6673 посетителя онлайн

В Киеве военные ТЦК и полицейские пытались задержать мужчину и надели на него наручники, толпа его отбивала. ВИДЕО

В соцсетях распространяется видео, на котором зафиксирована конфликтная ситуация между военнослужащими ТЦК и СП и гражданскими лицами в Киеве, которые пытались "отбить" военнообязанного мужчину.

Об этом Киевский городской ТЦК сообщил в Фейсбуке, информирует Цензор.НЕТ.

Внимание! На видео нецензурная лексика

Как отмечается, 6 октября группа оповещения одного из районных ТЦК вместе с представителями Национальной полиции остановили гражданина мобилизационного возраста, который якобы во время проверки военно-учетных документов оказался таким, что "находится в розыске за нарушение статьи 210 части 1 Кодекса Украины об административных правонарушениях".

"Однако, группа посторонних гражданских лиц начала сознательно создавать условия для его побега, препятствуя законной деятельности Вооруженных Сил Украины. В то же время, военнообязанный пожаловался на ухудшение состояния своего здоровья", - утверждает терцентр.

Представители Национальной полиции вызвали ему карету скорой помощи. Мужчину доставили в больницу.

"В очередной раз обращаемся к гражданам! Вовремя обновляйте свои военно-учетные данные. Каждый военнообязанный по закону должен иметь при себе документы и предъявлять их для проверки по требованию уполномоченным представителям ТЦК и СП и Национальной полиции", - призвали там и напомнили, что за препятствование законной деятельности Вооруженных сил Украины предусмотрена уголовная ответственность.

Конфликт между ТЦК и гражданскими в Киеве: что известно

Топ комментарии
+22
Так, це ті самі кияни. І тут вони боряться з беззаконням - молодці.
показать весь комментарий
06.10.2025 16:29 Ответить
+22
А чим оці лобурі, які пакують цивільного - принципово відрізняються від кацапів? Дизайном форми?
показать весь комментарий
06.10.2025 16:31 Ответить
+19
Пл адмінці розшуку не існує
показать весь комментарий
06.10.2025 16:21 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Страница 1 из 3
На відео видно заходи оповіщення.
показать весь комментарий
06.10.2025 16:18 Ответить
Добре шо не буряти...
показать весь комментарий
07.10.2025 07:09 Ответить
Нi,ну це уже точно iпсо....назва забiгаловки тому доказ
показать весь комментарий
06.10.2025 16:19 Ответить
"оповіщення" не вдалося ...
показать весь комментарий
06.10.2025 16:20 Ответить
Так, це ті самі кияни. І тут вони боряться з беззаконням - молодці.
показать весь комментарий
06.10.2025 16:29 Ответить
100%
показать весь комментарий
06.10.2025 16:32 Ответить
В чому беззаконня то?
показать весь комментарий
06.10.2025 16:39 Ответить
Є така книжечка, дія якої за словами одної зеленої субстанції, на паузі (що неможливо в Державі, де діє Закон) - почитайте.
показать весь комментарий
06.10.2025 16:43 Ответить
І?Громадяну України дозволено не виконувати вимоги поліції?І "зелену субстанцію" обрав у президенти і ,на той час,головкомом громадяни України
показать весь комментарий
06.10.2025 16:45 Ответить
Почитайте, а після того поговоримо.
показать весь комментарий
06.10.2025 16:48 Ответить
Ой,та ладно,читатєль.Тіктоківські "юристи" фігові
показать весь комментарий
06.10.2025 17:53 Ответить
Айяйяй, як безславно злився.
показать весь комментарий
06.10.2025 18:28 Ответить
Тут важливо, щоб "вимоги поліції" відповідали вимогам тої самої "книжечки".
показать весь комментарий
06.10.2025 17:40 Ответить
для декого наявність форми,значка та палиці вже є ознаками законності,хоч вона і тягне практично на довічне,а раніше гарантувало страту...
показать весь комментарий
07.10.2025 11:08 Ответить
Человек! У тебя вопросов до двух тел, что батаника вязали нет? Смелый воин аж морду спрятал, за мента всё ясно! Кто угодно лишь бы не он!
показать весь комментарий
06.10.2025 16:31 Ответить
питання риторичне )
показать весь комментарий
06.10.2025 16:24 Ответить
А чому вони мають прийти у Київ? І чому написано "коли", а не "якщо"? Чекаєте на них, може підпрацьовуєте вже на них?
показать весь комментарий
06.10.2025 16:30 Ответить
Якщо не буде кому боронити країну - кацапи прийдуть.
показать весь комментарий
06.10.2025 16:33 Ответить
Боронити повинні ВСІ , а не лише бідняки наловлені по вулицях !
показать весь комментарий
06.10.2025 16:35 Ответить
Так, повинні - але ж і ті, хто ходить по вулицях - так само повинні, чи ні? Чи за вашою логікою "біднякі на вулицях" мають бути недоторкані?
показать весь комментарий
06.10.2025 16:44 Ответить
"Риба гниє з голови ..." (с) - неможливо переконати людей йти в армію , якщо т.зв "еліта" туди не поспішає !
показать весь комментарий
06.10.2025 17:19 Ответить
Якщо "еліта2 потрапить в армію, то вона опиниться у штабі, та буде у кращому випадку дарма витрачати ресурси, а у поганому посилати людей на смерть. Та навіть якщо вони усі підуть до армії люди дуже просто знайдуть іншу причину щоб заспокоїти своє сумління та перекинути ризики на інших. Таке життя.
показать весь комментарий
06.10.2025 18:09 Ответить
Ага. Еліту не можна мобілізувати, бо сидітимуть в штабі, поліцаїв та тцкунів - бо перейдуть на бік ворога. Тому за всіх повинні чорнороби віддуватись? А не пішли б ви на х**...
показать весь комментарий
06.10.2025 18:26 Ответить
Можна мобілізувати усіх. Але віддуватись все одно будуть чернороби, хоча б тому що їх тупо більшість. Чого бідний, бо дурний, чого дурний, бо бідний.
показать весь комментарий
06.10.2025 19:10 Ответить
"Але віддуватись все одно будуть чернороби"

