8782 відвідувача онлайн
2 442 20

Польща планує виробляти конструкції корпусу винищувачів F-16

f-16,комплектуючі

Польський завод організовує виробництво конструкцій літаків F-16 до кінця 2024 року.

Про це повідомив агентству PAP директор заводу PZL Mielec Януш Закрецький у середу, інформує Цензор.НЕТ.

"У кінцевому підсумку PZL Mielec вироблятиме від 70 до 80% конструкції корпусу F-16", - сказав Закрецький.

Підприємство має намір реалізувати цей план до кінця наступного року.

"Виробництво конструкцій F-16 Block 70/72 (новітня модифікація винищувача - ред.) на підприємстві PZL Mielec здійснюється в комплексно модернізованому цеху загальною площею 14 тис. кв. м. Раніше тут виробляли військові реактивні літаки", - зазначив директор.

"Я радий, що Lockheed Martin оцінив компетентність наших працівників і потенціал цього місця та ухвалив рішення розмістити тут виробництво конструкцій F-16. Це також є доказом прихильності Lockheed Martin розвитку PZL Mielec і промислового потенціалу нашої країни", - заявив він.

Нагадаємо, раніше у Білому домі повідомили, що США підтримують рішення надати F-16 Україні після завершення навчання пілотів.

Президент Зеленський після зустрічі із прем'єром Нідерландів Рютте заявив, що обговорюється передача 42 літаків F-16 Україні після тренування наших пілотів. А Нідерланди та Данія зобов’язуються передати літаки F-16 Україні. Українські пілоти вже почали навчання в Данії.

Прем'єр-міністр Данії Фредеріксен заявила, що країна надасть 19 літаків. Перші 6 одиниць Данія планує відправити до України ближче до Нового року.

70 пілотів та авіаторів вже проходять навчання у Данії. Мінімальний термін підготовки, за словами міністра оборони Резнікова, 6 місяців. Водночас командувач Повітряних сил заявив, що два пілоти зможуть опанувати F-16 за чотири місяці.

У Повітряних силах заявили, що для переваги в небі Україні необхідні 128 винищувачів.

У Пентагоні заявили, що США готові навчати українських пілотів на F-16, якщо європейські країни не встигатимуть. Водночас ЄС може компенсувати частину витрат країнам, які передають Україні F-16.

До навчання українських пілотів також приєднається Греція.

У Румунії заявляли, що навчання українських пілотів на F-16 у Румунії може стартувати за кілька днів, остання перешкода - оформлення необхідних документів.

