12481 посетитель онлайн

Миграционные протесты в США: в Лос-Анджелесе более 80 арестов, а в Техасе развернули 5 тыс. нацгвардейцев. ФОТОРЕПОРТАЖ

В течениеВ частности, в Лос-Анджелесе были арестованы более 80 протестующих, а в Техасе для поддержания правопорядка было развернуто 5000 подразделений Национальной гвардии.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на CNN и AP.

В частности, после начала акций протеста в Лос-Анджелесе они распространились на Нью-Йорк, Сиэтл, Чикаго, Остин, Лас-Вегас и др.

В Лос-Анджелесе полиция арестовала более 80 протестующих. По данным правоохранительных органов, семь из этих арестов были осуществлены за нарушение ранее введенного комендантского времени, два - за нападение на полицию с использованием оружия, а один - за сопротивление во время ареста.

Протесты в США 12 июня: что происходит в штатах
Протесты в США 12 июня: что происходит в штатах
Протесты в США 12 июня: что происходит в штатах

Также в департаменте утверждают: правоохранители во время разгона толпы использовали "многочисленные менее смертоносные боеприпасы".

Зато в Техасе развернули 5 тыс. солдат национальной гвардии и еще 2 тыс. военных Департамента общественной безопасности, чтобы "помочь местным правоохранительным органам в реагировании" на протесты и "поддержании закона и правопорядка".

"Мирные протесты являются частью нашей нации, но Техас не потерпит беззакония, которое мы видели в Лос-Анджелесе в ответ на применение президентом Дональдом Трампом иммиграционного законодательства. Любой, кто участвует в актах насилия или повреждает имущество, будет арестован и привлечен к ответственности по всей строгости закона", - заявил губернатор штата Грег Эбботт.

Протесты в США 12 июня: что происходит в штатах

Также городской голова Чикаго Брэндон Джонсон призвал население к "мирному сопротивлению" для обеспечения конституционных прав.

"Мы не можем позволить Дональду Трампу охарактеризовать эти протесты иначе, чем они есть - мирными демонстрациями. Любая эскалация протеста просто спровоцирует федеральное правительство делать то, что оно и делало - запугивать, наносить вред и раскалывать нашу страну", - добавил он.

В субботу, 14 июня, в США запланировано несколько протестов "Без королей" (No Kings).

Протесты в США 12 июня: что происходит в штатах
Протесты в США 12 июня: что происходит в штатах
Протесты в США 12 июня: что происходит в штатах

Топ комментарии
+22
"Fuck Trump" -- хороша футболка. 👍
показать весь комментарий
12.06.2025 22:57 Ответить
+17
Якісь неправильні гіляки на пальмах...Навіть кацапа не повісиш...
показать весь комментарий
12.06.2025 22:52 Ответить
+16
Плакат -
Ніхто не легальний на вкраденій землі.

Отак..
показать весь комментарий
12.06.2025 23:03 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Якісь неправильні гіляки на пальмах...Навіть кацапа не повісиш...
показать весь комментарий
12.06.2025 22:52 Ответить
Висилайте Єрмака з печивом.
показать весь комментарий
12.06.2025 22:54 Ответить
Ще трохи трампло погосподарює і почнуть іноагентів саджати та бабусь з дітьми гамселити, все як у друга вови на болотах.
показать весь комментарий
12.06.2025 22:56 Ответить
Ну нарешті у нього хоча б щось ПАЛУЧІЛАСЬ - Хйло точно похвалить
показать весь комментарий
12.06.2025 23:32 Ответить
"Fuck Trump" -- хороша футболка. 👍
показать весь комментарий
12.06.2025 22:57 Ответить
Насолоджуюсь українською журналістикою.
Арешт за опір під час арешту. Це прекрасно клянусь Б-гом...
показать весь комментарий
12.06.2025 22:58 Ответить
хоч ти і м..дак, але з цього я теж посміявся.
показать весь комментарий
12.06.2025 23:09 Ответить
макдак
показать весь комментарий
12.06.2025 23:10 Ответить
Серце округу Лос-Анджелес, місто Лос-Анджелес, яке знаходиться в центрі антиімміграційних протестів, є домом для майже 3,9 мільйона людей, більше 35 відсотків з яких народилися за межами Сполучених Штатів, згідно з даними перепису.
У ньому проживає майже 900,000 документально незахищених іммігрантів, багато з яких живуть у Сполучених Штатах понад десятиліття, відповідно до дослідження 2020 року, проведеного Університетом Південної Каліфорнії Дорнсайф.
Майже один з п'яти людей у Лос-Анджелесі живе в домогосподарствах з різним статусом, де принаймні один член сім'ї не має документів.
показать весь комментарий
12.06.2025 22:59 Ответить
Не " документально незахищених і мігрантів" , а " нелегальних чужинців''. Злодіїв. Саме так це зветься українською.
показать весь комментарий
13.06.2025 01:10 Ответить
Дональд Трамп - злочинець, доведено судом. А нелегали - не злочинці, доки їх не засудили.
показать весь комментарий
13.06.2025 01:49 Ответить
В вас проблем з українською мовою більш ніж у мене, схоже. Злочинці і злодії це різні речі.
показать весь комментарий
13.06.2025 01:58 Ответить
По-перше, ані злодії, ані злочинці не є "речами".
По-друге, в контексті нашої розмови, обидва терміни є взаємозамінними. Хоча, я навмисно вибрав більш коректний, з точки зору кримінального кодексу, термін: "злочинець".
показать весь комментарий
13.06.2025 02:14 Ответить
Напевно Трамп теж помилує затриманих протестуючих, як він помилував тих, хто вдерся в Конгрес в 2021? Як гадаєте, їх чекатиме помилування, чи Гуантанамо?
Насправді відповідаючи на це риторичне питання, варто замислитись - а якби демократи влаштували щось подібне до того, що зараз робить Трамп? Можна лише уявити, до чого б це призвело.
Черговий доказ, що скільки не волай "ліваки", але в них куди більше людяності, адекватності та розуму, ніж в правих. Але події в США, це ще один доказ того, що кожному суспільству, чомусь періодично хочеться треша, хаосу та безмуства.
показать весь комментарий
12.06.2025 23:00 Ответить
"...а якби демократи влаштували щось подібне до того, що зараз робить Трамп?"
Так трампісти і стверджують, що безлад і є організований "демократами і Байденом особисто". Втім, як і "війна між московією і Україною".
показать весь комментарий
13.06.2025 12:40 Ответить
Плакат -
Ніхто не легальний на вкраденій землі.