Цар Ніколай ІІ теж так думав. Але в 1917-му щось пішло не так...
показать весь комментарий
07.10.2025 11:56 Ответить
Ну от так переживаєте, що нема кому боронити, а самі не бороните. Знову хтось має, а ви на дивані почекаєте?
показать весь комментарий
06.10.2025 16:37 Ответить
Чому на дивані? У мене зір -12 диоптрій - в окопі з мене толку не буде - бо у брудних окулярах я сліпий. Тому я роблю те, що вмію - програмую дрони. І тому у мене є бронювання. І дані у мене оновлені. Якби цей чувачок робив щось для оборонки - його б теж ніхто не намагався б бусифікувати, егеж?
показать весь комментарий
06.10.2025 16:41 Ответить
Навіть не сумнівався, що є причина. А ви не задумувалися, що у кожного може бути причина?
показать весь комментарий
06.10.2025 16:44 Ответить
Все може бути, але зазначу, що я спокійно демонструю свої документи і мене не бусифікують. І жодного блату у мене не має.
А цей чувачок явно порушує закон, хіба ні?
показать весь комментарий
06.10.2025 16:50 Ответить
Я незнаю, чи він щось порушує. Можна також сказати, що той високий чувачок у військовій формі теж порушує закон, хіба ні?
показать весь комментарий
06.10.2025 16:55 Ответить
Неоновлені дані - то є порушення закону. Хіба ні?

