4435 посетителей онлайн

В Житомире мужчина в СОЧ ножом ранил двух человек: его задержала полиция

В Житомире мужчина, находившийся в СЗЧ, порезал двух человек

В Житомире правоохранители задержали мужчину, который ранил ножом двух человек. По данным полиции, он находился в розыске как лицо, самовольно покинувшее воинскую часть.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом информирует Патрульная полиция Житомирской области.

Что произошло

Полицейские получили сообщение о мужчине, который нанес телесные повреждения людям.

Когда экипаж направлялся на место вызова, патрульные заметили мужчину с ножом в руках, который перебегал дорогу.

Правоохранители остановились на безопасном расстоянии, достали табельное оружие и приказали ему бросить нож. Мужчина выполнил требование, после чего его задержали.

Что известно о пострадавших

Параллельно другой экипаж получил информацию о раненом мужчине неподалеку.

Патрульные обнаружили пострадавшего с сильным кровотечением и оказали ему домедицинскую помощь – наложили турникет и окклюзионные повязки.

До прибытия медиков правоохранители контролировали его состояние. Впоследствии мужчину госпитализировали.

Также известно еще об одном пострадавшем, которого увезла скорая помощь.

Что грозит задержанному

Во время установления личности полицейские выяснили, что мужчина находится в розыске как лицо, самовольно покинувшее воинскую часть.

Его задержали в порядке статьи 208 УПК Украины.

Мужчине сообщили о подозрении по статьям о покушении на убийство и покушении на уголовное правонарушение.

Топ комментарии
+5
Якби платили 5к баксів в армії, він би не був в сзч.
показать весь комментарий
18.05.2026 14:48 Ответить
+5
В 2022 році була мобілізація і сзч майже не було і з ножами чомусь ніхто не кидався на тцк, що змінилося за ці чотири роки?
показать весь комментарий
18.05.2026 14:54 Ответить
+5
І оця ******* має в очах пересічного українця більше симпатії, аніж поліцейські, які його затримали.
Не через Сталіна українці помирали від голоду у 1932-33 рр. А через пропите бидло-дезертирів, які покинули армію УНР у 1918-19рр. і дозволили її окупувати.
І за 100 років нічого не змінилось. Всі ті довбойоби, що співчувають дезертирам, за 10-15 років можуть повторити долю українців минулого століття, що з голоду їли власних дітей.
показать весь комментарий
18.05.2026 15:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Просто йшов і ні з того ні з сього накинувся? Диму без вогню не буває, а якщо він би не в сзч був то що, відпустили би?
показать весь комментарий
18.05.2026 14:48 Ответить
він знав що в країні бєсчінствуєт ТЦК і вирішів нанести превентивний удар... ножем, по перехожих.
показать весь комментарий
18.05.2026 14:52 Ответить
Ухилянт вбий ухилянта 🤣🤣🤣
показать весь комментарий
18.05.2026 14:55 Ответить
"ухилянта" придумав мудрий український наріт

у всьому світі їх називають дезертир

.
показать весь комментарий
18.05.2026 16:48 Ответить
Ні..саме ухилянт називають..а в даному випадку це дійсно дезертир, бо він є військовим і втік з війська
показать весь комментарий
18.05.2026 18:04 Ответить
Якби платили 5к баксів в армії, він би не був в сзч.
показать весь комментарий
18.05.2026 14:48 Ответить
Было бы.Не у всех нервы крепкие и могут долго выдерживать войну особенно такую долгую и страшную как у нас
показать весь комментарий
18.05.2026 19:10 Ответить
за що затримали нещасного дезертира Робін гуда ?

він же хотів порізати ТЦКшників!

ну трішечки не дійшов ...

