Массовая мобилизация правоохранителей приведет к всплеску преступности, - Небытов

Мобилизация полицейских

В Нацполиции объяснили риски массового привлечения правоохранителей к мобилизации и сообщили, сколько полицейских в настоящее время участвуют в боевых действиях.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом заместитель главы Нацполиции Андрей Небытов рассказал в интервью РБК-Украина.

Сколько полицейских задействовано в обороне?

"Сегодня почти 9 тысяч полицейских выполняют боевые задачи непосредственно на линии фронта. Еще около 34 тысяч несут службу в прифронтовых областях", - рассказал он.

По словам заместителя главы Нацполиции, полицейские, которые ушли на фронт, проходят службу в бригаде "Лють", которая была создана для выполнения задач на самых сложных участках фронта. Также они воюют в бригаде "Хищник" и стрелковых батальонах.

Небытов отметил, что полицейские вместе с военными Вооруженных сил Украины участвовали в обороне Бахмута, Авдеевки и Клещиевки в Донецкой области, а также Малой Токмачки, Гуляйполя в Запорожской области и других населенных пунктов.

Кадровый дефицит

В то же время он обратил внимание на проблему кадрового дефицита в системе Нацполиции.

По словам Небитова, боевые подразделения полиции формируются, пополняются и проходят ротацию исключительно за счет личного состава Нацполиции. Мобилизованные гражданские лица в эти подразделения не попадают.

Из-за этого, как отметил заместитель главы Нацполиции, нехватка кадров становится все более ощутимой.

Он подчеркнул, что для подготовки оперативника криминальной полиции или следователя требуются месяцы обучения, а в отдельных случаях — годы.

Вопрос мобилизации

По моему мнению, массовая мобилизация правоохранителей приведет к всплеску преступности. Когда патрули редеют, а ответ на вызовы затягивается - криминал чувствует слабину", - заявил Небытов.

Топ комментарии
+61
АХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХА

ПЕРЕСТАНЬТЕ УЖЕ В КАЛАМБУР!!!

Єдиний раз коли чувак стріляв по людям - ВОНИ БІГЛИ швидше всіх. А всі інші рази вони треба лише щоб лякати людей і щоб бусярити чоловіків і тримати країну в страху
показать весь комментарий
08.06.2026 09:01 Ответить
+49
Снимите с криминала бронь и вместе отправляйтесь на фронт.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:04 Ответить
+39
Який кримінал він має на увазі? Той що серед білого дня у балаклавах на авто без номерів скоює важкі злочини з побиття та викрадення людей?
показать весь комментарий
08.06.2026 09:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
АХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХХАХА

ПЕРЕСТАНЬТЕ УЖЕ В КАЛАМБУР!!!

Єдиний раз коли чувак стріляв по людям - ВОНИ БІГЛИ швидше всіх. А всі інші рази вони треба лише щоб лякати людей і щоб бусярити чоловіків і тримати країну в страху
показать весь комментарий
08.06.2026 09:01 Ответить
До сплеску злочинності, який організують самі правоохоронці...
показать весь комментарий
08.06.2026 09:30 Ответить
50% по ротації, нічого страшного в цьому небуде.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:51 Ответить
Пане Михайло , я інакше глянув на те , що сказав цей ТОПухилянт .

