9069 посетителей онлайн

Оккупанты расстреляли двух пленных украинских военных в с.Шахово на Донетчине: начато расследование. ФОТО

Начато расследование по факту расстрела представителями ВС РФ пленных украинских защитников в Покровском районе.

Об этом сообщает Цензор.НЕТ со ссылкой на пресс-центр Офиса генпрокурора.

Военные попали в плен в селе Шахово

Как отмечается, 27 декабря 2025 года во время штурма позиций в селе Шахово Покровского района представители государства-агрессора взяли в плен двух военнослужащих ВСУ, которые выполняли боевую задачу на одной из позиций. Оккупанты, угрожая огнестрельным оружием, заставили одного из них частично раздеться, после чего расстреляли обоих безоружных защитников. Увидев, что военнопленные погибли, они сняли одежду и со второго уже убитого защитника.

казнь пленных
казнь пленных
казнь пленных

"Умышленное убийство военнопленных является грубым нарушением Женевских конвенций и квалифицируется как тяжкое международное преступление", - отметили в Офисе генпрокурора.

Начато досудебное расследование

Под процессуальным руководством Донецкой областной прокуратуры начато досудебное расследование в уголовном производстве по факту совершения военного преступления, повлекшего гибель человека (ч. 2 ст. 438 УК Украины).

В настоящее время проводятся неотложные следственные (розыскные) действия, направленные на установление всех обстоятельств происшествия и конкретных лиц, совершивших указанное преступление.

Что предшествовало?

Ранее сообщалось, что оккупанты расстреляли трех украинских защитников вблизи Гуляйполя.

