21838 посетителей онлайн

Российский командир стреляет над головами двух голых подчиненных-отказников, которые сидят в яме: "Ну, что, суки, бл#дь, будем лечить бронхит ваш!? #бальники подняли!". ВИДЕО

В сети опубликована видеозапись, на которой российский командир с помощью выстрелов из автомата "лечит" двух отказников от "бронхита".

Как сообщает Цензор.НЕТ, на записи видно, что наказанные за отказ идти на штурм российские солдаты голышом сидят в глубокой яме, а их командир стреляет из автомата над их головами.

Внимание! Ненормативная лексика!

Топ комментарии
+18
Підписуючи контракт ці виродки отримали чималеньку суму ,,, так сказати продали душу
показать весь комментарий
09.06.2025 16:54 Ответить
+15
Так.
Фактично це навіть не раби, це м'ясо, фарш.
До якого ж скотства треба довести людоподібних істот щоб погодились на оце добровільно...
показать весь комментарий
09.06.2025 17:04 Ответить
+10
Рускій мір.
показать весь комментарий
09.06.2025 16:54 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 2
Olena Tarasenko - як показує практика, родичі мобілізовного да і сам мобілізований на окупованих територіях лише мичать з сумним виразом обличча. Коли кадирівці запихують в бусик ухилянта, навколо царить могильна тиша.
показать весь комментарий
19.06.2025 13:35 Ответить
А что будет если страны Запада наконец закроют границы и скажут всех "украинцам" валите домой? Украинцы не евреи, они через трещины в границе не протекут по всему миру как было во время второй мировой. Но, если русня все таки захватит всю или хотя бы половину Украины - то участь "смелых" антиТЦКшников одна. Мы это видим на примерах домбаса и лугандонии. В которых почти мужчин не осталось. Пошлют с калашами в руках уже на Польшу или еще дальше. Что будут эти мужики и их визжащие 150 кг дамы орать? Пусть дети пуйла в первую очередь идут в мясные штурма? И что с ними после такого будет?
показать весь комментарий
10.06.2025 14:58 Ответить
Потому что народ это терпит и народу это нравится. Не из всех совковость вышла еще.
показать весь комментарий
10.06.2025 14:54 Ответить
Про що базар ? Права, обов'язки ... Війна. Треба воювати. Так, погано що одні ховаються. А інші роблять все, щоб Україну не перетворили у "м'ясо" на фронтах вже Європи. Я не агітую. Не соромлю. Кожен має Совість. Дій як вона каже. Не дивись на інших. Не заздри нікому. Бог є. І він всіх оцінить. Як і весь народ.
показать весь комментарий
10.06.2025 09:32 Ответить
Який президент, такі й прокурори та мажори. Де був оцей Лідор у перші дні війни ? Ховався. З Мівіною в зубах. Ось і його лекторат ховається чи Лідор їх ховає. Без різниці. Доки голова буде ГНИЛА, стільки й хвіст буде смердіти.
показать весь комментарий
10.06.2025 09:24 Ответить
Єта ненці оркангєльцав, или мкадовцы бурьятов к содоміі скланяють палюбовна?
показать весь комментарий
10.06.2025 01:54 Ответить
Звісно. У прокурорів, чинуш, мажорів і їм подібних вибір, чомусь, є. І ніяка Конституція їм не заважає. А в тебе, дурнуватого покірного раба, вибору нема. То який пуй тобі винен?
показать весь комментарий
09.06.2025 21:42 Ответить
Он что, падло кацапское, косой что ли? С трех метров в бестолковку попасть не может?
показать весь комментарий
09.06.2025 21:39 Ответить
Так вони вже давно в Європі, там їхні рахунки, маєтки, яхти, там навчаються їх дітки, для більшості російської влади та еліти Європа-рідній дім, і не тільки для російської , там ще і китайська, арабська еліти.Так що орди бурятів ніхто в Європу не пустить. Лякалки і фантазії про війни з натою та штурми ліссабонів залиш для марафону.
показать весь комментарий
09.06.2025 21:09 Ответить
А хто такі тцкуни, ухилянти в погонах, щоб робити комусь фізичне зауваження? Ти зовсім здуріло на старість?
показать весь комментарий
09.06.2025 21:07 Ответить
Саме тому ж і закриті кордони. Не прокурору ж самому йти в окопи захищати свої маєтки, їй Богу...
показать весь комментарий
09.06.2025 21:05 Ответить
Ну ти даєш. Який запит народу? Коли в Україні хтось питав щось у народу?
показать весь комментарий
09.06.2025 20:52 Ответить
Це фантастика. Реальна служба на передку чиновників та кандидатів в чиновники в Україні зведеться до максимум місяця на блок-посту за 70 - 80 кілометрів від передка. Ти ж і сам це повинен знати, не в Ізраїлі ж живеш.
показать весь комментарий
09.06.2025 20:50 Ответить
Як примусити?
показать весь комментарий
09.06.2025 20:49 Ответить
Зменшити рівень довіри Зе з 60 % до 0%.
І примусити подати добровільно у відставку. Сформувати новий уряд . Повернути мобілізацію в законне русло . І зробити її соціальносправедливою . Як в Ізраїлі . Де діти міністра служать разом з дітьми перукаря.
Прирівняти корупцію у великих розмірах під час війни до державної зради
показать весь комментарий
09.06.2025 20:49 Ответить
І це лише зареєстрованих. Деякі неофіційні джерела називають число СЗЧ вже більше 300 тисяч.
показать весь комментарий
09.06.2025 20:45 Ответить
Скрепненько по-православному .
показать весь комментарий
09.06.2025 20:41 Ответить
Чого і стериш, ушльопок?
показать весь комментарий
09.06.2025 20:40 Ответить
Гаразд. Я звернув увагу на Зеленського. Наступний пункт?
показать весь комментарий
09.06.2025 20:34 Ответить
Я пропоную окрім зовнішнього ворога звернути увагу - на ворога внутрішнього .
Як казав Петлюра - не так нам страшні московські воші , як українскі гниди. Не тому ,що москалі ліпше - а тому ,що ,замаскований ворог небезпечніший. Кожна вкрадена тисяча - це вкрадений снаряд ,патрон чи дрон для армії. Це діяльність на користь ворога
показать весь комментарий
09.06.2025 20:28 Ответить
Жалюгідне скиглення сцикуна, котрому не дають втекти чую я.
показать весь комментарий
09.06.2025 20:23 Ответить
Без проблем, пускай принимают, это уже их решение.
показать весь комментарий
09.06.2025 20:04 Ответить
Для кацапів це було б оптимальним варіантом. Але ти забуваєш про те, що вони прийдуть і в Європу. Далі на Марс тікатимеш?
показать весь комментарий
09.06.2025 19:59 Ответить
То що ти пропонуєш?
показать весь комментарий
09.06.2025 19:55 Ответить
### **Проблемные моменты перевода**
1. **Калькирование фраз**
- "Та це все законно" → "Да это всё законно" (Украинский вариант слегка звучит как машинный перевод)
- "І бусифікація" → "И русификация" (Русское слово "руссификация" естественнее, а в украинском варианте есть искусственная адаптация)