.
показать весь комментарий
18.05.2026 14:49 Ответить
Решил на пересичных отыграться. А если серйозно то такое будет продолжаться еще и не раз . Птср и нервишки слабые раз свалил в сзч. Видимо еще и подшофе был, Главное только мудрому нариду огнестрел легализовать еще и Дикий запад на той части Украины где нет войны и активных боевых действий нам будет обеспечен😁
показать весь комментарий
18.05.2026 18:57 Ответить
Не перший раз чую цю ментівську казочку. ЇЇ ще у СРСР розповідали. Але ж у Молдові дозволили короткоствол і ніякого Дикого Заходу там не спостерігається.
показать весь комментарий
18.05.2026 20:10 Ответить
Там и войны нет.Его можно разрешить но трлько после войны и спустя примерно 10 лет.
показать весь комментарий
18.05.2026 20:58 Ответить
так він їх і порізав, поліція просто правду не каже. какашніки зараз всі в цивільному, по двоє лазять (після роботи ще мабуть один одного в туза гатять)
показать весь комментарий
18.05.2026 21:12 Ответить
якщо в сзч після бойвих то прикро а якщо "став на лижі" як більшість то мабудь сам собі обрав стежину
показать весь комментарий
18.05.2026 14:52 Ответить
Попаяло, буває. Я тому й горілки взагалі не вживаю.
показать весь комментарий
18.05.2026 14:53 Ответить
Друже, ти тут вже давненько не був. Таких додіків присилають - ти таких стопудово в цивільному житті й не зустрічав ніколи. Не те шо документів нема - вони своє ім'я не завжди пам'ятають. Хай краще відразу йдуть в СЗЧ.
А попаяні - це ми. Так ми тримаємося.
показать весь комментарий
18.05.2026 15:22 Ответить
В 2022 році була мобілізація і сзч майже не було і з ножами чомусь ніхто не кидався на тцк, що змінилося за ці чотири роки?
показать весь комментарий
18.05.2026 14:54 Ответить
а знаєте чому?бо хитровиєпаних з липовими бронями майже не було! зараз броньованих більше мільойна і більшість з них по вигаданим причинам! більше 200 тисяч студентиків старше 25и! погранців майже 100 тисяч! доглядальників- липових інвалідів та фіктивних працівників підприємств які надають відстрочку! от і ловлять все підряд бо нагадаю- у нас війна! а ще ховається молодих здорових десь мільойнів 5!
показать весь комментарий
18.05.2026 15:04 Ответить
Ти забув ще про те що одне зелене прострочене чмо випустило за кордон 18..22 роки.
показать весь комментарий
18.05.2026 15:06 Ответить
Буданов пояснив чому - бо інакше їх всіх вб'ють кацапи. Так і сказав прямим текстом: «Якщо ми просто за механізмом мобілізації заберемо всіх юнаків 18-25 років, ми знищимо майбутнє нашої держави, ціле покоління».
показать весь комментарий
18.05.2026 15:11 Ответить
Це, як то кажуть, по Фрейду, він обмовився на рахунок призначення деяких інших поколінь. Заодно й про втрати 1 до 8 трошки натякнув.
показать весь комментарий
18.05.2026 15:17 Ответить
в військовий час це саботаж! вперше в історії війн найбільш еффективна частина суспільства неприймаю участь у війні(з відмазкою це наше майбутнє і його треба берегти!) він цю молодь маринує мйже 4 роки а потім випускає!
показать весь комментарий
18.05.2026 15:19 Ответить
Головнокомандувач ЗСУ змінився

.
показать весь комментарий
18.05.2026 16:49 Ответить
Было .Я зню одного которого летом 2023 вместе с моим братом мобилизовали и он после трех месяцев учебки на четвертый месяц даже не прошел дал драпака. По сей день ищут хоть и живет он здесь же в селе откуда призывался
показать весь комментарий
18.05.2026 19:30 Ответить
Ну вони точково мобілізували тоді ще, з осені 2023 року почалися облави зранку в обід і трохи ввечері пару днів на тиждень, після них було відносно тихо і люди хоч якось могли працювати, зараз *******.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:35 Ответить
Важливо, що це саме СЗЧ, а не, скажімо, алкоголік чи менеджер з продажу.