А сказав він фактично таке - якщо спробуєте нас заброньованих та заприсяжених поліціянтів масово направити на "нуль" , то ми за допомогою контрольованого нами криміналу таке вам, хлопам , влаштуємо на вулицях міст , що ви перед нами будете лежати та благати , щоб ми не йшли на ЛБЗ !
показать весь комментарий
08.06.2026 10:42 Ответить
ТЦК усіх потенційних жертв та злочинців ставить на шлях служби у ЗСУ, тож можна усю поліцію мобілізовувати разом із держслужбовцями.
Згадували удописах про випадки коли на ДТП приїджали ТЦК і допогли обом сторонам.
показать весь комментарий
08.06.2026 12:14 Ответить
Охорону правопорядку,типу дружина, може і ветеран російсько української війни виконувати, не за безплатно звісно. А взагалі комендантська година.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:01 Ответить
ДФТГ, власне, для цього...
показать весь комментарий
08.06.2026 09:28 Ответить
дфтг зараз це тітушня яку трохи легалізували, вони на фронті були нуль секунд.
показать весь комментарий
08.06.2026 10:07 Ответить
ДФТГ для іншого, але в силу певних обставин туди зараз виключно непридатних приймають...
показать весь комментарий
08.06.2026 11:50 Ответить
Посміявся.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:02 Ответить
Снимите с криминала бронь и вместе отправляйтесь на фронт.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:04 Ответить
👏👏👏👏👏👏👍
показать весь комментарий
08.06.2026 09:19 Ответить
від 50% не "навчанних" на фронті , нічого в державі не станеться.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:28 Ответить
сміття
показать весь комментарий
08.06.2026 09:04 Ответить
показать весь комментарий
08.06.2026 09:05 Ответить
Треба мобілізувати до поліції , а навчаних роками на фронт! І все вирішиться раптово і швидко.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:05 Ответить
Якраз навпаки🤣
показать весь комментарий
08.06.2026 09:06 Ответить
Який кримінал він має на увазі? Той що серед білого дня у балаклавах на авто без номерів скоює важкі злочини з побиття та викрадення людей?
показать весь комментарий
08.06.2026 09:06 Ответить
Так мусара и есть криминал, только в гражданке!!!
показать весь комментарий
08.06.2026 09:13 Ответить
Сцикун, який не бажає працювати, та прагне займатися бандитизмом, йде в поліцію! 😁
показать весь комментарий
08.06.2026 09:25 Ответить
В київських патрульних---більше 50% некомплект Ви чи ідіот,чи такий тупий.??? Правда є ще одне---ВОРОГ УКРАЇНИ,
показать весь комментарий
08.06.2026 09:29 Ответить
Ще разок у якогось діда зі зброєю "з'їде дах", вирішить постріляти в людей, і некомплект у поліції зросте до 75-80%. Всі сміливці розбіжаться в різні боки як таргани.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:39 Ответить
а хто той комплект роздував і для чого ???? може його якраз урізать на 50 % ??.. унас же дірка на виплати військовим 180 млд , про дірку на виплати ментам я щось нечув !
показать весь комментарий
08.06.2026 10:09 Ответить
Проте в конторі, посади (по перекладанню папірців з право на ліво), які мали би займати вільнонаймані цивільні, 100% вкомплектовані, "поліціантами" які отримують всі "ніштякі" (в т.ч. ранню пенсію) від народу України, як ті що дійсно служать, але "по факту" лише протирають штані...
показать весь комментарий
08.06.2026 10:49 Ответить
Він має на увазі бабок які укроп, редиску, та квіти з власного городу продають, бо пенсії на прожиття не вистачає...
показать весь комментарий
08.06.2026 11:14 Ответить
Та канєшна...порозказуй казочки...А який був сплеск коли поліцаї тікали від озброєного злочинця в Голосіївському районі?
показать весь комментарий
08.06.2026 09:07 Ответить
То залиште у спокої "оперативника кримінальної поліції або слідчого", а відправте воювати тих шалопаїв, котрі щоденно катаються по вулицям, п'ють каву і кошмарять повій та бабусь з петрушкою.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:07 Ответить
опера і слідака дійсно треба вирощувати роками, а оте хамло патрульне за два тижні на комбікормі зростає
