7745 відвідувачів онлайн
13 903 182

Це не Україна віддала ядерну зброю, а тандем США та Росії її забрав, - Кулеба

кулеба

Україна була змушена віддати ядерну зброю у 1990-х роках, коли США та Росія об’єдналися, щоб її забрати. Наразі Будапештський меморандум не працює, і треба щось робити, проте ця тема дуже болісна для партнерів.

Про це міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба сказав в інтерв’ю ICTV, повідомляє Цензор.НЕТ.

Кулеба називає Будапештський меморандум "мертвонародженим". Але каже, що не звинувачуватиме попередників, оскільки тоді "США і РФ по суті об'єдналися, щоб забрати в України ядерну зброю".

За його словами, протистояти такому тандему було дуже складно у тій реальності, хоча зараз Україна, "звичайно, не віддала б ядерну зброю".

"Я хочу, щоб ми чітко зрозуміли, це не Україна віддала ядерну зброю. А тандем США і РФ - президента Клінтона та президента Єльцина - забрали в України ядерну зброю. Це історична правда, про яку треба говорити", - сказав Кулеба.

Він наголосив, що відтоді Україна була одним із найвідданіших учасників глобальної угоди про нерозповсюдження ядерної зброї. Проте, за його словами, з 2014 року стало зрозуміло, що Будапешт не працює, і тоді постає питання - що далі.

"Якщо далі, то треба йти на конференцію учасників угоди про нерозповсюдження ядерної зброї та говорити відверто: нічого не спрацювало, ми всім віддано показуємо, як добре віддавати ядерну зброю, а насправді нічого хорошого в цьому немає", - сказав глава МЗС.

Водночас він зазначив, що Росія перекрутила лютневу заяву президента Володимира Зеленського із критикою Будапештського меморандуму. За його словами, розповіді про нібито плани України створювати ядерну зброю - "повна маячня".

"Ця заява була елементом нашої нахабної дипломатії, коли ми чітко ставили питання: так що далі, скільки ви ще нас плескатимете по плечу, партнери, зітхати й говорити, що Будапешт не працює. Так якщо Будапешт не працює, треба щось робити. Чи Україна має мовчки сидіти й терпіти, як нас розривають на шматки, тільки тому, що ви не хочете повертатися до цієї болючої для вас теми?" - додав Кулеба.

Топ коментарі
+29
заткніть рота цьому придурку вкінець! Якби-якби. Вже все сталось і назад не повернути. А зараз війна і США нам допомагають стріляти з ******** зброї, а не з рогатки шматками асфальту
показати весь коментар
23.08.2022 11:15 Відповісти
+20
Надавили гаранти, але українські керманичі все віддали, не тільки ядерну зброюю, а такі ракети, якими зараз Україну обстрілюють.
показати весь коментар
23.08.2022 11:13 Відповісти
+19
для чого цей висєр? знову пошуки винувати серед тих хто РЕАЛЬНО допомагає? а утримувати ми тоді могли то все барахло? зараз такі розумні
показати весь коментар
23.08.2022 11:14 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Не спрощуйте. З таким же успіхом треба розбиратися скільки плутонію за це РФ передали США.
Як завжди - сам Чорт ногу вломить, щоб там щось взнати.
показати весь коментар
23.08.2022 11:56 Відповісти
ни с каким успехом нигде не надо разбираться! ЯО всё уехало в рашку!
показати весь коментар
23.08.2022 12:01 Відповісти
Так, а уран чи плутоній поїхав у США.
Тому Кулєба правильно сформулював - влаштували трійничок.
показати весь коментар
23.08.2022 12:09 Відповісти
у України достатньо урану і плутонію досі. В нас є АЕС - АЕС сам по собі об'єкт подвійного призначення. Один наказ - і вони масово виробляють збройний уран. Тому не треба тут гнати на США.

