иудеи, во главе с Лениным бланком разрушили российскую империю-то за это он мне рёбра поломает?
показать весь комментарий
14.04.2026 14:12 Ответить
Денис, задам последний риторический вопрос. В Украине президент еврей. И куча депутатов евреи. При том что пропорционально к населению их просто мизерная часть. А теперь вопрос-может ли этничный украинец стать президентом или премьером Израиля? На этом наш политический дискурс можно закончить.
показать весь комментарий
14.04.2026 15:15 Ответить
Не може.
Втім, засуджувати євреїв за те, що вони хочуть бачити своїми очільниками лише євреїв, я не буду.
А от нашим, якщо пофіг, керує ними етнічний українець чи не українець (як от овоч, який етнічний росіянин або білорус) - ну, хто ж дохтур.
показать весь комментарий
14.04.2026 15:18 Ответить
Нє може. Мерсі за внимание)
показать весь комментарий
14.04.2026 15:22 Ответить
Ще раз, дурню!
В ЧОМУ особливість сіоністів, (не євреїв), а саме ЗЛОЧИНЦІВ!, що для їх захисту потрібно було підписувати ось цю херню? В чому їх вибраність, в чому їх перевага перед іншими? Чи вони таки Богом вибрані?!
Чи відповіді нема? Як пояснення різниці між сіонізмом і нацизмом?
То може то все і пояснює? В нацистській Німечині були закони, що визначали особливість арійської раси, а тут Богом вибрані...
А ЧИМ то все закінчиться? Черговим вай, вай...?
А так і буде...
показать весь комментарий
14.04.2026 14:08 Ответить
Покажіть мені, де той закон захищає злочинців.
Хоча, я вже здогадуюсь.
засудженням осіб єврейського походження як колективно відповідальних за реальні чи уявні правопорушення
"Випадково" пропускаєте формулювання "колективно відповідальних".
показать весь комментарий
14.04.2026 14:14 Ответить
ти реально дебіл...
Хоч ще один аналогічний закон захисту людей іншої національності, виродку, назвеш? ні?
Ну так в чому особливість Богом вибраних? Тупий, чи просто з того племені? Хоча, які тут сумніви...
показать весь комментарий
14.04.2026 14:16 Ответить
Не вгадав.
Тож покажіть фрагмент тексту закону, де він захищає єврейських злочинців.
показать весь комментарий
14.04.2026 14:19 Ответить
Придурку - НАЗВИ ЩЕ ОДИН ЗАКОН захисту людей будь-якої іншої національності! Персонально! Проти українофобії, проти гонінь поляків чи німців, англійців...
Чи ти реально дебіл? Ну то відстань, то в тебе вже невиліковно ..
показать весь комментарий
14.04.2026 14:23 Ответить
Ваші слова вище:
В ЧОМУ особливість сіоністів, (не євреїв), а саме ЗЛОЧИНЦІВ!, що для їх захисту потрібно було підписувати ось цю херню?
Отже, "хєрня", тобто закон "Про запобігання та протидію антисемітизму в Україні", з ваших слів, потрібна для захисту сіоністських злочинців.
З якого положення Закону зроблено такий висновок? Процитуйте.
показать весь комментарий
14.04.2026 14:25 Ответить
Сіонізм то є єврейська форма нацизму! Тобто, то є злочин. А протидія сіонізму ЦИМ ЗАКОНОМ чомусь вважається злочином.
Ну і персонально - міндічі, цукермани і їм подібні "богомвибрані" є злочинці? Чи то буде антисемітизмом?
І ще раз, назви ще ХОЧ ОДИН аналогічний закон?!
Нема? Ну то в чому особливість?
ну і ще раз, відстань дебіле...
показать весь комментарий
14.04.2026 14:30 Ответить
Сіонізм то є єврейська форма нацизму!
Хто юридично це визнав, як фашизм у Європі?
показать весь комментарий
14.04.2026 14:32 Ответить
В чому різниця між сіонізмом і нацизмом?!
ну і:

Резолюція Генасамблеї ООН № 3151 від 14.12.1953 p., що засудила злочинний альянс між південноафриканським расизмом і сіонізмом, а також резолюція № 3379 від 10.11.1975 p., яка визнала сіонізм як форму расизму і расової дискримінації, спираючись на декларацію Об'єднаних Націй від 20.11.1963 р. про знищення усіх форм расової дискримінації і, зокрема, її твердження про те, що "будь-яка доктрина про расову відмінність або зверхність є науково фальшивою, морально засудженою, соціально несправедливою та загрозливою".

