10523 посетителя онлайн

Руководитель районного ТЦК и трое его подчиненных в Ивано-Франковской области пытали военнообязанных, - ГБР. ФОТОРЕПОРТАЖ

В Ивано-Франковской области завершено расследование в отношении руководителя районного ТЦК и трёх его подчинённых, которых подозревают в пытках военнообязанных. Обвинительный акт уже направлен в суд.

Как сообщает Цензор.НЕТ, об этом говорится в материалах Государственного бюро расследований.

Силовые методы и избиения в больнице и ТЦК

По данным следствия, один из пострадавших отказался проходить флюорографию. После этого к нему применили силу. Мужчину вывели в коридор больницы, где его удерживали и избивали. В частности, один из фигурантов наносил удары по голове металлическим предметом, зажатым в кулаке.

Другой военнослужащий бил потерпевшего в область печени, чтобы заставить пройти обследование. После этого мужчину доставили в помещение ТЦК, где избиение продолжилось. Как следствие, он получил перелом ребра и другие травмы.

ТЦК Ивано-Франковская область расследование пыток

Другой эпизод: газ, унижение и тяжелая операция

Следователи также установили еще один случай. Трое фигурантов силой удерживали мужчину, пока руководитель ТЦК избивал его. К избиению также присоединялись другие присутствующие, нанося удары руками и ногами.

После этого потерпевшего раздели, оставили лежать на бетонном полу, а впоследствии принудительно доставили в рентген-кабинет. При этом применяли слезоточивый газ, дважды брызнув в лицо.

Из-за полученных травм мужчина перенес сложную операцию по удалению одного из органов.

Противоправные действия в ТЦК

По информации следствия, после проверки жалоб граждан и публикаций в СМИ к правоохранителям начали обращаться другие пострадавшие. Они сообщали об избиениях, пытках и вымогательстве денег.

Действия подозреваемых квалифицированы по части третьей статьи 127 Уголовного кодекса Украины — пытки, совершенные представителем государства. Санкция предусматривает до 12 лет лишения свободы.

ТЦК Ивано-Франковская область расследование пыток

Суд избрал для всех фигурантов меру пресечения в виде содержания под стражей без права внесения залога. Процессуальное руководство осуществляла специализированная прокуратура в сфере обороны Западного региона.

Топ комментарии
+48
Захисники тцк ви де? Прошу вас прокоментувати їх свавілля.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:36 Ответить
+36
тецека то тецека, а тих гнилих тварєй, які називаються лікарі і які бачили побитих людей - чи не варто за ноги прив'язати до брички і прогнути через весь Франківськ? а потім позбавити дипломів і посадити за приховування злочинів
показать весь комментарий
18.05.2026 18:41 Ответить
+31
Тцк за чотири роки стало так би мовити держава в державі зі своїми порядками, кєшем, законами, понятіями, тюрмами, "лікарями", навіть з власними волонтерами і автопарком, от хто некисло піднявся на війні.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:39 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Захисники тцк ви де? Прошу вас прокоментувати їх свавілля.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:36 Ответить
у ТЦК, у ЗСУ, у лікарнях серед лікарів, серед таксистів, серед продавців на ринку та де завгодно - у будь-якому зрізі суспільства є ось таке сміття.

До чого тут інституція призову на військову службу?

Не буде ТЦК - прийдуть росіяни, мобілізують саме тебе і посадять у яму з пацюками, якщо ти не підеш штурмувати Польщу
показать весь комментарий
18.05.2026 19:23 Ответить
Тримай добову пайку, заробив.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:24 Ответить
Он прав .Или показательно расстреляют если откажешься в бой идти или в плен намылишься как тут недавно на цензоре показывали, что кацапы двух своих , которые в плен пытались сдаться угандошили. А про что если кацапы Украину завоюют то завоеванную украинскую биомассу, которая сегодня не хочет защищать свою страну они завтра бросят Европу завоевывать многие их пропагандисты в открытую на своих эфирах говорят
показать весь комментарий
18.05.2026 21:23 Ответить
Кацапы пока что обходятся деньгами при наеме воюющих и ты про это сам прекрано знаешь