Хоча б ще й тому, що Україна сама захотіла віддати ядерну зброю. Нас ніхто ні до чого не змушував, бо ядерну зброю забрати неможливо. Це була частина плану Кравчука зі здачі України росії і відновлення СССР - інша частина плану була розміщенням окупантів в Криму, що і сталося - і Крим мав бути окупованим ще в 1994 (почитайте чому у Криму в результаті не стало президента), як раз після здачі ядерної зброї, але сталася Чечня і росія зрозуміла, що їх армія ще дуже слабка, а українська - ще ні.

І саме тому в наступні роки Кравчук і Кучма масово здавали росіянам всі наші тактичні ракети і розвалювали армію в т. ч. через пропаганду того, що армія для лохів, в якій активно приймав участь свіжеспечений "йуморіст" Зеленський.
показати весь коментар
23.08.2022 12:33 Відповісти
Ніт ... Єдиний реактор, який міг виробляти збройовий уран був на ЧАЕС - РБМК-1000.
Усі інші реактори в Україні - ВВЕР.
показати весь коментар
23.08.2022 14:15 Відповісти
Перед тим як писати дурниці, хоч трохи поцікавтеся теорією.
показати весь коментар
23.08.2022 21:42 Відповісти
З рашки такожпоїхав, погугліть
показати весь коментар
23.08.2022 15:00 Відповісти
Взагалі то БМ, на який багато надрочують, має бути задіяний дише при погрозах застосування чи не дай Бог атомного удару по Україні. І тут вже гаранти не аідвертяться.
Тому штати й бояться ескалації, бо при такому розкладі будуть вимушені бити ЯО у відповідь, чого їм природньо дуже не хочеться
показати весь коментар
23.08.2022 11:38 Відповісти
Штати хазяїни свого слова. Як дали, так і відмовляться.
показати весь коментар
23.08.2022 11:41 Відповісти
То вже друге питання - будуть чи ні. Але згідно БМ вони зобов'язані діяти лише при погрозах ЯЗ, у випадку конвеційної війни - ні.
показати весь коментар
23.08.2022 12:09 Відповісти
уже даже за обстрел ЗАЭС заявили что будут применять 5-ю статью НАТО - а ты пытаешься нести кремлевскую пургу по "ядерный пепел"!
показати весь коментар
23.08.2022 12:02 Відповісти
кто заявил??? 2 чувака, которые ничего не решают! оф. позиции нет! а если и будет, то всегда найдется венгрия или турция, которые наложат вето.
показати весь коментар
23.08.2022 14:31 Відповісти
На Британію вето наложать? Чи на США
показати весь коментар
23.08.2022 15:01 Відповісти
а у нас нет угрозы взрыва ЗАЭС?? и что наши партнеры делают? озаботились, как всегда
показати весь коментар
23.08.2022 14:30 Відповісти
Видно Дерьмак хорошо впердолил что так петь начала *****.
показати весь коментар
23.08.2022 11:40 Відповісти
Чес, оружие деньги и санкции и все это под нажимом англосаксов - это и есть Будапештский меморандум. Власть целенаправленно занижает значенние этого документа. Не лживому Зеленскому и его кротовой банде и не отноителоьной демократии они помогают, это меморандум. Предупреждали и ставили в известность не потому что им нравиться 95 квартал и они на это шли вопреки всем известной агентуре при власти. И многие любители пофантазировать орут что нас развели, да будьте реалистами - не розвели бы то уже последняя бы террористическая группировка была с ядерным оружием, не говоря уже об авторитарныъ режимах.
показати весь коментар
23.08.2022 11:40 Відповісти
А хто "забрав" можливості останніх трьох років збудувати таку кількість своїх власних ракет і так озброїти нашу армію, щоб у ***** навіть думки не виникало напасти на Україну??? На сильних не нападають, а от на дурнів гріх це не зробити ...😡
показати весь коментар
23.08.2022 11:41 Відповісти
Цю можливість забрала олігархічна мафія, яку народили і вигодували ті ж самі підписанти Будапешту з нашого боку.
показати весь коментар
23.08.2022 11:44 Відповісти
Браво! От відповідь - чи можна мафії довірити ядерну зброю?
показати весь коментар
23.08.2022 15:03 Відповісти
Підписанти БМ брали на себе прямі зобов'язання не порушувати наших кордонів. Але росія на них насрала, бо вона така, а жодних зобов'язуючих для порушника санкцій там не було. Це б усе не мало значення, якби Україна тоді вперлася рогом і домоглася єдиних справжніх гарантій за здачу ЯО - членства в ЄС і НАТО.
показати весь коментар
23.08.2022 11:42 Відповісти
Точно так би росія нас*ала на зобов'язальні санкції🤗 І що можна зробити з ядерною країною та членом радбезу ООН з блокуючим голосом? Гарантія лише одна: військовий примус інших підписантів, але й це проблематично🤔
показати весь коментар
23.08.2022 12:38 Відповісти
Україна - перша й нажаль єдина держава у Світі, яка заради миру відмовилась від власної ядерної зброї, третьої за своєю потужністю.
Відповідно, ціллю війни Світу з рашистською пітьмою вбачається її всеосяжне ядерне роззброєння, включаючи знищення як ядерних зарядів й засобів їх доставки, так і ядерних виробничих об'єктів і наукових установ. Те саме стосується хімічної і бактеріологічної зброї.

