Массовая мобилизация правоохранителей приведет к всплеску преступности, - Небытов

Мобилизация полицейских

В Нацполиции объяснили риски массового привлечения правоохранителей к мобилизации и сообщили, сколько полицейских в настоящее время участвуют в боевых действиях.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом заместитель главы Нацполиции Андрей Небытов рассказал в интервью РБК-Украина.

Сколько полицейских задействовано в обороне?

"Сегодня почти 9 тысяч полицейских выполняют боевые задачи непосредственно на линии фронта. Еще около 34 тысяч несут службу в прифронтовых областях", - рассказал он.

По словам заместителя главы Нацполиции, полицейские, которые ушли на фронт, проходят службу в бригаде "Лють", которая была создана для выполнения задач на самых сложных участках фронта. Также они воюют в бригаде "Хищник" и стрелковых батальонах.

Небытов отметил, что полицейские вместе с военными Вооруженных сил Украины участвовали в обороне Бахмута, Авдеевки и Клещиевки в Донецкой области, а также Малой Токмачки, Гуляйполя в Запорожской области и других населенных пунктов.

Кадровый дефицит

В то же время он обратил внимание на проблему кадрового дефицита в системе Нацполиции.

По словам Небитова, боевые подразделения полиции формируются, пополняются и проходят ротацию исключительно за счет личного состава Нацполиции. Мобилизованные гражданские лица в эти подразделения не попадают.

Из-за этого, как отметил заместитель главы Нацполиции, нехватка кадров становится все более ощутимой.

Он подчеркнул, что для подготовки оперативника криминальной полиции или следователя требуются месяцы обучения, а в отдельных случаях — годы.

Вопрос мобилизации

По моему мнению, массовая мобилизация правоохранителей приведет к всплеску преступности. Когда патрули редеют, а ответ на вызовы затягивается - криминал чувствует слабину", - заявил Небытов.

Топ комментарии
+61
АХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХА

ПЕРЕСТАНЬТЕ УЖЕ В КАЛАМБУР!!!

Єдиний раз коли чувак стріляв по людям - ВОНИ БІГЛИ швидше всіх. А всі інші рази вони треба лише щоб лякати людей і щоб бусярити чоловіків і тримати країну в страху
показать весь комментарий
08.06.2026 09:01 Ответить
+49
Снимите с криминала бронь и вместе отправляйтесь на фронт.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:04 Ответить
+39
Який кримінал він має на увазі? Той що серед білого дня у балаклавах на авто без номерів скоює важкі злочини з побиття та викрадення людей?
показать весь комментарий
08.06.2026 09:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
В київських патрульних---більше 50% некомплект Ви чи ідіот,чи такий тупий.??? Правда є ще одне---ВОРОГ УКРАЇНИ,
показать весь комментарий
08.06.2026 09:29 Ответить
Дуже потужні аргументи.
Ще щось про сраліна додай.
...латентий кац совкодрочер
показать весь комментарий
08.06.2026 09:34 Ответить
Хто придумав оцю дебільну тезу? Ось вакансії. То Ірина вже переходить в охоронці?
показать весь комментарий
08.06.2026 09:35 Ответить
Статистика показує, що загалом рівень злочинності нижчий, ніж у 2020-2021...
показать весь комментарий
08.06.2026 09:35 Ответить
А збагнути її слова у вас розуму НЕМАЄ. Колись мені один бандит говорив---ми крадемо машини в ЛОХІВ, То може ви просто---ЛОХ ?
показать весь комментарий
08.06.2026 09:36 Ответить
https://www.work.ua/jobs/8072019/

