10011 відвідувач онлайн
3 650 34

Наразі пріоритетом є забезпечення ротації у ЗСУ. Про демобілізацію говорити зарано, - "слуга народу" Веніславський

Веніславський про законопроєкт про демобілізацію

У короткостроковій перспективі — протягом наступних пів року –– зарано говорити, що законопроєкт про демобілізацію з'явиться у Верховній Раді і його буде ухвалено. 

Про це заявив член оборонного комітету Верховної Ради, нардеп "Слуги народу" Федір Веніславський під час ефіру на Radio NV, передає Цензор.НЕТ

За його словами, на закритих засіданнях з очільниками ЗСУ, Генштабу та представниками Міноборони постійно тривають обговорення початку таких необхідних для військових ротацій

Якраз ротаційний спосіб надання можливості відпочити протягом кількох місяців для військовослужбовців, які беруть безпосередню участь у бойових діях, - на сьогоднішній день - це те, що необхідно зробити", - сказав Веніславський.

Водночас, за його словами, через загострення ситуації на фронті це стало "не настільки реалістичним, як хотілося б". 

Веніславський розповів, що деякі депутати озвучили та запропонували внести певні положення щодо демобілізації та звільнення військових зі служби до законопроєкту, "який врешті був вилучений за зверненням Кабміну".

"Це було, на мій погляд, зроблено або від нерозуміння наслідків таких заяв і таких дій, або це був якийсь свідомий злий умисел. Але під час повномасштабної війни обіцяти, що буде масове звільнення з військової служби, - це дуже не відповідає, м’яко кажучи, інтересам національної безпеки й оборони. Я не думаю, що на сьогодні у нас в найближчій перспективі є підстави очікувати на закон, який би передбачав масове звільнення з військової служби військовослужбовців", - наголосив депутат.

На уточнення, чи скасовується таким чином, чи переноситься на невизначений термін взагалі розгляд питання щодо законопроєкту про демобілізацію, він зауважив:

Я думаю, що до зміни ситуації на фронті, до стабілізації щонайменше… Ворог намагається тиснути на всіх напрямках. І ми на цьому фоні забезпечити звільнення військовослужбовців точно не можемо. Тому я думаю, що в короткостроковій перспективі, я маю на увазі три-чотири місяці, до пів року, говорити про те, що цей законопроєкт з’явиться у Верховній Раді, ми його ухвалимо, - у мене особисто суб’єктивно такого відчуття немає. Хоча подивимося", - додав Веніславський.

Що передувало?

Раніше члени Комітету Верховної Ради з питань національної безпеки, оборони та розвідки повідомляли, що уряд отримав доручення розробити законопроєкт, який визначить порядок та умови звільнення військовослужбовців зі служби. Утім, через непередбачувані терміни активної фази війни важко сказати, коли цей документ буде ухвалено.

Народні депутати наголошують на важливості ротації для військових, які кілька років перебувають на фронті. Водночас у Міноборони підкреслюють, що розробка резервів є ключовою умовою для початку демобілізації.

