8639 посетителей онлайн
7 076 48

Кинофестиваль в Торонто отменил показ пропагандистского фильма "Русские на войне" из-за "угроз для работы фестиваля"

В Торонто скасували показ фільму Росіяни на війні

Международный кинофестиваль в Торонто отменил показы пропагандистского фильма "Русские на войне" из-за сообщения об "угрозе общественной безопасности".

Об этом информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на заявление фестиваля.

"Фестиваль вынужден приостановить показы "Русских на войне" в пятницу, субботу и воскресенье, поскольку нам стало известно о значительных угрозах для работы фестиваля и общественной безопасности", - говорится в заявлении.

Организаторы говорят, что это беспрецедентный шаг для фестиваля.

"Как учреждение культуры мы поддерживаем гражданский дискурс о фильмах... в том числе при наличии разногласий во взглядах, и мы полностью поддерживаем мирные собрания. Однако мы получили информацию, которая указывает на потенциальные действия в ближайшие дни, которые будут представлять значительный риск. Учитывая серьезность этих беспокойств, мы не можем продолжать как было запланировано", - пишут они.

По словам организаторов, решение об отмене показов было принято для безопасности всех гостей фестиваля, сотрудников и волонтеров.

"Это решение было очень сложным. Когда мы выбираем фильмы, то руководствуемся нашей миссией, ценностями и программными принципами. Мы уверены, что этот фильм заслуживает места в программе нашего фестиваля, и мы решительно настроены показать его, когда это будет безопасно", - резюмировали организаторы.

Напомним, канадская медиаорганизация TVO (TV Ontario), через которую предоставили финансирование производства фильма "Русские на войне" российского режиссера Анастасии Трофимовой, решила в дальнейшем не демонстрировать его.

Ранее Госагентство Украины по вопросам кино осудило показ фильма, назвав его "завуалированной российской пропагандой".

А в Верховной Раде обратились к канадским коллегам с призывом не допустить показ фильма на фестивале в Торонто.

Генконсульство Украины в Торонто выразило протест против намерений показать "Россиян на войне" на Международном кинофестивале.

Топ комментарии
+40
В тому фільмі є підрозділи,які були в Бучі,Ірпені,Мощуні..і їх там так відбілили за канадські гроші,що подивившись той фільм,можна почати жертв в Бучі звинувачувати в злочинах проти "рускіх мальчіков"..А фільм "Хорошиє есесовці в Освенцімі" канадський уряд не планує профінансувати? Взагалі,якби в Україні був генпрокурор,а не шавка ФСБшника Єрмака,то режисерка вже давно б мала інтерполом розшукуватись,той фільм-це чиста глорифікація 436-2 частина 3. ККУ.Альо,пане "зелений"прокурор Костін,де відкрита справа проти режисерки Трофімової?Де запит на "синю картку" в інтепол?
показать весь комментарий
13.09.2024 02:45 Ответить
+33
Ми впевнені, що цей фільм заслуговує на місце у програмі нашого фестивалю, і ми рішуче налаштовані показати його, коли це буде безпечно", - резюмували організатори.

позов треба подавати, якщо вони підтримують хароших русских
показать весь комментарий
13.09.2024 01:35 Ответить
+20
Нічого до них не дійшло. Вони відступили тіпа під загрозою безпеки. Типові соціалістично-ліберальні брехливі свині.
показать весь комментарий
13.09.2024 02:05 Ответить
Комментировать
Сортировать:
Ми впевнені, що цей фільм заслуговує на місце у програмі нашого фестивалю, і ми рішуче налаштовані показати його, коли це буде безпечно", - резюмували організатори.

