10388 відвідувачів онлайн

Жорін заявив про можливість військової деокупації Придністров’я

жорін про деокупацію Придністров’я

Заступник командира Третього армійського корпусу ЗСУ Максим Жорін заявив про можливість деокупації Придністров’я в нинішніх умовах.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це йдеться у його телеграм-каналі.

Чому знову заговорили про Придністров’я

За словами Жоріна, Росія зараз не має достатньо сил, щоб швидко перекинути підрозділи до Придністров’я та посилити там своє угруповання. Він вважає, що через війну проти України можливості Москви суттєво зменшилися.

На його думку, це створює умови, коли Молдова могла б повернути контроль над невизнаним регіоном.

Позиція щодо можливих дій і ситуація в регіоні

Жорін зазначив, що Придністров’я багато років залишається фактично під впливом Росії, але тепер ситуація змінилася.

Він також припустив можливу підтримку таких дій з боку України.

"Питання Придністров’я Молдові потрібно було вирішити вже давно. А зараз настав момент, коли це можна зробити", — зазначив він.

  • Регіон залишається невизнаним утворенням на території Молдови, де з 1992 року присутні російські військові. Через географічну ізоляцію та війну в Україні можливості РФ підтримувати там повноцінне угруповання обмежені.
  • Днями російський диктатор Володимир Путін підписав указ про спрощений прийом до громадянства РФ жителів окупованого молдовського регіону Придністров'я.
Топ коментарі
+24
А нам сейчас точно до этого? А то на Курск уже сходили..
показати весь коментар
17.05.2026 23:54 Відповісти
+21
придністровський чиряк вже давно треба було видалити хірургічним шляхом

зараз Україна тримає на кордоні з цими засранцями війська, які можуть бути задіяні на східному фронті

.
показати весь коментар
18.05.2026 00:04 Відповісти
+19
Жоріну побалакати про щось потрібно. Є реальний фронт, є реальні загрози втрати Куп'янська, загрози на покровсько-константинівському напрямку, Запоріжжя.
Нє,будемо воювати в транстістрії. Ну розгромили 5000 росіян, далі що?
показати весь коментар
18.05.2026 00:02 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
А нам сейчас точно до этого? А то на Курск уже сходили..
показати весь коментар
17.05.2026 23:54 Відповісти
Так, бо треба було одразу робити так, а не пхатися до курська. Хай Молдова попросить офіційно про підтримку своїх військових котрі почнуть цю операцію і все
показати весь коментар
17.05.2026 23:59 Відповісти
Як будеш з Санду разом снідати,то задвинь їй цю ідейку...
показати весь коментар
18.05.2026 09:36 Відповісти
Ми і досі там є. Слобожанщина це Україна.
показати весь коментар
18.05.2026 00:00 Відповісти
Мова була про Курськ, а не про Слобожанщину. Уважніше будьте.
показати весь коментар
18.05.2026 14:59 Відповісти
Жоріну побалакати про щось потрібно. Є реальний фронт, є реальні загрози втрати Куп'янська, загрози на покровсько-константинівському напрямку, Запоріжжя.
Нє,будемо воювати в транстістрії. Ну розгромили 5000 росіян, далі що?
показати весь коментар
18.05.2026 00:02 Відповісти
Наловити жителів придністров'я як обмінний фонд
показати весь коментар
18.05.2026 00:05 Відповісти
А коригувальники, тобто прихожани МП, що, вже скінчилися?
показати весь коментар
18.05.2026 00:21 Відповісти
Це питання до сбу, три лаври повні москальських попів
показати весь коментар
18.05.2026 00:29 Відповісти
І вивільнили свої війська від тримання в цьому регіоні
показати весь коментар
18.05.2026 07:54 Відповісти
Щоб "вивільнити"війська, потрібно, що б регіон перейшов під контроль Молдови. А цього не відбудеця. Влада так і залишиця промосковьким. Чи ти,як кар ло-пу хотів у Києві вже будеш "мінятя владу" у Тирасполі? І утримувати там окупаційні війська?
Брєд дитячий.
показати весь коментар
18.05.2026 09:04 Відповісти
придністровський чиряк вже давно треба було видалити хірургічним шляхом

