9890 посетителей онлайн
7 775 47

Двое подростков упали с балкона многоэтажки во Львове: полиция выясняет обстоятельства смерти. ФОТО

Во Львове правоохранители расследуют обстоятельства гибели несовершеннолетних юноши и девушки, которые умерли в результате падения с балкона лестничной клетки, расположенной на 16-м этаже жилого дома.

Об этом сообщила полиция Львовской области, информирует Цензор.НЕТ.

Известно, что сегодня, 29 апреля, в 18.20 на спецлинию 102 поступило сообщение от врачей скорой помощи о двух людях, погибших от травм в результате падения с высоты, что произошло на улице Княгини Ольги во Львове.

На месте происшествия работали оперативники криминальной полиции, следователи и сотрудники других служб Львовского районного управления полиции № 2 и полиции Львовщины.

Личности погибших устанавливаются. Также предварительно установлено, что пара могла выпасть с балкона лестничной клетки, расположенной на 16-м этаже жилого дома.

Решается вопрос об открытии уголовного производства по п. 1 ч. 2 ст. 115 (Умышленное убийство двух лиц) Уголовного кодекса Украины с пометкой "самоубийство".

Правоохранители устанавливают обстоятельства происшествия.

Во Львове подростки выпали с балкона многоэтажки

Топ комментарии
+19
Це тупість, а не кохання.
показать весь комментарий
29.04.2025 21:21 Ответить
+5
Вбили в голову дітлахам,що це саме вік ,коли кохатися,а не вік коли вчитися ,розвиватися..
показать весь комментарий
29.04.2025 21:31 Ответить
+5
Так,не заважає,але не є приорітетом.Життя має бути приорітетом.
показать весь комментарий
29.04.2025 21:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
коханнячко от що воно робить.
На жаль
показать весь комментарий
29.04.2025 21:14 Ответить
Це тупість, а не кохання.
показать весь комментарий
29.04.2025 21:21 Ответить
Вбили в голову дітлахам,що це саме вік ,коли кохатися,а не вік коли вчитися ,розвиватися..
показать весь комментарий
29.04.2025 21:31 Ответить
Одно другому не мешает.

Но самоубийства были всегда, в том числе на любовной почве. Даже церковь в свое время не смогла это побороть.
показать весь комментарий
29.04.2025 21:37 Ответить
Так,не заважає,але не є приорітетом.Життя має бути приорітетом.
показать весь комментарий
29.04.2025 21:39 Ответить
Людині мозок дуже легко зламати, дуже легко і людина може просто не осознавати що робити. Довести людей можна всіх до зламу мозку, йде порушення хімії мозку і людині кінець. А коли мозок ламається, то це треба лікування, а не посиди і пройде, тут вже жерти ліки треба і налагоджувати роботу мозку. Доведено тестами і МРТ і т.д.
показать весь комментарий
29.04.2025 21:48 Ответить
це лише для дорослого мозку і зовсім не для підлітків і кацапів.
У підлітковому віці є вирішувана проблема-мозок розвивається повільніше чим тіло.
показать весь комментарий
29.04.2025 22:11 Ответить
от тікі не *****! в людини пік росту мозку у 12-13 рочків! саме в це час утворюється максимальна кількість нейронів та синапсів! далі до кінця життя їх кількість зменшується
показать весь комментарий
29.04.2025 22:40 Ответить
Передай привіт твоєму татку-шарікову поліграф поліграфічу.
показать весь комментарий
29.04.2025 22:53 Ответить
Інтернет відкрити і на україномовних блогерів і контентмейкерів грошей нема у держави, а на прокурорів інвалідів є, а клин клином вибивають і один контент треба вибивати іншим. І гарний якісний контент робити - треба гроші, на ентузіазмі довго не заїхати, як мінімум їсти треба іноді, а донатів нема, бо на ЗСУ більшість. Після 12 годин роботи робити відео не хочеться, ну або якість відповідна буде.

Вчитися і розвиватися .... ви ціна на вчитися і розвиватися коли останній раз бачили? Завести дитину на секцію 250грн за годину. Танці чи плавання, там взагалі ціни ого. Все платне, безкоштовно на вулиці десь на відкритій площадці, але зараз тривога і може в голову прилетіти.

Школа вчитися, ну то зараз діти злі і ситуація війни дуже впливає на молодь, депресії, пригнічення, страх, злість. Концертів нема, ходити десь під тривогами не особо, сімейні проблеми і т.д.