https://www.work.ua/jobs/3416269/
показать весь комментарий
08.06.2026 09:37 Ответить
В районі мого будинку---куча бабок торгує кожний день і НІКОЛИ НЕ БАЧИВ ,ЩОБЇХ ХТОСЬ "ПРОГАНЯВ А на вулицях Києва такий безлад,що вже і їздити не хочеться Кожний день Іце бачу,бо їзжу по Бажана. Аварійні ситуації,бо ганяють недоумки і правила жля них не в приаритеті.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:46 Ответить
Все що мозок не може подужати,осідає на язику.) Доброго дня!
показать весь комментарий
08.06.2026 09:49 Ответить
Спілкувався з одним із Хижак.Був він там майже півтора року,типу в командировці,то говорив,що всі були тап поліцейськи. То все--таки я йому вірю ,а не "басням крилова"
показать весь комментарий
08.06.2026 09:50 Ответить
совєцька міліція ну ніяк не хоче ставати - поліцією зразка Ізраїлю
показать весь комментарий
08.06.2026 09:53 Ответить
У мене знайомий у Сталевому кордоні, там не лише професійні прикордонники...
показать весь комментарий
08.06.2026 09:55 Ответить
https://www.youtube.com/shorts/8EDPGf9qU2o
показать весь комментарий
08.06.2026 11:32 Ответить
"Війну ми не виграємо, якщо не змінимо нинішній стан речей", - військовий Хархан. ВIДЕО Джерело: https://censor.net/ua/v3606010
показать весь комментарий
08.06.2026 11:34 Ответить
Так новоявлених, які після профільного ВНЗ, командирами і призначають...
показать весь комментарий
08.06.2026 11:40 Ответить
https://videos.cnscdn.com/b/3/0/0/b3000ba6b5cbccd3495640f70d8953b3/original.mp4 Військовий Микола (Киянин) Хархан Джерело: https://censor.net/ua/v3606010 Про мусорів
показать весь комментарий
08.06.2026 11:41 Ответить
Не "растекайся мысью па древу..." Ми обговорюємо КОНКРЕТНЕ питання - МОЖЛИВІСТЬ МОБІЛІЗАЦІЇ ПОЛІЦАЇВ, а не "багато чого іншого"... Я провів паралель між німецько-радянською війною, та російсько-українською. Різниці немає - і там, і там стоїть питання порятунку держави. То чому я не можу "провести паралель" між використанням правоохоронців ТОДІ, і ЗАРАЗ?... Висхідні умови однакові...
показать весь комментарий
08.06.2026 11:42 Ответить
ДФТГ для іншого, але в силу певних обставин туди зараз виключно непридатних приймають...
показать весь комментарий
08.06.2026 11:50 Ответить
Нах їм туди йти, вони й на 130й непогано зароблять...
показать весь комментарий
08.06.2026 11:53 Ответить
Бо там 95% то жінки... )))
показать весь комментарий
08.06.2026 11:56 Ответить
ТЦК усіх потенційних жертв та злочинців ставить на шлях служби у ЗСУ, тож можна усю поліцію мобілізовувати разом із держслужбовцями.
Згадували удописах про випадки коли на ДТП приїджали ТЦК і допогли обом сторонам.
показать весь комментарий
08.06.2026 12:14 Ответить
по суті - повнісю згоден.
Вся поліція повинна бути задіяна у захисі країни від ворога.
На постісній ротаційній основі і на лбз.
Але не згоден з аргументаційними прикладами.
показать весь комментарий
08.06.2026 12:15 Ответить
Заперечуй... Наведи СВОЇ аргументи...
показать весь комментарий
08.06.2026 12:16 Ответить
До сплеску злочинності... в Силах Оборони України - мєнт просто не договорив)))
показать весь комментарий
08.06.2026 12:24 Ответить
