4773 посетителя онлайн
28 667 137

"Жесткая "дедовщина", ― ГУР о том, что происходит с мобилизованными в армию РФ украинцами

Незаконно мобилизованные в ряды российских вооруженных сил мужчины с временно оккупированных территорий Украины попадают в присущие для армии захватчиков жернова жестокой "дедовщины".

Об этом сообщает ГУР в телеграме, информирует Цензор.НЕТ.

По информации проекта "Хочу Жить", осенью прошлого года тридцать незаконно мобилизованных Россией лиц из оккупированных районов Херсонской и Запорожской областей попали в одну из воинских частей на территории оккупированного Крыма.

Сержантами для них россияне назначили выходцев с Кавказа, которые разжигают межэтническую вражду, систематически устраивают избиение незаконно мобилизованных с оккупированных украинских территорий, взрывают в казармах учебные гранаты, создают невыносимые условия пребывания, заставляют наблюдать за проведением намаза.

Кроме систематического унижения от кавказских "командиров", незаконно мобилизованные также жалуются на ужасное и недостаточное питание.

Напомним, в период с 31 октября по 31 декабря 2024 года государство-агрессор Россия на оккупированных территориях Херсонской и Запорожской областей принудительно мобилизовала около трех сотен населения. Незаконный призыв на оккупированных территориях - очередное военное преступление России.

В ГУР отметили, что каждый, кто стал жертвой принудительной мобилизации, имеет шанс покинуть оккупационную армию и не участвовать в преступной войне России против Украины благодаря проекту "Хочу Жить". Также желающие могут обратиться по телефонам:

+38 044 350 89 17 и 688

Telegram или WhatsApp
+38 095 688 68 88
+38 093 688 68 88
+38 097 688 66 88

Топ комментарии
+46
Честно говоря - все равно. На момент вторжения было достаточно много людей которые проснулись уже в оккупации - и никакого выбора у них не было. Потом в первые недели и месяцы войны много людей старались - в том числе и рискуя жизнью - переехать через еще не совсем оформившуюся линию фронта - и выехать в Украину. Те кто не мог выехать в Украину - вполне спокойно выезжали в страны Балтии - а дальше в Европу. Прошло 3 года с момента начала войны, никаких особых проблем выехать через рашку в Европу я не знаю, если люди сидели из принципа "а нам все равно какой флаг - абы кормили" - то то что с ними происходит - это вполне заслуженно.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:01 Ответить
+21
Ну... Порівнювати початок війни з теперішньою ситуацією не зовсім правильно. Тоді питання нехватки м'яса у кацапів, та і у нас так гостро не стояло. Зараз три роки війни пройшло, звісно, що дуже багато втрат з обох сторін, звісно що у кацапів набагато більше втрат, хоча і ресурсу у них теж більше і людського і фінансового. Кацапи не гребують навіть корейцями, маргіналами та зеками які сидять по так званих тяжких статтях. Тому це не скільки пропаганда як констатація фактів. Більш-менш адекватні кацапи йти воювати не хочуть і це теж правда. Але у нас інша ситуація. Ми захищаємось, у нас немає вибору. Прийдуть кацапи України не стане взагалі. Багато цього не розуміють і думають, що ***** задовольниться тим що вніс в свою конституцію і далі не піде. Але це не так, зовсім не так... На жаль... Відсидітись нікому не вдасться.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:13 Ответить
+19
Неправда, ви все врете! Руссскіе братушечькі саміе лучшіе братушанчікі в міре! Членін!, партія! комсомол!
показать весь комментарий
02.02.2025 18:06 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Цікаво те, що "мамкині черешенки" вперто переконані, що в ЗСУ їх теж будуть гнобити ))
показать весь комментарий
02.02.2025 18:09 Ответить
Честно говоря - все равно. На момент вторжения было достаточно много людей которые проснулись уже в оккупации - и никакого выбора у них не было. Потом в первые недели и месяцы войны много людей старались - в том числе и рискуя жизнью - переехать через еще не совсем оформившуюся линию фронта - и выехать в Украину. Те кто не мог выехать в Украину - вполне спокойно выезжали в страны Балтии - а дальше в Европу. Прошло 3 года с момента начала войны, никаких особых проблем выехать через рашку в Европу я не знаю, если люди сидели из принципа "а нам все равно какой флаг - абы кормили" - то то что с ними происходит - это вполне заслуженно.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:01 Ответить
Какие нахер обстрелы в Бердянске или Мелитополе? За 3 года точно уже можно было продать что то из своего барахла соседям и найти деньги чтобы доехать до границ Европы.
показать весь комментарий
06.02.2025 12:52 Ответить
Триединый руцки нарот😁

