11191 посетитель онлайн
9 478 77

Двое мужчин в Харькове избили и ограбили военного, приехавшего в отпуск, - прокуратура. ФОТО

В Харькове двое мужчин избили и ограбили военного, который приехал в отпуск.

Об этом сообщила пресс-служба прокуратуры Харьковщины, передает Цензор.НЕТ.

Так, 27 декабря около 17:50 двое мужчин находились вблизи подземного перехода, расположенного по ул. Привокзальной в Харькове, где увидели 45-летнего военного, который приехал в отпуск.

"Догнав его, один из злоумышленников ударил потерпевшего кулаком в лицо, а когда тот упал, продолжил бить его ногами вместе со своим сообщником. Преодолев таким образом сопротивление и причинив мужчине телесные повреждения, грабители забрали его имущество - телефон, документы, наличные средства и другие вещи, которые он имел при себе, после чего скрылись с места преступления", - говорится в сообщении.

Злоумышленники были оперативно установлены и задержаны. Сейчас им избраны меры пресечения в виде содержания под стражей.

За совершенное подозреваемым грозит до десяти лет лишения свободы.

Двоє чоловіків побили та пограбували військового у Харкові
Двоє чоловіків побили та пограбували військового у Харкові

Топ комментарии
+39
Зловмисники, гадаю, заброньовані? Чи інваліди?
показать весь комментарий
01.01.2025 14:33 Ответить
+36
чергові мерзенні покидьки...
показать весь комментарий
01.01.2025 14:32 Ответить
+20
Віддайте їх на "поруки" військовим, не "засмічуйте" СІЗО!
показать весь комментарий
01.01.2025 14:35 Ответить
Комментировать
Сортировать:
чергові мерзенні покидьки...
показать весь комментарий
01.01.2025 14:32 Ответить
Зловмисники, гадаю, заброньовані? Чи інваліди?
показать весь комментарий
01.01.2025 14:33 Ответить
Можно разбронировать,через Дiю,и в часть откуда потерпевший...
показать весь комментарий
01.01.2025 14:59 Ответить
Вони бандити. Дайте їм зброю, хай вбивають, грабують і гвалтують.
показать весь комментарий
01.01.2025 15:13 Ответить
А на розмунування відправити чи окопи копати - твій мозок не здатен на таке здогадатися? в голові як мантра "зброя зброя зброя .. це небезпечно....".. - так? чи як зрозуміти наявність саме такого коментаря?
показать весь комментарий
01.01.2025 16:34 Ответить
Що вже трудову мобілізацію в Україні ввели?
показать весь комментарий
01.01.2025 17:18 Ответить
Ну війсьвоий обовязок виклбючно для мужчин - порушуючи їх права - просто за те, що мужчиною родився - як нібито це злочин - то вввели.. і тебе це не звилює чомусь!

а от ЗА РЕАЛЬНЫЙ злочин однієї особи проти іншої особи не ввели - і ти дуже стурбований, що чи введуть!???
показать весь комментарий
01.01.2025 17:51 Ответить
Я конкретно стурбований, як з армії звалити, а не питаннями гендерної справедливості.
показать весь комментарий
01.01.2025 18:34 Ответить
якої ще "гендерної"? статевої, може?

п.с. бо "гендер" - це про психічні хвороби недорозвинених...

а якщо ти стурбований іншим - ну то це так НЕ працює!
А ти в армії , чоловіче, якраз ТОМУ, що в Україні існує статева нерівність, дискримінація по статевому признаку - всупереч статті 161 ККУ та 21 та 24 статтям Конституції - сексизм та мізандрія по відношенню до мужчин!
показать весь комментарий
01.01.2025 20:34 Ответить
Гендер - синонім поняття "соціальна стать". Я у кінці 2022 добровольцем в армію пішов. Але за два роки бригада на стільки деградувала, що всі, включаючи мене, звідси лише з'їбатися мріють…
показать весь комментарий
01.01.2025 20:53 Ответить
гендер - це штучне слово, штучно стоврений соціальний конструкт
ну так от скажи - до чого тут СТАТЬ?
що тае ке "соціальна стать"?
стільки таких "статей"? - 10, 20, 100, 200, ....нескінченно?