Звернуся до тих мусорів які мою дружину прав позбавили без жодних порушень з її боку за вигадані злочини, а також до тих бичків які регулярно в кущах з радаром пасуться (як при Кучмі, класика повернулася) на трасі де я регулярно їжджу. Видно що це потужні борцюни зі злочинністю, мають допомогти, без них ніяк.
показать весь комментарий
08.06.2026 12:38 Ответить
Ти про що мелеш? Не треба свої припущення називать моїм "замовчуванням"... Людство всю свою історію існування живе за "шаблонами". Якщо висхідні умови тотожні, то і дії повинні буть тотожними. Саме на цьому базується діяльність як в юриспруденції, так і у дипломатії та військовій сфері...
показать весь комментарий
08.06.2026 12:55 Ответить
мобілізація правоохоронців призведе до ...
Кто же будет тогда торговать наркотой и крішевать порнографию?
показать весь комментарий
08.06.2026 12:57 Ответить
Як на мене то я б подивився на тебе зі сторони,як би бандюки тебе дубасили Ну а повторювати одну і ту ж фразу,це може тільки недолуге і тупе створіння В ДЕРЖАВІ БАГАТО ПРОФЕСІЙ І ПОСАД ІВСІ ВОНИ ПРИЙНЯТНІ,одні важливі інші другорядні А вот тупих злодіїв і баранів в списку професій немає,але на жаль в житті багато і серед останніх і ви.
показать весь комментарий
08.06.2026 13:52 Ответить
НУ точно без голови,бо іншого не може сказати.
показать весь комментарий
08.06.2026 13:59 Ответить
Ясно... Аргументів не буде... Звичайне балабольство... "Гуляй вальсом..."
показать весь комментарий
08.06.2026 14:04 Ответить
Може я і тупий, але виправдовувати педофіла-гвалтивника, лише тільки тому що воно з поліції - "...це може тільки недолуге і тупе створіння..."
показать весь комментарий
08.06.2026 14:09 Ответить
Але ж "конторськи" теж поліціянти із званням та відповідними пільгами.
показать весь комментарий
08.06.2026 14:11 Ответить
Андрій Нєбитов, може треба нарешті протерти очі. Це ви в уособленні ваших підлеглих кришуєте рейдерство, наркоторговлю проституцію, тримаєте на гачку бандитів та змушуєте працювати на вас. Ну ось вам приклад ЛУКАШЕВА ОЛЬГА 1986 р.н. продає наркотики метамфетамин та інше за адресою м. Київ проспект П. Тичини 12Б дільничний приходить за своєю часткою, Оля сідає у поліцейську машину і через хвилину виходить. Ну ось ще приклад, АРТІЩЕВ АРТЕМ, має три судимості і зараз вісить справа у суді. Скоїв напад на людину застосовуючи ніж. Написали заяву, відповідь дуже цікава: Начальник Дніпровського району порозмовляв з Артіщевим Артемом і Артем більше так не буде. У Артема просто строк висить і він на все згодний, а очільники поліції використовують цю зоряну можливість, щоб прикрити току з наркоторгівлі наприклад. Відправили, щоб він лякав людей, а він не втримався і ножа дістав. Ось і ще приклад з рейдерства на додачу. ГК Березняки, за адресою м. Київ вул, Березняківська 27, председателя розвели, щоб переоформити кооператив без загальних зборів, той дурень повівся бо гроши пообіцяли, тепер справжній терор. Ціни підняли ТРИ РАЗИ, понавішували неіснуючих боргів, а на вході електронні ворота, не заплатиш - не зайдеш і не заїдеш. Ось вам гірчуща правда про ваше відомство нікчем та покидьків!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!А відправити цей непотріб на фронт - це велика ласка від народу. Бо після війни ВАС НА ПАЛЮ НАШТРИКНУТЬ!!!
показать весь комментарий