показать весь комментарий
08.06.2026 09:11 Ответить
мобілізуйте злочинців і злочинності не буде
показать весь комментарий
08.06.2026 09:07 Ответить
Давно би це зробили, але відкуповуються сволочі
показать весь комментарий
08.06.2026 09:11 Ответить
Це точно, не можна призивати поліцейських захищати Україну, бо злочинність страшніше чим військови ху....лостану.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:09 Ответить
Чергова дуже тупа відмазка...
показать весь комментарий
08.06.2026 09:10 Ответить
Мусор не *****, у вас только статистика растет!!! Мусара только фиксируют преступления и правонарушения. Убийца на Мерседесе имел 39 нарушений ПДР и шо мусара сделали?! Ни Ху я!!!
показать весь комментарий
08.06.2026 09:10 Ответить
А отут ви не праві, вони 39 раз поповнили сімейний бюджет...
показать весь комментарий
08.06.2026 10:03 Ответить
"Сміяться при слові "лопата"... Злочинність і так виросла.
Крім того, у 1941 році, з міліціонерів цілі полки формувалися, та кидалися на фронт - і нічого... Тил витримав...
показать весь комментарий
08.06.2026 09:11 Ответить
Дуже потужні аргументи.
Ще щось про сраліна додай.
...латентий кац совкодрочер
показать весь комментарий
08.06.2026 09:34 Ответить
А до чого тут "сралін"? І тоді, і зараз, ішла війна. Але тоді міліціонери не були "кастою недоторканних"... А поліцаї, зараз, саме такими, і є...
показать весь комментарий
08.06.2026 09:47 Ответить
Тоді було і багато іншого.
Кажи вже про все, що було.
А може вже досить дивитися у минуле та ще й не саме нормальне минуле?!
Схоже, ти і на виборах обираеш через призму, що було у 41 чи у сесесер.
Шукай аргументацію з поглядом у майбутнє.
Може і результат буде кращий.
показать весь комментарий
08.06.2026 11:21 Ответить
Не "растекайся мысью па древу..." Ми обговорюємо КОНКРЕТНЕ питання - МОЖЛИВІСТЬ МОБІЛІЗАЦІЇ ПОЛІЦАЇВ, а не "багато чого іншого"... Я провів паралель між німецько-радянською війною, та російсько-українською. Різниці немає - і там, і там стоїть питання порятунку держави. То чому я не можу "провести паралель" між використанням правоохоронців ТОДІ, і ЗАРАЗ?... Висхідні умови однакові...
показать весь комментарий
08.06.2026 11:42 Ответить
по суті - повнісю згоден.
Вся поліція повинна бути задіяна у захисі країни від ворога.
На постісній ротаційній основі і на лбз.
Але не згоден з аргументаційними прикладами.
показать весь комментарий
08.06.2026 12:15 Ответить
Заперечуй... Наведи СВОЇ аргументи...
показать весь комментарий
08.06.2026 12:16 Ответить
Що тут аргументувати?
Якщо ти за замовчуванням не вважаєш, що сесесер не може бути будь яким прикладом для України, то навіщо тобі якісь аргументи?
Для мене це очевидно.
Навіть на думку не спадає, щоб аргументувати щось правильне прикладами з сесесер.
показать весь комментарий
08.06.2026 12:48 Ответить
Ти про що мелеш? Не треба свої припущення називать моїм "замовчуванням"... Людство всю свою історію існування живе за "шаблонами". Якщо висхідні умови тотожні, то і дії повинні буть тотожними. Саме на цьому базується діяльність як в юриспруденції, так і у дипломатії та військовій сфері...
показать весь комментарий
08.06.2026 12:55 Ответить
Воно й видно, що ти по совковим шаблонам живеш.
Зупинився у розвитку.
Я тобі саме про це й кажу.
Добре хоч сам визнаєш.
показать весь комментарий
08.06.2026 13:50 Ответить
Ясно... Аргументів не буде... Звичайне балабольство... "Гуляй вальсом..."
показать весь комментарий
08.06.2026 14:04 Ответить
Статистика показує, що загалом рівень злочинності нижчий, ніж у 2020-2021...
показать весь комментарий
08.06.2026 09:35 Ответить
Ну - я в "статистику" не ліз... Але те, що поліцаї, сьогодні, більше "щоки надувають", ніж працюють - бачу на вулицях...
показать весь комментарий
08.06.2026 09:45 Ответить
Нижче наведену статистику я можу інтерпретувати як цілеспрямоване завищення статистичних дані з боку поліції за фактом відкриття формальних правопорушень для роздування штату. Що спостерігалося і раніше. Кількість злочинів зростає пропорційно зростанню штату поліціянтів.