звідки вони взялися - як не від психічних хворіб???

мужчина - це стать! жінка - це стать. - є дві лишень статі (і є люди з пороками при утворенні в утробі)... до чого тут твої "гендери"?

тому і говорю ще раз:

ти в армії , чоловіче, якраз ТОМУ, що в Україні існує статева нерівність, дискримінація по статевому признаку - всупереч статті 161 ККУ та 21 та 24 статтям Конституції - сексизм та мізандрія по відношенню до мужчин!
----

Тому, в теьбе лишень два варіанти - чекати з моря погоди, коли перестануть мужчин дискримінувати
або ж бодатися з державою і по судам таскатись, витрачаючи гроші, нерви, і т.п.
а третій варіант - Тиса, болта до Білорусі, гори-Карпати, "білий прапор" через ТОТ....
показать весь комментарий
02.01.2025 00:30 Ответить
"Чи" тут зайве. Вони - заброньовані інваліди - елєкторат.
показать весь комментарий
01.01.2025 15:16 Ответить
.. мабуть " студенти " ..
показать весь комментарий
01.01.2025 15:48 Ответить
то шо підари питаннь нема! а до чого тут заброньовані чи інваліди? як там в Польщі, заброньований чи інвалід?
показать весь комментарий
01.01.2025 15:53 Ответить
в їхніх загаджених демагогією мізках - "передова" = "честь воювати за Вітчизну" - це ПОКАРАННЯ!
по якому Кодексу - не знаю.. але якось так...
показать весь комментарий
01.01.2025 16:35 Ответить
коли людей примушують робити те, що вони не хочуть то це покарання
показать весь комментарий
01.01.2025 17:54 Ответить
?? в тебе якесь своє визначення слова "покарання"?

Коли людей змушують робити те що вони не хочуть - напряму з покарання не звязано, і зазвичай взагалі ні з яким покаранням не повязано!
а якщо звязано - то взагалі не по тій причині, що ти пробуєш привести..

"Покара́ння може означати: Особлива міра виховання. Захід юридичної відповідальності. Розплата за якісь нерозважливі вчинки."
також
"Покарання є заходом примусу, що застосовується від імені держави за вироком суду до особи, визнаної винною у вчиненні злочину, і полягає в передбаченому законом обмеженні прав і свобод засудженого"

а в тебе чомусь причина і наслідок перекручені..

одним здажться простим реченням з 8 слів - ти просто хериш здоровий глузд. як так виходить у людей - не розумію...
що потім приходиться багато слів писати, щоби людині продемонструвати її логічні помилки в судженні.
показать весь комментарий
01.01.2025 17:59 Ответить
На риття окопів відправити цих гнид!
показать весь комментарий
01.01.2025 14:34 Ответить
Це "тяжка" стаття по КК України:
Стаття 187. Розбійhttps://protocol.ua/ua/kriminalniy_kodeks_ukraini/

1. Напад з метою заволодіння чужим майном, поєднаний із насильством, небезпечним для життя чи здоров'я особи, яка зазнала нападу, або з погрозою застосування такого насильства (розбій), -

карається позбавленням волі на строк від трьох до семи років.

2. Розбій, вчинений за попередньою змовою групою осіб, або особою, яка раніше вчинила розбій або бандитизм, -

карається позбавленням волі на строк від семи до десяти років із конфіскацією майна.

3. Розбій, поєднаний з проникненням у житло, інше приміщення чи сховище, -

карається позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти років із конфіскацією майна.

4. Розбій, спрямований на заволодіння майном у великих чи особливо великих розмірах або вчинений організованою групою чи в умовах воєнного або надзвичайного стану, або поєднаний із заподіянням тяжких тілесних ушкоджень, -

карається позбавленням волі на строк від восьми до п'ятнадцяти років із конфіскацією майна.