"Можна також сказати, що той високий чувачок у військовій формі теж порушує закон"
Який саме?
показать весь комментарий
06.10.2025 16:58 Ответить
Так он же, навіть на запускаючи відео його видно.
показать весь комментарий
06.10.2025 17:07 Ответить
Військові не можуть придушувати права і свободи громадян, гарантовані їм конституцією.
показать весь комментарий
06.10.2025 17:07 Ответить
А коли поліція арештовує злочинця - це є придушенням прав та свобод, чи ні? А коли військові беруть у полон колаборанта - це є придушенням прав та свобод, чи ні?
показать весь комментарий
06.10.2025 17:37 Ответить
Стаття 19.
... Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Арешт Адміністративним Кодексом не передбачений. Тим більше з використанням спецзасобів (кайдани).
Затримання та арешт регламентується Статтею 29 Конституції України. Почитайте. Всі питання відпадуть.
показать весь комментарий
06.10.2025 18:39 Ответить
А коли поліціянти і тцкашники, які присягу давали на захист народу України ловлять цей народ і замість себе на фронт - це є злочином, чи ні ?
показать весь комментарий
06.10.2025 23:54 Ответить
Та той власне ж, а, згадав Конституцію, якою ЗАБОРОНЕНО військовим обмежувати права громадян! Починайте, коли буде час, між програмуванням дронів і в чистих окулярах.
показать весь комментарий
06.10.2025 17:34 Ответить
Так його не військовий, а поліціянт обмежує за порушення закону. Чи поліціянт по-вашому не має права обмежувати свободу правопорушників?
показать весь комментарий
06.10.2025 17:39 Ответить
А Ви відео добре дивилися, прямо на самому початку - хто там хлопця обома руками тримає і пхає до машини, хіба не здорове мурло в пікселі ? Може Вам окуляри поміняти, чи, вибачте, протерти ?! Якщо заброньовані, то всього Вам найкращого, але не треба, при цьому, ставати на захист мусорів і ТЦКашників, які в багатьох випадках явно діють поза законом.
показать весь комментарий
06.10.2025 23:52 Ответить
ввін не дивився,у нього діоптрії,напомацки....
показать весь комментарий
07.10.2025 11:11 Ответить
Так, неоновлені дані в тцк, то є страшне порушення закону, одразу можна хапати, бити, садовити на підвал і звідти прямо на фронт!!!!
показать весь комментарий
06.10.2025 23:57 Ответить
Класичний випадок "я такий сміливий і законослухняний патріот, бо знаю що мене самого на фронт не візьмуть"
показать весь комментарий
06.10.2025 16:46 Ответить
Бо я для фронту роблю те, що можу і вмію. І цей чувачок міг би робити - хоча б піти дрони збирати - цьому швидко можна навчитися. Хіба ні? Було б бажання.
показать весь комментарий
06.10.2025 16:51 Ответить
Цей чувачок може бути ефективнішим у іншому. А може не бути.
Може, він податків державі платить по мільйону щомісяця. Чи краще таки в штурмовики?
Питання риторичне.
До речі, з зором -12 діопрій питання ефективності будь-якої роботи доволі дискусивне. Хіба як приманку
показать весь комментарий
06.10.2025 17:30 Ответить
"з зором -12 діопрій питання ефективності будь-якої роботи доволі дискусивне"

З чого б це раптом? Яким чином це заважає програмувати? Чи це не робота? Окуляри вирішують проблему зору, якщо є необмежений доступ до засобів гігієни. У вас якісь трохи ідіотські уявлення про роботу і ефективність.
показать весь комментарий
06.10.2025 17:35 Ответить
Ну тоді й на фронт за такої логіки можна. З засобами гігієни.
Гребуть же ж з тиском, грижами, іншими болячками. І похеру, що не буде змоги ліки в окопі дістати.
Ви гарно коментуєте про "правопорушника" з відео, а по суті сам - хитрожопий відправитель інших на фронт, який має відмазку і "робить там, де він корисний".
показать весь комментарий
07.10.2025 09:10 Ответить
Відмазку? Тобто - робота на оборонку, створення нових озброєннь - це по-твоему відмазка? Ну то йди теж працюв в оборонці, якщо вважаєш це відмазкою, які проблеми?
Під час війни ти маєш бути або на фронті, або для фронту - обидва варіанти прийнятні.
Цей чувачок явно не був ані там, ані сям, як і ти сам.
показать весь комментарий
07.10.2025 10:15 Ответить
Добре бути для фронту. Молодець.
Жаль, що ти не відчуєш "на фронті". Може, тоді б меньше давав оцінки іншим невідомим тобі людям.
показать весь комментарий
07.10.2025 13:11 Ответить
Не хочеш бути на фронті - то будь для фронту - у чому проблема?
показать весь комментарий
07.10.2025 14:53 Ответить
До речі, з зором -12 діопрій питання ефективності будь-якої роботи доволі дискусивне.