А если идет мобилизация, то она должна быть всеообщей, без броней, без этих возрастов после 25 лет и так далее. Женщины трудится должны и на тыловых должностях да в ВОХР быть, мужчины на боевых. Тогда и ротация будет и чувство общего долга

А сейчас выловленному из сотню чуваку отбивают почки и другие органы, потому что он не хочет воевать за других, вот и весь пафос
показать весь комментарий
18.05.2026 23:01 Ответить
Козломордый...та ты уже здесь!
показать весь комментарий
19.05.2026 00:21 Ответить
Ой вей...А щоб точно кацапи мобілізували штурмувать Варшаву, на західному кордоні будуть стояти котикі і стріляти в тих хто буде намагатись уникнути призову в кацапську армію? Чи як Ви собі це уявляєте?
показать весь комментарий
18.05.2026 19:31 Ответить
спитай це у челов з Лугандонії - втім не питай - не відповість ніхто. Умертвили їх росіяни в м'ясних штурмах, так само як умертвляють зараз українців, які опинилися під окупацією.

Товариш майор із Казані на такі каверзні питання як у тебе відповідати не буде - швабру в жопу та ржавий калаш у руки і вперед "За Родину, За Сталина!"
показать весь комментарий
18.05.2026 19:42 Ответить
Прямо як в скелі? Чи скеля це інше?
показать весь комментарий
18.05.2026 19:44 Ответить
Там потери не такие большие как у кацапов и сырский вам отцом родным покажется по сравнению с герасимоаым ,а не мясником
показать весь комментарий
18.05.2026 21:26 Ответить
Ага малекнькі.Сірський кацап,він навіть мови не знає.
показать весь комментарий
18.05.2026 21:28 Ответить
И что я на русском общаюсь и мой брат,который ваши трусливые задницы три года уже как на фронте прикрывает
показать весь комментарий
18.05.2026 21:51 Ответить
Кацапу ********, шр два пальца об асфальт!
показать весь комментарий
19.05.2026 00:23 Ответить
Так полонені лугандонці казали,що не проти воювати.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:46 Ответить
Ну это еще АТО было и начало войны.А сейчас вряд ли так скажут ибо по большему счету и спрашивать то некого будет😁
показать весь комментарий
18.05.2026 21:27 Ответить
Ні,зараз вже казали.Не в АТО.Полонені москалі живуть в готелях з євроремонтом і з лугандона також там само.
показать весь комментарий
18.05.2026 21:30 Ответить
Де західний кордон, а де Луганськ ти в курсі? Я розумію що в нафронтрвичьків ОЗУ не вистачає на такі запитання відповісти, і методичькі також нема, алетгеографію за 1й клас не знати, це жах.
А відповіді нормальної уже 3 рік не чути.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:52 Ответить
Прийдуть буряти...Так вони вже он що витворяють,не потріблно чекати нікого.Ніфку Польщку ніхто штурмувати не буде.Це політологи для українців придумали.А не буде тому,що українці просто здадуться солдатам НАТО і все.Всі це знають.Бо який сенс українцю воювати проти НАТО?
показать весь комментарий
18.05.2026 19:43 Ответить
Ага так же сдадуться как и те двое кацапов про которых тут видео на цензоре вчера выложили как их свои уконтрапупили при попытке сдачи в плен😁
показать весь комментарий
18.05.2026 21:29 Ответить
Будешь штурмовать .Кацапские мастера замотивируют почище любого тцк украинского у них не забалуешь и в сзч так не походишь как у нас ибо дезертирам расстрел , штрафбат и заградотряды. Они по этой части знатные умельцы . К примеру знаешь как нквд по приказу сталина после того как власов со своей армией сдался и перешел на сторону гитлера мотивировали офицеров под Сталинградом, которые хотели последовать примеру власова продолжать воевать . Он приказывал нквд брать в плен семьи таких офицеров и под угрозой расстрела заставлял их дальше воевать