08.06.2026 14:15 Ответить
Аналізуючи коментарі скажу Кричать про затримку крадія---як раз ті що крадуть і порушують закони та правила ПДР, Багато коментарів від людей які зовсім не знають ні статистики злочинів ,ні чисельністю поліції по підрозділам .Частина коментаторів---кацапські боти і провокатори.Частина коментаторів---просто Фантазери. А головна фішка,коли розмова про ТЦК,поліцю---то коментарів на декілька сторінок (негативних) а коли про оборону країни,зміцнення ЗСУ. про бізнес,життя пенсіонерів--то десяток відгуків Про що це говорить,що в україні 73% баранів і лохів і вибирають то зеків,томади,фотографів,то 95 квартал. ДА Європа мала вас в віду .
показать весь комментарий
08.06.2026 16:39 Ответить
Очко жим -жим не залізне , своїх покриваєш і що-то за система підготовки що готує слідчого роками . щоб підготувати сержанта СА вистачало пів року.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:29 Ответить
Ну це трохи перебільшуєте.Бо то були не чисто поліцейські підрозділи.Там була БІЛЬША частина цівільних добровольців. Ну а Аваков ,ше той фрукт.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:41 Ответить
З цим можна частково погодитись. Але населення скоротилось у два рази, кількість мусарів, прокурорів, решти силовиків, чиновників залишилась сталою. Що вони роблять?
показать весь комментарий
08.06.2026 09:56 Ответить
Аваков ще той троянський кінь.Він нищив Порошенко як президента і тісно працював із Коломойським, який сам визнав,що в виборах Зе дуже велика заслуга Авакова. Він працював на зелену владу і саджав невинних та патріотів на догоду Зеленському.Тож не треба його так звеличувати.
показать весь комментарий
08.06.2026 10:30 Ответить
💯
показать весь комментарий
08.06.2026 10:36 Ответить
Особливо гинуть співробитники вселяких відділів по квартирному облік та звязків з громадкістю.
показать весь комментарий
08.06.2026 10:53 Ответить
Так в тому і шулерський "трюк": був цивільний, вступів до певного батальону - став копом. Все "по чеснаку". Був копом - вбив на авто двух дівчат, суд винес вирок вже цивільному. Все "по чеснаку".
показать весь комментарий
08.06.2026 11:00 Ответить
В "яблучко"!
показать весь комментарий
08.06.2026 11:03 Ответить
Такі самі є військові пенсіонери( в 40 років стали пенсіонерами), які набули тільки одні навики , торгувати військовим добром. Просиділи на шиї українського народу в кінці 90-х та початку 2000-х , і тепер поховалися за пенсією. Багатьом зараз від 50 до 60 років. Я не маю на увазі дійсно доброчесних та порядних військових пенсіонерів (які і в ООН-х контингетах були і розбудовували українську армію).
показать весь комментарий
08.06.2026 11:07 Ответить
Так а вони і розбігаються. Всіх хто ментвські ВНЗ закінчив, за пару місяців намагаються у ЛЮТЬ відрядити, так вони зразу звільняються...
показать весь комментарий
08.06.2026 11:16 Ответить
Тоді було і багато іншого.
Кажи вже про все, що було.
А може вже досить дивитися у минуле та ще й не саме нормальне минуле?!
Схоже, ти і на виборах обираеш через призму, що було у 41 чи у сесесер.
Шукай аргументацію з поглядом у майбутнє.
Може і результат буде кращий.
показать весь комментарий
08.06.2026 11:21 Ответить
Я не звеличую, я порівнюю...
