5988 посетителей онлайн

До 63% украинцев готовы поддержать участие ВСУ в защите Европы в случае нападения РФ, - опрос. ИНФОГРАФИКА

Сколько украинцев поддерживают участие ВСУ в защите стран Европы

Абсолютное большинство украинцев поддержали бы участие ВСУ в защите стран Балтии, Молдовы, Финляндии и Польши в случае нападения со стороны России.

Об этом свидетельствуют данные опроса социологической группы "Рейтинг", передает Цензор.НЕТ.

Подробности

Так, более половины респондентов поддерживают участие ВСУ в защите всех союзных стран из перечня:

  • Литва: 63% – поддержали бы, 33% – не поддержали бы;
  • Латвия: 62% – поддержали бы, 33% – не поддержали бы;
  • Эстония: 61% – поддержали бы, 33% – не поддержали бы;
  • Молдова: 60% – поддержали бы, 35% – не поддержали бы;
  • Финляндия: 59% – поддержали бы, 33% – не поддержали бы;
  • Польша: 58% – поддержали бы, 37% – не поддержали бы.

Сколько украинцев поддерживают участие ВСУ в защите стран Европы

Социологи отметили, что чем сильнее эмоциональная связь украинцев с ЕС, тем больше они поддерживают помощь ВСУ другим странам в случае нападения России.

В качестве примера они привели Эстонию.

Сколько украинцев поддерживают участие ВСУ в защите стран Европы

Среди респондентов, которые проголосовали бы на референдуме за вступление в ЕС, помощь ВСУ Эстонии поддержали бы 73% граждан.

"Среди противников вступления в ЕС – лишь 37%, а абсолютное большинство было бы против (61%). Среди украинцев, имеющих сильную эмоциональную связь с ЕС, 85% поддержали бы вооруженную помощь Эстонии", – говорится в исследовании.

В то же время среди тех, кто слабо ассоциирует себя с ЕС, такое решение поддержала бы лишь треть (35%), а 58% были бы против.

Методология

Опрос проводился 15-17 апреля 2026 года. Всего было опрошено 1000 респондентов.

Выборка репрезентативна по возрасту, полу и типу населенного пункта (погрешность – не более 3,1% с доверительной вероятностью 0,95).