2. **Сохранение русской структуры предложений**
- Фраза "вистрибнутих з вікна під час епілептичного нападу у стані алкогольного сп'яніння" передает русскую структуру без естественной адаптации к украинскому языку.

3. **Стилистическая сухость**
- Украинский текст звучит немного механически, а более естественная украинская версия включала бы живые интонации и языковые особенности.

### **Вывод**
Текст, вероятно, был сначала написан по-русски, а затем переведен машинным способом с минимальной редактурой. Некоторые элементы указывают на то, что автор мог сознательно сохранить русский стиль, но использовал автоматический перевод для адаптации.
показать весь комментарий
09.06.2025 19:52 Ответить
Ви вже капітулювали перед внутрішнім ворогом . Чи довше зелена влада і її порядки будуть підтримувані такими .як ви - тим більш ймовірніша капітуаляція і перед зовнішнім ворогом...
показать весь комментарий
09.06.2025 19:50 Ответить
Он кацапский тролль
показать весь комментарий
09.06.2025 19:46 Ответить
Агітуєш за капітуляцію?
показать весь комментарий
09.06.2025 19:41 Ответить
Ну ви не перебільшуйте. Людина в 1 річному віці практично не має якихось прав, вона не може голосувати, бути обраною, водити авто, купити нерухомість і так далі. А от наприклад 30 річний чоловік і 30 річна жінка мають одинакові права громадянина України. Але чомусь та жінка не має обов'язків перед державою, а чоловік чомусь має
показать весь комментарий
09.06.2025 19:33 Ответить
А на західному фронті все буде без змін.
Все, як було тоді - тут шашлички, а там кордон на замку.
Це перше.