{Стаття 187 із змінами, внесеними згідно із Законом https://protocol.ua/go/2117-20 № 2117-IX від 03.03.2022 }
показать весь комментарий
01.01.2025 14:58 Ответить
Так, але, чомусь в нас таке законодавство, що можуть і відпустити, як відпускають підривачів і підпалювачів, чи тих, хто наводить ракети !
показать весь комментарий
01.01.2025 15:01 Ответить
Це дурня, в нас відпускають тільки тих хто може відкупитися, а злочин не має значення
показать весь комментарий
01.01.2025 15:35 Ответить
Це не законодавство винувате, а суки-інваліди судді та іже з ними: ватні слідаки, інваліди-прокурори.
По закону №2117, статті 187 ККУ і пункту №4цим мерзенним ублюдкам "світить" від восьми до п'ятнадцяти років із конфіскацією майна.
показать весь комментарий
01.01.2025 15:40 Ответить
в цілому так... але насправді дійсно - не вистарчає якраз в ККУ " - відправити на розмінування та риття окопів" за такі злочини.
і суть тут не в тому НА КОГО хто НАПАВ! - бо по Конституції - рівноправья -а ен привілеї по признаку носіння пікселя. та найвища соціальна цінність - це людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека..

є злочин - має бути покарання.. а воно має бути відповідним, і має враховувати.. умисел. якщо виявитсья що умисел був дійсно "пограбюувати ВІЙСЬКОВОГО , який воював" - то я згідний - покарання можна збільшити... але - умисел - тто важко довести, якщо немає підгрунтя документального якогось..

тому на даний момент як сказали вище - все упиряється в СУДІВ корумпованих, і в КРИВО-правья як поліцейське, так і судівське!
показать весь комментарий
01.01.2025 16:40 Ответить
Безкарність породжує вседозволеність.
Невідворотність покарання, це єдине, що зупиняє злочинність.
показать весь комментарий
01.01.2025 16:50 Ответить
так. але покарання має бути - по ділу, по факту та доказах, небрехливих свідченнях та не фальсифікованих справах, адекватне(відповідне) покарання, здоровологічне...
але ми знаємо, як у нас все догори дригом та все шкереберть..
показать весь комментарий
01.01.2025 16:59 Ответить
Я вже це написав вище:

Це не законодавство винувате, а суки-інваліди судді та іже з ними: ватні слідаки, інваліди-прокурори.
По закону №2117, статті 187 ККУ і пункту №4цим мерзенним ублюдкам "світить" від восьми до п'ятнадцяти років із конфіскацією майна.

01.01.2025 15:40
показать весь комментарий
01.01.2025 17:14 Ответить
"Що не швидко чиниться присуд за вчинок лихий, тому серце людських синів повне ними, щоб чинити лихе."

правда, далі щось Еклезіаст дужее "нахімічив" зі своїми наївними віруваннями
"Хоч сто раз чинить грішний лихе, а Бог суд відкладає йому, однако я знаю, що тим буде добре, хто Бога боїться, хто перед обличчям Його має страх!"