Топ коментарі
+12
А ось, що говорила ця ..., цей ...
федір веніславський: "Заяви Порошенка про необхідність терміново збільшувати оборонний бюджет - політичний популізм".
31 Січня 2022
показати весь коментар
23.12.2024 19:54 Відповісти
+9
https://t.me/BerezaJuice/51221 Борислав Береза, комісований ветеран ЗСУ:
Конче необхідна інформаційно-мотиваційна кампанія, щоб змінити ставлення народу до мобілізації. А час іде. Якщо б невігласи прислухалися, і хоча б почали реалізовувати запропоновані міри,- було б помітне покращення ситуації. Але це ж невігласи та шоумени. Тому не варто було чекати цього від них. А що треба було зробити?
1. Аналіз ситуації говорить, що є декілька головних причин, чому люди не хочуть йти воювати - від страху, що їх зразу відправлять в окопи до впевненості, що їх ніхто нічим не забезпечать і їх вб'ють.
2. Люди деморалізовані тим, що найближче оточення Зеленського та ті, кого він привів у владу займаються корупцією, хабарництвом та мають громадянство РФ і не відмовляються від нього.
3. Багато хто боїться, що в разі отримання поранень вони не отримають допомоги від держави, а якщо загинуть, то їх сім'я нічого не отримає.
4. Одне з головних побоювань - це потрапити в підрозділ де у командира ніяке ставлення до особового складу, де солдат не цінують або де командир некомпетентний. (читай далі)
показати весь коментар
23.12.2024 19:52 Відповісти
+8
мобілізацію до лав ЗСУ зелені уроди з головкою ЕрЗе на Банковій - провалили.
показати весь коментар
23.12.2024 19:46 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Хотя би ротацію - третіи рік з окопів не вилазять
показати весь коментар
23.12.2024 19:45 Відповісти
мобілізацію до лав ЗСУ зелені уроди з головкою ЕрЗе на Банковій - провалили.
показати весь коментар
23.12.2024 19:46 Відповісти
ти, ухилянт тисовський, пішов *****!
показати весь коментар
23.12.2024 22:45 Відповісти
А ти помітив, що моя критика, все-таки, спрацювала? Видно, куратору поскаржився, що я з нього насміхаюся - і він "виправив"... Дав дозвіл "Старобуб" змінить на "Стародуб"... Але все одно - так дубом і залишиться... Прямо як в анекдоті про нашого "Блазня":