Багато народу з Бучі втекло?
Це друге.
показать весь комментарий
09.06.2025 19:32 Ответить
Я вже писав. Змінюйте законодавство. Пропишіть, що в армію мають йти всі починаючи з віку в 1 рік і до смерті незалежно від статі та стану. Але поки що ми маємо інші вимоги прописані в законах. А там є і вікові, і статеві, і інші обмеження. І чомусь мені здається що ці обмеження не з пальця взяті.
показать весь комментарий
09.06.2025 19:22 Ответить
Не душу, а тіло! Хоча і душу також!
показать весь комментарий
09.06.2025 19:21 Ответить
Я взагалі згідно Конституції нічого не зобов"язаний захищати із зброєю в руках. Для цього є армія та інші силові структури, які створювалися і фінансувалися саме з цією метою, для їх утримання держава обкладала мене та інших цивільних громадян податками та зборами. Нагадую, згідно Конституції спочатку йдуть права людини , а потім обов"язки і крім обов"язків громадян там ще прописано обов"язки держави, яка повинна була створити такі умови, щоб люди самі хотіли її захищати.
Але коли державі було 30 років начхати на більшість своїх громадян то жодного ні юридичного, ні морального права вимагати від них виконання обов"язку по її захисту у неї немає. І головне : найголосніше про обов"язковий захист Вітчизни кричать ті, хто давав клятву її захищати і отримував за це гарні посади, з/п, пенсії, пільги, а зараз сидить в тилу за бронею і відправляє на смерть тих за чий рахунок жив весь цей час.
показать весь комментарий
09.06.2025 19:20 Ответить
А в тебе чому є вибір? Я що маю якісь більші права за тебе в цій державі?
показать весь комментарий
09.06.2025 19:17 Ответить
Чому цей обов'язок кожного громадянина насправді стосується далеко не кожного. Якщо в нас у всіх по конституції рівні права і обов'язки, то чому під мобілізацію не попадають всі дорослі громадяни 18+ років, котрі вже набули всіх прав? Чому скажімо 40 річна жінка чи 62 річний чоловік не обмежений у праві вільного виїзду за кордон, а 40 річний чоловік обмежений? В цього чоловіка, що є якісь більші права в цій державі, як в тих двох інших?
показать весь комментарий
09.06.2025 19:15 Ответить
Это отличная идея, личное мнение: я бы открыл границы, но при этом для желающих уехать в закат: лишение паспорта и гражданства Украины + принудительная конфискация имущества в счет бюджета армии. Пожалуйста, езжайте.
Если человек не хочет быть гражданином Украины, то в чем проблема? Лишение прав, паспорта, имущества = свободен. Единственное но, кто его тогда примет? Дональд Трамп? Без документов А то получаются двойные стандарты, защищать государство я не хочу, но пользоваться его документами и финансами хочу.
показать весь комментарий
09.06.2025 19:10 Ответить
Давайте назвемо це Пункт Захисту Вітчизни. Не савєцьким воєнкоматом. Але яким чином це допоможе тобі сховатись від прописаного в Законі обов'язку?
показать весь комментарий
09.06.2025 19:09 Ответить
Так. Не питають. Бо в тебе НЕМАЄ вибору згідно Конституції.
показать весь комментарий
09.06.2025 19:06 Ответить
"прощай, немытая Россия, страна рабов, страна господ. И вы, мундиры голубые, и ты, им преданный народ..." Ничего же не изменилось, разве что цвета погон и мундиров. На мой характер, положил бы при случае "командира" с помощниками да и ушел бы на сопредельную сторону. Но не для них!
показать весь комментарий
09.06.2025 19:05 Ответить
Цікава трактовка захисту Батьківщини під час навали. Спробуйте захистити українців від ***** просто словом. Без зброї. Це одне й те саме що кукурікати з під тої стріхи, де багато подібних ,,захисників,, сховалося.
показать весь комментарий
09.06.2025 19:04 Ответить
Так ТЦКашники не питають хочеш воювати чи ні. Вони просто мовчки пакують разом з поліцією і все і нікому ти не пожалієшся
показать весь комментарий
09.06.2025 19:04 Ответить
Оці всі обліки у воєнкоматах це совецкий рудимент підневільного народу. Його зумисне тримають записаним в конституції, щоб врах'зі потреби прикритись тими бідними чоловіками, котрі прав майже не мають, зате обов'язків на них лежить за всіх громадян обох статей і всіх вікових груп
показать весь комментарий
09.06.2025 19:01 Ответить
Ну так про це вже 4 рік говорять притомні люди: відкрийте кордони і випустіть всіх бажаючих виїхати , звісно з умовою позбавлення громадянства та прав на нерухомість. І все, в країні залишаться тільки щирі патріоти, готові битися до останнього подиху, їх ще можна додатково мотивувати майном виїхавших.