Отак..
показать весь комментарий
12.06.2025 23:03 Ответить
Во первых не не украли а забрали, забрали у тех кто забрал у кого то другого, кто ее забрал у кого то ещё, кто ее забрал у кого то ещё, кто ее забрал у кого то ещё, и тд
показать весь комментарий
13.06.2025 01:06 Ответить
Уухх, маємо скрєпнава рузкава трампіста.
показать весь комментарий
13.06.2025 01:19 Ответить
Тільки у йолопа може бути "Ва-пєрвих" без "Ва-втарих".
показать весь комментарий
13.06.2025 01:50 Ответить
там написано - «нікто не є нелегалом на вкраденій землі»
показать весь комментарий
13.06.2025 02:19 Ответить
Ходять чутки, що Трампон знає про те , що на цих емігрантах місцеві бізнесмени не#уйово заробляють - ( він теж хоче підзоробити) , і саме тому почав там кошмарити за допомогою мусарів (як це завжди робиться),👈
показать весь комментарий
12.06.2025 23:08 Ответить
ходять чутки, що в сша чорноробочих скоро замінять роботи з ШІ, і америці просто не буде потрібно стільки звільненої раб. сили. от і виганяють заздалегідь.
показать весь комментарий
12.06.2025 23:12 Ответить
Чутки рiзнi ходять. Но есть еще и реальность - депортируют не всех нелегалов (да это и невозможно, в принципе), а только тех, на ком висит уголовка. Но кому-то ужасно хочется массовых беспорядков в США, поэтому вдруг появились на руках у беснующейся толпы плакаты "Донбасс - это русская земля" "Калифорния - это Мексика" и красные тряпки в руках. Ну таке, видимо местным шахтерам и трактористам моделям и инфлюенцирам захотелось камни с неба и на родину.
Странно только, почему у некоторых украинцев все это ******** вызывает такой же восторг, как и у кацапов.
показать весь комментарий
12.06.2025 23:38 Ответить
Брехня. Депортують і людей з легальним статусом, ніхто ніяких зеків не шукає або не може знайти.
Депортують незаконно, без судів і адвокатів.
показать весь комментарий
12.06.2025 23:49 Ответить
Брехня.
показать весь комментарий
13.06.2025 01:12 Ответить
Звісно, мусорня в усьому світі "працює" однаково - ловить і саджає (у даному випадку - депортує) не тих, кого належить, а тих, кого може.
показать весь комментарий
13.06.2025 12:45 Ответить
Чутків багато. Ось ще така чутка: всіх емігрантів в сша, європі, чи в маскві завезли з завданням розвалити ці країни, в час "Х". А всі ці розмови про дешеву робочу силу, чи гуманізм - прикриття їхнього справжнього завдання ♧♧♧♧♧♧
показать весь комментарий
12.06.2025 23:41 Ответить
Це не чутка це реалність багато великих компаній уже тестують роботизацію, але поки це занадто дорого, мекси найближчі 5 років точно будуть дешевше роботів.
показать весь комментарий
12.06.2025 23:49 Ответить
Мабуть, Ви не дуже собі уявляєте чим саме займаються нелегальні мексиканці у Сполучених Штатах. Роботи-боботи будуть будівництвом через 5 років займатись? Чи під Хоум Діпотом стояти? Сміх тай годі!
показать весь комментарий
13.06.2025 00:21 Ответить
Через рік - два. Ви навіть не уявляєтете, як швидко ші розвивається
показать весь комментарий
13.06.2025 01:47 Ответить
Уявляю, скоріше за все, ліпше за Вас. В моїй роботі і в роботі дружини вже роками використовують ШІ.
А то Ви не уявляєте, чим саме займаються мексиканці і скільки їм за це платять. Наведу один приклад - ландшафтний дизайн. Робот може стригти газон, але повноцінний ландшафтний дизайн робити не може. Переважна більшість моїх сусідів наймають саме мексиканців на цю роботу. Якщо Ви самі походите з газонокосилкою, то зрозумієте, що навіть робот-газонокосильщик - це не варіант! В нас ніхто не лишає покошену траву, всі викидають. Влітку біосміття забирають раз на місяць, ніхто з тих, хто наймає мексиканців не буде вивозити траву самостійно! І це лише один маленький приклад однієї маленької вулиці.
Щодо роботів, в мене самого в хаті Dreame X40 Ultra, а все садове обладнання, включно з газонокосилкою, мотокосою і т.д. - електричне і досить нове. Не сказав би, що я не розумію швидкість прогресу...
Дах ШІ не перекриватиме, будяки не рватиме, посуд у ресторанах не митиме. Так, там є комерційні посудомийки, на яких і працюють мексиканці, ні не працюють а в...двбують денно і нощно.
Не згоден з Вами.
показать весь комментарий
13.06.2025 04:53 Ответить
та й добре. косіть газон мексиканцями.
показать весь комментарий
13.06.2025 07:33 Ответить
Ну вообще-то, это было его предвыборным обещанием - борьба с нелегальными мигрантами... Вот он и выполняет свое обещание, американцы за это и голосовали.
показать весь комментарий