показать весь комментарий
08.06.2026 11:29 Ответить
У нас зараз близько 4000 дільничих поліціянтів з 130 000 особового складу поліції. Не знаю як зараз (даних немає), а в 2000-ні 85% усіх злочинів в країні розкривали саме дільничі поліцейські. Думає що такий самий відсоток і зараз. Виходить що 126 000 поліцейських розкривають лише 15% віж усіх розкритих злочинів. "Коефіціент корисної дії" цих 126 000 видається надзвичайно низьким. Тому не варто перейматися відправкою майже всіх поліцейських на фронт. Якщо запровадити розстріл мародерів, злодіїв та диверсантів на місці, то 10 000 поліцейських забезпечать порядок в країні.
показать весь комментарий
08.06.2026 11:31 Ответить
Араїк Кочкадамян, широко відомий своєю абсолютною недієздатністю під час масового вбивства в Голосієвському районі, отримав підвищення на посаду заступника Поліції Київської області. Кочкадамян відомий кришуванням колцентрів і спільним бізнесом з головою Поліції Виговським.
показать весь комментарий
08.06.2026 12:14 Ответить
Що тут аргументувати?
Якщо ти за замовчуванням не вважаєш, що сесесер не може бути будь яким прикладом для України, то навіщо тобі якісь аргументи?
Для мене це очевидно.
Навіть на думку не спадає, щоб аргументувати щось правильне прикладами з сесесер.
показать весь комментарий
08.06.2026 12:48 Ответить
Воно й видно, що ти по совковим шаблонам живеш.
Зупинився у розвитку.
Я тобі саме про це й кажу.
Добре хоч сам визнаєш.
показать весь комментарий
08.06.2026 13:50 Ответить
Особливо цікаво за "Лють", цивілам приходять смски щоб ті йшли служити в цю мусорську бригаду, бо не навчені не хочуть.
показать весь комментарий
08.06.2026 14:12 Ответить
показать весь комментарий
08.06.2026 09:05 Ответить
Тільки тупі ідіоти,правопорушникі,крадії,шахраї і вороги України кричать,що поліцію всю потрібно на фронт Бо вона їм заважає А те що поліція гине від рук бандитів кожний день в тилу---це їх не цікавить ,явже не говорю за прифронтові зони і фронт.По недавнім даним в Києві некомплект патрульної поліції---більше 50% ,то крикуни--ідіть і будете і "багато" грошей заробляти і порядок підтримувати Тільки знайте,що в патрульного зарплата мень чим охорони супермаркету,а працювати більше в рази і постійних стресах Повторюсь--тільки долбодятел обливає лайном поліцію.!!!!!
показать весь комментарий
08.06.2026 09:13 Ответить
крім поліціянтів в системі МВС є ще МРЕВ, міграційна служба чому вони бронюються чи там всі інваліди
показать весь комментарий
08.06.2026 09:28 Ответить
ДФТГ, власне, для цього...
показать весь комментарий
08.06.2026 09:28 Ответить
Більшість коментаторів та ухилєсів НІКОЛИ не підуть захищати свою родину!
показать весь комментарий
08.06.2026 09:33 Ответить
до сплеску злочинності в ЗСУ?
показать весь комментарий
08.06.2026 09:42 Ответить
І так, Аваков фрукт, але при тому фрукті діяльність поліції мені трохи більше подобалася...
показать весь комментарий
08.06.2026 09:47 Ответить
Нижче наведену статистику я можу інтерпретувати як цілеспрямоване завищення статистичних дані з боку поліції за фактом відкриття формальних правопорушень для роздування штату. Що спостерігалося і раніше. Кількість злочинів зростає пропорційно зростанню штату поліціянтів.