так і хочеться йому сказати - відкалдений сир/вино - добрі"!!!!!!!!!
показать весь комментарий
01.01.2025 17:01 Ответить
Віддайте їх на "поруки" військовим, не "засмічуйте" СІЗО!
показать весь комментарий
01.01.2025 14:35 Ответить
Треба було цю гидоту ще у 2014 р. випалювати розпеченим залізом.
показать весь комментарий
01.01.2025 14:37 Ответить
Це було головною помилкою тодішньої влади яка майже не боролося з такими явищами.
показать весь комментарий
01.01.2025 15:31 Ответить
всі ці сепартистські настрої були ще з часів Кучми! і Ющенка VS Януковича!
показать весь комментарий
01.01.2025 16:41 Ответить
Сепаратиські настрої були ще з дня незалежності.І з кожним роком посилювались.А після втечі Януковича,стали явні підстави щоб прийняти справжні законні заходи.До 2014р. це тяжко було зробити у законний спосіб.
показать весь комментарий
01.01.2025 18:56 Ответить
"До 2014р. це тяжко було зробити у законний спосіб." - що за маячня? Конституції та ККУ недостатньо. чи що?
а що після 2014 року якись спеціальний Закон вийшов, щоб "можна було"???
показать весь комментарий
01.01.2025 20:29 Ответить
Конституції було достатньо.Но влада тоді і зараз клумачила на свій склад як завгодно їй чи це ігнорувала.У складі парламенту було богато комуністів та проросійських.У 2014 коли не стало комуністів і після майданів була надія,що влада буде з такими явищами дієво боротися.Війна почала цьому заважати,но в парламенті проросійських була велика кількість.На медведчуківців законної управи було недостатньо.Но до 2019 щось стало робитися.
Но с приходом зелених у 2019 це снову зникло і відкрито поширювалась пропоганда *руського миру*,і влада свої дії в загалі стала робити на користь рф,аж до середини 2022.Чим і скористався ворог,Їй були откриті двері навстіж
.У нинішній владі достатньо кротів.Но повнемасштабне вторгнення злякало проросійські налаштованих,хто втік,а хто заховався в конуру.Да і зелених поставило на шпагат добровольці,ВСУ і гроші та військова допомога підтримка західу.
А після Стамбулу їх реторика змінилася на проукраїнську.Но чомусь опзж і похожі на них без плакатів і лозунгів залишаються в парламенті?Цей парламент не здатний провадити необхідні закони.
Зараз боротьба з відкритими проросійським видеться і притягування за злочин побільшилось,но це дуже недостатньо,тому що влада зелених під кіривництвом наймагутнішого.
У мене ніякої маячні нема.
показать весь комментарий
02.01.2025 13:40 Ответить
та яка мені чи кому різниця, що вони там собі на свій лад тлумачать. Конституції та ККУ достатньо буле і є, щоби задушити сераратизм на корню...
показать весь комментарий
08.01.2025 01:29 Ответить
Що при союзі,та за роки незалежності і по сьогодні влада нехтує Конституцією.А чому так відбувається самому собі дайте відповідь?.Також чому з перших днів незалежності населення України неусвідомленно(біля 90%),незалежно від своїх подобань,допомогало рф поставити Україну до своєї залежності? Українська нація почала формуватися лише завдяки Майданам.А на сьогодні при владі стало ще меньше українців.Але війна допомагає до згуртування нації.
показать весь комментарий
08.01.2025 21:27 Ответить
що ти знову деманогію якусь розводиш? ти або погоджуєшься з моєю тезою, або ні (і пишеш спростування.. якщо є чим..)
показать весь комментарий
09.01.2025 00:45 Ответить