А зараз ЗМІ накачуються населення трешак новинами, є багато людей, які не витримують такого психологічного тиску, а за трешак новини перегляди і баблоси. Система сама себе закопує і люди стають апатичними, плювати, будь що буде, бо психіка має межу і адаптується, притупляється.
показать весь комментарий
29.04.2025 21:45 Ответить
А батьки знову невинуваті? Доречі, спецом глянула - то Ви ціну назвали за годину без абонементу. І в аквапарку. Ціни на абонементи в басейн на порядок нижче. Було б бажання. В першу чергу винуваті батьки.
показать весь комментарий
29.04.2025 22:07 Ответить
На порядок нижче, ану назвіть назву басейну з ціною 25 грн за годину? дуже цікаво. Абонемент в аквапарк нормальний від 2000грн.

І я назвав не разово, а заняття З ТРЕНЕРОМ!!! яке поділив на місяць. На секції разово безкоштовно тест, а далі плата за МІСЯЦЬ, видно що і ви не знаєте правил. Або ходиш і місяць, або ну іноді пів місяця як виключення на хворобу чи щось сталося. Я ходив дуже багато і в свій час платив 40 у.о. місяць за два заняття в тиждень на кікбоксинг. Акробатика то було дорого дуже і там можна було прийти в зал на потренуватися, але дорого, на свій час було 100грн - 20 у.о. за дві години. Рукопашка було в універі 100 грн в місяць 8 занять, стипендія підвищена була 100грн - 20 у.о. - 2007 рік.

Для прикладу
https://delfinsport.com.ua/ Спортивно - оздоровчий клуб "Дельфін", разово - 160грн, або Абонемент на 12 відвідувань - 1700грн. Це просто поплавати і без тренера, це ніщо по суті. З тренером абонемент 8200 грн 12 занять.

І це я не зачіпав всякі басейни де професійно займаються плаванням, так сказати на виступи.

Що батьки винуваті зрозуміло, але якби у батьків був час і гроші, то проблем би не було. Дивно чому зараз стільки боргів за елементарну комуналку, не кажучи про секції для дітей.

Але і не забувайте про владу, собі про величезні премії влада не забуває і про податки на все, а от про молоде покоління плювати, а потім бігають і ловлять людей для захисту своїх 70 квартир в Києві у одного тільки депутата. Ну це відомо.

Документ про демографію України почитайте, він відкритий, все вони знають і там розумне написали, що у людей обмаль грошей і все падає навантаження на плечі батьків, тому зараз про дітей мало хто думає, бо народження дитини в більшості заганяє молоду родину в бідність, якщо нема запакованих батьків. Житло по статистиці державній знімають до 70% молоді до 40 років !!! нація бездомних формується. Це написано на сайті державної статистики.

Цікаво, то можете почитати, це ВРУ, а не жовта преса, все вони знають, що вже підгорає і українці вимирають дуже сильно
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-2024-%D1%80#Text
показать весь комментарий
30.04.2025 01:04 Ответить
Де я писала про 25 грн за годину? І чому вперся в той басейн? В мене син тейквандо займався. Басейн був про звичайній школі. Ще можна було у тирі шкільному займатись. Велосипед то сам - або стадіон, або ліс.

Треба знаходити рішення, а не відмазки. І знати, що дитині цікаво. Може в контру ганяти, а не басейн!
показать весь комментарий
30.04.2025 06:09 Ответить
"...Ціни на абонементи в басейн на порядок нижче..."
На порядок - це в десять разів, на два порядки - в сто, і так далі.
показать весь комментарий
30.04.2025 10:41 Ответить
"На порядок" - у розмові вже давно стало просто означати - в кілька разів менше/більше. А не математичний термін.
показать весь комментарий
30.04.2025 11:03 Ответить
Це ви самі придумали?
показать весь комментарий
30.04.2025 11:06 Ответить
Ніт. Життя. А ви хоч з логаріфмічною лінійкою ходіть. Якось поф.