Топ комментарии
+39
Я волів би їм допомогти так само - грошима, зброєю, доброю порадою й глибоким занепокоєнням. Людей вони не дають, відповідно й ми не забов"язані.
показать весь комментарий
27.05.2026 15:33 Ответить
+26
Чого ж вони так не хочуть у ТЦК?
показать весь комментарий
27.05.2026 15:28 Ответить
+22
Питати треба в першу чергу тих, хто потенційно може/буде захищати ці країни, а не всяких пенсів, непридатних і інші категорії, які не можуть бути залучені
показать весь комментарий
27.05.2026 15:31 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Себе вже захистили, що скоро вся Львівщина буде "ДАкати" і "КАКати"
показать весь комментарий
28.05.2026 02:38 Ответить
я за одну обеспокоенность
показать весь комментарий
28.05.2026 02:29 Ответить
І оце, мабуть, ппо-європейськи
https://www.youtube.com/watch?v=MV-hlRzZqjg
https://www.youtube.com/watch?v=xxIL8ji4Lm8
https://www.youtube.com/watch?v=ZzorHf5Gu7k
Цікаво, що скажуть європейці, коли для них отак будуть набирати бійців? Чи вони вже настільки будуть налякані і настільки не бажатимуть воювати, що згодні будуть і на хворих, покалічених і побитих?
показать весь комментарий
28.05.2026 00:32 Ответить
Отакий гіпсовий спецназ будуть відправляти?
https://www.youtube.com/watch?v=G10LlXx_1cY
показать весь комментарий
28.05.2026 00:19 Ответить
В чому, взагалі, питання? Схопити і відправити людей захищати інші країни? Це протирічисть Конституції.
показать весь комментарий
28.05.2026 00:18 Ответить
Питати треба в першу чергу тих, хто потенційно може/буде захищати ці країни, а не всяких пенсів,
Я взагалі не довіряю цим опитуванням.Вони можуть бути підробними.Як їх можна перевірити??
показать весь комментарий
28.05.2026 00:06 Ответить
Всіх, хто не підлягає мобілізації (каліки-хворі, жіноча стать, пенсіонери, заброньовані та з відстрочкою) мають бути позбавлені в праві висловлення своєї думки в такому питанні.
показать весь комментарий
27.05.2026 23:57 Ответить
Племя вважає, що Європу має очолити незламний вождь - Потужний Лідор. І закінчити там війну та епоху бідності
показать весь комментарий
27.05.2026 23:48 Ответить
Це до чого ці можновлоадці нас готують, малюючи такі опроси з такими результатами? Ми ще й всій Європі тепер винні бути живим щитом і вмерти за них? Хоча вже і так, але і цього замало. Громадян України, які зараз в ЗСУ, набирають, мёяко кажучи, не зовсім добровільно. Я так розумію, це підготовка до примусової відправки на захист інших країн? Нас будуть продавати? А що вже наплювали на Конституцію тим, шо використовують ТЦК (як частину ЗСУ) проти прав та свобод власних громадян, тим, що не воюють офіцери і правоохоронці, як це передбачено статтею 17 Конституції, а хапають тільки цивільних, ще й все частіше взагалі хворих і непридатних, чого ще раз це не зробити..
показать весь комментарий
27.05.2026 23:25 Ответить
З них пару мільйонів людей, які, навідміну від нас рабів, нікому нічого не винні, бо насовали хабарів і втекли на соціалку.
показать весь комментарий
27.05.2026 23:23 Ответить
Веде війну, яку не обирала. Цивілізаційний вибір зроблений воювати за Європу, а не проти неї.
Де-факто воює за Україну, українців та українські кордони.
Де-юре (і стратегічно) воює за Європу.
Якщо рашка атакує ще одну країну Європи, то Україна воюватиме де-факто за ЄС та НАТО.