12.06.2025 23:15 Ответить
Пройшло, лише 4 місяці, після інавгурації московського бовдура в США!!!
Фсб з прутіним, та китайці і чучхе, задоволені діями КРАСНОВА пожовклого!!!
Велич США, втоптана у московське лайно, за 100 днів!!
показать весь комментарий
12.06.2025 23:25 Ответить
В Чікаго теж з десяток лівачні заарештували. Той же самий міський відстій що й завжди.
показать весь комментарий
12.06.2025 23:54 Ответить
Трампіст! Судячи з твоєї ненависті до іммігрантів і брехні про твої власні заслуги перед Сполученими Штатами - життя в тебе тут поганеньке, але в цьому винен хтось інший.
показать весь комментарий
13.06.2025 00:05 Ответить
Що в тебе "відібрали" нелегали? Медікейд із Медікером? Фудстемпи чи квартиру у праджекті?
показать весь комментарий
13.06.2025 00:06 Ответить
Вони крадуть гроші з його держави, його економічні можливості, його час, його нерви, вони розповсіджують заразу і серуть в ту ж саму річку звідки всі воду п'ють. Цього замало?
І , до речі, не іммігранти, а нелегальні чужинці. А тобі чого так дупу це пече? Скоро додому?
показать весь комментарий
13.06.2025 00:59 Ответить
Це не його країна, а моя!
В моїй країні навіть нелегали і злочинці мають право не суд, це записано в конституції!
Зек при владі порушує конституцію моєї країни. Недолугі "захисники" Америки, на кшталт тебе, вважають, що Трампу можна робити все, бо принижуючи гідність інших, такі як ти тішать своє его наявністю громадянства і безглуздих заслуг, яких в тебе немає.
Захищаючи Сполучені Штати, загинуло в тисячі більше умовних Родрігесів і Санчесів ніж Сидоренків і Ковальчикув. Вони тут були з самого створення Сполучених Штатів і навіть до того...
Вкрали? Під суд! Насрали? Під суд! Цього вимагає конституція!
показать весь комментарий
13.06.2025 01:17 Ответить
Тобто якщо декілька умовних Іванових і Сідорових загинуло за Україну це надає право любому мокшаніну приїхати до України, жити за її рахунок і махати аквафрешем коли йому щось не до вподоби? Я правильно зрозумів твою логіку? Чи це тільки в Америці працює?
показать весь комментарий
13.06.2025 01:48 Ответить
Ні. Повечеряю а потім розповім.
показать весь комментарий
13.06.2025 01:56 Ответить
Смачного!
показать весь комментарий
13.06.2025 02:01 Ответить
У нелегалів немає права тут жити. У них є право на американський суд - це конституційна норма. Нелегалам потрапити сюди і, саме головне, закріпитися тут не так вже і легко.
Я маю досить різноманітний життєвий досвід і працював з нелегалами, які легалізувалися. Переважна більшість нелегалів тяжко працює і приносить Сполученим Штатам користі більше ніж шкоди. Якщо брати до уваги дітей нелегалів, то вони тут стратегічно необхідні!!! Я особисто знаю "роботяг", діти яких, без перебільшення, є майбутнім цієї країни.
Я б сам ніколи нікому не радив проходити шлях нелегала, хоча і спостерігав за їхнім життям з відносно комфортної дистанції. Малі зарплати, жахливі умови роботи і життя, ще річні накопичення витрачені на місцевих юристів.
Як платник податків, я особисто підтримую асиміляцію нелегалів. Я не проти депортації як такої і заборони на в'їзд, я проти свавілля виконавчої влади. Якщо людина тут - дайте їй конституційне право на суд. Це право було до того, як я народився. Коли я приймав громадянство я розумів, що я, як громадянин, зобов'язаний утримувати суди за рахунок власних податків, навіть якщо судять того, хто податки не платить.
У вільній країні люди мають право ходити з прапорами інших країн. Мексика - не ворог а торгівельний партнер США. Порівняння з аквафрешем не доречне.
В мене на хаті - український прапор і мені абсолютно все одно, якщо комусь це не подобається. Маю право.
Про протести в ЛА - підтримую. Трамп на минулих виборах програв (юридично доведено), але здійснив заколот направлений на зміну законної влади! Вони вбивали поліцейських і не були покарані! Мексиканці, на відміну від заколотників-трампістів, не намагаються змінити законну владу, вони намагаються запобігти незаконним діям виконавчої влади.
показать весь комментарий
13.06.2025 05:25 Ответить
Звісно, Трамп програв не на минулих а на позаминулих виборах...
показать весь комментарий
13.06.2025 05:28 Ответить
Честно говоря я ожидал хоть какой то оригинальности но услышал стандартный набор про
1) тяжесть приезда в Америку через речку или пустыню ( ути-пути, бедняжечки)
2) что они работают
4) Что Америке ну просто вот конец без маленьких Гонзалесов ( поэтому давайте разводить их прям тут)