зараз Україна тримає на кордоні з цими засранцями війська, які можуть бути задіяні на східному фронті

.
показати весь коментар
18.05.2026 00:04 Відповісти
Трансністрія-цеСУВЕРЕННА ТЕРРИТОРІЯ Молдови. Єдиний варіант атакувати 5000 - й контингент( і тільки його), це якби ці 5000 трансністрійців, що служать у російські частині, з якогось бодуна почали атакувати УКРАЇНУ. А цього ніколи не буде, всі все розуміють.
Все інше- це дитячі фантазії " про танчики".
показати весь коментар
18.05.2026 00:12 Відповісти
Вони самі дременуть у придністровйя, як почують що їдуть на фронт
показати весь коментар
18.05.2026 01:16 Відповісти
А ще більше тих "які можуть бути задіяні на східному фронті" сидять під спідницями потних бабіщ...
показати весь коментар
18.05.2026 09:39 Відповісти
Ну, це як чиряк на дупі. Не смертельно, але сидіти боляче.
показати весь коментар
18.05.2026 00:08 Відповісти
Там все одно приходиться тримати війська через потенційну загрозу.

То чому б її не ліквідувати...
показати весь коментар
18.05.2026 00:37 Відповісти
Це може знести Путіна. Але у Кремлі знову будуть лякати ядрьоной ялдой.
показати весь коментар
17.05.2026 23:54 Відповісти
Наближається серпень - для парашки роковий місяць, якщо одночасно запустити на моцкву 1000 беспілотників вночі, зранку знищити кримський міст, а вдень двинути на тираспіль - перемога наша
показати весь коментар
18.05.2026 00:49 Відповісти
Дійсно все так просто, як наступить серпень починайте.
показати весь коментар
18.05.2026 14:56 Відповісти
Так то воно так, але Молдова не поспішає, вони ще хитро на горбі України в ЄС проскочать, ще й перші за нас.
показати весь коментар
17.05.2026 23:55 Відповісти
Вася, не лізь туди, де ти ще не встиг нагад..и.
показати весь коментар
18.05.2026 00:03 Відповісти
Невиспались?
показати весь коментар
18.05.2026 00:52 Відповісти
Чиста правда!
показати весь коментар
18.05.2026 00:40 Відповісти
нажаль це не можливо. Придністров'я формально це Молдова. Він що пропонує напасти на Молдову? А нинішня молдовська влада на деокупацію анклава не наважиться
показати весь коментар
17.05.2026 23:57 Відповісти
Молдова помовчить і почекає.
показати весь коментар
18.05.2026 00:02 Відповісти
😀Це ти особисто гарантуєш, чи разом із медведчуком?
показати весь коментар
18.05.2026 00:05 Відповісти
А при чому тут твій коханець медведчуком?
показати весь коментар
18.05.2026 00:27 Відповісти
Наталья Истомина, не міняй так швидко акаунти. Між іншим дивно, чому це адміни ігнорують.
показати весь коментар
18.05.2026 00:31 Відповісти
Питання придністров'я треба використати як шантаж - або кацапи виходять на кордон 1991, або принизливо втратять тираспіль
показати весь коментар
17.05.2026 23:58 Відповісти
Кацапы никогда в жизни не обменяют помойку как Приднестровье на Крыс и все остальные территории, которые они захватили! Они хоть и тупые, но не на столько!
показати весь коментар
18.05.2026 07:11 Відповісти
Хай з'являться придністровські ополченці, котрим треба буде допомогти. В що кацапам можна, в нам ні?
показати весь коментар
18.05.2026 00:02 Відповісти
Молдова категорично проти. Вони хочуть швидше в ЄС, а військовий конфлікт позбавить шансів. Та й саме приєднання буде дуже шкідливим, навіть якщо пройде мирно. В них і так на виборах досить багато голосів різне лайно набирає, а з цими новими громадянами, лайно переможе. Ну і ракетні удари можуть бути. Там вся енергетика тримаєтся на буквально одній Кучурганській станції, яка належить русні і знаходиться в придністров'ї. А ще в самому придністров'ї значну частку населення складають етнічні українці, тільки затуркані. Не факт, що Україні стратегічно вигідно їх під румунів здавати. А для рашки зараз це просто чемодан без ручки, який генерує лише збитки.