показать весь комментарий
27.05.2026 23:22 Ответить
Розбіжався. Схоплять і йди захищай а отримані гроші ще й власній мафій відкашляй.
показать весь комментарий
27.05.2026 23:22 Ответить
От я про те ж. Мабуть люди, які відповідали так, думали саме про це.
показать весь комментарий
27.05.2026 23:04 Ответить
То все антитцкунілінгуси готові підтримати але самі сруться, Європа нас захищає військами??
показать весь комментарий
27.05.2026 22:39 Ответить
В реальности Украина уже защищает Молдову и Польшу. Страны Балтии не защищает, нет, просто посмотрите на карту где находятся эти страны. Отвлекает основные силы, это да, отвлекает, но не защищает. Украина никак не сможет помешать России напасть на Балтийские страны это реальность. Разве что умерьшить продажу зерна в Эстонию по демпинговым ценам, это смягчит удар по экономике и Эстония сможет сама себя защитить и на том спасибо
показать весь комментарий
27.05.2026 22:38 Ответить
Нещодавно в Києві лише від одного прильоту загинуло зразу 24 людини. А кілька місяців тому - 27 людей за раз. А в Харкові, Чернігові, Львові тощо? Дуже сумніваюся, що загальна кількість померлих чи покалічених в ТЦК за весь час війни ухилянтів (саме ухилянтів, причому агресивних, бо агресію зазвичай застосовують у відповідь на агресію) хоч трохи наближається до цих чисел.
показать весь комментарий
27.05.2026 22:15 Ответить
Дуже сумніваюся, що дійсно 'отвоював своє'. А Ви розглядали такий варіант, що вбити чи покалічити Вас цілком можуть і вдома, куди Ви так прагнете (якщо Ви звичайно дійсно перебуваєте в Україні).
показать весь комментарий
27.05.2026 22:08 Ответить
Тут підхід дещо інший. Ми зацікавлені в знищенні Росії? Так, зацікавлені, бо її існування в обозримому майбутньому становить для нас езистенційну загрозу. Тож, максимально допомагаючи Європі, ми допомагатимемо насамперед і собі; а навалившись всім світом, ми разом з союзниками її гарантовано прикінчимо. До речі, такий підхід доречний і зараз щодо наших союзників з вільного світу, і те, що вони цього чомусь не розуміють, в запропонованому гіпотетичному варіанті нічого не міняє.
показать весь комментарий
27.05.2026 22:04 Ответить
ЗСУ - це не чужі, а свої.
показать весь комментарий
27.05.2026 21:53 Ответить
Ага, хочуть пи*дити кацапів, тільки головне щоб чужими руками.
показать весь комментарий
27.05.2026 21:38 Ответить
PS ви краще опитування проведіть, чи готові українці віддати все, працювати 12-15 годин на добу і отримувати мінімум, щоб вистачало лише не їжу і мінімальні потреби, а решту віддавати на потреби армії (зарплату військовим). От тоді побачимо хто герой, а хто ухилянт і чужимирукамижарзагрєбатєль.
показать весь комментарий
27.05.2026 21:34 Ответить
Є*ать копать! Підтримали би участь когось там в чомусь там. Іншими словами українці - найбільше бажають чужими руками жар загрібать. Маладци, х*лє!
показать весь комментарий
27.05.2026 21:29 Ответить
Логічно , хай Зеленоморді йдуть і захищають. Ми будемо вдячні і дякувати Європі дзеркально
показать весь комментарий
27.05.2026 21:01 Ответить
Свята справа...
показать весь комментарий
27.05.2026 20:52 Ответить
А вона в даний час що робить?
показать весь комментарий
27.05.2026 20:50 Ответить
велика срак у гундосої юдо гніди!
забиває дебіло марафон усілякою профанацією!