І так і, ні. Дивлячись для якої роботи. І як коригується зір. Якщо хоча б на 70-80% то ок, але якщо нижче 50% то нічого окрім компʼютера чи якоїсь легкої роботи не можна, бо фізичне навантаження не рекомендоване, сяде зір.
Взагалі, треба було обмежених по пункту "б" списати, а з "в" зробити "б", а вони їх просто обʼєднали в одне "б". І тепер в армії повно таких на половину інвалідів, які на нулю нічого не зроблять (а то й підставлять когось по необережності), і в тилу не сильно ефективні. А могли б хоча б їх списати, та підняти зп іншим. І ті йшли б десь працювати.
показать весь комментарий
06.10.2025 17:58 Ответить
Повезло) З моїми -11 (програміст), мене в дшв заперли, добре що влк було на руках, в багатьох його не було (в учебці забрали). В кіберполіцію не взяли без вищої освіти, хоча вакансія була якраз по моєму стеку, і готові були брати.
показать весь комментарий
06.10.2025 16:56 Ответить
ДШВ з -11 - це повний треш...за такий саботаж по сути саджати потрібно...бо засовують у ДШВ людину, яка фізично непридатна до ДШВ...
То хоч кудись в інше місце забрали? Програмістів дронові підрозділи з задоволенням забирають ніби.
показать весь комментарий
06.10.2025 17:00 Ответить
Там зі мною таких тоді було багато, нас записували тоді коли змінили 402 наказ, і думали що всі будуть придатні всюди) Навіть двоє непридатних були, яких влк мало списати ще на етапі першого проходження.
То хоч кудись в інше місце забрали? - дали можливість перевестись, але не вдалось (посади не було), відправили куди їм треба було.
Програмістів дронові підрозділи з задоволенням забирають ніби - мене особливо не питали чесно кажучи, стандартне заповнення "професія", "цивільна робота" і т.п., та й все. Комбат тільки просив сильно, але я вже побачив відношення до таких як ми ще до того, тому відмовився.
показать весь комментарий
06.10.2025 17:10 Ответить
Так і де в результаті? Не в окоп же з -11?
показать весь комментарий
06.10.2025 17:30 Ответить
Ні, але кілька пішло.
показать весь комментарий
06.10.2025 17:49 Ответить
А чим оці лобурі, які пакують цивільного - принципово відрізняються від кацапів? Дизайном форми?
показать весь комментарий
06.10.2025 16:31 Ответить
Єхай в рашку,взнаєш
показать весь комментарий
06.10.2025 16:41 Ответить
Ти вже там побув і взнав?
показать весь комментарий
07.10.2025 11:57 Ответить
А навіщо тоді треба буде відбивати?
показать весь комментарий
06.10.2025 16:45 Ответить
Пл адмінці розшуку не існує
показать весь комментарий
06.10.2025 16:21 Ответить
Поки ухилянтам загрожуватиме лише бусифікація, яка ганьбить армію, до тих пір порядку не буде.
Потрібно невідкладно прийняти закон, яким позбавляти ухилянтів багатьох прав, щоб воно з дому носа не могло висунути: блокувати водійське посвідчення, рахунки в банках, негайне звільнення з роботи, заборона цивільно-правових угод і т.д. і т.п.
І не лише на період війни, а й після.
І само собою після війни - заборона на держслужбу, обирати і бути обраним
показать весь комментарий
06.10.2025 16:23 Ответить
біженець,ти такий правдолюб ...тільки чомусь в Україні але за 8 тис.км...бажаю тобі,чувак,зустріти в амероавтобусі свого негра!
показать весь комментарий
06.10.2025 17:37 Ответить
Та багатьом начхати на описані вами "права", особливо в селах, де вже майже всіх чоловіків вигребли. От хто, а вони точно не збиралися "на держслужбу, обирати і бути обраним".
показать весь комментарий
06.10.2025 16:30 Ответить
Є закон згідно якого ухилянтам мають виписувати штрафи, за несплату штрафу виконавча служба має блокувати банківські рахунки, конфісковувати майно.
Є закон, який має анулювати ухилянтам водійські права, уразі водіння без прав поліція повинна арештовувати транспортний засіб.
Чому ніде нема застосування цих норм, які по суті автоматично мають діяти з літа минулого року. Не став на облік в резерв +, не зявився за повісткою, штраф блокування рахунків, анулювання водійських прав, конфіскація майна...
А ні, роблять облави на дорозі, на підприємствах, одних за хабарі відпускають, інших хто не може відкупитись насильно везуть на полігони.
показать весь комментарий
06.10.2025 16:31 Ответить
Тут є нюанси роботи нашої системи. У мене, наприклад, є висить штраф "за несвоєчасне оновлення даних" - бо чомусь оновлення стоїть 17м липнем 2024, чи щось таке - на наступний день після закінчення терміну оновлення. І при цьому у мене є на руках розписка з ТЦК, що я особисто всі дані на оновлення вніс ще у березні 2024, а потім ще в червні 2024....
показать весь комментарий
06.10.2025 16:38 Ответить
Термін " ухилянт " вигадали для ********..в в оп,щоб їм було про що гавкати,а не дивитись у глиб проблеми.
показать весь комментарий
07.10.2025 08:47 Ответить
Почнемо випробовувати все написане не тобі. Ти точно не проти, це ж твоя ідея.
показать весь комментарий
06.10.2025 16:32 Ответить
Сам то ты толик не такой! Готов идти служить да возраст и здоровье не отпускают. Конечно до ментов и славных и свежих служак из тцк у тебя вопросов нет? Как нет их к клоунам, исполнителям ртом и других "достойным" гражданам Украины.
показать весь комментарий
06.10.2025 16:35 Ответить
Точно. Чтоб ни одна падла депутатом или президентом не стала. Я поддерживаю))
показать весь комментарий
06.10.2025 16:38 Ответить
Прямо біля магазину Сирського?
показать весь комментарий
06.10.2025 16:24 Ответить
ті самі мєнти і будуть забирати
показать весь комментарий
06.10.2025 16:26 Ответить
державне управління згнило та смердить тухлою мацою
показать весь комментарий
06.10.2025 16:28 Ответить
"Громадянське затримання" могли би ще провести - поліцаїв .... По Закону!!!
показать весь комментарий
06.10.2025 16:29 Ответить
то, чим закінчилося?
той двометровий інвалід тцк, отримав премію, чи ні?
до речі, мєнт не має право одягати кайданки, тому що йому так захотілося!!!
ой, що буде що буде, коли відмінять військовий стан і захисники повернуться з окопів.....
до речі оболонський тцк, так хитро в житлові будинки вписали, що і не ........
показать весь комментарий
06.10.2025 16:30 Ответить
І що буде, коли захисники повернуться з окопів?
Чи ти про своїх захисників, з розкосими очима?
показать весь комментарий
06.10.2025 16:55 Ответить
все побачиш на собі!
показать весь комментарий
06.10.2025 16:59 Ответить
Ти дійсно віриш що військові на передку проти мобілізації і готові ще три роки спати на мерзлій землі без замін та ротацій, тільки б ти, мамина квіточка, не пізнала страхіть війни?
Коли ідеш по вулиці в спортзал підкачати біцуху, знай, у поглядах військових на твоєму шляху- зневага і презирство.
показать весь комментарий
06.10.2025 17:23 Ответить
зайди задонать!!!!
https://www.instagram.com/p/DNs9IK4QIWp/