Бб.
показать весь комментарий
30.04.2025 12:16 Ответить
Вам відповіли і я не один, що ви навалюєте тут єрунду ... Математика 8 клас школи, на порядок від 100 це 10. Питання по освіті і взагалі ... А в кілька разів менше, то це в кілька разів менше, а не на порядок, придумуєте.
показать весь комментарий
30.04.2025 16:52 Ответить
Зарплата в рази менше і на порядок менше завжди було. В депутатів на порядки більше, а не в рази. Не придумуйте ... Навіть в новинах "в рази" і "на порядки" - це геть різні цифри. І працює математика 8 клас, а не придумки.
показать весь комментарий
30.04.2025 16:54 Ответить
Придумала, бо не зручно відповідати на придумки, коли притягнути до фактів. Триндіти ж не тяжко, але в інтернеті все можна перевірити і подивитися. Просто тьотя забрехалася по вуха.
показать весь комментарий
30.04.2025 16:56 Ответить
І якби ви прочитали хоч одну книгу по вихованню дітей, то в книгах чорним по білому написано, що приблизно в 12 років, коли починаються гормональні зміни і дитина стає підлітком, то батьки втрачають авторитет і на підлітка більше впливає ОТОЧЕННЯ, ніж батьки. Це давно вивчено і доведено. Багато підлітків починають трохи бунтувати проти батьків і шукати собі близьких однолітків по вподобаннях, це стандарт і так працює підлітковий вік.

Книги треба читати і там все є. Чи забули як в певні часи були каратисти, панки, рокери, емо, брейк данс і т.д. - субкультури і батьки не могли впливати на дітей. Зараз було воркаут спорт через ТВ, танці, співи і це круто просувалося, тобто коли треба, то можуть просувати потрібне.

Тобто державна машина і соціум винні на 80% мінімум, що молодь деградує, і цьому підтвердження книги багатьох відомих науковців і психологів, які часто навіть у судах використовують. Батьки тут безсилі, і батьки або закривають дітей від світу, або стараються десь дітей притулити і зайняти, але для цього треба ГРОШІ і не мало грошей.

Дуже багато випадків, коли дитина вихована з села потрапляла в універі чи в ПТУ в погану компанію і деградувала, спивалася - то батьки винні чи оточення і соціум? Коли простих заставляли бухати за компанію і т.д. Я чинити супротив такому по біології можуть тільки 20% від загальної кількості.

Батьки не зможуть подати позов на соціум, який із гарної вихованої дитини за рік зробив потвору, а таких випадків сотні тисяч.

Так що я і книги читаю і трохи навіть по юридичному і багато що можу довести на юридичному рівні і знаю про що пишу, а не тяп ляп.
показать весь комментарий
30.04.2025 01:23 Ответить
Виховувати треба, а не книги читати. В мого було 2 косяки. Коли не послухався. Один - на озері під лід провалився з другом, витягнув собака, бо розумніший був й не поперся з ними. І другий - на скейті катався по дорозі до 14 років. В обох випадках я вважала себе винною, що недостатньо пояснила синові наслідки таких дурощів.
показать весь комментарий
30.04.2025 05:59 Ответить
Виховувати треба правильно. Я раз в книгах дуже багато чого написано правильного. Також як мінімум про контрацептиви і як це правильно доносити, про відносини і т.д. Люди працюють і пишуть все, проводять тести і дослідження, опитування.

Але якщо ви пишете, що "не книги читати", то багато питань.

І дитину ви не вбережете від пригод, а от пояснити що можна і куди це обов'язок батьків.

Якщо у вас є діти, то дивно що ви не розумієте про вплив і звідки впливають на підлітка. А ще тим паче хлопці, які у 16 років почнуть проти вас дуже сильно бунтувати, гормони підуть і зміни тіла, це нормально, почнуться розбірки, дівчата, походеньки - це нормально і ваше завдання правильно підготувати СИНІВ до цього і до того, що може бути, щоб вони адекватно могли вирішити проблему, а проблеми будуть завжди. Це з книг.
показать весь комментарий
30.04.2025 13:42 Ответить
З такими километровими, нудними промовами ніпрощо - вам тільки спічрайтером у зе! Працювати.

Все то ви про всіх знаєте. Ще в іншому пості з москалями порівнюєте. Йдіть, читайте. Може мізків приьавиться.

Реал, прощавайте.
показать весь комментарий
30.04.2025 16:24 Ответить
)))) багато, якщо довго 10 секунд читати декілька речень, то питання яка у вас освіта і рівень освітченості. І взагалі що ви за людина питання. І це двоє дітей ... ну потім згадаєте, коли сини будуть переходити в режим самостійності, і ви цього не зможете змінити.