За даними Офісу Генерального прокурора України, через повномасштабну війну та значне зменшення населення (до близько 33 млн), кількість зареєстрованих злочинів у 2025 році зросла до 608 191, що на 89% більше за показник 2021 року, де було зафіксовано близько 321 443 кримінальних правопорушень.

Кількість злочинів на 100 000 населення

Розрахунок базується на співвідношенні загальної кількості облікованих злочинів до кількості населення у відповідному році.

2021 рік
Зареєстровано злочинів: ≈ 321 400Населення (довоєнне): ≈ 41,5 млн
Показник: ≈ 775 злочинів на 100 000 осіб [https://www.yagunov.in.ua/2025-general-crimes/ 1]2025 рік
Зареєстровано злочинів: 608 191Населення: ≈ 32,9 млн
Показник: ≈ 1 848 злочинів на 100 000 осіб [https://www.instagram.com/p/DXEOqTSDP5_/ 1, https://jvestnik-politology.donnu.edu.ua/article/view/19383 2]
показать весь комментарий
08.06.2026 09:59 Ответить
Тільки тупі ідіоти,правопорушникі,крадії,шахраї і вороги України кричать,що поліцію всю потрібно на фронт Бо вона їм заважає А те що поліція гине від рук бандитів кожний день в тилу---це їх не цікавить ,явже не говорю за прифронтові зони і фронт.По недавнім даним в Києві некомплект патрульної поліції---більше 50% ,то крикуни--ідіть і будете і "багато" грошей заробляти і порядок підтримувати Тільки знайте,що в патрульного зарплата мень чим охорони супермаркету,а працювати більше в рази і постійних стресах Повторюсь--тільки долбодятел обливає лайном поліцію.!!!!!
показать весь комментарий
08.06.2026 09:13 Ответить
Хто придумав оцю дебільну тезу? Ось вакансії. То Ірина вже переходить в охоронці?
показать весь комментарий
08.06.2026 09:35 Ответить
https://www.work.ua/jobs/8072019/

https://www.work.ua/jobs/3416269/
показать весь комментарий
08.06.2026 09:37 Ответить
Ніхто й не каже, що всю поліцію одночасно слід відправити на фронт.
50%, а через кілька місяців - ротація. В тилу люди з полегшенням видихнуть.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:43 Ответить
Особливо гинуть співробитники вселяких відділів по квартирному облік та звязків з громадкістю.
показать весь комментарий
08.06.2026 10:53 Ответить
Шановний, а чому в Україні обливають лайном поліцію ? Чи не тому, що майже 80% її, коли росія захопила наші території - обісралися, перейшли на сторону ворога та потікали? Звісно порядні поліцейські є і за це їм СЛАВА та ПОДЯКА від українського народу.
показать весь комментарий
08.06.2026 10:57 Ответить
Коля Киянин називав два роки тому цифру 20.000 мусорів з окупованої території під час повномаштабки перейшли на бік ворога! ДВАДЦЯТЬ ТИСЯЧ!
показать весь комментарий
08.06.2026 11:29 Ответить
https://www.youtube.com/shorts/8EDPGf9qU2o
показать весь комментарий
08.06.2026 11:32 Ответить
"Війну ми не виграємо, якщо не змінимо нинішній стан речей", - військовий Хархан. ВIДЕО Джерело: https://censor.net/ua/v3606010
показать весь комментарий
08.06.2026 11:34 Ответить
На нулі більше грошей платять, то хай йдуть заробляють. Чого поліціянтам за копійки перепрацьовувати
показать весь комментарий
08.06.2026 11:39 Ответить
Нах їм туди йти, вони й на 130й непогано зароблять...
показать весь комментарий
08.06.2026 11:53 Ответить
Під час Майдану мусорня по норах ховалася, а кияни самі донецьких тітушок пNздили, і був порядок. Отже, не переймайтеся так за цівільних, а шуруйте на фронт захищати свої ліві статки, замість сутенерити та наркоту дахувати.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:15 Ответить
Під час Майдану одеська міліція стала на бік антимайданівців. Історичний факт.
показать весь комментарий
08.06.2026 10:12 Ответить
Тому треба ще подвоїти штат.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:15 Ответить
нє!
ну, звісно ми можемо сміятися, скільки завгодно!
але, оцей тупорилий мєнт на найвищому рівні керує каральною системою в україні!!!!
тож, можна уявити, що коїться на нижчих ланках.......