Алекс! Вы живёте в стране победившего велферизма, где никому не нужно работать что бы жить. 90-95% населения страны либо вообще ничего не делает, либо образно говоря чистит друг дружке туфли.
В таких условиях любое прибавление в населении страны это головная боль для большинства.

Поэтому если вам так хочется что бы вокруг вас бегали нелегалы и их дети, нужно
либо отменить велферизм для всех либо уневозможить получения гражданства и какой бы то ни было халявы для них и их детей, внуков, правнуков и тд, с обязательной депортацией в случае любого косого взгляда в сторону аборигена, ну или в случае потери работоспособности. Только так.
показать весь комментарий
13.06.2025 19:59 Ответить
Навіть якщо мої доводи не оригінальні, вони базуються на фактах.
Ваші "оригінальні" - вигадки!
Конкретно, нелегали не можуть офіційно отримувати велфер (federal welfare benefits). Статистика базується на понятті "household", яке не передає реальну ситуацію. Одна мексиканська "родина" (household) це дім з 3-ма родинами по 3-4 людини кожна. Тобто, на 10+ душ 1 отримує якусь федеральну підтримку. І цього не достатньо для життя. В моєму селі майже всю важку роботу роблять саме мексиканці.
Зате легальні з бувшого совка - можуть, отримують і будуть отримувати велфер.
90-95% нічого не роблять? Вибачте, але це просто нісенітниця. Тут навіть нема що коментувати.
Судячи з ваших уявлень про США, ви живите десь в умовному Брукліні, на умовних "Вестах". Якщо так, то більшість ваших сусідів дійсно не багато працює, але це ваша бульбашка - це крапля в морі, а не вся Америка!
Мексиканцям не треба допомагати розмножуватись, вони ще білим фору дадуть. Їхні діти і онуки громадяни такого рівня, якого ні вам, ні мені ніколи не досягти. Не вам вирішувати що їм дозволяти і що забороняти. Конституція вже все вирішила.
Загалом, якщо вам не подобаються норми конституції, про які ви забули згадати у власному дописі, то міняйте конституцію, або їдьте в країну з іншою конституцією. Тільки так!
показать весь комментарий
13.06.2025 21:26 Ответить
І ще про вас - мені очевидно, що ви не подорожували справжньою (не туристичною) Америкою. Луїзіана, Алабама і т.д. - для них ви ніякий не абориген. Переважна більшість червоних штатів вас і мене просто зневажає і за людей на не cприймає.
Я пару років працював з відбірним реднеком з Джорджії, який до 45 років не виїжджав з власного каунті а потім за 3 роки (по роботі) об'їздив 30+ країн на усіх континентах світу. Зі мною він спілкувався за пивом в Бразилії. Розповідав як змінився його світогляд після подорожей. Повторюю - для більшості "червоних" штатів ми з вами не люди. Але ви про це просто не здогадуєтесь.
показать весь комментарий
13.06.2025 21:38 Ответить
Так, не здогадуюсь , прожив майже 20 років в червоних штатах, й недалече від Алабами і Джорджії також, але так і не здогадався що для більшості місцевих я не людина. Дякую що відкрили мені очі. Тепер звісно почну підтримувати нелегалів томо що вони хороші, на відміну українців і інших легальних іммігрантів, котрі погані як ви дуже детально описали.