позов треба подавати, якщо вони підтримують хароших русских
показать весь комментарий
13.09.2024 01:35 Ответить
А чому одразу не можна було це ******** усунути? Чому спочатку ганьба потрібна?
показать весь комментарий
13.09.2024 01:43 Ответить
добро має бутим злим і великими кулаками
показать весь комментарий
13.09.2024 02:34 Ответить
Якщо коротко, Трюдо - канадський Зеленський
показать весь комментарий
13.09.2024 02:37 Ответить
Ага, віримо, якжеж. Щє скажи, що в Канаді 73% зєбілів, як в Україні і тоді остаточно повіримо.
показать весь комментарий
13.09.2024 08:34 Ответить
"Коли ми обираємо фільми, то керуємося нашою місією, цінностями та програмними принципами"
показать весь комментарий
13.09.2024 03:36 Ответить
Я так розумію його і не збиралися усувати. Злякалися теракту
показать весь комментарий
13.09.2024 07:45 Ответить
Дійшло насамкінець. Але довго доходило.
показать весь комментарий
13.09.2024 01:53 Ответить
Новину перечитайте, організатори схоже зовсім відбиті любителі "рузкого міра".
показать весь комментарий
13.09.2024 02:03 Ответить
Читав. Ви праві.
показать весь комментарий
13.09.2024 02:04 Ответить
Що найсмішніше, ультраправим антиліберальним рашистам місцева ботва тужиться прилепити ярлик "ліберальних демократів".
показать весь комментарий
13.09.2024 08:37 Ответить
Нічого до них не дійшло. Вони відступили тіпа під загрозою безпеки. Типові соціалістично-ліберальні брехливі свині.
показать весь комментарий
13.09.2024 02:05 Ответить
Ви мабуть не в курсі, але свині, це авторитарні антиліберали) Точніше, вони підсвинки авторитарних режимів, які проти лібералізму. А економічний устрій Канади - капіталізм, а не соціалізм. Соціалізм, знов таки, значно більш популярний серед авторитарних антилібералів, як націонал-соціалізм, так і інтернаціонал-соціалізм.
показать весь комментарий
13.09.2024 08:30 Ответить
Канада збирається зупинити видобуток нафти заради екології. Видобуток нафти дає найбільше наповнення бюджету Канади. То де там капіталізм?
показать весь комментарий
13.09.2024 08:36 Ответить
Я думаю вам треба основи економіки якийсь курс пройти. Усюди там капіталізм, ринкова економіка. Соціалізм, це планова економіка, коли є Госплан і ціну на кожний товар встановлює держава.
показать весь комментарий
13.09.2024 08:40 Ответить
Багато людей плутають соціальну демократію і соціалістичну диктатуру, ботва до цього теж доклала значні зусилля. Наприклад, в Скандинавських країнах в жодній нема соціалізму теж, є тільки капіталізми.
показать весь комментарий
13.09.2024 08:46 Ответить
Нафтогроші в Канаді моцкалям не допоможуть. Буде фізичне винищення.
показать весь комментарий
13.09.2024 02:09 Ответить
"що, так і сказали що спалять кінозали ?"

показать весь комментарий
13.09.2024 02:17 Ответить
В тому фільмі є підрозділи,які були в Бучі,Ірпені,Мощуні..і їх там так відбілили за канадські гроші,що подивившись той фільм,можна почати жертв в Бучі звинувачувати в злочинах проти "рускіх мальчіков"..А фільм "Хорошиє есесовці в Освенцімі" канадський уряд не планує профінансувати? Взагалі,якби в Україні був генпрокурор,а не шавка ФСБшника Єрмака,то режисерка вже давно б мала інтерполом розшукуватись,той фільм-це чиста глорифікація 436-2 частина 3. ККУ.Альо,пане "зелений"прокурор Костін,де відкрита справа проти режисерки Трофімової?Де запит на "синю картку" в інтепол?
показать весь комментарий
13.09.2024 02:45 Ответить
краще одразу "ред"...кацапи ж знаходять підстави арештовувати у себе іноземців
показать весь комментарий
13.09.2024 18:47 Ответить
Класика жанра:
-Никто не любит **********,
А я жалею бедных крошек…
показать весь комментарий
13.09.2024 03:06 Ответить
Да там наш "новий" глава міду? Хоча б пальцем в носі покрутить? Чи може нарешті висловить наше обурення в правильній формі, бо те що спільнота піднялась це добре але має бути реакція держави - як найменше це позов до суду із вимогою заборони пропаганди тероризму
показать весь комментарий
13.09.2024 03:29 Ответить
Наш мід сказав своє "ай-я-яй".
показать весь комментарий
13.09.2024 08:37 Ответить
А що ви хотіли -демократія, бл...дь.
показать весь комментарий
13.09.2024 03:48 Ответить
Мені от цікаво,в 40вих роках в Канаді теж було нормою крутити Німецькі фільми про солдатів в кінотеатрах ?
показать весь комментарий
13.09.2024 04:53 Ответить
Ні, вони хочуть зараз знайти усіх дідів, які служили в сс Галичина і Нахтігаль і покарати.
показать весь комментарий
13.09.2024 08:38 Ответить
Подивився на реакцію "нетакіх руських опозіціонерів".Майже всі ісходять на гімно.Ну і звістно хають владу Канади за порушення "свободи слова".І цей кішеньковий біомусор невилазить з кацапсько-алігархичного зомбомарафону,каналу "дом".
показать весь комментарий
13.09.2024 06:01 Ответить
а у нас навпаки: авторитарна ботва хає владу Канади за лібералізм і демократію)