показать весь комментарий
09.06.2025 19:00 Ответить
Так, захист Вітчизни - обов"язок громадянина згідно 65 ст. Конституції України, але там не прописано, що потрібно обов"язково захищати із зброєю в руках та наражати на небезпеку власне життя і здоров"я.
В ст. 3 Конституції проголошено, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави. Отже , згідно Конституції України права і свободи людини мають превалююче значення над обов"язками, особливо пов"язаними із ризиками для життя і здоров"я.
показать весь комментарий
09.06.2025 18:52 Ответить
Ви б про себе подумали - при збереженні цієї злочинно -корупційної влади з їхнім бидляцьким ставленням до військових - ви думаєте до ветеранів ,інвалідів та пенсіонерів - вони будуть ставитися більш людяно чи дбайливо ? Глибоко сумніваюся
показать весь комментарий
09.06.2025 18:49 Ответить
Воно б вплинуло б . Але просто в нас цей ізраїльский варіант не застосують . Ця влада - нізащо , і в народу реального запиту немає .Таке враження , що більшість все влаштовує...
показать весь комментарий
09.06.2025 18:47 Ответить
Так, уже нема.
показать весь комментарий
09.06.2025 18:45 Ответить
Немає такого ніку серед моїх десяти
показать весь комментарий
09.06.2025 18:44 Ответить
А ти не Саша Кращатик?- його саме за таке деактивували.
показать весь комментарий
09.06.2025 18:40 Ответить
Тоді зміни Конституцію. Будуть і жінки незалежно від бажання служити. Поки ти будеш петляти від обліку у воєнкоматі.
показать весь комментарий
09.06.2025 18:31 Ответить
Саме так
показать весь комментарий
09.06.2025 18:30 Ответить
Гарне рішення, але на кількість охочих воювати воно не вплине.
показать весь комментарий
09.06.2025 18:29 Ответить
Ну я бачу, що захист країни це не обов'язок КОЖНОГО громадянина, а лише біднішої частини її чоловічого населення. Жінок он взагалі не турбує цей обов'язок, хоча вони по конституції мають ті ж права, що й чоловіки, а для них навіть кордони не закриті
показать весь комментарий
09.06.2025 18:28 Ответить
Я б почав би з права займати керівні державні посади силовиків та чиновників - лише після реальної служби на передку- -це дало б потік вмотивованих добровольців - і вичистило б авгієві стайні - дармоїдів-злодіїв пристосуванців.
показать весь комментарий
09.06.2025 18:26 Ответить
З десятьох - позмінно переключаючи айпі. Ви ж тут мене пов'язували з москалями - треба ж відробляти -пропагандистський хліб)))
показать весь комментарий
09.06.2025 18:23 Ответить
Тут вже яку владу не постав - все, охочі воювати скінчились.
Можна тільки за дуже великі гроші знедолених наймати, але і їх не вистачить, у русні все одно в десятки разів більше.
показать весь комментарий
09.06.2025 18:23 Ответить
Я не з тобою розмовляю. Чекай, ти що, з двох ніків строчиш? Дефіцит Потужності теж твій нік?
показать весь комментарий
09.06.2025 18:20 Ответить
Там все добре , не так як в московії - де немає місця Цим "гнилим цєнностям запада " - правам та свободам
показать весь комментарий
09.06.2025 18:19 Ответить
"Нєпобедімая і лєгєндарная ... " так вони співають про свою напівкримінальну армію, над якою сміється весь цивілізований світ. Дійсно, що легендарна вигрібна яма.
показать весь комментарий
09.06.2025 18:18 Ответить
Логічно . Тіко в просто люду немає тут заводів -параходів . Йому простіше - зібрав чемодан і двісті долярів - та поїхав . А як бідосі прокурору - з десятьма квартирами і 5 ділянками виїхати ?
Тому потрібно мотивувати посполитих - воювати за рідну землю ....
показать весь комментарий
09.06.2025 18:17 Ответить
Ти, вилупок ухилянтський( а скоріше кацапська мразота), не кращий за цих свинособак в ямі
показать весь комментарий
09.06.2025 18:16 Ответить
У кожного громадянина України є певні обов'язки. Один з них це захист країни під час війни. І це незважаючи на його особисте бажання чи небажання. Маєш йти. Крапка.
показать весь комментарий
09.06.2025 18:16 Ответить
Краще розкажи, що там у вас в Лос-Анджелесі?
показать весь комментарий
09.06.2025 18:16 Ответить
Чесно, мене дістали ці розмови про ТЦК ? Не хочеш воювати - сиди на пічі тишком нишком. Чого піднімаєш гвалт? Щоб пожаліли? Щоб співчували інші? Тоді краще шмарклі витирати подолом якоїсь бабці на базарі. Вона повспівчуває. Належним чином.
показать весь комментарий
09.06.2025 18:15 Ответить
Нікуди вони не підуть . Я вже скидав інформацію - 90 тисяч випадків СЗЧ .