Про це йшлося і в Декларації Мехіко (1975 p.), що вимагала "знищення сіонізму, апартеїду та расової дискримінації", а також у резолюції № 77 Асамблеї глав держав та урядів Організації африканської єдності, яка вважала, "що расистський режим в окупованій Палестині і расистський режим у Зімбабве та Південній Африці мають схоже походження, форму, єдине ціле, становлячи ту ж расистську структуру...", що "органічно пов'язана з їх політикою, націленою на розчавлення гідності та єдності людства". Жорстоко засудила сіонізм і Конференція міністрів закордонних справ у Лімі (1975 p.), що сприйняла його як загрозу миру у всьому світі та закликала всі країни протистояти цій расистській ідеології.

Тобто сіонізм як ідеологія неодноразово засуджувався світовою спільнотою і її найвищими органами.
показать весь комментарий
14.04.2026 14:35 Ответить
70-ті роки.
І все-таки, відхилились від теми.
Закон "Про запобігання та протидію антисемітизму в Україні" не спрямований на захист сіонізму.
Прояв радикального сіонізму, як і іншого нацизму, суперечить статті 161 КК України.
Може, покажете мені, де в Законі сказано, що євреї мають право вчиняти дискримінуючі дії щодо "гоєв", а їм у цьому перешкоджати не можна, бо "антисемітизм".
показать весь комментарий
14.04.2026 14:41 Ответить
Що таке семітизм, якщо є його анти? Семіти то ціла група народів, в тому числі і палестинців. Значить, закон на захист палестинців? Від кого? Так від євреїв! А то вже антисемітизм буде, чи як?
Чи мова таки про антисіонізм? А що таке сіонізм? То є ідеологія зверхності єврейської нації. Тобто, то й ж нацизм. Перепрошую, а антинацизм то вже є злочин? Навіть так?!
Ну і в чому особливість "богомвибраних" наявності цього ПЕРСОНАЛЬНОГО закону?! І як то оцінювати, якщо то не сіонізм, тобто, не єврейський нацизм?
Ну і... якщо 70-ті роки то не роки, перепрошую, то йди нарешті на хрін...
показать весь комментарий
14.04.2026 14:52 Ответить
Тобто ви самі не розумієте, проти чого виступаєте.
показать весь комментарий
14.04.2026 14:58 Ответить
А якщо створена колективна банда з осіб такого походження, що ми зараз спостерігаємо, то закон на чиєму боці ? На стороні правди чи цих осіб ?
показать весь комментарий
14.04.2026 20:28 Ответить
Ще б ви так переймалися українцями
показать весь комментарий
14.04.2026 17:15 Ответить
Денис-кто у нас президент? Может индус? А кто у нас бужанский мендичи-шуфричи? Может южная корейцы? А кто у нас сотни миллионов долларов в Израиле ворованных вывозит? Может мексиканцы? Хотите ещё поговорить про антисемитизм?
показать весь комментарий
14.04.2026 13:30 Ответить
А хто за нього змушував голосувати?
показать весь комментарий
14.04.2026 13:31 Ответить
Его выбрали дураки 73%. Но даже эти дураки в страшном сне представить не могли, к чему приведёт, к какой трагедии приведёт зелёный еврейский кагал
показать весь комментарий
14.04.2026 13:41 Ответить
Щоб бути антисемітом, не обов'язково бути розумним, скоріше - навпаки.
Тому якби українці були у своїй масі антисемітами, зєля б шансів не мав.
показать весь комментарий
14.04.2026 13:43 Ответить
ну й вивернув... якщо антисеміти, то нерозумні. А якщо не антесеміти, а значить розумні, то вибрали ЗЕсрань...
Ай молодець...
Хоча, ще ні один дебіл не визнав, що він дебіл, бо ж дебіл...
показать весь комментарий
14.04.2026 14:20 Ответить
Все, дебіле, відстань, ти вже надоїв...
показать весь комментарий
14.04.2026 14:25 Ответить
Знайшли чим гордитись. Українці не антисеміти. Зате і держави в нас завдяки одному такому і його друзям значно поменшало.
Давайте в Україні думати про українців. А не про кацапів і євреїв. Вони ж Голодомор не визнали. А прізвища катів українців там ой вей
показать весь комментарий
14.04.2026 20:30 Ответить
Видно пана по халявах... дурість з цієї особини аж пре !!!
показать весь комментарий
14.04.2026 11:41 Ответить
Нігуя собі! - а українців можна кошмарити
показать весь комментарий
14.04.2026 11:41 Ответить
А хто такі українці? Для зільонського українці , це ті ,яких якомога скоріше треба утилізувати !
показать весь комментарий
14.04.2026 11:42 Ответить
А цікаво, в Ізраїлі є ідентичний закон, а то це гол в одні ворота
показать весь комментарий
14.04.2026 11:49 Ответить
Тобто кримінальна відповідальність за антиукраїнізм?
показать весь комментарий
14.04.2026 12:00 Ответить
Такого закону навіть в Україні немає. Чого ж вимагати від інших країн?
показать весь комментарий
14.04.2026 12:21 Ответить
Тобто українці для свого захисту нічого не від кого вимагати не мають права...
показать весь комментарий
14.04.2026 12:27 Ответить
Є закон про Голодомор (про недопущення заперечення Голодомору). Є закон про використання української мови. Немає закону про недопущення "антиукраїнізму".