Звісно, це означатиме що о ніяких легалізацій для нелегалів речі бути не може, бо тоді вони також стануть поганими.

За 90-95% , читайте уважніше, я написав не роблять взагалі нічого( діти, старі, інваліди, та професіоральні трутні) або чистять друг дружке туфлі. Це зветься service economy .Ви багато зустріли американців які могли би , те що вони роблять, покласти у короба і продати те кудись у Уругвай чи Сінгапур, чи щось таке . Мабуть ні.

Я звісно не кажу що послуги не потрібні, але якщо ви робите послуги людям які або нічого не роблять , або пропонують такі ж сами послуги то що це таке взагалі якщо не миття друг дружке срак?
показать весь комментарий
13.06.2025 23:26 Ответить
Тобто, ви знаєте, що до вас ставляться як до лайна, і вас це влаштовує? Чи ви стверджуєте, що моя оцінка переважної більшості мешканців червоних штатів не правдива, і вони до вас ставляться як до одного з них? Дуже цікаво!
показать весь комментарий
13.06.2025 23:59 Ответить
Тобто, після спілкування з принаймні десятью тисячами американців, тисячами іммігрантів і можливо парою десятків місцевих українців в мене такої підозри не виникло.
Можливо це саме ви , чи люди вашого кола вызываете(?) таке ставлення у американців? Можливо проблема в вас яка є.
показать весь комментарий
14.06.2025 23:02 Ответить
Я мешкаю у НЙ, тому нічого не в кого не "визиваю". Мова ішла не про американців загалом, а про хілл-біллі. Неосвічених прихильників політики масової протизаконної депортації нелегалів. Ваших однодумців. Ви так і не відповіли на мої запитання. Жити у Флориді (на приклад) не означає розуміти "аборигенів" з сусідніх штатів. Якщо вам не доводилося ділити з "реднеками" сніданки і обіди, сидіти поруч в літаку на 14-годинному перельоті чи святкувати день народження колеги у якомусь барі країни, мову якої ніхто з ваших співробітників не розуміє - ви нічого не знаєте про їхні погляди і переконання. Я вам обіцяю, ви не з їхньої когорти. Ви не абориген.
З фінансової точки зору, мені по цимбалах, що хтось там краде фудстемпи, щоб не померти з голоду - я від цього не обіднію, хоча і плачу податки все своє життя.
Що ж стосується мого "кола", то я, на відміну від вас і вам подібних, ставлюся до людей в залежності від їх вчинків а не в залежності від їхнього громадянства чи кольору шкіри. Мені не потрібно пишатися наявністю американського громадянства, щоб хоч якось підвищити самооцінку, на відміну від вас з "свіжою-гвакой" і шоблою яка "годує Америку".
І я пам'ятаю, що клявся "...support and defend the Constitution and laws of the United States of America against all enemies, foreign and domestic"
показать весь комментарий
15.06.2025 05:55 Ответить
Ну уж нет, вы говорили о '' переважной бильшости червоных штатов", а не о хилл-биллис., которые считают вас лайном.
В Нью Йорке нет выходцев из красных штатов? Очень интересно.
И, кстати, вы на полном серьезе сравниваете опыт поедания ланча с кем то там и 14 часовой полет вместе, празднование дня рождения куда вас пригласили несмотря на то что считают вас лайном, с 20 годами жизни в красных штатах? В библейском поясе я тоже прожил будь здоров сколько времени.
Ещё я заметил с десяток ваших предположений обо мне, человека которого вы абсолютно не знаете. Поэтому мне интересно, вы никогда не думали что вот это вот большинство людей из красных штатов которое считает вас лайном , это не потому что вы иностранец, а из-за ваших личностных качеств
показать весь комментарий
16.06.2025 11:10 Ответить
Важко з вами спілкуватись! Ваші проблеми з розумінням базових понять є очевидними - "переважна більшість" це не всі червоні штати і не "майже всі" а "багато" червоних штатів. Сенс слова "багато" ви розумієте?
В контексті ставлення місцевого населення до імміграції в Сполучені штатах, Техас і Флорида (як приклад) занадто сильно відрізняються від Алабами і Міссісіпі, щоб бути в одній "когорті". Перед тим, як на це відповідати, знайдіть тлумачення слова "контекст".