показати весь коментар
18.05.2026 00:21 Відповісти
Нєт, нєт, нєт. Ні в коєм случає. І начє ми всє умрйом.
показати весь коментар
18.05.2026 00:27 Відповісти
Німеччину взяли в нато при наявності окупованої ндр
показати весь коментар
18.05.2026 00:31 Відповісти
Правда, на той момент саме ФРН була ядром НАТО у Європі.
А так то да - її взяли. 😁
показати весь коментар
18.05.2026 00:40 Відповісти
Вам би трохи політичну історію підучити.
показати весь коментар
18.05.2026 14:58 Відповісти
А шо там з Нарвою, вже атакували? А, ще перед тим ото як в Польщу шось залетіло, то багато мололи язиками, що ну вже ось почнеться. Тепер давайте про Придністров'я. Розслабтеся - все це щастя тільки Україні, якщо на п'ятий рік ще до когось не дійшло.
показати весь коментар
18.05.2026 00:30 Відповісти
Насправді вікно можливостей у шаломова є доки трамп епштейнович в білому домі
показати весь коментар
18.05.2026 00:33 Відповісти
Пускай Румыния помогает, а то как под нашу лавочку в ЕС, молдоване первые, теперь нас бортуют а молдоване с помощью братьев румын проходят (потому что у них нет действующего военного конфликта, но на секундочку есть спорные территории) опять нашими руками свои проблемы решают, ни в коем случае не встрявать в это конфликт....Сами ребята.... или пусть им братья румыны и помогают они ж в НАТО!!!! А те 23 калеки которые в полной изоляции в ПМР, ну уж точно нам никакой угрозы не несут ( хватит одного нашего батальона на границе с Молдовой, что бы в этом ПМС даже и ни пикнул ни кто), в отличии от Молдовы, у которых в армии 14,5 таких же калек, вот и пускай между собой разбираются...хватит распыляться на всякий непотріб. Запорожье, Харьков, Херсон, Сумы в огне, а мы побежим молдован спасать!!!!! Тем более когда мы им предлагали убрать этот гнойник (откуда могла быть угроза в 2022 г), они отказались, так что как говорится, чао крошки, удачного вступления в ЕС и НАТО заодно.
показати весь коментар
18.05.2026 00:39 Відповісти
"а мы побежим молдован спасать"..Ти з якої сторони бігти зібрався?
показати весь коментар
18.05.2026 09:45 Відповісти
Третій армійський???
Це там де рожеві свинки сховались?
показати весь коментар
18.05.2026 00:44 Відповісти
Сходи мобілізуйся туди, узнаєш, дебіл...
показати весь коментар
18.05.2026 06:28 Відповісти
Так, де командиром брехливий мєнт Андрюша Авакяновіч, який клявся не брати нагород з рук ЗеЧма. Ну , той , що прихильник федералізації України в рашці.
показати весь коментар
18.05.2026 09:09 Відповісти
А Молдова не хоче приймати участь в деокупацї? В нас що , ресурсів людських багато чи що? Щоб так розкидатися, от хай місцеві молдовські шерифи і готуються приймати участь до деокупації своїх пнр, на Україні і так найважчий тягар ліг щоб закривати латентних європейців від орків, але рано чи пізно їм доведеться самим вже захищатися, українці не вічні.
показати весь коментар
18.05.2026 00:44 Відповісти
Ти неправий. Українці - вічні, назавжди!
показати весь коментар
18.05.2026 01:16 Відповісти
І не просто він вічний а живе своє найкраще життя!
показати весь коментар
18.05.2026 02:43 Відповісти
Жоріну це Зє- таке дозволив ляпати язєком?
Чи це його власні таргані нашепотіли?
Але свою мету цей корисний ідіот такі досягнув. Відволік увагу від Зє-рьмака...