Топ комментарии
+8
В Силах оборони України налічується більше 1,2 млн. військових.
На фронті воює 300 тисяч.
Що роблять решта 800 тисяч у тилу?
показать весь комментарий
29.12.2025 10:15 Ответить
+7
Мала чисельність піхоти в бригадах призводить до таких ситуацій! На позиції має бути 6-8 піхотинців, тоді вони можуть успішно обороняти позицію! А в нас зараз по 1-2 людини на позиції через відстуність мобілізації молоді! Потрібно негайно проводити мобілізацію молоді, медиків, жінок військових професій - діловодів, бухгалтерів, економістів, психологів, складських працівників, логістів, водіїв, охоронців.
показать весь комментарий
29.12.2025 10:10 Ответить
+7
Вже навіть командир батальйону Свобода, який воює на фронті, нещодавно заявив, що з усіх мєнтів на фронті воює лише 2% від їх чисельності.
показать весь комментарий
29.12.2025 10:32 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Мала чисельність піхоти в бригадах призводить до таких ситуацій! На позиції має бути 6-8 піхотинців, тоді вони можуть успішно обороняти позицію! А в нас зараз по 1-2 людини на позиції через відстуність мобілізації молоді! Потрібно негайно проводити мобілізацію молоді, медиків, жінок військових професій - діловодів, бухгалтерів, економістів, психологів, складських працівників, логістів, водіїв, охоронців.
показать весь комментарий
29.12.2025 10:10 Ответить
Інвалідів , 60+ ,тільки не прокурорів і поліцію , бо вони не навчені до таких умов
показать весь комментарий
29.12.2025 10:14 Ответить
Поліція давно вже воює, сам ти де?
показать весь комментарий
29.12.2025 10:20 Ответить
Вже навіть командир батальйону Свобода, який воює на фронті, нещодавно заявив, що з усіх мєнтів на фронті воює лише 2% від їх чисельності.
показать весь комментарий
29.12.2025 10:32 Ответить
Батальйону Свобода вже давно немає, і в найкращі часи то був не батальйон а неповна рота. Невідомо кого Ви читаєте і за який рік новини? За 2015?
показать весь комментарий
29.12.2025 11:14 Ответить
Батальйон «Свобода» - формування Національної гвардії України. Входить до складу 4-ї бригади оперативного призначення.
Батальйон брав участь у битвах за Рубіжне, Сєвєродонецьк, Лисичанськ, Бахмут.
Командир батальону, підполковник Петро Кузик заявив це місяць тому.
Існує тільки одна бригада поліції на фронті, це бригада Лють.
А загальна чисельність поліцейських в України тягне на 70-80 бригад.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:24 Ответить
Ага ,бачив як вона воює ..Сидять у кущах в бусі чекають як з маршрутки вийде чоловік 25-60 років
показать весь комментарий
29.12.2025 10:39 Ответить
Є й ті, хто воює. Ціла бригада з одних ментів - Лють, ще пару частково з них. Але так, більшість у тилу.
показать весь комментарий
29.12.2025 10:49 Ответить
Скажу тобі таємницю в мене знайомий бивший зек служив у Люті.
показать весь комментарий
29.12.2025 10:56 Ответить
А що мент не може бути бувших зеком? Є окремі пенітенціарні заклади для правоохоронців.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:06 Ответить
Там є й підрозділі з зеків, так. Але в основному - поліцейські.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:25 Ответить
У кущах це ще нічого, а у нас сиділи біля сміттєвих баків куди населення з багатоповерхівок відходи виносить.., і не безрезультатно
показать весь комментарий
29.12.2025 17:23 Ответить
вовік тебе почує...
показать весь комментарий
29.12.2025 10:14 Ответить
В Силах оборони України налічується більше 1,2 млн. військових.
На фронті воює 300 тисяч.
Що роблять решта 800 тисяч у тилу?
показать весь комментарий
29.12.2025 10:15 Ответить
500 тис вакантних посад в піхоті
показать весь комментарий
29.12.2025 10:18 Ответить
Тобто 800 тисяч тилових військових не можуть бути у піхоті?
Вже не кажучи про сотні тисяч мєнтів, тцкшників, які мають бронь від фронту, хоча це все люди у погонах.
Взагалі, що то за держава, що то за війна, якщо більшість військових не повинні воювати на фронті під час війни?
показать весь комментарий
29.12.2025 10:24 Ответить
В тилу служать обмежено придатні, всі здорові на фронті.
показать весь комментарий
29.12.2025 10:56 Ответить
Нажаль все навпаки, тому і постійний відступ на фронті.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:00 Ответить
Ви в ЗСУ? Чому ви розповсюджуєте дезінформацію? В тилових частинах двічі на місяць всіх здорових переводять на фронт!
показать весь комментарий
29.12.2025 11:05 Ответить
Бо у нього задача така і він її виконує. Непогано виконує. Дурницю про 800 тис. тилу вкинув і ніхто не сперечається. 1 100 000 - це всі СОУ, не тільки ЗСУ, а щодо тилу - пару днів тому заїжджав на ппд, то там буквально 20 калік сидить, виконують всю роботу. А вояк в містах багато - хто влк проходить, хто курси якісь, хто у відпустці, хто по волонтерські фпв приїжджає, хто просто відпросився на три дні людиною побути ітд.
показать весь комментарий
29.12.2025 12:06 Ответить
На кожного піхотинця мають працювати ще 3 людини - логістика, координація-командування, медики і таке інше.
показать весь комментарий
29.12.2025 10:19 Ответить
Логістика, водії можуть бути і цивільні або тим кому за 50 років.
показать весь комментарий
29.12.2025 10:27 Ответить
Не можуть водії бути цивільними - та й з якого дива? **********, взагалі-то й беспосередньо на передову потрібно доставляти. Так, туда мають йти або возрастні, або обмежено придатні.
показать весь комментарий
29.12.2025 10:35 Ответить
Але все навпаки відбувається.
Возрастні і нещодавно цивільних в окопи а молоді військови в тилу і логістиці.
Більше того, якщо держава гине то чому призивають тільки стариків та інвалідів а молодь зеля відпустив за кордон?
Чому не призивають на війну з 18 років, чи хоча б з 21 року, як у всьому світі, у всіх країнах під час війни?
Значить влада вирішила , що на фронті вистачає людей.
Всі претензії до зелі, чому відступаємо, чому людей не вистачає, чому такі жахливі випадки з розстрілами відбуваються.
показать весь комментарий
29.12.2025 10:45 Ответить
"Возрастні і нещодавно цивільних в окопи а молоді військови в тилу і логістиці."
Маячня. Молоді і возрастні є і там, і там.