При цьому некоректно казати, що в 90-х роках так само як в Україні за рішенням вищого керівництва держави відбулось і ядерне роззброєння Білорусі та Казахтану.
Так, Указом Президента України від 05.04.1992р. та наказом міністра оборони стратегічні ядерні сили (СЯС), дислоковані на території України, були прийняті до складу її збройних сил, а також створено в Міністерстві оборони України (МОУ) спеціальний орган - Центр адміністративного управляння військами СЯС.
Цими рішеннями командуванню ЗСУ були підпорядковані 19-та та 46-а ракетні дивізії 43-ї ракетної армії на чолі з генералом Михтюком В.О., військовослужбовці якої прийняли присягу на вірність народу України.
Таким чином, Україна де-факто і де-юре стала ядерною державою у 1992 році.
Натомість, в Білорусі і Казахстані СЯС весь час залишались у підпорядкування Стратегічних сил СНД на чолі з генералом армії рф Максимовим Ю.П., який був одночасно Головнокомандуючим РВСП рф, а всі військовослужбовці СЯС у Білорусі і Казахстані одразу ж прийняли присягу рф.
Тому а ні Білорусь, а ні Казахстан ніколи не контролювали стратегічні ядерні сили, розміщені за часів СРСР на їх території, а відтак вони не можуть вважатись такими, що набули ядерного статусу, через що і відмовитись від ядерної зброї вони аж ніяк не могли, бо її у них і не було.
показати весь коментар
23.08.2022 11:44 Відповісти
Была такая комиссия Гор-Черномырдин в 90е годы...договорились весь ядерный Уран-235 накопленный в СССР с 1955 года в количестве 550 тонн продать в США...что и было сделано за 4 года...Зато на рабZeю завезли миллионы тонн ножек Буша и Секонд-Хэнда...рабZeя встала с кален
показати весь коментар
23.08.2022 11:45 Відповісти
Треба було знайти розумний компроміс: стратегічну ядерну зброю треба було віддати, бо ми нею і не керували і не мали змоги її утримувати, а от тактичну ядерну зброю треба було залишити. А якщо вже відмовлялись від усієї ядерної зброї, то на умові, що Україна вступає в НАТО, або якийсь інший розумний компроміс, але ж не на папірець Будапештського меморандуму. Но поїзд давно пішов і як кажуть у народі, після бійки кулаками не махають. «Маємо - те що маємо», як казав нині покійний президент Кравчук.
показати весь коментар
23.08.2022 11:50 Відповісти
Що ти мелеш,як би не захотіли віддати хр..н би хто забрав. Держете за дурнів Український народ
показати весь коментар
23.08.2022 11:54 Відповісти
В такому випадку ми залишились би без підтримки заходу, і вже давно були б у новому союз
показати весь коментар
23.08.2022 15:12 Відповісти
В случае нападения Рашки на Украину Америка должна была ядерную ракету запустить по Рашке ( по Будаппштскому меморандуму)? Тому Рашка и не трогает ядерку, а только шантажирует! И вообще в то время думали одно, а теперь ситуація изменилась! Кулебаже напоминает, что гарантировали, давайте больше оружия и надо действовать! ИМХО.
показати весь коментар
23.08.2022 11:54 Відповісти
Ядерные чемоданчики Сссра дохляка Коды Шифры запуска находились у Ельцина и генштабе РабZeи...интересно каким образом мог запустить то дерьмо Леонид Кучма??😝
показати весь коментар
23.08.2022 11:56 Відповісти
ты написал общеизвестную эфэсбешную мулю...
показати весь коментар
23.08.2022 12:04 Відповісти
По твоїй логіці, в США, «ядерні валізи» мають бути в кожного губернатора штату?
срср був тоталітарною країною, з абсолютною централізацією: всі важилі керування були в москві!
В тому числі і контроль над ядерною зброєю.
показати весь коментар
23.08.2022 12:10 Відповісти
Ага з бункерів під Херсоном кабель був прокладений прямо в Кремль і був закладений в тунелі з кріптоніту, щоб навіть супермен не зміг його перенаправити в АП в Києві.