Ну і роздрочив кремлівських пропагандонів.
Щось якесь дежавю... Як з контрнаступом...
показати весь коментар
18.05.2026 02:20 Відповісти
Жорин дает все время комментарии как политик, кто ему дал полномочия комментировать такие вопросы, есть ответственные за это люди
показати весь коментар
18.05.2026 02:56 Відповісти
Може треба було це зробити замість Курського маразму?
показати весь коментар
18.05.2026 04:40 Відповісти
Це все можна було зробити ще у 22 році - ЗСУ було на низькому старті. Але для цього треба мати згоду Молдови й яйця. Зараз, цей чувак просто балаболить для піару, чи ще чогось.
показати весь коментар
18.05.2026 05:38 Відповісти
Вже давно пора провести спільну поліцейську операцію разом з руманами та зачистити цей гнійник гумовими кийками...але на жаль Молдова обрала шлях до дєрмократії та європейської ліберастії...от же після приєднаднання придурков'я всі радянські дебіли підуть до виборчих дільниць, і Молдова їх допустить по толерастним законам, і до місцевої вати на виборах приєднається вата придурков'я..а місцевої вати зараз 49% і стане всі 70%
показати весь коментар
18.05.2026 06:32 Відповісти
Ти що?!?!?!?! Полiцiянти не навченi воювати!!!! Вони можуть пакувати тiльки беззахисних цивiльних! А якщо бачать зброю- тiкають, бубочки.....
показати весь коментар
18.05.2026 09:04 Відповісти
Полыцейські операції проводять внутрішні війська, а не тільки поліція...І той же Азов теж за підпорядкуванням "внутрішні війська"
показати весь коментар
18.05.2026 10:00 Відповісти
Взагалі-то пану командиру треба виконувати СВОЇ обов'язки а не торкатися питань не його компетенції. А то розказують про 200 орків яких місяцями не можуть знищити при тому що в донесеннях мільйонами знищують.
показати весь коментар
18.05.2026 06:37 Відповісти
Безумовно дронами можна булоб вбити московитів і зруйнувати бази зберігання озброєння.
Але ! Це питання все таки Молдови ніж наше, а Молдова боїться таке починати навіть попри хорошу можливість
показати весь коментар
18.05.2026 06:50 Відповісти
Жорин - тупой дегенерат! Зачем нам открывать второй фронт? Что это даст? А если мы застрянем в том Принднестровье, тогда что будет? А даже если мы захватим Приднестровье - что тогда делать с ним будет? Присоединим к Украине? Европа этого никогда не позволит и Америка тоже!
показати весь коментар
18.05.2026 07:07 Відповісти
Херня ні про що
показати весь коментар
18.05.2026 07:28 Відповісти
Що, про шлем Гераскевіча вже не не спрацьовує? Жоріна витягнули?
показати весь коментар
18.05.2026 08:52 Відповісти
Нк йому ж треба якось вiдробляти квартирку на Липках за 500 к$...... Вiн буде говорити те, що йому скажуть....
показати весь коментар
18.05.2026 09:01 Відповісти
Судячи по тому, як ***** всі гнобят і нахєр посилають- то скоро той чиряк сам лопне. Азербайджан, Арменія, Казахстан... "Діяльність *********" (С). Просіратєль ємель руських увєренно тягне кацапів в сраку. От маладєц!
показати весь коментар
18.05.2026 09:02 Відповісти
Тільки якщо Молдова попросить. В іншому разі це буде неспровокована агресія з боку України. Та її наслідки...
показати весь коментар
18.05.2026 09:43 Відповісти
Молдова не здатна на силовий варіант, немає ні армії, ні суспільного запиту на зачистку гнійника.
показати весь коментар
18.05.2026 10:00 Відповісти
Захотілося погратися в Курськ-2 ? То кричать криком що людей не вистачає на вже існуючих напрямках, а тепер захотіли ще й Придністровський напрямок отримати?
показати весь коментар
18.05.2026 10:34 Відповісти