хлопцям у окопах потрібні вмотивовані бійці!!!!
бійці, а не перелякані доходяги!!!
щось я не бачив жодного відосика, де тцк оповіщає нічний клуб. або качковий зал!!!
ой, а чого так?
бо, пізди отримають!!!!
а, викрадати поодиноких хлопців на вулиці саме те!!!
показать весь комментарий
06.10.2025 17:30 Ответить
Держава видає все. І Талани нічим не гірші Лови за 20 000. Ну, хіба що ти мобільну джакузі хочеш, тут уже самому доведеться купувати.
показать весь комментарий
06.10.2025 17:33 Ответить
коли мій родич з побратимами повернеться, затравиш йому цю байку!!!
показать весь комментарий
06.10.2025 17:36 Ответить
Твій родич хіба що з кацапами прийде.
показать весь комментарий
06.10.2025 17:37 Ответить
він, не бере в полон.
він тебе, тут знайде.
як раз почути байки. і про кацапів теж.
показать весь комментарий
06.10.2025 17:39 Ответить
Знову ви з ботнею сперечаєтесь? Марна справа. Там-чіткі настанови.
показать весь комментарий
06.10.2025 17:44 Ответить
Коли зміниться влада- такі нафронтники як ти перші по новий паспорт побіжать.
показать весь комментарий
06.10.2025 17:10 Ответить
*****-це туди.
показать весь комментарий
06.10.2025 17:24 Ответить
Навіть не сумнівайся. І наввипередки будуть здавати новій владі один одного. Стукачество у них в крові, ще з 1937-го, з діда - прадіда.
показать весь комментарий
07.10.2025 12:00 Ответить
Нічого! Перемога буде за нами!
показать весь комментарий
07.10.2025 16:47 Ответить
Страница 1 из 3