Топ коментарі
+8
Пропозиція до шанованої Lockheed Martin - започаткувати виробництво, обслуговування та ремонт двигунів до F-16 на Мотор Січі, що значно дешевше, ніж на заводах FN (Бельгія) !
показати весь коментар
30.08.2023 11:23 Відповісти
+7
Особисто знаю за Польських волонтерів-медиків, які на власних бусах під кацапською артою та мінами вивозили з передка та рятували сотні наших поранених вояків, знаю за сотні тисяч українських жінок та дітей, які з перших годин війни поляки впустили до себе та прийняли, допомгли і захистили, знаю за польські військові хаби, до яких з Америки та Європи надходило озброєння та БК і звідки це все йшло та йде до ЗСУ до цього часу, знаю ще багато чого про Польщу...
На жаль такому розумному як ти цього не зрозуміти. Обгадити легко, важко із цим потім жити...
Хамство не позиція, а слабкість
показати весь коментар
30.08.2023 12:07 Відповісти
+6
Польща прихистила наших жінок та дітей, першою. Уявіть собі, скільки їх могло бути вбито рашистами, якби не прихист Польщею, а за нею інших країн?
Польща з країнами Прибалтики першими надали і надають військову та іншу допомогу Україні під час вторгнення рашистів.
Польша цікава нам також, як приклад вдалої моделі розбудови власної країни, її економіки та оборони.
Виготовлення вузлів та деталей F-16 Block 70/72 дуже розумний крок у розвитку ВПК Польщі,
адже модифікацією Block 70/72 черга покупців на 10 років.
показати весь коментар
30.08.2023 12:08 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Пропозиція до шанованої Lockheed Martin - започаткувати виробництво, обслуговування та ремонт двигунів до F-16 на Мотор Січі, що значно дешевше, ніж на заводах FN (Бельгія) !
показати весь коментар
30.08.2023 11:23 Відповісти
1. Прежде чем писать очередную глупость, возьмите и напишите бизнесс-проект под эту идею. Опишите бизнесс-план (само-собой), опишите требования к технической части, экономическую часть, каналы сбыта, риски, этс. Тогда вам станет многое понятно и "лишние" вопросы отпадут.
2. Просто так взять и начать производство или обслуживание моторов нельзя. Нужно иметь технологию, иметь соответствующую технологическую дисциплину, иметь высокий организационный уровень, этс. В данном вопросе Мотор-Сич ничем не отличается от других заводов и даже гаражей.
3. Когда вы считаете экономику проекта "по закону" оно вроде и интересно. Но когда вы добавите откаты и корупционные то это врядли окажется выгодным.
4. Предлагаю подумать на тему: сколько некоторая страна можт купить F-16 или моторов к ним, если за 30 лет своего существования не купила ни одного самолета. И даже дороги построить нормальные не может.
показати весь коментар
30.08.2023 13:38 Відповісти
Не згоден.
1. Lockheed Martin переорієнтований на виробництво F-35, зокрема виробничі потужності у Бельгії наразі спрямовуються саме на це. Натомість виробниче обладнання, у т.ч. для виробництва, обслуговування та ремонту двигунів F-16 є в наявності та можуть бути гарною інвестицією у Мотор Січ або інший субєкт, створений спільно із Lockheed Martin на базі Мотор Січі.
2. У Мотор Січі є виробнича база, а також необхідна інженерна, конструкторська, випробувальна складова, логістика, а навчання наших спеців багато часу не займе.
3. Тільки спільний концерн із Lockheed Martin, ніякого власного виробництва - а тоді належний контроль і якість, а також менший ризик різних корупційних складових, бо американці вміють рахувати свої гроші.
4. Попит на F-16 у світі залишається чималий, а тому є перспективи для реалізації такого проекту. Тим паче після продажу літака буде необхідність подальшого облсговування та ремонту, а це також добре для Мотор Січі.
5. Собівартість виробництва в Україні значно нижча, аніж у Бельгії, а тому з точки зору доходу - плюс.
6. Мотор Січ буде націлена на виробництво авіатехніки Західного зразка, а це потужний поштовх у її розвитку та підвищення конкурентноспроможності на світових ринках.
7. Наші інженери, конструктори, робітники, пілоти матимуть стабільну роботу та належний заробіток, а не шукатимуть по світу, де б заробити копійчину.
8. Часи змінюються, а в Україні до таких змін призведуть західні технології та співпраця із Західними партнерами. Україна не сировинний придаток, а потужна світова технологічна країна і тільки у спосіб залучення Західних партнерів шляхом інвестування та запровадження виробництва (за прикладом концерну Rheinmetal) зазначене здійсниться.
А якщо бути песимістом, зважати на злодіїв-корупціонерів, не прагнути обєднання із Західними партнерами, не впроваджувати виробництво Західних зразків озброєнь та техніки, то ми так і залишимося тільки ласим шматком для іпанутих на усю голову сусідів зі сходу.
9. Про F-16, F-18 та і F-35 мріють не тільки наші пілоти та техніки, а і конструктори, інженери, виробники. Наразі є надія, що мрія пілотів здійсниться, а там будемо бачити
показати весь коментар
30.08.2023 15:35 Відповісти
Как далеко не самый последний конструктор, проработавший 10 лет в ВПК и около ВПК, в частности на таком говне, как завод "Артем" (это такой брат Мотор-Сичи) повторяю:
1. Напишите бизнесс-проект производства комплектующих для F-16. Можно не подробно, а тезисно, буквально 2 листа А4 от руки, НО ТАК, КАК ЭТО ДЕЛАЮТ В КУРСОВЫХ ПРОЕКТАХ. У вас откроются глаза, а может даже вырастет третий.
2. Наличие цеха забитого устаревшим хламом это еще не все. А испытательная и логистическая часть к разработке имеют мало отношения.
2а. Задача инженеров, контрукторов и технологов серийного производства не разрабатывать свое, а внедрять то, что было разработано в разных СКБ, ОКБ, НИИ, этс. Поэтому они 30 лет переносили бумажки из отдела в отдел и нифига за это время толкового не разработали. И вообще разрабатывать не умеют. Просто пример с "Артема". Половина КБ (примерно 10 человек) 2 ГОДА разрабатывали стерилизатор. Обычный медицинский. Который так и не смог нормально заработать.