Звичайно не погоджуюсь. У тебе зовсім нема тези.Твої пропозиції не зможуть дати результату.Там нема дієвої відповиді.Спрстувивати тобі у мене нема бажання.
показать весь комментарий
09.01.2025 15:42 Ответить
що тобою не так?
чергову херню написав мені, злився від предметної відповіді, - безвідповідальний - , і радий..
показать весь комментарий
09.01.2025 21:19 Ответить
Ти не можеш відрізняти одне від іншого .Тобі вже написав.що І Конституція є і ККУ є але на практиці цього явно бракує.Ти мені нагудуєш радянську людину.Поняття відповідальності у кожного своє.У тебе предметна відповідь на твій погляд є - .Достатньо Конституції і ККУ.Це і є помилкове бачення. Херовенною назвав.моє запитання,чому більш 90% населення незважаючи на свої погляди,несвідома допомагали рф здійснювати її план поставити Україну,до своєї залежності с початку нашої незалежності? Вот така відповідальність була і є у нашого суспільства.Да і сам ти написав,яка різниця,як наш Президент.Предметна розмова може бути,коли ти сам собі чесно зможеш відповісти,чому так відбувається?
показать весь комментарий
09.01.2025 22:37 Ответить
я бачу, в тебе словесний якийсь пронос... це від переїдження, чи що?
ще раз тебе, відрізняку, запитую - ти, власне, з чим незгідний, тріпло недороблене!? бо зрозуміти неможливо..
показать весь комментарий
09.01.2025 23:53 Ответить
Ти о собі все і розповів.Крім того що безмозгле животне,так ще підтвердев,що продуккт виховання комуняк, загнаний у стадо баранів..Три рази писав.Що є Конституція і є кку,але воно не проціє,
Так було і є що при союзі,чи за роки незалежності.Впертий,мабудь у тебе запор.Упертість - вивіска дурнів.Щоб не писав ти не здатний мислити. У мене нема бажання тобі щось пояснювати.
Шукач істини в Конституції,яка порушається більшостью співгромодян.Впевнений,ти цього не бажаєш бачити.А чому, у тебе пояснень не має,тому що для тебе яка різниця.Ти безгрішние,тому і назвав тебе животним. і завжди робив усе,шо написано в Конституції.Тільки чомусь во владі богато з сеперськими поглядами і корупціонерів
.Більши тобі відповідати не буду.,
показать весь комментарий
10.01.2025 01:46 Ответить
випий що з седативного, агресивний пес...
показать весь комментарий
10.01.2025 02:13 Ответить
А може краще віддати їх на перевиховання тому військовому на 5 років?
показать весь комментарий
01.01.2025 14:43 Ответить
Навіщо витрачати роки життя на "перевиховання" розумово неповносправних? Ізоляція і депортація.
показать весь комментарий
01.01.2025 14:46 Ответить
Яка депортація,про що ви?
Воєнний стан,від 20 років до довічного!
Щоб інші про це навіть не думали!
показать весь комментарий
01.01.2025 15:05 Ответить
Ви уявіть що утримання одного засудженого коштує дуже дорого. Я зараз не знаю яка саме сума, але це приблизно в 8 разів більше за середню зарплату. Українців ще можна ізолювати на деякий час. В чому сенс утримання кацапів в наших (санаторно-курортних порівняно з кацапськими) колоніях? Все можна спростити. Порахували збитки, конфіскували майно. Вирахували вартість компенсації, купили квиток, позбавили громадянства, депортували і забути про "пяту колону *****"..
показать весь комментарий
01.01.2025 15:21 Ответить
4. Розбій, спрямований на заволодіння майном у великих чи особливо великих розмірах або вчинений організованою групою чи в умовах воєнного або надзвичайного стану, або поєднаний із заподіянням тяжких тілесних ушкоджень, -