Чи як ви собі уявляєте керування ядерною зброєю?

Насправді в бункері висів телефон і туди тупо дзвонила людина з бункера в Кремлі і називала той самий шифр і якщо він співпадав з тим, який знав солдат в пусковому приміщенні - відбувався пуск.

Оце і був шифр. Він просто лежав у чемоданчику. Як зараз вони лежать в чемоданчику у Байдена. А "красная кнопка" це вигадка з кіно.
показати весь коментар
23.08.2022 12:40 Відповісти
знав солдат в пусковому - відбувався пуск - це Ви трохи загнули, солдатів у пуск. шахтах не могло бути, тільки офіцери.
показати весь коментар
23.08.2022 19:08 Відповісти
Як щоб в мене на городі стояла ядерна зброя, тоді я б подивився на того розумника який захотів би мене заставити її віддати. Скоріш за все тоді було б боляче не тільки мені, а й тому камікадзе теж. Так що ніхто б не заставив Україну віддати ядерну зброю, як що б у українського керівництва були яйця і проукраїнська позиція. Так, пошипіли б деякий час, але при правильній дипломатії Україна була б не Північною Кореєю, а однією з сильніших і розвинутих країн.
показати весь коментар
23.08.2022 11:58 Відповісти
Пан Кулеба адвокат из вас никакой,хоть вы и очень стараетесь черного кобеля очистить до бела.
показати весь коментар
23.08.2022 12:00 Відповісти
Це zeчудо довбо@об, чи кремлівський провокатор?! Чи два в одному?!
показати весь коментар
23.08.2022 12:02 Відповісти
"наглой дипломатии" Кулебу обучил Елдак в Трускавецком универе ?
показати весь коментар
23.08.2022 12:03 Відповісти
дибил...
показати весь коментар
23.08.2022 12:03 Відповісти
Я понимаю обидно...рабZeя за сдачу ядерного потенциала СССР получила от США миллиарды долларов плюс Ножки Буша...Кучма получил всего 540 миллионов долярів...
Куди ті гроші ділися..це інше питання...
показати весь коментар
23.08.2022 12:08 Відповісти
кожна дія має прізвища...і не тільки виконавця...
показати весь коментар
23.08.2022 12:09 Відповісти
Кравчук постарался... можно было не отдавать.Тогда никто не ставил вопрос взамен принять Украину в НАТО... подписали договор- лохотрон ... результат очевиден.
показати весь коментар
23.08.2022 12:09 Відповісти
Тогда никто не ставил вопрос взамен принять Украину в НАТО...

.....................................................................................................................................................................................................................