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%B8%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D1%80%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4
показать весь комментарий
03.02.2025 06:56 Ответить
А "ухилянти" живуть у якійсь іншій реальності чи країні ніж воїни?
Це або майбутнє для всіх, або не майбутнє.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:09 Ответить
Ти, я бачу, в усьому шариш. Чому ж тоді платять великі гроші? І як допомагають погрози і відсидки, повторюю, видно на фронті. Вже 200 тисяч сзч, а буде ще більше.
показать весь комментарий
02.02.2025 21:16 Ответить
Мало того, те кто выехал через рашку в страны Балтии, а потом в Европу. Резко идут в разрез с украинской пропагандой. Где любой украинец ставиться под ружьё, и идёт воевать против своей Батьковщины. Тысячи людей стали личными свидетелями того, что это не так(а млн. украинцев стали свидетелями заочно по новостям). Вот это скажите, где тупые-тупые чмони, а где умные-умные украинцы. Но только выходит всё в итоге, что "по дебильному текст написан" именно в Украине.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:33 Ответить
Чьють не расплаколсо, блеать! Вот вообще пихуй - zero tolerance!
показать весь комментарий
02.02.2025 18:39 Ответить
про шо відео?
про знущання над кацапами?
обожню знущання над кацапами!
показать весь комментарий
02.02.2025 18:21 Ответить
Тебе кацапи сержантом не призначать. Будеш на "курятнікє".
показать весь комментарий
02.02.2025 18:08 Ответить
Цікаву ті критики влади і ждуни … як реагують на це..?
показать весь комментарий
02.02.2025 19:17 Ответить
Не хочеш воювати за свою країну проти окупанта? Тоді будеш воювати за країну окупанта проти своєї
показать весь комментарий
02.02.2025 18:12 Ответить
хай дякують своїм батькам ....за те шо звали " х* ло прийди " ...
показать весь комментарий
02.02.2025 18:11 Ответить
ГУР і "наполєончик" уже каву в Ялті випили - пора і на службу?
показать весь комментарий
02.02.2025 18:05 Ответить
... розігрівають аудиторію! Щось зараз вкинуть нове замість "кави кримської"
показать весь комментарий
02.02.2025 18:23 Ответить
.. Від тебе толку всеодно ніякого .
.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:49 Ответить
авжеж, "ухилянт" ласкава назва ЗЄліною ОПою дезертира

.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:23 Ответить
ухилянтів дійсно НЕ існує, є дезертири

у всьому світі вони саме так і називаються

.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:24 Ответить
Вони що, беруть в армію людей за українськими паспортами? Як?!! Що б там не було, але законодавство у них працює, ну не можуть фізично взяти в армію людей с українським громадянством, а виплати, а відкриття рахунків, ви що?