2б. Чем выше квалификация тем, больше нужно времени на обучение. Курсы слесарей до войны были 10 дней. А для того, что бы получить спецалиста среднего уровня нужно 6 лет учиться, а потом лет 5 работать с серьезными задачами. И даже в этом случае гарантии нет. В Украине полно специалистов хорошего уровня (не в ВПК конечно, а так - в промышлености). Но конкурентоспособных по мировым меркам раз-два и все. И работают они не в ВПК, а в иностранных компаниях, просто физически находятся здесь. А может быть уже и нет.
3. Всякая компания на територии Украины является резидентом и подчиняется законам Украины. Поэтому по технической части вопросов нет. Но их специалисты очень удивятся, когда к ним придут из какого-нибуть "Укрспецэкспорта" и скажут, что для получения разрешения нужно покупать комплектующие только вот той компании или вообще занести деньги уважаемому человеку.
Лирическое отступление. Когда делают оценку инвестиционного проекта в том числе изучают и юридическую сторону вопроса. В часности такой момент, как свободное перемещение капитала. Поинтересуйтесь, пожалуйста, а сколько в моменте можно денег (законно) вывезти из Украины. Подсказка. Когда главой НБУ стала Гонтарева разрешили вывозить аж 50 тыс долларов. И это был просто чудовищный прорыв. Но сугубо технически это значит, что ни один частный инвестор или компания не инвестируют в Украину больше 100 тыс. А это пыль.
4. Каналы сбыта, пожалуйста. Как в курсовом проекте. Особо предлагаю обратить внимание на роль таких компаний как "Укроборонпром", "Укрспецэкспорт", "Техноэкспорт", этс.
5. Ерунда. Видел несколько раз. У нас снижают сбестоимость за счет снижения качества. При соответствующем качестве себестоимость аж нигде не ниже. Это в целом отдельный и сложный вопрос, но для простоты нужно понимать: качественно работать мы не умеем, а дешево не хотим. Результат хорошо видно по графику ВВП.
6. ))) Ржу-нимагу. МС, как и вся ВПК, как и весь совкопром будет направлен на получение максимальной прибыли их директоров и кураторов. Как и в предыдущем случае - результат на графике ВВП (в целом) и по уровню зарплат служащих (в часности).
показати весь коментар
30.08.2023 16:54 Відповісти
такими темпами поляки і до власного літака дійдуть...
показати весь коментар
30.08.2023 11:28 Відповісти
Дуже гарний доказ військово-політичного та економічного обєднання України та Польщі, зокрема у галузі оборонки
показати весь коментар
30.08.2023 11:39 Відповісти
Ви вже ******* зі своїми об'єднаннями. Україна цікава польщі виключно як ринок збуту і як джерело дешевої робочої сили
показати весь коментар
30.08.2023 11:44 Відповісти
А чим цікава Польща для України?
показати весь коментар
30.08.2023 11:49 Відповісти
Ринком збуту сільськогосподарської продукції
показати весь коментар
30.08.2023 11:56 Відповісти
Польща прихистила наших жінок та дітей, першою. Уявіть собі, скільки їх могло бути вбито рашистами, якби не прихист Польщею, а за нею інших країн?
Польща з країнами Прибалтики першими надали і надають військову та іншу допомогу Україні під час вторгнення рашистів.
Польша цікава нам також, як приклад вдалої моделі розбудови власної країни, її економіки та оборони.
Виготовлення вузлів та деталей F-16 Block 70/72 дуже розумний крок у розвитку ВПК Польщі,
адже модифікацією Block 70/72 черга покупців на 10 років.
показати весь коментар
30.08.2023 12:08 Відповісти
А еще там более развито производство ( в том числе машиностроительный сектор) и они довольно часто выигрывают в Украине тендера.
показати весь коментар
30.08.2023 13:43 Відповісти
А Україну Польща цікавить як партнер у політиці, економіці, оборонці, спільному захисті від кацапні, яка закінчиться не завтра та не через рік, а буде лізти до України війною та падлянками завжди, доки жива та дихає.
Польща - найбільший стратегічний партнер у Східній Європі США, який, на щастя сьогодні є найбільшим стратегічним військовим та фінансовим донором для України.
Довіра, підтримка, взаємна повага, порозуміння між Україною та Польщею - максимальна підтримка США
Без допомоги Польщі та США Україну кацапи би окупували та знищили за пару місяців, на то до речі у @уйла і був розрахунок
показати весь коментар
30.08.2023 11:53 Відповісти
Будеш розказувати про взаємоповагу поляків до українців таким же дурням як ти. Тут достатньо згадати про могили українців у польщі, які були знищені польською курвою ще при порошенко, які не збирається відновляти польська влада.
показати весь коментар
30.08.2023 12:00 Відповісти
Особисто знаю за Польських волонтерів-медиків, які на власних бусах під кацапською артою та мінами вивозили з передка та рятували сотні наших поранених вояків, знаю за сотні тисяч українських жінок та дітей, які з перших годин війни поляки впустили до себе та прийняли, допомгли і захистили, знаю за польські військові хаби, до яких з Америки та Європи надходило озброєння та БК і звідки це все йшло та йде до ЗСУ до цього часу, знаю ще багато чого про Польщу...
На жаль такому розумному як ти цього не зрозуміти. Обгадити легко, важко із цим потім жити...
Хамство не позиція, а слабкість
показати весь коментар
30.08.2023 12:07 Відповісти
Турки вже дійшли. А ми теж. Тільки до чого?
показати весь коментар
30.08.2023 11:55 Відповісти
Насколько я помню, лет 10-15 назад рассматривался вопрос о совместном (с нами) производстве самолетов. Но приоритеты очевидно поменялись.
показати весь коментар
30.08.2023 13:39 Відповісти
Ф16 блок 70 це дуже серйозна машина. Так не п'яте покоління, але максимально близьке.
показати весь коментар
30.08.2023 11:58 Відповісти
У самолетов нет корпусов - есть фюзеляжи. Производство фюзеляжей или их составных частей.
показати весь коментар
30.08.2023 12:59 Відповісти
А могли б виробляти компоненти ракет. Якби наші міністри ворушились створити СП.
показати весь коментар
30.08.2023 13:53 Відповісти