"Чому не призивають на війну з 18 років, чи хоча б з 21 року, як у всьому світі, у всіх країнах під час війни?"
Цьому немає адекватного пояснення.
показать весь комментарий
29.12.2025 10:48 Ответить
Є. Міфічні рейтнги.
показать весь комментарий
29.12.2025 12:08 Ответить
Вони і працюють ... в ЄС - громадяни всього ЄС.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:04 Ответить
До чого тут ЄС? Це про військо - на кожного пехотинця на передовій завжди мають працювати мінімум 3 військові людини у тилу
показать весь комментарий
29.12.2025 11:06 Ответить
Наш тил - це ЄС. А українці - це безкоштовний мобілізаційний ресурс, що економить дорогу західну зброю.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:12 Ответить
ЄС - не тил, а партнери, які нам допомогають. А українці вимушені захищати свою Батьківщину від московсько-фашиських загарбників, мета яких - знищити український народ.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:23 Ответить
Половина Українського бюджету - це західна допомога, він також дає електрику, газ, бензин, а також гроші на бусікі для безкоштовної відправки українців в піхоту замість дорогої західної зброї.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:28 Ответить
Європа дає нам і зброю також, не бреши. А ми вимушені захищатися від фашиських загабників, які напали на нас, а не на Європу.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:36 Ответить
Ні, рашка воює з НАТО на території України. ввх відкрито сказав що хоче повернути кордони НАТО станом на 1997 рік.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:40 Ответить
Не пиши маячні. Московія воює проти України, а про НАТО кацапська пропаганда бреше, щоб не визнавати те, що 4 роки не може перемогти Україну. НАТО жодної участі у війні не приймає.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:45 Ответить
Українська зброя закінчилася ще влітку 2022 року, а без допомоги (збоєю та грошима) Заходу ми б не вистояли! Джавеліни, Хаймарси, розвіддані, літаки - це все західна допомога. Українці - це лише оператори західної зброї та зброї, що виготовлена на західну допомогу. Не треба зневажати Захід!
показать весь комментарий
29.12.2025 12:00 Ответить
Отож, що без допомоги зброєю - воює тільки Україна. Нам допомогають країни Заходу, кацапам - Північна Корея, Іран і тд. Ти за твоєю логікою Україна воює проти Ірану?
показать весь комментарий
29.12.2025 12:23 Ответить
Іран, КНДР, Китай не дарують гроші та безкоштовну зброю, а Захід - дарує. "Війна - це гроші, гроші і ще раз гроші" (Наполеон). Наполеон не казав, що війна - це технології або гарматне м'ясо.
показать весь комментарий
29.12.2025 12:47 Ответить
КНДР навість своїми військами бере участь у війні - вже загинули кілька тисяч вояків КНДР.
А от Захід не воює - війська НАТО не беруть участи у війні. Вони допомогають Україні відбитися від фашиських загарбників матераіально, але участі у війні не беруть.
показать весь комментарий
29.12.2025 13:02 Ответить
КНДР робить це не безкоштовно. Війна - це про гроші.
показать весь комментарий
29.12.2025 13:08 Ответить
КНДР беспосередньо приймає участь у війні, воює на полі бою. НАТО - ні, тільки допомогає Україні захистити себе, не приймаючи участі у війні беспосередньо.
Тобто - по факту Україна протистоїть у війні блоку сил "осі зла" з РФ, Білорусі, КНДР і Ірану, яким допомогає Китай.
Україні при цьому допомогають країни заходу.
Але воюе РФ не з НАТО, а з Україною.
показать весь комментарий
29.12.2025 13:16 Ответить
Ні, війна - це в першу чергу протистояння економік: рашка проти Заходу.
показать весь комментарий
29.12.2025 13:48 Ответить
На відміну від Московії, країни заходу свої економіки не мобілізували і не особливо напрягаються.
Тому, як кажуть, НАТО на війну не з`явилося. Воює одна Україна, на яку й напали.
показать весь комментарий
29.12.2025 13:50 Ответить