карається позбавленням волі на строк від восьми до п'ятнадцяти років із конфіскацією майна.

{Стаття 187 із змінами, внесеними згідно із Законом https://protocol.ua/go/2117-20 № 2117-IX від 03.03.2022 }
показать весь комментарий
01.01.2025 15:41 Ответить
що? кормити за наші податки - грабіжників? на розмінування і на копання окопів! як варіант . тільки в ККУ немає такого ... Праця важка - виправить мізки покидькам!
показать весь комментарий
01.01.2025 16:43 Ответить
ні, ! бо тільки "труд сделал из обезьяны - человека"
показать весь комментарий
01.01.2025 16:44 Ответить
Жодного сумніву в тому, що ці нащадки кацапської ліміти, яку масово завозили з кацапії на харківські заводи, досі не спромоглися вивчити українську мову... Мова тепер як індикатор "свій-чужий". Я ще вдома час від часу розмовляю кацапською, але видалив з компа кацапський шрифт ще в 2016 році. В суспільному просторі мовою ворожої нам держави розмовляють виключно латентні вороги України і їм не має виправдання.
показать весь комментарий
01.01.2025 14:44 Ответить
показать весь комментарий
01.01.2025 15:30 Ответить
Сволота. Відправити до війська, причому до тієї частини, звідки потерпілий.
показать весь комментарий
01.01.2025 14:45 Ответить
З кацапської сволоти не зробити патріота. Пяту колону потрібно фіксувати і депортувати. Принаймні створювати умови (халявами по пиці) для виникнення нестримного бажання у кацапні повернутися "на родіну".
показать весь комментарий
01.01.2025 14:51 Ответить
Вони тільки подякують за такий подарунок і хвилин через 5-10 будуть в своїх, зливши інформацію про розташування , кількість наших військ.
показать весь комментарий
01.01.2025 14:55 Ответить
ТЦКашники?
Або заброньовані фітнес тренери.
показать весь комментарий
01.01.2025 14:47 Ответить
Це із-за такої сволоти війна. Внутрішній ворог гірший за зовнішнього. 10 років тюрми... Для цих ворогів лафа... Розстріл? Я - за. А ви-ніззя, демократія. Ну тоді в ту частину де служить цей воїн. Прикувати, щоб не втікли на кацапію.
показать весь комментарий
01.01.2025 14:50 Ответить
Ну і на біса там приковані кацапи? Годувати їх, гівно за ними чистити, слухати їх кацапське гундосіння? Навпаки! Депортувати або нехай самі втікають, що дешевше за депортацію.
показать весь комментарий
01.01.2025 14:56 Ответить
Прикувати на ланцюг,що рили окопи хлопцям. Якщо їх відпустити на кацапію, то вони вже прийдуть проти нас зі зброєю. Це ж елементарно...
показать весь комментарий
01.01.2025 15:11 Ответить
Я собак ніколи не садив на ланцюг...
показать весь комментарий
01.01.2025 17:26 Ответить
Ну і де ''доблесні'' тцкуни-бусифікатори?
показать весь комментарий
01.01.2025 14:52 Ответить
не виключено, що це одні і ті ж самі правопорушники...х/зн
показать весь комментарий
01.01.2025 15:02 Ответить
Тварини. Депортація
показать весь комментарий
01.01.2025 14:52 Ответить
Цих покидьків потрібно на шматки порвати ,
так як 10років для них , то не є нормальним вироком 👹
показать весь комментарий
01.01.2025 15:03 Ответить
Така гидота, засмічує не лише сам Харків, а нині й усю Європу, в яку вона поперла попри всі перешкоди. Бачив цей жах на власні очі. Відповідь на те, чому в цьому місті правив бал дехто кернас перебуваючи уже майже в каматозному стані.
показать весь комментарий
01.01.2025 15:05 Ответить
У другу світову війну у демократичних Штатах всі уродженці Японії до кінця війни були в таборах.Не концентраційних,але в таборах.Безпека тилу понад усе.
І там за напад на військового п'ять роуів не давали.
показать весь комментарий
01.01.2025 15:10 Ответить
"за напад на віськового" стаття 24 - дотримуйся РІВНОПРАВЬЯ! - і стаття 161 ККУ - заборонена дискримінація чи привілеї по признаку!
почитай статтю 3 Конституції. по ній і суди.
показать весь комментарий
01.01.2025 16:45 Ответить
У відпустці він звичайний громадянин.
Не думаю що ті урки напали б на нього на бойовій позиції.
показать весь комментарий
01.01.2025 17:40 Ответить
Південний вокзал у Харкові завжди був таким місцем: там працювали ціли банди, які підпоювали незнайомців, а потім грабували. Також це робили і менти.
показать весь комментарий
01.01.2025 15:15 Ответить
Не відбирайте хліб у слугориг по риттю окопів. Нинче за ці роботи команда слугориг закриває відомості на мільярди. Вирив - не вирив, а мільярди отримали. Це ж їх харчєвня і вони мають можливість за ці бюджетні гроші купити собі і своїм діткам нерухомість в ЄС і навіть бізнес.
показать весь комментарий
01.01.2025 16:20 Ответить
всіх з 18 років на військовий облік=зальот і на фронт в ту бригаду звідки ВОЇН
показать весь комментарий
01.01.2025 16:57 Ответить
Депортація, на шматки, десять років, в окопи... та вони навіть їхні фотографій не хочуть показати. Це потенційні позаштатні агенти.
показать весь комментарий
01.01.2025 17:07 Ответить
Навіщо годувати це лайно ?
показать весь комментарий
01.01.2025 17:48 Ответить
обох розстріляти до біса!
показать весь комментарий
01.01.2025 18:15 Ответить
В країні безвладдя, цим користуються не тільки корупціонери
показать весь комментарий
01.01.2025 20:27 Ответить