Прийом стереотипізації - поведінку одного правопорушника видають за типову рису всієї соціальної групи; ефективно для підтримки суспільством дискримінаційних заходів щодо представників усієї соціальної групи.
показать весь комментарий
18.05.2026 15:04 Ответить
Проте чомусь цей прийом не застосовують проти хабарників з ТЦК та поліції. Дивина...
показать весь комментарий
18.05.2026 15:13 Ответить
Тому що цих прийомів просто дохріна, і можна вибирати, коли і який використовувати. Як набір інструментів - відкриваєш і вибираєш) Головне - триматися і вірити офіційним джерелам інформації.
показать весь комментарий
18.05.2026 15:15 Ответить
не вигадуй відмазки,щур,щоб виправдати свою гниль і боягузливість
показать весь комментарий
18.05.2026 18:19 Ответить
100%
показать весь комментарий
18.05.2026 15:19 Ответить
Під час війни немає ніякого СЗЧ. СЗЧ - це категорія мирного часу для 18-річного строковика, який майнув через паркан частини, щоб у гастрономі портвейну випити. І покарання за таке порушення - це зазвичай гауптвахта.
Під час війни є поняття - дезертирство. І під час війни, зазвичай, дезертирство карається розстрілом.
показать весь комментарий
18.05.2026 15:48 Ответить
А ККУ каже, що відмінність є. І за дезертирство не розстріл, а від 5 до 12 років. Але це українське законодавство, ви мабуть берете приклад з якогось іншого?
показать весь комментарий
18.05.2026 16:01 Ответить
Я ж кажу, зазвичай.
показать весь комментарий
18.05.2026 17:41 Ответить
А в яких наприклад країнах?
показать весь комментарий
18.05.2026 20:53 Ответить
Наприклад у РСЧА совєцької росії у 1917-22 рр, у СССР початку 40-х рр.
показать весь комментарий
18.05.2026 21:18 Ответить
Напрямок зрозумілий, дякую)
показать весь комментарий
18.05.2026 21:19 Ответить
А ви відкидаєте наведення дисципліни у армії таким чином тільки тому, що це ідеологічно протилежне вашим поглядам? В даному випадку мене цікавить ефективність, а не ідеологія.
В армії УНР 1918-20 рр дезертирство складало більше 50% особового складу і було фактично безкарним. А Троцький розстрілював своїх дезертирів. І станом на кінець 1921 року Україна була окупована більшовиками, а РСЧА налічувала близько 20 млн.
Тут не про ідеологію йдеться, а про ефективність.
показать весь комментарий
18.05.2026 21:25 Ответить
Це ще що - от Гітлер дезертирів розстрілював, а Черчиль - ні. І вгадайте що було - німці у Лондоні чи британці в Берліні?)
показать весь комментарий
18.05.2026 21:29 Ответить
А от що англійці не розстрілювали - не факт. Є фільм, художній правда, про те, як англійський батько-офіцер, вирішив з свого сина зробити вояку, і відправив на передок з підрозділом. Син настрашився і втік, а підрозділ потрапив у засідку і майже весь був знищений. Той повернувся і розповів батькові, що геройствував, але один з підрозділу вижив, і розповів правду. І батько віддав наказ на розстріл сина.
показать весь комментарий
18.05.2026 22:01 Ответить
А є художній фільм, де совєцькі солдати всіх звільняли й нікого не окуповували. Розстріл за дезертирство у Великій Британії відмінили у 1930 році. "Не факт, є художній фільм", прекрасно.

І стосовно УНР - не можна висмикувати якийсь один факт з минулого й порівнювати його з сьогоденням, порівнювати треба все в комплексі. Наприклад РККА у 1920 році була десь 5,5 млн, а військо УНР в найкращі часи десь 100 000 (і це не 1920, а 1918 рік, а у 1920 було значно менше). Тому методи Троцького підходять для ресурсів Троцького. На рахунок "то все були винні ухилянти, треба було більше набрати" - ну, може б навіть набрали в цілих 10 разів більше, і що ж з того. А ще можете почитати, які військові заводи працювали в тилу РККА і які в тилу війська УНР.
показать весь комментарий
18.05.2026 22:20 Ответить
Точно, тож про Першу Світову був фільм.
Я не знаю яка була чисельність фінської армії у 1918-му, але вона точно не завдяки дезертирам приборкала більшовицький бунт всередині країни, двічі дала відсіч противнику, що кратно переважав не те що її армію, а й взагалі населення і відстояла свою незалежність, нехай і з територіальними втратами. Проте в них не було, ані колективізації, ані голодоморів. Але ж то були свідомі освічені фіни. А не пропите бидло...
показать весь комментарий
18.05.2026 23:02 Ответить
Ну ось вже пішло про фінів і про бунт всередині країни) Ви бачите те що хочете бачити - ідеально для пропаганди.
показать весь комментарий
18.05.2026 23:41 Ответить
Кацапы своих дезертиров стреляют и дронами бьют прямо на поле боя.Тут недавно на цензоре видео показывали Вот это я понимаю железная воинская дисциплина
показать весь комментарий
18.05.2026 19:04 Ответить
Відчуваю, що ваше користування російською мовою й захоплення російською залізною дисципліною є пов'язаними, причому це пояснює й приховане бажання повоювати до останнього українця.
показать весь комментарий
18.05.2026 20:52 Ответить
До последнего не будет это ухылянтские казочки.Миллион -максимум два придеться положить на алтарь свободы и независимости Украины .Хотя если кацапы таки захватят Украину из-за ухылесов не желающих сейчас ее защищать и отмобилизовав погонят эту биомаасу завоевывать Европу и ссср 2.0 утверждать то возможен тогда и вариант до последнего украинца мужского пола .А самки украинские им тогда уже новых русских еще нарожают вместо украинцев😆
показать весь комментарий
18.05.2026 21:08 Ответить
О, це я розумію, дякую за відвертість на рахунок кількох мільйонів на алтарє)
показать весь комментарий
18.05.2026 21:21 Ответить
Цікаво, чому хоплофоби не пишуть під цією новиною "якщо дозволити вільне володіння ножами, тоді всі заріжуть один одного!"?
показать весь комментарий
18.05.2026 15:15 Ответить
ножі цивільним тако заборонити !!!..а ще ножиці ..сокири ..вили