Отже ці особи мобілізовані отримали громадянство РФ! І вже потім їх мобілізували. Чи є вони громадянами України після цього? Навіть при всій своїй ліберальності ніяк не можу їх виправдати. Ти можеш втікти навіть в Росію, якщо тебе притисли обставини, але не бери паспорт. Взяв паспорт, не сиди там, а тікай далі, нагадаю з Росії можна вільно поїхати будь-куди. Взяв паспорт і залишився жити, бо не зміг покинути рідні берьозки і матрьошки? Не направляй зброю на українців, май совість курво. Скрутили ТЦК на вулиці і кинули в бус? Ой, це про іншу країну) Там немає ТЦК, тільки агітатори в наметах на вулицях. Отже йдуть за гроші добровільно чи під психологічним тиском. Взяв до рук зброю, жадібний до грошей? Забери свої 5 мільйонів через мобілізацію в Москві і негайно тікай через Вірменію у Відень, 30% задонать на ЗСУ. Будеш з грошима, в безпеці, совість буде чиста і руки чисті від крові. Схопили по безпрєделу на вулиці - йди в СЗЧ.

Короче я до чого: є можливість залишитись людиною в будь-яких скрутних обставинах, навіть в таких.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:30 Ответить
Юро, навіщо ти себе так безглуздо викрив ?
показать весь комментарий
02.02.2025 19:14 Ответить
Ви навіть уявити собі не можете наскільки мені на них похєр.
показать весь комментарий
02.02.2025 19:17 Ответить
Artimind Ви не читали Будапешський меморандум.
Британія його не порушувала, почитайте й не виглядатиме пустомелею у подальшому.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:55 Ответить
Вчи Португальску, провсяк випадок, бо якщо Україна не витримає то тобі знову доведеться виїзджати.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:57 Ответить
Кидайте у "спам" , щоб адмін швидше побачив.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:58 Ответить
Мне особенно это понравилось "заставляют смотреть за выполнением намаза". Да же это пытка. Это бесчеловечно. Надо срочно кагтавым хозяевам Украины подать протест в ООН. То что русня расстреливает украинских пленных это так себе преступление. А вот добровольно ушедщих в русармию украинцев заставлять смотреть как молятся кавказцы - то прям геноцид. Кононенко либо кагтавая сторонница зебилов, либо она не знает что такое пытки.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:24 Ответить
Если бы зебилы кагтавые не гроши воровали, что со всего мира текут в Украину, а создавали бы на них контрактную армию - то ТЦК в принципе не нужно было бы ловить военнообязанных. Отбоя в желающих воевать за 2 ляма гривен не было бы.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:26 Ответить
Неправда, ви все врете! Руссскіе братушечькі саміе лучшіе братушанчікі в міре! Членін!, партія! комсомол!
показать весь комментарий
02.02.2025 18:06 Ответить
пані катували в ТЦК?? Чи це так аби гавкнути....
показать весь комментарий
03.02.2025 09:32 Ответить
не розумію...іх теж бусіфіціровали там?? Так чого вони не волають про канституцію та іх права та про то що вони не радилися для вайни??? Мабуть того що відразу отримають кацапським чоботом по рожі або прикладом у зуби...Ухилянти тільки тут такі сміливі...
показать весь комментарий
03.02.2025 09:34 Ответить
Ухилянти - пасивні під@ри і вони недочекаються своїх активних братушок.
показать весь комментарий
02.02.2025 19:24 Ответить
Ухилянти - пасивні під@ри, вони мріють стати гюльчатаями.
показать весь комментарий
02.02.2025 19:39 Ответить
Швейцарцям це повідом, нам вже пойібать
показать весь комментарий
02.02.2025 20:32 Ответить
Так ти і є бангладешець, тільки в Британії. Чурка понаїхавша
показать весь комментарий
02.02.2025 20:33 Ответить
Знову братанська поломийка ******* ***** про те в чому шарить як свиня в апельсинах.
Ніякі гроші не змусять солдата йти в атаку раз за разом коли виживаємість близько 20% це норма. За оцінками одного руснявого військового медика дезертира так і є. Тому і женуть вперед *********, відсидкою в холодній ямі і погрозами розстрілу.
показать весь комментарий
02.02.2025 20:38 Ответить
К КаВеЕн та Лігу Сміху не пробував?
А якби в тебе була машина часу, подзвонив би собі і своїм родичам в квітні 19-го?)))
показать весь комментарий
02.02.2025 20:39 Ответить
" Чому ж тоді платять великі гроші"

а щоб не треба було ловити по вулицях бусіками - тому і платять.