знімаємо дшв з покровська та агов захищати нарву!!!!!!
показать весь комментарий
27.05.2026 20:47 Ответить
А выбор какой:либо за безопасность ЕС ,либо воюя против той же ЕС
показать весь комментарий
27.05.2026 20:17 Ответить
Що за "соціологічна група "Рейтинг""?!!
Це вона Зє-йлу і його шоблі рейтинги малює?
Чи у себе в шарашці опитування "проводили"
показать весь комментарий
27.05.2026 19:54 Ответить
Ні. То вивід бабла через опитування для 95 квартала.
показать весь комментарий
27.05.2026 19:41 Ответить
А взимку - до фінів))) буде Зимова війна ІІ))
показать весь комментарий
27.05.2026 19:40 Ответить
Тільки добровольці і щоб гідна оплата була.
показать весь комментарий
27.05.2026 19:31 Ответить
Українці хочуть пи*дити кацапів, а під яким соусом, то діло десяте
показать весь комментарий
27.05.2026 18:43 Ответить
Як легко люди готові розпоряджатись чужим життям. Майбутні генерали мабуть
показать весь комментарий
27.05.2026 18:43 Ответить
Візьмемо гроші у Європи, щоб потім ними їй допомогти?
показать весь комментарий
27.05.2026 18:38 Ответить
Цікаво, це 63% з тих, що на фронті, чи тих, що щоденно по кабаках та спортзалах "воює"?
показать весь комментарий
27.05.2026 18:09 Ответить
Батальйон Юзік ©
показать весь комментарий
27.05.2026 17:50 Ответить
Та не, я за обеспокоенность и помощь финансами. Пускай теперь воюют сами
показать весь комментарий
27.05.2026 17:39 Ответить
А чому це я повинен когось захищати ?
показать весь комментарий
27.05.2026 17:27 Ответить
Так у балтійців до цих пір "синдром 1940 року " коли їх совіти окупували безєдиного пострілу ,напевно бояться повторення .
показать весь комментарий
27.05.2026 17:26 Ответить
Особливо молдаванам і полякам допомагав,молдаванам за сцикотне моя дутен пулє з краю,а полякам за шовінізм і ненависть до українців.
показать весь комментарий
27.05.2026 17:10 Ответить
63% сидять в окопах чи на диванах?
показать весь комментарий
27.05.2026 17:07 Ответить
А ви в якій бригаді служите?
показать весь комментарий
27.05.2026 17:02 Ответить
Підтримувати чи захищати? Захищати піду. Взамін - громадянство кого захищаю, грошове забезпечення - таке саме тільки в євро. Багато не хочу, я про 100 000 на ЛБЗ, досить 20 000 + 30 000 завскладом в Шампані, Дортмунді або десь ближче до Мадриду
показать весь комментарий
27.05.2026 16:49 Ответить
Це жарт для 95 квартала?
показать весь комментарий
27.05.2026 16:47 Ответить
особисто, я бажаю що б підари полізли на балтію!
та, хоч куди!
бо, нато то їбать тєма............
показать весь комментарий
27.05.2026 16:45 Ответить
Хочу домой....а эти 63% пускай идут и воюют, я уже своё отвоевал....чужими руками воевать - ооххх как много воинов...
показать весь комментарий
27.05.2026 16:39 Ответить
Та я згоден. Але решта населення це чомусь не бачить зовсім.
показать весь комментарий
27.05.2026 16:37 Ответить
Ми про соцопитування тут балакаєм. Про людей, які не в армії, але категорично за те щоб захищати весь світ від рашкостану. Про їхню готовність і можливість особисто прийняти в цьому участь. А ви про що?
показать весь комментарий
27.05.2026 16:36 Ответить
Я саме про це.Одні "ачвабаждают", інші "захищають". Головне щоб процес не зупинявся.
показать весь комментарий
27.05.2026 16:34 Ответить
Думаю знайдеться купа добровольців. Головне, щоб не у приказному порядку.
показать весь комментарий
27.05.2026 16:30 Ответить
😂😂😂
показать весь комментарий
27.05.2026 16:29 Ответить
я - не готовий
показать весь комментарий
27.05.2026 16:28 Ответить
А я - мамина квіточка, не народжений для війни.
показать весь комментарий
27.05.2026 16:21 Ответить
Чого ви так накинулися на європейців. Вони не тільки допомагають нам зброєю, санкціями, грошима. Вони приютили за 10 мільйонів наших громадян, які втікали від війни, від обіцяної країни мрій. Краще скажіть, що роблять наші захисники з нашою зброєю ( дронами) в Ізраїлі і на Близькому сході. Цікаво, а хто їх туди направив? Мабуть Пєтя захищати своїх батьків і свої статки в ОАЕ? Нє?
показать весь комментарий
27.05.2026 16:16 Ответить
ага, готові, тільки чомусь в ЗСУ служити не йдуть, а ховаються від ТЦК, і верещать про незаконну мобілізацію.
показать весь комментарий
27.05.2026 16:16 Ответить
А за що ти готовий померти?
показать весь комментарий
27.05.2026 16:16 Ответить
Не хочуть в ТЦК? Цікаве запитання. З 2014 року і до 2023 року до воєнкоматів йшли хлопці і дівчата, особливо в цьому не було проблем до 2019 року. Можливо щось не так робить сьогоднішня влада, а хлопці це дуже добре бачать?
показать весь комментарий
27.05.2026 16:12 Ответить
Як на мене, то просто люди так ненавидять росіян, які воюють безпосередньо, чи опосередковано, що вважають, що їх треба вбивати скрізь, де це буде тільки можливо. Хіба це не правильно?
показать весь комментарий
27.05.2026 16:11 Ответить
А хто з цих країн воює за Україну?
Допомогти грошима та зброєю можна.
Польське зерно висипати на землю-точно не будемо,та блокувати на кордоні вантажівки.
показать весь комментарий
27.05.2026 16:10 Ответить
А де написано, що європейці мають нам давати людей? Оточення Голобородька' Вам багато в ЗСУ дало людей?
показать весь комментарий
27.05.2026 16:09 Ответить
Я з ними.Якби не Європа, то Україну давно захопив би ворог.
показать весь комментарий
27.05.2026 16:08 Ответить
добре що хоч не за московський гулаг..
показать весь комментарий
27.05.2026 16:02 Ответить
хто хоче захищати - вже захищає..
їх повісткою не злякаєш..
показать весь комментарий
27.05.2026 15:59 Ответить
Наразі ніяких союзників в України не існує, а опитування про участь ЗСУ в захисті всіх союзних країн. Тому є два варіанти.
Але це буде після закінчення війни і на 100 процентів на добровільній контрактній основі.
1. Буде створена армія ЄС. Військова допомога Україні перетвориться у військовий бюджет армії ЄС в яку буде входити ЗСУ.
2. Якщо Україна вступить в НАТО то це і означає, що Україна автоматично вступає у війну в разі нападу на країну НАТО.
3. Третій варіант, якщо рашка атакує країну Європи до закінчення війни з Україною. Тоді Україна точно з радістю захоче використати територію країн НАТО для своїх завдань, але найкраща допомога буде посилити тиск на рашистів на території України.