Тогда бы мы не получили ту "условную бумажную" независимость.
показати весь коментар
23.08.2022 12:14 Відповісти
Що , ніхто не читав , у т.ч. і Кулеба ?
показати весь коментар
23.08.2022 12:12 Відповісти
показати весь коментар
23.08.2022 12:14 Відповісти
МЕМОРА́НДУМ

Дипломатический документ с изложением взглядов правительства на какой-н. вопрос.
показати весь коментар
23.08.2022 12:19 Відповісти
показати весь коментар
23.08.2022 12:19 Відповісти
Ага. Кравчук і Кучма сорочки рвали і лягали під колеса. а в них від грудей погані америкоси з рашистами віджали.
показати весь коментар
23.08.2022 12:24 Відповісти
Ну допустим... у ЗеКодломойских есть 10 тактических ядерных установок...дальше что?если США запретили пулять по рабZee простыми орудиями...
Ржу с вас болванов
показати весь коментар
23.08.2022 12:24 Відповісти
запретили стрелять их оружием
показати весь коментар
23.08.2022 14:33 Відповісти
На тот момент,эта бумажка всех устраивала.
США собтрали яо в одном месте,что облегчало контроль.
Украина получала независимость,без возможности её отстоять.
РФ финансовую помощь запада,что фактически спасла её от распада на удельные княжества.
показати весь коментар
23.08.2022 12:29 Відповісти
Україна вже була незалежною три роки як. Визнали Україну в 1991. Незалежність була гарантована ядерною зброєю.

В Будапештському меморандумі не було ніякої потреби. Це була ініціатива зокрема Кравчука, оскільки він прагнув позбавити України незалежності і відновити СССР, так як був активним опонентом самої незалежності ще в часи свого гауляйтерства під час російської окупації.
показати весь коментар
23.08.2022 12:45 Відповісти
Украина ,в тот момент,экономически не отличалась от московии и так же нуждалась в финансовой поддержке запада.О какой независимости идёт речь,когда у государства фактически нет, ни денег ,ни армии.
показати весь коментар
23.08.2022 12:56 Відповісти
Україна абсолютно правомірно повинна була настояти на включення в БМ пункт про конкретні дії підписантів в разі нападу на Україну одного з підписантів або третьої країни чи блоку країн.
Тоді було все зрозуміло.
Чому цього не зробили і є головне питання?
показати весь коментар
23.08.2022 12:30 Відповісти
Что бы они там не написали,это всего лишь меморандум.
показати весь коментар
23.08.2022 12:32 Відповісти
Ну, не то что забрали, но очень настойчиво толкали к отказу от ЯО.
И это понятно - тем же Штатам спокойнее, когда у как можно меньшего количества президентов есть ЯО, проще как-то договориться с президентами пяти стран с ЯО, чем, скажем, десяти.

И понятен посыл Кулебы - вселить чувство вины в США, чтобы получить больше оружия. Возможно, что-то в этом даже есть, потому что без увеличения объёмов и ассортимента поставок всё будет продолжаться, как сейчас.

Но пора понять, что каждая власть - отражение общества. Ещё до начала 2010-х больше половины голосующих считали, что с кацапами можно договориться и вообще жить дружно, так зачем тогда Украине ЯО? Кто на нас бы напал и "кому мы нужны"? Вот и Кравчук лишь отражал это мнение украинцев. К тому же, у богатейшей страны под названием Украина нарисовалось множество будущих олигархов, которые приватизировали и разграбили государственное имущество, из-за чего у Украины внезапно не осталось денег на содержание своего ЯО.
А в 2019-м, к примеру, большинство решило, что можно договориться с крокодилом, вцепившимся в ногу, и убедить его отгрызть только голень.
Так же кацапы продолжают выбирать путлера, потому что им нравится, что "россию все боятся", а путлер это им обеспечивает. И да, им хочется войны и разгрома Украины, потому что они считают, что украинские земли - на самом деле российские. И поэтому обращаться к ним с призывами "не молчать" - это смешно, они поддерживают захват Украины, подавляющее большинство из них считает, что никакой Украины нет и мы адиннарот.
показати весь коментар
23.08.2022 12:36 Відповісти
Знову зельониє почали активну фазу гавкання на партнерів. Стартонув черговий раунд пропаганди перемовин з ******.
показати весь коментар
23.08.2022 12:38 Відповісти
так, це щоб відвернути увагу українців як вони передали кацапам весь південь із Чорним і Азовським морем, як вони передали в полон наших захисників Маріуполя, назвавши це у відосіку "контрольованою евакуацією", де кожен захисник і захисниця зазнали приниження, катування, де більшість кацапи і їх дикі племена кастрували і вся ця кров на руках сьогоднішньої влади. І головне, що це ще не кінець, попереду зима і попереду великий бій з кацапами.
показати весь коментар
23.08.2022 13:57 Відповісти
як вони передали кацапам весь південь із Чорним і Азовським морем

.....................................................................................................................................................................................................................