показать весь комментарий
18.05.2026 21:42 Ответить
Мусорылый, кто бы сомневался?! Шо ты не в курсе?!
показать весь комментарий
19.05.2026 00:25 Ответить
Зухелянтами тільки так і треба поступати! Вони кращого не заслужили. Якщо людина під час такої страшної війни ухиляється від військової служби, то яке до неї може бути відношення? Ухилянти то люди, які ніколи не зрозуміють що вони народилися чоловіками!
показать весь комментарий
18.05.2026 19:41 Ответить
І взагалі у всьому винні кляті ухилянти! Згоден? Але он Чотириразовий ухилянт себе дуже добре почуває
показать весь комментарий
18.05.2026 19:42 Ответить
Під час страшної війни,міндічі двушки возять на москву.І всі мовчать.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:45 Ответить
Да это единственный удачный аргумент с которым с вами ухылесами можно и трудно не согласится и которым вы все тут умело прикрываете свою трусость и никчемность
показать весь комментарий
18.05.2026 21:32 Ответить
Вова- Донкі Хот, ти тут на цензорі воюєш, чи в ТЦК?
показать весь комментарий
18.05.2026 22:04 Ответить
Вова на цих темах конкретно підв'язаний. Їх тут ціла агітбригада. Всіх криють,ображають та навішують ярлики і ніяких санкцій не отримують.
показать весь комментарий
19.05.2026 00:18 Ответить
Не засмучуйтесь. Може ще зрозумієте.
показать весь комментарий
19.05.2026 00:15 Ответить
ТЦК котики
показать весь комментарий
18.05.2026 19:43 Ответить
А нема )))) Бо не зручно.
показать весь комментарий
18.05.2026 21:10 Ответить
Де Алекс Мишкевич, чи як там того диванного вояку зі снарядом в голові, що тут на цензорі розповідає про святих з ТЦК?
показать весь комментарий
18.05.2026 22:02 Ответить
Крискєвіч не на зміні!
показать весь комментарий
19.05.2026 00:27 Ответить
А що тут коментувати? Ці конкретні покидьки за гратами всі вже за свої злочини.
Чи означає це, що всі в ТЦК такі? Звісно, що ні - конкретні особи вчиняють злочини, конкретні особи сідають за ґрати.
показать весь комментарий
19.05.2026 11:06 Ответить
Тцк за чотири роки стало так би мовити держава в державі зі своїми порядками, кєшем, законами, понятіями, тюрмами, "лікарями", навіть з власними волонтерами і автопарком, от хто некисло піднявся на війні.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:39 Ответить
Так так воно і є фактично, до полонених орків українці ставляться набагато краще (відгодовують борщами, виліковують по женевській конвенції) а до своїх як би худоби
показать весь комментарий
18.05.2026 20:53 Ответить
тецека то тецека, а тих гнилих тварєй, які називаються лікарі і які бачили побитих людей - чи не варто за ноги прив'язати до брички і прогнути через весь Франківськ? а потім позбавити дипломів і посадити за приховування злочинів
показать весь комментарий
18.05.2026 18:41 Ответить
То в горах, поки бричка доїде до Франика,"на горі рак свисне".
показать весь комментарий
18.05.2026 21:16 Ответить
АЛЯРМ! вставай, активуйся медійнозеліне шобло!! на безвинних нукерів потужного, іпсо-шники в парі з ШІ, знову бочку котять! раз - два - три! Почали! )))
показать весь комментарий
18.05.2026 18:42 Ответить
потім пишуть що не встанвлено фактів побиття що привело до смерти
показать весь комментарий
18.05.2026 18:43 Ответить
Нема чого хвилюватися, це поодинокі 'перегіби на місцях'.