і, до речі: вся ******* прокурорскьо мєнтовська мафія гартувалася більше тридцяти років, починаючи з буремних 90-х, коли плотненько спаялися з тим самим криміналітетом!!!!!!

реформи кажете?
хіхіхіхіхіхіхіхіхі..........
показать весь комментарий
08.06.2026 09:18 Ответить
😊 Читаю коменти - і бачу ставлення громадян до поліції - навіть опитування не треба! А поліції, щоб робити висновки, потрібні двіречі - совість і мізки, яких очевидно нема.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:23 Ответить
"...для підготовки оперативника кримінальної поліції або слідчого потрібні місяці навчання, а в окремих випадках - роки" - а слюсарями, зварювальниками, штукатурами-плиточниками, бухгалтерами, юристами народжуються? Кожен вербальний перл керівництва МВС все більше і більше підтверджує тезу про глибоку недолугість керівників/працівників цієї структури. Адекватні мєнти давно пішли в бригаду Лють та інші підрозділи Сил Оборони України, залишилося сміття.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:24 Ответить
Поліція у нас не ідеальна, як і у всьому, куди не подивися. Але, якщо вам приставлять ножа і пограбують, авто розіб'ють чи викрадуть, будинок обчистять, або дітей та дружину скривдять. До кого звертатиметеся? До пожежників? Чи самі з усім упораєтеся?
показать весь комментарий
08.06.2026 09:24 Ответить
Чоловіка-мусорка зазищаєш?
показать весь комментарий
08.06.2026 09:27 Ответить
А збагнути її слова у вас розуму НЕМАЄ. Колись мені один бандит говорив---ми крадемо машини в ЛОХІВ, То може ви просто---ЛОХ ?
показать весь комментарий
08.06.2026 09:36 Ответить
Все що мозок не може подужати,осідає на язику.) Доброго дня!
показать весь комментарий
08.06.2026 09:49 Ответить
Це все само собою, але ж ніхто не каже 100% ментів одразу на фронт! Дивіться, злочинність із 2022 дійсно знизилася, а ще купа народу виїхала за кордон, тому копів об'єктивно потрібно менше зараз.
Плюс, є копи-біженці з окупованих регіонів.

Ну і головне: в часи АТО при Авакові на фронті було БІЛЬШЕ ментів, ніж зараз!
показать весь комментарий
08.06.2026 09:30 Ответить
Аваков ще той троянський кінь.Він нищив Порошенко як президента і тісно працював із Коломойським, який сам визнав,що в виборах Зе дуже велика заслуга Авакова. Він працював на зелену владу і саджав невинних та патріотів на догоду Зеленському.Тож не треба його так звеличувати.
показать весь комментарий
08.06.2026 10:30 Ответить
Я не звеличую, я порівнюю...
показать весь комментарий
08.06.2026 11:29 Ответить
Поліція зафіксує злочин (і то не факт!), і на цьому можете бути вільні.
Ваша справа роками покриватиметься пилом десь в архіві.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:58 Ответить
ну звертались до поліції, і знаєте який результат? а ніякого.