Чтобы никто не догадался, что Вова тупой, папа сделал ему диплом о высшем образовании. Но он все равно тупой...
показати весь коментар
24.12.2024 05:15 Відповісти
Як мені подобається, коли хтось з обуренням говорить про провал мобілізації, при цьому сам добровільно не спішить мобілізовуватися.
А чому так? Ви ж розумієте нагальну потребу цієї мобілізації, не чекайте щоб вас в бусик заштовхали, підіть самі в ТЦК. ЧИ це повинен хтось інший воювати, наражатися на небезпеку, ризикувати життям і здоров'ям, а ви в інтернеті будете "воювати"???
показати весь коментар
24.12.2024 00:36 Відповісти
я вже давно "демобілізувався". І не лише за станом здоров'я, а й по віку.
показати весь коментар
24.12.2024 09:04 Відповісти
Твк сходи в тцк,піди повоюй,чи висери свої тобі легше писати? Провал мобілізації це провина однієї особи,яка досі себе чомусь рахує президентом,хоча по суті він їм ніколи не був.
показати весь коментар
24.12.2024 12:01 Відповісти
Ще раз прочитай комент на який я відповів, потім мою відповідь на той комент, а потім видали свій профіль і більше тут не коментуй нічого, якщо ти не здатний зрозуміти що я мав на увазі.
показати весь коментар
24.12.2024 16:34 Відповісти
а, можливо, оце "наразі" вжив не радактор Цензора, а сам Федя?
показати весь коментар
23.12.2024 19:58 Відповісти
https://t.me/BerezaJuice/51221 Борислав Береза, комісований ветеран ЗСУ:
Конче необхідна інформаційно-мотиваційна кампанія, щоб змінити ставлення народу до мобілізації. А час іде. Якщо б невігласи прислухалися, і хоча б почали реалізовувати запропоновані міри,- було б помітне покращення ситуації. Але це ж невігласи та шоумени. Тому не варто було чекати цього від них. А що треба було зробити?
1. Аналіз ситуації говорить, що є декілька головних причин, чому люди не хочуть йти воювати - від страху, що їх зразу відправлять в окопи до впевненості, що їх ніхто нічим не забезпечать і їх вб'ють.
2. Люди деморалізовані тим, що найближче оточення Зеленського та ті, кого він привів у владу займаються корупцією, хабарництвом та мають громадянство РФ і не відмовляються від нього.
3. Багато хто боїться, що в разі отримання поранень вони не отримають допомоги від держави, а якщо загинуть, то їх сім'я нічого не отримає.
4. Одне з головних побоювань - це потрапити в підрозділ де у командира ніяке ставлення до особового складу, де солдат не цінують або де командир некомпетентний. (читай далі)
показати весь коментар
23.12.2024 19:52 Відповісти
https://t.me/BerezaJuice/51221 Борислав Береза:
От з цим і треба працювати. І почати з інформаційної площини. Тут потрібні одночасні дії в різних напрямках. Мотиваційні і інформаційні відео про службу в ЗСУ повинні виходити на Єдиному телемарафоні кожні 20 хвилин і бути чесними. Інформування про підготовку до служби і про те, що ЗСУ - це не лише окоп, повинно бути системним і йти на всіх рівнях - від тік-току та соцмереж до сарафаного радіо.
Одночасно необхідно підняти рівень забезпечення ЗСУ з боку Міноборони. На дрони треба не лише виділяти з бюджету десятки мільярдів гривень та пиляти їх, а й треба щоб ці дрони були в кожному підрозділі кожної частини в достатній кількості. І не лише вони. Необхідно карати за ситуації з бракованими мінами. Не виправдовувати бракоробів, а карати згідно закону. А ще карати тих, хто займається корупцією. І головне те, що про це треба інформувати суспільство по всіх каналах. А для цього треба карати, навіть якщо це друзі, колеги, бізнес-партнери Зеленського, Єрмака чи ще будь-кого з влади.
Українці повинні побачити на фронті воююче оточення влади. І треба інформувати українців, що представники влади воюють - хто і приблизно де або в якій бригаді. Але для того вони повинні воювати і захищати Україну. А поки воюють депутати і міністри минулого скликання. І про це треба розповідати. І про нардепа цього скликання і про дітей політиків, які воюють, треба розповідати. Навіть якщо ці подітики в опозиції до влади. Вони ж не в опозиції до України. А ще дуже треба, щоб лейтенант Баканов разом зі своїм взводом захистив посадку біля Покровська. Треба, щоб кулеметник Сергій Лещенко не рейв-паті в нічному клубу проводив, а тримав би оборону біля Куп'янська. Треба, щоб партнер Зеленського з російським громадянством Наум Баруля взяв автомат в руки і пішов в атаку захищаючи Батьківщину. Хоча, яку саме Батьківщину йому треба обрати самому. Може приєднатися до Легіону Свобода Росії чи РДК. Треба, щоб друзі та партнери Зеленського по Квартал-95 не лише призначалися на посади та потрапляли у скандали, а й стали частиною ЗСУ. І це багатьом покаже, що воювати не страшно. Страшно просрати Україну.
показати весь коментар
23.12.2024 19:54 Відповісти
https://t.me/BerezaJuice/51221 Борислав Береза:
Окрім того всі медійні та відомі особи, які служили та служать сьогодні і є авторитетами для українців повинні стати частиною медійної інформаційної кампанії. Від Жадана, Хливнюка і Фагота до Ярмака і Тополі.
І головне, що всі гарантії військовослужбовцям треба не лише затвердити на законодавчому рівні, а ще й донести цю інформацію до суспільства. Хоча за останні 3 роки ВР могла це зробити неодноразово. А замість того займалася різним схематозом від прийняття закону 5655 в інтересах купки забудовників до призначення подруги Олени Зеленської, Ольги Піщанської, членом Рахункової палати. А треба не свої теми вирішувати. Треба займатися вирішенням проблем України.
І це я описав широкими мазками лише малу частину заходів, яку треба було реалізувати ще у 2022 році. Хоча і зараз ще не запізно. Я про це казав ще тоді. Дивно чому влада сама все це не розуміє і не робить...
показати весь коментар
23.12.2024 19:56 Відповісти
Зверху правильно написано, а далі знов муйня про "інформаційну площину", в якій треба вішати ролтон на вуха людям і це "обов'язково всіх змотивує". Якщо ви не знали - найкраще працює сарафанне радіо/баба бабі сказала. Коли Все справді так, як у вашому першому пості - ніякої "інформаційної площини" формувати не треба. Всі і так все знають. Сьогодні не Друга і тим паче не Перша світова, де основні події дізнавались із партгазет.

В наших реаліях на "інформаційній площині" все і закінчується. Бо киздіти вміють, а робити не вміють/не хочуть/не вигідно.

