7620 відвідувачів онлайн
7 067 48

Кінофестиваль у Торонто скасував показ пропагандистського фільму "Росіяни на війні" через "загрози для роботи фестивалю"

В Торонто скасували показ фільму Росіяни на війні

Міжнародний кінофестиваль у Торонто скасував покази пропагандистського фільму "Росіяни на війні" через повідомлення про "загрозу громадській безпеці".

Про це інформує Цензор.НЕТ із посиланням на заяву фестивалю.

"Фестиваль змушений призупинити покази "Росіян на війні" у пʼятницю, суботу та неділю, оскільки нам стало відомо про значні загрози для роботи фестивалю та громадської безпеки", - йдеться у заяві.

Організатори кажуть, що це безпрецедентний крок для фестивалю.

"Як установа культури ми підтримуємо громадянський дискурс про фільми… у тому числі у разі наявності розбіжностей у поглядах, і ми повністю підтримуємо мирні зібрання. Проте ми отримали інформацію, яка вказує на потенційні дії найближчими днями, що становитимуть значний ризик. Враховуючи серйозність цих занепокоєнь, ми не можемо продовжувати як було заплановано", - пишуть вони.

За словами організаторів, рішення про скасування показів було ухвалене для безпеки усіх гостей фестивалю, співробітників і волонтерів.

"Це рішення було дуже складним. Коли ми обираємо фільми, то керуємося нашою місією, цінностями та програмними принципами. Ми впевнені, що цей фільм заслуговує на місце у програмі нашого фестивалю, і ми рішуче налаштовані показати його, коли це буде безпечно", - резюмували організатори.

Нагадаємо, канадська медіаорганізація TVO (TV Ontario), через яку надали фінансування виробництва фільму "Росіяни на війні" російської режисерки Анастасії Трофімової, вирішила надалі не демонструвати його.

Раніше Держагентство України з питань кіно засудило показ фільму, назвавши його "завуальованою російською пропагандою".

А у Верховній Раді звернулися до канадських колег із закликом не допустити показ фільму на фестивалі у Торонто.

Генконсульство України в Торонто висловило протест проти намірів показати "Росіян на війні" на Міжнародному кінофестивалі.

Топ коментарі
+40
В тому фільмі є підрозділи,які були в Бучі,Ірпені,Мощуні..і їх там так відбілили за канадські гроші,що подивившись той фільм,можна почати жертв в Бучі звинувачувати в злочинах проти "рускіх мальчіков"..А фільм "Хорошиє есесовці в Освенцімі" канадський уряд не планує профінансувати? Взагалі,якби в Україні був генпрокурор,а не шавка ФСБшника Єрмака,то режисерка вже давно б мала інтерполом розшукуватись,той фільм-це чиста глорифікація 436-2 частина 3. ККУ.Альо,пане "зелений"прокурор Костін,де відкрита справа проти режисерки Трофімової?Де запит на "синю картку" в інтепол?
показати весь коментар
13.09.2024 02:45 Відповісти
+33
Ми впевнені, що цей фільм заслуговує на місце у програмі нашого фестивалю, і ми рішуче налаштовані показати його, коли це буде безпечно", - резюмували організатори.

позов треба подавати, якщо вони підтримують хароших русских
показати весь коментар
13.09.2024 01:35 Відповісти
+20
Нічого до них не дійшло. Вони відступили тіпа під загрозою безпеки. Типові соціалістично-ліберальні брехливі свині.
показати весь коментар
13.09.2024 02:05 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Ми впевнені, що цей фільм заслуговує на місце у програмі нашого фестивалю, і ми рішуче налаштовані показати його, коли це буде безпечно", - резюмували організатори.