в правильному руслі працюють мусора ))
показать весь комментарий
18.05.2026 15:22 Ответить
І оця ******* має в очах пересічного українця більше симпатії, аніж поліцейські, які його затримали.
Не через Сталіна українці помирали від голоду у 1932-33 рр. А через пропите бидло-дезертирів, які покинули армію УНР у 1918-19рр. і дозволили її окупувати.
І за 100 років нічого не змінилось. Всі ті довбойоби, що співчувають дезертирам, за 10-15 років можуть повторити долю українців минулого століття, що з голоду їли власних дітей.
показать весь комментарий
18.05.2026 15:32 Ответить
Сралін теж кордони закрив
показать весь комментарий
18.05.2026 15:38 Ответить
Вони у совку були закриті наглухо з самого початку.Почитай хто такий Карацупа.Застрелив 129 чоловік.Це були ті хто намагався втекти за кордон.
показать весь комментарий
18.05.2026 16:01 Ответить
Як це вірно сказано.....Але дурнів ніщо не здатне навчити...
показать весь комментарий
18.05.2026 18:15 Ответить
Зловили мальчіка в трусіках.Поліція.Нахєра?Мудрий нарід каже що вони нічого не роблять.Нехай би ще побігав з ножем.На думку ідіотів просто так не стріляють і ножем не ріжуть.
показать весь комментарий
18.05.2026 16:10 Ответить
порізав тітушок, правильно, хай у формі рибацькій ходять
показать весь комментарий
18.05.2026 16:27 Ответить
краще б твого батяню зарізали щоб він не плодив такий.....непотріб!
показать весь комментарий
18.05.2026 18:16 Ответить
в тцк працюєш що так переживаєш? на всіх ножички знайдуться
показать весь комментарий
18.05.2026 21:04 Ответить
Я завжди тут пишу: всіх цих знедолених СЗЧ,ухилясів,ждунів треба відстрілювати ,як скажених вовків! Ця наволоч ще стільки крові невинних проллє і стільки горя принесе....
показать весь комментарий
18.05.2026 18:14 Ответить
Особливо мусора інваліди і міндічі с дерьмаками яйцеголовим баклановим в першу чергу цю нечесть
показать весь комментарий
18.05.2026 19:27 Ответить
А этого не надо было по твоему.Явная уголовка и напал даже не на тцк ,а простых пересичных громадян.Видимо хыльнув добре лишнего и не понравилось как они на него посмотрели
показать весь комментарий
18.05.2026 19:35 Ответить
ше одне лайно зелене, дивися бо вичислять, на бутилку посадять
показать весь комментарий
18.05.2026 21:07 Ответить
диви, щоб тебе не відстрілили, клоун (такий як твої шефи)
показать весь комментарий
18.05.2026 21:06 Ответить
Сто процентов ранее судимый
показать весь комментарий
18.05.2026 19:15 Ответить
На фронт цього підараса, на самі занедбані позиції!
показать весь комментарий
18.05.2026 19:46 Ответить