І взагалі терпіть, а то прийде рашка і людей будуть катувати та вбивати на підвалах. Oh wait...
показать весь комментарий
18.05.2026 18:44 Ответить
Вони замість рашки діють, щоб точно конкуренції не було.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:12 Ответить
У рашки масштабы будут гораздо больше и неизбирательные как в Буче или уже подзабыли да.Так кацапы вам быстро память освежат Катувать,убивать и насиловать будут как мужиков ,которых на западный фронт уже погонят ,а чтобы сильно не возмущались то жиночок и детей этих мужичков в заручныках будут держать возможно кого то из ни и показательно изнасилуют или даже убьют , чтобы другие более покаладистые и сговорчивые были
показать весь комментарий
18.05.2026 21:59 Ответить
Таке враження що тцк це бандитиз 90х які включали праску для того щоб потерпілі віддали кошти
Чим вони відрізняється від орди
показать весь комментарий
18.05.2026 18:44 Ответить
чим відрізняєься? апгрейдом дівайсів! у ординців прасок не було! "в рот залівалі свінец і олово!" . але це ще у тцк-унів в резерві!!
показать весь комментарий
18.05.2026 18:47 Ответить
Що то за військовозобов'язані і спротиву не можуть застосувати.Якщо ти бачиш що дії ТЦКашників незаконні то можна і роги їм повідбивати.Завжди стою на стороні військових коли чиниться відносно них безпредєл.Але коли зворотні дії то треба ставити їх на місце.По-друге,ТЦКашники арештовані без права застави то виникає питання ,а чому корупціонерам,тому ж Єрмаку є застава і він під неї звільнений з СІЗО,а цим воякам дзусь?
показать весь комментарий
18.05.2026 18:45 Ответить
Ніколи не порівнюй це біосміття з тцк і військових, які дійсно служать у війську.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:46 Ответить
не неси ***** ухилєс
показать весь комментарий
18.05.2026 19:00 Ответить
Іди воюй ухілянт
показать весь комментарий
18.05.2026 19:34 Ответить
А скільки ти вже відвоювала, ухилятіна?
показать весь комментарий
18.05.2026 22:30 Ответить
Аж тепер під тцк будуть стояти кілометрові черги з добровольців
показать весь комментарий
18.05.2026 18:45 Ответить
але тільки з того часу, коли тцк-унам можна буде "дати ще раз. для розуму!" (С)
показать весь комментарий
18.05.2026 18:50 Ответить
покажи документи,пройди перевірку здоровья,не бикуй.Ви внутрішні вороги--навіть гірші кацапів.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:50 Ответить
Ха я пам'ятаю 24 лютого 22 року як під полтавським тцк стояло мінімум 80 (!!!) чоловік в черзі! І то! Не всіх брали, навіть здорових, багато навіть гроші пропонували тцк щоб їх взяли у зсу !(!!!) Ви таке уявляєте зараз?! Але це було не так давно, 4 роки тому.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:14 Ответить
1. Я теж ні за які манатки не згодився б на перевід дослужувати в ТЦК. Куди завгодно, хоч в СЗЧ, але не в ТЦК. Причина проста - в перший же день нарвуся на внутрішній конфлікт. Це трансцендентальне протистояння між бойовими і тиловими. Мамкиним бубочкам не зрозуміти.

2. Зараз 95% тих, хто після БЗВП зараховується в бойові частини - такий контингент, з яким ніколи й не пересікався в цивільному житті. Реально хворі люди. Хворі - не вміють написати своє прізвище. Наркомани, псіхи, такі ушльопки. З під яких сміттєвих контейнерів їх повитягували - хз.
Давно за це кажемо - облави по фітнес-центрам, по ресторанам, по офісам шарашкіних торгівельних та маркетингових контор. Так повинно бути правильно.
Зняти бронювання з тих усіх фірмочок (колись дивився на Work.ua з бронюванням).
Нахрєна бронювання мерчендайзеру шо по маркетам горілку розставляє?
Чи артистам погорілих театрів?
Чи таксістам?
Чи офіціантам?
Чи юристам шо вміють лише ЛТДшки реєструвати?
Чи маркетологам з економістами та дизайнерами?
Сонечки, ви потрібні в ЗСУ!
Велкам ту в нашу родину!
показать весь комментарий
18.05.2026 18:45 Ответить
Точно, всіх на війну, плювати на майбутнє держави, так сказав баран-ексель!!!