Тобто ЗСУ так чи інакше буде воювати на захисті Європи.
показать весь комментарий
27.05.2026 15:59 Ответить
не повоювати десь,
а взяти участь в захисті від московських фашистів-окупантів..
показать весь комментарий
27.05.2026 15:56 Ответить
У коментах просто парад стурбованих валянків (особливо палає пердак з-за кордону у такого собі Климчука). Хоча це опитування лише характеризує громадське ставлення до відповідних країн. На практиці, як і завжди, участь у військових операціях третіх країн відбувається винятково на добровільній основі та через зовнішнє фінансування, і лише після закінчення бойових дій на території України. Це практикувалося ще з козацьких часів.
показать весь комментарий
27.05.2026 15:54 Ответить
То тоді ці Українці кончелигі сцкиливі та ушлепкі.
показать весь комментарий
27.05.2026 15:51 Ответить
та ерефія-орда вже давно веде війну проти Європи та України..
тільки гарячий фронт зараз знаходиться в Україні..
показать весь комментарий
27.05.2026 15:51 Ответить
Та ****. Наші захисники вже там. Вони вже дислокуються на територіях тих країн. Чекають команди...
показать весь комментарий
27.05.2026 15:50 Ответить
Як же вату розриває - обожнюю це )))))
показать весь комментарий
27.05.2026 15:48 Ответить
А як же виразити глибоку стурбованність... ну участь різною буває, допомогу то точно б надали по мірі можливості, а от піхоту навряд, у самих нема кому там служити. Хоча за наказом верховного можлива і піхотна допомога, він то все рівно нікого не питає, для нього війна це автоматичне продовження терміну перебування на посаді, як рідна фактично.
показать весь комментарий
27.05.2026 15:47 Ответить
Ти диви, скільки кацапоти залетіло у цю гілку!
показать весь комментарий
27.05.2026 15:45 Ответить
и смех и грех
показать весь комментарий
27.05.2026 15:45 Ответить
такі питання можна вирішувати лише через референдум, але схоже, про те, що існує пряма демократія у нас вже забули, її замінили намальованими "опитуваннями"
показать весь комментарий
27.05.2026 15:45 Ответить
Вони рідненькі.
показать весь комментарий
27.05.2026 15:43 Ответить
А тим хто погоджується захищати відразу вручати повістку. Більш обєктивного соцопитування в природі б не існувало.
показать весь комментарий
27.05.2026 15:42 Ответить
можна усіх привітати - клоунада вийшла на новий рівень
показать весь комментарий
27.05.2026 15:42 Ответить
..опросників...
показать весь комментарий
27.05.2026 15:40 Ответить
Але українці не такі - готові померти заради безпеки ЄС.
показать весь комментарий
27.05.2026 15:38 Ответить
А то. Якщо треба десь щось позахищати чужими руками, то завжди будь ласка.
показать весь комментарий
27.05.2026 15:38 Ответить
Та норм. Головне щоб не особисто в цьому приймати участь. Є миколи з конституційним обовязком на всі випадки життя. Нехай захищають і Європу , та хоч Гренландію і Нову Зеландію.
показать весь комментарий
27.05.2026 15:37 Ответить
"жены, дети, отцы и матери" - це є майбутнє поповнення ЗСУ.
показать весь комментарий
27.05.2026 15:36 Ответить
Ну от і пенсів, непридатних і інші категорії треба мобілізовувати в ЗСУ.
показать весь комментарий
27.05.2026 15:35 Ответить
ЗСУ потрібно опитувати
показать весь комментарий
27.05.2026 15:33 Ответить
а 73% готові знову підтримати зєлю, щоб він з ними не робив і куди б він ЗСУ не відправляв на допомогу!
показать весь комментарий
27.05.2026 15:33 Ответить
Я волів би їм допомогти так само - грошима, зброєю, доброю порадою й глибоким занепокоєнням. Людей вони не дають, відповідно й ми не забов"язані.
показать весь комментарий
27.05.2026 15:33 Ответить
Цікаво, що в усіх цих країнах підтримка участі своїх збройних сил у війні України, абсолютна меншість. Ду-май-те...
показать весь комментарий
27.05.2026 15:32 Ответить
Это наверняка жены, дети, отцы и матери тех кто на фронте???
показать весь комментарий
27.05.2026 15:32 Ответить
Тому що там покалічити і вбити можуть! В підтримувати в інтернеті безпечно для здоров'я
показать весь комментарий
27.05.2026 15:31 Ответить
Питати треба в першу чергу тих, хто потенційно може/буде захищати ці країни, а не всяких пенсів, непридатних і інші категорії, які не можуть бути залучені
показать весь комментарий
27.05.2026 15:31 Ответить
Чому ці "підтримачі" не покажуть на власному прикладі як це? У Європі близько 300 мільйонів людей, вони самі себе не можуть захистити?🤦 Чи з тієї опери як і виходжувальники на кордони 91 року?
показать весь комментарий
27.05.2026 15:30 Ответить
показать весь комментарий
27.05.2026 15:30 Ответить
Чого ж вони так не хочуть у ТЦК?
показать весь комментарий
27.05.2026 15:28 Ответить
А що кажуть в ЗСУ?
показать весь комментарий
27.05.2026 15:25 Ответить
Мене не запитували.
Урапатріоти, вони ж свідки "кордонів91року" краще знають, що мають робити українці.
показать весь комментарий
27.05.2026 15:23 Ответить
Страница 1 из 2