А что бы вы сделали ,имея на вооружении разведавательный траулер(((.
показати весь коментар
23.08.2022 14:31 Відповісти
це Ви до мене із закидом, що на озброєнні один розвід траулер? А я мислю по іншому, Ви помилилися,Ю я не Зебіл. Навіщо нам мати такий флот як у Засрашки? Всього 2 ракети "Нептун" показали, що ні один корабель Засрахи не вартий і думати підпливати в економічну зону України, бо там її чекає "Нептун". А "Нептуни" Володя Боневтік помножив на нуль. І навіщо було розміновувати Чонгар і всі містки, що ведуть з Криму на Херсон і на Маріуполь? А все просто - здали південь!!!
показати весь коментар
23.08.2022 16:24 Відповісти
Засрахи не вартий і думати підпливати в економічну зону України,
ююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююююю

А они и не заплывают,уярят калибрами.,с подводных лодок в том числе.-так нам же флот ненужен.

А все просто - здали південь!!!-так нам же флот ненужен.
Зачем вы опять геволт поднимаете о "нептунах",в сми достаточно информации,что ещё в декабре 2021 проводились испытания на новом шасси.
показати весь коментар
23.08.2022 16:51 Відповісти
Навіщо Ви мені пишете брехню? Мало чого в ЗМІ Володі Зеленського можуть написати. Можливо вони бажали поставити ще одну модифіувцію цієї ракети на носій осла? Ракета була готова до постачання в ЗСУ у 2019 році. За САУ "Богдана" також ЗМІ "телеканала 1+1" кричали, що вона сира і переробці не підлягає, потрібно замінити все. Нічого не замінили і нічого нового не придумали, А "Богдана" добре звільняла острів "Зміїний". Що стосується "Нептун", то ще у вересні 2015 року на виставці «https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F_%D1%82%D0%B0_%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D0%B0 Зброя та безпека -2015» уперше продемонстрували вигляд нової протикорабельної крилатої ракети як ключового елементу протикорабельного ракетного комплексу «Нептун».Згідно з інформацією з відкритих джерел, станом на весну 2016 року виготовлені перші льотні зразки крилатої ракети. Ззовні ракета подібна до радянської протикорабельної ракети https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5-35 Х-35 . Розробником комплексу було державне київське https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%83%D1%87_(%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5_%D0%B1%D1%8E%D1%80%D0%BE) конструкторське бюро «Луч» , виробництво відбувалося у кооперації з іншими українськими підприємствами, в тому числі з https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5_%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B5_%D0%B0%D0%B2%D1%96%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B5_%D0%B2%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B5_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%94%D0%BC%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE Харківським авіаційним заводом , підприємством https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80_%D0%A1%D1%96%D1%87 «Мотор Січ» та іншими. У 2016 році озвучено про ймовірну розробку трьох модифікацій ракетного комплексу «Нептун»: корабельного, наземного і повітряного базування. Було названо також призначення ракети - ураження бойових надводних кораблів і транспортних суден зі складу ударних груп (конвоїв) або тих, що рухаються поодиноко, водотоннажністю до 5000 тонн.За даними Валерія Павлюкова, президента корпорації https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%C2%AB%D0%A2%D0%90%D0%A1%D0%9A%D0%9E%C2%BB «ТАСКО» , в середині 2017 року проведено випробування ракети паралельно з випробуваннями ракет https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%85%D0%B0_(%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81) «Вільха» . На відміну від «Вільхи», випробування і можливості ракети «Нептун» не афішували.30 січня 2018 року відбулися успішні перші льотні випробування крилатої ракети «Нептун». На випробуваннях був присутній секретар https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B0_%D0%BD%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D0%B8_%D1%96_%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 РНБО України Олександр Турчинов.23 серпня 2020 року ракетний комплекс «Нептун» прийняли на озброєння. А потім прораб асфальтних доріг заморозив цей та інші проекти, а гроші забрав для закупки на росії дорожного бітуму.
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B5%D0%BF%D1%82%D1%83%D0%BD_(%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0_%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B0)#cite_note-:6-5