А навіщо їм мобілізувати економіки, якщо у них економіка в 50 разів більша за рашку? До того ж безкоштовний український мобілізаційний ресурс економить дорогу західну зброю.
показать весь комментарий
29.12.2025 13:57 Ответить
Бухгалтер, ти сам же знаходишся?
показать весь комментарий
29.12.2025 10:22 Ответить
Скоро до тебе черга прийде ..питання часу
показать весь комментарий
29.12.2025 10:40 Ответить
Як що? У військовій формі у трамваях їздять.
показать весь комментарий
29.12.2025 10:29 Ответить
1.3 млн. було 2 роки тому, з того часу мобілізують по 30 тис. щомісяця.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:05 Ответить
і в СЗЧ біжать по 30 тис. щомісяця, тому кількість військовослужбовців не збільшується
показать весь комментарий
29.12.2025 11:12 Ответить
Це лише останнім часом 80% СЗЧ, влітку було 50%.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:17 Ответить
Десь по 15 тисяч по факту, з них третина одразу йде у СЗЧ.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:20 Ответить
Це щоб замість 2 загиблих було 8 загиблих? Бусифіковані не намагають воювати!
показать весь комментарий
29.12.2025 11:07 Ответить
Якщо на позиції буде 8 людей то й ті 2 не загинуть, бо вони всі разом зможуть оборонятись.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:11 Ответить
Ні, їх усіх роздягнуть і розстріляють. 2 не хоче воювати і 8 не хоче воювати
показать весь комментарий
29.12.2025 11:18 Ответить
У нас немає такої опції "не воювати", бо якщо московити дойдуть до твого дому, вони тебе заставлять воювати, але вже за них, за ворогів. Відмовишся - просто розстріляють, а, можливо, розстріляють навіть якщо ти будеш готовий воювати за них.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:22 Ответить
ЄС і НАТО не воюють, можна виїхати. Навіщо заборонили виїзд чоловікам, що не хочуть воювати і ніколи не будуть воювати? Готують мобілізаційний ресурс для рашки? Чи це просто геноцид українців?
показать весь комментарий
29.12.2025 11:25 Ответить
А хто буде воювати за Україну? Ти тут жив, а як почалась війна, ти втікаєш? Так ти просто лайно а не людина!
показать весь комментарий
29.12.2025 11:29 Ответить
Держав багато, а я - один. Якщо олігархи не хочуть захищати свою державу, то я тут до чого?
показать весь комментарий
29.12.2025 11:34 Ответить
Бо у громадян є обов`язок захищати свою країну. Тому під час Великої Відчизняної Війни ти маєш бути або на фронті, або для фронту. Не хочеш воювати - йди дрони збирати, чи ще щось корисне робити.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:34 Ответить
А де родичі олігархів та депутатів?
показать весь комментарий
29.12.2025 11:38 Ответить
Потрібна загальна мобілізація з усіх сфер економіки і державної служби, військових пенсіонерів призовного віку, сотень тисяч "професійних" ухилянтів-підгузниконосіїв, відміна несправедливого правила "трьох оргазмів" тощо. Годі жувати шмарклі !!!
показать весь комментарий
29.12.2025 10:16 Ответить
Вони такі самі ухилянти, як і решта. 90% з них втече, а решта (кілька десятків тисяч) принципово нічого не змінять до 2 млн. мобілізованих зараз. Україна не може собі дозволити закидувати рашку трупами українців замість дронів.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:11 Ответить
А Верховний Гавнокомандувач, як завжди, локаційно зник.
показать весь комментарий
29.12.2025 10:18 Ответить
Проблему мобілізації вирішити дуже просто - треба мобілізовувати тих, хто підтримує мобілізацію - і у війську буде купа вмотивованих бійців!
показать весь комментарий
29.12.2025 11:30 Ответить
"путін хоче процвітання України",-заявив Трамп на спільній конференції з ЗЕленським.Раніше казав наш,: "путин хочет мира".Бред,розстріл це вказівка командирів і воєначальників 2-ої недоармії світу.***** бажає щоб Україна щезла з карти світу.Тому треба натягнути двухголову ворону на тризуб.
показать весь комментарий
29.12.2025 11:39 Ответить