Про "вас", "нас" і "лайно". Єдине, що мене з вами об'єднує, у світлі (це фразеологізм, на нас з вами ліхтариками одночасно не світять) дискусії про нелегалів - це статус натуралізованого Американця. Якщо мова іде про морально-єтичні принципи, здібності оперувати фактами, законослухняність і таке інше - я б з вами на одному гектарі книжку читати не присів. А лайном більшість реднеків вважає любих іммігрантів а не мене особисто.
День народження, на який мене "запросили"... Ми були за тисячі кілометрів від дому. Людині не хотілося сидіти у готельній кімнаті самому, тому він "запросив" усіх колег. Чому це важливо, з точки зору розуміння ставлення інших до болючих питань? Тому, що напідпитку багато людей стає більш відкритими.
Ще раз повторюю, я працював, їв і пив з реднеком, який змінив свій погляд на життя і був не проти поділитися цією інформацією зі мною. Я пам'ятаю, що він був впевнений, що в усіх іммігрантів є право на безкоштовну медицину. Він був дуже здивований, коли я розповів реалії іммігрантського життя, і що навіть 37.5 годин на тиждень з мінімальною погодинною оплатою в штаті НЙ цього права на страховку позбавляли.
Ізоляція від зовнішнього (чужого і, часом, не дуже зрозумілого) світу у подорожах незнайомими країнами, праця по ночах і різного роду катаклізми доводилося проходити разом з колегами - це нас об'єднувало. Ваши сусіди вам часто розповідають що і як вони відчувають? Сумніваюся.
В НЙ є люди з усіх штатів, або вони більше-менш живуть по місцевих правилах і не звинувачують нелегалів в усіх гріхах, або просто тримають свої думки при собі. Принаймні зі мною вони думками про іммігрантів не ділилися.
Все, що я про вас розповідаю, базується на ваших власних дописах. І, якщо я помилявся, я це визнаю. На приклад, переважна більшість іммігрантів з України, які підтримують Трампа, постійно проживає в демократичних штатах. Ви проживаєте, на скільки я розумію, у республіканській Флориді. Якщо так, то у Флориді я бував неодноразово. В мене там живе колега, знайомий, який від нас пішов на пенсію і однокласник, який приїхав сюди нелегалом років 12-15 тому. До речі, легалізувався завів родину і придбав будинок у Бока-Ратоні. За нагоди скажу йому, щоб він навіть не смів косо дивитись на "аборигенів"!!!
Знаєте скільки у мене знайомих у, скажімо, Нью-Мексико? 0. Не багато хто зі знайомих іммігрантів хоче там жити.
показать весь комментарий
16.06.2025 22:19 Ответить
Для України, ви ж тут (censor.net) не просто так, народилися ж там, Трамп - це катастрофа. Для світової і місцевої економіки - теж. Війни, кризи і безлад ще попереду!
Гарантовано!
Але жити вам ліпше через депортований мільйон нелегалів не стане, хіба морально )))
показать весь комментарий
13.06.2025 21:42 Ответить
Це все було би при любому президенті, тому що час прийшов.
показать весь комментарий
13.06.2025 23:30 Ответить
Саме ваш зек-імбецил обрізав допомогу Україні. Саме він закоханий в путіна.
Саме він вигадав ідіотські тарифи, які ніколи не працюватимуть на користь США.
Він обіцяв побудувати паркан на кордоні з Мексикою за мексиканські кошти! Побудував?
Він обіцяв закінчити війну росії проти України за 1-2 доби після приходу до влади! Закінчив?
Він обіцяв, що ціни на продукти підуть вниз на наступний день після його переобрання! Пішли ціни вниз?
Trump Always Chickens Out!
показать весь комментарий
13.06.2025 23:56 Ответить
їх діти отримують безкоштовну освіту, їжу та медичне обслуговування, дорослі нелегали користуються безкоштовною інфраструктурою - дороги, освітлення на вулицях, парки, дітячі майданчики, поліція, ... це все безкоштовне за рахунок наших податків, які ми, легальні резиденти сумлінно сплачуємо.
показать весь комментарий
13.06.2025 02:29 Ответить
Юрій, за все своє життя я користувався Медікейдом лише один рік (перший рік у штатах) і це було дуже давно. Я навіть не знав чи це було законно (скоріше за все - так). З тих пір жодних програм допомоги від держави не отримував і завжди працював на W2 і 1099.