За даними Офісу Генерального прокурора України, через повномасштабну війну та значне зменшення населення (до близько 33 млн), кількість зареєстрованих злочинів у 2025 році зросла до 608 191, що на 89% більше за показник 2021 року, де було зафіксовано близько 321 443 кримінальних правопорушень.

Кількість злочинів на 100 000 населення

Розрахунок базується на співвідношенні загальної кількості облікованих злочинів до кількості населення у відповідному році.

2021 рік
Зареєстровано злочинів: ≈ 321 400Населення (довоєнне): ≈ 41,5 млн
Показник: ≈ 775 злочинів на 100 000 осіб [https://www.yagunov.in.ua/2025-general-crimes/ 1]2025 рік
Зареєстровано злочинів: 608 191Населення: ≈ 32,9 млн
Показник: ≈ 1 848 злочинів на 100 000 осіб [https://www.instagram.com/p/DXEOqTSDP5_/ 1, https://jvestnik-politology.donnu.edu.ua/article/view/19383 2]
показать весь комментарий
08.06.2026 09:59 Ответить
Я покличу на допомогу поліціянта з відділу квартирного обліку або звязків з громадкістю. Вони ж поліціанти - мають врятувати мене...
показать весь комментарий
08.06.2026 10:56 Ответить
Так ведь поліція і не працює, в "полі" нема кому, всі в конторі штані протирають.
показать весь комментарий
08.06.2026 11:02 Ответить
Він має на увазі бабок які укроп, редиску, та квіти з власного городу продають, бо пенсії на прожиття не вистачає...
показать весь комментарий
08.06.2026 11:14 Ответить
В ЛЮТІ воюють одні викрадені цивільні, крім командирів, які не воююиь.
показать весь комментарий
08.06.2026 11:36 Ответить
На нулі більше грошей платять, то хай йдуть заробляють. Чого поліціянтам за копійки перепрацьовувати
показать весь комментарий
08.06.2026 11:39 Ответить
То ЗАСЬ та ІПСО!! Оскільки дана концепція нівелює значимість держави, у свідомості сіспільства.
показать весь комментарий
08.06.2026 11:43 Ответить
Давно би це зробили, але відкуповуються сволочі
показать весь комментарий
08.06.2026 09:11 Ответить
Поліція у нас не ідеальна, як і у всьому, куди не подивися. Але, якщо вам приставлять ножа і пограбують, авто розіб'ють чи викрадуть, будинок обчистять, або дітей та дружину скривдять. До кого звертатиметеся? До пожежників? Чи самі з усім упораєтеся?
показать весь комментарий
08.06.2026 09:24 Ответить
Дивіться, зараз копи у двох бригадах (Лють, Хижак), але це МЕНШЕ, ніж було на фронті в часи АТО. Тоді було БІЛЬШЕ ДЕСЯТКА поліцейських батальйонів. 10 батальйонів - це взагалі-то БІЛЬШЕ, ніж дві бригади! І якогось сплеску злочинності не сталося, бо все одно вистачило копів для підтримання порядку.

2 липня 2014 року Арсен Аваков назвав добровольчі спецпідрозділи МВС, які беруть участь в АТО. Це добровольчі батальйони міліції:

«Луганськ-1»
«Київщина»
«Артемівськ»
«Миколаїв»
«Шторм»
«Київ-1»
«Київ-2»
«Слобожанщина»
«Харків-1»
«Харків-2»
«Дніпро-1»
«Чернігів»
показать весь комментарий
08.06.2026 09:32 Ответить
Самокритичненько....
показать весь комментарий
08.06.2026 10:04 Ответить
ну звертались до поліції, і знаєте який результат? а ніякого.