DeepState: "Брехня нас Всіх погубить!"
показати весь коментар
23.12.2024 21:28 Відповісти
Це не мої слова; це я зколіпастив Б.Березу. Багато в чому я з ним згоден; але в деяких моментах - ні.
показати весь коментар
23.12.2024 21:34 Відповісти
До вас і нема жодних претензій. Просто скільки вже говорено-переговорено "як треба", а все закінчується на брехнях, ніби все те робиться.
показати весь коментар
23.12.2024 21:39 Відповісти
з цією месагою згоден
показати весь коментар
23.12.2024 22:44 Відповісти
Та Ви шо?! І чому ж Вас, такого вумного ніхто й не послухав? Мабуть було чому.
показати весь коментар
24.12.2024 12:22 Відповісти
А ось, що говорила ця ..., цей ...
федір веніславський: "Заяви Порошенка про необхідність терміново збільшувати оборонний бюджет - політичний популізм".
31 Січня 2022
показати весь коментар
23.12.2024 19:54 Відповісти
А як змінювався оборонний бюджет останні 10 років? Можна по рокам?)
показати весь коментар
23.12.2024 20:04 Відповісти
плани державного бюджету змінювалися в сторону збільшення, звісно.
А от по факту фінансування Держоборонзамовлення в 2020-му, 2021 роках змінювались вектором до нуля.
Якщо цікаво, в яких конкретно цифрах - запитай в самого Бутусова; тут він на сайті на ... сходив, коментуючи відсутність фінансування виробництва ракет та іншої продукції Укроборонпрому.
І не один Бутусов тоді криком кричав.
показати весь коментар
23.12.2024 20:25 Відповісти
А я зобов'язаний тобі доповіді робити по оборонному бюджету?
показати весь коментар
23.12.2024 20:39 Відповісти
А ротацію в ВР вони не хочуть провести? Воїнів з окопів в ВР, а цих в окопи... Може їм якось допомогти?
показати весь коментар
23.12.2024 19:58 Відповісти
https://t.me/oleg_leusenko/31423 Олег Леусенко:


Черговий потужний струмінь сечі в очі зебілів. З поліції зроблять СМЕРШ.
Навіщо розформовувати те, що Зеленський брав "під особистий контроль"?
Імітатор не впорався, бо нікчема і шкідник.
Зеленський незламно провалив мобілізацію.
У кремлі йому аплодують.
ЗЕ - гангрена України, яку треба терміново ампутувати.
показати весь коментар
23.12.2024 20:18 Відповісти
а сыночка вениславская в окопе?вот и мы не будем
показати весь коментар
23.12.2024 20:27 Відповісти
На ккрайняк нужна горизонтальная ротация. Когда бойцов переводят из одного окопа в другой на одной и той же линии фронта. Для свежих впечатлений так сказать.
показати весь коментар
23.12.2024 20:48 Відповісти
Це той Веніславський - представник Зеленського , який звинувачував українськіх військових у не правильному зберіганні бракованих мін, які виготував Зеленський за бюджетні кошти?
Не так страшні московські воші, як українські гниди, які по факту українськими і не являються.
показати весь коментар
23.12.2024 21:10 Відповісти
В цю гру можна грати безкінечно.
Верховна Рада допомогає роздути штат міністерства оборони. Бо буде більша частка в бюджеті. Яку (об'єм грошей) на такій кількості легше красти.
Міністерство ніколи не визнає мінімальну кількість необхідної піхоти, бо залежні від зовнішніх надходжень.
І такий біг по колу без адекватних вимог і відповідальності.
показати весь коментар
23.12.2024 21:18 Відповісти
ЗЕ провалив мобілізацію бо займався розколом суспільства: поділив його на : патріотів і ухилянтів, казнокрадів і жебраків, невиїзних військовозобовʼязаних і держимордних туристів, на військових рабів без права визволення і непризивних поліцаїв, на заможних прокурорів-інвалідів і порвнених на війні злиднів і т.д.
показати весь коментар
24.12.2024 07:22 Відповісти