Отут військовий прямо говорить :

https://www.facebook.com/reel/725714473237697 "ЛЮдину ,яку ногами запхнули в бусік - воювати не буде "

Буде не 90 тисяч - буде мільйон СЗЧ.

Ця влада мусить добровільно йти у відставку - вона не здатна до змін
показать весь комментарий
09.06.2025 18:15 Ответить
Ну взагалі ,хто тут,москаль зрозуміло . Українці -вони аргументують свою позицію , а московські Шарікові ,як правило здатні лише на бидлувате хамство.
показать весь комментарий
09.06.2025 18:11 Ответить
Шурік, у тебе з-під вишиванки кацапська косоворотка виглядає.
показать весь комментарий
09.06.2025 18:09 Ответить
Це значить, що немає у нас стільки покидьків, скільки їх у ***** є.
Тому доводиться примусом. Бо хто залишився, вже самі не підуть, і навіть за гроші не підуть.
показать весь комментарий
09.06.2025 18:07 Ответить
Краще, щоб товариші цих калік цього командира-підора прибили або застрелили. Менше сморіду було б в Україні.
показать весь комментарий
09.06.2025 18:07 Ответить
Я по іншому .. підсумую. Щоб потужно. По твоєму краще бути "піджаком" після "звільнення" від "нациків" чергового села, яке й селом вже не назвати ? Мало дамбасцєв забрали у "піджаки" ? Вони теж як Лідор ухилялись від ... обов'язку. Зате потрапили під інший "обов'язок".
показать весь комментарий
09.06.2025 18:05 Ответить
Ні звичайний мізогін, аб'юзер та гомофоб .
показать весь комментарий
09.06.2025 18:04 Ответить
А чому вони мають бути позбавлені права виїхати як ти до Німеччини? Чому ти маєш право поїхати, а вони ні? Ти що, як громадянин України не маєш обов'язків, а вони мають їх мати?
показать весь комментарий
09.06.2025 18:02 Ответить
Виродки - це ті які покривають бандитів та злочниців в тилу при посадах і погонах - які грабують країну та армію, зруйнували систему мобілізації та мотивації ,вбивають солдат в м'ясних штурмах і не несуть за то покарання , понароблювали собі незаконних бронювань та тилових посад - і влаштували людоловлю на вулицях Ті які закривають очі на їхні злочини та корупцію , покривають їх - і тим самим вбивають віру людей в цінності та справедливість - тим самим граючи на руку ворогу .
В українців є два вороги - зовнішній і внутрішній . І кожен ,хто підтримує внутрішнього ворога -корупціонера -злодія чи тітухана -тцкашника - це підлий зрадник українського народу - який воює за перетворення українців на московських рабів..
показать весь комментарий
09.06.2025 18:02 Ответить
Ви таки антисемит?
показать весь комментарий
09.06.2025 18:02 Ответить
Не надо. Пожалейте американцев и еще не совсем. А то всех кто с рудым и наркоманом не согласны будут так перевоспитывать. Скажут эти двое еще - а что так можно было?
показать весь комментарий
09.06.2025 18:00 Ответить
Ні, це коли проти волі людини з застосуванням фізичної сили насильно доставили на підвали ТЦК за 3 роки вже десь 300-400 тисяч чоловік
показать весь комментарий
09.06.2025 18:00 Ответить
Та же участь ждет тех кто сейчас на ТЦК матерится и избивает их.
показать весь комментарий
09.06.2025 17:58 Ответить
Ну хто по своїй волі піде на війну вбивати за гроші? Туди ***** набирає отбросів зі всієї необятної+ ще всяких африканців й азіатів. Звичайно що серед такого асоціального контингенту і буде багато такого, що на голову не налащить звичайній людині
показать весь комментарий
09.06.2025 17:57 Ответить
Тобто поліція вносить брехливі відомості в ЄРДР??