у знайомого телефон віджали, ми знайшли цих *********, трохи зробили громадянське затримання, відвели до поліції, і знаєте який результат? "а, ми цих знаємо"
показать весь комментарий
08.06.2026 10:13 Ответить
Я покличу на допомогу поліціянта з відділу квартирного обліку або звязків з громадкістю. Вони ж поліціанти - мають врятувати мене...
показать весь комментарий
08.06.2026 10:56 Ответить
Як на мене то я б подивився на тебе зі сторони,як би бандюки тебе дубасили Ну а повторювати одну і ту ж фразу,це може тільки недолуге і тупе створіння В ДЕРЖАВІ БАГАТО ПРОФЕСІЙ І ПОСАД ІВСІ ВОНИ ПРИЙНЯТНІ,одні важливі інші другорядні А вот тупих злодіїв і баранів в списку професій немає,але на жаль в житті багато і серед останніх і ви.
показать весь комментарий
08.06.2026 13:52 Ответить
Може я і тупий, але виправдовувати педофіла-гвалтивника, лише тільки тому що воно з поліції - "...це може тільки недолуге і тупе створіння..."
показать весь комментарий
08.06.2026 14:09 Ответить
Звернуся до тих мусорів які мою дружину прав позбавили без жодних порушень з її боку за вигадані злочини, а також до тих бичків які регулярно в кущах з радаром пасуться (як при Кучмі, класика повернулася) на трасі де я регулярно їжджу. Видно що це потужні борцюни зі злочинністю, мають допомогти, без них ніяк.
показать весь комментарий
08.06.2026 12:38 Ответить
Та конешно, сразу разграбят всё награбленное ну чувак, зачем так тупо лгать, просто полиция должна по вашим понятиям защищать власть а борьба с преступностью это просто дымовая завеса...
показать весь комментарий
08.06.2026 09:25 Ответить
крім поліціянтів в системі МВС є ще МРЕВ, міграційна служба чому вони бронюються чи там всі інваліди
показать весь комментарий
08.06.2026 09:28 Ответить
Бо там 95% то жінки... )))
показать весь комментарий
08.06.2026 11:56 Ответить
Очко жим -жим не залізне , своїх покриваєш і що-то за система підготовки що готує слідчого роками . щоб підготувати сержанта СА вистачало пів року.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:29 Ответить
Менше будуть бюджетного палива палити.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:32 Ответить
Дивіться, зараз копи у двох бригадах (Лють, Хижак), але це МЕНШЕ, ніж було на фронті в часи АТО. Тоді було БІЛЬШЕ ДЕСЯТКА поліцейських батальйонів. 10 батальйонів - це взагалі-то БІЛЬШЕ, ніж дві бригади! І якогось сплеску злочинності не сталося, бо все одно вистачило копів для підтримання порядку.

2 липня 2014 року Арсен Аваков назвав добровольчі спецпідрозділи МВС, які беруть участь в АТО. Це добровольчі батальйони міліції:

«Луганськ-1»
«Київщина»
«Артемівськ»
«Миколаїв»
«Шторм»
«Київ-1»
«Київ-2»
«Слобожанщина»
«Харків-1»
«Харків-2»
«Дніпро-1»
«Чернігів»
показать весь комментарий
08.06.2026 09:32 Ответить
Ну це трохи перебільшуєте.Бо то були не чисто поліцейські підрозділи.Там була БІЛЬША частина цівільних добровольців. Ну а Аваков ,ше той фрукт.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:41 Ответить
Так взгалі-то і в Лють та Хижак теж не лише копи йдуть! Купа бігбордів із запрошенням добровольцям долучитися і СМС приходять!
показать весь комментарий
08.06.2026 09:46 Ответить
Спілкувався з одним із Хижак.Був він там майже півтора року,типу в командировці,то говорив,що всі були тап поліцейськи. То все--таки я йому вірю ,а не "басням крилова"
показать весь комментарий
08.06.2026 09:50 Ответить
У мене знайомий у Сталевому кордоні, там не лише професійні прикордонники...
показать весь комментарий
08.06.2026 09:55 Ответить
Так в тому і шулерський "трюк": був цивільний, вступів до певного батальону - став копом. Все "по чеснаку". Був копом - вбив на авто двух дівчат, суд винес вирок вже цивільному. Все "по чеснаку".
показать весь комментарий
08.06.2026 11:00 Ответить
І так, Аваков фрукт, але при тому фрукті діяльність поліції мені трохи більше подобалася...
показать весь комментарий
08.06.2026 09:47 Ответить
Що Ви привели приклад, коли в країні був президент і військовими операціями керували бойові генернали. Тоді тихо пройшло 4 мобілізації, в армію йшли добровольці, бо вони заключпали договори на пів року, на рік і на більше і знали, коли можуть повернутися додому. За їх службу держава платила на той час достойні гроші. А чотирижди ухилянт з самого першого дня почав знищувуати армію і домовлятися з ворогом зійтися посередині. Навіть замість параду воєнних воно зібрало в центрі Києва зброд з зайчиками і фанерним паровозом. Всі ті "герої" отрнимали ордена...,а хоч один, чи одна пішли на фронт? Пішли такі, як Звіробій чи Тетяна Чорновівл, на яких Боневтік сциеливий порушив кримінальні справи.
Коли розвідки США і Великої Британії повідомляли про підготовку нападу, то чотирижди сцимкливий ухилянт облив ті розвідки брудом, уявитв себе Великим Наполеноном і не ввів воєнний стан та не провів мобілізацію, бо це вдарило б по його рейтингах. Воно піклується про себе, про можливість як найдовше грабувати цю бідну державу, а не про її захист. Добусифікувалися, що бачите вихід тільки направити на фронт поліцію? А як повернути цілу армію до 300 тисяч, якак перебуває в СЗЧ, яких він туди направив своїми непрофесійними діями? Цього не знає Боневтік Позорний? На цей раз призначає винними поліцію, щоб нарід виганяв весь пар ненависті в їх бік?
показать весь комментарий
08.06.2026 09:52 Ответить
Більшість коментаторів та ухилєсів НІКОЛИ не підуть захищати свою родину!
показать весь комментарий
08.06.2026 09:33 Ответить
Мабуть беруть приклакд з Президегнта, який чотирижди відкосив, але живе своє найкраще життя, бо 73% баранів занесли його на своїх рученьках на трон і дали в руки Гетьманську булаву і ключі від всієї України.
показать весь комментарий
08.06.2026 10:00 Ответить
Самокритичненько....
показать весь комментарий
08.06.2026 10:04 Ответить
В районі мого будинку---куча бабок торгує кожний день і НІКОЛИ НЕ БАЧИВ ,ЩОБЇХ ХТОСЬ "ПРОГАНЯВ А на вулицях Києва такий безлад,що вже і їздити не хочеться Кожний день Іце бачу,бо їзжу по Бажана. Аварійні ситуації,бо ганяють недоумки і правила жля них не в приаритеті.
показать весь комментарий
08.06.2026 09:46 Ответить
Так ведь поліція і не працює, в "полі" нема кому, всі в конторі штані протирають.
показать весь комментарий
08.06.2026 11:02 Ответить
НУ точно без голови,бо іншого не може сказати.
показать весь комментарий
08.06.2026 13:59 Ответить
Але ж "конторськи" теж поліціянти із званням та відповідними пільгами.
показать весь комментарий
08.06.2026 14:11 Ответить
Страница 1 из 2