показати весь коментар
23.08.2022 21:24 Відповісти
Навіщо Ви мені пишете брехню?
Можливо вони бажали поставити ще одну модифіувцію цієї ракети на носій осла?
.....................................................................................................................................................................................................................

Она тяжеловата для вас.

к повідомляв Укрінформ, у листопаді 2019 року в Україні успішно завершились випробування крилатої ракети Р-360 комплексу РК-360МЦ "Нептун".


У травні 2021 року https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 Міністерство оборони України повідомило, що дослідні зразки шасі https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%90%D0%97-7634%D0%9D%D0%95 КрАЗ-7634НЕ , на яких було розміщено перші елементи протикорабельного комплексу «Нептун», на випробуваннях показали негативні результати та низьку надійність, про що було складено акт попередніх випробувань від Міноборони та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BC ДК «Укроборонпром» . Спільне рішення Міноборони та https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D1%83%D1%87_(%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5_%D0%B1%D1%8E%D1%80%D0%BE) ДП «ДККБ Луч» , як головного розробника комплексу, полягало в заміні шасі на шасі компанії https://uk.wikipedia.org/wiki/Tatra «Татра» .

вівторок, 23 серпня 2022,
Державне конструкторське бюро "Луч" та компанія "УкрІннМаш" проводять ходові випробовування пускової установки протикорабельного комплексу "Нептун".

"Державне Київське конструкторське бюро "Луч" спільно з СКТБ Корпорація "УкрІннМаш" почали ходові випробовування першої серійної пускової установки протикорабельного комплексу "Нептун", - йдеться в повідомленні.
Ещё или хватит???

показати весь коментар
23.08.2022 22:21 Відповісти
В вики всё есть.Что такое- ракета,что такое-пусковая установка,комплекс и дивизион.Дерзай.
показати весь коментар
23.08.2022 22:25 Відповісти
Меньше в стрелялки надо играть,а хотя бы раз пробежать по полной выкладке 5 км.
показати весь коментар
23.08.2022 15:29 Відповісти
Який сенс піднімати цю тему зараз? Хіба що зелень виконує завдання пуйла розісратися з Америкою, бо вона найбільше зброї постачає. Я не бачу іншої потреби.
показати весь коментар
23.08.2022 12:43 Відповісти
Ердоган же у Львові передав зеленому секретний пакет з вимогами від пуйла, от і почалося виконання.
показати весь коментар
23.08.2022 12:46 Відповісти
а на словах передав кодове слова "сауна". Решту передасть єлдак про російський паспорт і про украдені в України гроші.
показати весь коментар
23.08.2022 13:54 Відповісти
Конечно вынудили, что тут неправда. Развели лохов. Потом США еще и утилизацией боеприпасов у нас тут занималась. А кто им помогал? Наша элита - это традиционный сброд мерзавцев без роду и племени. и нечего на зеркало пенять.
показати весь коментар
23.08.2022 13:01 Відповісти
Развели лохов ,это громко сказанно.
Цугцва́нг (https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%86%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8F%D0%B7%D1%8B%D0%BA нем. Zugzwang «принуждение к ходу») - положение в https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%B8 шашках и https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B0%D1%85%D0%BC%D0%B0%D1%82%D1%8B шахматах , в котором любой ход игрока ведёт к ухудшению его позиции.
Просто поставили перед фактом или яо ,или плюшки ввиде независимости,фин помощи, итд.
показати весь коментар
23.08.2022 13:13 Відповісти
В 2003-м году Украина была в числе немногих стран поддержавших вторжение в Ирак. Даже всегда верная Литва этого не сделала. Украинская власть всегда была проамериканской, даже думать в чем-то перечить США тогда было немыслимо.
показати весь коментар
23.08.2022 13:07 Відповісти
от якби зеленський був би тоді президентом, а кулеба міністром мзс, то ядрену зброю не віддали, як вони і крим не віддали. чого українці не вибрали зеленського тоді?
показати весь коментар
23.08.2022 13:15 Відповісти
Та ні пане Куляба, це якраз Україна віддала по домовленності з кацапами, а інші країни просто стали статистами цієї домовленності. Чомусь США не напала на Україну, і не взяла в нас жодної ракети, всі ракети забрала Засрашка, а якраз напала Засрашка. А такі "дипломати" як сьогодні Куляба і підготували той позорний документ, який не вартий навіть про його спогади.
показати весь коментар
23.08.2022 13:52 Відповісти
Да без разрешения США московия даже пукнуть не могла,отдала весь запас плутония и не тявкнула.
показати весь коментар
23.08.2022 14:27 Відповісти
З кожним днем все гірше і гірше заяви кулеби. Може його вже захопили інопланетяни?
показати весь коментар
23.08.2022 14:32 Відповісти
Щось Ізраїль ніхто нічого не заставляв?
Якщо навіть так, то чого було не поміняли на залізну гарантію(наприклад на вступ у НАТО), а не на цю нікчемну будапештську писульку?