а п'ять місяців 2025 року зареєстровано 90 590 кримінальних проваджень за ст. ст. 407, 408 КК України (самовільне залишення військової частини або місця служби, дезертирство). Ось дані щодо кількості повідомлень за цими статтями, внесених в ЄРДР, з розбивкою по місяцях:
показать весь комментарий
09.06.2025 17:54 Ответить
Ну якщо з'їбнеться весь силовий апарат, то і кордони на замку від простолюду вже не буде кому тримати, а отже всі хто захоче втекти від кацапів з легкістю це зробить
показать весь комментарий
09.06.2025 17:53 Ответить
Та це все законно. І тримання на підвалі ветерана дрібниці. І побиття вчителя. І бусифікація. І безліч побитих, вбитих або "вистрибнутих з вікна під час епілептичного нападу у стані алкогольного сп'яніння" свіжооповіщених - це дрібниці не варті уваги.
От якщо прийдуть буряти, якщо отримаєш кацапський паспорт, якщо підпишеш контракт і опинишся в окопі - то там тебе будуть змушувати воювати. А тут ні, тут демократія і повага до прав і свобод.
показать весь комментарий
09.06.2025 17:53 Ответить
Краще б страчував. Було б краще для екології.
показать весь комментарий
09.06.2025 17:53 Ответить
Якщо ви вважаєте міністерство оборони та поліцію - відділами параші тудей - то це ваше право.

Але для тих в кого невистачає розуму самостійно знайти інформацію даю текст та посилання нижче:

Зhttps://www.facebook.com/kupriyofficial/posts/100-000-%D0%BF%D1%96%D1%88%D0%BB%D0%BE-%D1%83-%D1%81%D0%B7%D1%87-%D0%BB%D0%B8%D1%88%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-2025-%D1%80%D1%96%D0%BA-%D0%BE%D1%81%D1%8C-%D0%B2%D0%B0%D0%BC-%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B0%D1%82-%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97-%D0%B1%D1%83%D1%81%D0%B8%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97/1265745571583591/ а п'ять місяців 2025 року зареєстровано 90 590 кримінальних проваджень за ст. ст. 407, 408 КК України (самовільне залишення військової частини або місця служби, дезертирство). Ось дані щодо кількості повідомлень за цими статтями, внесених в ЄРДР, з розбивкою по місяцях:

січень 2025 року - 18145

лютий 2025 року - 17809

березень 2025 року - 16349

квітень 2025 року - 18331

травень 2025 року - 19956



За п'ять місяців 2025 року зареєстровано 90 590 кримінальних проваджень за ст. ст. 407, 408 КК України (самовільне залишення військової частини або місця служби, дезертирство). Ось дані щодо кількості повідомлень за цими статтями, внесених в ЄРДР, з розбивкою по місяцях:

січень 2025 року - 18145

лютий 2025 року - 17809

березень 2025 року - 16349

квітень 2025 року - 18331

травень 2025 року - 19956


Нормальна армія тримається на двох складових - на мотивації служити, з одного боку, та системі примусу, яка карає порушників, - з іншого. Про мотивацію можна забути: на фронті ніхто не збирається помирати заради того, щоби капітан ЗСУ Вакарчук їздив по закордонах з концертами, сержант НГУ Жадан виступав на корпоративах чи відкритті XXVII Конгресу Української асоціації футболу, військовозобов'язаний солдат запасу Стерненко купляв елітну нерухомість, а військовозобов'язаний Лещенко розважався в ролі діджея в нічних клубах. А система примусу, себто військова юстиція, в Україні ліквідована. Тому не дивно, що, за моїми підрахунками ( https://t.me/volodymyrboyko/6358?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAYnJpZBExM1A3QVM1TE9FRVJsYnowagEe5YORDsnN1kuDBkejcErNFPzVypehLI1oo9N8HjrsDQ7P9TeBCxuWNVUmoPY_aem_gfjDBu5eQSUP8RaxWByAtw https://t.me/volodymyrboyko/6358 ), реально на лінії боєзіткнення з українського боку перебуває від 30 до 50 тисяч військовослужбовців. Наслідки цього спрогнозувати нескладно.
показать весь комментарий
09.06.2025 17:52 Ответить
Це коли бігуну, який місяцями переховується попід стріхами, троє ТЦКашників трохи фізичне зауваження роблять. Ти це маєш за незаконно?
показать весь комментарий
09.06.2025 17:49 Ответить
😁 ти смішний.

Згадай, хто з'їбнув з Херсона першим. Хто палив документи у Києві в лютому і до квітня у Закарпатті оборону зміцнював.

СБУ, главменти, прокурори, судді, голови військових адміністрацій, воєнкоми з'їбнуть задовго до того, як до пересічних дійде, що нарешті ***** настала.
показать весь комментарий
09.06.2025 17:47 Ответить
Бо там мужиків уже нема. Самі ж дирівці кажуть що у них ;жіноче царство;. Лишилося трохи типу Стєпана Стєпанова, але то виняток.
показать весь комментарий
09.06.2025 17:47 Ответить
Якби їх було 90 тисяч за 5 місяців, то вони б повзводно по всіх містах України ходили. Щось такого не бачив.
показать весь комментарий
09.06.2025 17:46 Ответить
А чому лише за бігунами від ТЦК? А за броньованими і недоторканими, котрих разів в 5 більше як бігунів від ТЦК не буде полювання?
показать весь комментарий
09.06.2025 17:42 Ответить
Підсумовуючи місцевих нафронтників, примусова мобілізація в Україні з порушенням законів то є "харашо", інакше прийдуть буряти і з таким самим беззаконням.
показать весь комментарий
09.06.2025 17:40 Ответить
Ну там вже виживає сильніший, йти на штурми стрімголов там теж не хочуть, ось і рішають між своїми хто має ризикувати
показать весь комментарий
09.06.2025 17:38 Ответить
Холуйство і рабство у них в крові.З українцями теж таке можна зробити,але більшість українців після такого елементарно застрілить того стріляючого чмошника тільки но отримає автомат...
показать весь комментарий
09.06.2025 17:37 Ответить
90 тисяч СЗЧ - за 5 місяців - це по раша тудей тобі сказали?
показать весь комментарий
09.06.2025 17:37 Ответить
В усьому світі в усіх країнах є дуже багато бажаючих повоювати за гроші. Чи ти ніколи не чув про найманців?
показать весь комментарий
09.06.2025 17:36 Ответить
Страница 1 из 2