Проте є закони про:
* посягання на територіальну цілісність і недоторканість України;
* колабораційну діяльність;
* порушення рівноправності залежно від раси, національності, релігії, інвалідності чи інших ознак;
* виправдовування збройної агресії засрашки проти України;
* основи національної безпеки України.

Був законопроект №1102, але не прийняли. Бо то були часи янучарина.

Інструментів для захисту українців достатньо. Було б бажання їх використовувати.
показать весь комментарий
14.04.2026 15:05 Ответить
Про захист етнічних українців, на відміну від захисту етнічних євреї, як у законі про антисемітизм, там жодного слова нема. Це не є порушення рівноправності залежно від раси, національності...?
показать весь комментарий
14.04.2026 15:13 Ответить
Так, це порушення принаймні "по духу". Але коли хочеться підлизнути чиюсь дупу заради якихось плюшок невідомих - похєру на конституцію і карний кодекс.

Той же Ізраїль вчора прийняв судно з зерном з окупованих територій. А Україна приймає закони про захист євреїв від антисемітизму...
показать весь комментарий
14.04.2026 16:23 Ответить
І дійсно...фактично одночасно...значить якось пов'язано...
показать весь комментарий
14.04.2026 16:31 Ответить
Українофобія на банковій в пошані.
Як казала Ленка-попочленка вона ж Скумбрія - кое каким украинцам нада стать меньшими украинцами.
показать весь комментарий
14.04.2026 11:59 Ответить
Ну что, православные? Мой вам поздравление!.. у вас есть сомнения в том, что носатые теперь навсегда у нас на горбу? Кстати я думаю это будет расценено как ужасный антисемитизм с моей стороны.. и пикнуть никто не посмеет.
показать весь комментарий
14.04.2026 11:42 Ответить
Ну все. Зараз тебе вирахують за айпі, а потім до тебе у двері постукають. Сухарі та зміну білизни приготував?
показать весь комментарий
14.04.2026 11:45 Ответить
Тепер тут стане наполовину менше коментарів.
показать весь комментарий
14.04.2026 11:43 Ответить
Борис, поддерживаете этот закон?
показать весь комментарий
14.04.2026 11:46 Ответить
У демократичних цивілізованих країнах такі закони існують, а Україна прагне стати членом ЄС та НАТО. До речі, допомогу Україні надають саме демократичні цивілізовані країни. Я відповів на Ваше запитання?
показать весь комментарий
14.04.2026 11:58 Ответить
Борис, если я напишу, что евреи!! Миндичи!! Украли 100 мешков американских долларов, и свалили в Израиль, который их крышует и не выдаст ни при каких обстоятельствах, и за это Израиль достоин осуждения-Как вы думаете, это будет проявлением антисемитизма?
показать весь комментарий
14.04.2026 12:02 Ответить
Без сумнівів. Ми повинні пробачати найбільш постраждалий нарід в часи Другої Світової.
показать весь комментарий
14.04.2026 12:12 Ответить
Страница 1 из 3