Вибори Чорновіл - Кравчук...Це відправна точка, коли країна могла піти шляхом Чехії, Польщі, Литви, Естонії, а значить шляхом НАТО та ЄС і не мати тих проблем, які зараз маємо...Але країна, разом з Кравчуком, свідомо обрала шлях Казахстану, Білорусі, путінської Рахи, бувших республік Сер.Азії...
Кравчук, Кучма, Порошенко, Тимошенко, Ющенко - це приспособленці системи колишніх партійних номенклатур, яку Кравчук не тільки зберіг, але навіть непогано розвинув....Кучма ще й до цієї системи додав своїх олігархів. Янукович - це Ахметов, Зелінський виліз із дупи Коломийського...

Можливо з часом в Україні й з'явиться правильна система формування влади(як у Польщі, Балтійських країнах)... Аж тоді можливо постане питання про повернення Ядерного статусу Україні...
Самий кращий варіант, що всі країни, які межують з Росією, за бажанням, зможуть отримати цей статус...Польща, Фінляндія, Латвія,Естонія, Україна....Також ці країни зможуть узгоджувати використання цього ЯЗ, тобто мати спільну ЯДЕРНУ ДОКТРИНУ...
показати весь коментар
23.08.2022 15:41 Відповісти
Ну как бы вам всегда все вокруг виноваты.
показати весь коментар
23.08.2022 16:05 Відповісти
Там ермачня новый меморандум готовит...будет снова чем подтираться.
показати весь коментар
23.08.2022 16:58 Відповісти
это называется зепломатия. Или з*********... или просто *********...
Как-то так.
показати весь коментар
23.08.2022 17:13 Відповісти
Началась неделя экспертов по ядерному оружию...
показати весь коментар
23.08.2022 21:00 Відповісти
Цей меморандум відмазка. Кравчука піймали якраз при пробігу між краплями і заставили віддати. А мем був зварганений, щоб зберегти йому морду ліца. Тоді в демпартії керавало клінтонівське лоббі, це крило завжди було проти України, до і після. А цей Салівен потім ошивався в помічниках Клінтонихи. Ця стара мамаша і до цього часу намагається керувати саме питаннями відносин з Україною, ясна річ, в негативному сенсі. А потім ще танцор Обама добавив своє пхе у відносини між США і Україною через чиновника з обличчям Грети Тунберг Керрі, особистого другана Коняри. Так що цей меморандум необхідно перевернути і забути, як такий якого не було.
показати весь коментар
23.08.2022 22:21 Відповісти
Сторінка 2 з 2