позов треба подавати, якщо вони підтримують хароших русских
показати весь коментар
13.09.2024 01:35 Відповісти
А чому одразу не можна було це ******** усунути? Чому спочатку ганьба потрібна?
показати весь коментар
13.09.2024 01:43 Відповісти
добро має бутим злим і великими кулаками
показати весь коментар
13.09.2024 02:34 Відповісти
Якщо коротко, Трюдо - канадський Зеленський
показати весь коментар
13.09.2024 02:37 Відповісти
Ага, віримо, якжеж. Щє скажи, що в Канаді 73% зєбілів, як в Україні і тоді остаточно повіримо.
показати весь коментар
13.09.2024 08:34 Відповісти
"Коли ми обираємо фільми, то керуємося нашою місією, цінностями та програмними принципами"
показати весь коментар
13.09.2024 03:36 Відповісти
Я так розумію його і не збиралися усувати. Злякалися теракту
показати весь коментар
13.09.2024 07:45 Відповісти
Дійшло насамкінець. Але довго доходило.
показати весь коментар
13.09.2024 01:53 Відповісти
Новину перечитайте, організатори схоже зовсім відбиті любителі "рузкого міра".
показати весь коментар
13.09.2024 02:03 Відповісти
Читав. Ви праві.
показати весь коментар
13.09.2024 02:04 Відповісти
Що найсмішніше, ультраправим антиліберальним рашистам місцева ботва тужиться прилепити ярлик "ліберальних демократів".
показати весь коментар
13.09.2024 08:37 Відповісти
Нічого до них не дійшло. Вони відступили тіпа під загрозою безпеки. Типові соціалістично-ліберальні брехливі свині.
показати весь коментар
13.09.2024 02:05 Відповісти
Ви мабуть не в курсі, але свині, це авторитарні антиліберали) Точніше, вони підсвинки авторитарних режимів, які проти лібералізму. А економічний устрій Канади - капіталізм, а не соціалізм. Соціалізм, знов таки, значно більш популярний серед авторитарних антилібералів, як націонал-соціалізм, так і інтернаціонал-соціалізм.
показати весь коментар
13.09.2024 08:30 Відповісти
Канада збирається зупинити видобуток нафти заради екології. Видобуток нафти дає найбільше наповнення бюджету Канади. То де там капіталізм?
показати весь коментар
13.09.2024 08:36 Відповісти
Я думаю вам треба основи економіки якийсь курс пройти. Усюди там капіталізм, ринкова економіка. Соціалізм, це планова економіка, коли є Госплан і ціну на кожний товар встановлює держава.
показати весь коментар
13.09.2024 08:40 Відповісти
Багато людей плутають соціальну демократію і соціалістичну диктатуру, ботва до цього теж доклала значні зусилля. Наприклад, в Скандинавських країнах в жодній нема соціалізму теж, є тільки капіталізми.
показати весь коментар
13.09.2024 08:46 Відповісти
Нафтогроші в Канаді моцкалям не допоможуть. Буде фізичне винищення.
показати весь коментар
13.09.2024 02:09 Відповісти
"що, так і сказали що спалять кінозали ?"

показати весь коментар
13.09.2024 02:17 Відповісти
В тому фільмі є підрозділи,які були в Бучі,Ірпені,Мощуні..і їх там так відбілили за канадські гроші,що подивившись той фільм,можна почати жертв в Бучі звинувачувати в злочинах проти "рускіх мальчіков"..А фільм "Хорошиє есесовці в Освенцімі" канадський уряд не планує профінансувати? Взагалі,якби в Україні був генпрокурор,а не шавка ФСБшника Єрмака,то режисерка вже давно б мала інтерполом розшукуватись,той фільм-це чиста глорифікація 436-2 частина 3. ККУ.Альо,пане "зелений"прокурор Костін,де відкрита справа проти режисерки Трофімової?Де запит на "синю картку" в інтепол?
показати весь коментар
13.09.2024 02:45 Відповісти
краще одразу "ред"...кацапи ж знаходять підстави арештовувати у себе іноземців
показати весь коментар
13.09.2024 18:47 Відповісти
Класика жанра:
-Никто не любит **********,
А я жалею бедных крошек…
показати весь коментар
13.09.2024 03:06 Відповісти
Да там наш "новий" глава міду? Хоча б пальцем в носі покрутить? Чи може нарешті висловить наше обурення в правильній формі, бо те що спільнота піднялась це добре але має бути реакція держави - як найменше це позов до суду із вимогою заборони пропаганди тероризму
показати весь коментар
13.09.2024 03:29 Відповісти
Наш мід сказав своє "ай-я-яй".
показати весь коментар
13.09.2024 08:37 Відповісти
А що ви хотіли -демократія, бл...дь.
показати весь коментар
13.09.2024 03:48 Відповісти
Мені от цікаво,в 40вих роках в Канаді теж було нормою крутити Німецькі фільми про солдатів в кінотеатрах ?
показати весь коментар
13.09.2024 04:53 Відповісти
Ні, вони хочуть зараз знайти усіх дідів, які служили в сс Галичина і Нахтігаль і покарати.
показати весь коментар
13.09.2024 08:38 Відповісти
Подивився на реакцію "нетакіх руських опозіціонерів".Майже всі ісходять на гімно.Ну і звістно хають владу Канади за порушення "свободи слова".І цей кішеньковий біомусор невилазить з кацапсько-алігархичного зомбомарафону,каналу "дом".
показати весь коментар
13.09.2024 06:01 Відповісти
а у нас навпаки: авторитарна ботва хає владу Канади за лібералізм і демократію)