Можете мене обзивати скільки завгодно. Але в книгах пишуть не лізти в 220В, бо вбиває, радіація смертельна і т.д. і якось я вірю і перевіряти не треба. Але "Виховувати треба, а не книги читати." - добре, наражайте дітей на те, що інші давно пройшли і попередили.

До чого зе - взагалі питання і питання до людини, мозок у якої зависає на маленький текст.

"прощавайте" - а ви і не віталися ...
показать весь комментарий
30.04.2025 16:45 Ответить
У вас як там з мозком? інформацію нормально читається? я написав про виховання і підхід. Вас там нема порівняння взагалі, юридично і суд це підтвердить будь який. Я навів приклад пропаганди через школу і соціум у москалів і батьки нічого не можуть зробити. Окуповані території тому доказ, відбирають дітей і перевиховують. Читайте книги будь які, а то не бачите смислу і вириваєте текст і подаєте брехню.
показать весь комментарий
30.04.2025 16:48 Ответить
За брехню, наклеп і т.д. в реальному світі легко можна отримати запрошення до суду. Живете в світі рожевих слоників і самодурства, коли все давно є, бери і вчися, але ви власні слова перекреслили. Тобто в одному випадку ви щоб діти вчилися, а самі як? не треба? типу ви все знаєте, сумніваються ))) ну от і все, подвійні стандарти.
показать весь комментарий
30.04.2025 16:50 Ответить
Он москалі також виховують, виховують через пропаганду вбивць і гбіжників, що чуже забрати це нормально і можна. Впливають через школу, інтернет і оточення. От вона машина яка впливає.
показать весь комментарий
30.04.2025 13:43 Ответить
Ви певне не читали "Ромео і Джульєта".(
показать весь комментарий
29.04.2025 22:07 Ответить
Не читав))кіно бачив)це не правило,а виняток з правил,такий випадок маю на увазі.
показать весь комментарий
29.04.2025 22:29 Ответить
і дарма, і той роман зовсім не виняток а підтвердження що у всі часи підлітки розвинені добре тілом, але не розвинуті мозком.
показать весь комментарий
29.04.2025 22:34 Ответить
хто тобі цю муйню вклав і твою відсутність мозку?
показать весь комментарий
29.04.2025 22:42 Ответить
Я знаю що поліграф поліграфич цю, як ти кажеш" муйню мені нікуди не вкладав.
Бо Шаріков Поліграф Поліграфич був зайнятий навчанням кацапів по типу тебе.
Тепер моя черга запитувати тебе:
Чий Крим?
путлер-*****?
показать весь комментарий
29.04.2025 22:52 Ответить
Сумніших оповíдей не знайдете,
Ніж про любов Ромео і Джульєтти.
показать весь комментарий
30.04.2025 10:46 Ответить
так.
показать весь комментарий
29.04.2025 22:06 Ответить
Люди, опомнитесь! Погибли дети! И явно не типа Шарикова, того ничем до самоубийства не доведешь! Молитесь и делайте все, чтобы на их месте не оказались ваши дети и внуки. Тем более время сейчас тяжёлое, способствует таким мыслям и поступкам суицидальным, а подростки они ведь очень ранимые, психика неустойчивая и все такое.
показать весь комментарий
29.04.2025 23:01 Ответить
Варіанти:
1)можемо молитись.
2)можемо більше уваги приділяти власним дітям.
Шановні хто за який варіант?
показать весь комментарий
29.04.2025 23:06 Ответить
Ромео и Джульета наших дней несмотря на строки, Есть Монтекки и Капулети , нет Ромео и нет Джульет...
показать весь комментарий
29.04.2025 21:52 Ответить
Татки і мами не до працювали з дітиськами.
показать весь комментарий
29.04.2025 22:59 Ответить
В середньовіччя в Європі була крута "епідемія" самогубств серед жінок і церква знайшла вихід як то зупинити. Почали виставляти на загальний огляд голі трупи цих жінок. І самогубства зупинились.
Треба знати жіночу психологію - жінки не хотіли щоб їх розглядали після смерті, та ще й голих.
показать весь комментарий
29.04.2025 22:35 Ответить
Згодна! Жінка і після смерті хоче виглядати пристойно, а лежати голою перед натовпом, навіть мертвою, це ужас ужасний. Так що церков вірно все зробила і зберігала багато душ від вічних мук...
показать весь комментарий
29.04.2025 22:52 Ответить