у знайомого телефон віджали, ми знайшли цих *********, трохи зробили громадянське затримання, відвели до поліції, і знаєте який результат? "а, ми цих знаємо"
показать весь комментарий
08.06.2026 10:13 Ответить
Ну то хоч тих мєнтів мобілізуйте, що "аналізують" порно за державні кошти і кошмарять проно-офіси (мало не вирвалося -- президента).
показать весь комментарий
08.06.2026 10:39 Ответить
Проте в конторі, посади (по перекладанню папірців з право на ліво), які мали би займати вільнонаймані цивільні, 100% вкомплектовані, "поліціантами" які отримують всі "ніштякі" (в т.ч. ранню пенсію) від народу України, як ті що дійсно служать, але "по факту" лише протирають штані...
показать весь комментарий
08.06.2026 10:49 Ответить
Робіть квартальну охорону порядку (скорочено КОП) в кожному кварталі жителі цього кварталу патрулюють вулиці, все! Проблема вирішена
показать весь комментарий
08.06.2026 11:06 Ответить
Он просто хочет сказать, что если будет хотя бы один прецедент отправки хотя бы нескольких полиционеров на фронт, остальные проста разбегуться не дожидаясь своей очереди и тогда мы останемся без полиционеров вообще. Зато ухилянтов станет ещё больше. А как они умеют бегать мы все видели. Быстрее любого ухилянта)
показать весь комментарий
08.06.2026 11:14 Ответить
Коля Киянин називав два роки тому цифру 20.000 мусорів з окупованої території під час повномаштабки перейшли на бік ворога! ДВАДЦЯТЬ ТИСЯЧ!
показать весь комментарий
08.06.2026 11:29 Ответить
Якраз навпаки🤣
показать весь комментарий
08.06.2026 09:06 Ответить
👏👏👏👏👏👏👍
показать весь комментарий
08.06.2026 09:19 Ответить
Ну - я в "статистику" не ліз... Але те, що поліцаї, сьогодні, більше "щоки надувають", ніж працюють - бачу на вулицях...
показать весь комментарий
08.06.2026 09:45 Ответить
Так взгалі-то і в Лють та Хижак теж не лише копи йдуть! Купа бігбордів із запрошенням добровольцям долучитися і СМС приходять!
показать весь комментарий
08.06.2026 09:46 Ответить
Дебіл дебілом поганяє: 95% ветеранів фронту (окрім важко поранених) та 100% цивілістів готові підтримати роботу силового сектору, митниці, прокуратури, держадміністрацій і т.п., лиш би на 5й рік війни ці всі паразити, які 5 років дезертирують від власної присяги, в підсумку - виконали свій конституційний обовязок на фронті.
показать весь комментарий
08.06.2026 10:33 Ответить
Цілковита мапінуляція з сторони нєбитова. Якщо взяти кожну спеціальність, то можна сказати, що відсоток спеціалістів з цієї спеціальності несе службу в лавах ЗСУ. Але чомусь іншу частину спеціалістів цієї спеціальності, яка не несе службу, також "оповіщують" на відміну від лягавих. А спеціалісти з вищою освітою, які навчались мінімум 5 років, тоді за логікою нєбитова також повинні мати відстрочки на рівні з лягавими. Для підготовки фізика, хіміка, біолога також потрібні роки навчання.
показать весь комментарий
08.06.2026 10:43 Ответить
Шановний, а чому в Україні обливають лайном поліцію ? Чи не тому, що майже 80% її, коли росія захопила наші території - обісралися, перейшли на сторону ворога та потікали? Звісно порядні поліцейські є і за це їм СЛАВА та ПОДЯКА від українського народу.
показать весь комментарий
08.06.2026 10:57 Ответить
Мене можете забанити, але все одно скажу одну неприємну річ. Сплеск злочинності станеться якраз після закінчення війни... І от тоді, коли поліціянти стануть дуже потрібні, вони почнуть масово звільнятись... 😡
показать весь комментарий
08.06.2026 11:13 Ответить
Без них атмосфера буде чистіша. І коли їх не буде, то люди зможуть самоорганізуватися і створять свою міліцію виборну, якими буде управляти виборний начальних міліції і йому буде допомагати озброєнні люди. Так працює самозахист в світі.
показать весь комментарий
08.06.2026 11:34 Ответить
Тому треба ще подвоїти штат.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:15 Ответить
Масова мобілізація правоохоронців призведе до сплеску злочинності, - Нєбитов

А якщо провести РОТАЦІЮ ТИЛ - ФРОНТ ? ЗАМІНИТИ мордатих-пузатих на обпалених війною? Або на демобілізованих по стану здоров'я, чи інших об'єктивних причин - наприклад, повернутий з фронту, тому, що його старший брат загинув на фронті і є його мама і сімя брата ?

З бурових, промислів, заводів, фермерських господарств,... забирають, а рекетирів при погонах залишають...?
показать весь комментарий
08.06.2026 10:20 Ответить
Так он по вулицях же ж видно що мутні типи в одностроях і в масці крадуть людей посеред дня порушуючи конституцію України, а поліція поряд стоїть і нічого не робить.
показать весь комментарий
08.06.2026 11:07 Ответить
Треба мобілізувати до поліції , а навчаних роками на фронт! І все вирішиться раптово і швидко.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:05 Ответить
Менше будуть бюджетного палива палити.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:32 Ответить
Пане Михайло , я інакше глянув на те , що сказав цей ТОПухилянт .