Треба війну закінчувати, а не шукати як би то більше громадян кинути їй в пащу.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:48 Ответить
закінчувати?
Як?
Розкажи, як конкретно ти бачиш закінчення війни.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:51 Ответить
зробити ядерку та хімзброю, і використати це як наші "козирі" на перемовинах.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:53 Ответить
Варіант закінчення вже рік гуляє в просторі, знайдеш, якщо досі не вкурсі.

Для реалістів і тих хто думає про майбутнє це важкий компроміс, але в майбутньому є така держава Україна, де живуть українці (якщо пощастить то навіть досить успішна).
показать весь комментарий
18.05.2026 18:55 Ответить
денаціоналізація, демілітарізація, віддати Донбас, Херсон, Запоріжжя.
так по твоєму?
показать весь комментарий
18.05.2026 18:57 Ответить
Почитай сам і не повторюй маячні почутої від різного непотребу.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:58 Ответить
ухилєс, перестань ******* - вдруге тобі пишу. Рашка давно озвучила свої вимоги. І віддати Донбас, Запоріжжя і Херсон - це тільки передумови для переговорів із ними. Всі хто висерають щось інше і вигадують якісь таємні шляхи компромісів просто нахабно *******.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:02 Ответить
То ти ухілянт перестань п-іздіти.
Іди воюй ухілянт.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:37 Ответить
******* твій рот чепуха дирява...
показать весь комментарий
19.05.2026 00:31 Ответить
Мені цікаво почути від вас----- ЯК УКРАЇНІ ЗАКІНЧИТИ ВІЙНУ????? Ми ні на кого не нападали Дайте відповідь Тільки без бла-бла.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:08 Ответить
"зробити ядерку та хімзброю, і використати це як наші "козирі" на перемовинах."