Але місцеву кухню я знаю дуже добре. Майже всі знайомі українці (і не тільки) мали державу у хвіст і в гриву і це ніколи не вважалося чимось поганим. Мали... Хе-хе! Досі мають, просто я почав жити в "лісі" і не слідкую за останніми трендами.
Ті, хто найголосніше кричав про те, як вони утримують чорних і латиносів (раніше в усьому були винні чорні і "іспанці", нелегали ще не були популярні) - зазвичай самі жили за рахунок моїх податків.
показать весь комментарий
13.06.2025 06:38 Ответить
Автомобільні аварії як вид заробітку - українці були в захваті, як і чорні з латиносами (не такі вже і різні, як виявляється). Влаштовували аварії по домовленості у штатах з "ноу-фолт" автоцивілкою і заробляли по $5К з аварії чистими (після оплати юристів). На цьому також заробляли медицинский офіси і юристи. Українці в масах брали участь у розводі страхових компаній на гроші. На початку цих схем дехто бив машини по пару разів на рік! А потім розповідали мені як вони когось утримують з власних податків... Я особисто знаю таких і вони не затикалися, базікаючи про те, які ж вони платники податків.
Ціни на обов'язкову автоцивілку у "ноу-фолт" штатах почали зростати так швидко, що саме цю лавочку прикрили багато років тому. Думаєте, усі українці почали платити ці високі ціні за страховку? Ні, вони почали переймати досвід місцевого "бляхерства" - 1 купує хату "посередині нічого" і всі його друзі реєструють машини на ту саму адресу. Чому? Ціна страховки в рази менша ніж в НЙ, на приклад.
показать весь комментарий
13.06.2025 06:40 Ответить
Фальсифікація доходів для отримання Медікейд - масове явище серед української діаспори. Сподіваюся, зараз це зробити складніше. Я особисто знаю людей, які фотошопили чеки з роботи роками, щоб отримувати Медікейд. Тобто, я платив податки, платив за мед. страховку а вони мені розповідали про те скільки чорних вони утримують. Всі як один - такі платники податків, хоч до рани прикладай!
показать весь комментарий
13.06.2025 06:41 Ответить
Черги на соціальні програми з доступного житла. Як тільки хтось із бувшого совка мав змогу впливати на видачу пільгового житла - місця в чергах починали продаватись за "кеш". Від кількох тисяч за "пришвидшити на пару років" до 20-30 за "заїхати до кінця року. Угадаєте, хто продавали і купували місця в чергах? Платники податків, яку утримують... і так далі!
показать весь комментарий
13.06.2025 06:43 Ответить
Ремонти за "кеш" без ліценцій і без привязки до "коду" (Building code). Українці? Звіііісноооо! Хай місцеві простачки платять ліцензованому електрику чи водопровіднику. Свій до свого по своє, як то кажуть - масове явище! Навіщо ж платити більше? І всііі, всіііііі як один - платники податків! Всііі вони тягнуть на собі мільйони нелегалів, а самі - святі.
показать весь комментарий
13.06.2025 06:44 Ответить
Відкривати малий бізнес - чому ні? Кілька років списуєш податки на саморобний сайт, "бізнес" не іде (бо реально його ніколи і не було) - і твій бухгалтер задоволений і на податках зекономив. І не забудьте брати машину "в ліз", її теж можна списати на "бізнес". Але жодного задоволення українці від цього процесу не отримували , бо треба ж тим "бізнесменам" утримувати вселенських нелегалів.
показать весь комментарий
13.06.2025 06:46 Ответить
"Хаматенда" (а.к.а home attendant) - літні українці отримують безкоштовну допомогу (людину, якій держава плате за те, щоб допомагати комусь). Молоді українці ідуть працювати "хаматендами". В реалі молоді не працюють а половину зарплатні віддають своїм літнім "клієнтам". І ті, і інші - розводять держави і страшне-e-e-e утримують всіх нелегалів!
показать весь комментарий
13.06.2025 06:49 Ответить
А продаж спонсорства по програмі Uniting for Ukraine!? А мед. офіси, які "роблять" процедури, яких ніхто не потребує, виписують дорогі пігулки, які ніхто не приймає і таке інше?
Просто набридло це все описувати.
Всі ви утримуєте всіх мексиканців!
Без вас би Америки вже б не було!
Всі не для себе а виключно для інших!
Нічого, любі друзі, Трамп вам допоможе!
показать весь комментарий
13.06.2025 06:54 Ответить