А сказав він фактично таке - якщо спробуєте нас заброньованих та заприсяжених поліціянтів масово направити на "нуль" , то ми за допомогою контрольованого нами криміналу таке вам, хлопам , влаштуємо на вулицях міст , що ви перед нами будете лежати та благати , щоб ми не йшли на ЛБЗ !
показать весь комментарий
08.06.2026 10:42 Ответить
На прикінці лютого 2022, навіть в умовах облоги не призвела, а у 2026 раптом, з якогось незрозумілого переляку призведе.... Це тверджження виглядає м'яко кажучи смішно ....
показать весь комментарий
08.06.2026 11:11 Ответить
Це все само собою, але ж ніхто не каже 100% ментів одразу на фронт! Дивіться, злочинність із 2022 дійсно знизилася, а ще купа народу виїхала за кордон, тому копів об'єктивно потрібно менше зараз.
Плюс, є копи-біженці з окупованих регіонів.

Ну і головне: в часи АТО при Авакові на фронті було БІЛЬШЕ ментів, ніж зараз!
показать весь комментарий
08.06.2026 09:30 Ответить
А до чого тут "сралін"? І тоді, і зараз, ішла війна. Але тоді міліціонери не були "кастою недоторканних"... А поліцаї, зараз, саме такими, і є...
показать весь комментарий
08.06.2026 09:47 Ответить
Що Ви привели приклад, коли в країні був президент і військовими операціями керували бойові генернали. Тоді тихо пройшло 4 мобілізації, в армію йшли добровольці, бо вони заключпали договори на пів року, на рік і на більше і знали, коли можуть повернутися додому. За їх службу держава платила на той час достойні гроші. А чотирижди ухилянт з самого першого дня почав знищувуати армію і домовлятися з ворогом зійтися посередині. Навіть замість параду воєнних воно зібрало в центрі Києва зброд з зайчиками і фанерним паровозом. Всі ті "герої" отрнимали ордена...,а хоч один, чи одна пішли на фронт? Пішли такі, як Звіробій чи Тетяна Чорновівл, на яких Боневтік сциеливий порушив кримінальні справи.
Коли розвідки США і Великої Британії повідомляли про підготовку нападу, то чотирижди сцимкливий ухилянт облив ті розвідки брудом, уявитв себе Великим Наполеноном і не ввів воєнний стан та не провів мобілізацію, бо це вдарило б по його рейтингах. Воно піклується про себе, про можливість як найдовше грабувати цю бідну державу, а не про її захист. Добусифікувалися, що бачите вихід тільки направити на фронт поліцію? А як повернути цілу армію до 300 тисяч, якак перебуває в СЗЧ, яких він туди направив своїми непрофесійними діями? Цього не знає Боневтік Позорний? На цей раз призначає винними поліцію, щоб нарід виганяв весь пар ненависті в їх бік?
показать весь комментарий
08.06.2026 09:52 Ответить
Гарантовано, організована злочинність РІЗКО зменшиться !
показать весь комментарий
08.06.2026 10:30 Ответить
А життя показує протилежне. Коли поліцаї здриснули в перші місяці війни злочинниість впала в рази, а коли повернулися крива злочинності поповзла вверх. Тому не потрібно вішати хуцпу на вуха цьому оратору студійному.
показать весь комментарий
08.06.2026 11:31 Ответить
"Сміяться при слові "лопата"... Злочинність і так виросла.
Крім того, у 1941 році, з міліціонерів цілі полки формувалися, та кидалися на фронт - і нічого... Тил витримав...
показать весь комментарий
08.06.2026 09:11 Ответить
Та конешно, сразу разграбят всё награбленное ну чувак, зачем так тупо лгать, просто полиция должна по вашим понятиям защищать власть а борьба с преступностью это просто дымовая завеса...
показать весь комментарий
08.06.2026 09:25 Ответить
Поліція зафіксує злочин (і то не факт!), і на цьому можете бути вільні.
Ваша справа роками покриватиметься пилом десь в архіві.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:58 Ответить
Є Рішення, відправити злочінців і поліцію разом
показать весь комментарий
08.06.2026 09:59 Ответить
Страница 1 из 2