показать весь комментарий
18.05.2026 19:12 Ответить
Читати вмієш? От пошукай, почитай, обдумай, спробуй зрозуміти.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:17 Ответить
Я розкажу. Треба домовлятись. Ні, не з ******, воно *******. Треба вести сепаратні пермовини з російськими елітами, яких це СВО вже теж конкретно **********. Повір, там таких не мало, хто любить гроші більше за псевдо-патріатізм нє паймі за чьто. Ось з ним треба домовлятись та працювать заради повалення режима *****. А не отето вот всьо. Інша справа, шо нашему Ваве це і в лєнкіну пізду не вперлось. Для них, для оцієї зеленої Династії, кінець війни смерті подімно. ДУмай ТЕ... Все реально можна було б вже зробить, але ніт. Хто не хоче шукати вихід, той його ніколи не знайде
показать весь комментарий
18.05.2026 20:05 Ответить
Номер телефону рекрутингу ГУР тобі погугглити чи сам знайдеш?
показать весь комментарий
18.05.2026 20:10 Ответить
Один в полі не воїн, тому я там наврядчи щось зможу зробити. Он взяти хоча б Їрмака. Закрили збір в 150 лямів за один день, а ви лохи збирайте на дрони з міру по ніткє. У мене складається враження, що перемога в принципі нашим елітам не потрібна. А тому за що помирати?
показать весь комментарий
18.05.2026 20:16 Ответить
Я пішов 24.02.22 тому що підори вже були поруч.
І те, що ти бачив на фотографіях - я бачив вживу.
Помирати - за своє.
Ніхто й ніколи не стане безкарно створювати небезпеку моїй сім'ї і мені.
Далі - піде високий пафос.
Хочеш пафосу?
Можу матюками написати шо думаю - але модератори образяться ))
показать весь комментарий
18.05.2026 20:22 Ответить
І раз пішла вже така п"янка, і якщо такі один в полі воїн, то чому в підрозділах СБС не знайшлося чесного офіцера, той же Мадяр, який не взяв, да не положив хір на наказ зелібоба, та не влаштував прожарку росні на параді? Який сенс мені іти у військо де нема прояву ініціативи, махновщини та інших вольностей, а не одні довбойобські накази кретинів, які закінчили військову кафедру в універі. А? Тобі честь та повага. Але я поки помирати не збираюсь
показать весь комментарий
18.05.2026 20:24 Ответить
В якому б регіоні України ти б зараз не знаходився - прилітає однаково кругом.
Єдине - в мене тут ще додатково КАБи, всякі молнії з італмасами та ефпівішок як мух в сільському туалеті.
А так - не бучу суттєвої різниці.
І ще - "нема прояву ініціативи, махновщини та інших вольностей, а не одні довбойобські накази кретинів, які закінчили військову кафедру".
За 4 роки в одному й тому ж підрозділі - з того шо ти наваяв, нема махновщини та інших вольностей )) І кретинів після кафедр теж нема.
От чого нема - того нема.
А з ініціативою все норм.
показать весь комментарий
18.05.2026 20:31 Ответить
Ти мені скажи я просто не в курсі. Коли підписує людина контракт на певну спеціальність, то чи є там пункт, що тебе ніколи, ні при яких умова, взагалі ваще не переведуть в піхоту чи штурмовики? Це ж типу контракт, де має все буде прозоре. От ідеш на певний військовий напрямок і нішагу в лєво, і ні шагу в право. Є таке?
показать весь комментарий
18.05.2026 20:37 Ответить
контракт не підписував, не в курсі (зараз, здається, по грошам будуть підіймати - може й підпишу, яка різниця?)
До речі дійсно не бачу конкретної різниці між контрактом та мобілізацією.
Дістане остаточно - на ВЛК поїду та по госпіталям. Ще й спишуся за вже повною непридатністю ))
Але поки не дістало.
Бо хто окрім нас! (тут знову пафос, треба бравурний марш і заставка).
Відповідаю на питання.
Якщо ти дійсно класний спец (в чому завгодно, аби було корисне) - ніхто тебе нікуди не відправить.
А якщо й відправить - посидиш місяць на зеленому туризмі, лєпота.. Ніякої нервотрьопки.
От скажи - ти окрім коментарів на цензорі, на чому реально спеціалізуєшся?
показать весь комментарий
18.05.2026 20:54 Ответить
Міндічі безпосередньо створювали небезпеку і що?
показать весь комментарий
18.05.2026 22:57 Ответить
Тут два варіанти. Або він все ще не зрозумів що десь після року війна перетворилась на надприбутковий бізнес, або хлоп просто в долі.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:53 Ответить
Стандартно - або недоумок, або негідник.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:56 Ответить
або просто НЕ обісцянець який ******* бо йому страшно - як ти.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:03 Ответить