Що цікаво, влада Канади тут взагалі ні до чого.
показати весь коментар
13.09.2024 08:26 Відповісти
Українці потрібно тиснути на всі уряди у всіх країнах проникність фсб
показати весь коментар
13.09.2024 06:17 Відповісти
Назвали бы фильм "Орки на мародерке" и проблем бы не было.
показати весь коментар
13.09.2024 06:35 Відповісти
Добрим словом і пістолетом можна добитися більшого ніж тільки добрим словом.
(с) найвідоміший громадянин міста Чікаго
показати весь коментар
13.09.2024 07:01 Відповісти
В Бучі багато заможних переселенців з даунбасу. Он і зараз був шкандаль з мільйоном долярів, що заробив місцевий тцкашник на багатеньких бучанських ухилянтах. Практично, кацапи своїх вбивали, зрадників карали. Ну, і усіх, хто під роздачу потрапив, нажаль...
показати весь коментар
13.09.2024 07:31 Відповісти
Схоже таки ліберальна демократія сама себе затрахає до смерті, перетворивши поліцейський кийок в "орудіє любві"!
показати весь коментар
13.09.2024 08:02 Відповісти
взагалі-то поліцейським кийком себе задовільняють антиліберальні антідемократичні авторитаристи...
показати весь коментар
13.09.2024 08:13 Відповісти
Вказана вами категорія людей використовує поліцейський кийок строго за призначенням, так як ви використовуєте ложку і виделку!
Чи може у вас є близький знайомий авторитарист-збоченець, який зачитується Мазохом? У Гітлера теж був партайгеноссе нетрадиційної орієнтації по фамілії Гесс.
показати весь коментар
13.09.2024 09:39 Відповісти
Забавно спостерігати, як антиліберальна ботва авторитарних диктатур тужиться обісрати лібералізм і демократію, навіть в темах, які політичних і економічних устроїв ніяк не стосуються.
показати весь коментар
13.09.2024 08:20 Відповісти
Ні, ні, відбілювання терористів і воєнних злочинців то ж зовсім не політика, абсолютно ні.
А далі що? Наступне кіно про що? Хахли самі на сєбя напалі? І Буча, і Маріуполь, і все решта то ж хахли самі. А ми так, ми міма прахаділі... бєдниє рускіє мальчікі...
Де ж ви такі тварюки беретесь, які самки вас виригують?
показати весь коментар
13.09.2024 09:07 Відповісти
Рішення не піарити казапів-загарбників "було дуже складним"...
показати весь коментар
13.09.2024 09:26 Відповісти
Взагалі то цей фестіваль - тусовка для для нудьгуючої голоти міста Торонто, яке позіціонують самі ж організаторі, як наймасовіший. Тому що квитки найдешевші, хостли найдешевші і фільми найдешевші! Я так думаю про це написали в нас, щоб ми відволіклись від Покровська...
показати весь коментар
13.09.2024 09:44 Відповісти
Бімби злякались
показати весь коментар
13.09.2024 09:44 Відповісти
Та яка бімба. Місцеві клуші на тепленьких місцях можуть тільки тужливих пісень у вишиванках організувати для збору грошей на ЗСУ за які потім нема отчьотів. Щось дєльне організувати вони не будуть бо там їм ні грантів, ні самопіару, тільки геморой і конфронтація з владою. Мені особо упороті квочки з місцевого укр клюбу казали - то ж в Торонто акція протесту, а ми яким боком?
****** неосвічені малороси
показати весь коментар
14.09.2024 00:55 Відповісти
"підтримують громадський дискурс...", що гестапо/СС це добре, не добре, трішки не добре, не зовсім погано, зовсім не погано тощо.
Така от ******* демократія...
показати весь коментар
13.09.2024 09:48 Відповісти
Цікаво, як люди, що ніколи не жили в розвинених демократичних країнах, "клеймять "******* демократію", не розуміючи, що таке демократія. Демократія зародилася в стародавній Греції, вона суттєво відрізняється від "********", але не існує якоїсь "ідеальної демократії", це довгий, тернистий шлях до збільшення ступенів свободи особистості в суспільстві. Порівняйте різні права і свободи людей в США, Європі 100 років тому і нині. Але дивно, звідки така ідеалізація, адже в цих країнах далеко не всі люди високо порядні, є і вбивці, злодії, і корумповані чиновники (на щастя в набагато меншій кількості), є і проросійські налаштовані емігранти. Але є різниця в тому, що в диктаторських країнах за фільми, що протирічать системі, можуть посадити або розстріляти, натомість в демократичних країнах нормальним людям деколи важко в межах законів протистояти цинізму.
показати весь коментар
13.09.2024 11:25 Відповісти
Дякую за розширену лекцію на тему "демократія у ********* світі та як діякі дебіли її не сприймають"!
Ви вже оформили річневу підписку на RT? Там такої демократії--повні штани; подивишся 3-4 випуски від марґаріти сімонян і як магнітом тягне бігти оформляти заявку на громадянство кацапії.
показати весь коментар
13.09.2024 19:20 Відповісти
А вот интересно - среди обсуждателей есть хоть один, который видел этот фильм? Я его в интернете не нашёл.
показати весь коментар
13.09.2024 09:59 Відповісти
Розбіжність в поглядах *****,але лицеміри їбані! Ну тоді забороніть список шиндлера,піаніст та іншу попихню про хостел!
Нє всйо ж так адназначьна...
показати весь коментар
13.09.2024 10:08 Відповісти