Що цікаво, влада Канади тут взагалі ні до чого.
показать весь комментарий
13.09.2024 08:26 Ответить
Українці потрібно тиснути на всі уряди у всіх країнах проникність фсб
показать весь комментарий
13.09.2024 06:17 Ответить
Назвали бы фильм "Орки на мародерке" и проблем бы не было.
показать весь комментарий
13.09.2024 06:35 Ответить
Добрим словом і пістолетом можна добитися більшого ніж тільки добрим словом.
(с) найвідоміший громадянин міста Чікаго
показать весь комментарий
13.09.2024 07:01 Ответить
В Бучі багато заможних переселенців з даунбасу. Он і зараз був шкандаль з мільйоном долярів, що заробив місцевий тцкашник на багатеньких бучанських ухилянтах. Практично, кацапи своїх вбивали, зрадників карали. Ну, і усіх, хто під роздачу потрапив, нажаль...
показать весь комментарий
13.09.2024 07:31 Ответить
Схоже таки ліберальна демократія сама себе затрахає до смерті, перетворивши поліцейський кийок в "орудіє любві"!
показать весь комментарий
13.09.2024 08:02 Ответить
взагалі-то поліцейським кийком себе задовільняють антиліберальні антідемократичні авторитаристи...
показать весь комментарий
13.09.2024 08:13 Ответить
Вказана вами категорія людей використовує поліцейський кийок строго за призначенням, так як ви використовуєте ложку і виделку!
Чи може у вас є близький знайомий авторитарист-збоченець, який зачитується Мазохом? У Гітлера теж був партайгеноссе нетрадиційної орієнтації по фамілії Гесс.
показать весь комментарий
13.09.2024 09:39 Ответить
Забавно спостерігати, як антиліберальна ботва авторитарних диктатур тужиться обісрати лібералізм і демократію, навіть в темах, які політичних і економічних устроїв ніяк не стосуються.
показать весь комментарий
13.09.2024 08:20 Ответить
Ні, ні, відбілювання терористів і воєнних злочинців то ж зовсім не політика, абсолютно ні.
А далі що? Наступне кіно про що? Хахли самі на сєбя напалі? І Буча, і Маріуполь, і все решта то ж хахли самі. А ми так, ми міма прахаділі... бєдниє рускіє мальчікі...
Де ж ви такі тварюки беретесь, які самки вас виригують?
показать весь комментарий
13.09.2024 09:07 Ответить
Рішення не піарити казапів-загарбників "було дуже складним"...
показать весь комментарий
13.09.2024 09:26 Ответить
Взагалі то цей фестіваль - тусовка для для нудьгуючої голоти міста Торонто, яке позіціонують самі ж організаторі, як наймасовіший. Тому що квитки найдешевші, хостли найдешевші і фільми найдешевші! Я так думаю про це написали в нас, щоб ми відволіклись від Покровська...
показать весь комментарий
13.09.2024 09:44 Ответить
Бімби злякались
показать весь комментарий
13.09.2024 09:44 Ответить
Та яка бімба. Місцеві клуші на тепленьких місцях можуть тільки тужливих пісень у вишиванках організувати для збору грошей на ЗСУ за які потім нема отчьотів. Щось дєльне організувати вони не будуть бо там їм ні грантів, ні самопіару, тільки геморой і конфронтація з владою. Мені особо упороті квочки з місцевого укр клюбу казали - то ж в Торонто акція протесту, а ми яким боком?
****** неосвічені малороси
показать весь комментарий
14.09.2024 00:55 Ответить
"підтримують громадський дискурс...", що гестапо/СС це добре, не добре, трішки не добре, не зовсім погано, зовсім не погано тощо.
Така от ******* демократія...
показать весь комментарий
13.09.2024 09:48 Ответить
Цікаво, як люди, що ніколи не жили в розвинених демократичних країнах, "клеймять "******* демократію", не розуміючи, що таке демократія. Демократія зародилася в стародавній Греції, вона суттєво відрізняється від "********", але не існує якоїсь "ідеальної демократії", це довгий, тернистий шлях до збільшення ступенів свободи особистості в суспільстві. Порівняйте різні права і свободи людей в США, Європі 100 років тому і нині. Але дивно, звідки така ідеалізація, адже в цих країнах далеко не всі люди високо порядні, є і вбивці, злодії, і корумповані чиновники (на щастя в набагато меншій кількості), є і проросійські налаштовані емігранти. Але є різниця в тому, що в диктаторських країнах за фільми, що протирічать системі, можуть посадити або розстріляти, натомість в демократичних країнах нормальним людям деколи важко в межах законів протистояти цинізму.
показать весь комментарий
13.09.2024 11:25 Ответить
Дякую за розширену лекцію на тему "демократія у ********* світі та як діякі дебіли її не сприймають"!
Ви вже оформили річневу підписку на RT? Там такої демократії--повні штани; подивишся 3-4 випуски від марґаріти сімонян і як магнітом тягне бігти оформляти заявку на громадянство кацапії.
показать весь комментарий
13.09.2024 19:20 Ответить
А вот интересно - среди обсуждателей есть хоть один, который видел этот фильм? Я его в интернете не нашёл.
показать весь комментарий
13.09.2024 09:59 Ответить
Розбіжність в поглядах *****,але лицеміри їбані! Ну тоді забороніть список шиндлера,піаніст та іншу попихню про хостел!
Нє всйо ж так адназначьна...
показать весь комментарий
13.09.2024 10:08 Ответить