А ще гірше, якщо дибіл в долі
показать весь комментарий
18.05.2026 19:06 Ответить
Як ловко тема переводиться з безумовних злочинів тецека на "внутрішній конфлікт, армії потрібні люди, всіх в армію, будемо воювати поки є ким".
показать весь комментарий
18.05.2026 18:55 Ответить
такого знаю тільки одного! майже по сусідству з нами жив в Україні. 39 років. мобілізнули як посполитого. після "учебки" запропонували тцк-уном стать! і він ВІДМОВИВСЯ! результат? десь зісланий на лбз! не всих зєлєдони та брати дєрьмаків, вибили в перші місяці та роки війни. але такі, це виняток1 для яких - "ліпше смерть достойна слави, аніж зганьблене життя!" (С)
показать весь комментарий
18.05.2026 18:58 Ответить
excelUA , та досить копіпасти. Ти ж це вже писав, слово в слово, воїн з "трансцендентальним протистоянням"
показать весь комментарий
18.05.2026 19:05 Ответить
так. заліз в історію, знайшов, скопіпастив. А тобі шо, кожний раз нові тексти вигадувати?
В мене й так роботи дохрєна.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:07 Ответить
Нахрєна бронювання мерчендайзеру шо по маркетам горілку розставляє? - Бо він потрібен в структурі бізнесу, без нього то все не буде працювати. А якщо буде, то дуже погано. Ну з мерчандайзером ще чорт з ним, але є менеджери, бухгалтери, сантехніки, енергетики, машиністи потягів, та безліч різних корисних людей. Взимку он так налов збільшили, що доставка в Епіцентрі була два тижні мінімальна, і довелось просто відмовлятись від замовлення. А вони зараз живуть тільки на доставках, їм не можна таке робити.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:39 Ответить
А поліція? А поліцейські, військові пенсіонери які тут сидять майку на собі рвуть бити різати клятих ухилянтів, депутати, прокурори.
показать весь комментарий
18.05.2026 21:52 Ответить
Зверніть увагу,коли така новина - любителі цкунів та іншого людського непотребу язики в сраку запихають моментально.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:47 Ответить
нє нада тарапісь!! будєм подождать! зараз вони в сраках все вилижуть, "почітают рєкаміндації" і спливуть як гімно над навозом!
показать весь комментарий
18.05.2026 19:05 Ответить
Чоловік відмовляється пройти просту 30 секундну провірку---флюрографію. То що ви будете робити ???? Прикро що через цього придурка постраждають інші люди.Я вже не говорю про обовязок,да май елементарну повагу до людей--пройдипровірку,покажи документи.Не бикуй,не качай права--це такіж люди,а можливо і пройшли фронт. В мене не має некапельки жалю до цих нелюдів Одні воюють,а інші в тилу бикують..
показать весь комментарий
18.05.2026 18:48 Ответить
Так що, з ваших слів- ті хто був на фронті, мають право бити і катувати інших людей? У мене для вас погані новини, -ні, не мають права такого.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:50 Ответить
Я запитав вас--що робити з тими що відмовляються вести себе по людськіДе ви побачили,що я написав що треба бити Тільки євреї ЗАВЖДИ замість відповіді на питання,задають своє питання Нічого не маю проти євреїв,але в житті завжди так.
показать весь комментарий
18.05.2026 18:58 Ответить
Що робити? Саджати у тюрму, штрафуватии, але не бити і не калічити.
А моє питання випливає з ваших останніх слів. -"Не бикуй,не качай права--це такіж люди,а можливо і пройшли фронт. В мене не має некапельки жалю до цих нелюдів Одні воюють,а інші в тилу бикують.. "
Якщо ви вважаєте побиту людину нелюдем, яку били учотирьох, поломали ребра і видбили органи. За що, за відмову пройти флюрограмму??? Доречі , Конституцією заборонені насильні медичні процедури. А тих, хто його бив- ви захищаете, бо вони прошли фронт ( можливо) .
То значить, я правильне питання задав.
Так що, з ваших слів- ті хто був на фронті, мають право бити і катувати інших людей?
показать весь комментарий
18.05.2026 20:35 Ответить
Тебе вкрали на вулиці якісь незрозумілі горили в балаклавах, привезли кудись, де сидить якесь чмо в білому халаті (хз хто воно таке), тебе ведуть на якісь процедури, на які ти не погоджувався...

Дойшло Вася?
показать весь комментарий
18.05.2026 18:50 Ответить
Пробачте--це ваші фантазії Ну а для вас я не "вася".Навчіться спілкуватись знезнайомими людьми.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:00 Ответить
Не пиши дурниць і все буде по іншому.
показать весь комментарий
18.05.2026 19:19 Ответить
Страница 1 из 2