" І як допомагають погрози і відсидки, повторюю, видно на фронті"

в нас слаба богу і близько нема того знущання над пораненими і відказниками як в РФ. І це добре якраз
показать весь комментарий
20.02.2025 01:39 Ответить
тобто ти типовий ждун руского міра. а чого весь час з себе патріота корчив?
показать весь комментарий
02.02.2025 20:12 Ответить
Хто в СА служив той не дивується. Це новина тільки для мамкиних ненароджених молодше 40ка рочків.
показать весь комментарий
02.02.2025 21:59 Ответить
Праваславнає вассаєдінєніє раздєльонних западам народа))
показать весь комментарий
02.02.2025 18:48 Ответить
тема не розкрита
чому 80%, а не 76%?
хто ці додаткові 4%?
показать весь комментарий
02.02.2025 19:11 Ответить
Воно, це "стицько" Стицько #601129

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 02.02.2025

і його колега по подоляцькому цеху "понад усе" з схожою риторикою серуть по всій гілці і під кожною статтею.
Посилайте цих "стицьків" нах і не годуйте ботів, бо їм за кожен вчинений ними срач капає копійчина.
показать весь комментарий
02.02.2025 19:18 Ответить
Скільки ж тут тупих чмонь.
в 1932-33 теж самі винні були? Ждуни блєать, за 2 роки можна ж було в Європу виїхати, а не вмирати разом з дітьми.
показать весь комментарий
02.02.2025 19:41 Ответить
то й песдуй до рашистів, мразь
показать весь комментарий
02.02.2025 19:42 Ответить
ше одне тупе гімно вилізло.
400 вбитих в Бучі за один місяць теж не шкода? Бо треба було йти воювати, а не чекати чогось?
показать весь комментарий
02.02.2025 20:22 Ответить
Одні воїни зібрались аби когось подихати затягли замість них😬
показать весь комментарий
02.02.2025 19:55 Ответить
На відео просто жахливе побиття🤣🤣🤣
показать весь комментарий
02.02.2025 18:01 Ответить
Дати б тобі федорович в рило.... Та Заратустра не дозволяє
показать весь комментарий
02.02.2025 18:41 Ответить
Стецько я бачу ти героїчно захищаєшся у себе на печі.... Разом юрою малко (юра тут на цензорі кожного дня обсирає ухилянтів трактористів🤣🤣🤣
показать весь комментарий
02.02.2025 18:44 Ответить
Все життя розмовляю українською
показать весь комментарий
02.02.2025 23:17 Ответить
Стецько ..я твою піздьож уже чув... Ти сцикливе чмо яке само не йде воювати але топить за війну
показать весь комментарий
02.02.2025 23:25 Ответить
Ти за свою сім"ю периживай а не чужу
показать весь комментарий
02.02.2025 23:26 Ответить
Боже ты ідіот ! ?в раші навіть таджиків без паспортів брали після крокусу, твоя згода їм не потрібна . Вони навіть чмобікам буває не платять .
показать весь комментарий
06.02.2025 06:55 Ответить
Ну я по собі сказати можу не усіх під пострілами буде достатньо сил аби виїхати. Наприклад маріупольці яких загинуло дуже багато в пері тижні і місяці. Гроші теж така справа, багато українців не вміють робити на чорний день і зарплати в нашій країні теж не завжди дають можливість відкласти. А в перші місяці дуже багато людей хотіли за заробити на біжинцях і втікачах. Історії з квартирами по 20- 25 тисяч гривень на а місяц від людей с заходу України теж правда . А як свої три шкури рвуть, то російські перевізники в Європу везли дуже дорого.
показать весь комментарий
06.02.2025 07:08 Ответить
У мене багато побратимів в 93 російськомовних? І чого ти бот їбаний хочеш ? Сам ти звідки таких довбоїбів бачив три рази за життя двох Коростеня і одного з Львова звідки ти диванний воїне і патріоте