Юрій, особисто Вас я ні в чому не звинувачую. ...але я занадто добре розумію що і як, і знаю слова усіх "пісень" про "утримування". Ми з вами утримуємо когось, потім їхні діти будуть утримувати інших - така країна. Мені багато чото не подобається тут, але заперечувати користь від нелегалів в економічному і демографічному контексті просто тупо.
показать весь комментарий
13.06.2025 07:14 Ответить
До речі ця безкоштовна освіта, навіть не враховуючи безкоштовні сніданки, фудстемпи і таке інше коштує від 200 до 400 000 доларів за К-12 . Це більше 1500 доларів на місяць довічно, з передачею цього скарба якомусь онуку, також довічно.
показать весь комментарий
13.06.2025 23:40 Ответить
Яка ще безкоштовна освіта для нелегалів? Майже всі нелегали народжують дітей тут, в них діти більше громадяни ніж ви! Не подобається? Їдьте в країну з іншою конституцією!
Залишаєтесь в моїй країні - поважайте конституцію!
Я реально не думав, що хтось проживши за межами умовного "брайтон біч" може видавати брехливі штампи про те, як він усіх утримує... Жесть!
І чого ви фудстемпи ліпите до шкіл? Фудстемпи і школи ніяк не залежать між собою!
показать весь комментарий
14.06.2025 00:07 Ответить
Я персонально я, втратив $350,000на вартості хати. Відбулося це так:
- купив хату дорого в селі з прекрасною школою
- місцеві навчені в Гарварді толерасти об'єднали шкільний округ з сусіднім, дн було багато мексиканців, бо в них школи були переповнені а грошей немв
- наїхало ще до х**я мігрантів які жили по три сім'ї у кожній хаті
- всі гроші з податків пішли на нові школи для мексиканців, а в нашій не міняли навіть поламані кондиціонери та не ремонтували каналізації
- грошей все одно не вистачало, тож зробили два референдуми, мексиканців проголосували ще за $300 мільйонів боргу і податки підняли ще на 40%.
- наші школи почали закривати і об'єднувати з мексиканськими, в яких банди
- народ почав масово продавати хати, зіни впали на 20-30% прямо перед ковідом.
Весь процес взяв 15 років. Можу зіп код скинути якщо цікаво.
показать весь комментарий
13.06.2025 02:44 Ответить
Цікаво було б побачити зіп код.
Я живу поруч з селом Ossining, яке спіткала доля бути пристанищем для мексиканців. Але на трансформацію пішли десятки років і не через "лібералів". Білі почали від'їжджати з об'єктивних причин.
Ваша історія, як мінімум, гіперболізована.
Ціни на нерухомість у Штатах дуже зросли з початку ковіду, навіть в поганих районах. Принаймні в "синіх" штатах з обох "берегів". В Нью-Йорку, в найгіршому варіанті, ціни не виросли, але і не впали.
Чому не продали свій дім? Навіть якщо ціна впала на 50%, що абсолютно не реально, його можна продати за $350К (що теж не реально дешево). Хоча рейт зараз 6+...
Переїдьте у червоний штат. Майже в усіх червоних штатах будинки досить дешеві.
Коротше кажучи - запитань більше ніж відповідей.
показать весь комментарий
13.06.2025 07:30 Ответить
показать весь комментарий
12.06.2025 23:59 Ответить
СТАРИЧЁК БОРОВИЧЁК ТРАМПон ТЕБЯ И В ХРЕН НЕ СТАВЯТ!!!ДАВАЙ ДАВИ!!!ВСЕХ НА РОДИНУ!!!ДАЖЕ С ГРАЖДАНСТВОМ!!!А ВОПРОС ЧЬЯ АМЕРИКА!!!????ИНДЕЙЦОВ ВСЯ!!!!!!!!ДЫБИЛ ТЫ ТРАМП!!!!!
показать весь комментарий
13.06.2025 00:04 Ответить
Все правильно делаем
показать весь комментарий
13.06.2025 00:51 Ответить
Що ти робиш, дєлок? Тобі твій улюблений зек при владі беніфіти попідрізає.
показать весь комментарий
13.06.2025 01:21 Ответить
Поскорей бы.
показать весь комментарий
13.06.2025 01:41 Ответить
Треш.... нащадки іммігрантів пи#дять іньших нащадків іммігрантів бо ті бастуют проти Закону про іммігрантів, й все це за відбуважться за президентства - сина іммігрантів Трампа.....
показать весь комментарий
13.06.2025 02:50 Ответить
Трамп це президент хаосу ,саме цього хотіла фашиська росія.
показать весь комментарий
13.06.2025 08:10 Ответить
Цікаво,що тут більш за все сперечаються ті самі мігранти з Америки.Справа не в термінах і дрібницях,а справа в тому, що це відбувається за каденції трампа,тільки при ньому таке могло статися,а не за когось іншого.♥️🇺🇲♥️🇺🇦♥️
показать весь комментарий
13.06.2025 09:05 Ответить