показать весь комментарий
06.02.2025 07:21 Ответить
А сам щоденно не сидиш на Цензорі
показать весь комментарий
02.02.2025 18:29 Ответить
Ну... Порівнювати початок війни з теперішньою ситуацією не зовсім правильно. Тоді питання нехватки м'яса у кацапів, та і у нас так гостро не стояло. Зараз три роки війни пройшло, звісно, що дуже багато втрат з обох сторін, звісно що у кацапів набагато більше втрат, хоча і ресурсу у них теж більше і людського і фінансового. Кацапи не гребують навіть корейцями, маргіналами та зеками які сидять по так званих тяжких статтях. Тому це не скільки пропаганда як констатація фактів. Більш-менш адекватні кацапи йти воювати не хочуть і це теж правда. Але у нас інша ситуація. Ми захищаємось, у нас немає вибору. Прийдуть кацапи України не стане взагалі. Багато цього не розуміють і думають, що ***** задовольниться тим що вніс в свою конституцію і далі не піде. Але це не так, зовсім не так... На жаль... Відсидітись нікому не вдасться.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:13 Ответить
Як не існує? Приміром ти яскравий приклад.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:15 Ответить
Є військово зобов'язаний який при введенні воєнного стану в країні повинен з'явитись в ТЦК (військомат). А хто ухиляється від отримання повістки є ухилянтами. А ті хто отримали повістки та не приходять, ховаються вже є правопорушниками.
показать весь комментарий
02.02.2025 18:34 Ответить
*антон, ти за мене не переживай, я від ТЦК не ховаюсь. Ходив ще в 2014-му. Тоді не взяли, а зараз і подавна не візьмуть. Якби так можна було обмінятись з ухилянтом віком та здоров'ям то я б тільки з радістю це зробив.
показать весь комментарий
02.02.2025 19:19 Ответить
Гандон, де ти побачив шо я топлю за війну?
показать весь комментарий
03.02.2025 00:08 Ответить
Клоун, у тебе хоч є чим?
показать весь комментарий
03.02.2025 00:57 Ответить
зато не каждый украиноязычный - украинец
показать весь комментарий
03.02.2025 10:30 Ответить
ждун - один из вариантов
показать весь комментарий
04.02.2025 10:14 Ответить
рускава мира в принципе
показать весь комментарий
04.02.2025 15:56 Ответить
но есть нюанс
показать весь комментарий
06.02.2025 11:53 Ответить
Ситуация пи*Deц полный, понимая что груз постоянный , это очень тяжело очень, не виноваты те дети которые не выехали , есть родители которое это допустили.
показать весь комментарий
02.02.2025 20:49 Ответить
І що, мені розчулитись. Та нехай їх там, краще, повбивають. Нам меньше геморою.
показать весь комментарий
02.02.2025 20:53 Ответить
Про паспорти ви вірно підмітили. Бо ніхто на цей момент не звернув уваги. Зате вже знайомі нікі знову ********* в коментарях
показать весь комментарий
02.02.2025 18:37 Ответить
Гриша ти все правильно кажеш і пишеш,але на жаль це не всі розуміють,а думають пропитлять,він думає про те як не йти захищати свою сімью,тоді підеш захищати цапорилих.
показать весь комментарий
02.02.2025 19:09 Ответить
,🤣
показать весь комментарий
02.02.2025 18:19 Ответить
Твой сосєд - аґєнт ґосдепа!))
показать весь комментарий
02.02.2025 18:22 Ответить
😯Анально?
показать весь комментарий
02.02.2025 18:23 Ответить
Корєш твоє гузно вчора порав, новорєґ!
показать весь комментарий
02.02.2025 18:29 Ответить
Страница 1 из 2